Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit/lävistykset/hammaskorut ja muut koristukset  (Luettu 110295 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Let us die young or let us live forever
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Tatuoinnit/lävistykset/hammaskorut ja muut koristukset
« Vastaus #300 : Lokakuu 09, 2010, 20:35:01 »
Tatuoinnitkin yleensä ovat vain hetken mielijohteen juttuja
Pakko sanoa tähän, että harvemmin on näin. Se on kuitenkin niin lopullinen juttu, että moni on miettinyt vuosia, jotta varmasti ottaa sellaisen kuvan kuin tahtoo. Itse mietin ensimmäistä kuvaani kolmisen vuotta ja toista puoli vuotta, kumpaakaan en kadu tippaakaan ja tiedän, etten tule katumaankaan. Joten mielestäni yleistät nyt vähän turhaan ja liikaa.

Ja sitten asiaan; tein itselleni joku tovi sitten medusan, muttei se sopinutkaan septumin kanssa, joten otin sitten pois. Nyt olisi haaveissa bridge, jonka tosin aion käydä ottamassa liikkeessä. Sen teosta itselläni ei ole hajuakaan, eikä kukaan ole koskaan mulle näyttänyt sitä oikeaa tiettyä kohtaa, joten luotan mielummin ammattilaiseen kuin itseeni.

Poissa Aranda

• Piipo
  • Vuotislainen
  • Heath Ledger's the Joker <3
« Vastaus #301 : Lokakuu 13, 2010, 22:58:06 »
Pakko sanoa tähän, että harvemmin on näin. Se on kuitenkin niin lopullinen juttu, että moni on miettinyt vuosia, jotta varmasti ottaa sellaisen kuvan kuin tahtoo. Itse mietin ensimmäistä kuvaani kolmisen vuotta ja toista puoli vuotta, kumpaakaan en kadu tippaakaan ja tiedän, etten tule katumaankaan. Joten mielestäni yleistät nyt vähän turhaan ja liikaa.

Nimenomaan turhaa yleistystä tuo, että tatuoinnit olisivat vain hetken mielijohteesta otettuja. Se on myönnettävä, että ensimmäisen otettua niihin saattaa jäädä ns. koukkuun eli se huuma jää päälle ja sitten siinä saatetaan tehdä niitä hätäisiä päätöksiä.
Madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little… push.
I believe… whatever doesn’t kill you simply makes you… stranger.

Poissa Laku

• paperisydän
  • Vuotislainen
    • Laku's life
« Vastaus #302 : Lokakuu 17, 2010, 10:34:06 »
Nyt tuli sitten se ensimmäinen lävistys hankittua perjantaina! :)
Tuosta napakorusta haaveillut jo montamontamonta vuotta ja nyt sitten sain luvan ottaa sen (tokikin iskän ehdot olivat, että judo ei saa kärsiä =teipata koru treeneihi, pitää kilpailla ja jos tulehtuu, niin heti pois). Yritin saada lupaa alkuvuodesta, kun oli muutaman kuukauden taukokin judosta, mutta ei tullut kysymykseenkään. Nyt vähän jännitti, miten parantuu loman aikana... Pitäisi siis niin hyvin parantua, että pystyisi olemaan mahallaan ja tekemään mm. vatsalihaksia.
Nyt sitten kaksi päivää korun ottamisen jälkeen, pystyin olemaan mahallani jo eilen (en toki mieluusti makoile niin vielä :'D) ja kaikki liikkuminen ja kumartelu oli yhtä helppoa ja kivutonta kuin ennen koruakin. Ja putsatessa pystyn jo vähäsen liikuttamaan korua, huomasin sen toki vahingossa. (: Eli mulla ainakin parantunut tähän mennessä tosi nopeasti, toivottavasti ei tulehdu vaan. Putsailen sitä kyllä melko ahkerasti, kun kuiteskin jos tulehtuu niin iskä ei anna armoa. :( Muuteskin hän on kovin lävistysvastainen. :D On vain komea mustelma sen ylemmän pallon ympärillä, kuulemma äitipuolen mukaan pihdeistä. Itse en toki katsonut missä ne olivat kiinni ja mimmoinen neula oli. :'D Nimim. omistan lievän neulakammon.
Lävistäjä oli kyllä todella mukava ja osasi asiansa. (: Selitti aluksi mitä tekee ja miksi ja sitten tehdessään sitä, niin jutteli siinä koko ajan jotain. (: Kyseli myös onko eka lävistys ja lupasi ettei se satu ja kuulemma ikinä ei ole lupaustaan pettänyt. Ei kyllä nytkään. Kyllähän se vähäsen inhottavalta tuntui, mutta kyllä sen kesti hyvin. (: Kysyi myös haluanko tietää milloin neula menee läpitte, enkä kyllä halunnut. :D

Kielikorusta vielä haaveilen, mutta en kyllä ihan heti saisi ottaa, enkä kyllä haluaisikaan. :)
Close the doors but never look inside
Time will tell if all your love has died

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #303 : Lokakuu 17, 2010, 23:16:55 »

Nimenomaan turhaa yleistystä tuo, että tatuoinnit olisivat vain hetken mielijohteesta otettuja. Se on myönnettävä, että ensimmäisen otettua niihin saattaa jäädä ns. koukkuun eli se huuma jää päälle ja sitten siinä saatetaan tehdä niitä hätäisiä päätöksiä.
Joo, koukkuun jääminen on tuttua. Itselläni on ollut valtava tatuointikuume ollut siitä asti, kun ensimmäiseni kävin ottamassa viime vuonna ja sen jälkeen on tullut mietittyä vaikka minkälaisia kuvia. Kaikkia en kuitenkaan ole toteuttamassa ja noista tuumistakin aina murto-osa päätyy jatkosuunnitteluun :)

Poissa Millat

• jolie coquine
  • Vuotislainen
  • shock me like an electric eel
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #304 : Lokakuu 17, 2010, 23:28:38 »
Koen oloni typeräksi. Vuodenvaihteessa hankin lävistyksen, jonka fiksuna tyttönä otin sitten pois loppukeväästä, koska – no, suoraan sanoen en osaa ihan varmasti edes sanoa miksi. Se tuntui aamuyöstä kello viiden aikaan fiksulta teolta kun saavuin kaupungilta kotiin. Ei siinä mitään, kaduttamaan rupesi vasta kesällä.

... ja nyt? Tahdon sen takaisin. Veikkaan, että ennen vuoden loppua omistan sen lävistyksen uudestaan.

Se mikä hyvä puoli tässä on niin ainakin se, että tiedän todella haluavani tuon lävistyksen nyt.

Toisaalta viime aikoina on tehnyt mieli myös kieli- tai napalävistystä. Tsekkailin tässä vatsaani ja tulin siihen tulokseen, että se voisi jopa loppujen lopuksi ollakin ihan kivalta näyttävä lävistys. Kieli taas olisi ihan mieletön, mutta siinä huolettaa lähinnä hampaiden ja suun muu kunto jos sen hankin. Ja tietty se, että vanhemmatkin tulisivat näkemään sen sillä sekunnilla eivätkä kyllä varmasti ymmärtäisi miksi tahdon lävistää itseni kielestä... eivät todellakaan ole lävistysrakkaita. Eipä siinä parikymppiä on lasissa, joten eipä vanhemmilla kovin nokankoputtamista olisi etenkään kun en edes asu samassa maassa, mutta en nyt erityisesti haluaisi heidän ottavan nokkiinsakaan. Joten ehkä ei sitten sitä kielilävistystä...

Jos nyt lähtisi ihan siitä, että tuo nännilävistys takaisin ja katsellaan sitten mikä fiilis myöhemmin.
"Je vais bien, t'en fais pas."

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #305 : Lokakuu 26, 2010, 20:56:33 »
^ Mulla oli septumin kanssa sama tilanne. Pidin sitä pitkään piilossa aina vanhempieni luona vieraillessa, koska tiesin sen järkyttävän vanhempiani hurjasti vaikka olinkin täysi-ikäinen kun sen itselleni tein, enkä edes kotona enää asunut. Lopulta äiti näki sen vahingossa ja raivostui suunnattomasti. Kaipa hän sitten kuitenkin tajusi, ettei hänellä tosiaan ole päätäntävaltaa ja lopulta sanoi, että saan pitää sitä esilläkin ihan vapaasti. Eli heti kun alkujärkytyksestä selvittiin, niin kaikki oli okei. Tuossa se on nyt melkein 2v. killunut eikä vieläkään kyllästytä :)

Eilen kävin sitten ottamassa bridgen. Isä varmaan näki jo kuvan moisesta facebookissa mutta koska äiti ei moista käytä, voi tulla pienenä yllätyksenä sitten kun taas kohtaamme. Eikä varmana tykkää :D

Tässäpä vielä kuvaa uudesta korusta :)

Poissa Laku

• paperisydän
  • Vuotislainen
    • Laku's life
« Vastaus #306 : Lokakuu 26, 2010, 21:54:14 »
[off]Vammasipuli kuuleppas. Olet oikeasti ensimmäinen, jolle näen septumin sopivan! Jonka lisäksi myös bridge sopii sulle! Vau! Ja ne yhressä näyttä tosi hyvältä! Noi kaks lävistystä on ollu mun inhokkilävistyksiä ja vaikka olen nähnyt niitä paljon, ne on näyttänyt kamalilta poikkeuksetta jokaisella. Ja sulle sopii noin hyvin! :o Oikeasti olen hämmentynyt. :'D Kun laitoit tuon linkin tuohon, olin sillee "jaa... jospa nyt kuiteskin kattoisin vain todetakseni jälleen, ettei se sovi kellekään." Oon nyt ihan sanaton. :'D Piti päästä tämä sitten sanomaan. :)[/off]

Älkää syökö mua pliiiiis.
Close the doors but never look inside
Time will tell if all your love has died

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #307 : Lokakuu 26, 2010, 22:03:39 »
^ Oijoi, minähän aivan punastun. Kiitoksia hurjasti kauniista sanoistasi n_____n

Poissa Ariel

• Huispaajan ensilento
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #308 : Lokakuu 27, 2010, 18:06:27 »
tämä olis rakkaus ♥ tai sitten semmonen siisti niskakoru ois jees. sitte ku äiti suostuu ni otan joko ton tyyppisen tatskan tai niskakorun. tosin en tiiä uskallanko ku pelkään et sattuu hirveesti ja muutenki toi tatska ois tyhmä ku loppuelämäks tommone shitti lätkästy ihoo ku tol kuval ei oo mitää merkitystä mulle, se on vaa hieno.
all I want to do is wear glitter and dance in my underwear

Poissa handa

• Vuotislainen
  • Pottermore: Stonecat72
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #309 : Marraskuu 21, 2010, 19:41:32 »
Täältäpi löytyy Targus, Napa ja Kielilävistys :) Enempää tuskin aijon ottaa,mutta tatuointi olis kyllä aika jees! :)

Poissa Nuuk

• Kuolonsyöjä
  • Slytherin
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #310 : Joulukuu 28, 2010, 20:31:20 »
Mulla on tällä hetkellä vain molemmissa korvissa kahdet reiät, oli kulmakoru, mutta sen kanssa oli pieniä ongelmia kun ne tapit päissä ei pysyneet kiinni hyvin ja ne katosi aina ja sitte täällä mistä ostin niitä koruja, ni ei ollut enempää kulmakoruja joten olen sitten ollut ilman sitä, ja reikä on mennyt umpeen tietenkin. =/ Pitää kattoa ens kesänä, jos vaikka kävis ottamaan uudelleen sen. Napakorukin on ollut, mutta pitäis käydä uus, parempi lävistys siihen ottamassa, harkitaan sitäkin sitten ensikesänä.
Vasempaan korvaan haluaisin vielä rustolävistyksen<3
Tatuointeja ei ole vielä, mutta aion ehdottomasti joskus sellaisen hankkia, näin viime kesänä yhdellä naisella aivan ihanan tatuoinnin, käärmeen joka kiersi käsivarren. Sellainen kiitos♥
Mulla ei mitään ole lävistyksiä ja tatuointeja vastaan, ite vain tykkään niistä, kunhan niitä ei ole ihan liikaa. ;)
I can see you, but you can't see me.

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #311 : Joulukuu 28, 2010, 21:53:55 »
Haluaisin nyt kysellä, että paljonkohan ne kulmalävärit yleensä maksaa? :p Jos jotkut sellaisen omistavat voisivat vähän valaista asiaa. Ja mitenkähän paljon on sattunut sen ottaminen? Riippuuhan se jonkun verran kyllä henkilöstä, mutta kyllä mie teidän kokemuksia haluaisin kuulla.

~ Beatrix (joka kovasti himoitsisi kulmalävistystä, mutta eihän sitä ole vielä pariin vuoteen tulossa... Tai noin neljään vuoteen :'D)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2010, 21:57:27 kirjoittanut Beatrix »

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #312 : Joulukuu 29, 2010, 01:35:52 »
Haluaisin nyt kysellä, että paljonkohan ne kulmalävärit yleensä maksaa? :p Jos jotkut sellaisen omistavat voisivat vähän valaista asiaa. Ja mitenkähän paljon on sattunut sen ottaminen? Riippuuhan se jonkun verran kyllä henkilöstä, mutta kyllä mie teidän kokemuksia haluaisin kuulla.
En osaa tuosta sattumisesta kertoa tuon lävistyksen kohdalla omasta puolestani mitään, mutta yleisesti ottaen ei juurikaan ole kivulias, ja suht. helppo muutenkin, mitä nyt uloskasvun ja repeämisen riski on olemassa.
Hinnat on 30-40 euroa suunnilleen, tuon halvemmalla ei juurikaan mistään lävistysliikkeestä saa, kalliimmalla saattaa olla, mutta tuo on se perushintahaarukka kulmalävistyksellä.

Olen itsekin tuota miettinyt, mutta omasta mielestäni ei sovi mulle, enkä näkyvälle paikkaa kasvoihin oikein voi enää ottaa enempää, kun täytyy tulevaisuudessa siirtyä huomaamattomampiin koruihin (ei nenään rengasta, ja huuleen pienin mahdollinen pallo, sekä smileyyn pienempi rengas), ja korvissahan on tilaa. ;)
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Aqutalio

• Vuotislainen
  • Pottermore: WaveSand28304
« Vastaus #313 : Joulukuu 30, 2010, 22:13:33 »
Mulla oli kulmakoru pari vuotta, mutta kesällä otin sen pois värjättyäni hiukset. Toi kuulostaa varmasti ihan ufosyyltä, mutta värjäsin ne mustista vaaleiksi ja sillonhan tietysti laitoin vaaleisiin kulmakarvoihini vähän väriä. Silloin pystyin "jatkamaa" sitä kulmakarvaa, koska nää tyypit siellä liikkeessä laittoi sen aivan väärän kohtaan. se on joku sentti kaks mun kulmakarvan alapuolella se lävistyskohta. kaks pientä reikää lähietäisyydeltä on havaittavis.

on kuitenki suunnitelmis ottaa lävistys uudestaa ja oltiin ottamassaki, mut liikkeestä oli lävistäjä häipynyt jonnekin ja ens viikolla uuteen yritykseen :)
on siitä nyt kuitenkin about 2kk aikaa niin luulis nyt sen palanneen takasin :)

korvissa on yhet reiät molemmin puolin. tatuointi olis tulevaisuudes harkinnassa. unelmoin sellasesta tekstistä tohon vasempaan käsivarteen, siihen sisäpintaan. ja teksti olis latinaks :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”
― Bernard M. Baruch

Poissa blindside

• sokotettu
  • Vuotislainen
  • AKTIVISTI
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #314 : Tammikuu 01, 2011, 21:29:30 »
Lävistysten kanssa minulla kävi vähän hassusti: otin kahdeksanvuotiaana korviini reiät. Noin 13-vuotiaana unohdin vaihtaa pienemmät korvakorut lentopalloleirille, irrotin korvikset jottei lähde korva repeytymään ja sitten unohdin laittaa korvikset uudelleen takaisin korviin ennen kuin oli mennyt sen verran kiinni, etten viitsinyt itse tökätä korvista reiäntyngästä läpi :D kyllä mun korvissa vieläkin on semmoinen reikä, josta näkee et korvikset ovat olleet, mutta reikä ei ole todellakaan läpi. Enpä ole sitten nyt noin kuuteen vuoteen pitänyt korviksia.

Siitä voi olla montaa mieltä, onko tatuointi hieno vai ei. Yleisesti ottaen sanoisin, että tatuointi on hieno, jos se on tehty hyvin. Jos tatuoinnista huomaa, että sen on tehnyt joku ei-niin-taitava, ei se kyllä hienoudellaan häikäise, vaikka idea olisi kuinka hyvä. Hyvä tatuoija taas voi korjata "huonon idean" puutteet.

Joidenkin mielestä se on kamalan näköistä, jos joku on aivan kokonaan käsistään tatuoitu tms. No, siitäkin voi olla montaa mieltä, ja minusta se riippuu täysin henkilöstä, sopiiko kokonaan tatuoitu käsi vai ei ja näyttääkö se siis hienolta. Yleensä ne, joilla on käsi täynnä tatuointeja, tuovat sen julki jotenkin muutenkin, ja hänelle sopii siis kokonaan tatuoitu olemus. (tajusikohan kukaan, mitä oikein tarkoitan :D)

Minulta löytyy tatuointi, otin sen viime elokuussa (siis 8/2010). Ja minusta ainakin tatuointini on yksilöllinen, en ole törmännyt vastaavaan. Luultavasti vastaavia on jollakin, mutta eniveis :D Tatuoinnissa on tärkeintä se, että kantaja tykkää ja on sellainen, jonka kantajansa haluaa. Esimerkiksi itse pidän tähdistä, mutta en niitä tatuoisi, koska niitä on niin monella. Lisäksi kun istahdin tatuoijan neulan alle, haluan, että se tatuointi merkitsee minulle jotain muutakin kuin vain "kiva kuva". Esimerkiksi tuolla minun tatuoinnillani on useampikin tarina kerrottavana. Ymmärrän kuitenkin, että jotkut hakkauttavat ihoonsa kuvia vain hienouden takia, ja mikäs siinä, jokaisella on oma tyylinsä :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2011, 21:18:53 kirjoittanut blindside »
Taivaalla jahtasin aurinkoa
Tavoite oli puhdasta hulluutta

- Stam1na - Eloonjäänyt

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
« Vastaus #315 : Tammikuu 03, 2011, 19:02:49 »
Yleensäkin en ymmärrä nykyajan kauneusihanteita. EIkö ihminen muka voi olla kaunis ilman mitään härpäkkeitä ja kauheita meikkejä?
Pakko tähän sanoa näin offina, että aika usea ihminen on kaunis,
pelkästään meikkien avulla, koska heidät on totuttu näkemään meikkeinensä. Huh :D
Mutta kyllä ymmärrän sua 100%. Tosi useat ihmiset ova tkuitenkin nättejä, ilman meikkejä ja härpäkkeitä, vaikkakin ainahan on haluttu enemmän.
Aina halutaan olla suurempaa ja parempaa, aina on haluttu olla sitä mitä EI omisteta/ juuri olla. Hiusten väriä, jne.Ainakin meidän ussankirjassa oli pitkät litanjat erilaisista kaunistuksista joita ympäri maailmaa on(ollut) ja suurin osa on keksitty käyttää (esimerkiksi tatuoinnit) kun sellaisia ei olla.
En osaa selittää.
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Millat

• jolie coquine
  • Vuotislainen
  • shock me like an electric eel
« Vastaus #316 : Tammikuu 07, 2011, 19:45:45 »
Back to the basics. Otin nännilävistykseni uudestaan tässä joululoman aikana. Katumus sen pois ottamisesta oli sen verran suurta, että en yksinkertaisesti enää kestänyt. Miksi sitten nyt juuri joululomalla enkä vaikka aiemmin tai nyt myöhemmin? Koska saatoin käydä uudestaan samalla ammattitaitoisella lävistäjällä kuin viimeksikin – ja ei kyllä vieläkään ole mitään valitettavaa siitä paikasta. En uskaltanut mennä ottamaan lävistystä ihan mihin vain, en varsinkaan tähän kohtaan.

Nyt sitten jännityksellä odottelen pääsenkö tälläkin kertaa yhtä helposti tämän lävistyksen kanssa kuin viimeksi. Lävistäjä arveli, että todennäköisesti, jos vain pitää samalla tavalla puhtaana kuin viimeksikin, niin tämä voisi parantua jopa joissakin viikoissa kun lävistys on tosiaan tehty aivan samaan paikkaan. Nyt sitten odottelen mielenkiinnolla.

Se itse lävistäminen teki taas yhtä kipeää kuin viimeksikin, mutta se kipu on niin lyhyt ja ohimenevä, että kyllä sen kesti toisenkin kerran. Myöhemmin tuo lävistykseni ei taaskaan ole toistaiseksi kipuillut.
"Je vais bien, t'en fais pas."

Poissa miki

• Vuotislainen
« Vastaus #317 : Tammikuu 15, 2011, 00:21:58 »
Entinen postaukseni aiheesta oli joltain kivikaudelta. Suunnittelin huulilävistyksen ottamista tuolloin ja niinhän minä sen sitten otinkin. Jossain vaiheessa lävistyksiä oli itseasiassa kaksin kappalein, ns. snakebitesit. Nyt jälkeenpäin ajateltuna ne eivät sopineet minulle yhtään ja onneksi otin toiselta puolelta lävistyksen aika pian pois. Pitkään pidin sellaista pientä palloa vasemmalla puolella alahuulessa ja tykkäsin siitä oikein kovasti, kunnes erään kerran reissussa ollessa pallo potosi ja hävisi. Yön aikana koru oli sitten lähtenyt paikoiltaan ja mennyt umpeen, pikkuisen harmitti. Ottaisin huulilävistyksen varmaan takaisin, mutta oman alani töissä naamalävistykset on kielletty ja olisi aina kauheaa jännäämistä että ehtiikö koru mennä umpeen työvuoron aikana.

Jossain välissä minulla oli muuten myös smileylävistys, sellainen mikä on tuossa etuhampaiden yläpuolella olevassa jänteessä kiinni, suun sisäpuolella siis ja näkyy hymyillessä. Sekin oli kyllä aika kauhea ja repesi lopulta provinssirokissa niin että se piti ottaa pois. (Thank god :D) Pienellä korulla ja suoremman hammasrivistön kanssa koru näyttää joillakin kuitenkin ihan kivalta, ei kuitenkaan minulla. Minulla on myös ollut 12mm venytyskorut molemmissa korvissa, niistä puolestaan tykkäsin aika paljon. Joku töhö kuitenkin huitaisi minua kerran yökerhossa niin, että venytyskoru repäisi korvan pahasti ja jouduin ottamaan korut pois. Kohtaan jäi arpi, jota ei enää voi venyttää. Normaaleja korvakoruja onneksi sietää edes vielä pitää. Yksi lävistys minulla sentään on pysynyt jo useamman vuoden ajan ja se on napakoru. Monilla ne kuulemma kasvavat ulos, mutta ei minulla ole osoittanut edes merkkejä sellaisesta. Pidän kovasti napakorustani.

Ärsyttävää, kaikenlaisia kämmejä on siis käynyt lävistysten kanssa, tällainen menevänpuoleinen kun olen ollut... Tatuoinneissa on se hyvä puoli, ettei niitä voi vahingossa repiä tai umpeuduttaa vahingossa, mutta toisaalta olen yhä sitä mieltä etten itseeni mitään kuvaa hakkaisi. Pelkään liikaa että alkaisin katumaan valintaani joskus myöhemmin. Lisäksi suurin osa tatuoinneista on mielestäni aika rumia, henkilökohtaisesti en ainakaan pidä mistään kovin värikkäistä ja isoista kuvista näkyvillä paikoilla. Lävistyksissä on se hyvä puoli, että ne voi ottaa pois ilman että yleensä jää mitään jälkiä - ja pois ottamisen jälkeenkin ne saa joskus myöhemmin laitettua/tehtyä uudelleen jos haluaa.

Nyt olen haaveillut pitkään niskaan tehtävästä surface-lävistyksesta ja mahdollisesti käynkin ottamassa sellaisen tässä kevään mittaan.
We can leave this world, leave it all behind,
we can steal this car if your folks don't mind,
we can live forever if you've got the time.

Poissa trixie

• pallomereen piiloutunut
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ChaserDraconish148
« Vastaus #318 : Tammikuu 15, 2011, 04:41:59 »
itselläni on ollu aikanaan useampiakin lävistyksiä mm.huuli, nenä, napa yms.
Nykyisin ei ole kuin reiät korvissa. Kaikki muut lävistykset ovat osoittautuneet hankaliksi työni sekä elämäntapani kannalta.
Niin tosiaan reiätkin on korvissa mutta hyvin hyvin harvoin niissäkään mitään killuu repeämis ja tulehdus vaaran vuoksi. Juhlissa ja baareissa tykkään sitten pitää senkin edestä korviksia:) .
Nykyisin en enää mitään lävistyksiä naaman laittaisi enkä jostain syystä haluaisi semmoista puolisoakaan jolla lävistyksiä olisi. Mutta ei minulla silti niitä vastaan mitään ole, onhan itsellänikin nuita ollut. Mutta jotenkin olen vaan kyllästynyt niihin kun niitä on tosiaan lähes kaikilla.

Tatuoinneista pidän, mutta kun omani laitan niin sen on oikeasti merkittävä jotain. En laittaisi mitään merkityksetöntä tribaali hässäkkää. Tatuointeja taas en pitäis yhtään pahana piirteenä puolisossani;)
"kun taivaalle ilmaantuu kaksi neptunusta, se on varma merkki siitä, että syntyy rillipäinen kääpiö, Harry..."

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #319 : Tammikuu 15, 2011, 19:08:43 »
Kielikorun ja napakorun haluaisin(: Tällä hetkellä on vain reijät korvissa. Joku potter aiheinen teksti olisi kiva.
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

lovekiva

• Ankeuttaja
« Vastaus #320 : Tammikuu 23, 2011, 10:40:24 »
korvakorut mulla nyt vaan on sain ne jo kuusi vuotiaana. napakorun haluaisin:)

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
« Vastaus #321 : Tammikuu 27, 2011, 00:48:04 »
En ole koskaan halunnut korviksia tai lävistyksiä mutta tatuoinnit ovat kiehtoneet minua erittäin paljon, joten 18 v synttärilahjaksi kävin hommaamassa tatuoinnin oikeaan pohkeeseen. Se on sellainen sydän josta lähtee liekkejä ja Sydämen sisällä on hienoja koukeroita.. ( olen erittäin huono kuvailemaan sitä..). Olen harkinnut 3 vuotta että otanko toisen tatuoinnin, koska haluan niillä koristella kehoa mielummin kuin pitää jotain korviksi. Lisäksi en oikein tiedä millaisen haluan, joten sekin vaikeuttaa tatuoinnin hommaamista.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #322 : Tammikuu 27, 2011, 14:47:42 »
Lauantaina varaamaan tatuointiaikaa taasen. Toivottavasti ajan saisi mahdollisimman pian, on poltellut tuo idea jo sen verta pitkään.

Tällä kertaa olisi tulossa vasempaan kyynärvarteen (ranteen ja kyynärtaipeen väli, onko se kyynärvarsi?) sisäpuolelle tekstinpätkä yhdestä Bruce Springsteenin biisistä. Teksti on minulle henkilökohtaisesti hyvin tärkeä ja kiteyttää oikeastaan koko ajatusmaailmani hienosti yhteen lauseeseen. Biisi josta teksti on, on kaikenlisäksi oma suosikkini Bruce Springsteenin tuotannosta ja tämä teksti tulee nimenomaan vasempaan käteen siks, että vasemmassa on jo ennestään tuo vanhempi Bruce -tatuointini. Hitusen erilaista tässä kuvassa on se, että koko teksti tullaan tatuoimaan Brucen omalla käsialalla, jotta syntyisi enemmän vaikutelma siitä että Bruce tosiaan kirjoitti sen tekstin ja ettei se ole mikä vain tekstinpätkä.

Bruce Springsteenin musiikkihan on yksi tärkeimpiä asioita minulle tässä maailmassa, ollut jo monta vuotta, joten siksi näitä häneen ja teksteihinsä liittyviä kuvia harrastan :) Aikaisemmista kuvista löytyykin täältä jo kuvamateriaalia, jos jotakuta kiinnostaa.

Yksi lävistys joka on alkanut minua kiehtoa on jostain syystä napakoru. Olen ennen pitänyt sitä tuikitavallisena tusinalävistyksenä, joka on suurinpiirtein joka toisella teinillä kun yläasteella siirrytään, mutta nyt olen alkanut nähdä sen vähän toisessa valosa. Se voisi oikeasti olla kiva! Ihan joku bananabelli, ei mitään perhoshärpäkkeitä tai muita. Vaikka mistä sitä koskaan tietää. Napaan kun tehdään varmaan eniten erilaisia koruja, joten voipi olla että itsekin bongaan jonkun vähän erikoisemman mutta silti hurjan kivan ja itseni näköisen.
Veikkaanpa, että heti kun on rahaa niin ostan korun ja napa on lävistettynä varmaan aika piakkoin siitä.

Kielikoru on toinen ikuisen haaveilun aihe, mutta pelottaa se parin viikon syömättömyysaika! Pidän ruoasta niin kovin :(
Toinen jota pelkään on, että kehitän itselleni tavan leikkiä kielikorulla ja tiedän tuon tavan ärsyttävän monia!

Tällä hetkellähän naamasta löytyy bridge ja septum. Entisiä on smiley, medusa, nostril ja labret. Smiley oli aika pitkään, kunnes sitten yksinkertaisesti kyllästyin. Nostril oli jonkin tovin, medusa oikeastaan vain käväisi, koska se ei sitten sopinutkaan septumin kanssa ja labret oli muutaman vuoden, kunnes sitten kyllästyin. Septum on ollut kohta kaksi vuotta ja bridgen kävin ottamassa syksyllä. Bridge olikin ensimmäinen lävistys jonka kävin ottamassa ihan lävistäjällä, sitä en uskaltanut itse tehdä kun ei ollut minkäänmoista kokemusta.

Poissa Craza

• välikappale
  • Vuotislainen
« Vastaus #323 : Tammikuu 27, 2011, 19:41:44 »
Hmm, itsellä on alkanut tehdä taas mieli jotain lävistystä. Mutta en tarkkaan tiedä minkä tahtoisin. Nenäkoru on ehkä mielessä eniten, ihan se perinteinen, mitään septumeja en uskaltaisi ottaa. Ja toisaalta mielessä on myös snake bites. Siksi otinkin huulikoruni sivuun enkä keskelle, kuten aluksi oli aikomus josko myöhemmin tahtoisin sen mallin. Mutta nyt tuntuu kuitenkin siltä että en ehkä ainakaan vielä uskalla. Myönnän että osittain johtuu vanhempienkin takia vaikka ihan täysi-ikäinen olenkin, äidillä on melko jyrkkä eiei kanta jo nenäkoruunkin. Mutta toisaalta touttuivathan he tähänkin huulikoruun, mikseivät siis toiseenkin?

Nenäkorun kyllä uskaltaisin helposti ottaakin, sinänsä "iisi" lävistys. Mutta kun minulla on pari ongelmaa. Huulikoruni on minusta katsottuna vasemmalla puolella ja tahtoisin myös nenäkorun vasemmalle puolelle, mutta pelkään sen näyttävän tosi tasapainottomalta, jos molemmat ovat samalla puolella. Ja tahtoisin sen mielummin renkaalla, kuten huulikorunikin on. Sitten varmaan ainakin vaikutelma on hiukan toispuoleinen? Toki VOISIN harkita sitä oikeaa puoltakin, mutta mielummin vasen...Toinen juttu on sitten se että minulla tahtoo olla aika kroonisesti vuotava nenä. Onko niistäminen oikeasti kuinka vaikeaa korun kanssa? Ainakin tuntuisi että se ärstyisi helposti, varsinkin heti korun ottamisen jälkeen. Ja oikeasti, niistän lähes koko ajan, aina on paperi taskussaKu ja käytössä : D

Yhtä asiaa täytyy vielä pohtia täälläkin ääneen. Nimittäin "tyttöjen" ja "poikien" lävistyksiä. Yleisestihän kaikkia lävistyksiä voivat käyttää sekä tytöt, että pojat, paitsi napakorua, joita pitävät vain tytöt. Ja kysyn että MIKSI, koska minusta se on huutava vääryys! Kaikki joilta olen asiaa kysynyt sanovat "no HYI. Siitähän tulee heti mieleen joku hintti O____O" Mutta siis camoon! Eikö pojat hyötyisi siitäkin lävistyksestä paljon enemmän. Nehän hengaa yleensä paljon enemmän ilman paitaakin, tästä korusta pääsisi siis muutkin iloitsemaan : D   Ja hitsit, minusta ainakin napakoru voisi sopia monellekin pojalle melkein paremmin kuin tytöille :`D  Siis kaikkea muuta voi pitää nännikoruja, korvakorujakin jopa mutta ei napakoruja!

Tahdon tavata napakorullisen miehen!

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2011, 19:47:29 kirjoittanut Craza »

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #324 : Tammikuu 27, 2011, 21:17:36 »
Craza, mulla tuli mieleen heti, että ota toisellekin puolelle alas lävistys, niin ei nenäkorukaan näyttäisi tasapainottomalta! Mutta juu, kyllä mä itsekin samaa mietin, kun huulikoru on ylhäällä oikealla (madonna siis), että miten teen nenäkorun kanssa, ja otin sitten vasemmalle nenäkorun. Mulle se toisaalta oli se ja sama, kummalla puolella nenäkoru on.
Mitä tuohon niistämiseen tulee, rengas on helpompi kuin tappi. Tappiin jää/jäi mulla ainakin sitä räkää ikävästi sinne sisäpuolelle, ja sai sieltä putsailla, kun taas renkaalla samaa ongelmaa ei ollut. Renkaankin kanssa niistäminen onnistuu mulla ihan hyvin, kyllä tapinkin kanssa, mä en siinä ole suurta eroa huomannut. Paranemisvaiheessa tietty sen parempi mitä vähemmän joutuisi niistämään, jotta saa lävistys olla rauhassa.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”