Kirjoittaja Aihe: Rohkelikko, Luihuinen, Puuskupuh vaiko Korpinkynsi?  (Luettu 160479 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Sallukka

• Ankeuttaja
Vs: Rohkelikko, Luihuinen, Puuskupuh vaiko Korpinkynsi?
« Vastaus #225 : Elokuu 05, 2010, 17:21:36 »
Pitääpä mennä testaamaan tuo testi, että osuuko oikeaan. Kestää hieman :)

Tässä  testin tulokset:
Rohkelikko 68%
Korpinkynsi 80%
Puuskupuh 78%
Luihuinen 55%

Tässä se nyt nähtiin. Olen kaikissa tupatesteissä aina ollut Korpinkynsi, ja nyt kävi samoin. Se kai nyt kaikkien pohdintojen jälkeen on selvennyt: olen se mikä olen aina ajatellut olevani.
Ja toisena tulee Puuskupuh. Olen myös Puuskupuh-luonteinen: auttavainen, ystävällinen jne.
Olen siis Korpinkynsi, mutta jos minulta kysytään, niin sanoisin, että olen Korpinkynnen ja Puuskupuhin sekoitus, ja niin kyllä suunnilleen tuon testin perusteella olenkin :)

Poissa narri

• Ajassa harhaileva
  • Vuotislainen
  • Terveisiä Pangaialta
« Vastaus #226 : Elokuu 14, 2010, 12:54:39 »
Suomensin kysymykset, mutta en takaa niiden virheettömyyttä:

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Panin ne spoilerin taakse piiloon, jotta eivät turhaan kasvattaisi viestin pituutta. Klikatkaa esiin mikäli haluatte niistä apua testin tekoon.
Hämmentää.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #227 : Elokuu 14, 2010, 15:07:23 »
Tein testin, ja tulos:

Rohkelikko 49%
Korpinkynsi 72%
Puuskupuh 76%
Luihuinen 62%

Eli siis eniten Puuskupuhia, toiseksi eniten Korpinkynttä, toiseksi vähiten Luihuista ja vähiten Rohkelikkoa. Sinänsä yllättävä tulos, ajattelin että luihuista olisi vähiten. Puuskupuh oli kyllä odotettavissa. Kyllä minusta ripaus sitä kunnianhimoa löytyy. 

Muoks//Kiitos narri, kun suomensit tämän testin =D//
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2010, 11:27:18 kirjoittanut Surkimus »
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #228 : Elokuu 14, 2010, 20:54:10 »
Minäkin päätin suorittaa tämän testin. Tulos ei ollut yllätys minulle juuri miltään osin. Tiesin että olen suurimmalta osin luihuinen. Pidän omaa ja läheisteni ihmisten kunniaa arvossa, pidän mielelläni ajatukseni itselläni ja ajattelen ennen kuin toimin. Vaalin itsenäisen työskentelyn tuomaa valtaa, mutta osaan myös arvioida milloin muiden ihmisten apu on tarpeellista. Kuljen omaa polkuani ja kunnioitan niitä ihmisiä jotka ovat sen arvoisia. Tieto on valtaa, ja siitä syystä pisteeni olivat korkeat myös korpinkynnen kohdalla. En ole myöskään liian yllättynyt siitä, että minulla oli jonkin verran pisteitä myös rohkelikon kohdalla. Myönnän itseltäni löytyvän tiettyjä piirteitä jotka lasken sieltä tuvasta löytyviksi - minulle nämä ovat heikkouksia. Olen tyytyväinen tuloksiini.

Gryffindor 66
Ravenclaw 75
Hufflepuff 31
Slytherin 91

Poissa elyona

• Oraakkeli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • piilevät piilevät piilevät
  • Pottermore: PhoenixDraconis88
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #229 : Elokuu 14, 2010, 22:08:01 »
Tätä on kyllä tullut mietittyä ja pohdittua ehkä liiankin kanssa...mutta toisaalta miksei, kun kerran mielenkiintoisena asiaa pidän. :D

Kuten todennäköisesti lähes kaikilta, myös minulta löytyy jokaisen tuvan piirteitä jossain määrin. Ja sitten kun vielä ajatellaan, etteivät ilmeisesti pelkät ominaisuudet ja luonteenpiirteet takaa tiettyyn tupaan joutumista (esimerkiksi halu tiettyyn tupaan, kasvatus, alitajuiset tekijät yms. varmaan vaikuttavat), on näin ollen melko hankalaa tietää mihin sitä sitten oikeasti joutuisi/pääsisi. Mutta koska mitään tupia ei oikeasti ole edes olemassa (tai no, kuka tietää... :D), niin ei tätä edes kannata ottaa niin vakavasti...ja kyllä se toisaalta on välillä aika helppoakin päätellä, mihin sitä todennäköisesti kuuluisi...

Mutta. Itse uskoisin kuuluvani joko Rohkelikkoon tai Korpinkynteen. Olen mielestäni lojaali, luotettava ja uskollinen, sekä suhteellisen rohkea; pyrin oikeudenmukaisuuteen, eikä lait, säännöt tai normit ole itselleni mitenkään kiveenhakattuja (en kuitenkaan pyri rikkomaan niitä rikkomisen halun vuoksi, mutta uskon, että lähes aina on poikkeus/poikkeuksia sääntöön). Olen melko subjektiivinen, ja tärkeimmät arvoni ovat minulle sydämen asia, eikä niitä helposti muuteta (tosin arvostan kuitenkin myös muiden mielipiteitä, vaikka ne poikkeaisivatkin kannastani). Pidän itseäni myös aika itsepäisenä, enkä yleensä pidä rutiinista, sillä koen sen usein liian tylsänä. Nämä kaikki edeltävät piirteet itsessäni liitän Rohkelikkoon.

Toisaalta olen suhteellisen älykäs, tiedonhaluinen ja nokkela, sekä erittäin luova että mielikuvituksellinen (en tosin ole varma, pitäisikö nämä piirteet [luovuus jne.] lukea ominaisiksi Korpinkynnelle; itse olen kuitenkin aina ajatellut niin). Pärjään hyvin koulussa (vaikka olenkin usein aika laiska ja saamaton [lisää Rohkelikon piirteitä? Tai ehkäpä Luihuisen, en tiedä], tosin aika ajoin taas yllättävänkin ahkera) ja oikeastaan pidänkin siitä, koulunkäynnistä siis. Ajattelen, pohdin sekä mietiskelen paljon kaikenlaisia asioita, ja rakastan lukemista (harvemmin kuitenkaan luen vapaaehtoisesti koulukirjoja, ellei aine ole itsestäni kiinnostava). Nämä piirteet taas lukisin Korpinkynnen tuvalle ominaisiksi.

Kumpaan (tai ehkei kumpaankaan?) minut sitten loppujen lopuksi lajiteltaisiin, en tiedä. Mutta jos saisin valita, olisin Rohkelikko. Enkä sinänsä osaa sanoa, miksi juuri se tupa vetää puoleensa enemmän, sillä pidän kummastakin tuvasta ihan yhtä lailla. Jotenkin Rohkelikkous vaan tuntuu omimmalta vaihtoehdolta.

//Ääh.. nyt mieleni sopukoihin on livahtanut ajatus, että ehkä minä sittenkin olisin pohjimmiltani Korpinkynsi. Vaikeaa, vaikeaa...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2012, 17:11:45 kirjoittanut elyona »
"In my life / Why do I smile / At people who I'd much rather kick in the eye?"

Poissa Zahagehuma

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #230 : Elokuu 15, 2010, 00:04:00 »
The sorting hat says...
Ravenclaw!

Haha, salli minun nauraa. En ole viisas taikka välkky, saati nokkelasanainen, tietäväinen tai naseva. Nerokas, älykäs tai terävä saatan olla joskus halutessani, joskus jopa usein. Tein siis testin ja tulos oli kaikkea muuta kuin tyhjentävä. Se ei kertonut mitään. Katsokaa vaikka tuloksia:

Rohkelikko 50%
Korpinkynsi 61%
Puuskupuh 56%
Luihuinen 61%

Luihuinen ja korpinkynsi saivat tasatuloksen ja muut tuvat tulevat tasaisesti perässä. Prosenteissa on vain minimaalinen ero, mistä päätellen minussa on vähän jokaista tupaa, mitä olen jo pitkään arvellut. Oman näkemykseni mukaan laittaisin itseni mieluummi luihuiseen kuin korpinkynteen, sillä minussa on huomattavasti enemmän sen tuvan piirteitä. Esimerkiksi pidän ajatukset yleensä itselläni ja ajattelen ennen kuin toimin, arvostelen myös usein muita mielessäni ja saatan pitää joskus itseäni muita parempana. Olen joskus ovela ja halutessani hieman itsekäs. En silti ole kunnianhimoinen, eikä voi sanoa, että kulkisin omaa polkuani pitkin. (Lainasin hieman luihuisten piirteitä edellisistä viesteistä, koska en ole sataprosenttisesti perillä, mitkä luonteenpiirteet kuuluvat tuolle tuvalle.)

Aiemmin (kirjoitin tästä joskus myös Mihin tupaan et ainakaan haluaisi -topiciin) olin sitä mieltä, että tupani olisi ehdottomasti puuskupuh. Olin mielestäni ystävällinen, pidin jokaista ihmistä saman arvoisena, enkä syrjinyt ketään jne jne. Mutta jos minä rakastan sitä, että saan joka työpäivän jälkeen tulla itse kotiin, olla täällä rauhassa yksin, ilman vilskettä ja menoa, en voi olla puuskupuh. Tuon tuvan edustajahan kuolisi sosiaalisuuden puutteeseen. En siis voi kuulua tuohon tupaan, koska välttelen ihmisiä, viihdyn erinomaisesti yksin ja omaan huonot puhelahjat. Ehken olisi myöskään rohkelikko koska olen joskus ujo ja pelkään. Toisaalta seikkailu ja yllärit ovat välillä hienokin asia.

Lopputulos on se, että.. minulla ei ole aavistustakaan tuvastani (Ajattelin kirjoitukseni alussa pääseväni vihdoin johonkin lopputulokseen, mutta ei). Minussa on hieman jokaista tupaa ja vähän ylimääräistäkin, joten en todellakaan osaa sanoa tupaa, johon kuuluisin. Ehkä minun pitäisi perustaa uusi tupa. Olisikohan se tuo VOLDEMORT!!!1 Ei, kyllä minä joskus löydän vastauksen tähän kysymykseen.

Onneksi en ole Tylypahkassa. Lajitteluhattu nukahtaisi ennen kuin keksisi minulle sopivan tuvan.

PS. Kiitos narri, kun suomensit tekstit. Testin tekeminen olisi vienyt paljon enemmän aikaa ilman apuasi!

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #231 : Elokuu 15, 2010, 01:25:31 »
Vihdoin ja viimein minäkin jaksoin testin tehdä. :) Suurimmilta osin kiitos Narrin, jonka suomennoksista oli apua näin laiskalle. ;)
Tulokset siis olivat:

Luihuinen 79%
Korpinkynsi 70%
Rohkelikko 59%
Puuskupuh 59%

Tiesin kuuluvani Luihuiseen, mutta Korpinkynsi oli lievä yllätys. Olen kyllä tiedonhaluinen, mutta en mitenkään kovin älykäs, ja kouluarvosanani olivat huonoja. Ehkä olen sitten eri tavalla fiksu. Rohkelikkoon tai Puuskupuhiin nyt en ikinä suostuisi. Luihuinen on ainoa oikea valinta. :) On muuten aika hauska huomata, että monien Luihuisten prosenttimäärä myös Korpinkynnen kohdalla on melko korkea. Lieneekö niissä sitten sen verran samoja piirteitä.

Poissa Venia

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #232 : Elokuu 15, 2010, 19:14:45 »
Korpinkynsi! (Testituloksiani en muista.) Mutta kun tarkemmin alkaa miettimään, niin sitä on todella vaikea sanoa. Sen tiedän, että luihuinen en olisi, sillä olen pohjimmiltani todella kiltti ja herkkä. Puuskupuhia minussa on paljon, sillä olen rehellinen ja hyväsydäminen ja myönnän säheltäväni paljon. Rohkelikkoakin minussa on hitunen. Saatan löytää itsestäni rohkeutta joskus mitä epätodennäköisimmissäkin tilanteissa, mutta muuten en ole kovin rohkea. Minä pelkään koko ajan kaikenlaista. Hittolainen, että inhoan sitä.

Korpinkynttä minussa on eniten. Olen omasta mielestäni viisas. En siis varsinaisesti kirjaviisas tai superälykäs, vaan minä vain satun tietämään ja ymmärtämään asioita, ja uusien asioiden selville saaminen kiinnostaa minua. Saatan itseasiassa puolivahingossa uppoutua lukemaan joitain Wikipedia-artikkeleita vaikkapa Egyptin faaraoista ainoastaan sen tähden, koska aihe kiinnostaa minua. Olen myös muutenkin todella syvällinen ihminen ja mietin asioita perin pohjin. Osaan myös hyvin päätellä asioita.
"There is no creature on earth half so terrifying as a truly just man."

Poissa Gououbuck

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #233 : Elokuu 26, 2010, 17:17:20 »
Itse olen omasta mielestäni puuskupuh. Kyllä olen rohkeakin, mutta kaikista löytyy tarvittaessa rohkeutta. Olen älykäs, mutta en koulutasolla. Osaan olla hiukan kiero, mutten mielelläni. Ainoastaan jos yritän järjestää ykkätyksiä. Ilkeä ja uhkaava olen vasta kun läheisiäni sorretaan. Joskus sorrun arvostelemaan toisia, mutta yleensä suutuspäissäni...mutta siitä tulee huono omatunto :<
 Otan toiset huomioon, olen hiukan kömpelö, en superhyvä missään aineessa, taiteellinen, mielikuvituksellinen ja outo ^^

Tuvat ovat minun mielestä loistava keksintö. Totta kai jokainen on ainutlaatuinen, mutta tupa joka on koulussa perhe on liikuttava ajatus :>

Tässä oma tulokseni testistä:

Rohkelikko: 31%
Korpinkynsi: 66%
Puuskupuh: 89%
Luihunen: 39%
Just let me Love you...and I learn to Love you right

Tinasormus -> Gououbuck

Tulitikkutyttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #234 : Syyskuu 10, 2010, 22:05:55 »
Kysymykseen on vaikea vastata, koska minulla ainakin nämä kuhunkin tupaan vaadittavat ominaisuudet vaihtelevat hyvin paljon.
Tein kuitenkin testin joskus ja tulos oli
1. Korpinkynsi
2. Puuskupuh
3. Luihuinen
4. Rohkelikko

Minusta on hyvinkin mahdollista että pääsisin korpinkynnen tupaan. Arvostan viisautta ja etsin mielelläni tietoa eri asioista. Kai minä sillä joskus vähän rehvastelenkin. Toisaalta välillä olen hyvin kunnianhimoinen ja itsekäs, joten luihuinenkin olisi varteenotettava vaihtoehto. Minussa on kyllä myös puuskupuhia (itsekkyydestä huolimatta) sillä en halua satuttaa muita koskaan ja varsinkin lapsena olin hyvin yliempaattinen. Ajattelin AINA muita ja pyrin olemaan reipas ja ahkera. Rohkeudesta en tiedä sillä se saattaa ilmetä minussa varsin erilailla kuin "perinteisillä" rohkelikoilla.
Taidanpa antaa lajitteluhatun päättää. Ei sillä ole niin väliä, jokaisessa tuvassa on hyvät puolensa. :)

Aoi Usagi

• Ankeuttaja
« Vastaus #235 : Lokakuu 04, 2010, 22:29:57 »
Olisin aika varmasti luihuinen. Olen joskus aina hiukkaisen ylimielinen.Minä en pelkää sanoa asioita suoraan päin kasvoja. (Tai ainakaan ilkeitä asioita..) Osaan olla ilkeä, jos niin tahdon.(Ja tahtomattakin onnistun siinä..) Pelleilen koko ajan jonkun kustannuksella. Aika usein kuvittelen olevani parempi kuin joku muu, ja osaavani tehdä kaiken paremmin, vaikkakaan se ei ole totta.(No kyllä joskus) Joudun melkeinpä aina hankaluuksiin toisten kiusaamisesta, haukkumisesta tai satuttamisesta muuten. Osaan kyllä joissain tapauksissa valehdellakkin. Mutta kyllä kuoreni sisältä löytyy sydän, jos vain haluaa löytää sen. Uskokaa, se ei ole vaikeaa :' )
Rohkelikko en uskoisi olevani, koska en ole todellakaan rohkea tai urhoollinen tai mitään siihen suuntaan..
Korpinkynsi, hmm.. Ei, enpä usko että kuuluisin sinnekkään. En tosiaan kovin älykäs tai viisas yksilö.
Puuskupuh, aherrus on kaikkea muuta kun iloa minulle. Niinkuin aiemmin sanoin, en ole kiltti. En ole myöskään kovin uskollinen tai reilu. (No uskollinen siinä määrin, etten mitään yksityisiä asioita rupea levittelemään..)

Testin tuloket olivat:

Luihuinen - 94%
Rohkelikko - 59%
Korpinkynsi - 39%
Puuskupuh - 11%

silwe

• Ankeuttaja
« Vastaus #236 : Marraskuu 03, 2010, 11:54:21 »
Ennen testiä arvelin olevani Korpinkynsi (järjestyksessä arvelin: Korpinkynsi > Puuskupuh > Rohkelikko > Luihuinen)... en osaa selittää miksi, mutta se vain tuntuu omalta.

Testi sanoo:
Korpinkynsi 75
Rohkelikko 70
Luihuinen 69
Puuskupuh 65

.. eivät nuo arvaukset aivan päin pöpelikköä menneet, siis.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #237 : Marraskuu 03, 2010, 15:24:22 »
Henkisesti luihuinen ja muuten puuskupuh. En ole kyllä ihan rehti enkä kyllä ole myöskään ilkeä. (käyttäytymiseltäni (yleensä :3)) Iloinen olen... joskus ja reilusta en osaa sanoa. Keinoja en todellakaan kaihtele ja ovelia ja ketterämielisiä tässä ollaankin taas useimmiten. Kirjojen osalta minua voisi sanoa Korpinkynneksi mutta yhteensopivuudet jäävät sitten siihen. :)

Puuskupuh 94 %
Luihuinen 91 %
Korpinkynsi 82 %
Rohkelikko 46 %

Poissa KiertoVoltin Poika

• Vuotislainen
  • Pottermore: CrimsonOwl3178
« Vastaus #238 : Marraskuu 22, 2010, 02:52:42 »
Uusi ihminen päätti osallistua keskusteluun. Eli juu moi.

Jo ala-asteelta lähtien minulle vain valkeni että kuuluisin Luihuiseen.. Tässä vuosien vieriessä olenkin huomannut että se taitaakin olla ihan oikea tupa minulle. Arvostan henkeen ja vereen aitoja ystäviä, vaikka itse osaankin olla hävettävän kaksinaamainen kun pyrin saamaan sen mitä tahdon, tai mikäli egoni hyötyy siitä. Olen joo kunnianhimoinen ja joskus jopa uhkarohkea, haluan saada arvostusta ihmisiltä tjn. Olen saanut paljon "Tiedätkö, osaat olla joskus niin halvatun ilkeä??" kommentteja. Tykkään tyrkyttää myös mielipiteitäni ja ajatella että meitsi on usein oikeassa. En kaveeraa "tyhmien" ihmisten, tai "hylkiöiden" mutta en kuitenkaan hengaa koulun feimien kanssa. Tylypahkassa olisin heti ensimmäisenä sylkemässä kuraveristen päälle, koska arvostan oikeassa elämässä tälläistä puhdasta verta. Sekarotuisia ei kiitos. Eli pientä rasistin poikasta löytyy? Tykkään kyl joistakin etnisistä ryhmistä enemmän kuin toisista. Tällee leikitelen sanoen, en pidä ajatuksesta jossa vaikka suomalainen ja muslimiterroristi menevät kimppaan ja tekevät lapsia. Kirjan maailmassa olisin siis selvästi Lupinin ja Tonksin suhdetta vastaan :'D

Rohkea olen jos tarve vaatii, esim jos joku hirveä mörkö tulisi vastaan tai joku uhkaisi hakata mun kaverin niin kyllä urhoollisesti kävisin kimppuun..
Mutta sellaista jaloa, "oikeaa" rohkeutta minusta ei taida löytyä.. Muistatte varmaan sen kun Neville uhmasi ystäviään?
klisee rohkeus joo, mutta aito rohkeus ei.
Enpä siis usko kuuluvani Rohkelikkoon.
En tosiaan ole fiksu, välkky kirjaviisas.. Tiedän hienoja sanoja ja asioita jotka minua kiinnostaa mut siihen se jääkin.
Tulikin jo varmaan selväksi etten ole rehti Risto reipas? xD

Ehdin jo sulkea testin, mutta luvut olivat suunnilleen;
Luihuinen 93%
Rohkelikko 85%
Korpinkynsi 67%
Puuskupuh 32%

Claire

• Ankeuttaja
« Vastaus #239 : Marraskuu 22, 2010, 20:13:54 »
Testien mukaan Luihuinen, sydämen mukaan luihuinen :) Jos olen ihmisten 'kakkosvaihtoehto' ja on kanssani vaan sillon kun sen 'ykköskaverit' ei oo paikalla, niin saa kyllä olla yksikseen.
Haluan paljon ihmisiltä ja itseltäni. Kunnianhimoinen. Ihmiset saa kuulla jos mä oon ollu oikeessa, ja ne väärässä. Pysyn kyl ihmeen hiljasena ja näkymättömänä kun oon ollu väärässä. En oo iso rasisti, mutta jonkinnäköstä semmosta löytyy. Se ei kyllä kohdistu tummaihoisiin. Oon jonkun tyhmän ihmisen kanssa vaan jos mä siitä jotenkin hyödyn. En yleensä sääli ihmisiä.
Ja mitä tulee muihin tupiin... Alotetaan vaikka rohkelikosta. En oo rohkee. Oon pirun nynny, mutta silti haluan ehkä esittää sellaista.
En oo ahkera tai yleensä ystävällinen, joten puuskupuh ei oo oikei se tupa. Koulu ei kiinnosta, enkä oo erityisen einstein niinpä korpinkynsikään ei oikein uppoo.
Tuvat on kyllä hyvä keksintö :)

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
« Vastaus #240 : Marraskuu 22, 2010, 21:13:55 »
Itse olen korpinkynsi aika selvästi omasta mielestäni ja muidenkin. Sitten ehkä luihunen ja puuskupuh ja vähiten rohkelikko. Olen älykäs mutta löytyy minusta itsekyyttä, ja kunnianhimoisuutta. Osaan olla myös sydämmellinen ja empaattinen. Tein tuon testin ja tulos ei juuri yllättänyt, (tosin en välttämättä ymmärtänyt kaikkia kysymyksiä oikein...) :DD Ja tulokset tässä:
Korpinkynsi 81
Luihuinen 71
Puuskupuh 64
Rohkelikko 48

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #241 : Marraskuu 22, 2010, 23:46:52 »
tosin en välttämättä ymmärtänyt kaikkia kysymyksiä oikein...

Kannattaa käyttää apuna narrin suomentamia kysymyksiä, jotka löytyvät spoilerin takaa sivulta 12:) Tässä vielä linkki varmuuden vuoksi.
Singing In The Rain Shower

Poissa Nymphae

• Taikajuomien valmistuksen ja yrttitiedon opiskelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HollyShadow146
« Vastaus #242 : Marraskuu 23, 2010, 12:33:00 »
Tässä testitulokseni:

Korpinkynsi 84 %
Rohkelikko  71 %
Puuskupuh 71 %
Luihuinen 62 %

Testitulokset vastaavatkin varsin hyvin omaa käsitystäni tuvastani. Myös muut netissä tekemäni testit ovat antaneet tuvakseni Korpinkynnen.

Olen aina pitänyt opiskelusta ja nauttinut kirjojen lukemisesta :) . Olen luonteeltani pohdiskeleva, ajattelen yleensä enemmän kuin puhun. Päätösten tekeminen vie itseltäni jonkin verran aikaa, mutta kun olen päätökseni tehnyt, pysyttelen yleensä siinä. Arvostan loogista ajattelua ja osaan halutessani olla sinnikäs.

En koe itseäni ainakaan uhkarohkeaksi, mistä syystä Harryn ja kumppanien toilailut varsinkin Salaisuuksien kammiossa ja Azkabanin vangissa huvittivat itseäni. En myöskään pidä ilkeilystä tai pahan puhumisesta toisten selän takana.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2010, 12:49:09 kirjoittanut Nymphae »
"Malfoy is not having hallucinations", snarled Snape. "If your head was in Hogsmeade, so was the rest of you."  -AZ        ♥ 6.-13.6.2011
"Which leaves you and me, Ron!" said Tonks brightly, knocking over a mug-tree as she waved at him.  -DH

Poissa Räyhähenki

• Jokapaikantuho
  • Vuotislainen
  • Rähähää!
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #243 : Marraskuu 23, 2010, 13:50:56 »
Mun tulokset oli yllättäen
74 Rohkelikko
69 Korpinkynsi
76 Puuskupuh
70 Luihuinen
Tämä oli siis ensimmäinen kerta kun tein testin. Arvostan tupia suurinpiirtein tässä järjestyksessä, mutta täytyy ottaa huomioon, että kuva jonka olen tuvista saanut, on tullut yksinomaan Harry eli rohkelikon kautta. Luulen silti, että minusta löytyy enemmän Korpinkynttä, mutta se riippuu päivästa, mielialasta ja vuodenajasta jne.
Rohkelikko siis olen. Vaikka tuntuu, että moni kuuluu rohkelikkoon vain Harryn takia, minä en haluaisi tehdä niin, mutta luulen silti että kirjat vaikuttavat paljon alitajuisesti mielipiteisiini.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Poissa Wood Nymph

• Renegade
  • Vuotislainen
  • Luksusloimu!
    • something worth fighting for ~ Tumblr
  • Pottermore: ScarletSun17528
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #244 : Marraskuu 23, 2010, 16:11:27 »
Mun tulokset testistä:
Rohkelikko 70
Korpinkynsi 59
Puuskupuh 76
Luihuinen 46

Olen melkein kaikissa testeissä saanut saman tuloksen, mutta aina vain tuntuu siltä että kuuluisin rohkelikkoon... :( Sen takia että aina kaveriporukassakin
olen se joka menee eikä meinaa ja on muutenkin auttamassa aina muita. :)
Well then, I think the answer is that a circle has no beginning.
-Luna Lovegood, DH

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #245 : Marraskuu 23, 2010, 16:21:49 »
Minun tulokseni (jos oikein muistan):

Korpinkynsi 78
Rohkelikko 76
Puuskupuh 72
Luihuinen 48 :D

Sinänsä ei yllättänyt tuo korpinkynsi, mutta oletin olevani enemmän luihuinen :D. Nuo muut kolme olivat aika tasaväkisiä.
Rohkelikkokin oli hiukan yllättävä. En pidä itseäni erityisen rohkelikkomaisena.
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Marsi

• Vuotislainen
« Vastaus #246 : Marraskuu 27, 2010, 20:15:40 »
Puuskupuh 89
Korpinkynsi 77
Rohkelikko 68
Luihuinen 39

Olenkin ajatellut olevani eniten Puuskupuh tai Korpinkynsi, ja testi nyt eniten Puuskupuhiin heitti.

Poissa blindside

• sokotettu
  • Vuotislainen
  • AKTIVISTI
« Vastaus #247 : Marraskuu 27, 2010, 20:34:13 »
Rohkelikkoon en mielestäni kuulu. Saatan joskus puolustaa heikompiani, mutta en kuitenkaan ole tarpeeksi rohkea. Lisäksi sopisin varmasti paremmin johonkin toiseen tupaan.

Korpinkynteen en mielestäni ole tarpeeksi fiksu. Koulu sujuu kyllä, mutta se nyt on semmoista kirjaviisautta.

Puuskupuhiin voisin kuuluakin, sillä yritän olla ystävällinen kaikille, yritän olla tunnollinen ja toisaalta taas en tuo vaikkapa tunteitani (suuttumusta) kauhean helposti julki.

Luihuiseen en varmaankaan kuulu, koska en hae ystävistäni hyötyä enkä juonittele.

Tein testin:

Rohkelikko 51%
Korpinkynsi 80%
Puuskupuh 85%
Luihuinen 55%

Mitä ihmettä, olen enemmän Luihuinen kuin Rohkelikko :D apua.
Taivaalla jahtasin aurinkoa
Tavoite oli puhdasta hulluutta

- Stam1na - Eloonjäänyt

Poissa Ellu S

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #248 : Joulukuu 05, 2010, 19:07:23 »
Olen mielestäni Rohkelikko tai Korpinkynsi. Olen aika fiksu ja nopea oppimaan. Ja sitten myös rohkea. En oikein tiedä kumpi se olisi...

Lilith

• Ankeuttaja
« Vastaus #249 : Joulukuu 10, 2010, 22:42:12 »
Minäkin tein sitten tuon testin:

Rohkelikko 84
Korpinkynsi 78
Puuskupuh 71
Luihuinen (opin vasta vähän aikaa sitten että se ei ole Luihunen) 62

Että olisin näköjään rohkelikko. Ihme juttu, olisin luullut että olisin ollut Korpinkynsi tai Puuskupuh. Tärkeintä ettei kuitenkaan Luihuinen. Sinänsä jännä, että kaikki sai noin paljon pisteitä, ja että tuvat menevät kirjan esittelemässä sanoisinko melkein parhausjärjestyksessä... :D