Kirjoittaja Aihe: Nintendo  (Luettu 1122 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: LightHowl8815
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Nintendo
« Vastaus #25 : Helmikuu 20, 2013, 11:34:42 »
Mulla on itellä Nintendon DSiXL ja sille Pokémon SoulSilwer, White ja White 2. GameBoy Colorille löytyy Red mulla oli myös Gold mutta se kortti tilttas ja hävitin sen pois.

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #26 : Helmikuu 20, 2013, 18:31:51 »
Löysin mun vanhan game boy colorin pitkästä aikaa ja nyt oon ihan koukussa taas: D Pokemonia pelaan, on meillä muitaki pelejä mut ne on hukassa enkä ees muista mitä ne oli.
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Heinäkuu 31, 2014, 21:18:21 »
Minulla ja siskollani on yhteinen Nintendo Wii. Siihen on aika vähän pelejä: Wii Fit Plus, Ride, The Legend of Spyro: The Eternal Night ja TLoS: Dawn of the Dragon. En tiedä, unohdinko jonkin pelin, mutta luullakseni ne kaikki olivat siinä. Spyro-fanin kirjoituksesta on kai sanomattakin selvää, että noita TLoS-sarjan kahta osaa tulee pelattua eniten - siis silloin, kun pelaan siskoni kanssa Wii:tä. Enimmäkseen pelaamme kyllä PlayStationia, mihin on osasyynä se, että sekä PS2:lle että PS3:lle on tullut hankittua paljon enemmän pelejä ja ohjaimia kuin Wii:lle. Mutta onhan tuo Nintendokin ihan hyvä pelikone. Ainakin se tuo hieman vaihtelua silloin tällöin. :)
The darkness descends on quiet earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Black Raven

• Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #28 : Elokuu 02, 2014, 16:45:59 »
Omistan Nintendo Wiin ja Nintendo 3DS. Pelejä niille on kertynyt jonkun verra. Marioita on kummallekkin Wiillä Super Mario galaxy 1 ja 2 ja super Mario bros. wii ja Dslle Super paper Mario. Lisäksi Dslle on Sonic lost world. Wiille minulla olisi paljon enemmän pelejä kuin mitä tuossa nyt lukee mutta en jaksa niitä listata. Tykkään enemmän pelata Wiillä.

Sitten olisi yks kysymys. Tietääkö kukaan mistä löytäisi
Sonic pelejä nintendolle? Olen Sonic fani (tai ainakin pidän itseäni semmoisena) mutta en löydä mistään Sonic pelejä paitsi tuon Lost worldin.
"The true power is knowing your weaknesses."

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #29 : Elokuu 11, 2014, 07:17:22 »
Omistan Nintendo Wiin ja pelejä on jonkin verran mm. Lego Harry Potter vuodet 1-4 ja vuodet 5-7, New Super Mario Bros Wii, Super Mario Galaxy, Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 ja part 2
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Pottermore: LightHowl8815
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #30 : Elokuu 12, 2014, 23:33:21 »
Voisin päivittää sen verran että hankin viime kesänä itelle  3Ds:n ja sille sitten Pokemon X nyt oon miettiny että vois ehkä hommata WII U:n.

Poissa Ruby

• Vuotislainen
  • Taika on valtaa.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #31 : Elokuu 29, 2014, 13:13:52 »
Oi, Nintendot on ihania. Meillä on Nintendo Wii U, ja kyllä meiltä löytyy Super Smash Bros Brawl. En itse tykkää yhtään mistään raaoista tappelupeleistä missä veri lentää, mutta SSBB on hyvä. Tappelijat ovat Nintendo -hahmoja, eikä verta tai muitakaan tappelun aikaansaamia jälkiä näy hahmoissa yhtään. Tämän vuoden lopussa (?) tuleva SSB4 (nimi ei vielä tiedossa), olisi myös aikeissa hankkia.
Muita pelejä mitä meillä on, on paljon. Onhan meillä sentään kolme konsolia jo ollut... (ensin tavallinen wii, joka monen vuoden käytön jälkeen hajosi, sitten käytetty samanmoinen, joka hajosi melkein heti, ja nyt jouluna saatu Wii U. Tavalliset konsolit hajosivat ilmeisesti kirpparilta halvalla ostetun pelin takia, jota ei sen jälkeen ole meillä pelattu).
En nyt viitsi ruveta luettelemaan kaikkia tavallisia wii-pelejä mitä meillä on, sillä niitä on paljon, mutta Wii U:lle olemme ehtineet hankkia seuraavat: Nintendo Land, LEGO the Hobbit, The Legend of Zelda: Wind Waker, sekä New Super Mario Bros. U. Unohdinko jonkun? En kai. Tavallisia wii-pelejä meillä on tosiaan paljon enemmän.
"They're taking the hobbits to Isengard!"

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #32 : Syyskuu 26, 2016, 13:42:10 »
Mikään suuri peli-ihminen en ole, enkä kovin monia pelikonsoleita ole päässyt elämässäni kokeilemaan, mutta nämä Nintendon jutut ovat kyllä olleet kokemukseltaan positiivisia!

Ensinnäkin, SNES! Kyllä tulee nostalgisia tunteita lapsuudesta, kun muistelee etenkin Super Mario World -peliä. Ne tasot, ne vastukset, ne musiikit, voi sitä ihanuutta! Meidän SNES taitaa olla vielä pelikunnossa, tosin ohjain alkaa olemaan jo melko heikossa hapessa. Pitkään olen ajatellut, että pitäisikö yrittää jostain etsiä ja ostaa uusi ohjain vai ei.

Mitäs olette muuten mieltä Wiistä? (Kaikki jotka ette tiedä mikä on Wii sivistäkää itseänne tuolla http://fi.wikipedia.org/wiki/Wii).
Hieno se minusta on varsinkin liiketunnistin. Kiva heilua sen kanssa kuin se olisi esim. pesäpallomaila.

Toinen pelikonsoli, josta minulla on kokemusta, on tosiaan Wii. Tuo liiketunnistimen kanssa pelaamisen opettelu vei hetken aikaa, mutta sujuu nyt kyllä luonnostaan. Wiillä on tullut pelattua näitä perinteisiä monelle tuttuja Mario Kartia, Super Mario Galaxya sekä Donkey Kong Country Returnsia.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.