Kirjoittaja Aihe: Mikä on noloin tilanteesi?  (Luettu 11493 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Puhpallura

• Sonic Screwdiver
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • kirja/valokuvaus-blogini
  • Pottermore: ThornOwl10828
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Mikä on noloin tilanteesi?
« Vastaus #50 : Joulukuu 24, 2011, 16:23:03 »
Olis vaikee luetella kaikkee noloo mitä mulle on sattunut, mutta voin kertoo pahimman, joka sattu viime talvena... :>

Nooh me oltiin laskettelurinteellä, siellä oli yömäki, eli se oli auki 11. asti. No, me oltiin siellä mun kaverin (sanotaanko vaikka Anskun) kanssa, ja joskus 9. maissa miun toinen kaveri (olkoon nimeltään Jenni) soitti että sekin olisi tulossa. No, se tuli ja me lasketeltiin puolisen tuntia, mä ja Ansku hypittiin paljon hyppyreistä mut Jenni ei uskaltanu. Me sanottiin sille, et jos se kuitenkin muuttais mielensä, niin me voitais neuvoa miten siitä mennään kaatumatta. Se ei kuitenkaan tuntunu kuuntelevan, vaan seuraavalla laskulla meni siitä ihan täysillä. Tietenkin se kaatu, ja Ansku autto sen kahvioon. Se vaan hoki kokoajan, että sen toinen sauva oli kadonnut, joten mä jäin etsimään sitä. Sitten pian huomasinkin hyppyrin alla jotain vaaleenpunaista, ja päätin ottaa riskin että joku hyppää just sillon, koska siellä ei ollu kauheesti väkeä (Kuinka tyhmä sitä voi olla?). Mä otin sukset pois, hain sen sauvan ja kaikki tuntu olevan ok. Ehdin jo laittaa suksetki jalkaan ku sit yhtäkkiä joku hullu tuli sieltä täysillä, siis samalla tavalla ku Jenni, mutta lisäksi vinoon, niin että se tuli ihan täysillä mua päin. Sukset vaan lentää ja mä meen takakuperkeikkaa sen mäen alas. Vähän nolotti mutta ajttelin kuiteskin ettei se ollu oikeestaan mun vika. Silti se ja sen kaverit katto munsuuntaan aika ilkeesti muutaman viikon ajan koulussa, koska se oli meidän rinnakkaisluokalla.
Toivottavasti tajusitte jotain tästä sekavasta selityksestä...

Juu että tällanen :/

//Suurennettu tekstikoko poistettu. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2013, 08:19:08 kirjoittanut gamma »
we are all stories in the end
just make it a good one

Poissa Domino

• Vuotislainen
« Vastaus #51 : Tammikuu 06, 2012, 22:47:21 »
Listaanpa tähän jotain noloja tilanteita :D

Okei, eka joka tuli mieleeni, liittyy lasketteluun (Sori Puhpallura luin juttusi ja tuli mieleen :D). Olin neljännellä luokalla ja olin viimeksi lasketellut eskarissa. Hiihtolomalla me menimme laskettelemaan  kaverini kanssa. Kaverini käy pari kertaa kuukaudessa laskettelemassa, joten hän on siinä todella hyvä. Hän kysyi minulta, osaanko varmasti lasketella. Tietenkin minä vastasin, että olen siinä hyvä, sillä olin eskarissa oikeasti ollut MELKO hyvä. Kaveri sanoi jotain "Muistathan sitten varmasti miten jarrutetaan, sillä se on aika tärkeää". Ei se nyt ihan noin sanonut, mutta sinne päin. Päätimme kuitenkin aloittaa todella pikkuruisesta mäestä. Oikeastaan en tiennyt, miten jarrutetaan.
"Mennään yhtä aikaa" kaverini sanoi. Sattuipa kuitenkin niin, että minä liuskahdin suksilla mäkeen ja voi vitsi, kun en osannut edes kääntyä. Suhadin sitten rinnettä pitkin. Jostain syystä päätin mennä kyykkyyn suksille, mutta vauhti vain koveni. Muistan, kun suuri hyppyri lähestyi minua. Sen toki pystyi ohittamaan, mutta en osannut kääntyä, joten viuh! Lensin hyppyristä ja lensin kivuliaasti maahan. Sain juuri sukset takaisin jalkaan, kun kaverini tuli pelästyneenä paikalle. Voi kumpa en olisi saanut niitä suksia jalkaan! Lähdin sitten taas vahingossa liusumaan mäkeä alaspäin. Yritin jostain sekopäisestä syystä työntää sauvani aitaan, joka kulki mäen vieressä ja niin hidastaa vauhtia. Toinen sauvani jäi aitaan kiinni hanskani kanssa. Jatkoi siis itse vauhtia ja huh! Mäen loppu häämötti jo! Mäen loppuessa vauhtini ei tietenkään loppunut, vaan lisuin päin kalliota, johon löin käteni. Voi että se oli noloa! Kaverini tuli luokseni ja totesi:
"Et tainnut osata lasketella" Käteni todettiin murtuneeksi ja siihen loppui laskettelureissu. Oli todella noloa, kun laskettelupaikan henkilökunta tuli sähläämään siihen. Ei kun vain sairaalaan :/ Kaverin kertoi, että kaikki olivat tuijottaneet minua "pitäisiköhän tuota auttaa" ilmeellä, kun olin liusunut alas. Nolottaa vieläkin :D

Puolenvuoden päästä menin taas saman kaverini kanssa laskettelemaan. Kaverini opetti minua ja minusta tuli kohtalaisen hyvä. Olimme siihen asti olleet pikkumäessä, joten päätimme nyt mennä suurempaan. Hissi oli tietenkin erilainen.
"Sinä ikäänkuin nojaat pepullasi siihen" kaverini kertoi.
"Hei, osaan kyllä!" minä sanoi. Kaverini meni toiselle puolelle ja minä toiselle puolelle. Tietenkin minä luulin, että siihen piti istua. Istahdin siihen ja se ikäänkuin valahti maahan. Siitä selvisimme ilman hissin pysäyttämistä ja lähdimme ylöspäin kaverini kikattaessa. Noloa, noloa, noloa. Kaverini pomppasi ketterästi pois hissistä, mutta minä, ei, ei, ei! Tartuin suksestani kiinni hissiin ja kompastuin. Hissi lähti vetemään minua jalasta ylöspäin, mutta hissi pysäytettiin. Minulle tultiin sanomaan, että hississä pitää olla varovainen. Kaverini kikatti minulle. Siihen paikkaan en enää mene laskettelemaan XD

No niin, palataampa minun seitsemänteen kouluvuoteen, eli viimevuoteen. Kopion tämän suurinpiirtein päiväkirjastani, paitsi muuntelin tämän sellaiseksi, että tekin ymmärrätte sen :) Olimme tämän saman kaverin kanssa tulossa kässän luokasta, joka on koulun Ylimmässä kerroksessa. Kässän luokan ulkopuolelta näkee ruokalaan, joka on alimassa kerroksessa. Ala-asteen ruokailu oli meneillään.
"Uskallatko tiputtaa Mandariinin ruokalaan?" kaverini kysyi.
"Ei minulla ole mandariinia" minä sanoin.
"Minulla on" kaverini sanoi ja jostain kummansyystä otti mandariinin löysien housujensa taskusta. Minä otin mandariinin käteeni ja työnsin käteni kaiteen ulkopuolelle. Tipautin mandariinin ja se tippui suoraan meidän koulun ruokalassa sijaitsevalle lavalle. Ja niinpä tietysti, koko ruokala huomasi sen ja kaikki nostivat päänsä ylös. Tietenkin he näkivät minut käsi kaiteen ulkopuolella. Vilkutin heille hymyillen ja pinkaisin juoksuun kaverini nauraessa. Noloa. Olin sen jälkeen kuukauden ajan neiti mandariini :)

Ja siinä noloimmat jutut :D Muitankin on tapahtunut, mutta nämä muistui ensimmäisenä mieleen :) Emme muuten oikeasti puhu kirjakieltä :D

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
« Vastaus #52 : Huhtikuu 27, 2013, 23:28:51 »
Tänne ei ole näköjään vuoteen kirjoiteltu, mutta oli ihan pakko laittaa viestiä koettuani erittäin nolottavan tapauksen;

Menin siis tänään kirjastoon ihan vain lainatakseni erään dvd:n, koska olin halunnut nähdä ko. elokuvan jo kauan aikaa. Elokuvaa ei löytynyt hyllyltä, joten kirjastonhoitajan täytyi hakea se varastosta lainausosaston edessä. Sanoin sitten mukanani olleelle henkilölle elokuvan ikärajasta, mutta hän sanoi, että toki voin lainata, olenhan ikärajamerkinnän ikäinen. Menin sitten lainausjonoon seisomaan aivan kassan eteen, vaikka minua ennen oli joku. Huomasin sitten peruuttaa, mutta nolostutti silti. Kun minun vuoroni oli, annoin dvd:n ja sanoin lainaavani sen. No, dvd:hän sitten jäikin kirjastonhoitajalle, kun hän sanoi, ettei kortillani saa sitä lainata, koska ikäraja on liian suuri. Lähdin siitä sitten hurjan nolostuneena sanottuani okei, sillä muuta lainattavaa minulla ei ollut. (Ikärajathan siis muuttuivat hieman eriksi joskus vuosi sitten, siksi en voinut elokuvaa lainata, mutta luulin, ettei se vaikuta vanhempiin elokuviin, eikä koteloon oltu vaihdettu ikärajaa.) Ainakin tällä hetkellä tuo edellä mainittu tapaus on noloimpani, varmaan muistan sen aina ajatellessani kyseistä elokuvaa. Enkä hetkeen kehtaa tuossa kirjastossa käydä.

Vinkki muille: tarkistakaa aina elokuvien nykyinen ikäraja, ennenkuin yritätte sellaista kirjastosta lainata!

Poissa Meow

• Vuotislainen
  • Pottermore: UnicornSnitch24815
« Vastaus #53 : Heinäkuu 30, 2013, 17:42:24 »
Mä oon yleensäkin hirveän tapaturma-altis ihminen, mutta yleensä ne sentään tapahtuvat niin ettei muut oo näköetäisyydellä..

Tässä kesällä meillä oli työpaikalla koko paikan kattava remontti ja tietenkin siellä oli kivannäköisiä remppamiehiä. Työkaverin kanssa aina kytättiin niitä ja hihiteltiin kuin mitkäki teinit. Joskus sitä myöskin kävellessään unohti katsoa eteensä ja tuijotti sensijaan jotain kivaa remppamiestä siellä - tuloksena tietysti se, että kompastui ja kaatui rähmälleen maahan tai käveli jotain rullakkoa päin. Ne miehet saattoivat pitää mua myös vähän tyhmänä, koska aina kun mulle esitettiin kysymys mä kysyin että "Mitä?" ja vastasin sitten heti perään (mulla on oikeasti siis aika huono kuulo, mutta yleensä ymmärrän lauseyhteydestä että mitä se ois voinu kysyä ja vastaan sitte sen perusteella).
Tähän liittyen olisi myöskin toinen tarina, mutta se ei oo mun tarina niin en viitti julkasta sitä täällä :(

Joskus muutama vuos sitten olin eräällä keskustan grillillä töissä. Olin ollut siinä siis pidemmän aikaa, eli en ollut mikään ihan uusi tyyppi kuitenkaan. Oli ollut aika rankka päivä ja haaveilin jo kotiinlähdöstä, kun siihen tuli teinipoika kysymään että myydäänkö meillä grillimakkaraa. Ennen kuin ehdin sulkemaan suutani, tajusin vastaavani sarkastisesti että "Eeeeeeeihän meillä semmosta".. poika vaan sanoo et oke, kiitti, ja painelee menemään. Meinasin huutaa perään että odota, se oli vitsi!

Ikuisesti muistan myös yläasteen liikuntatunnit ja erityisesti sen kerran ku olin unohtanu ottaa liikkapaidan ja jouduin sitten normipaidalla menemään siellä.. eihän mulle tietenkään jäänyt mitään puhdasta paitaa sitten liikkatuntien jälkeen käytettäväksi, mutta aattelin ettei se nyt mitään haittaa ku olihan mulla huppari sitten mukana kuitenkin.
No, hengailtiin sitten välitunnin jälkeen puutyöluokan lähistöllä naulakoilla (siitä näkee myös ruokalan naulakoille) ja odoteltiin että tunnit ois alkanu yläkerrassa. Kaveri tuli siihen paikalle ja ilmeisesti oli hoksannut että olin normipaidalla ollut liikkatunnilla, kun tuli siihen viereen ja kysäisi (oikeasti viattomasti!) että mikä paita mulla on päällä ja kiskaisi mun hupparin vetoketjun auki. Siinä sitten seisoin ruokalan naulakoiden (joissa oli hirvittävä väenpaljous) suuntaan paita auki, käännyin puutyöluokkaan päin (mutta siellä olikin lauma jätkiä odottamassa tunnin alkua) ja yritin ihan paniikissa kiskoa paitaa kiinni. Koko loppupäivän olin aivan punainen..

Hehe, ja tulipa mieleen myös seuraavanlainen tarina, jossa olen saanut ajokortin ihan muutamaa kuukautta aiemmin!
Oltiin poikakaverin kanssa lähdössä jonnekin ajelemaan sen vanhempien autolla, ja tää poltteli siinä tupakkia. Jottei sitten menis savua sisään, se ehdotti että mä voisin käynnistää auton sillä aikaa kun kerran olin tupakkini jo poltellut. En ollut tosiaan inssin jälkeen autoon koskenutkaan ja siinä sitten autoa käynnistellessäni tajusin ettei mulla oo mitään muistikuvaa miten se tapahtuu. Kytkimen ja jarrun sijasta painoinkin sitten kaasua avainta kääntäessäni ja räiskis - auto kolahtaa kivasti edessä olevaan talonseinään. Päästin auton sitten sammumaan ja kippurassa nauravan (ja semisti autosta huolestuneen) poikakaverini tarkastamaan mahdollisia vaurioita.. ei tullut muuten edes naarmua! :D
Oh my.

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #54 : Heinäkuu 30, 2013, 18:16:24 »
Noloin tilanteeni sattui neljännellä luokalla liikkatunnilla. Tämä tilanne hävettää mua itseäni sen verran liikaa, etten vielä sitä halua julkaista.

Mutta niin. Tämä tilanne jonka kohta kerron ei oo mulle se kaikkein noloin tilanne, ehkä enemmänkin sille toiselle osapuolelle.
Okay, here we go; tapahtuikohan tää nyt ihan tänä uutena vuotena vaiko jo tän vuoden puolella jonakin tammi- helmikuun vkl:nä. Sen muistan, että asun kahden kaverin kanssa soluasunnossa, ja tän toisen tyypin poikkis oli ollut käymässä. Olin itse lähtenyt illalla keskustaan pyörimään (olin käynyt Mäkissä syömässä) ja palatessani takaisin kämpille, kaverini - sanotaanko nyt vaikka Saara - poikakaveri tulee suihkusta munasillaan. Ihan oikeasti, jätkä tulee munasillaan suihkusta tajuamatta, että olin juuri tullut sisälle. En ensin tajunnut tilannetta, mutta jätkän vetäydyttyä kiireesti takaisin vessaan tajuan tilanteen koomisuuden ja juoksen kengät jalassa omaan huoneeseeni pidättäen naurua. Suljettuani oman huoneen oven repeän nauruun ja odotin ainakin sen kymmenen minuuttia, että jätkä pääsee rauhassa menemään Saaran huoneeseen pukeutumaan ja itse saan vietyä kengät takaisin eteiseen. Voi raukkaa x3
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #55 : Heinäkuu 31, 2013, 07:21:21 »
Minulla on sellainen tunne että yläkouluikäisenä mokailin jatkuvasti ja olin koko ajan nolona jostain. Mutten muista mitä tapahtui? Ja lieneekö oikeasti tapahtunutkaan mitään niin järisyttävää? Tuntuiko se vaan siltä? No mitä muistan, on että liikuntatunnilla, juuri kun oli lihaskuntotestejä ja se minuutissa niin monta istumaannousua kun pystyy, niin alkoi hernekeitto vaikuttamaan. Piereksin siis kun ei siinä pinnistäessä voinut pidätelläkään.

Aikuisiällä sentään olen tehnyt aika klassisen mokan. Avioliittoni (joka päätyi lopulta eroon -ei tämän ihmisen takia) rakoili ja ihastuin ihmiseen joka on ollut minulle The Ystävä 16-v saakka. Yritimme pari kk seurustellakin aikoinaan mutta se oli ihan tyhmän tuntuista, joten jatkoimme kavereina ja lopulta meistä tuli aivan sielunsisarukset. Koin siinä hetkessä rakkautta ystävääni ja olin vähän että mitä ihmettä. Kirjoittelin ihan kunnon klassista siirappiviestiä kyseisestä henkilöstä eräälle toiselle ystävälleni. Laitoin viestin matkaan ja kohta tuli välitystiedot: "Viesti toimitettu "Mikko" klo xx:xx" Eli joo, just sille henkilölle josta viesti puhui eikä sille tyttökaverille jolle oli tarkoitus. Siinä vaiheessa tuntui, että maa saa niellä minut. Noh, lopputulos on että olemme edelleen ystäviä. Avioliitostani siis erosin, mutta tämä juttu ei siihen vaikuttanut ja ero tapahtui vasta noin 5 vuoden kuluttua.

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #56 : Maaliskuu 14, 2014, 18:36:51 »
Ala-asteella liukastuin ruokalassa, ja kiln kolin krshh - särjin lautaseni keskelle ruokalan lattiaa. Siinä sitten porkkananpunaisena aloin nyhtää posliininsirpaleita paljain käsin lattialta, ja lähellä lounasta lopetelleet työmiehet, joitka söivät myös ruokalassa, sanoivat, että älä niitä sirpaleita, että ne kyllä siivotaan. Opettaja siinä sitten kysyi, että kävikö pahasti, ja varo ettet saa haavoja, että kyllä hän siivoaa. Ja minä nilkutan luokkaan maha litteänä liukiastumisen jäljiltä, mutta terveenä ja kunnossa. :)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina