Kirjoittaja Aihe: Katra  (Luettu 1292 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Neverlandwitch

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Vihreä Luihuinen
Katra
« : Kesäkuu 02, 2007, 19:29:02 »
Euroviisu ehdokkaaksi hakenut punapää, jolla on kansainvälinen hiusmalli sopimus ja lapsi Lovexin Vivianin kanssa. Mitä muuta tiedämmekään hänestä? Nimi on harvinainen ja nainen laulaa erilaista musiikkia, joka hieman kuulostaa Nightwishiltä. Mutta vain hieman. Katra on oma persoonansa, jolla on ihanat hiukset. Hänen nimensäkin on persoonallinen, Suomessa ei ole montaa Katraa, käsittääkseni vain tämä kyseinen artisti ja hänen isoäitinsä. Katra on nuori naissolisti.

Mitä mieltä sinä olet hänestä? Mitä tiedät hänestä? Kuuntelisitko/kuunteletko hänen musiikkiaan?

Itse voisin vastata pitäväni häntä massasta erottuvana, eloisana ja omaa suuntaansa kulkevana. Hän on persoonallinen ja erilainen kuin teinibändit. Laulu on kaunista, mutta en minä ainakaan voi kovin kauaa sitä kuunnella:D Mitä tiedän hänestä, no, sen mainitsin jo alussa. Edes sukunimeä en tiedä. Kuuntelen hänen musiiikkiaan joskus, laulujen nimiä en muista, ainakin yksi laulu on koneella, senkin sain kaverilta mesen kautta.

Tietoa Katrasta ja omia mielipiteitä:)

~Nevvie
Yhtälailla säälittävä olen niinkuin muutkin, Yksinäinen jos et tuu, ja jos sä sitten tuutkin. Olen sulle kohtelias mutta vain sen verran, että saan sut sänkyyni tämän yhden kerran.

Poissa kirja

• Error 404: User not found
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Katra
« Vastaus #1 : Kesäkuu 02, 2007, 20:01:21 »
Minä pidän hänestä, koska hän eroittuu punaisilla hiuksillansa, ja hän laulaa todella korkealta. Häntä epäiltiin plagiaatista( eli kopiosta). Muistaako kukaan, mistä kappaleesta syytteet plagioinnista tulivat? Musiikkia tuli kuunneltua Euroviisujen Suomen karsinnassa. Sijoitus oli suurin piirtein oikea. Mutta ei sitä tule muulloin kuunneltua.
~kirja
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2007, 14:06:46 kirjoittanut kirja »
Jos lisäät tietoosi tilastoja, ihmiset uskovat sinua paremmin. Jo 96 %:ssa tapauksista!

Poissa Villi Lohi

• Pasi
  • Hirnyrkki
  • Morning is working.
« Vastaus #2 : Kesäkuu 03, 2007, 02:40:40 »
Muistaako kukaan, mistä kappaleesta syytteet plagioinnista tulivat?

Muistaakseni Tietäjä-niminen kipale, jota kovasti verrattiin Within Temptationin Jillian-biisiin.

Poissa Neverlandwitch

• Vuotislainen
  • Vihreä Luihuinen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 03, 2007, 11:42:02 »
Muistaako kukaan, mistä kappaleesta syytteet plagioinnista tulivat?

Muistaakseni Tietäjä-niminen kipale, jota kovasti verrattiin Within Temptationin Jillian-biisiin.

Tuota en tiennytkään o.O Olen tietäjää kuunnellut, mutten ole koskaan tiennyt sen olevan kopiointi syytteessä.
Yhtälailla säälittävä olen niinkuin muutkin, Yksinäinen jos et tuu, ja jos sä sitten tuutkin. Olen sulle kohtelias mutta vain sen verran, että saan sut sänkyyni tämän yhden kerran.

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Kesäkuu 03, 2007, 13:31:26 »
Pidän Katran laulujen lyriikoista, mutta minua ahdistaa kuunnella hänen lauluansa. Hänellä on tietenkin hieman omaperäinen soundi ja sehän on hyvä asia. Mutta se soundi ei ole ihan minun mieleeni ja aiheuttaa minulle ahdistuksia. En tiedä onko hänen laulutekniikkansa sitten aivan oikea, mutta juu kumminkin. :> Aluksi sanoin Katraa Tarja Turusen matkijaksi, mutta kun aloin miettimään, niin siinä oikein mitään muuta samaa ole, kun korkealta laulaminen, minä pönttö. Lyriikatkin on kyllä aika erilaisia kuin Nightwishillä. ;> Mutta todella, erottuva artisti. (tarkoitan siis lauluäänen kannalta että tietää heti kuka se on!)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2007, 13:03:19 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Craza

• välikappale
  • Vuotislainen
« Vastaus #5 : Kesäkuu 03, 2007, 15:08:04 »
Karmeaa. Omaperäistä? Minusta hänessä taas ei ole mitään omaa. Haiskahtaa erittäin kaupalliselta ja oikein kunnolla mietityltä että "mitäs sitä nyt keksisi". Sanokaa mitä sanotte, mutta Risto Asikainen on ollut jälleen vauhdissa ja ottanut selville tämän päivän "hottis kaman". johan sen tietäjästäkin kuulee..

Kappaleet ja sanat ovat kornit. En pidä myöskään Katran äänestä. Se ei tule kunnolla ulos, vaan kuulostaa vain sellaiselta kirkuvalta vääntämiseltä. Ainoastaan nätit hiukset sillä on.

/todellakin jakautuvaa :D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2007, 15:16:55 kirjoittanut Craza »

Poissa Neverlandwitch

• Vuotislainen
  • Vihreä Luihuinen
« Vastaus #6 : Kesäkuu 03, 2007, 15:12:34 »
Jos joku ei tiedä,tässä on kyseisen laulajan kuva.

On huomattu että hän aiheuttaa jakautumista, pidetään ja ei pidetä:D Joku ei vain yksinkertaisesti siedä, itsekkin voin vain hetken aikaa kuunnella.

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #7 : Kesäkuu 12, 2007, 17:13:15 »
Katra on mulle tuttu lähinnä vain Euroviisuista. Onneksi vain sieltä, koska naisen lauluääni on kauhea. Jotenkin takkuileva, ja liian korkea. "Tietäjä" oli yksi inhokeistani. Silloin ajattelin, että Katralle voisi sopia ehkä englannin kieli. Katrasta on tiedä oikein mitään, kuten sanoin, vain Euroviisuissa olen hänet nähnyt.
Minua ärsyttää myös, kun tuossa kappaleessa ei erota sanoja.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2007, 17:33:24 kirjoittanut Nimue »
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Neverlandwitch

• Vuotislainen
  • Vihreä Luihuinen
« Vastaus #8 : Kesäkuu 24, 2007, 23:36:26 »
Se kyllä harmittaa ja ottaa päähän kun ei erota laulujen sanoja, olen huomannut. Ei voi laulaa mukana ;> Nevvie kiittää Nimueta tuosta vertailusta:D

~Nevvie

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #9 : Heinäkuu 14, 2007, 23:09:23 »
En pidä kyseisestä laulajasta. Musiikki voi olla hyvää, mutta laulun sanoista ei saa mitään selvää. Lisäksi ääni on aivan kauhea. Aivan selvästi jokin kaupallinen, mutta huono kopioyritys. Maailmassa on jo Nightwish, Evanescence ja Within temptation, ehkä muitakin paljon parempia.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!