Velhomaailma ja sen ihmeet > Harry Potterin maailma

Mikä eläin suojeliuksesi olisi?

(1/68) > >>

Kilfarin:
Azkabanin vangissa tutustuimme suojeliuksiin, jotka voivat karkottaa ankeuttajan. Saimme tietää myös sen, että Harryn suojelius on uroshirvi. Feeniksen killassa Rowling kertoi meille joidenkin AK:laisten suojeliuksen muodon. Mutta kysymys kuuluu: Mikä eläin sinun suojeliuksesi olisi? Miksi juuri se?

Minun suojeliukseni olisi jokin eläin, joka on periaatteessa harmiton, mutta pelokkaana tai ahdisteltuna se saattaa olla vaarallinenkin. Jokin tälläinen eläin olisi ehkä ampiainen, virtahepo(joka voi talloa sinut jalkoihinsa, jos käyt sen tielle) tai kenties kissa (et ihmettele tätä jos olet joskus vetänyt kissaa lujasti hännästä).

Muistakaa perustella vastatessanne!

//Muistakaa perustella kunnolla. Yksi rivi ei riitä perusteluksi, jos ette keksi sen enempää sanottavaa kannattaa mieluummin olla kirjoittamatta, sillä nuo yhden rivin perustelut joutuvat armotta roskiin. -Jessie
//Lii siivosi

Crina:
Sanoisin että kissa. Käperryn mielelläni jonnekin lämpimään nukkumaan vaikka keskellä päivää, olen melko laiskahko, nautin hemmottelusta eikä maitokaan nyt varsinaisesti kovin pahaa ole. Saatan olla yhdellä hetkellä täysin rauhallinen ja tyyni, ja seuraavassa hetkessä hypätä pystyyn jos joku uhkaa rauhaani. Lisäksi minua on turha tulla tökkimään, sillä provosoidun hyvin herkästi.

tirsk:
Suojeliukseni olisi ehkä mursu. Mursut ovat symppiksiä kavereita. He tykkäävät laiskotella ja ovat seuraeläimiä. Joskus tuntuu että minultakin viikset löytyy..

Mursut ovat omalla tavallaan mielenkiintoisia. Ne ovat erilaisia kuin muut eläimet, kauniit ja vikkelät.
Mursut eivät tiedä minne kuuluvat. Joskus meri tuntuu paremmalta, ja toisinaan maa. Jos osaisin taikoa suojeliuksen, toivoisin että se olisi mursu. Olen varma, että mursut ajattelevat päivät pitkät ja ovat oikeasti hyvin fiksuja! :)

merisiili:
Mun suojelius voisi olla ehkä delfiini! Se johtuu siitä, että olen jo ihan pienestä asti tykännyt kauhean paljon delfiineistä. Ne on niin kaverillisia, fiksuja, spontaaneja. Olen myös todella seurallinen, ja muistaakseni delfiinit ovat laumaeläimiä? En oo varma. Myös joku lintu vois käydä, joku kotka tai joku. Sellainen, joka voi vaan lennellä ympäriinsä.

Toisaalta, tykkään ihan hirveästi vauhdista, juosta niin lujaa kuin jaloista pääsee, ihan yhtäkkiä ilman päämäärää. Mikä vois olla sellainen? Ehkä joku entisajan villihevonen. Sellainen mustangi. Mutta niitähän ei enää ole luonnossa. (?) En kyllä muuten ole mikään hevoshullu. ;D Mutta kieltämättä, olis kivaa olla vapaahevonen ja juoksennella jossain "aavalla preerialla"...

... :P

Delfiini kyl varmaankin. :)

Day:
Suojeliukseni olisi aika varmasti pöllö tai koira. Koira on ainot lemmikkieläin joita meidän suvulla on ollut, ja pöllö siksi että pidän paljon pöllöistä. koira on joskus oikukas, joten se muistuttaa paljon iseänikin. Pöllö taas on viekas saalistaja joista minä pidän paljon. Suojeliukseni saattaisi myös olla kotka, koska sekin on saalistaja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta