Kirjoittaja Aihe: Jann Wilde & Rose Avenue  (Luettu 720 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mudd

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Jann Wilde & Rose Avenue
« : Toukokuu 01, 2007, 15:21:02 »
Onko kukaan kuullut tai pitääkö joku tästä bändistä?
Monet varmaan kuulivatkin tästä bändistä silloin kun he olivat ehdokkaina euroviisuissa. <:

Heiltä ilmestyi 21.2 Tokio okei niminen levy.

Virallisilla sivuilla (www.jwra.net) bändiä kuvaillaan näin:

Jann Wilde & Rose Avenue won't go
unnoticed wherever they land their
space rocket. They will charm you with
their flamboyant, glamorous rock and
seductive sweet pop. The band was
formed in 2005 and since then they
have won hearts rapidly and gained an
enviable foothold in their native Finland
with their theatrical performances and
shamelessly catchy bubblegum pop tunes.
Their music draws influences from the
glam rock of the 1970s and new wave
of the 1980s - all wrapped up with a
cunning punk attitude. Jann Wilde & Rose
Avenue is not just a band. It's much
more...
"Being born is like being kidnapped. And then sold into slavery."
William Shakespeare

Siel

• Ankeuttaja
Vs: Jann Wilde & Rose Avenue
« Vastaus #1 : Toukokuu 05, 2007, 00:17:49 »
Tämä bändi on kovin makoisa <3

Rose avenueita olen kuunnellut ainakin.. vaikka kuinka kauan! Puolitoista vuotta? No, ainakin.
3 kertaa olen bändin livenä nähnyt; Hämeenlinnassa Arxilla toukokuussa -06 (taisi olla viimeisiä keikkoja ennen levytyssopimusta?), Negativen lämppärinä Pakkahuoneella -06 ja Hämeenlinnassa Humauksessa tämän vuoden maaliskuussa (josta muuten jäi muistoksi biisilista kaikkien bändin jäsenten nimmareilla). Yhteenkään keikkaan en ole joutunut pettymään!

Teatreelisuus toimii. Musiikissa ja ulkonäössä näkyy selvästi vaikutteet tietyistä bändeistä, mutta Rose Avenueiden tyyli on silti kovin uniikki omalla hassulla tavallansa.
Sävellykset ja sanoitukset nyt eivät ole mitään monimutkaisia ja kiemuraisia, mutta ne toimivat ainakin minun kohdallani. +niitä on ihana laulaa keikalla mukana. Bändin jäsenet ovat kaikki kovin mukavia ja Jann murjaisee aina vitsin jostakin :D

En osaa nyt sanoa tähän mitään kovin järkevää, vaikka varmasti minun pitäisi analysoida heidän musiikkiansa sun muuta. Olen siinä kuitenkin äärimmäisen huono, joten totean vain, että tämä toimii ja minulla ei ole valittamista. : )

Glampoprock-fiiliksellä mennään, ja loppua ei näy ^^

Siel

• Ankeuttaja
Vs: Jann Wilde & Rose Avenue
« Vastaus #2 : Elokuu 01, 2007, 21:05:12 »
www.jwra.net

"Yhtye on lopettanut toimintansa henkilö-
kohtaisiin ja musiikillisiin erimielisyyksiin
vedoten. Hienot kaksi ystävyyden ja
musiikin täyteistä vuotta ovat takana.
Rakkaus yhdistää, mutta rakkaus myös
erottaa. Kiitos kaikille, jotka uskoivat
meihin..."

Miksi, miksi nämäkin? Viimeinen bändi jonka olisin arvannut lopettavan. Tuntuu että kukaan muu kuin Wilde ei olisi tiennyt koko hajoamisjutusta. Manageri oli jonkun lehden mukaan raivoissaan, Tender on ollut tällä viikolla kahteen otteeseen telkkarissa ja puhunut siitä kuinka seuraavasta levystä tulee vielä parempi.. Wildekin päivitti päiväkirjaa vielä viikko sitten siitä, kuinka biisejä pukkaa enemmän kuin tarpeeksi jne.
Joka paikasta tulee eri infoa; 3 sovittua keikkaa ei pidetä/ne pidetään, JWRA hajosi 'rakkauden takia'/hajosi musiikillisten erimielisyyksien ja henkilökohtaisien asioiden takia, levy-yhtiö oli painostanut lopetukseen/mutta manageri ei silti tiennyt asiasta mitään.. Kauhea sekasotku. Ainut mikä on varmaa, on se, että bändi hajosi. Huoh.
Olihan näiden mukana ihanaa olla. Seurata sivusta kun keikkoja alkoi pukata, kun saivat levytyssopimuksen, kun osallistuivat euroviisuihin, kun Jann:in haave tavata Ola henkilökohtaisesti toteutui, kun debyyttilevy julkaistiin.. ja nyt kun bändi hajosi.
Mä haluan selityksen tälle!