Jos nämä eivät kelpaa, niin suosittelen Arina Tanemuran tekemiä: Time Stranger Kyoko ja Kamikaze Kaitou Jeanne.
Tästä ei varmaankaan ollut mitään hyötyä...^^
Ei ole vai hyötyä? Itse taas RAKASTAN juuri Arina Tanemuran tekemät Time Stranger Kyokota ja Kamikaze Kaitou Jeannea!! Olen lukenut kummatkin sarjat läpi, ja olen menossa jo neljättä kierrosta :D Ettäs sillee, ja ettei tämä viesti mene offiksi, niin taidan itsekin vähän lisäillä;
Kamikaze Kaitou Jeanne (tietty :D) ja
Time Stranger Kyoko (sekin, tietty :D) Arina Tanemuran tekeminä ovat AIKA hyviä, mutta toiminta jutut kun Maron muuttuu Kamikaze Kaitou Jeanneksi ovat aika sekavia ja tylsiä sivuja. Romantiikka taas on Arina Tanemuralta halussa.
Ranma ½ on yksi lemppareista, koska pidän sen huumorista, ja Ranman ja Akanen "riidoista". Myös Akanen ruuat muistuttavat omia tekaisemia :9 liikaa chiliä, tai jotain sinne päin, sekoitan ainesosat ;D
Inuyasha taas on ihana kun siinä on ne demonit ja kaikki. Mutta harmi, että yksi Inyuasha manga kirja menee hujauksessa !! *Sapettaa* Muuten sarjaa voisin sanoa, että kaikille suosittelen, vaikka oliko sillä K12 raja?
Salapoliisi Conan vie mukaansa eri murhien ratkaisuihin. Mutta joskus murha tapaukset menevät yli aivojen :D, pääsärkyä tulee, jos yrittää lukea kaikki Conanit putkeen, ja samalla yrittäen pysyä mukana murhissa :D kaikkien nimet ovat murhatapausten tiimoilla myös vaiketa, tai siis, onhan sarja Japanilainen, ja minulla on aina vaikeuksia niiden nimien kanssa o___O
One Piece tästä olen tehnyt oman topicin, ja ihmettelin vielä, ettei siitä ole tehty topiccia, vaikka
anime sarjasta oli tehty (jonka itse olin myös tehnyt :D) mutta
manga sarjasta pääsee "manga" sanasta :D.
Dragonball on ihana taas toiminnasta, ja IHANAN myös romantiikasta. Mielestäni se on täydellinen sarja, mutta en millään ymmärrä, miksei se ole lempisarjani, siitä varmaan puuttuu jotain (?).
Fullmetal Alchemist on mangasarjana mielestäni parempi kuin sen animesarja. En ole ikinä pitänyt animesta enemmän kuin mangasta, saati manhwasta. Fullmetal Alchemistin itse sarja on ihanan tyydyttävä lukukokemus, jossa pääsee seuraamaan Alphonsen ja tiedät-kai-kukan (en muista sen nimeä) seikkailuja. Löytyy paljon huumoria, mutta myös kauhua!!
Teiniagentti Luna on aika harvinaisen "kuuluisa" vaikka sarja vetää vertoja aika monille hyville manga-kirjoille. Luna on nuori agentti, joka on kasvatettu erillä muusta maailmasta, kunnes hänet lähetetään nuorten agenttien painajaiselle... LUKIOON! Hän saa aika nopeasti uusia kavereita, mutta sitä nopeammin viha"miehiä". Ja hänellä on myös tehtävä, salainen agentin tehtävä, ja sen saa selville vain tässä tietyssä lukiossa!!
Nooh, on varmaan enemmän, mutta ei vaan juuri nyt tule mieleen :'D aaah, nyt muistin
Neon Genesis Evangelion, ihana!! Onko siitä jo ysi tullut? Neon Genesis Evangelionista en osaa selittää miksi pidän siitä. Siksi, että juonen kulku on ihana? Koska koko sarja on IHANA? En osaa selittää!!! LUE ITSE!!! *sapettaa kun yksi aurori/valvojaoppilas pyysi perustelemaan enemmän* !!