Kirjoittaja Aihe: Ketä Potter hahmoa eniten muistutat?  (Luettu 90194 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Ketä Potter hahmoa eniten muistutat?
« Vastaus #250 : Heinäkuu 20, 2013, 12:39:00 »
Ulkonäöllisesti muistutan HP-hahmoista varmaan Hermione Grangeria eniten. En keksi ketään muuta hahmoa, jolta näyttäisin enemmän.

Luonteeni on sen sijaan sekoitus eri hahmoja.
- Hermionen/Lunan aivojen käyttö, sekä Hermionen kiinnostus tietokirjojen lukemiseen.
- Cedric Diggoryn suvaitsevaisuus muita kohtaan
- Percy Weasleyn pikkutarkkuus sääntöjä kohtaan. Niiden pienikin rikkominen aiheuttaa huonoa omatuntoa.
- Ron, Fred ja George Weasleyn tapa etsiä porsaanreikiä säännöistä. (Itselläni jotta mun ei niitä tarvitse rikkoa - vaan kiertää)
- Remus Lupinin tapa pitää porukka kasassa ja estää sitä joutumasta vaikeuksiin (ainakaan pahasti).

Niitä on paljo muitaki luonteenpiirteitä, mut ne alkaa olla tosi pieniä jo, mutta siinä on osa.

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #251 : Heinäkuu 20, 2013, 12:54:36 »
Tein testin, ja muistutan eniten Voldemortia.
Ulkonäöltäni muistutan eniten Hermionea. Ja luonteeltani, hmm, varmaan Remuksen ja Hermionen sekotusta. Mut kai sitten muistutan noita muitakin sitten. :D

Lord Voldemort    
50%
Sirius Black    
40%
Hermione Granger    
40%
Ginny Weasley    
40%
Draco Malfoy    
40%
Albus Dumbledore    
40%
Severus Snape    
30%
Harry Potter    
25%
Ron Weasley    
25%
Remus Lupin    
20%

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #252 : Toukokuu 10, 2014, 20:09:14 »
Ulkonäöltäni olen ilmetty Hermione, jos unohtaa lasit ja ohimossa olevan arven.
Luonteeltani olen sekoitus Fredia ja Georgea, sillä rakastan jekkuja enkä tasan murehdi huomista ennen kuin on huominen, toisaalta inhoan aitoRonmaisesti hämähäkkejä ja olen Nevillen tapaan koulukiusattu ja arka, ja Hermionen tapaan rakastan lukemista. : D
Minussa on toisaaltatoisaalta kyllä myös Lunamaisia piirteitä, että ota siitä sitten selko :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2015, 21:58:49 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa The Ziizi

• Vuotislainen
  • Pottermore: UnicornBronze22662
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #253 : Toukokuu 18, 2014, 14:01:35 »
Potter-ystäväni sanovat minua liiankin usein Hermioneksi. Olen kuulemma täydellinen kopio hänestä luonteeni perusteella. Kiharrettuani vielä hiukseni aloin muistuttamaan yhä enemmän Hermionea. Olen hulluna lukemiseen ja ehkä hieman koulunkäyntiinkin. :D Itse en juttuun aluksi uskonut mutta katsoessani taas elokuvia huomasin samaistuvani häneen yllättävän paljon.
"Olen vähän riehunut pianolla ja hengästyneenä kirjoitan tämän."

Poissa rikkoriina

• Vuotislainen
« Vastaus #254 : Toukokuu 30, 2014, 20:52:40 »
En oikein tiedä ketä hahmoa muistuttaisin. Kenties hieman Hermionea lukemisen suhteen. Rakastan lukemista ja luen kaikissa mahdollisissa paikoissa. Toisinaan taas minut voi löytää haaveilemasta ison kiven päältä. Uskon niin narskuihin, kuin lumoruohoihinkin ja moniin muihin olentoihin, joihin monet eivät ikävä kyllä usko.. Vähän Lunaa. Ulkonäöllisesti en muistuta oikeastaan ketään. Olen aika kalpea ja joidenkin mukaan minussa asuu pieni Bellatrix.. Enpä tiedä. Nauran aika paljon ja täysin odottamatta.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2015, 15:49:28 kirjoittanut rikkoriina »
"Suistutaanko kuiluun yhdessä?"
"Eihän meitä voi mikään erottaa"

-Professori Moriarty

Poissa Ruby

• Vuotislainen
  • Taika on valtaa.
« Vastaus #255 : Toukokuu 31, 2014, 14:42:16 »
Luulen muistuttavani jonkin verran Hermionea Voi kuulostaa ylpeilyltä, mutta olen hyvä koulussa (sain juuri stipendin kiitettävästä koulumenestyksestä). En kuitenkaan ole läheskään yhtä hyvä kuin Hermione. Lisäksi minulla on ruskeat, aaltoilevat hiukset, jotka ovat tosin tummemmat kuin Hermionella elokuvissa. Hermione on kuitenkin päättäväisempi kuin minä; olen aika ujo. Eräällä nettisivustolla, jossa nimimerkkini alkaa 'Ginny', joku kyllä sanoi suunnilleen näin: "Sinussa tosiaan on Ginnymaista päättäväisyyttä. Ei ihme että nimesi on Ginny." En kyllä omasta mielestäni ole päättäväinen ainakaan oikeassa elämässä, mutta voihan olla että minusta netissä saa päättäväisen kuvan. Oikeassa elämässäkään en ole tuttujen seurassa kovin ujo. Tuli mieleen, että saatan muistuttaa vähän myös Nevilleä. Olen ujo ja ehkä välillä myös hieman kömpelö ja hajamielinen, mutta kuitenkin luotettava ja kiltti. Tarvittaessa varmaan rohkeakin.

Kiitos tästä aiheesta, oli mukavaa vaivata päätään tälläisella asialla!
"They're taking the hobbits to Isengard!"

Poissa Black Raven

• Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #256 : Elokuu 26, 2014, 19:09:33 »
Ulkonäöltä hmm... ehkä Lunaa ja Dracoa. Minulla on vaaleat hiukset ja hyvin hyvin vaalea melkein valkoinen iho.
Kenties muistutan myös Hermionea sillä tykkään lukea, opiskella ja menestyn ihan hyvin koulussa.
   Jos kavereiltani kysytään niin he sanovat että Bellatrixiä ja Rita Luodikoa. Bellatrixiä kenties muistutan mutten omasta mielestäni muistuta Luodikoa.
    Olen myös tehnyt n. 5 testiä ja tälläisiä ovat olleet tulokset: Bellatrix, Bellatrix, Kalkkaros/Sirius, Bellatrix ja Voldemort. Bellatrix ei yllättänyt mutta loput kyllä. Kalkkarosta saatan ehkä hieman muistuttaa mutta Sirius ja Voldemort. No toisaalta tykkään olla ja toimia yksin joten se ehkä selittää. Olen kylläkin aika ujo.
"The true power is knowing your weaknesses."

Poissa Ninni

• Vuotislainen
« Vastaus #257 : Lokakuu 02, 2014, 21:03:36 »
Muistutan kuulemma ulkonäöltäni Hermionea. Pienenä ( ala-asteella) varsinki sai kuulla sitä aika usein sitä , miten paljon muistutan Hermionea, vaikka itse en sitä nähnyt.
Luonteeltani muistutan  mielestäni eniten Luna Lovekivaa. Olen omalla tavalla viisas, omissa maailmoissani ja vähän erinlainen. Olen myös reilu ja haluan auttaa muita, samoin miten nään Lunankin.
Books! And cleverness! There are more important things – friendship and bravery

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #258 : Lokakuu 07, 2014, 18:03:51 »
Itse muistutan eniten Hermionea, joka on myös (yllätys, yllätys) lempihahmoni.
Kummallakin on ruskeat hiukset ja ruskeat silmät.
Lisäksi molemmat ovat yli-innokkaita lukutoukkia ja sääntöjen nipottajia. Olen myös ihan älykäs, koulussa menee hyvin ja opiskelen aika ahkerasti.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2015, 18:14:53 kirjoittanut Charlotte »
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
« Vastaus #259 : Lokakuu 07, 2014, 19:06:01 »
Mä jotenkin samaistun Molly Weasleyn hahmoon.
Okei, en ehkä oo ihan semmonen tehopakkaus mitä kotitöihin tulee, mutta muuten. Molly on äidillinen, hieman hössöttävä, laittaa hyvää ruokaa, sydän on suuri ja se osaa myös pitää jöötä. Sillä on temperamentti olemassa. Mä oon vähän samanlainen. Voisin ihan hyvin kuvitella itselleni semmoisen lapsilauman ympärilleni, sit laittaisin isolla padalla jotain hyväntuoksusita ruokaa niille ja odottaisin hassunhauskaa aviomiestäni töistä kotiin.
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Dewitt

• Vuotislainen
« Vastaus #260 : Tammikuu 27, 2015, 20:42:18 »
Luulen, että muistutan varmaan eniten Hermionea. Olen perfektionisti koulun suhteen (vain ysit ja kympit kelpaavat) ja janoan jatkuvasti uutta tietoa ja hankin sitä lukemalla kirjoja.

Poissa lovegood

• Vuotislainen
« Vastaus #261 : Maaliskuu 19, 2015, 11:01:41 »
Muistutan eniten Hermionea. Minulla on ruskeat hiukset jotka tahtovat aina pörrööntyä. Olen aivan hirveä lukutoukka, voin lukea parhaimmillaan parikin kirjaa päivässä. Arvosananikin ovat ihan hyviä (keskiarvo 9,6). Luonteeni on kuitenkin samankaltainen kuin Ginnyllä. Kun elää kolmen veljen kanssa niin ei ole ihmekkään. Tykkään näyttää muille että pärjään hyvin ja olen aika uhmakas. No, siinä oli mielipiteeni itsestäni.

Poissa Juomamestari

• Kuninkaan koura
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #262 : Elokuu 01, 2015, 16:34:11 »
Muistutan monia hahmoja, sanonpa nyt muutaman.

1. Severus, koska olen synkkä, minua on kiusattu, en ole maailman paras sosiaalisilta taidoiltani taidoiltani, musta on lempivärini, osaan olla hyvin kiinnostunut yhdestä aiheesta ( Severus pimeyden voimista ) ja jos minua kohtaan tehdään vääryttä haluan kostaa sen.

2. Percy Weasley, koska olen pikkutarkka, hyvä koulussa, joskus nipottaja ja minusta olisi mahtavaa päästä töihin ministeriöön. Eikä pidä unohtaa kunnianhimoa.

3. Luna Lovekiva, koska olen vähän erilainen ja olen kiinnostunut usein muista asioista kuin muut.

4. Hermione Granger ( Hävettää myöntää, koska hän on aito Rohkelikko ) , koska olen kirjaviisas.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2015, 09:26:24 kirjoittanut Juomamestari »
"A mind needs books as a sword needs a whetstone if it is to keep its edge. That is why I read so much", Tyrion Lannister.

Poissa Taikaministeri

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #263 : Elokuu 28, 2015, 15:47:56 »
Mä olisin Lupin koska en tehnyt niin paljon typeriä asioita koulussa kuin muut kaverini. Varoitin heitä, kuten Remus aikoinaan. Järki myös juoksee! Olen hieman ulosvetäytyvä kuten Remus siinä kohas ku James ja Sirius kiusaa Kalkarosta. Remushan vain istuu ja lukee rauhas jotain kirjaa.(:D No kyl mä ite jos meiän koulus aikoinaa oma kaveri kiusas jotain ni meen heti paikal välii. Mut näähän on ihan eri juttui)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2015, 15:52:21 kirjoittanut Taikaministeri »

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #264 : Elokuu 28, 2015, 19:56:47 »
Ohoh, luulin että olen kirjoittanut jo tähän tupaan, minun moka. Pitää sitten nyt yrittää saada väsättyä jotain.

Ensimmäiseksi tulee mieleen selkeä Hermione Granger. Hiukseni ovat joka aamu AINA kauheassa takussa, eikä mikään niitä selvitä (paitsi ehkä Tangel Teezer). Olen myös samanlainen lukutoukka, vaikka joudun myöntämään läksyjen menevän toisinaan turhan myöhään :'D Etuhampaani ovat melko isot (mutta en saanut yörautoja niiden takia!), ja koulussa tulee suht hyviä arvosanoja. Ja vielä viimeisenä surkea kohtaloni, nimittäin minä en saa koskaan ketään kavereita (kyllä Hermione Ronin ja Harryn sai, mutta miettikää Viisasten Kiven alkua!).

Yksi asia taas on Ginny. Olen ulkonäössä hänen vastakohtansa, mutta luonteet käyvät käsikoukkua. Minä uhkun kipinöitä ja voimaa, ja kerron selkeästi oman mielipiteeni. [lievä off]Hassua kun voin olla samaan aikaan ujo ja syrjäänvetäytyvä, sekä rohkea ja puolustava[/lievä off päättyy].
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.