Kirjoittaja Aihe: Ketä Potter hahmoa eniten muistutat?  (Luettu 90263 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa DIASPRO

• hirviä stalkkari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • seisoo sateessa & aina äänessä
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Ketä Potter hahmoa eniten muistutat?
« Vastaus #175 : Heinäkuu 09, 2011, 13:43:16 »
Minulla on itseasissa varmaankin neljä hahmoa, ketä muistutan ja peräti viisi ..

Luonteeltani olen pikkuruisen Hermione, koska rakastan koulua ja kirjastossa käymistä. Teen läksyjä innoissani ja jos jotakin koetta ei toteuteta tulen surulliseksi. Jos kirjat jäävät kotiin alan itkemään. En haluaisi kehuskella, mutta olen aika älykäs. Olen tunnollinen koululainen ja viisastelen paljon. Minua haukutaan hikeksi ja nörtiksi ja siitä minä olen välittämättä. En välttämättä haluaisi olla kamalasti Hermione, koska hirveän moni muu sanoo olevansa Hermionemainen, mutta en voi koulu innostukselleni mitään. Nytkin toivon pääseväni nopeasti kouluun ja että kesäloma olisi pian ohi! Minulla on ruskeat hiukset, mutta ei sellaiset kuin Hermionella ja siitä kiitos, koska en haluaisi matkia ketään. Nään välillä karmeita painajaisia kokeista, joissa paistaa punaisella vahvistettu nelonen. Saatan tulla surulliseksi jostakin pikkuasioista ja suuttua helposti. Sekä .. hermostua tai turhautua, jos joku ei tajua jotakin. Olen hyvin kirjaviisas ja tulen helposti mustasukkaiseksi.

Vaikea uskoa, mutta minä olen myös aikalailla Bellatrix. Olen välillä ehkä liiankin ilkeä muille ja itsekäskin välillä. Joskus tekisi mieli vetää sauva kengästä ja kirota jokunen ihminen. Meillä on huomaamattomasti pieniä samoja tapoja ja luonteen piirteitä, kuten esimerkiksi pirteys, joka välillä paistaa Bellatrixista. Olen hyvin pirteä ja välillä liiankin energinen. Saatan nauraa jollekkin hyvin surulliselle asialle ja tykkään ärsyttää ja suuttuttaa ihmisiä kovin usein. En aina ole sellainen, mutta saatan tulla sellaiselle päälle usein. Mutta jos niin käy kannattaa olla kaukana minusta. Voisin varmaan aika hyvinkin olla Bellatrixin jälkeläinen, koska muutamat tavat ja pikkuominaisuudet paistavat samallalailla meistä. En kamalasti näytä Bellalta, mutta samanlaisehkon vaalean ihon omistan ja mielellään aina pitkät kynnet.

Murjottava Myrtti on ihana hahmo ja myös muistutan häntä. Saatan pillahtaa itkuun todella helposti ja suutun myös yhtä helposti. Osaan kyllä olla iloinenkin, jos haluan. Ja jos minua itkettää tai olen surullinen. Lukittaudun mielelläni vessaan. Sielä on hyvä olla, kun kukaan ei voi avata ovea ulkoapäin. Ellei ole huomannut ottaa sauvaa mukaan. Näytän myös aivan pikkuruisen Myrtiltä. Ruskeat hiukset saparoille ja sivuotsatukka pinnillä kiinni sivuun. Päässäni on kokoajan silmälasit, joten Myrtti on jotenkin lähellä omaa ulkonäköäni. Eniten Potterista jotenkin.

Myönnän, myönnän minussa on myös paljon erästä Luihusta. Draco on ehkä hieman itsekeskeinen ja välillä itsekäskin sekä tykkää ärsyttää ihmisiä. Olen aikalailla samanlainen luonteeltani. Tykkään kiusata ja ärsyttää niitä, ketä vihaan ja osaan olla hyvin pelokas ja välillä säälittäväkin. En ole oikeasti niin paha ja ilkeä mitä luullaan, eikä Dracokaan ollut, vaikka väittikin niin.. Ulkonäöltäni en muistuta Dracoa oikeastaan yhtään. Harmaat silmät löytyy kyllä, mutta ei täydellisen harmaat.

Luna on myös hahmo, joka samaistuu paljon minuun. Olen usein todella kummallinen ja jos selitän jotakin asiaa, harvoin kukaan tajuaa siitä mitään. Saatan puhua jostakin taikamaailman otuksista ja monet sanovat, että puhun jälleen pullataikinaa. Itse uskon hyvin moniin asioihin, kuten siihen, että Ruttusarvisia niistaisikkeja on ihan oikeasti ja aijon Ruotsissa käydessäni etsiä ne. Minua kiusataan usein koulussa ja Lunan tavoin en välitä siitä, koska en halua antaa kiusaajille sitä tyydytystä, että olen hyvin ärsytyyntynyt, heidän kiusaamisestaan. Olen omalaatuinen ja uskon kaikkeen, mihin muut eivät usko. Saatan pitää tavaroita ihan oudoissa paikoissa ja jos minulla olisi sauva, se olisi varmasti kengässäni. Ulkonäöstäni silmät muistuttavat Lunan silmiä. Ne ovat ehkä enemmän hopeisen harmaan ja heikon sinisen, kuin täydellisen harmaan väriset.

monesta muusta hahmosta löytyy myös minua, mutta tässä nämä tärkeimmät
LUIHUISTENPRINSESSA, mutta silti niin huomaamaton ♔

Poissa Ladyelisabet

• Potteriksi myös kutsutaan
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #176 : Heinäkuu 09, 2011, 21:21:29 »
Ehdottomasti Harrya. Rohkelikon kaikki huonot piirteet, yhtä lyhyt pinna hankalissa ihmisten kohtaamisissa ja ulkoinen olemus, jos nyt näin voi sanoa vaikka nainen olenkin. Hermionekin voisi olla, mutta vain nipottamisen suhteen ja se ominaisuus pätee jossain määrin Harryynkin :D
'Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and, above all those who live without love.' - Albus Dumbledore

Poissa Hyppynaru

• poukkoileva
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #177 : Heinäkuu 13, 2011, 10:53:32 »
Muistuttaisin ehkä eniten harrya koska mul on samallainen hiustyyli kun sillä salaisuuksien kammiossa, azkabanin vangissa ja liekehtivässä pikarissa ja oon suunnilleen samaa ikäluokkaa ku harry niissä ja sit mulla on lasit ja tulee kirjoja lueskellessa samoja ajatuksia kun harrylla :)

Hätisarama

• Ankeuttaja
« Vastaus #178 : Elokuu 03, 2011, 02:05:24 »
Sanoisin, että muistutan luonteeltani eniten Luna Lovekivaa. Olen usein omissa maailmoissani ja varmasti monet pitävät minua "hieman" outona. En myöskään aina ole perillä asioista.
Näen itsessäni kuitenkin myös Weasleyn kaksosten nokkeluutta ja sitä, kuinka he pitävät keppostelusta.

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #179 : Elokuu 03, 2011, 11:49:21 »
Minä olen kai joku Hermionen ja Lunan sekoitus. Nipotan usein asioista, mikä ärsyttää varmasti monia ja viilaan pilkkua. Olen myös hieman kirjaviisas. Toisaalta elän omissa maailmoissani, haaveilen ja minua pidetään/pidän itseäni outona. :p
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #180 : Elokuu 07, 2011, 10:01:37 »
No, saatan muistuttaa Angelina Johnssonia, sillä olen luonteeltani samanlainen. Tarnokas, ärsyynnyn tarvittaessa, johtajatyyppi...

Välillä saatan muistuttaa Hermionea, sillä tykkään lukea paljon ja olen hyvä koulussa. Mutta en ehkä niin innokas kuin Hermione...

Saattaisin muistuttaa ehkä jotakuta kelmeistä tai muista oppilaista, mutta muiden henkilöiden luonteita ei kuvata niin paljon.
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Sneaw

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #181 : Syyskuu 08, 2011, 00:47:05 »
Draco
Muunkin puolesta että olen blondi ja kasvojeni ilme näyttää ystävieni mukaan aina siltä kuin nenäni edessä olisi jotain mikä inhottaa ja että vihaisin kaikkia. Olen erittäin ylpeä ihminen ja vaikka yritän hyväksyä ihmiset sellaisena kuin he ovat, tuomitsen silti. Toisaalta olen myös aika pilalle hemmoteltu, vaikka rahasta olisi pulaa niin isi tulee ja pelastaa oli summa mikä tahansa. Olen myös todella itsepäinen ja saatan ajatella itseäni vähän liikaa. Vaikka usein esitän vahvaa ja ylpeää ja vaikutan idiootilta, pinnan alla on jotain aivan muuta.
Есть человек, есть проблема. Нет человека, нет проблемы.

Poissa monnipop

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #182 : Syyskuu 08, 2011, 12:37:05 »
Ulkonäöllisesti olen sekoitus Hermionea ja Lunaa. Mulla on ruskeat silmät ja hiukset, jotka on luonnonkiharat ja aika kurittomat. Pukeutumiselta muistutan enemmän Lunaa kuin Hermionea, tai ainakin kuvittelisin niin. Pukeudun sellaisiin vaatteisiin mistä itse pidän, ostan vaatteita kirppareilta tai tilaan/ostan ulkomailta. Olen ala-asteikäisestä pukeutunut juuri niin kuin itse haluan välittämättä muista, mitä oudommin sen parempi. Nykyään en tosin korosta outoutta pukeutumisella, mutta pukeudun kuitenkin erikoisesti. Hillitymmin vain, mitä joskus nuorempana :p.

Luonteelta olen ainakin testin mukaan Ron. No joo-o, kai meissä on jotain yhteistä sitten. Pelkään hämähäkkejä, tai en ehkä pelkää, mutta inhoan. Enkä halua olla hämähäkkien lähellä. Hyrrr. Olen melko mustasukkainen ja tunnen usein jääväni muiden varjoon, vaikka se ei paikkaansa pidäkään. Jotenkin Ronista huokuu sellaista huonomuuden tunnetta, ainakin mielestäni, ja sellaisen tunteen voin itsekin toisinaan allekirjoittaa.

Luonteestani löytyy myös (itse analyysilla): Hermionea, Lunaa ja hitusen Dracoa sekä Kalkarosta. Hermionea siksi, että vietän aikaa kirjastossa, rakastan lukemista ja kaiken uuden oppimista. Opiskellessani olin aika lusmu, mutta jos nyt pääsisin jatko-opiskelemaan, olisin ihan eri fiiliksillä opiskelun suhteen. Lunaa muistutan varmaan eniten luonteeltani. Olen sellainen haaveileva, outo ja todella paljon omissa maailmoissani. Uskon asioihin, mille muut ihmiset saattavat vain nauraa ja ihmetellä. Ylä-asteella olin melkoinen outsider, että senkin puolesta olen aika Luna. Dracoa muistutan harvoin, sellaisina hetkinä kun koen olevani muiden yläpuolella. Muutun toisinaan, lähinnä seurasta tai päivästä riippuen, hyvin ylimieliseksi. Kalkaroksen tavoin olen kostonhimoinen. En aina välttämättä toteuta kostojani, mutta suunnittelen niitä kyllä. Jos minua jotenkin loukkaa, sen kyllä huomaakin sitten.

Jos pitäisi vain yksi valita, niin sitten se olisi varmaan Luna, jota eniten muistutan ::).
Real eyes
Realize
Real lies

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
« Vastaus #183 : Syyskuu 17, 2011, 17:36:32 »
Tää ei oo vaikee.

Kukaan kavereistani ei ole Harry Potter fani (ja vain pari on lukenut ne), mutta jos olisivat, he varmaan kutsuisivat minua Hermioneksi. Minulla on samanlainen ruskea tukka, rakastan kirjoja, olen luokkamme paras... Oikeastaan laskin kerran eromme:

1. Minä en ole noita.
2. Inhoan arvoituksia ja olen huono niissä (toisin kuin Hermione).

Siinäpä ne...
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Dobby

• Ankeuttaja
« Vastaus #184 : Joulukuu 07, 2011, 19:05:10 »
Tavallaan Hermionea, sillä pidän lukemisesta, ja omistan samanlaiset hiukset kuin hänellä. Mutta en pidä, enkä ole kiinnostunut koulusta. Ja Ginny myös, koska olen ujo ja hiljainen tuntemattomille, tutuille on eri asia. Myös tavallaan Ron, esim. koska pelkään hämppiksiä yms. :)

Poissa valekaljuuna

• linnunradan pienoismalli
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieFlame10573
« Vastaus #185 : Joulukuu 07, 2011, 19:31:34 »
Hmmm... minun kohdallani hankala kysymys.
Olen tietty ainakin tyttö...
-Minulla oli todistuksessa 7 kymppiä ja loput ysejä(älkää sanoko hikeksi, en pidä koulusta)= viittaa Hermionen hyvään koulunkäyntiin
-Minulla on vaaleat hiukset hieman yli olkapäille =  viittaa varmaan moneenkin, mutta esim. Luna
-Olen liikunnallinen(6 kertaa taitoluistelua viikossa) = johonkin huispaajaan: Ginny, Angelina
-Lukutoukka(Potterien suhtehen ja muutenkin)= varmaan taas Hermioneen
- Omistan marsun = kenties Roniin (hän omisti Kutkan) (mutta on tietenkin poika) , tai Ginny (omistaa puhpalluran)
- Saatan joissain tapauksissa suuttua, hikeentyä nopeasti= olen varmaan joku hätähousu =)

ja lisää juttujahan riittää joten en osaa sanoa, mutta jätän asian aivoihini miettimään, tai tyhjennän ajatukseni ajatusseulaan(joka viittaisi Dumbledoreen).
Laitan lopputuloksen esiin jos muistan =)

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #186 : Joulukuu 07, 2011, 19:47:01 »
Kuulostaa varmaan äärimmäisen ylimieliseltä, kun sanon tämän, mutta minussa on kai joitain piirteitä Dumbledoresta. Höpisen välillä kummallisuuksia, joissa on jollain hyvin kierolla ja hämärällä tavalla ideaa. Olen toisaalta esim. koulussa kepeästi otettava, huvittava tapaus ulosanniltani (enkä siis tarkoita tällä sitä, että kertoisin hyviä juttuja, vaan siis noin olemukselta huvittava), mutta silti harmiton, kunnioitettukin ja tykkään pohtia asioita mahdollisimman "oikeamielisesti" ja pyrin olemaan kaikille kiltti ja niin edespäin. En koskaan kiihdy kunnolla, vaan pidän rajummatkin mielenilmaukseni Dumbledoremaisesti sarkastisella tai napakan tyynellä, mutta kylmällä tasolla.

Tämä totta tosiaan kuulostaa ylimieliseltä ja ehkä liioittelultakin, mutta tuollaista palautetta olen itsestäni saanut, enkä oikein voi kiistääkään... Toisaalta noita piirteitä on varsin monissa ihmisissä, Dumbledore tuli vain mieleeni. En ole sentään rehtori, vaan oppilaskunnan pj, mutta ympäriinsä huriseva, hupsusti vekkuli, iloinen ja kuitenkin tyynesti mielipiteiden puolesta valmiina olemaan lujana jonkin asian puolesta. Mainittakoon, että kuten Dumbledorellakin, olen onnistunut antamaan itsestäni toivottavasti todenmukaisen ja rehellisen kiltin ja pidettävän kuvan useimmille, mutta vastapainona on myös niitä ahdasmielisiä, jotka minua eivät kerta kaikkiaan ymmärrä.

Mutta eeh... vähän vähemmän kaukaahaetut Potter-hahmot, joita joltain osin muistutan, lienevät jotkut Weasleyt. En varsinaisesti aina loista esimerkiksi kouluaineissa, koska laiskuus, mutta onnistun yllättävissä paikoissa soveltamaan ja jopa hyvällä munkilla loistamaan. Sipaus Ronia. Okei, Ronia minussa ei kai muilta osin juuri ole. Kaksosia en juurikaan muistuta, paitsi kun saan esim. lukion bussimatkoilla stand-up -vaihteen päälle. Taivun joskus kai ihan hyväntahtoiseen ja hauskaankin juttuun koulussakin. Percyä minussa on kai pieni ripaus siinä mielessä, että joidenkin asioiden suhteen tykkään (tahattomasti tosin) antaa itsesäni lievästi tärkeilevän kuvan. Esim. kun pikkuveljeni katsoo tiettyjä elokuvia, saatan turhan äänekkäästi kitistä joistakin asiosita tai esittää omia näkemyksiäni. Paha tapa. :D Näen itsessäni myös Arthurin vaatimatonta yleispätevyyttä. Tyyppi kun ei ole nero, ei ole missään suurituloisessa työssä, mutta on kuitenkin tiukan paikan tullen sisukas ja taitava tapaus. Tietyllä tapaa vaatimaton, mutta asialleen omistautunut ja omia mielenkiinnon kohteitaan ja arvojaan tärkeänä pitävänä Arthur on tässä mielessä minulle helposti samaistuttava hahmo.

Mainittakoon vielä, että minussa on joitakin Lupinin piirteitä. Tietynlaista... eh, no... vaatimatonta ulkokuorta, persoonallista nöyryttä, jopa katkeruutta ja joissain asioissa epävarmuutta, mutta silti omanlaistaan lämpöä ja kehtaan jopa sanoa viisautta.

Severus Kalkaros pitää vielä mainita, sillä yllän/sorrun joskus vastaavantapaiseen sarkastiseen ja ironiseen kuittailuun, tosin huomattavasti Severusta lämpimämpään sellaiseen. Ainakaan en ole käsittääkseni onnistunut vielä ketään oikeasti niillä loukkaamaan, vaan ihan kevyestä ja nimenomaan vähän sarkastisesta tuttujen keskeisestä naljailusta ja kommenttien heittelystä on kyse. Tai jotain siihen suuntaan.

Tulipa melkoinen tekstioksennus. Ehkä meni vähän kaukaa haetuksi tai jotain, en tiedä. No, mielestäni minussa kuitenkin on mainittuja piirteitä noista Potter-hahmoista.

Mainitaan nyt vielä kerran, että vaikka tuo siltä vaikuttaakin, niin en missään pidä itseäni mitenkään erikoisen viisaana, erinomaisena, fiksuna jne. -tavallinen pulliainenhan minä vain olen. Satuin vain löytämään joitakin osuvia yhtymäkohtia itseni ja mainittujen Potter-hahmojen välillä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2011, 21:09:12 kirjoittanut Rantsu »
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #187 : Joulukuu 07, 2011, 19:56:28 »
Muistutan eniten ehkä Hermionea. Olen suhteellisen hyvä koulussa, ja en voi mitään, että välillä leijun hyviä numeroitani, joskin vain muutamassa aineessa, ja olen erittäin tietoinen sen olevan ärsyttävää. Viihdyn myös kirjastossa, ja jos vastaan tulee joku ongelma, en voi antaa sen olla ennen kuin osaan ratkaista sen. Tosin opiskelutyylini muistuttaa enemmän Ronia kuin Hermionea.. En juuri stressaa koulusta.
Muistutan myös nuorta Siriusta, sillä ystäväni ovat minulle tärkeitä, ja käytän sarkasmia todella usein.. Saatan myös olla välillä koppava koulun suhteen, eikös Sirius tokaissut osaavansa muodonmuutokset, kun lupin pyysi häntä kyselemään niistä Kalkaroksen muistossa Feeniksin killassa.

// Kävin tekemässä tuon testin.

Severus Snape   
90%
"Olet hankala tapaus. Kukaan ei oikein ymmärrä sinua täysin, ja arvostaisit sen pysyvän niin. Olet useimpien mielestä vaikuttava, mutta sinussa on huomattavasti enemmän kuin kylmä ulkokuori ja pureva mielenlaatu" (suomennos kuvauksesta)

Muut..
Ginny Weasley   
75%
Harry Potter   
75%
Lord Voldemort   
70%
Sirius Black   
65%
Remus Lupin   
60%
Draco Malfoy   
55%
Hermione Granger   
55%
Ron Weasley   
50%
Albus Dumbledore   
40%

Melko vähän minussa tuon mukaan Hermionea, mutta onhan se Sirius melko ylhäällä. Testin antama kuvaus tuntuu itse asiassa melkoisen oikealta, vaikka Kalkarosta en ehkä ihan ensimmäisenä itse ajattelisi, vaikka se onkin varmaan oikeanlaisin.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2012, 11:56:38 kirjoittanut pilvenpiirtäjä »
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
« Vastaus #188 : Joulukuu 09, 2011, 21:31:21 »
Teimpäs minäkin tuon samaisen testin. Joskin sen luotettavuudesta ei voi olla sataprosenttisen varma, sillä monien kysymyksen vastauksen heitin aika lailla hatusta, kun englannin kieli ja google kääntäjä on mitä on...

Remus Lupin    85%
Ron Weasley    70%
Draco Malfoy    65%
Hermione Granger    60%
Severus Snape    55%
Harry Potter    50%
Ginny Weasley    50%
Albus Dumbledore    50%
Sirius Black    30%
Lord Voldemort    20%

Vapaasti suomennettuna (Olin siis Remus) Olet viisas ja huolehtiva velho, hyvä ja uskollinen ystävä.  Sopii minun aika lailla.
Ronia noin paljon? Ja mitäs se Draco tekee tuolla pronssipaikalla? No, sitten on Hermione, häntä minä kyllä muistutan. Severusta myös.

Mutta sitten ihan omiin tulkintoihini. Muistutan ehkä eniten Hermionea tai Lunaa. Olen hyvä koulussa, enkä nyt halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta viime todistuksessa kaikki lukuaineet olivat kymppejä. Ei niinkään hullun lukemisen ja pänttäämisen, vaan hyvän muistin ansiosta. Olen myös hyvä ratkaisemaan arvoituksia. Lisäksi minulla on Hermionen ruskeat hiukset, tosin pitkät ja piikkisuorat ja hieman isot etuhampaat. Rakastan kirjoja ja lukemista. Kirjastossa olen kuin kotonani ja kannan kotiin useita opuksia. Jos kuulen jotain mielenkiintoisa, lainaan usein siitä kertovan kirjan, tai muuten vain selvitän asian hieman tarkemmin. Hermionen tavoin minusta olisi kauheata saada todella huono numero kokeesta. Se varmaan johtuu siitä, etten ole ikinä saanut yhtään huonoa numeroa, ja olen jo liian tottunut niihin yseihin ja kymppeihin. S.Y.L.K.Y: saa muuten sympatiani puolelleen.

Olen omasta mielestäni myös aika Lunamainen. Uppoudun joskus ajatuksiini ja elän omissa maailmoissani. Pidän joskus kummallisistakin epätavallisistakin asioista ja minusta olisi ihana esimerkiksi viettää yö makuupussissa tähtitaivasta tutkien. Kovin moni ikäiseni ei moisesta olisi ollenkaan kiinnostunut. En tiedä miten tämän selittäisin, mutta olen sillä lailla syvällinen. Minua ei tosin kiusata koulussa, niin kuin Lunaa, mutta saatan joskus puhua jotain sellaista, mistä kukaan muu ei ymmärrä mitään.

Urheilullinen olen myös, tämä voisi viitata ehkä Ginnyyn. Harrastan todella paljon ja olen ihan kohtuullisen hyvä harrastamissani lajeissa. Olen kuitenkin totaalisen surkea kaikissa sellaisissa lajeissa, missä on pallo. Joten jahtaaja minusta ei saisi sitten tekemälläkään. En saisi koppia kaadosta, enkä heitettyä sitä maalivanteeseen. Minulla on Ginnyn tavoin paljon ystäviä, joiden seurassa nauran paljon. Weasleyn perheestä minulla on ropaus Ronin huumorintajua, Mollyn huolehtivaisuutta, Charlien elänrakkautta ja uhkarohkeutta. Minuakin kiehtoisi ajatus lohikäärmeenkouluttamisesta. Tavallaan. Percyäkin minussa kaiketi on ja toivon, etten ole antaut joillekin itsestäni liian tärkeilevää kuvaa.

Jollain tapaa minussa on myös Severusta. Koulussa voin luokkalaisteni silmissä vaikuttaa sellaiselta hiljaiselta ja ujolta lukutoukalta, mutta kavereiden kesken olen kaikkea muuta kuin hiljainen ja ujo. Minua on myös joskus vaikea tulkita, enkä todellakaan ole ulospäinsuuntautunut. Olen yhtä huolimaton ja kömpelö kuin Tonks. Kaiken järjen mukaan minulla pitäisi olla hyvä tasapaino (koska taitoluistelu ja teamgym) mutta silti aina olen kompuroimassa portaissa tai murtamassani kättä laskettelurinteessä ja iskemässä jalkaa pöydänkulmaan.

Taisin kadottaa viestini punaisen langan jo aika päivää sitten, mutta koettakaa kestää. :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 18, 2013, 22:45:35 kirjoittanut Polyjuicepotion »
Things never happen the same way twice.

Poissa Aenova

• Vuotislainen
« Vastaus #189 : Joulukuu 11, 2011, 22:27:04 »
ton ekan testin mukaan näin (joka yllätti :D):
Draco Malfoy   
85%
Albus Dumbledore   
80%
Severus Snape   
75%
Sirius Black   
65%
Lord Voldemort   
65%
Hermione Granger   
60%
Ron Weasley   
55%
Remus Lupin   
50%
Ginny Weasley   
45%
Harry Potter   
40%

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #190 : Joulukuu 12, 2011, 15:47:37 »
Nyt vasta tajusin, että tuolla ykkössivulla oli linkkejä testeihinkin ja tein sellaisen. Tulos oli ehkä hieman yllättävä. Ykkösenä 80% oli Hermione, mutta heti perässä Draco Malfoy 75% o_o
Järkytyin hieman, sillä en aivan hirveästi tykkää Dracosta, saati sitten kenestäkään Malfoysta... Seuraavana Ron ja Severus, mikä myös yllätti melkoisesti. Tavallaan pystyn kyllä samaistua kaikkiin, mutta omasta mielestäni olen kuitenkin eniten Hermione/Luna-sekoitus. :)
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Ropsus

• Vuotislainen
  • Pottermore: SunCastle25757
« Vastaus #191 : Joulukuu 12, 2011, 18:50:40 »
Tuon testin mukaan minussa olisi eniten Ronia, mutta itsestäni tuntuu, että olen melko lailla samanlainen kuin Hermione. Tykkään lukea, olen (omasta mielestäni) aika viisas, olen hyvä koulussa ja niin edelleen, mutta minussa on myös Lunaa. Olen sellainen haaveilevan oloinen kummajainen joka asuu omassa maailmassaan aina välillä. Olen siis mielestäni sekoitus Hermionea ja Lunaa.
Let's go poke it with a stick!

Poissa Måns

• Vuotislainen
« Vastaus #192 : Joulukuu 13, 2011, 19:50:56 »
No jos ei nyt ihan sukupuoleen mennä niin Sirius Musta, enkä sano tätä siksi että herra on mun lempihahmo, vaan koska samaistun niiin monissa kohdissa tähän hahmoon. Ollaan molemmat pitkän huiskeita mutta itse olen brunette. No enpä nyt tiedä kuinka paljon tällaisen normaalin pulliaisen naama nyt voisikaan aatelisvelhoa muistuttaa, njähäh. Oon kyllä ihan söpö ei siinä mitään.

Meillä on luonteessa aika paljon samaa: en ota oikein mitään vakavasti, olen erittäin itsenäinen, en nyt virallisesti rebel koska tähän mennessä ainakaan oma perheeni ei vielä ole liittynyt kuolonsyöjiin tms, mutta watch me jos löydän itteni persuperheestä saa porukat disownaa mut koska tahansa, lol. Hauskaksi kutsuvat ja ihan hyvää läppäähän multa lentää. Tykkään maata ihmisten päällä, ahdistella ja kuolata. Siis jos en oo Sirius Musta niin oon kyllä Pörrö tai Tora, oon aika varma että olin edellisessä elämässä iso ja ihana koira. :D:D Myös mitä tulee tähän ~sex appeal~ puoleen niin sanoisin että musta löytyy omakohtaisen kokemuksen perusteella aika paljon vetovoimaa ihmisiä kohtaan, älkää ottako tätä omakehuna tai itserakkautena. Tiedostan kyllä minkälainen vaikutus mulla voi olla ihmisiin. Oon myös lojaali ja pysyn mun ystävien rinnalla, vaikka välillä kiukuttelenkin. :)
Fuck that shit, I scrub drums for no man.
- Snafu

icon ©puolipro

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #193 : Joulukuu 14, 2011, 20:03:08 »
editedit//

Voisin olla jotain Ronin, Lunan ja Hermionen väliltä.

Ronin kanssa olen siis luonteeltani lähes täysin samanlainen :D Minullakin on punaiset hiukset (ei oranssit ja värjätyt mut.), pelkään kuollakseni hämähäkkejä, en ota koulua kovin vakavissani vaikka siellä hyvä olenkin ja vastaan lähes kaikkeen sarkastisesti, ja siitä monet loukkaantuvat c: 

Luna voisin olla taas siksi, että minullakin on suuret silmät, unohtelen paljon kaikkea, omaan vilkkaan mielikuvituksen, tahdon olla erilainen kuin muut ja vaikka mitä. Lunassa ja minussa on kuitenkin eräs mittava poikkeavuus; Luna ei välitä niistä, jotka kohtelevat häntä kamalasti. Minua on lievästi kiusattu koko ikäni koulussa ja eskarissa ja päiväkodissa. Minä todellakin otan kiusaajista itseeni, mutta heidän takiaan en aio muuttua :3

Hermione voisin olla siksi, että rakastan lukemista ja tahdon menestyä koulussa (tosin epä Hermymäistä on se, etten ota koulusta liikaa paineita).

Toisaalta voisin olla myös Tonks, kuten neiti tahtoo häntä kutsuttavan, sillä sotken mielellään (en tietenkään tahallani) ruoalla ja juomalla. Esim. tänään olen läikyttänyt maidot kaksi kertaa päälleni :)) Mutta joo.. Enemmän noita ylimmäisiä.

editagain//

teinpä tuon testin ja tulokset YLLÄTTIVÄT!

Albus Dumbledore   75%
Ginny Weasley           65%
Ron Weasley           65%
Draco Malfoy           65%
Sirius Black           55%
Harry Potter           55%
Lord Voldemort           55%  :'D
Severus Snape           50%
Remus Lupin           40%
Hermione Granger   35%

-annipsi-

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 07, 2012, 18:30:39 kirjoittanut annips »

Poissa miwaaa

• Vuotislainen
« Vastaus #194 : Joulukuu 15, 2011, 03:37:08 »
Luonteen puolesta muistutan itse varmaan Dracoa tai Pansya :D Molemmat ovat melko itsekeskeisiä, ylpeitä ja piikikkäitä. Pansya on tosin kuvailtu melko vähän, mut se minkä vaikutteen olen saanut hänestä, niin sen perusteella muistutan Pansya jonkin verran. Myönnän myös olevani todella ilkeä joskus, vaikka tosin yritän olla parempi ihminen sen puoleen :D Onhan mussa jotain hyvääkin, nimittäin bongaan itestäni myös paljon Fredin ja Georgen piirteitä :) Tykkään tehdä jekkuja, naurattaa muita ja olenhan mä aika hauska :D Mussa on myös vähän Tonksia, nimittäin olen toisaalta aika kömpelö.

Ulkonäön mukaisesti on tosi vaikea löytää kaltaistani :D Mikäli leffan hahmojen ulkonäköihin voi luottaa, olen joku Cho Changin ja Pansyn jännä sekoitus, en tosin omista Chon aasialaisia silmiä :D Jos pitää mennä 100& kirjojen mukaan niin sitten en kyllä tiedä yhtään, ketä muistuttaisin.
I'm not asleep, I'm up for the fight, into the magic.
bellafruits -> miwaaa

Poissa Natalie

• Loitsuetsijä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SpellSeer**
« Vastaus #195 : Joulukuu 15, 2011, 11:37:29 »
En kyllä olisi uskonut, että Quizfarm.comissa olleen testin mukaan olisin Ron Weasley. No mutta, enhän minä ole... Olen vain _hieman_ hänen kaltaisensa.

Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että minussa asuu pienen pieni Hermione, joka herää aina välillä. Kuten tässä pari aamua sitten kävi.. *köhköh* Heräsin vahingossa viideltä, enkä saanut enään sen jälkeen nukuttua. Nousin kuitenkin ylös vasta siinä puoli seitsemän aikaan... Noh tavallisesti lähdin kohti Herttoniemessä sijaitsevaa koulutuspaikkaani kohden ja saavuin luokkaan hieman ennen yhdeksää. Olin tällä kertaa kuitenkin ensimmäinen paikalla, mutta mitäs pienestä. Odottelin hetken, kunnes menin katsomaan eStudion ja kappas.. Silmiini osui lause, jossa sanottiin tuntien alkavan vasta klo 12:30. Tuli siinä pienet headdeskit. ^^; hehe. hups.

Kaikki tulokset:

Ron Weasley      60%
Severus Snape     55%
Draco Malfoy     55%
Ginny Weasley     50%
Sirius Black       50%
Hermione Granger  50%
Remus Lupin     45%
Albus Dumbledore  40%
Harry Potter     25%
Lord Voldemort     20%
Aina ja ikuisesti Luihuinen. Voldemortin palvelija. Uni, jonka näin (K-12, Scifi, Kauhu)

Poissa Yamiska

• Potterin lempiponi
  • Vuotislainen
  • My Little Harry
  • Pottermore: ThestralRook142
« Vastaus #196 : Joulukuu 15, 2011, 12:37:52 »
Teinpä minäkin tuon testin. Oikeastaan jo toiseen kertaan. Edellisellä kerralla jäi tulokset ottamatta ylös kun kone päätti yllättäen käynnistää itsensä uudelleen yön aikana (joo jäten ikkunan roikkumaan auki..)

Eli tulokset:
Remus Lupin    
70%
Ron Weasley    
65%
Hermione Granger    
60%
Draco Malfoy    
50%
Sirius Black    
45%
Harry Potter    
45%
Ginny Weasley    
40%
Lord Voldemort    
40%
Severus Snape    
35%
Albus Dumbledore    
30%

Tulos vähän yllätti, mutta lähinnä vain siksi, etten ollut osannut ajatellakaan Remusta ennen tätä. Nyt kuitenkin kun mietin itseäni tarkemmin, niin kyllä, minussa on paljon samankaltaisuuksia. Tuppaan kyllä mm. välillä olemaan mukana ties missä sekoiluissa, mutta olen myös yleensä se joka alkaa ensimmäisten joukossa vähän hiiaamaan jos meno uhkaa mennä överiksi.

Ulkonäöllisesti en nyt sitten tiedä, en omasta mielestäni muistuta ketään. Tosin kai se pitää mainita, että taannoinpa tässä minulle mainittiin, että voisin hyvin olla Kalkaroksen tytär. O_O Sain kyllä vähän traumoja tuosta..

Ja olipas jännä nähdä, että minullakin tuo Ron niin kovin korkealla kun Natan kanssa ollaan löydetty jo vähän liikaakin keskinäisiä samankaltaisuuksia...

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlameFeather59
« Vastaus #197 : Joulukuu 15, 2011, 18:14:42 »
Minäkin päädyin tekemään tuon testin... Aika yllättynyt olen kyllä näistä tuloksista:

Draco Malfoy   
65%
Ginny Weasley   
65%
Harry Potter   
65%
Ron Weasley   
60%
Albus Dumbledore   
60%
Sirius Black   
60%
Lord Voldemort   
50%
Hermione Granger   
50%
Remus Lupin   
50%
Severus Snape
Prosentit vahingossa jäi sinne sivulle ja nyt olen jo sulkenut sen... :/

Ginnyn voisin ajatella olevan ihan mahdollinen, mutta Draco?! En tunne olevani hirveästi samankaltainen Dracon kanssa vaikka hahmona hänestä pidänkin... Ja sitten Ginnyn jälkeen tulee Harry Potter :OO *ei halua olla Harryn kaltainen* En tykkää Harrystä oikeen paljoa ja se on noin korkealla tuolla listassa O___O Voiei... Mutta Ginnyksi eniten itseni ehkä mieltäisin... :)

Poissa salmuri

• Vuotislainen
  • Korpinkynsi joka lajiteltiin Rohkelikkoon.
  • Pottermore: PatronusStrike149
« Vastaus #198 : Tammikuu 07, 2012, 16:41:23 »
Muistutan varmaan eniten Hermionea. Tykkään käydä koulua ja käyn usein kirjastossa. Muistutan ehkä myös hieman Lunaa minua sanotaan usei oudoksi omantienkulkijaksi. Ulkonäöltänikin muistutan Lunaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2012, 16:48:54 kirjoittanut salmuri »
En ole hullu, todellisuuteni on vain vähän erinlainen.

Poissa Pikkunoita

• Vuotislainen
« Vastaus #199 : Tammikuu 16, 2012, 17:07:55 »
Voisin sanoo että olen jotain Hermionen ja Lunan väliltä.
Rakastan lukemista, mutta en mä nyt ihan niin fiksu ole mitä Hermione.
Lunaa muistutan siksi että hän on niin omalaatuinen(lievästi sanottuna).
Tai siis en voi sanoo itteeni ihan niin persoonalliseks kun Luna on, mutta kuitenkin...

// ulkonäöltäni en kuitenkaan ole oikeen kukaan )=

// Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2012, 17:10:42 kirjoittanut gamma »
Cecilia -> Pikkunoita