Kirjoittaja Aihe: Ketä Potter hahmoa eniten muistutat?  (Luettu 90313 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Spider

• omistaa liikaa jalkoja.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Dumdidum.
Vs: Ketä Potter hahmoa eniten muistutat?
« Vastaus #125 : Elokuu 03, 2009, 12:23:15 »
Hihhii, varmaan Hermionea, täytyy sanoa. Minulla on ruskeat hiukset (silloin kun niitä ei ole värjätty tai väri on kulunut) Ja ne ovat aina pörrössä, teki niille mitä tahansa. Saatan joskus myös käyttäytyä aika kaikkitietävästi, ja pidän itseäni aika fiksuna, en todellakaan ole mikään nero, kaukana siitä, mutta en nyt ihan tyhmäkään. Olen myös melkoinen kirjatoukka, ja nautin opiskelusta, tosin sillä erolla Hermioneen, että aiheen täytyy olla kiinnostava, tai tylsistyn helposti. Toisaalta olen hiukan paljon hullumpi kuin Hermione, enkä todellakaan mieti päätöksiäni yhtä kauaa. Saatan myös olla paljon ilkeämpi halutessani. Hmm, ehkä kuitenkin muistutan Hermionea lähinnä ulkonäöltäni? Tai ainakin hiuksiltani...

Luna voisi myös olla toinen, olen välillä hyvinkin outo, ja suhtaudun yleensä melkein kaikkeen uteliaan avoimesti, ja olen kiinnostunut myös ilmiöstä, joita ei voida todistaa. Se uskonko sitten niihin voikin olla ihan toinen juttu. Pyrin suhtautumaan elämään Lunamaisen optimistisesti, joskus se vain ei ihan onnistu. Pyrin myös olemaan uskollinen niille, joista todella välitän.

Ja no, välillä saatan olla Petermäisen pelkuri, mutta... tuskin silti myisin ystäviäni kuolemaan, joten ehken kuitenkaan niin hirveästi.
"I always knew I was a star, and now the rest of the world seems to agree with me."
~Freddie Mercury

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Kuuhulluus iski
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #126 : Syyskuu 20, 2009, 20:15:41 »
Hmm.... Yleisin kouluarvosanani on kyllä 10, eli sen puolseta olisin Hermione. Mutta mutta, en kuuntele tunneilla, en lue kokeisiin melkeimpä yhtään ja mp3:nen on korvassa aikas monella tunnilla. Älkää kysykö miten tällainen yhdistelmä on mahdollinen, että saan kymppejä vaikka en oikeastaan yritä yhtään. Luen kyllä Hermionen tapaan paljon, mutta koulukirjat jäävät vähän vähäisemmälle...
 Luna saattaisin myös olla, en kauheasti piittaa mitä muut sanovat ja saatan joskus uskoa omituisiin asioihin... :)
 Eläinrakkauteni puolesta olisin Hagrid. Erilaisten ficcien perusteella sanoisin että minulla on hyvin samanlainen huumorintaju kuin nuorella Siriuksella.
 No jaa, ehkä olisin tuo Luna kaikkein eniten... :)
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #127 : Syyskuu 20, 2009, 20:26:10 »
Testin mukaan muistutan Sirius Mustaa ja tarkemmin ajatellen se käy ihan järkeen. Olen yksinviihtyvä, mutta kaipaan silti seuraa ja tarvitsen ympärilleni tukevia ja ymmärtäväisiä ihmisiä. Pärjään vähällä, en vaadi paljoa ja joskus jätän oleellisia asioita kertomatta. Olen kärsivällinen ja pitkäpinnainen, mutta joskus kilahdan raivosta, mikä ei tarkoita sitä, että hakkaan jokaisen vastaantulijan, vaan pikemminkin silloin itken ja valitan yksikseni. Sukuni ei kuitenkaan ole erottanut minua porukoistaan, mutta ehtiihän sen myöhemminkin. ^^' Ainakin tällaisen käsityksen minä olen Siriuksesta ja itsestäni saanut.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #128 : Lokakuu 07, 2009, 15:40:41 »
Tähän kysymykseen on omalta kohdaltani suht helppo vastata. Muistutan nimittäin aika lailla Hermionea, sillä minulla on samanlainen asenne koulunkäyntiin kuin hänelläkin: läksyt tehdään kunnolla ja ajallaan, sekä kokeisiin luetaan (melkein) kuin viimeistä päivää.

//Ajat muuttuvat, heh heh :D Tätä nykyä muistutan myös aika lailla Weasleyn kaksosia: kuten humoristisilla sutjautuksilla yritän useinkin täyttää tasaista arkea :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2011, 09:58:31 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Hermy

• Ankeuttaja
« Vastaus #129 : Lokakuu 07, 2009, 16:57:50 »
Moni on sanonut, että muistutan ihan Hermionea. Saman väriset hiukset, aika isot etuhampaat (Hermione tosin sai ne korjattua neljännessä kirjassa), hiukset pörröiset,  ym. ulkonäköön liittyvät piirteet melko samanlaisia. Olen aika "nipo" koulussa, ja joskus ehkä pomotan ja yritän päättää kaikesta. Luen TODELLA paljon, sekä autan ystäviäni läksyissä. Minulla on samanlainen asenne kaikkeen, kuin hänellä.

Britney

• Ankeuttaja
« Vastaus #130 : Lokakuu 20, 2009, 20:34:09 »
Muistutan luultavasti eniten Hermionea. Minulla on ruskeat hiukset jotka ovat erittäin tuuheat ja paksut. Ja tykkään koulusta sekä luen paljon, mutta en (ainakaan omasta mielestäni) suhtaudu kouluun liian pakkomielteisesti.  Ja kokeista tulee joko 9-10, aina. Huonoin numero kautta aikojen mulla on 9-.
Ehkä, muistutan myös hieman Lunaa. Uskon moniin sellaisiin aisioihin, joita lähipiirini pitävät hölynpölynä.:) Ehkä sisälläni asuvat myös Fred ja George, koska pieni ilkikurisuus ottaa joskus minusta vallan.:D Tein HP-fanien testin, joka testasi, ketä Potter-hahmoa muistutan eniten, ja vastaukseksi tuli Bill Weasley.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #131 : Marraskuu 03, 2009, 19:38:17 »
Aika moni täällä on muistuttanut Hermionea... nimittäin niin minäkin! Hieman ulkonäöltäni, minulla on aika isot etuhampaat, ja tuuheat hiukset, tosin ei niin pitkät kuin Hermionella ja ne ovat myöskin ruskeat. Luonteeltani muistutan sitten paljon enemmän. Olen kirjaviisas, nörtiksikin jotkut ovat haukkuneet, luen paljon kokeisiin ja suhtaudun koulunkäyntiin muutenkin aika vakavasti (köhköhmitenniinmukakerranmelkeinlintsasinpienenkurkkukivuntakiaköhköh). Läksyt teen heti koulun jälkeen ja varmistan, että ne ovat aina huolella ja oikein tehtyjä ja enkä tee niitä hutaisten. Kavereillakin suurin osa tulee joskus tarkistamaan minulta, että onko läksyt oikein, olen näin yleensäkin hyvä koulussa. Huonoin numero, minkä olen saanut, on 9½ ja todistuksessani suurinosa arvosanoista on kohdassa "osaat erittäin hyvin" (kymppi numeroissa). Omakehu haiskahtaa, niinkuin välillä Hermionellakin. :D Osaan olla myös ärsyttävä ja näsäviisas mutta sisimmässäni lojaali ja luotettava ystävä. Noin tiivistetysti. :>
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

HPH

• Ankeuttaja
« Vastaus #132 : Joulukuu 26, 2009, 21:15:03 »
Ainakin ulkonäöllisesti Harrya.
Minulla on lyhyet mustat hiukset ja silmälaisit joissa on pyöreät linssit.Koulussa jotkut huutelevat minulle:HARRY POTTER!

Ja kyllä olen tyttö ja 100% Hetero!

Poissa Bettie

• The god of tits and wine
  • Vuotislainen
  • Tyrion Lannister
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #133 : Joulukuu 28, 2009, 15:09:30 »
Olen tänne jo kirjoittanutkin, mutta kirjoitanpas uudestaan :)

Luonteeltani muistutan eniten ehkä Hermionea. Ei niin, että olisin kaikkitietäväinen, ehei. Päinvastoin :) Mutta Hermionea siksi, koska hän on oikeastaan todella rohkea, vaikkei päällepäin ehkä näytäkään siltä. Ja sen lisäksi hän on tosi fiksu, enkä tarkoita nyt sitä älykkyyttä mitä hän imee kirjoista, vaan luonteellista fiksuutta.

Minussa on myös hieman Ginnyn piirteitä. Olen itsevarma, ja tiedän mitä teen. Jos tavoittelen jotain, teen kaikkeni sen eteen. Määrätietoisuus on kai oikea sana.

Myös Severus on hieman minun tyyppiäni. Päältä kylmä, mutta todellisuudessa hän on hyväsydäminen mies. Joskus saatan nimittäin olla hieman kylmä, ja sanon asioita joita en tarkoita. Mutta todellisuudessa olen kiltti, hyvä ja kiltti.

Joten joo, eniten ehkä jokin Hermionen ja Ginnyn sekoitus :)

NIIN ja tietenkin osa Harrya, olen uskollinen ystävä.
We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us - The Joker

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
« Vastaus #134 : Joulukuu 28, 2009, 15:36:10 »
Luulisin muistuttavani eniten Ginnyä. Monet (sellaisetkin jostka eiväy katso/lue pottereita) ovat sanoneet nähdessään Ginnyn kuvan, että se on ihan samannäköinen kun minä (onko totta?) Mutta jos minulla olisi punaisemmat eikä näin vaaleanruskeanrumat hiukset, niin saattaisinkin näyttää. ((: (HUOM! elokuvien Ginnyä, eli Bonnieta)

Hmm.. Mutta luenteelta taidan olla sellainen Dracon ja Lunan väliltä. Toisaalta teen tosi outoja asioita (ainakin muiden mielestä, ei ne nyt niin outoja ole), mutta olen kauhea pelkuri, vaikka suuremassa porukassa esitän tosi rohkeaa (tää taitaa hyvinkin olla totta)

No jaahh.. en tie onks nää ny jtn oikeita perusteluja...
I don't care what you think. lol

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #135 : Helmikuu 11, 2010, 12:09:58 »
Tähän en tietenkään voi vastata yhdellä nimellä, en muutamallakaan, koska kaikissa ihmisissä on pohjimmiltaan jotakin samaa. ^^ Mutta jottei luettelosta tule puuduttavan pitkä, listaan ne huomattavimmat:

Lunaa muistutan sekä hieman omasta mielestäni että muiden mielestä. Olen aika omissa maailmoissani viihtyvä, ja minua on myöskin kiusattu, joka on osasyy siihen että minusta on tullut hiljaisempi ja ujompi kuin ennen. Äitini sanoo usein että "sinähän olet aika samanoloinen kuin tuo Luna", mutta en tiedä onko se kohteliaisuus vai... :'D Johtuu kai siitä että olen melko rauhallinen yms. ja joskus juttuni ovat aika omaperäisiä, mutta kyllä niitä oppii ymmärtämään kun minuun tutustuu. ^^ Ulkonäöllisesti saatan myös muistuttaa Lunaa, mutta en mitenkään merkittävästi.

Minussa ja Severuksessa on jonkin verran samaa. Olen luonteeltani aika sulkeutuva ja hiljainen, ja pukeudun useimmiten mustiin vaatteisiin. Olen myös melko usein alakuloinen. Lisäksi minulla on hyvä itsehillintä, en välttämättä osoita tunteitani jos en koe sitä tarpeelliseksi. Tämän vuoksi näytänkin melko usein vakavalta. Ulkonäöltäni en tietääkseni juurikaan häntä muistuta, mutta tämä yhtäläisyys on suurelta osin luonteeseen liittyvää. En osaa määritellä mitään näistä ominaisuuksista kovin tarkasti, mutta niitä kuitenkin löytyy jonkin verran.

On minussa myös jotakin samaa kuin Lilyssä. Ehkä se hiusten punertava väri (punertavan vaalea, jos tarkkoja ollaan, mutta jonkin verran punaista on joka tapauksessa mukana) ja melko kirkkaanvihreät silmät. Joitakin satunnaisia yhtenevyyksiä on myös luonteessa, olen ehkä vähän liiankin ystävällinen ja minulla on toisinaan "typerä" tapa uhrautua muiden puolesta.

Hermionea muistutan siinä mielessä, että opiskelen melko ahkerasti. Enää en muistuta häntä niin paljon kuin joskus ennen, esimerkikisi ala-asteella, mutta jonkin verran kumminkin. Ulkonäköön liittyviä yhtäläisyyksiä en ole huomannut.

Tietysti tästä listasta tulisi kamalan pitkä, mutta nyt en ehdi kirjoittaa enempää ja näin äkkiseltään tule mieleenkään mitään erityistä. Tulen muoksimaan jos huomaan jotakin merkittäviä yhtäläisyyksiä. x)

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 11, 2010, 19:10:25 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Liekon Lilja

• Pieni kummajainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #136 : Helmikuu 22, 2010, 14:48:48 »
Hmm.. mietitäänpä. En muistuta mielestäni ketään kovin osuvasti, mutta…

Olen toisinaan melko poissaoleva ja elelen mieluusti omassa mielikuvituksessani. Olen hieman yksinäinen (ainakin henkisesti) ja välillä oudohkokin. Joten ajoittain minua voisi verrata tällä saralla Lunaan, mutta yleensä olen kuitenkin häntä paljon, paljon neutraalimpi ihminen. Luna on tosin aika hyväntuulinen, minulla taas on voimakas taipumus melankoliaan.

Ehdoton lempivärini on vihreä, pidän vihreistä vaatteista. Minulla on tummat, nopeasti kasvavat hiukset (lapsena ne olivat pikimustat), tummanvihreät ja melko teräväkatseiset silmät ja neliskanttiset silmälasit. Ilmeeni on lähes aina vakava ja asiallinen, mutta kyllä huumorintajuakin ehdottomasti löytyy – minun hauskuuttaminen onkin vain kova haaste, sillä en ole mikään tyhjännauraja. Rakastan sarkasmia ja ironiaa! Ja minusta on alkanut pikku hiljaa löytyä noita kumpaakin; jos ei vielä huulilta, niin ainakin omissa ajatuksissani. Pidän itseäni myös oikeudenmukaisena ja reiluna, enkä hevillä lörpöttele muista pahaa. Omassa mielessäni voin kuitenkin pyöräytellä silmiäni, sillä ylitsevuotava tyhmyys käy hermoilleni. Minulla on oman kissani lisäksi kissamainen luonne ja oma tahto. Hmm… olisikohan minussa sitten ripaus lempihahmoani McGarmiwaa? Lukiessani olen mieltänyt hänet myös sellaiseksi yksineläjäksi ja –selviytyjäksi, kuten minä itseni koen. Ainiin, arvostan kuria ja järjestystä! ;-D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2010, 00:03:28 kirjoittanut Liekon Lilja »

Poissa Räyhähenki

• Jokapaikantuho
  • Vuotislainen
  • Rähähää!
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #137 : Toukokuu 06, 2010, 16:07:03 »
Ehkä minä muistutan Hermionea, olen aika tunnollinen koulussa ja keskiarvo on yli yhdeksän, mutta toisaalta, minä pidän urheilusta niin ehkä sitten Ginny olisi myös mukana kuvioissa. Olen aika itsenäinen, ja joskus ehkä liiankin kiltti. Tykkään käytännön piloista, ja en oikein luota muihin kuin itseeni. En oikein tiedä...
pidän McGarmiowasta, mutta hänen jämäkkyyttään minulla ei ole. ...harmi.

//Poistin ylimääräiset enterit. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2011, 16:29:56 kirjoittanut gamma »
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Sleepyhead

• Ankeuttaja
« Vastaus #138 : Toukokuu 06, 2010, 21:53:05 »
Tavallaan Ron, koska osaan heittää hauskoja kommentteja joka väliin ja olen myös hieman mustasukkainen, tai sitten Lupin, koska olen myös niinsanotusti tasainen ja kaveriporukan fiksu tyyppi. Ainakin välillä.

tuulimari

• Ankeuttaja
« Vastaus #139 : Toukokuu 10, 2010, 19:44:58 »
Osaltaan kyllä Hermionea. Hermione on hyvä koulussa ( keskiarvoni 9.8. ). Hänellä on kiharat, ruskeat hiukset ( kuten minulla ) samanlaiset silmät ja ehdoon kurinalaisuus.
Ja ehkäpä Luna. Olen vähän outo, irti porukasta ja minulla on vähän ystäviä, toiset eivät oikein ymmärrä minua ja minulla on omat kummalliset juttuni.
Ja ehkä Hagrid - en tarkoita pahaa, mutta huomaamattani teenkin jotain väärin.

Poissa magico

• Vuotislainen
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: JinxFrog184
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #140 : Toukokuu 12, 2010, 19:38:44 »
Minä muistutan varmaan eniten Hermionea. Minullakin on ruskeat hiukset. Muuten hiukseni ei ole samanlaiset. Mutta minäkin saan koulussa hyviä numeroita ja autan ystäviäni koulutehtävissä. Tunnilla keskityn hyvin siinä sivussa kun melkein kaikki muut juttelevat kavereittensa kanssa. Olen aina lukemassa kokeisiin tarpeeksi aikaisin ja luen niin tarkasti kuin pystyn.
Draco dormiens nunquam titillandus

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #141 : Toukokuu 13, 2010, 14:23:20 »
Luna tuli ensimmäisenä mieleen. Viihdyn yksin, olen hieman epäsosiaalinen, minulla ei ole kauheasti kavereita. Minua on (kai) vaikea ymmärtää ja monet valittavat puheistani, kun eivät ymmärrä niitä. Olen usein omissa maailmoissani ja kaikki aina yrittää herätellä mua. :D Eikä minua kyllä haittaa mitä muut minusta ajattelevat.
Ulkonäöltäni en kylläkään muistuta yhtään Lunaa, nimittäin omistan lyhyet, ruskeat hiukset. :D

Ehkäpä Lunan lisäksi minusta löytyy Nevillen kömpelyyttä. Olen nimittäin liikunnanvihaaja ja erittäin kömpelö. :D Nevillen muisti minulla ei kylläkään ole.
Hermionea ehkä siten, että pidän kirjastoista ja kirjoista. Koulussakin olen aika hyvä, mutten kuitenkaan läheskään yhtä hyvä kuin Hermione.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #142 : Toukokuu 25, 2010, 00:14:31 »
Eniten muistutan Ginnyä. Rakastan urheilua ja jos vain pääsisin Tylypahkaan, niin pyrkisin varmasti huispausjoukkueeseen jahtaajaksi. Nuorempana olin todella hiljainen, mutta kasvoin ajan myötä itsevarmemmaksi, ja nykyään olen todella sosiaalinen ja suosittu. Ginnyä kuvaillaan usein hyvännäköiseksi ja kauniiksi, ja samaa sanotaan minustakin. Lisäksi Ginny on myös ystävällinen ja reilu esim. Lunaa kohtaan, ja itsekin yritän aina ottaa kaikki huomioon (tiedän kokemuksesta, ettei kukaan halua jäädä ulkopuolelle).

Ulkonäköni vastaa kuitenkin eniten Fleuria, sillä hiukseni ovat luonnostaan vaaleat ja silmäni syvän siniset. Pidän itsestäni todella hyvää huolta, ja se miltä näytän, on minulle tärkeää, sillä haluan näyttää kauniilta.

Luonteellani on myös paljon yhteistä Lilyn kanssa. Kuuntelen ja haluan mielellään auttaa muita. Lisäksi olen luokkani ja ilmeisesti koko vuosikurssini paras oppilas, kuten Lilykin oli. Lisäksi minulla on hyvin samanlainen temperamentti kuin Lilyllä. Enkä nyt kuitenkaan tarkoita ficci-Lilyä, joka raivoaa Jamesille turhaan pienistäkin asioista, vaan sitä alkuperäistä kirja-Lilyä.

Parvati ja Lavenderkinon pakko mainita. He vaikuttavat niin normaaleilta teini-ikäisiltä, jotka ovat kiinnostuneet pojista, juoruamisesta, tanssiaisista jne. Niin minäkin:)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2012, 05:39:17 kirjoittanut Lauren »
Singing In The Rain Shower

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #143 : Heinäkuu 30, 2010, 15:44:49 »
Ulkonäöltäni muistutan varmaan Angelina Johnsonia. Mulla on pitkät hiukset, mun oma väri on ruskea mutta olen värjännyt.
Luonteeltaankin muistutan pikkuisen häntä, sillä pidän urheilusta. Toisaalta olen aika tempperamenttinen kuten Harry. Olen myös aika tiukka kuten Minerva McGarmiwa. (toivottavasti en oo liian omahyväinen). Ehkäpä olen vähän pelkurikin kuten Draco Malfoy ilman isoa kaveriporukkaa.. Et oon vähän kaikkien sekotusta. :DD
Hey! You just lost The Game.

Poissa Jezebel

• Kelmitär
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #144 : Heinäkuu 30, 2010, 17:44:22 »
Sanoisin muistuttavani ainakin eniten Hermionea. Keskiarvoni koulussa on yli ysin. Rakastan lukemista ja edelliset viikot ennen kokeita, voisin sanoa olevani nenä kiinni kirjassa. Kirjastossa vietän paljon aikaa ja voinkin unohtua sinne jopa koko päiväksi. Olen koulussa aikamoinen perfekonisti ja olen ihan maassa, jos saan alle ysin kokeesta. Normaalisti arvosanani ovatkin kymppejä, muutamia ysejäkin.  Minua sanotaankin hikariksi ja kaikkitietäjäksi.
Minulla on pitkät, tuuheat, ruskeat hiukset, joita ei saa sitten millään ojennukseen.
Sanoisin itseäni myös aika järkeväksi ja älykkääksi. Olen myös aika rohkea ja suojelen syrjittyjä parhaani mukaan. Minulla on taipumus pomottaa muita ja nalkuttaa.

Toisaalta voisin olla myös Ginny, sillä olen myös aika urheilullinen ja jos olisin Tylypahkassa, niin varmasti pelaisin huispausjoukkueessa. Olen välillä myös hieman poikamainen ja olen kasvattanut aika vahvan ulkokuoren.

Lunaakin minusta löytyy. Tunnen itseni (ja olenkin) aika yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi. Jotkut pitävät minua outona. Joskus olen iloinen ja positiivinen persoona, niinkuin Luna, mutta joskus taas olen melankoolinen ja angstinen, joka sitten taas ei oikein häneen sovi.

Ehkä Harryakin minusta löytyy, sillä olen hyvin itseppäinen ja minulla on taipumus heittäytyä välillä marttyyriksi. Ja juuri se angstisuus ja melankoolisuus sopisivat ehkä eniten Harryyn.

brokendiamond

• Ankeuttaja
« Vastaus #145 : Elokuu 05, 2010, 10:45:03 »
Muistutan eniten Lunaa.
Minulla on vaaleat hiukset, näytän/olen kovin poissaoloinen joskus, minulla on outoja kiinnostuksen kohteita, mutta olen ystävällinen.
Ja yleensä myös homssuinen.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #146 : Elokuu 05, 2010, 10:53:22 »
Testin mukaan olen Luna. No, ihan osuvahan se on. Olen aika omituinen, vaikken omaakkaan vaaleita hiuksia. Olen kuitenkin aika ystävällinen. Muistutan myös Ronia, olen aika pitkä (Olen 12 ja n.159 taisin olla), ja muutenkin olen aika hiljainen, tosin (yritän) vitsailla hiukan.
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
« Vastaus #147 : Elokuu 05, 2010, 12:19:05 »
Ulkonäöllisesti muistutan ehkä jotain Tom Valedroa (nuorempaa) tai Oliver Woodia tai jotain niiden risteytystä. Vaikea sanoa. Testin mukaan muistutan luonteeltani Hermione Grangeria, mikä pitää kyllä ehkä paikkansa. Pidän koulunkäyntiä suuressa arvossa ja olen huolellinen. Omasta mielestäni muistutan myös aika paljon Luna Lovekivaa ja Dumbledorea Hermionen lisäksi, mutta tuo testi ei antanut sellaista tulosta. Hermione Granger 70% ja sitten tuli jaetulla toisella sijalla 65% litanja hahmoja: Draco Malfoy, Remus Lupin, Voldemort ja Albus Dumbledore. Aika ristiriitaista. :D No, Dumbledore on kyllä aika osuva myös ulkonäöllisesti, vaikka partaa tai ryppyjä ei ole. Kyömynenä kylläkin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2010, 12:22:53 kirjoittanut Tomataro »
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa Venia

• Vuotislainen
« Vastaus #148 : Elokuu 07, 2010, 11:35:07 »
Muistutan ehdottomasti eniten Ronia, koska olen hyvin lojaali ihminen, ja myönnän myös että minulla on huono itsetunto. Koen usein jääväni muiden ihmisten varjoon, ja minua pidetään tylsänä. Masennun pienistäkin asioista helposti, ja uskoni moniin hyviin asioihin pettää aina silloin tällöin. Saatan toisinaan olla hyvin epäileväinen ja vainoharhainen. En panosta kouluun kovinkaan paljoa, vaikken ole huono muussa aineessa kuin matikassa.

Kuten moni muukin, niin minäkin sanon muistuttavani Lunaa. Minulla on hieman erikoisia mielenkiinnonkohteita, joista kukaan muu ei perusta. Olen usein uppoutuneena omiin ajatuksiini ja muiden jutut menevät sen tähden ohi korvien. Minulla on vähän kavereita, ja mietin usein sitä, että välittävätkö ne vähätkään minusta yhtään. Olen usein aika ulkopuolinen. Pohjimmiltani olen hyväsydäminen ja kiltti.

Ja Nevilleäkin minussa on aikatavalla. Olen hajamielinen ja kömpelö. Kaikki tärkeimmät asiat pääsevät jostain kumman syystä unohtumaan. Olen aikamoinen pelkuri, mutta siitä huolimatta saatan löytää itsestäni rohkeutta joissain hyvinkin kummallisissa tilanteissa.
"There is no creature on earth half so terrifying as a truly just man."

Poissa elyona

• Oraakkeli
  • Vuotislainen
  • piilevät piilevät piilevät
  • Pottermore: PhoenixDraconis88
« Vastaus #149 : Elokuu 13, 2010, 02:08:57 »
Hmm monien hahmojen piirteitä kyllä tunnistan itsestäni, mutta kukakohan se sitten olisi se minua eniten muistuttava hahmo...taidan mainita muutaman, sillä en vain pysty valitsemaan ainoastaan yhtä (vaikeaa, vaikeaa). Sanoisin, että muistutan eniten näitä seuraavia: Lupin, Hermione, Luna, Ginny.

Nyt kun mietin, niin olen kyllä lähes aina pystynyt samaistumaan Lupiniin, eikä tällä hetkellä tule edes mieleen tilannetta, jossa en olisi pystynyt (miinus ne ihmissusiongelmat luonnollisesti jne.). Esimerkiksi olen mielestäni hieman sisäänpäinkääntynyt, empaattinen ja ystävällinen, kuten Lupinkin. Enemmänkin piirteitä löytyisi, mutta tuossa nyt muutama. Myöskin tämä ihme "en ole tarpeeksi hyvä Tonksille, hän ansaitsee paremman kuin minä" -kompleksi kuulostaa hyvinkin tutulta...

Hermionea taas muistutan siinä mielessä, että jaan hänen lukutoukkuutensa ja tunnollisuutensa koulun suhteen (tosin olen huomattavasti laiskempi, mutta siis hyvä koulussa kuitenkin). Kaikkitietävää en mielestäni kovin usein ulkoisesti esitä, mutta ajatuksen tasolla kylläkin...voin myös helposti nähdä itseni perustamassa S.Y.L.K.Y.:ä tai saman tapaista yhdistystä. Niin ja se tärkein: myös minulla on ruskeat, paksut ja pörröiset hiukset.

Luna on erikoinen, mielikuvituksellinen ja älykäs, jolla on suurelta osin omalaatuiset, mutta sitäkin varmemmat (hänelle itselleen), mielipiteet. Hän on myös alituisesti omissa maailmoissaan. Nämä kyseiset piirteet löydän myös jollain tasolla itsestäni, toisia enemmän, toisia hieman vähemmän. Kritiikkiä ym. taasen en ota kovin helposti, toisin kuin Luna. Tai siltä se ainakin vaikuttaa, ettei hän juurikaan välitä arvostelusta.

Ulkonäöltäni luulisin muistuttavani eniten Ginnyä. Kyllä, minulla on luonnollisesti ruskeat hiukset, mutta lähes aina ne on värjätty punasävyiseksi. Olen myös suhteellisen lyhyt (tosin tämä on vain mielikuvani Ginnystä, en ole varma onko häntä oikeasti luonnehdittu pieneksi missään). Luonteeltanikin olen mielestäni jossain määrin samanlainen, 5. ja 6. kirjan perusteella aika paljonkin. Tosin muistutan Ginnyä paljon vain lähinnä silloin, kun olen sosiaalisella päällä.

elyona
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2012, 23:35:36 kirjoittanut elyona »
"In my life / Why do I smile / At people who I'd much rather kick in the eye?"