Kirjoittaja Aihe: Fall Out Boy  (Luettu 3388 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Chiyo

• Ankeuttaja
Fall Out Boy
« : Huhtikuu 24, 2007, 14:44:59 »
Minä en saattanut uskoa, ettei tästä bändistä löytynyt topiccia!

Eli kyseessä on Yhdysvaltojen Chicagosta kotoisin oleva bändi, joka perustettiin vuonna 2002. Ensimmäinen levy, Fall Out Boy's Evening Out With Your Girlfriend julkaistiin vuonna 2003 Uprising Recordsin avulla. Yhtye sai suosiota ainoastaan lähialueilta, mutta julkaisi kuitenkin vielä samana vuonna uuden toisen albuminsa Take This To Your Grave uuden rumpalinsa Andy Hurleyn kanssa. Tuo albumi menestyi jo paljon paremmin, ja yhtye sai muutaman singlen soimaan suurilla TV-kanavilla, kuten FUSE:lla ja mtvU:lla. Vuonna 2004 yhtye julkaisi akustisen EP:n My Heart Will Always Be The B-Side To My Tongue.

Todellisen läpimurtonsa Fall Out Boy teki kuitenkin vasta vuonna 2005 ilmestyneellä albumillaan From Under The Cork Tree, jota on myyty jo yli 3 miljoonaa kappaletta ja joka huomioitiin kotimaansa lisäksi myös Euroopassa.

Fall Out Boyn neljäs albumi Infinity On High julkaistiin 6. helmikuuta 2007.

Näin kertoo siis Wikipedia.

Ja jäsenethän ovat

* Pete Wentz (basso, taustalaulu, sanat)
    * Patrick Stump (laulu, kitara)
    * Joe Trohman (soolokitara, taustalaulu)
    * Andy Hurman (rummut)

Itse on valtava FOB-fani, kuulin ensimmäistä kertaa tästä bändistä kaveriltani, joka lähetti muutaman biisin From Under The Cork Tree - albumilta. Ensimmäinen biisi johon rakastuin oli Sugar We're Going Down, joka on vain mahtava, suosittelen lämpimästi. Ladattuani (paha minä, pahapaha minä) kyseisen levyn, olin myyty. Yksikään biiseistä ei olisi sellainen, josta en pitäisi, suurin osa niistä on sellaisia joita jaksan edelleen kuunnella uudelleen ja uudelleen. Take This To Your Gravelta löytyy myös muutama mahtava laulu, Grand Theft Autumn on loistava mutta jää päähän pyörimään. Mitä tulee sitten tähän uusimpaan levyyn, Infinity on High, joka on saanut enemmänkin julkisuutta täällä suomessakin, on aivan hemmetin mahtava. Taattua FOB-tavaraa, Patrickin ääni on niin rakkaus! ja se musiikki on niin... ah. IOHilta lempikappaleeni on ehdottomasti Thnks fr th mmrs ja Bang the Doldrums.

Lyriikoitakin rakastan, vaikken yleensä tajua hevon tuotoksen vertaa niiden sanomasta. Olisi ihanaa kuulla jokaisen biisin sisällön selitys, koska haluaisin tajuta jotain niistä :D Musiikki on hyvin samantapaista kuin Panic! At The Discon, ainakin laulajan äänen ja lyriikoiden kannalta. P!ATDilla on kuitenkin hieman enemmän sellaista electro-vivahdetta musiikissaan, kun FOB on yksinkertaisesti punkrock. Näistä kahdesta FOB on ehdottomasti lempparini, sillä se nyt vain iskee paremmin.

Pyydän anteeksi vähäisen sisällön ja asiallisuuden puolesta ja annan puheen vuoron teille hyvät lumislaiset. Missä te kuulitte ensimmäisen kerraan FOBista, miksi FOB on mielestänne niin hyvä/huono, mitkä ovat lempibiisinne? It's all yours.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Fall Out Boy
« Vastaus #1 : Huhtikuu 24, 2007, 16:42:49 »
Itse tutustuin tähän bändiin parisen kuukautta sitten. Onnekseni niin, sillä ihastuin tähän bändiin ja heidän loistavaan musiikkiinsa. Minäkin myönnän ladanneeni FOBin biisejä, mutta onnekseni voin sanoa omistavani kaksi heidän levyistään. Levyhyllystäni löytyvät Take This To Your Grave ja Infinity On High. Loistavia levyjä kumpainenkin eikä kummaltakaan löydy huonoja biisejä.

FOBilla on aivan mahtavia biisejä ja omiin suosikkeihini kuuluvat ainakin Sugar, We're Going Down, Dance, Dance, Pretty in Punk, Thnks Fr Th Mmrs ja This Ain't a Scene It's an Arms Race. Onhan noita muitakin... Pidän Patricin äänestä aivan älyttömästi itsekin ja musiikki nyt vain on niin ihanaa ja lyriikat mitä oivallisempia. Lyriikat ovat yksi, mistä pidän tässäkin bändissä... o.O

Voinenpa myös todeta, että Thnks Fr Th mmrs- musavideo on aivan älyttömän ihana ja hupaisa. Se kannattaa katsoa, jos ei ole sitä nähnyt. Toisaalta, eivät ne muutkaan musavideot ole huonoja.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Jenacia

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Huhtikuu 28, 2007, 12:23:19 »
Mie katselin joltain sateliitti kanavalta, jotakin Amerikkalaista palkinto-gaalaa, mikä ei ollut mikään kovin tunnettu täällä päin. Siellä oli parhaasta musiikki videosta ehdolla Sugar, we're going down ja kun kuulin potpurin noista ehdokkaista ja kun mainittiin bändin nimi, kirjoitin sen äkkiä muistiin kännykkääni.

Tutustuin bändiin sittne myöhemmin paremmin, mutten omista yhtään levyä. Mielstäni on kovin harmillista, että MTV on ottanut monet hyvistä kappaleista sellaiseen toistuvaan käyttöön, ettei niitä enää jaksa kuunnella. Mielestäni MTV pilaa hyvät kappaleet ja näin kävu valitettavasti myös lempi kappaleelleni FOB:ta mikä oli Little less sixteen candles.

Destin

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Huhtikuu 28, 2007, 18:18:52 »

Mitä, eikö kukaan muu tiedä Fall Out Boy:ta?  Tutustuin bändin musiikkiin viime syksynä kun luokkalaiseni soitti Dance Dancen minulle ja pian sen jälkeen ostin Infinity On High:n. FOB on mielestäni upea bändi, ihanan "helppoa" mutta silti jotenkin erilaista.  Ihkutin kavereille FOB:ista ja muutama jopa innostui kuuntelemaan musaa. Lyriikat on hyvät(wau mitkä perustelut).

Lempibiiseihini kuuluvat Dance dance, Thnks Fr Th Mmrs, Grand Theft autumn, Golden ja This ain't a scene it's an arms race. Pidän lähes kaikista biiseistä joita olen ladannut (se on kovin väärin tiedän) ja olen ihan samaa mieltä Zairan kanssa, Thnks fr th mmrs: n musavideo on loistava :D
Onko kukaan muu sitä mieltä että FOB:n musavideoissa on liikaa Pete Wentz:ä? En tiedä onko vain oma mielipiteeni mutta tuntuu välillä että Pete on monen musavideon päätähti ( mm. little less sixteen candles, a little more touch me). Muuten mistä olette hankkineet levyjä? En jotenkin onnistu löytämään. Anteeksi sekalaisesta viestistä.

(muoks. kirjoitusvirheet)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2007, 23:17:20 kirjoittanut Destin »

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #4 : Huhtikuu 29, 2007, 12:48:15 »
Minä tutustuin yhtyeseen erään televisiosarjan kautta, jossa yhtye vieraili useasti. En ole aiemmin oikein pitänyt vastaavanlaisesta musiikista, mutta Fall Out Boys on aivan loistava. En muista minkä kappaleen kuulin ensimmäisenä, mutta ensi kuulemalta se lähti. Heti kun kuulin ensimmäisen kappaleen pistin yhtyeen nimen mieleen ja menin hakemaan netistä tietoa mikä ihmeen bändi tämä oikein on. Lopulta päädyin katselemaan youtubeen FOB:n esiintymisiä ja videoita. Niiden pohjalta ihastuin yhtyeeseen entistä enemmän.

En omista yhtään levyä (vielä), mutta tarkoitus on hankkia uusin heti kun vain pääsen levykauppoja kiertelemään. Itse en ainakaan bongannut pika vilkaisulla levyä/levyjä Top Tenistä, jonka levyvalikoima on todellakin suppea pitää varmaankin yrittää etsiä jostain netistä. Yhdyn Destinen kysymykseen mistä olette niitä hankkineet vai olenko minä vain huono etsimään levyjä. :)

Thnks Fr Th Mmrs ja This ain't a scene it's an arms race ovat kumpainenkin loistavia kappaleita sekä ne muutamat vanhemmat kappaleet mitä olen kuullut, mutta en muista nimä. Thnks Fr Th Mmrs video on ihana ja hauska kuten Zaira sanoi. Erilainen ja ainakin jää mieleen vaikkakin se on suhteellisen pitkä ja tuntuu, että eikö se video voisi pikkuhiljaa alkaa, mutta se on kyllä loistava.
(sekainen viesti, pistetään väsymyksen piikkiin. :))

// Olen ilmeisesti pelkästään huono etsimään ja en osaa aakkosia. Löysin uusimman levyn Anttilan TOP Tenistä siitä F:n kohdalta. :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 19, 2007, 22:56:00 kirjoittanut talitintti »
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #5 : Toukokuu 15, 2007, 17:47:59 »
Minä löysin omat kaksi levyäni sattumalta Keltaisesta jäänsärkijästä (levykauppa Hesassa xD), kun eräs sinne raahasi, kun en tiennyt missä se sijaitsi... Loistava paikka...
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Saippuakupla

• Vuotislainen
  • Kelmi
« Vastaus #6 : Toukokuu 24, 2007, 19:07:16 »
Olen itse ollut jo pidempiaikainen, vannoutunut, uskollinen Fall Out Boyn fani, joka tuhlaa käytännössä jokaisen käytettävissä olevan hetken kyseisen bändin musiikin kuuntelemiseen, niin koneelta, mp3-soittimelta kuin levyltäkin. Ennen Fall Out Boytä minulla ei oikein ollut juuri mitään vakituisia suosikkeja, mitä nyt satuin erinäisien artistien muutamia kappaleita kuunnella. Ensimmäinen ko. bändiltä kuulemani biisi taisi ollla Dance Dance, johon en kyllästy varmaan ikinä, vieläkin soi juuri nytkin parhaillaan taustalla. Muita suosikkibiisejäni ovat Sugar, We're Going Down, Where is your boy tonight?, Saturday, Thnks Fr Th Mmrs ym. Bändin soittama musiikki on oikeasti tasan tarkkaan juuri sitä, jollaista jaksan kuluttaa vielä vanhainkodissakin, yhteenkään biisiin en ole kyllästynyt sitten tipan vertaa.

Fall Out Boyn mukana olen myös tykästynyt Panic!at the discoon - mikä ei ehkä ole ihan niin suuri yllätys, koska kuten useimmat ovatkin ehkä jo huomanneet, näiden kahden musiikki on melko samankaltaista.

Lainaus käyttäjältä: Destin
Lyriikat on hyvät

Tästä olen 100% samaa mieltä. Ihanan suorat, ei turhan kiertelevät, muutama kirosana siellä täällä ( en nyt tarkoita, että kirosanat tekstissä olisivat jotenkin coolit, vaikka omalla tavallaan ovat ne sitäkin, vaan lähinnä sitä, että etenkin tietynlaisen kapinallisen fiiliksen yllättäessä niitä on oikeasti aivan mahtava hoilata ).

- Saippis
Sen sijaan Harry lähetti Ronille lapun: "tehdään se tänä iltana."

~ HP -  Salaisuuksien kammio

Chiyo

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Toukokuu 24, 2007, 19:31:15 »
Anteeksi nyt, pakko tähän väliin pistää kun niin moni on sanonut että lyriikat on yksinkertaiset, tai että niillä ei oikein ole tarkoitusta niin MITÄÄÄ? Miten niin ei ole tarkoitusta? Oletteko tulleet ajatelleeksi, että niillä sanoilla on ikäänkuin piilomerkitys? Jos kerran 7 minutes in heaven kertoo basisti Pete Wentzin itsemurhayrityksestä, enkä minä ainakaan keksinyt sitä kuunnellessani, että biisi voisi kertoa siitä. Ajattelenko minä liian monimutkaisesti kun uskon että bändin lyriikoilla on syvempikin merkitys?

Niin ja Saippuakupla, Where is your boy tonight taitaa olla sama biisi kuin Grand Theft Autumn, eikö?

Where is your boy tonight
I hope he is a gentleman
Maybe he won't find out what I know
That you were the last good thing
About this part of town

Destin

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Kesäkuu 22, 2007, 22:21:46 »
Oletteko tulleet ajatelleeksi, että niillä sanoilla on ikäänkuin piilomerkitys? Jos kerran 7 minutes in heaven kertoo basisti Pete Wentzin itsemurhayrityksestä, enkä minä ainakaan keksinyt sitä kuunnellessani, että biisi voisi kertoa siitä.

MItä? En edes tiennyt hänen yrittäneen itsemurhaa...Kauheeta... Ja kun sanon lyriikoiden olevan hyvät, tarkoitan sitä että niitä on mukava kuunnella ja uskon että niillä on syvempi merkitys. Jotenkin vaan... En oikein osaa selittää, mutta lyriikoissa on jotain hienoa, omaperäistä... Olen erittäin paljon samaa mieltä kuin Kanelitanko. Niissä on niitä ovelia pikku juttuja. Saadakseen tämän vaikutelman ei tarvitse laulaa täysin absurdeista ja taiteellisista asioista. Lyriikat kulkevat omaa persoonallista tietään :)

Ja siitä Panic!at the disco:n ja Fall Out Boy:n samankaltaisuudesta... Eilen illalla(yöllä) kuuntelin P!atd:a ja luulin että se on Fall Out Boy.  Jossain vaiheessa aloin miettiä mikä biisi on kyseessä ja tajusin sen olevan FOB. Melkein järkytyin koska yleensä erotan heti.

Hei ja sitten levyjen metsästäjille mahdollisesti täysin turha vinkki: Olin käymässä Lyonissa (Ranskassa jos joku ei tiennyt) ja eksyin paikalliseen levykauppaan(Fnac) josta löysin kaikki muut levyt paitsi ensimmäisen. Ostin sitten puuttuvat kaksi ja niitä on kuunneltu paljon. ü

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #9 : Elokuu 06, 2007, 17:56:58 »
Yksi kaverini kuuntelutti minulla joskus kauan sitten Dance, Dance:n ja hehkutti biisin mahtavuutta. Taisin kuunnella sen kerran ja pidin sitä jostain kumman syystä tylsänä ja outona o_O Voi olla että olen muistini on myöhemmin tehnyt tepposet ja olen sekoittanut Dance, Dance:n johonkin toiseen biisin, koska kokonaiskuvani siitä (ja bändistä) oli negatiivinen. Höh.

Nyt olen jo jonkin aikaa ihmetellyt sitä hypeä, mikä Fall Out Boysta on meneillään. Ajattelin, että pitääpä tutustua bändiin paremmin jotta tietää mistä puhutaan. Päätin aloittaa kuuntelemalla YouTubesta Dance, Dance:n uudelleen - ja ihastuin heti! Mikä mahtava biisi ja video! Olen parin päivän aikana kuunnellut Dance, Dance:n lisäksi ainakin sellaiset biisit kuin Thnks fr th Mmrs; Sugar, We're Going Down; Saturday; This Ain't A Scene, It's An Arms Race sekä The Carpal Tunnel of Love. Viimeksimainitun musiikkivideo lämmitti kovasti tämmöisen entisen Happy Tree Friendsin fanin sydäntä ;) FOB kuulostaa paikoitellen vähän liikaakin Panic!At The Discolta, josta siis en pidä, mutta onneksi vain paikoitellen. Musiikkivideot ovat mielestäni todella hauskoja ja omaperäisiä, niissä on aina jokin juju. Fani en ole eikä minusta luultavasti sellaista tulekaan, mutta tykkään kyllä niistä muutamista biiseistä mitkä olen Fall Out Boylta kuullut.

Yksi jännä juttu minkä olen FOB:ista pannut merkille, on bändin keulahahmo. Sehän on yleensä lähes poikkeuksetta laulaja, mutta minusta näyttää siltä että basisti Pete Wenz on jäsenistä eniten esillä. Musiikkivideoissakin hän tuntuu olevan pääosassa (ainakin Dance, Dance ja Thnks fr th Mmrs ovat hyviä esimerkkejä), ja on häelle jonkin verran näyttelijänlahjojakin suotu. En yleensä kiinnitä paljoakaan huomiota basisteihin, mutta Pete on kyllä virkistävä poikkeus :) Ja onhan se ihan käsittämättömän komeakin vielä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2007, 18:00:14 kirjoittanut Seireeni »
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Destin

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Elokuu 06, 2007, 20:53:09 »
Yksi jännä juttu minkä olen FOB:ista pannut merkille, on bändin keulahahmo. Sehän on yleensä lähes poikkeuksetta laulaja, mutta minusta näyttää siltä että basisti Pete Wenz on jäsenistä eniten esillä. Musiikkivideoissakin hän tuntuu olevan pääosassa (ainakin Dance, Dance ja Thnks fr th Mmrs ovat hyviä esimerkkejä), ja on häelle jonkin verran näyttelijänlahjojakin suotu. En yleensä kiinnitä paljoakaan huomiota basisteihin, mutta Pete on kyllä virkistävä poikkeus :) Ja onhan se ihan käsittämättömän komeakin vielä.

Tämä on totta, olen huomannut saman. Wentz on myös perustanut oman levy-yhtiön nimeltään Decaydance Records (jossa on mm.  P!atd ja October Fall ) sekä kirjoittanut kirjan perustuen uniinsa elikkä hänellä on myös muitakin "saavutuksia" kuin ulkonäkö. Syitä voi olla monia miksi juuri Wentz on keulahahmo.  Voi olla vain että Pete on se jolla on enemmän karismaa ja näyttelijänkykyjä kuin muilla bändissä ja siksi hän on niin paljon esillä :) En kyllä valita...

Kävin muuten siellä Keltaisessa Jäänsärkijässä ja löysin levyjä. Kiitos vinkistä en edes muistanut paikan olemassaoloa .

maarjuli

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Elokuu 06, 2007, 21:30:46 »
Oioi..En ollukkaan löytänyt tätä, mutta nyt törmäsin kyseiseen.Fob:i on aivan mahtava bändi. Ensimmäisen kerran kun kuulin bändin kappaleen olin ihan et tää on ihan sika hyvä bändi..Kaveri sit oli kuunnellu jo vähän aikaa niin se lähetti aluks pari kappaletta, mut en oo vielkään saanu ostettua levyjä...(mulla on varmaa 10 levy ostoa rästissä.).Kappaleet ovat aivan ihania.Olen aika uusi fani  mutta fanitan jo bändiä aivan kamalasti.Kaikki kappaleet olen kuullut paitsi ehkä en ihan vanhimpia kaikkia (ykköslevyltä).Nyt vain pojat tulisi suomeen niin se olisi unelman täyttymys (on niitä paljonkin bändejä jota haluun suomeen et tulis mut tää on niistä ihan kärjessä):))

Circle

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Elokuu 07, 2007, 00:22:06 »
En mitenkään kovasti bändiä varsinaisesti fanita, mutta päätin nyt tulla oman mielipiteeni tänne vielä tunkemaan :)
Elikkäs olen kuullut bändiltä näiden uusien biisien (Thnks Fr Th Mmrs ja This Ain't a Scene It's an Arms Race) lisäksi Chicago is so two years ago, Where is your Boy tonight? sekä Dance, Dance. Tuosta Chicago biisistä en niin kummosesti välitä, mutta muut ovat kuullostaneet jopa yllättävän hyviltä! Etenkin tykkään tuosta melko vanhalta (?) vaikuttavasta Where is your Boy tonight? kappaleesta. Kaikki biisit ovat jotenkin mukavan tarttuvia. Sanoituksiin en ole vielä niin kummoisesti kiinnittänyt huomiota, joten niistä en osaa sanoa mitään, hyviltä kuitenkin vaikuttavat.

Saasnähdä innostunko kuuntelemaan bändiä enemmänkin ja olenkin harkinnut tuon uusimman levyn ostoa. Pitää kyllä vielä sanoa, että musiikkivideot ovat jotain aivan mahtavia! Tykkään aivan sairaasti niistä, etenkin Dance, Dance videosta!

Lainaus
Fall Out Boyn mukana olen myös tykästynyt Panic!at the discoon - mikä ei ehkä ole ihan niin suuri yllätys, koska kuten useimmat ovatkin ehkä jo huomanneet, näiden kahden musiikki on melko samankaltaista.

Mulla taas on käynyt toisinpäin. Tutustuin ensiksi P!ATD:n musiikkiin ja sitä kautta sitten löysin (tai no löysin ja löysin. Olinhan siitä kuullut aikaisemmin, mutta innostuin kuuntelemaan tarkemmin) Fall Out Boyn. Musiikki kyllä on melko samantapaista, mutta laulajien äänet eroavat toisistaan minusta aika paljon. Molemmat bändit ovat melko uusia löytöjä minulle ja varsinkin P!ATD on ollut kovassa kulutuksessa tänä kesänä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2007, 00:33:04 kirjoittanut Circle »

Chiyo

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Elokuu 08, 2007, 20:16:25 »
Lainaus
Yksi jännä juttu minkä olen FOB:ista pannut merkille, on bändin keulahahmo. Sehän on yleensä lähes poikkeuksetta laulaja, mutta minusta näyttää siltä että basisti Pete Wenz on jäsenistä eniten esillä.

Luin Q:sta haastattelun, jossa tämä kummallisuus oli esillä. Siinä se selitettiin yksinkertaisesti sillä, että Wentz on joukosta se sosiaalisin. Suora lainaus Patrick Stumpin sanoista "" I sing, but that's the extent of my frontmanism, I guess. I'm much more comfortable in a windowless studio than I am going and shaking hands and meeting people" Eli lyhyesti Stumpin keulakuvaisuus rajoittuu siihen, että hän laulaa, muuten hän viihtyy mielummin musiikkia tekemässä kuin hoitamassa tätä julkisivua. Näin vapaasti käännettynä :D Minustakin se oli aluksi outoa ja suoraan sanottuna ärsyttävää, että Wentz tuntui olevan kaikista entien esillä koko bändissä, mutta ajan myötä siihen tottui, että hänen naamansa nyt on joka puolella pääosassa. Ja niin kauan kuin se on tietoista eikä Wentzin egoilua, niin minua ei häiritse.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #14 : Syyskuu 08, 2007, 23:44:32 »
Fani en ole eikä minusta luultavasti sellaista tulekaan, mutta tykkään kyllä niistä muutamista biiseistä mitkä olen Fall Out Boylta kuullut.

Jep, näin siis viime kuussa. Nyt omistan sekä From Under The Cork Tree- että Infinity On High-lätyt ja molemmat ovat olleet todella kovassa kulutuksessa viime päivinä. Eikä se fani-statuskaan ole kovin kaukana enää :D Hurahdin kyllä ja todella pahasti, ei voi muuta sanoa. Olen huomannut, että Thnks Fr Th Mmrs on se biisi, mikä saa minut aina aamuisin hyvälle tuulelle kun täytyy raahautua töihin. Aika kumma juttu, etten ole vieläkään kyllästynyt siihen, vaikka se on niin ylisoitettu radiossa ja MTV:llä.

Tykkään Patrickin äänestä ihan kamalasti! Oli todella positiivinen yllätys huomata hänen laulavan Gym Class Heroesin Cupid's Chokehold-biisissä. Eipä sekään biisi olisi yhtään mitään ilman Patrickin lauluosuuksia.

Aluksi en tiennyt olisiko FOBin lyriikoille pitänyt itkeä vai nauraa. Vai mitäpä sanotte tästä pätkästä: written on my wrist says do not open until Christmas. Lopulta tein johtopäätöksen, että öbaut kolmekymppiset miehenplantut eivät vain voi raapustella moisia sanoituksia tosissaan :D Minusta tuntuu että sanoitukset on tehty tahallaan kieli poskessa, sarkastisesti ja kettuillen teiniangstille. Siinä tapauksessa Pete Wentzillä on aivan loistava huumorintaju ja nostan hattua siitä hyvästä.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Chiyo

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Syyskuu 15, 2007, 17:06:07 »
Lainaus
Aluksi en tiennyt olisiko FOBin lyriikoille pitänyt itkeä vai nauraa. Vai mitäpä sanotte tästä pätkästä: written on my wrist says do not open until Christmas. Lopulta tein johtopäätöksen, että öbaut kolmekymppiset miehenplantut eivät vain voi raapustella moisia sanoituksia tosissaan :D Minusta tuntuu että sanoitukset on tehty tahallaan kieli poskessa, sarkastisesti ja kettuillen teiniangstille.

Jos asia näin on, niin sitten Fall Out Boy on kusettanut koko tätä sukupolvea ruhtinaallisesti :D Myönnän toki, että Fall Out Boyn jotkut sanotukset saattavat olla huumorilla tehty, mutta en silti oikein usko, että sanoitukset on tehty tahallaan kieli poskella, teiniangstia/muuta vastaavaa pilkaten ja halventaen. Sillä loppujen lopuksi voi olla, että Fall Out Boy käsittelee todellisia ongelmia lyriikoissaan (vetoan jälleen 7 minutes in heveniin, joka siis todistettavasti kertoo Pete Wentzin itsemurhayrityksestä), vaikkakin sen huumorin kera :) Mielestäni on hieman outoa ajatella, että "obaut kolmekymppiset miehenplantut" eivät pystyisi käsittelemään teksteissään esim. masennusta ja itsemurhayritystä, vaikkakin joku saattaisi kyseiset aiheet pistää "teiniangstauksen" piikkiin. Mitä ne eivät todellakaan ole.

En nyt yritä sanoa, että kaikki FOBin lyriikat olisivat jotain yhteiskuntaa syväluotaavaa pohdintaa, tai että niistä kaikilla on joku suurempi merkitys, mutta kieltäydyn uskomasta, että lyriikat on tehty piloillaan. Mutta hei, mitäpä minä mistään tietäisin, mähän olen vain teini ;D

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #16 : Joulukuu 30, 2008, 20:24:54 »
Ohho, miten mä en aikasemmin oo eksyny tänne ? :::)

Folie à Deux = yhtä ihana kuin levyn nimikin. Oikein onnistunut uusi kuunneltava albumi. w.a.m.s. eteenkin saa korvani aivan rullalle, kuten myös sinkku I don't care. (<3) Olin aivan paniikissa onnistuuko FOB vaikka kuinka monennennen kerran levynsä kanssa, mutta onneksi onnistuikin. Olen jo pitkään pitänyt FOBia yksistä parhaista bändeistä, en edes muista montako vuotta (ei nyt kovin montaa mutta..) ja heistä on vaan tullut upean svengaavia. En yleensä kuuntele tälläistä popahtavaa musiikkia, mutta FOB on ihana poikkeus. Muuten tyylini on enemmän alternative rock ym. screamoa lähentelevä.

Toivottavasti videoita alkaa tulla lisää, en jaksa enää odottaa. =D
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Storithiana

• käärmenainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #17 : Huhtikuu 16, 2009, 19:30:43 »
Minäminäminäminä rakastan Fall Out Boyta. Se on ollut jo jonkun aikaa lempibändini. Ensimmäinen kuulemani biisi FOBilta oli Thnks fr th mmrs, eli Infinity On Highn aikoihin bändiin tutustuin. Omistan levyistä Infinity On Highn ja Folie à Deuxn, molemmat levyt ovat todella hyviä. Ainakin From Under The Cork Treen aion hankkia kun löydän sen jostain kaupasta (tai sitten tilaan netistä). Lempibiisiä on aika mahdoton sanoa, tällä hetkellä kovassa kuuntelussa on ollut Dance dance, Headfirst slide into Cooperstown on a bad bet, Tiffany Blews, Roxanne ja Music or the misery.

Aluksi kuuluin Pete-fanittajiin, mutta nyt se on siirtynyt Patrickiin. Patrickilla on upea ääni ja on hän kyllä söpö <3 Olisi mahtavaa saada pojat Suomeen joskus, kun se Lahden festarijuttu on kuulemma peruttu.
You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know

Ficcifoorumi - foorumi ficeille ja yleiselle keskustelulle

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #18 : Huhtikuu 24, 2009, 17:24:01 »
Olisi mahtavaa saada pojat Suomeen joskus, kun se Lahden festarijuttu on kuulemma peruttu.

TÄH ! Millon:o ja miks ? Voi hittolainen, nettiadressiin heti liittymään *etsii*
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Storithiana

• käärmenainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #19 : Huhtikuu 24, 2009, 18:02:21 »
Olisi mahtavaa saada pojat Suomeen joskus, kun se Lahden festarijuttu on kuulemma peruttu.

TÄH ! Millon:o ja miks ? Voi hittolainen, nettiadressiin heti liittymään *etsii*

Vähän aikaa sitten uutisoitiin, että Lahteen tulisi joku uusi uusi festari, missä Fall Out Boy olisi esiintymässä ensi kesänä. Stara.fissä festarista ainakin oli juttua, ja siellä kanssa uutinen festarien peruuntumisesta ;s tässä linkki uutiseen, jossa festarista kerrottiin, ja tässä peruuntumisesta, jos jotakuta kiinnostaa :)

Onnea Patrick Stump 25 vuotta! <3

//Muokkasin kaksi viestiä yhdeksi -Huhutar
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2010, 13:43:36 kirjoittanut Huhutar »
You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know

Ficcifoorumi - foorumi ficeille ja yleiselle keskustelulle

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #20 : Lokakuu 23, 2010, 22:31:44 »
Ah, Fall Out Boy, mah luv. ♥
Oon kuunnellut FOB'a tässä... hieman yli 3 vuotta. Innostuin Infinity On High'sta, mutta meinasin lopulta kyllästyä siihen. Onneksi sitten aloin kuunnella enemmän aiempaa Fall Out Boyta, kuten From Under The Cork Treetä ja näitä.
Rakastan Patrickin ääntä ja Peten sanoituksia, enkä voi sanoa mitään huonoa Joesta tai Andystäkään.
Patrickilla on mielestäni hieno ääniala ja Peten sanoitukset kuvaavat asioita mielettömän hienosti, toisinaan hyvin kierosti ja... voi täydellisyyttä. :3
Rakastuin sitten myös Folie à Deuxiin, joka oli taas uudenlaista FOB'a. Levyä olin odottanut kuin kuuta nousevaa ja olin osin innostunut, osin järkyttynyt kun sen kuulin. En voi sanoa, että mikään biisi tuolta levyltä olisi millään tavoin huono. Loistavia kerta toisensa jälkeen jokainen.
Pidän kuitenkin myös From Under The Cork Treetä aivan valtavassa arvossa, koska se kuvaa mun mieltäni niin täydellisesti.

Nythän on ollut näitä huhuja FOB'n hajoamisesta. Täytyy sanoa, että henk. koht. uskon tämän, kunhan bändin pojat itse näin ilmoittavat. Tiedän kuitenkin, että pojat keskittyvät muihin asioihin, esimerkiksi Patrick soolouraansa ja Pete varmasti vahvasti ainakin isyyteensä.
Toivon kuitenkin, että näkisin poppoon joskus yhdessä ja livenä keikalla. (:
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #21 : Lokakuu 16, 2011, 11:09:08 »
I got troubled thoughts
And the self-esteem to match
What a catch, what a catch
And all I can think of
Is the way I'm the one
Who charmed the one
Who gave up on you
Who gave up on you

Fall Out Boy on tämänhetkinen suosikkibändini. THNKS FR TH MMRS-biisin olin kuullut jo aikaa sitten, mutta muutama kuukausi sitten satuin katsomaan erästä videota, jossa anime-hahmoille keksittiin tunnaribiisejä. Siinä sitten oli eräällä hahmolla I Don't Care, ja kuuntelin sen. Se oli niin hyvä, että googletin samassa bändin, ja etsin lisää biisejä. Siitä se fanitus sitten alkoi :) Se on harmi, että bändi on "tauolla", ja Pete Wentzhan sanoi, että uutta musiikkia ei ole enää tulossa :/ Patrick on aloittanut soolotuotannon ja kaikkea...

En omista yhtäkään albumia, vaikka kirjastosta on lainassa Believers Never Die-kokoelma-albumi. Suosikkibiisejäni ovat ainakin This aint a scene, The Take Over, The Breaks Over, From Now On We Are Enemies ja What a catch, Donnie.
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"