Kirjoittaja Aihe: Röhkön sarjis ja muuta mukavahkoa //päivitys 11.8.2013  (Luettu 2850 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Röhkön sarjis ja muuta mukavahkoa //päivitys 11.8.2013
« : Huhtikuu 20, 2007, 19:50:47 »
Puoliverinen prinssi -sarjis

Puoliverinen prinssi -sarjakuva:
Toteutus: tussit, tietokone.
K-11
Pahoittelen kökköjä tekstejä, jotka olen lisännyt melko nopeasti. Ajattelin, että kyllä Potterinsa tuntevat kärryillä pysyvät... Piirtämiseen ja tussaukseen olen kuitenkin käyttänyt aikaa! Etenen suurimmaksi osaksi alkuperäisteoksen mukaan, mutta muutamassa kohdassa lisäilen omiani juoneen.
Tätä tehdessä olen vasta opetellut sarjakuvan piirtämistä: olen käyttänyt apuna muutamia näin teet sarjakuvia -teoksia. Seassa on sekä mangavaikutteita että perinteistä länsimaista tyyliä ja jotain omaa extraa. Minun pitää ehdottomasti vielä opetella anatomiaa, hahmojen "toisintamista" ja efektejä.

Kansi

14. luku: sivu 1
14 - 2
14 - 3
14 - 4
14 - 5
14 - 6
14 - 7 Vähän vino sivu...
14 - 8
14 - 9 Harry sai yhtäkkiä hartiat xD
14 - 10
14 - 11
14 - 12
14 - 13 // värillinen
14 - 14 Inhoan alimman rivin raapustuksia
14 - 15 Harry näyttää vaihteeksi pöntöltä
14 - 16 Lintujen piirtäminen on kivaa!

15. luku: sivu 1
15 - 2
15 - 3 UUSI 7.8: vikat ruudut viimeistelin tietsikalla
15 - 4 UUSI 9.8: välillä tällainen luonnosversio
15 - 5 UUSI 9.8: tietokoneella vaihteeksi hieman erilaista tekniikkaa. Työstin tätä monta tuntia, ja olen ihan tyytyväinen tulokseen.
15 - 6 Harrysta tuli vaihteeksi outo. UUSI 10.8.

Muuta (päivitys 7.8.2013):

Jack Sparrow Ilmeestä tuli vähän tarpeettoman flegmaattinen :D
Siriuksen iskupäiväkirja-ficin kansikuva, haaste finin MiNiltä.
Sez & Bel -ficin kansikuva, eli toinen kirjoittajista, Loure, heitti minua haasteella :)
Logo, Anastasian luonnoksesta tehty ja hänen heittämänsä haaste siis.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2013, 17:18:21 kirjoittanut Röhkö »
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Yono

• Tangokuningatar
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Röhkö tuhertaa mm. Potteria (5.5 wanna be-manga-Ron)
« Vastaus #1 : Toukokuu 06, 2007, 14:09:43 »
Kirjoitin tämän viestin joskus aikaisemmin, mutta ilmeisesti Vuotis ei toiminut, sillä tallensin sen koneelleni. Tämä on sitten suoraa copypastea, en jaksa nyt muutella tuota mitenkään. Mukana on myös kommentit lyijykynätöistä, jotka olet poistanut.

Kolibri-työ on ihana :) Olisiko mitenkään mahdollista saada siitä suurempaa kuvaa? Sitten olisi helpompi kommentoida, kun näkisi yksityiskohdat paremmin. Kukat ovat kivan erikoisen näköiset, ja pidän noista rinkuloista alareunassa, jotka ilmeisesti muodostuvat kukkien varsista. Ainoa miinus on tuo musta tausta yläreunassa. Se näyttää äkkiä tehdyltä.

Pidän enemmän maalauksistasi kuin lyijykynäpiirustuksistasi. Lisää varjostuksia vaan peliin, kun piirrät lyijäreillä! Lisäksi niissä voisi olla muutenkin erivärisiä pintoja, siis sillä tavalla, että yksi paita on vähän tummempi kuin toinen jne. Nyt näissä on pääasiassa vain ääriviivat. Mutta tykkään siitä huumorista, mikä molemmissa on mukana ;)

Ja vielä tuosta Narcissasta. Tykkään maalauksen väreistä, tosin ne ovat aika epänarcissamaiset :D Hiukset ovat ihanan pehmeän näköiset. Niissä on vähän kylmempää keltaista, mikä erottaa hiukset hyvin lämpimästä, oranssista taustasta. Värit sopivat kuitenkin hyvin yhteen.

Jos saat laitettua suuremman version tuosta kolibrista ja muista maalauksista tänne nettiin, niin lupaan tulla kommentoimaan loputkin ;)

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
Vs: Röhkö tuhertaa mm. Potteria (29.6 päivitys)
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2007, 14:18:19 »
Kiitos kommenteista muuten, niitä on mukavaa lueskella, varsinkin kun neuvot tulevat tarpeeseen!

Juolukka: Poistelin niitä kaikista oudoimpia/kauheimpia töitäni. Pahasti palanut muija on naurettava... nimi ja itse työkin kyllä. :'D
Yono: Kolibrista laitan isomman kuvan joskus hamassa tulevaisuudessa. Tällä hetkellä olen liian laiska sellaiseen uuvuttavaan vaivannäköön. Musta reunus yläreunassa onkin äkkiä tehty, koska työ piti saada nopeasti arviointiin (=koulutyö). Ääriviiva piirroksiin olen keskittynyt nyt enemmän, eli varjostuksista ei sen enempää. Lyijykynätöitä en luultavasti laita tänne enää, vain noita tusseilla tehtyjä. Kolibrista tulossa isompi kuva myöhemmin, lupaan sen.
Littleprayer: Itseasiassa minäkään en ole lukenut mangaa piiiitkään aikaan. One pieceä joskus puolivuotta sitten... Noh, mukavaa jos tykkäsit.
Suubeli: Totta, ei olisi mukavaa omistaa eripituisia jalkoja. Hermione-parka. ;)

Kommentoikaa vain jatkossakin. :>
Päivittelin tätä topicia vähän taas: lisäsin kaksi uutta ääriviiva piirrosta. 

Poissa Bona

• Mrs. Sarcasm
  • Vuotislainen
Uiui, pidän todella paljon tuosta väritetystä Bill ja Fleur häissään-kuvasta! Mustavalkoinenkin on hieno, mutta väri teki siitä elävemmän (varsinkin rakastan tuota Fleurin asua). Muutenkin tykkään siitä tyylistä millä se on piirretty (koko kuva siis).
Nuo manga-tyylillä piirustukset ovat todella hienoja, mutta itse en niin paljoa pidä mangasta ja sun muusta, mutta todella hienot ne on!
Tuo Kolibri on myöskin aivan ihanasti toteutettu! Lyhyesti sanottuna pidän kaikista noista ihan hirveästi, jatka samaan malliin!
Kaikki slash kelpaa minulle. Paitsi ei Remus/Sirius..

Poissa Cilla

• Vuotislainen
Pidän noista kaikista, mutta kolibri on kyllä hienoin. Ne kaksi kukkaa on nätin näköisiä ja itse lintukin varsin hyvin onnistunut. Harryn pöytä on myös hieno, varsinkin kun ottaa huomioon, että se on ensimmäinen öljyvärityösi. En mä noista muista oikein osaa kommentoida. Jatka samaan malliin vaan.

Debra

• Ankeuttaja
Vs: Sekalaista Röhköä (päiv. 16.6.2009)
« Vastaus #5 : Kesäkuu 21, 2009, 21:20:13 »
En katsellut kaikkia kuvia (noita jotka olivat ikivanhaa -otsikon alla). Mutta mutta. Sulla on kasvojen piirtäminen ihan hyvin hallussa, mutta muuten anatomiassa olisi joissain kohdissa parantamisen varaa. Huomasin että sivulta piirtäminen ei ole vahvin juttusi (esim. taistelukuva ja mustasukkaisuutta -kuva). Uusimmassa Marcus Flint kuvassa on Marcuksella aika omituisen näköinen kaula, mutta nenä on mielestäni aika hyvä.

Uusimmasta Hermione työstä on pakko sanoa, että jalat on tosi hienot! No, varpaat ehkä on vähän könköt mutta muuten upeat jalat. Väritys on taitavasti tehty. Pidinkin enemmän väritetyistä kuvistasi. :)

Trivial

• Ankeuttaja
Vs: Sekalaista Röhköä (päiv. 16.6.2009)
« Vastaus #6 : Kesäkuu 25, 2009, 12:31:35 »
Nämä sinun piirrustuksesi ovat hienoja. Piirrät ihmisiä hyvin edestäpäin, mutta sivuprofiilissa et ole ihan vahvimmillasi. Kasvot piirrät todella hyvin. Minua häiritse se, että mollasit omia töitasi vähän liikaa. Sinun pitäisi arvostaa niitä, varsinkin kun ne ovat näin hienoja!

Triv

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
Vs: PP-sarjis ja Kakkaa-joka-jääköön-tulematta
« Vastaus #7 : Heinäkuu 14, 2009, 12:04:42 »
Päivitystä 14.7.2009, halusin kokeilla sarjakuvantekoa ja kovin kyseenalaisia sivuja syntyi..

Hellurei: jep jep, vanhaa piippiippiä  ja yleensä piirrän vain ajankuluksi. Kiitos :)
Debra: Flintillä on paksu kaula tuossa kuvassa, kyllä. Kiitos, olette kaikki oikeassa, anatomiaa pitäisi harjoitella.
Trivial: heh, olen aina kriittinen itseäni kohtaan :D Kiitos.

Muoks 30.7.2009: uusia kuvia lisätty.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2009, 17:19:10 kirjoittanut Röhkö »

Poissa Serious

• Tillintalla
  • Vuotislainen
Vs: PP-sarjakuva (5 uutta sivua 21.2.2010)
« Vastaus #8 : Helmikuu 25, 2010, 09:44:07 »
Upee kanssi tossa sarjiksessa! Muutenkin hyvin piirretty, kiva värimaailma. Puhe on vähän tökkivää, johtuu kai tilan puutteesta? Pienempi fontti ehkä olisi parempi, kyllä minä ainakin erotin nuo hyvin.. Toisaalta osaan Potterit melkein ulkoa, ja PP-leffankin kuitenkin olen nähnyt.
Lisää jatkoa! :)
Elämän tarkoitus on etsiä se.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
Vs: Röhkön sarjis ja muuta mukavahkoa //päivitys 11.8.2013
« Vastaus #9 : Elokuu 11, 2013, 17:17:33 »
Lisäilin pitkästä aikaa sarjikseen sivuja ja lisäsin Jack Sparrown tuonne :)

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Röhkön sarjis ja muuta mukavahkoa //päivitys 11.8.2013
« Vastaus #10 : Elokuu 27, 2013, 22:48:25 »
Aah, toi sun PP -sarjis oli syötävän ihanaa luettavaa! Onko noita sarjiksia PP -kirjasta lisää vai ei? Haluaisin lukea lisää noita sun sarjistekeleitäsi.
Mutta anatomiaa saisit työstää, jokaisesta kuvasta löysin jotain miinusta, mutta ehkä viisi kuvaa oli sellaisia, mistä löysinkin myös plussaa, mutten muista enää, mitkä kuvat ne olivat siitä sarjiksesta... :/

Mukana on myös kommentit lyijykynätöistä, jotka olet poistanut.
Voi ei! Miksi menit poistamaan ne? Olisin mielelläni halunnut nähdä ne lyijykynätyöt!
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini