Kirjoittaja Aihe: Kelmeilyä ja vähän muutakin (PÄIVITYS 15.4.2012)  (Luettu 6836 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Kelmeilyä ja vähän muutakin (yksi sivu kelmejä 19.2.08)
« Vastaus #25 : Maaliskuu 23, 2008, 20:33:42 »
Pidin kollaaseissa eirtyisesti Reguluksesta. Jotenkin viekkaan näköinen, joka varmaan oli tarkoituskin. Ja Sirius on tavattoman suloinen.
Sarjakuvaa on mukava lukea, mutta olisi mielenkiintoisempaa ja persoonallisempaa jos kehittäisit jonkun oman tarinan ja piirtäisit siitä. Kalkaroksen nenä ei ole tarpeeksi koukku minun makuuni, mutta hiukset ovat aww. Remuskin on varsin suloinen, vaikken sellaisiksi häntä itse kuvittelekkaan. Toivottavasti tulee pian lisää sarjakuvaa, mutta ethän enää järkytä meilla samanlaisilla kuvilla kuin tärkeä välihuomautus? No ei, antaa tulla vaan!

Kiisseli

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Maaliskuu 25, 2008, 18:52:30 »
Siis kerrankin joku, joka osaa piirtää. Itse en niinkään mangasta pidä. Olen sitä mieltä, että siinä mittasuhteet ovat vääristyneet ja piirtäminen on hurjan paljon helpompaa kuin oikeanlaisen ihmisen, mutta näissä kuvissa oli niin mystinen ja sarjakuvissa hauska tunnelma, etten edes jaksanut kiinnittää siihen huomiota. Todella upeaa. :>

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Maaliskuu 28, 2008, 20:42:31 »
En ole ihan varma, miksi kaikki tuntuvat nykyään piirtävän vain mangatyylillä. Pidän kyllä sinun tyylistäsi kovasti, varsinkin sarjakuvassa. Tuntui melkein syylliseltä, että nauroin äänitehosteille Kalkaroksen yrittäessä turhaan kirota Siriusta ja Jamesia ja Lupinin äänekkäälle hiljaisuudelle. Lupinin silmät ovat muuten siinä yhdessä ruudussa jotenkin tosi ihanat. Hän tosiaan on Kuutamo siinä. Pidän myös siitä, miten hahmot näyttävät silloin kun joku loukkaa heitä todella loukkaantuneilta, mutta sillä tavalla kuin he yrittäisivät olla reagoimatta. Niin teineiltä.

Sarjakuvan sivu 13 näyttää muuten olevan kateissa.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Joiku

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Huhtikuu 02, 2008, 15:22:31 »
Aika hienoja :) Jos ite yrittäisin samaa, saisin aikaan ehkä jonkun tusinatyypin, jollasia on suunnilleen kaikki mun piirrokset... En oo koskaan oikein tykännyt mangasta, tai mistään mangatyylisestä mut näistä tykkäsin. Sirius ja Ria -piirroksessa oli aika hauska nähdä millaiseksi Ariannan kuvittelit.. Ite kuvittelin Rian aina niin että mustat, keskipitkät suorat hiukset ja vaaleansiniset silmät.
Tykkäsin hirveesti, ja tuun vielä toisenkin kerran kattomaan :)

Poissa Crepsley

• Puliseva pölisevä paviaani poppoo
  • Vuotislainen
  • Live together, die alone.
  • Pottermore: ScarletHallow12220
« Vastaus #29 : Heinäkuu 08, 2008, 12:04:27 »
Ai jaijai! Lukiessani tuota Kelmit-sarjakuvaa oli aika lähellä, etten kuollut nauruun, mukaan lukien nähdessäni sen piirtämäsi vessakohtauksen. Olet todella hyvä piirtäjä ja tyylisi sopii todella hyvin sarjakuviin. Minun mielestä sinusta voisi tulla ihan hyvin sarjakuvapiirtäjä, niin hienoa jälkeä sinä teet. Onnittelut, että sinulla on tuollaisia taiteilijan lahjoja! *hymy*
Siitä miten asiat ovat, ei voi päätellä, miten niiden pitäisi olla. -David Hume

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #30 : Lokakuu 23, 2008, 18:57:14 »
vau! tuo sarjakuva on aiivan mahtava.ilmeet on oikeanlaiset ja aidon näköiset.
tyypit on hauskasti piirretty. kuvakulma vaihtelee mukavasti eikä ole aina vaan sama. todella upea, tykkäsin hirmu kovasti!
yksi asia kuitenkin jäi kaivertamaan.kun sivuilla 20 ja 21 kun Lily uhkailee Jamesia niin Jamesin naama näyttää aika oudolta
sivustapäin veritahroineen.. mutta sehän on vain oma mielipiteeni. ^^
muuten todella hienoa jälkeä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2008, 19:00:58 kirjoittanut jerusa »
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.

Rosgakori

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Maaliskuu 07, 2009, 23:09:55 »
pirun hienon näköistä, tykkään. sarjakuvissa ei ole mitään muuta kuin yksi lievä vika, nimittäin loitsukohtien pienoinen tylsyys. Piskuila on aivan IHANAN näköinen, ja kuten aina, ruikulia tulee sääliksi. Sirius on kanssa aika hieno~~~~~~

Helmiäishohto

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Heinäkuu 18, 2009, 14:43:30 »
En katsonut sarjakuvaa kokonaan, koska en nyt ehdi, katson sen varmaan myöhemmin, mutta kaikesta, minkä ehdin nähdä, pidin todella paljon! Että joku sitten voi osata.
Pidin erityisen paljon noista kollaaseista, en osaa oikein selittää, miksi... Oli ihana nähdä Bellatrix Lestrange piirrettynä, itse rakastan tätä hahmoa yli kaiken.
Väitit, että Sirius ja Arianna -kuvasi olisi ollut epäonnistunut, minä näin sen vain oikein hienona ja täysin onnistuneena.

Kiitos, että olit laittanut nämä kuvat esille ja sain nähdä ne. :)

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #33 : Syyskuu 01, 2009, 20:57:09 »
UAAAAH!! Aivan täydellinen. Eipä tässä nyt paljon sanottavaa jäänyt muiden (PAIKKAANSA PITÄVIEN) kehujen ja kommenttien jälkeen. Päivän piristys!!! Räkätin ääneen. Rakastan kelmejä ja olit saanut hahmojen luonteet niin hyvin näkyviin, ettei voi kuin ihailla. Hauskaa! XD

Ainoo vaan, että... nyyh... Sev-parka... Yhyy! On vaikeaa tykätä sekä kelmeistä ETTÄ Sevistä yhtäaikaa...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2009, 21:01:14 kirjoittanut Katriona »
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlameFeather59
« Vastaus #34 : Syyskuu 11, 2011, 16:54:40 »
... Vau.
Muuta en osaa sanoa. Vau. Ihania. Loistavia. Mahtavia.
   Sarjakuva on ihana! Siinä eivät kaikki kuvat aina vaan näy... :( Mutta oikeesti todella taitava olet piirtämään! Pidin kaikista jutuista todella paljon!!
   Sirius ja Arianna.. Ihanaa! Ihana! Ihana! Memoryn ja Pakkaskukat olen lukenut niin monesti, ja sinä osasit vielä piirtääkkin tommoisen... :O Olen aivan sanaton. Mitään rakentavan suuntaistakaan tässä kommentissa ei ollut, mutta... Vau.

Poissa Kuumato

• Vuotislainen
  • Kauhukakara.
Vs: Kelmeilyä ja vähän muutakin (PÄIVITYS 15.4.2012)
« Vastaus #35 : Huhtikuu 15, 2012, 12:03:13 »
Olin unohtanut vuotiksen olemassaolon vuosiksi. Hämmästyin todella kun huomasin että tähänkin ikivanhaan ketjuun on viimeksi kommentoitu viime vuoden loppupuolella O_O Vaikka viimeisimmästä päivityksestäkin on nelisen(!) vuotta aikaa... Hurjaa!

Tätä viestiä tuskin kukaan lukee, mutta innostuin kelmeistä uudelleen näin vanhoilla päivilläni (heh heh) ja skannasin kadonneet sivut uudelleen. Tuo sarjis kun on kuitenkin pisin sarjakuva mitä olen koskaan saanut aikaiseksi ja siksi kovin tunnearvokas. Inspiroiduin myös Potter-maailmasta ja kelmeistä siinä määrin uudestaan että aloitin piirtämään uutta sarjakuvaa aiheesta. Linkit löytyvät tuosta ensimmäisestä viestistä jonka päivitin.

Kiitoksia hirveästi kaikista noista kommenteista joita on tullut vaikka olen vuositolkulla ollut pois linjoilta <3

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #36 : Huhtikuu 15, 2012, 14:09:00 »
Minulla on taipumus katsoa vastaukset omiin viesteihini ja siksi huomasin heti, että tätä on päivitetty. Muistaakseni pidin sarjakuvasta kovasti silloin neljä (onko siitä niin kauan?) vuotta sitten, joten katson varmasti päivityksesi. Olen iloinen, että innostuit piirtämään sen loppuun.

//sivut 13-15 ovat edelleen teillä tietymättömillä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2012, 14:18:09 kirjoittanut Valeriana »
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Lorelane

• Vohveli-Murmeli
  • Vuotislainen
  • NO H8 ! Equality is for all!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #37 : Kesäkuu 08, 2012, 21:32:51 »
Sait uuden fanin!

Rakastan Sirius ja Arianna  kuvaa, vaikka Sirius näyttää jotenkin tosi nuorelta. Veikkaisin häntä noin 14 vuotiaaksi xD

Sarjakuvaan olen myös koukussa ja toivon ,että siihen tulisi jatkoa.

Kysyisin kuitenkin, että miksi sivut 13, 15,16 ja 18 eivät toimi? Sivu aukeaa, mutta sanoo sitten että "Not Found" . On tosi häiritsevää lukea, kun sivuja puuttuu :/

Tykkään tyylistäsi piirtää. Se on rento, mutta kuitenkin tarkka, sekä sisältää paljon mangatyyliä (jota rakastan!) Eritoten sivulla 5 oleva Siriuksen naamakuva sai naurattamaa. Toivoisin lisää piirrustuksia!

Lorelane

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2012, 21:47:36 kirjoittanut Lorelane »
Please don't walk away. Please don't leave me in the dark. I just want you beside me. To hold me, to save me, to love me. <3