Kirjoittaja Aihe: Kelmeilyä ja vähän muutakin (PÄIVITYS 15.4.2012)  (Luettu 6815 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kuumato

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Kauhukakara.
Kelmeilyä ja vähän muutakin (PÄIVITYS 15.4.2012)
« : Maaliskuu 05, 2007, 19:49:14 »
Originaalinen taide
Muu fanitaide.

15.4.2012
En ole käynyt vuotiksessa iäisyyksiin. Pariin vuoteen varmaankaan. Noin viikko sitten eksyin tänne kuitenkin. Luin hymistellen tuon ikivanhan kelmit-sarjiksen ja jouduin nostalagian ja inspiraation valtaan. Mikäli siis vuotiksessa on vielä elämää, niin haluaisin tyrkyttää silmillenne uutta tuotantoa. Laitoin uudet sivut finfanfuniin, kun se näyttäisi olevan aktiivisempi paikka. Pidemmittä kevätjuhlapuheitta, klikatkaa itsenne tänne Sieltä löytyy myös linkki tuohon vanhaan Kelmit-sarjakuvaan kokonaisuudessaan, eli puuttuvat sivut on skannattu uudestaan.

Kiitos ja kumarrus.

Päivitys 19.2.08
Löysin laatikoita kaivellessani joskus Puoliverisen Prinssin ilmestymisen aikoihin (2005?) tekemiäni pikaisia hahmoluonnoksia. Ihan vain pelkkiä kasvokuvia, nopeasti sutattuja lähinnä selkeyttämään mielikuviani kustakin hahmosta. Otin niistä digikameralla kuvia, laitoin kahdeksi kollaasiksi ja nyt julkaisen täällä. Siis yli vuoden vanhaa tuotantoa, kuvanlaatu erittäin epäselvä, piirustusjälki sotkuista saatte kymmenen pistettä ja piparin jos saatte kuvista jotain selvää. Eli, omia näkemyksiäni HP hahmoista, joita tulee harvemmin piirrettyä:

Kollaasi 1
Herra ja Rouva Musta, Kymmenen vuotias Sirius, Teini-ikäinen Regulus, Bellatrix Azkabanin jälkeen ja Kuhnusarvio.

Kollaasi 2 (Vieläkin epäselvempi)
16-vuotias Tom Valedro, 14-vuotias Draco Malfoy, Narcissa Malfoy, Voldemort ja 11-vuotias Tom Valedro.

6.3 Päivitys

Sirius ja Arianna
Arianna kuuluu Sharralle. Siinä yhdessä Memryn kappaleessa Sirius ja Arianna pelaavat Mitä jos -leikkiä, halusin piirtää siitä kohtauksesta tulleen mielikuvani. Minä ääliö sitten aloin tussata tätä keskellä yötä, ja jos aloitan tussauksen se pitää kerralla viedä myös loppuun tai en ikinä saa työtä valmiiksi. Väsyneenä sitten pohdiskelin hirveästi miten piilottaisin lukuisat mokani, ja päädyin viivavarjostukseen joka häivyttää ihan mukiinmenevästi ainakin suurimman osan virheistä. Siriuksen naamaa en saanut pelastettua ja kädet sukkaavat oikein olan takaa. Ei parhaimpia töitäni, mutta tulipahan tehtyä.

Päivitys 27.5

Totuus vessakohtauksesta Totuus siitä miksi Draco itki vessassa. Se oli osallistumassa Idolsiin ja valinnut kappaleekseen I'm emo kid-biisin ja eläytyi. Hei! Piirsin taustan! Aika kämäinen kylläkin mutta se on tausta!

Jamesin rakkaudentunnustus En ole varma ymmärrättekö tämän ideaa, piirsin sen töissä hetken mielijohteesta sen kummempia suunnittelematta, joten vitsi on vähän lame. Lily suostuu ehkä kuuntelemaan Jamesin rakkaudentunnustuksen, mutta se ei tarkoita sitä että Jamesin olisi lupa suudella heti perään. Taikuus voi olla painavaa.

Kelmit Sarjakuva
Kansi
Sivu 1
Sivu 2
Sivu 3
Sivu 4
Sivu 5
Sivu 6
Sivu 7
Sivu 8
Tärkeä välihuomautus! <--- Lue tämä ensin!
Sivu 9
Sivu 10
Sivu 11
Sivu 12
Sivu 13
Sivu 14
Sivu 15
Sivu 16
Sivu 17
Sivu 18
Sivu 19
Sivu 20
Sivu 21
sivu 22 *Uusi*

Päivitys  19.2
Heh heh totanoin... Kelmit sarjakuva on aika jäissä nyt toistaiseksi. Anteeksi. Siinä on kuitenkin yksi sivu ja ikäväkseni on pakko sanoa etten osaa sanoa jatkosta kun nyt on niin kiireistä :/ Mutta kiitos hirveästi kaikille kommentoineille, en juuri nyt ehdi vastata kommentteihin, mutta yritän myöhemmin vastata. ^____^
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2012, 11:45:53 kirjoittanut Kuumato »

Poissa Evora

• Kelmitär
  • Vuotislainen
  • Help!
Vs: Kelmeilyä ja vähän muutakin (päivitys 6.3)
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2007, 09:59:12 »
Tosi hienoja :o Tuo Arianna ja Sirius kuva on ihana. Tosi taidokkaasti tehty. En minä vain osaisi. Ja tuo Sarjakuva. Tosi hauska! Noiden ilmeet on tehty just sellasiks ilmeiks, mitkä kuvittelin lukiessani Potter 5. Varsinkin Siriuksen ilmeet. Tosi hieno!

Pidän tyylistäsi piirtää. Se on sellainen mukava ja rento eikä sillleen kovin yksityiskohtainen. Tee ihmeessä lisää Kelmi -töitä ja jatka tuota sarjakuvaa ;>

Ev
Mä sanoin et inhoon novelleja mut silti kirjotin sellasen.

Wyndra

• Ankeuttaja
Vs: Kelmeilyä ja vähän muutakin (päivitys 6.3)
« Vastaus #2 : Maaliskuu 09, 2007, 22:06:35 »
Mitenköhän jos tänne tulisi hieman inhimillisemmän pituinen vastaus kun sinne muihin fanartteihisi?

Kollaasi 1:
Ooh, tämä on kiva. Lyikkärityö, jos en ihan väärin ymmärrä?
Varjostukset ja ilmeet on kivoja. Sirren ilme on ainakin söpö, jos ei muiden. Vähän epäselko, mutta se tuo tähän kuvaan jotain omanlaista tunnelmaa.. Ehkä saa sen näyttämään vanhemmalta yms.
Kerro minulle, että miksi minusta Regulus näyttää homolta? Vai kuvittelenko vain? No, anygays pidän tästä oikein paljon.

Kollaasi 2: Juu, tämä on ehkä hieman liiankin epäselvä. Mutta Draco on söpö, siitä isot plussat. Voldu on kieron näköinen.. Vaikka sitähän se juuri onkin. Ihan kiva tämmöinen mustavalkoinen jännä :)

Sirius ja Arianna:
Nah, minusta tämä on just hiano. Ariannalla on miusta hyvä ilme, Sirius on hiaman tylsistyneen näköinen, mutta ei välitetä siitä~
Mukavan yksityiskohtainen kuva, tai siis, että on mukavia yksityiskohtia, kuten nuo lehdet tai luuta. Viivavarjostukset sopii tähän kuvaan mielestäni hyvin~

Joo mutta nyt ei enempää, minä nukahdan~

Poissa Kuumato

• Vuotislainen
  • Kauhukakara.
Vs: Kelmeilyä ja vähän muutakin (päivitys 15.3)
« Vastaus #3 : Maaliskuu 15, 2007, 17:34:08 »
Yönsilmä: Kiitoksia palautteesta, kollaaseja en alun alkaen tarkoittanut julkaistaviksi, piirsin ne hirveän nopeasti silloin vuonna miekka ja pannukakku, ja löysin ne vasta ihan hiljattain laatikon pohjalta, joten en ole viitsinyt poistaa apuviivoja. Tietenkin olisin vonut tussata ne, jolloin jälki olisi paljon siistimpää ja selvempää ja turhat viivat olisivat poissa, mutta... voin sanoa selitykseksi vain sen että laiskuus on suosikki kuolemansyntini. ^___^'

Evora: Kiitos kommentistasi.

ikguiko: Kiitos, jatkan. Enhän minä ilmeisesti kertakaikkiaan voi jättää Kelmit-sarjakuvaa kesken, kun muutamat kaverini ja pari muutakin kuulema alkaisivat janota vertani. Ja hyvää harjoitusta tuon tekeminen on, ja palaute auttaa aina innostumaan sen tekemisestä.

Wyndra: Jep, lyijykynäsuttujahan ne. Ja Regulus on homo selkeästikin... Krhm siis Regulushan on tyylikäs ja elegantti puhdasverinen hintti joten eihän se homolta näytä. Näyttääpäs. Tuota toista kollaasia yritin muokkailla ja väkisinvääntää selkeämmäksi, mutta siitä siltikin tuli mitä tuli. Jos omistaisin skannerin niin elämä olisi helpompaa ja afrikan lapsille riittäisi vettä, mutta koska elämme todellisuudessa joka sukkaa ja pahasti joudun kitsastelemaan skannerinkäytössäni ja yrittää pärjätä digikamerallakin, ja arfikan lapsilla on jano.

Casandra Kuutamo:Jee lisää faneja, jotka voin manipuloida seuraajiksi toteuttaessani maailmanvalloitus suunnitelmaani. Mitä, sanoinko sen ääneen? Siis kröhöm... Tuotanoin. Kiitoksia palautteesta. ^_^'''

Poissa Krizz

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #4 : Maaliskuu 23, 2007, 16:10:34 »
Kelmit-sarjakuva on todella hieno, eikä taustoja todellakaan edes tarvitse. Hahmot on niin hienon näköisiä.Jatkoa vaan...
Kollaasi 1 tykkäsin tosi paljon. Jotenkin toi Mustan suku on kiehtonut ja sen (osan)kuvaaminen onnistui sulta hienosti. Eniten tykkäsin Reguluksesta,Bellatrixista ja Herra Mustasta. Regulus näytti kyllä melkein Siriukselta, mutta niinhän sen kuuluukin näyttää. Rouva Musta oli ihan hyvä kanssa,mutta joku siinä ei oiken osunut kohdalleen. Sen ilme on ehkä vähän liian pehmeä ja surullinen, kun mun mielestä sen pitäisi olla katkera ja vihainen. Kuhnusarvio oli herttaisen vanhuksen näköinen. =D Sirius näytti nuorelta kapinalliselta, jota se ei ihan tuolloin (kai) vielä ollut. Kuitenkin koko työ oli tosi hieno!

Poissa Paige

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #5 : Huhtikuu 02, 2007, 12:49:00 »
Olalaa! Sarjakuva on aivan mahtava! Aivan ihana! <3 Yritin kovasti olla kikattamatta ääneen atk-luokassa, mutta se kyllä jäi osittain vain yritykseksi. Olet saanut hyvin esille ilmeitä ja eleitä. Hallitset myös selvästi eri kuvakulmien ja -kokojen käytön, joka tuo vaihtelua ja mielenkiintoisuutta lukemiseen. Kaiken kaikkiaan aika täydellinen kuvaus kelmeistä, jokaisen persoona kyllä tulee hyvin esille. Taustojen puuttumista en edes huomannut, sillä kuten muutkin ovat jo sanoneet, hahmot vievät kaiken mielenkiinnon. Taidankin tulostaa sarjakuvasi, että voin ihailla sitä muutenkin kuin koneen ääressä. Kiitokset ja jatkotoiveet.
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, dig in the dancing queen
ABBA, Dancing Queen

Tutteri

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Toukokuu 05, 2007, 17:47:53 »
Mitä tähän pitäisi sanoa? Mahtavaa! 8D

Kollaaseja katsoessani olin jo aivan myyty... Olet toteuttanut henkilöiden ulkonäöt jotenkin aah ihanasti...!

Sirius ja Arianna kuvaa moiteit itse aikaa kovalla kädellä. Minusta tämä kuva taas oli hyvä. Ehkä jopa lempparini :D. Mutta minä itse en olekkaan mikään piirtäjäpriimus ja toisaalta omaa työtään saattaa olla helppo kritisoida kun sitä on jo piirtovaiheessa niin kauan ehtinyt tutkailemaan... :)

Kelmit sarjakuva 8D Haa! Mahtava sarjakuva! Olen odotellutkin koska joku ihana persoona tekisi tästä kohtauksesta pitkän sarjakuvan! Kuvat ovat selkeitä ja hyviä. Sommittelut ovat osuneet nappiin ja kuvat eivät näytä liian täyteen buukatuilta tai tyhjiltä. Tekstit ovat joissain kohdissa hieman hävinneet, mutta siitä saamme syyttää kenties skanneria...? Kyllä teksteistä tietenkin silti selvän sai. : ) Odotan innolla jatkoa!

Kira

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Toukokuu 08, 2007, 15:20:11 »
Söpö toi Kelmit sarjis! ^^ Rakastuin sen päällikanteen, tosi hyvin osaat piirtää mangaa, sait hahmot näyttämään todella aidoilta, tosin Matohäntä näytti aivan liian suloiselta mun mielestä. :')

Kollaasit ovat(kuten kaikki ovatkin jo todenneet) hienoja. Suosikkini noista on ehdottomasti Mr.&Mrs Black, joiden ilmeet ja olemus ovat onnistuneita.

Piirrä ihmeessä lisää, tahtoo lukea lisää Kelmi-sarjakuvia*pomppii kärsimättömänä paikallaan*

Dylaine

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Toukokuu 14, 2007, 19:06:57 »
Katsotaan saanko aikaiseksi jotain muutakin kuin ihkutusta.. Ihan ensiksi: Rakastan sarjakuvaasi <3 Hahmot ovat itsensä näköisiä, hyvin suunniteltuja ja tarkasti piirrettyjä. Ilmeet ja eleet ovat todella onnistuneita, samoin sommittelu. Periaatteessa se on täydellinen. En löydä mitään vikaa, seriously. Joten ei rakentavaa palautetta tällä kertaa. Anteeksi nyt vaan :D Odotan jatkoa *kuolaa näppäimistölle* 

Kollaaseista näkyvät nuo mittasuhdeviivat, mutta sen voi kyllä antaa anteeksi. Olet erittäin hyvin tavoittanut kunkin hahmon olemuksen ja se on tärkeintä.

Yritän oikein olan takaa keksiä jotain kritiikkiä. Kuten itsekin sanoit, Siriuksen kasvot näyttävät hiukan oudoilta, mutta minusta kädet ovat ihan onnistuneet. Toinen jalka sen sijaan jäi jotenkin tönköttämään ilmaan. Hieno työ tämäkin.

Poissa Kuumato

• Vuotislainen
  • Kauhukakara.
Vs: Kelmeilyä ja vähän muutakin (Astetta isompi päivitys 27.5)
« Vastaus #9 : Toukokuu 27, 2007, 14:06:44 »
Briette:Kiitoksia kommentista. ^__^ Kelmit sarjakuva tulee sittenkin valmistumaan loppuun asti, vaikka alunperin olikin tarkoitus että jätän sen viiteen ensimmäiseen sivuun.
ikguiko: Kiitus, yritän kehittyä paremmaksi taustojen piirtämiseksi, siksi minua jäi vähän harmittamaan se etten saanut noihin aikaan minkäänlaista taustaa. -.-
Krizz: Kiitos. Olen miettinyt että joskus lähiaikoina kun on aikaa (*köh*kun jaksan*köh*) että piirtäisin kunnollisen version Mustan perheestä potrettina, mutta ajan (*köh*viitsimyksen*köh*) puutteessa en ole vielä saanut aikaseksi.
Douille: Kiitos. =^___^=
Paige: Kiitos, on aina mukava kuulla että ihmiset pitävät tuotoksistani. :3
Kesäperro: Kiitos palautteesta, kädet ovat (taustojen ohella) ikuinen murhekryynini, mutta olen sentään hiukkasen kehittynyt niidenkin piirtämisessä kun vertaa vanhemmanpuoleisiin töihin. Kirjaa lukiessa en pitänyt Jamesia niin hirveän kamalana, mutta tätä sarjakuvaa piirtäessä Kalkaros on saanut kaikki sympatiani ja olen välillä melkein inhonnut Jamesia. Kai se johtuu siitä että sarjakuvaksi piirtäessä joutuu tarkemmin syynäämään mielessä kaikki ilmeet ja eleet.
ashley: Kiitos, sarjakuvaa tulee. ^__^
Tutteri: Kiitos, skanneri tosiaan vähän runteli ensimmäisiä sivuja, mutta myöhemmistä saa toivon mukaan selvää paremmin.
Kira: Kiitos. Sarjakuvaa saamanne pitää. :)
Dylaine: Kiitoksia palautteesta. ^___^

Kira

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Toukokuu 29, 2007, 09:39:26 »
Kelmeihin on tullut jatkoa!  *pomppii taas kärsimättönä paikallaan ja taputtaa käsiään yhteen*. Jee. Noniin ja sitten itse palautteeseen...

Enkä onneks revennyt tuolle tärkeälle huomautukselle. Aloin nauramaan tunnilla ääneen, ihana idea James ja Sirius lähtee bailaamaan!

"Oh, Evans! Mitä kuuluu?" -Jamesin repliikkiruutu 10 sivussa oli ehkä näistä kohdista realistisin. Jotenkin niin suloinen.

Rakastuin tuohon vimpan sivun vimppaan ruutuun, missä Lily menee ulos jättiläiskalmarin kanssa. Jamesin ilme, voih.

Näistä uusista suosikkini ovat tärkeä välihuomautus, sivu 10 sekä sivu 13. Humorin takia, mutta myös sen takia että hahmot heräsivät näissä ruuduissa eniten eloon.

Aah, ihanaaihanaaihanaa. Toivottavasti sinusta tulee sarjakuvapiirtäjä ja alat piirtää pelkkiä Kelmejä. Hahmosi ovat realistisen suloisia sekä osaat sisällyttää hyvin kirjan hauskat kohdat sarjakuvaasi. Enpä oikein osaa sanoa muuta kuin että ihanaa.

Oonkohan koskaan sanonu näin monta kertaa sanan ihanaa?

Ups, ja noi 2 muuta jäi väliin aivan kokonaan. 8D Eli siis Malfoy Emo-poikana on suloisin idea ikinä! Aloin hihittää täällä yksinään, hyvin oot saanu ton piirretttyy.

Ja Jamesin rakkaudentunnustus oli realistinen. Se, miten Lilyn temperamentti vaihtelee on ihanaa. (voi ei taas tuo sana:')
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2007, 13:47:15 kirjoittanut Kira »

Dian

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Toukokuu 29, 2007, 22:45:56 »
Hihihi, rakastan tätä sinun piirtotyyliäsi. Selkeää, yksinkertaista mutta ilmeikästä ja kaunista samaan aikaan - mangatyyliin tai ei. Hauskaa ainakin. Minä pidän. (En siis mangasta, vaan näistä sun töistä. Enkä animesta tai muusta sellaisesta.) Kuitenkin, mikäpä olisi parempaa yhdistettynä loistavaan piirtotaitoon kuin Kelmit? En nyt juuri keksi mikä voisi olla. Ihania.

Nuo kollaasit. Tosiaan, epäselvyyttä ilmassa, mutta who cares? Kuvat on kivoja. En ole koskaan ajatellut Mustan pariskuntaa tuon ikäisinä (tai siis ajatellut miltä ne näyttäisi nuorena whatever), mutta käy järkeen. Sirius & Regulus on somia, Kuhnusarvio juuri sellainen mursumainen möhkäle, aivan loistava. Bellatrix oli sen verran luonnosmainen ja epäselvä etten pitänyt siitä niin paljon. Kakkoskollaasissa Voldemortin ikäskaala on kiva, ja aikuinen Voldie tosi muikean näköinen ^^ Narcissa ja Draco hyvin kivoja kanssa.

Sirius & Arianna. Rrrrakastan tätä työtä, se on niin levollinen ja jotenkin uneliaan oloinen. Kaunista yhteiseloa. Tuitui. Keskellä yötä tehdyksi tämä on vallan hienosti piirrettykin *smirk*.. Siriuksen silmät ovat kyllä reippaasti liian korkealla että näyttäisivät normaaleilta, mutta pistetään väsymyksen piikkiin. Arianna on kaunis. Kaikin puolin kiva työ.

Totuus vessakohtauksesta aiheutti hysteerisen kikatuskohtauksen. Rakastan tuota biisiä! Malfoy on ihana ja Harry - no, Harrysta en pidä koskaan, mutta tämä on realistisen näköinen Hartsapoijke eikä mikään Dan. Pointseja siitä. Myrtti näyttää henkisesti vammautuneelta.

Jamesin Rakkaudentunnustus: Yhtä söpöä kamaa kuin kaikki muut, mutta tässä oli käsinkosketeltavaa romancea. Go James!

Ja viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä: Kelmit-sarjakuva! Tämä on kyllä todellinen taidonnäyte - monessakin mielessä. Piirtojälki on tietysti loistavaa, kuten olemme sinulta tottuneet näkemäänkin, mutta nämä kaikki tilannekuvaukset, ja miten tämä seuraa tarinaa pilkkuja myöten, on ihanaa.

Anteeksi, joudun lopettamaan kesken, mutta DARKia lainaten: jatka samaa rataa ja päivitä pian!

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #12 : Toukokuu 31, 2007, 20:21:47 »
Loistavia ja eläviä sarjakuvia.
Olen katsonut animea jonkin verran, ja tuo Jamesin jättiläiskalmari/Lily mielikuva oli loistava! Piirtämällä olet herättänyt kirjojen hahmot eloon. Se toimii jopa paremmin kuin elokuvissa... Toisaalta en ole vielä nähnyt elokuvaversiota tuosta kelmit-kohtauksesta.
Olet saanut tähän mukaan kaikenlaista omaakin, etkä orjallisesti seuraa kirjan juonta. Se lisää hauskuutta, varsinkin kun teet sen tyylillä!

Kollaasien perusteella suunnittelet työt hyvin. Hallitset mangan ja ihmiset.
Pistä pian lisää sivuja. Tussi heilumaan! :)
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • neitihaamu
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #13 : Kesäkuu 21, 2007, 17:53:35 »
Olen suuri Sharra fani ja tuo Sirius&Arianna kuva oli ihana tuollainen "normaali otos". Ei mitää ylimääräistä. Juuri noin hyvä.

Nuo muutkin olivat niin hyviä, että olen nauranut täällä aivan vääränä. Esimerkiksi tuo Jamesin ja Lilyn minisarjis (en nyt juuri katsoa oikeaa nimeä). Sirius oli aivan loistava kommentteineen. Naurun kyyneleitä on tursunnut myös suuremman sarjakuvasi kanssa. Todella nerokasta sommittelua. Mukana on vähän omaa ja vähän Rowlingia sopivasti sekaisin. Remuksen ilme (kyllä te tiedätte mitä tarkoitan) oli pysähdyttävä. Se oli oikeasti vangitseva ja merkittävä. Pidin siitä, että hahmot olivat välillä tarkkoja ja välillä ns. tikku-ukkoja. Viimeisen kuvan kohdalla repesin total. Jatka ihmeessä :'D!
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Poissa Saphire Tulenpunainen

• Kliseitä rakastava
  • Hirnyrkki
  • UGH!
« Vastaus #14 : Heinäkuu 11, 2007, 20:38:38 »
Ei vitsit, tämä on aivan MAHTAVA! *nauraa itsensä tajuttomaksi*

Olen seurannut tätä jo jonkin aikaa, mutta en ole muistanut tätä vähään aikaan. Kerrassaan upeaa ja siistiä jälkeä saat aikaiseksi. Kaikki nämä ilmeitten kuvailut, mietelmät (viimeisimmässä luvussa, jossa Lily on jättilaiskalmarin kanssa) ovat aivan huikeita! Tajuttoman hauskasti ja ihanasti piirretty kaikki hahmot, taustat ja kaikki! Eniten näistä piirtämistäsi hahmoista pidän Remuksesta, olen kuvitellut hänet nuorena juuri tuollaiseksi. Mahtavaa, upeaa, kerrassaan mainiota viihdettä! Haluamme EHDOTTOMASTI lisää!

*polvistuu jalkoihisi* Okei, Saphire, olet valvojaoppilas, ryhdistäydy nyt, ryhdistäydy... Jatkoa!
"Minä annan kaiken ja enemmän tuli polttaa uskon mihinkään, mitä sitten jos sielun menettää. Mutta on vaan pakko roikkuu perässä."  I want stay Together Forever.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #15 : Heinäkuu 17, 2007, 17:25:16 »
Todella harvoin käyn kommailemassa fanitaidetta, mutta täytyy kyllä sanoa, että tuo kelmisarjakuva oli mahtava :'D
Ilmeet ja eleet olivat niin loistavia, että täytyi tosiaankin nauraa.

En mikään ylin kelmien ihkuttaja ole, mutta nuita katseli kyllä ilokseen, piirrustustyylisi on kyllä tyylikäs.

Jatka ihmeessä samaan malliin.
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa miki

• Vuotislainen
« Vastaus #16 : Heinäkuu 18, 2007, 02:50:33 »
Olen jo pidemmän aikaa seurannut Kelmit-sarjakuvan edistymistä ja nyt on aivan pakko tulla kommentoimaan, sillä sarjakuva on niin loistava! :D Voisin kuvitella tuon olevan oikeasti jossain kaupassa myytävässä sarjakuvalehdessä. En tiedä mangatyylistä paljon mitään ja yleensä en sen tyyppisistä piirustuksista niin hirveästi välitä, mutta tämä on poikkeus. Hahmojen ilmeen ovat niin kohdallaan ja muutenkin piirustusjälki ruutujen sommittelusta lähtien on upeaa.  Jatkoa pian? ^^

Dracon vessakohtaus -kuva sai raikuvat naurut osaltani! Idea on loistava ja kuva muutenkin tyylikäs. Taustan piirtämisestä isot plussat. Se sopii hyvin kuvaan. Varsinkin pöntön päällä istuva Myrtti oli hauska. Tämä on lempparini näistä sarjakuvan lisäksi piirtämistäsi kuvista.

Sirius ja Arianna työstäsi pidin myöskin paljon. Tällaiselle Sirius/Arianna-fanille oli ihana yllätys kun joku oli vaivautunut piirtämään heidät :) Minä en ainakaan siitä mitään silmiinpistäviä virheitä löytänyt ja kuva oli ihan tuollaisenaan todella hyvä.

Myöhäiseen kellonaikaan vedoten en nyt jaksa kommentoida muita kuvia, mutta hienoja nekin olivat. Rakastan näitä töitäsi, koska piirustustyylisi on siisti ja todella tyylikäs. Piirräthän lisää! :)
Olisiko okei jos tulostaisin tuon sarjakuvan itselleni? Ihan vain omaan käyttööni, kun paperilta olisi paljon helpompi lukea ja selailla sitä? :)
We can leave this world, leave it all behind,
we can steal this car if your folks don't mind,
we can live forever if you've got the time.

Poissa Trigger

• Hammaskeiju
  • Vuotislainen
  • Nielen purematta
« Vastaus #17 : Heinäkuu 26, 2007, 22:48:43 »
Tykkään todella, todella paljon kaikesta mitä sun kynä on koskettanut. Kollaasit ovat ihanan epäselviä hahmotelmaluontoisia kuvia, Sirius on paras kuten aina yleensäkin. Draco on myös aika kivan näköinen. Luonnostelusassa apuna olleet viivat jne eivät haittaa vaan päinvastoin tuovat vähän jännää tunnelmaa.

Näistä muista yksittäisistä piirrustuksista tykkäsin myöskin, vessajuttu oli totaalisesti ihan paras, repesin täysin! Kelmit-sarjis on kanssa hieno, manga kiehtoo ja varsinkin kaikki, missä on Sirius. Matohäntä koko surkeudessaan söötti, Remus ei oikein sano mitään. Ei mitään moitittavaa!
Hiljaa yksin pimeässä

Poissa Astral Romance

• Vuotislainen
« Vastaus #18 : Heinäkuu 31, 2007, 12:04:37 »
Ihastuin ensisilmäyksellä! Nämä ovat upeita! .)

Kollaasi (Kirjoitinkohan oikein..) 1
Ihana kuva, ihanat ilmeet, ainakin Siriuksella ja Reguluksella ^^ Mutta mitä ihmettä Kuhnusarvio tuossa kuvassa tekee?

Kollaasi 2
Tosiaan hiukan epäselvä, mutta ei haittaa. Dracollla ja 11v. Tomilla on samaa näköä, molemmat näyttävät pieniltä pojilta, jotka eivät tee mitään pahaa... ainakin minun mielestäni ;) Muut ovatkin sitten jo kieroutuneen näköisiä .D

Sirius ja Arianna
Pakkaskukkia / Memory on aivan ihana ficci, ja tämä on ihana kohta siintä :D Sirius ja Arianna ovat ihana pari. Ja Arianna onkin juuri sen näköinen, mitä kuvitttelin sitä Ficciä lukiessa.

Totuus vessakohtauksesta
Tämä sai minut nauramaan :'D Harryn ilme on niin... Tyrmistynyt! Ja Myrtti on kerrankin hyvällä päällä.

Jamesin rakkaudentunnustus
Tämäkin on hauska! Idea on hyvä :) Siriuksella on (tässäkin) ihana ilme, ja niin on kyllä Remuksella ja Jamesillakin. Osaat piirtää hyvin ilmeitä!

Kelmit sarjakuva
Oi, tämä on ihana <3 Taas nähdään, kuinka upeasti piirrät ilmeitä! ^^ Jamesista tulee jotenkin mieleen Surkeiden Sattumusten Sarjan Klaus, varsinkin tuossa toisessa ruudussa :D Ja kaikki on kuten kirjassakin. James leikkii siepillä, Peter katsoo innoissaan, Sirius nojailee puuta vasten ja Remus lueskelee kirjaa ^^ Tuo Jättiläskalmarikuva ja Jamesin ilme... Kyllä minäkin tyrmistyisin, jos ihastukseni menisi mielummin Jättiläiskalmairin kuin minut ulos :D

Jatka piirtämistä, minusta on ihanaa katsoa töitäsi! Kiitos ja Kumarrus ^^ Sinulla on upea tyyli.

-Century Child-

Poissa Kuumato

• Vuotislainen
  • Kauhukakara.
Vs: Kelmeilyä ja vähän muutakin (Päivitys 26.8)
« Vastaus #19 : Elokuu 26, 2007, 16:24:23 »
Jättimäinen kiitos ja hali kaikille kommentoijille!

Olen aika laiska juuri nyt, en millään jaksa vastata jokaiseen viestiin, niitä on nii paljon O.O mutta kiitän yhteisesti kaikkia palautteesta, jatkossakin palautetta, niin risuja kuin ruusujakin saa antaa ja se motivoi kovasti piirtämään ja antaa hyvän mielen. ^__^ päivitn taas sarjakuvan, ja yritän mahdollisimman pian saada sen valmiiksi.

Kiitos vielä kerran kaikille *kumarrus*

Poissa Velns Meica

• Viinirypäleiden suursyömäri
  • Vuotislainen
« Vastaus #20 : Marraskuu 18, 2007, 00:06:48 »
Tulinpa minäkin julkaisemaan mielipiteeni :)

kollaasi 1: pidin eniten Blackin veljesten vanhemmista. Olit kuvannu heidät juuri sopivan ilkeän näköisiksi ja tylsän vakavaksi pariskunnaksi, olin vaikuttunut :D Siriuksesta ja Reguluksesta pidin myös. Regulus oli ehkä liian jotenkin oudon näköinen (en osaa oikein selittää...), mutta Sirius oli tosi söpö <3 Bella näytti liian vanhalta ja terveeltä. Jos se olisi ollut enemmän mielipuolinen, niin se olisi ollut parempi. Kuhnusarvio oli aika paljon itsensä näköinen, en ainakaan minä keksi mitään valitettavaa.
kollaasi 2: Tom Riddleistä pidin enemmän vanhemmasta. Nuorempi näytti liian kiltiltä, mutta 16 vuotias näytti aivan Tomilta. Draco oli hyvin piirretty, mutta näytt iliian iloiselta ja hölmöltä ollakseen Draco. Narcissa oli tosi hyvä, täydellinen suorastaan :), mutta (en todellakaan voi tälle ajatukselle mitään) Voldy näytti ihan ufolta..
Sirius ja Arianna: IHANA! En voi muuta sanoa, täydellinen ja niin söpö :) <3
Totuus vessakohtauksesta: Repesin täysin :D Osaat tehdä tosi hyvin noita sarjakuville omaisia ilmeitä (toivottavasti älyät mitä tarkoitan) ja muutenkin, se oli ihan sika hyvä :)
Jamesin rakkaudentunnustus: ihana, sika söpö! Piirsit hyvin kaikki kelmit ja Lilyn. Ideakin oli ihana. Erityisesti pidin Remuksen ilmeestä, se oli ihana <3
Kelmit sarjakuva: Yksinkertaisesti sanottuna, piirsit kaikki kelmit tosi hyvin, tässä lempparini oli Sirius (niin kuin aina :)), mutta muutkin olivat onnistuneita, kuten myös Lily, Ruikuli, jättiläiskalmari (repesin sille)... Oikeastaan mikä tässä sarjakuvassa ei olisi täydellisesti piirretty?

Eli yleisesti sanoen, piirrät tosi, tosi hyvin ja sinulla on se ihana ja harvinainen taito piirtää tosi hyviä kelmejä. Ja ai niin, olen sinulle tosi kateellinen :)
Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme. Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen.

floora

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Joulukuu 14, 2007, 18:43:23 »
Mä en kauheesti tykänny niistä kollaaseista.. Olihan ne hyvin piirretty ja kaikkee, mut
ei vaan jotenki saanu mua kuvittelee niitä hahmoja ton näkösiksi (:

Mut sitte se Sirius&Arianna oli TOSI hyvin tehty, ja näytti tosi kivalta ! Samoin se
Totuus vessakohtauksesta oli ihan paras, repesin :D ja se Jamesin rakkaudentunnustus :D
se viimen ruutu oli ihan paras :D

Nyt päästään siihen, mistä mä tykkään eniten :> eli Kelmit sarjakuva. Se on ihan ylihieno. Piirretty tosi
hyvin ne kohtaukset ja kaikki niiden ilmeet yms. Tykästyin siihen toosi paljon. Toivottavasti jatkat sitä ;)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2009, 02:08:31 kirjoittanut Bonnie »

Hophoppari

• Ankeuttaja
Vs: Kelmeilyä ja vähän muutakin (yksi sivu kelmejä 19.2.08)
« Vastaus #22 : Maaliskuu 09, 2008, 16:21:42 »
Sarjakuva oli ihana, pidin siitä todella (: Käytit kivasti noita lähikuvia, just oikeissa paikoissa. James on musta ihan Jamesin näkönen, Sirius Siriuksen näköinen ja Peter on niin Peter. Mutta Remus näytti niin tylsistyneeltä, vähän liianki välinpitämättömältä. Muuten aivan mahtava sarjakuva, petyin todella kun se loppui.

Balacenia

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Maaliskuu 10, 2008, 15:31:00 »
Minä en paljon mitään kuvataitesta ymmärrä, mutta väitän silti, että piirrät loistavasti ^^ Varsinkin sarjakuvaa on ilo seurata, ja toivon että jatkat sitä vielä (ja se sivuhuomautus, vai mikä se oli. Olin saada kohtauksen kun näin sen kuvan *kikatusta* Minua on aina vähän ärsyttänyt, kun Kelmi-fikeissä kaikki aina tuntuvat pukeutuvan suurin piirtein samoin kuin nykyäänkin, mutta enää en taida valittaa... *virn*)

Dust to Dust

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Maaliskuu 22, 2008, 22:57:18 »
Vau, todella upeita piirustuksia!

Kollasi 1 : Sirius on todella suloinen tässä :D Tämä on ihan kiva... tykkään Siriuksen lisäksi Rouva Mustasta. Hän on mielestäni onnistunut hyvin.

Kollaasi 2 : Tästä en osaa oikein sanoa mitään... Narcissa on kiva :) Hänen katseestaan huokuu sellainen jonkinlainen tuska.

Sirius ja Arianna : Oijoi, tästä minä tykkään todella paljon. Sirius on kivan huolettoman näköinen ja olet todella onnistuneesti piirtänyt tussilla :) Ariannakin on ihan kiva, tosin en ole varma minkälaiseksi olen hänet kuvitellut :D Mutta tuo on ainakin aika hyvä kuvaus. Kuva on kokonaisuudessaan aivan ihana. Ja kaikki varjostuksetkin ovat tosi upeita. Olen sanaton.

Totuus vessakohtauksesta : Tämä on kanssa tosi hauska :D Kiva tausta ja kaikkea. Hehhehe

Jamesin rakkaudentunnustus :
Tästä tykkään kanssa tosi paljon <3 Tosi ihana ja kaikkien kelmien ilmeet tuossa vikassa kuvassa on tosi hauskat :D Ja rakastan Lily & James juttuja niin paljon.

Kelmit Sarjakuva : Vau, olet todella nähntyt vaivaa sitä tekiessäsi. Minä tykkään siitä tosi paljon. Ja aaaw, Sirius on taas piirretty niin ihanasti <3 oijoi. Oikeastaan jokainen Kelmi, Kalkaros JA Lily on piirretty hyvin ja siististi. Ja olet vielä tastankin tehnyt lähes jokaiseen ^^

Noh joo, minä menen tästä "rakentavien kommenttieni" kanssa :D

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #25 : Maaliskuu 23, 2008, 20:33:42 »
Pidin kollaaseissa eirtyisesti Reguluksesta. Jotenkin viekkaan näköinen, joka varmaan oli tarkoituskin. Ja Sirius on tavattoman suloinen.
Sarjakuvaa on mukava lukea, mutta olisi mielenkiintoisempaa ja persoonallisempaa jos kehittäisit jonkun oman tarinan ja piirtäisit siitä. Kalkaroksen nenä ei ole tarpeeksi koukku minun makuuni, mutta hiukset ovat aww. Remuskin on varsin suloinen, vaikken sellaisiksi häntä itse kuvittelekkaan. Toivottavasti tulee pian lisää sarjakuvaa, mutta ethän enää järkytä meilla samanlaisilla kuvilla kuin tärkeä välihuomautus? No ei, antaa tulla vaan!

Kiisseli

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Maaliskuu 25, 2008, 18:52:30 »
Siis kerrankin joku, joka osaa piirtää. Itse en niinkään mangasta pidä. Olen sitä mieltä, että siinä mittasuhteet ovat vääristyneet ja piirtäminen on hurjan paljon helpompaa kuin oikeanlaisen ihmisen, mutta näissä kuvissa oli niin mystinen ja sarjakuvissa hauska tunnelma, etten edes jaksanut kiinnittää siihen huomiota. Todella upeaa. :>

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Maaliskuu 28, 2008, 20:42:31 »
En ole ihan varma, miksi kaikki tuntuvat nykyään piirtävän vain mangatyylillä. Pidän kyllä sinun tyylistäsi kovasti, varsinkin sarjakuvassa. Tuntui melkein syylliseltä, että nauroin äänitehosteille Kalkaroksen yrittäessä turhaan kirota Siriusta ja Jamesia ja Lupinin äänekkäälle hiljaisuudelle. Lupinin silmät ovat muuten siinä yhdessä ruudussa jotenkin tosi ihanat. Hän tosiaan on Kuutamo siinä. Pidän myös siitä, miten hahmot näyttävät silloin kun joku loukkaa heitä todella loukkaantuneilta, mutta sillä tavalla kuin he yrittäisivät olla reagoimatta. Niin teineiltä.

Sarjakuvan sivu 13 näyttää muuten olevan kateissa.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Joiku

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Huhtikuu 02, 2008, 15:22:31 »
Aika hienoja :) Jos ite yrittäisin samaa, saisin aikaan ehkä jonkun tusinatyypin, jollasia on suunnilleen kaikki mun piirrokset... En oo koskaan oikein tykännyt mangasta, tai mistään mangatyylisestä mut näistä tykkäsin. Sirius ja Ria -piirroksessa oli aika hauska nähdä millaiseksi Ariannan kuvittelit.. Ite kuvittelin Rian aina niin että mustat, keskipitkät suorat hiukset ja vaaleansiniset silmät.
Tykkäsin hirveesti, ja tuun vielä toisenkin kerran kattomaan :)

Poissa Crepsley

• Puliseva pölisevä paviaani poppoo
  • Vuotislainen
  • Live together, die alone.
  • Pottermore: ScarletHallow12220
« Vastaus #29 : Heinäkuu 08, 2008, 12:04:27 »
Ai jaijai! Lukiessani tuota Kelmit-sarjakuvaa oli aika lähellä, etten kuollut nauruun, mukaan lukien nähdessäni sen piirtämäsi vessakohtauksen. Olet todella hyvä piirtäjä ja tyylisi sopii todella hyvin sarjakuviin. Minun mielestä sinusta voisi tulla ihan hyvin sarjakuvapiirtäjä, niin hienoa jälkeä sinä teet. Onnittelut, että sinulla on tuollaisia taiteilijan lahjoja! *hymy*
Siitä miten asiat ovat, ei voi päätellä, miten niiden pitäisi olla. -David Hume

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #30 : Lokakuu 23, 2008, 18:57:14 »
vau! tuo sarjakuva on aiivan mahtava.ilmeet on oikeanlaiset ja aidon näköiset.
tyypit on hauskasti piirretty. kuvakulma vaihtelee mukavasti eikä ole aina vaan sama. todella upea, tykkäsin hirmu kovasti!
yksi asia kuitenkin jäi kaivertamaan.kun sivuilla 20 ja 21 kun Lily uhkailee Jamesia niin Jamesin naama näyttää aika oudolta
sivustapäin veritahroineen.. mutta sehän on vain oma mielipiteeni. ^^
muuten todella hienoa jälkeä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2008, 19:00:58 kirjoittanut jerusa »
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.

Rosgakori

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Maaliskuu 07, 2009, 23:09:55 »
pirun hienon näköistä, tykkään. sarjakuvissa ei ole mitään muuta kuin yksi lievä vika, nimittäin loitsukohtien pienoinen tylsyys. Piskuila on aivan IHANAN näköinen, ja kuten aina, ruikulia tulee sääliksi. Sirius on kanssa aika hieno~~~~~~

Helmiäishohto

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Heinäkuu 18, 2009, 14:43:30 »
En katsonut sarjakuvaa kokonaan, koska en nyt ehdi, katson sen varmaan myöhemmin, mutta kaikesta, minkä ehdin nähdä, pidin todella paljon! Että joku sitten voi osata.
Pidin erityisen paljon noista kollaaseista, en osaa oikein selittää, miksi... Oli ihana nähdä Bellatrix Lestrange piirrettynä, itse rakastan tätä hahmoa yli kaiken.
Väitit, että Sirius ja Arianna -kuvasi olisi ollut epäonnistunut, minä näin sen vain oikein hienona ja täysin onnistuneena.

Kiitos, että olit laittanut nämä kuvat esille ja sain nähdä ne. :)

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #33 : Syyskuu 01, 2009, 20:57:09 »
UAAAAH!! Aivan täydellinen. Eipä tässä nyt paljon sanottavaa jäänyt muiden (PAIKKAANSA PITÄVIEN) kehujen ja kommenttien jälkeen. Päivän piristys!!! Räkätin ääneen. Rakastan kelmejä ja olit saanut hahmojen luonteet niin hyvin näkyviin, ettei voi kuin ihailla. Hauskaa! XD

Ainoo vaan, että... nyyh... Sev-parka... Yhyy! On vaikeaa tykätä sekä kelmeistä ETTÄ Sevistä yhtäaikaa...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2009, 21:01:14 kirjoittanut Katriona »
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlameFeather59
« Vastaus #34 : Syyskuu 11, 2011, 16:54:40 »
... Vau.
Muuta en osaa sanoa. Vau. Ihania. Loistavia. Mahtavia.
   Sarjakuva on ihana! Siinä eivät kaikki kuvat aina vaan näy... :( Mutta oikeesti todella taitava olet piirtämään! Pidin kaikista jutuista todella paljon!!
   Sirius ja Arianna.. Ihanaa! Ihana! Ihana! Memoryn ja Pakkaskukat olen lukenut niin monesti, ja sinä osasit vielä piirtääkkin tommoisen... :O Olen aivan sanaton. Mitään rakentavan suuntaistakaan tässä kommentissa ei ollut, mutta... Vau.

Poissa Kuumato

• Vuotislainen
  • Kauhukakara.
Vs: Kelmeilyä ja vähän muutakin (PÄIVITYS 15.4.2012)
« Vastaus #35 : Huhtikuu 15, 2012, 12:03:13 »
Olin unohtanut vuotiksen olemassaolon vuosiksi. Hämmästyin todella kun huomasin että tähänkin ikivanhaan ketjuun on viimeksi kommentoitu viime vuoden loppupuolella O_O Vaikka viimeisimmästä päivityksestäkin on nelisen(!) vuotta aikaa... Hurjaa!

Tätä viestiä tuskin kukaan lukee, mutta innostuin kelmeistä uudelleen näin vanhoilla päivilläni (heh heh) ja skannasin kadonneet sivut uudelleen. Tuo sarjis kun on kuitenkin pisin sarjakuva mitä olen koskaan saanut aikaiseksi ja siksi kovin tunnearvokas. Inspiroiduin myös Potter-maailmasta ja kelmeistä siinä määrin uudestaan että aloitin piirtämään uutta sarjakuvaa aiheesta. Linkit löytyvät tuosta ensimmäisestä viestistä jonka päivitin.

Kiitoksia hirveästi kaikista noista kommenteista joita on tullut vaikka olen vuositolkulla ollut pois linjoilta <3

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #36 : Huhtikuu 15, 2012, 14:09:00 »
Minulla on taipumus katsoa vastaukset omiin viesteihini ja siksi huomasin heti, että tätä on päivitetty. Muistaakseni pidin sarjakuvasta kovasti silloin neljä (onko siitä niin kauan?) vuotta sitten, joten katson varmasti päivityksesi. Olen iloinen, että innostuit piirtämään sen loppuun.

//sivut 13-15 ovat edelleen teillä tietymättömillä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2012, 14:18:09 kirjoittanut Valeriana »
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Lorelane

• Vohveli-Murmeli
  • Vuotislainen
  • NO H8 ! Equality is for all!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #37 : Kesäkuu 08, 2012, 21:32:51 »
Sait uuden fanin!

Rakastan Sirius ja Arianna  kuvaa, vaikka Sirius näyttää jotenkin tosi nuorelta. Veikkaisin häntä noin 14 vuotiaaksi xD

Sarjakuvaan olen myös koukussa ja toivon ,että siihen tulisi jatkoa.

Kysyisin kuitenkin, että miksi sivut 13, 15,16 ja 18 eivät toimi? Sivu aukeaa, mutta sanoo sitten että "Not Found" . On tosi häiritsevää lukea, kun sivuja puuttuu :/

Tykkään tyylistäsi piirtää. Se on rento, mutta kuitenkin tarkka, sekä sisältää paljon mangatyyliä (jota rakastan!) Eritoten sivulla 5 oleva Siriuksen naamakuva sai naurattamaa. Toivoisin lisää piirrustuksia!

Lorelane

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2012, 21:47:36 kirjoittanut Lorelane »
Please don't walk away. Please don't leave me in the dark. I just want you beside me. To hold me, to save me, to love me. <3