Kirjoittaja Aihe: Inhokkihahmosi?  (Luettu 97988 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kurt

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Inhokkihahmosi?
« Vastaus #200 : Syyskuu 08, 2011, 19:52:47 »
Yksi suurin inhokki Peter Piskuilan
Hän on niin säälittävä puolenvaihtaja että ei juma! Siinä selitys.
Toinen varmaankin Cornelius Toffee Ei voi millään uskoa Harrya viidennessä kirjassa, ekassa kirjassa tarvitsee koko ajan neuvoja Dumbledorelta ja lopulta nousee päähän... Säälittävää!
"Kun soittaa epävireisellä kitaralla on laulettava epävireisesti mukana"

Poissa Ledi

• Suklaanarkomaani <3
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Jos kaksimielisyys pidentää ikää, elän ikuisesti!
  • Pottermore: BloodNight20814
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #201 : Syyskuu 12, 2011, 19:28:26 »
Inhokkini? No, helppo vastaus, Harry Potter, muka niin sankari, cooli ja yliluonnollinen, ah-niin-epäitsekäs pyhimys, mutta itse olen vihannut tätä koko sarjan, mutta jatkanut vain ihanien sivuhahmojen takia. Sitten on Ginny Weasley, kamala, itserakas p***a! Yöök! Aina niin Harryssa kiehnäämässä ja niin muka-ihana. Lisäksi Ron Weasley, plah, niin klisee ystävähahmo, aina mukana, ei voi ikinä antaa muille omia salaisuuksia ja niin ylimielinen... Yök!

En tajua, miksi vihaan suurinta osaa hyviksistä, no, pahikset on kivempia.
Jos haluaa päästä sateenkaaren juurelle, on ensin kestettävä sadetta.

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #202 : Marraskuu 02, 2011, 08:07:47 »
BELLATRIX!! Tämä mielipuoli on hirvein ikinä

1.Hän on hullu kun 500 monsteria yhdessä.
2.Murhaa ketä haluaa
3.Kauhea ilmeilijä
4.Paennut azkabanista
5.On tappanut monta lemppa hahmoa

//Turhia enttereitä poistettu. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2011, 15:23:41 kirjoittanut gamma »
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa Ambrosia

• Veikeä Vesihiisi
  • Vuotislainen
  • Moves like dragon
  • Pottermore: BronzeStone190
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #203 : Marraskuu 04, 2011, 17:10:21 »
Lavender ja Parvati on ärsyttäny mua aina. Parvati ei ihan niin pahasti, mutta kuitenkin. Hahmot kuvataan sillä tavalla, että ainakaan mulle käsitys heistä ei ole muodostunut kovin positiiviseksi. Kikattelijoita, joista jää sellaisten mielikuva kuin olisivat erittäin stereotyyppisiä blondeja. : 'D Sori nyt vaan, mutta varsinkin Lavender on jotenkin aina tuntunut siltä, etti hänen korvien välissään tapahdu juuri mitään.

Aika monet noista ikävistä, ilkeistä ja mielipuolisista hahmoista on inhokkien listalla, mutta en mä voi sanoa vihaavani yhtäkään. Jokaisella hahmolla on kuitenkin paikka tarinassaan, oli hahmo minun mielestäni kuinka inhottava ja turha tahansa.
Tähdet ovat paloja historiasta ja sen kauneudesta nykyhetkestä nähtynä.

Poissa Watson

• Vuotislainen
« Vastaus #204 : Marraskuu 06, 2011, 13:51:39 »
Horatius Kuhnusarvio:

Se on mielistelijä ja ylistää liikaa Harrya!

Lavender Brown:

Itkupilli, pusufani, herkistelijä, romanttinen... HYI! Inhoan tuollaisia ihmisiä!

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #205 : Marraskuu 06, 2011, 14:08:22 »
Pitääpä nyt sanoa, että vaikka täällä osa on osannut perustella mielipiteensä hyvin, niin osa täällä on saanut minut ärsyyntymään niin pahasti, etten muista milloin viimeksi olen ollut niin ärsyyntynyt. Perustelkaa kiltit, kunnolla. Ainakaan minun mielestäni se, että joku on ollut Harrya kohtaan ilkeä, ei ole kunnollinen syy pitää hahmoa inhokkina.
No jaa, itselläni kylläkin pyhä Potter on inhokkihahmo, että saatan olla puolueellinen.
Mutta kaikki Potan tempaukset. "En halua suosiota, en tahdo olla suosittu vain sen takia että Voldemort tappoi vanhempani. Mutta siis hän tappoi heidät, ymmärrättehän? Minutkin hän yritti, mutta en halua suosiota, älkää palvoko minua! Ai, mitä, nytkö minua ei palvotakkaan?! En päässyt valvojaoppilaaksi? Ron saa kerrankin huomiota, joten minäpä teen kauhean raivokohtauksen ystävilleni ja suutun, kun yhtäkkiä kaikki eivät lankeakaan polvilleen ja ylistä minua!"
On monia hahmoja, joista en pidä, mutta heillä on sentään syvyyttä. He tuovat tarinaan elämää. Mutta Potta on mielestäni vain itsekeskeinen säälinanoja, jonka on aina ihan pakko pelastaa koko maailma ihan yksin ja esittää kovinkin kärsinyttä marttyyria tyyliin "Uhraudun puolestanne, palvokaa kiitokseksi!" Mielestäni Profeetta puhuu viitosessa ainakin osittain asiaa...
Thyone, yhdyn mielipiteeseesi täysin Potterista ja Chosta.  Hyi.
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #206 : Joulukuu 01, 2011, 18:23:58 »
Inhokkini? No, helppo vastaus, Harry Potter, muka niin sankari, cooli ja yliluonnollinen, ah-niin-epäitsekäs pyhimys, mutta itse olen vihannut tätä koko sarjan, mutta jatkanut vain ihanien sivuhahmojen takia.
Tässä se tiivistettynä. Ymmärrän toki että Harry on sarjan päähenkilö, mutta että Harry, Harry, Harry ja Harry. Lievästi sanottuna kyrsivä ihminen.
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #207 : Joulukuu 21, 2011, 20:26:46 »
Ykkösenä Harry, eikä tarvitse edes harkita. Harry on huippuhuispaaja, loistava pimeyden voimilta suojautumisessa, kouluaikanakin hädintuskin livahtelee Voldemortilta tämän tästä, rohkea kuin mikäkin ja kulkee nokka pystyssä, eikä siedä vastaväitteitä. Niin, ja rikas kuin mikäkin. Etenkin Feeniksin killassa hän on erityisen ärsyttävä, koska 'oh my god, minusta ei tullut valvojaoppilasta! Miten Ronista tuli, eikä minusta? Kyllä minä itselleni olisin merkkiä odottanut, enkä Ronille, en'. Potter on olevinaan pyhimys, joka ei tahdo huomiota, mutta räjähtelee heti, kun huomio siirtyy muualle. Minusta on myös vähän säälittävää, että ah-niin-rohkea sankarimme ei esimerkiksi kerro Dumledorelle arvestaan, koska Dumledore ei ole puhunut hänelle, eli Harry on myös pikkumainen.

Toinen hahmo, josta en kauheasti pidä, on Kuhnusarvio. Minusta on ärsyttävää, että opettaja ottaa selkeitä suosikkeja ja pitää pikkuisia kahvikekkereitään. Totta kai osa opettajilla on aina suosikkinsa, mutta Kuhnusarvio vie sen erittäin pitkälle. Mutta ei kai 'Vanhassa kunnon Kuhniksessa' muuta vikaa ole.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2011, 20:30:37 kirjoittanut pilvenpiirtäjä »
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Crying

• Vuotislainen
  • Whii
« Vastaus #208 : Joulukuu 21, 2011, 20:54:06 »
Ihan näin offtopiccina, miten te jaksatte lukea kirjoja läpi jos Harry on niin kamala? Sehän on päähahmo sen seitsemän kirjan ajan.
And they dream in their sleep

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
« Vastaus #209 : Joulukuu 21, 2011, 21:21:52 »
Ihan näin offtopiccina, miten te jaksatte lukea kirjoja läpi jos Harry on niin kamala? Sehän on päähahmo sen seitsemän kirjan ajan.
Ihan näin offtopiccina, itse en ole todellakaan Harryn suurin fani, koska hän on mielestäni todella rasittava, etenkin viimeisimmissä kirjoissa, mutta siitä huolimatta rakastan Rowlingin luomaa maailmaa. Rakastan Rowlingin luomia (sivu)hahmoja, pidän kirjojen juonesta ja rakastan Rowin kirjoitustyyliä.

Minusta päähenkilö ei ole aina se oleellisin osa kirjoissa (tai kirjasarjoissa), sillä itse en kovinkaan usein kiinny kirjan päähenkilöön, vaan lähinnä kirjan juoneen ja sivuhahmojen persoonallisuuksiin. Ja minä todellakin jaksan lukea Potterit monta kertaa peräkkäin, vaikken kirjojen päähenkilöstä pidäkkään, sillä se Rowlingin luoma upea maailma, saa minut lumoihinsa. Ja sitä paitsi olen henk. koht, sitä mieltä, että hyvä kirja(sarja) tarvitsee jonkun hahmon/hahmoja, joita voi "vihata" ja jotka ärsyttävät käytöksellään/puheillaan, olisiko vähän tylsä kirja jos kaikki olisivat vain ihania?

Olen tainut kirjoittaa tähän ketjuun jonkun viestin joskus aiemmin, mutta olen todella laiska enkä jaksa tarkastaa mitä siinä lukee, mutta uskon kirjoittaneeni siihen vihaavani Harryä. Joo viha on sanana todella voimakas, enkä minä ehkä vihaa Harryä, mutta kyseisellä hahmolla on itseeni ärsyttävä vaikutus ja välillä tekisi mieli sanoa herralle pari valittua sanaa. Koska no, eiköhän se ole tullut selväksi tämän topicin vastausten kautta, mikseivät jotkut pidä Harrystä. Mitäs on maailmanpelastajasankari-ja-ah-aina-niin-paras.

Ja anteeksi jos loukkasin jotakuta tällä kirjoituksellani, se ei ollut todellakaan tarkoitukseni, voin puolustuksekseni kertoa olevani erittäin väsynyt rankan työpäivän jälkeen. :)

Poissa Puhpallura

• Sonic Screwdiver
  • Vuotislainen
    • kirja/valokuvaus-blogini
  • Pottermore: ThornOwl10828
« Vastaus #210 : Joulukuu 23, 2011, 22:00:35 »
Selvästi Peter Piskuilan. Ääliö petturi ja pyrkyri, sellaisia minä inhoan eniten, niin velho- kuin jästimaailmassakin. Myös Dolores Pimento tuotti suurta inhotusta -.-

Sitähän minäkin aina mietin.. Tai siis, eikö Harryn kohtalona ollut tuhota Voldemort? No, miksi pitää sitten kokoajan valittaa siitä, miten Harry aina pelastaa kaikki, eihän se sille mitään voi, näin se vaan menee -.- En kyllä tarkoita tällä sitä, että Harry olisi lempihahmoni, mutta täytyykö häntä inhota?

//Zenz muokkasi peräkkäiset viestit yhteen :) Ja haluaa sanoa, että kirjat oli muuten niin mahtavia, et kyllä yhtä ärsyttävää teiniä kesti ihan vaan sen takia :P
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2011, 22:09:55 kirjoittanut Puhpallura »
we are all stories in the end
just make it a good one

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
« Vastaus #211 : Joulukuu 24, 2011, 22:59:15 »
Inhokkini? No, helppo vastaus, Harry Potter, muka niin sankari, cooli ja yliluonnollinen, ah-niin-epäitsekäs pyhimys, mutta itse olen vihannut tätä koko sarjan, mutta jatkanut vain ihanien sivuhahmojen takia.
Tässä se tiivistettynä. Ymmärrän toki että Harry on sarjan päähenkilö, mutta että Harry, Harry, Harry ja Harry. Lievästi sanottuna kyrsivä ihminen.

Pakko olla samaan mieltä.
En ole sietänyt Harryä viidennen kirjan jälkeen, koska hän on niin tajuttoman rasittavan ärsyttävä hahmo. Aina valittamassa kaikesta ja tekee kaikesta suurta numeroa kun hänen pitää pelastaa maailma, pitää tuhota Voldemort jne..

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Animaaki

• Vuotislainen
  • Pottermore: StarRiver9930
« Vastaus #212 : Tammikuu 13, 2012, 19:54:27 »
Tästä se lähtee!

1. Bellatrix Tappo mun susikkihahmon! Miten Rowling voi elää tekonsa jälkeen!
2. Draco No muutenkin niin ärsyttävä! " sul on hienompi luuta kun mulla! Mun iskä vielä kuulee tästä!"
3. Cho
Lainaus
Cho Chang! Kauhee itkupilli... Ja kauhee muutenkin. "Oi Cedric, minä rakastan sinua. Hups, olertkin kuollut. Voi hitto sentään. 
4. Harry Jotenkin vaan niin... Klisee, ärsyttävä sankarillinen hyypiö. En osaa paremmin sanoa...
5. Pimento Nii inhottava! Kieltää Frediltä ja Georgelta huispauksen! Harrysta nyt en oo huolissani. Mutta tavallaan hausak hahmokin Pimento on, täytyy myöntää: " KENTAUREJA! KENTAUREJA! XD
6. Dobby Sanokaa mitä sanotte mutta tämä hahmo ON inhottava. Seuraa Harrya ku mikäkin syylä! Kotitonttuja vastaan mula ei oo muuten mitään mutta Dobby on nii traaginen sankari Potterin perään...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2012, 21:46:33 kirjoittanut Animaaki »
Sitä kutsutaan mielikuvitukseksi, ei humpuukiksi.

Poissa Jane Wood

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Voldemort voittaa aina
« Vastaus #213 : Tammikuu 31, 2012, 19:37:50 »
Ehdottomasti Draco Malfoy! En tiedä miksi, mutta jotenkin ärsyttävää, kun Draco kiusaa Harrya aina, jos Harrylle sattuu jotain. Argh! Malfoy voisi joskus lopettaa sen kiusaamisen. Ja täs oli mun mielipiteeni Dracosta.

En suoraan sanottuna vihaa oikeastaan muita, paitsi Bellatrix Lestrange. Miten Bella julkesi kiduttaa Nevillen vanhemmat! (No tietenki ku se oli kuolonsyöjä!) Noh, kyllä mä ymmärrän miksi, mutta kuitenkin vihaan tätä hahmoa hieman. Mutta pitikin sen ämmän (anteeksi) tappaa Sirius Musta! PS Anteeksi! Oli pakko valittaa.

Lucius Malfoy on kyllä yksi todella ärsyttävimmistä hahmoista. Jotenkin Lucius saa minut ärtymään aika lailla. Ärsyttävä tyyppi ja olin vahingon iloinen, kun Lucius joutui Azkabaniin. (Jos edes joutui :p)
Meidän oma Voldemort on paras ! ♥

Poissa Dewill

• Dracōnem dormientem nunquam tītillandus.
  • Vuotislainen
« Vastaus #214 : Helmikuu 05, 2012, 16:08:22 »
Mukava huomata etten ole ainoa joka tuntee Harrya kohtaan inhoa. En ole kovinkaan mieltynyt tähän päähenkilöön, koska... Niin nyt kun ajattelen niin en ole koskaan miettinyt tarkemmin.
Onhan Potter toki mielenkiintroinen hahmo, mutta jostain syystä en ole koskaan oikein osannut samstua häneen. Harry on jotenkin liian klisee, semmoinen orpo-rukka jolla ei oikein ole kotiasiat kunnossa, mutta silti niin sankarillinen, omasta mielestäni jopa tekopyhä, se on ehkä sana joka kuvaa hamoa parhaiten.
Niin, siitä huolimatta että on päähenkilö, mutta Potterin poika miettii ihan liikaa itseään.

Toinen inhokkini on Pimento, eli Rowling on onnistunut tavoitteessaan luoda vastenmielinen hahmo. Pimento edustaa käytökseltään, asuvalinnoiltaan sekä mieltymyksiltään juuri sellaista ihmistä joita tosielämässäkin inhoan. Vaalenpunainen pörröinen villatakki. Yäk!

Mutta kuitenkin, kaikilla tarinan hahmoilla on oma merkityksellinen roolinsa, enkä poistaisi silti ketään, vaikken kaikista pidäkään.

Poissa Rohkelikkokummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #215 : Helmikuu 16, 2012, 14:19:50 »
No mullakin aika lailla Dolores Pimento ja Cornelius Toffee, en myöskään tykkää Lucius Malfoysta, tai aika lailla muistakaan kuolonsyöjistä.
Karkotaseet!

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #216 : Maaliskuu 06, 2012, 12:03:58 »
Ykkössijalla on professori Orave. Oon aina vihannut sitä, vaikka olikin mukana vaan yhessä kirjassa/elokuvassa. Se ärsyttävä puhetyyli oli kans niin rasittavaa kuunneltavaa.

Toinen inhokki on Bellatrix Lestrange. Teki mieli repiä koko kirja palasiksi kun tappoi Siriuksen.

Onhan niitä joitain muitakin, mistä en kauheesti välitä, mut jokasella on oma merkityksensä HP:ssa. Välillä otan vähä liian tosissaan HP-maailman ja tuntuu et itekki elän siellä, ku oon meinannu jo lukuisia kertoja repiä kirjat ja rikkoa DVD:t .... :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Rohkelikkokummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #217 : Maaliskuu 24, 2012, 16:46:25 »
Hups oli pistämässä viestiä.. no, ylempi viesti multa...
Karkotaseet!

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
« Vastaus #218 : Huhtikuu 23, 2013, 20:59:20 »
Olin aiemmin maininnut itse Harry Potterin yhdeksi inhokkihahmoksi. Enää hän ei niihin lukeudu, mutta ei silti ihan lemppareihinkaan. :D

Mutta inhokit..

Ginny Weasley. Aika samoja syitä mitä muillakin.

Dolores Pimento, ei tarvii varmaan perustella.

Sirius Musta.  Ei ymmärrä asioiden vakavuutta, tuntuu olevan vähän täynnä itseään, ja ennakkoluulonen.

Näiden lisäksi en pidä yhtään Bellatrixistä, Peteristä enkä Toffeesta.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2016, 19:23:03 kirjoittanut Kystisnap »

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedElm16162
« Vastaus #219 : Huhtikuu 26, 2013, 16:16:39 »
Olen tainnut joskus kauan sitten kirjoittaa tännekin, mutta lukiessani kommentteja ja muiden mielipiteitä teki mieli itsekin pohtia aihetta uudelleen. Monien mielipiteet eivät juurikaan yllättäneet minua. Tietyt hahmot pyörivät tämänkaltaisessa aiheessa ymmärrettävistä syistä. Inhokkihahmo on hyvin subjektiivinen kysymys, mutta en voi väittää, ettenkö olisi yllättynyt joidenkin vaihtoehdoista. Pohtiessani inhokkihahmojani törmään usein tilanteeseen, jossa huomaan heissä olevan myös jotain hyvää siis useimmissa. Musta-valkoiseen asetteluun ei tässäkään aiheessa voi päätyä - ei kun kyse on J.K. Rowlingin kirjoista.

Monen inhokkihahmo näyttää olevan Harry Potter. Tämä ei täysin yllätä minua. Minua yllättää se, miten monen mielipide tämä onkaan. Inho on mielestäni todella vahva käsite ja juuri se saa minut miettimään, miten Harrya inhoavat oikeastaan pystyvät lukemaan kirjoja, kun koko tarina pyörii hänen ympärillään. En itsekään pidä Harrysta kaiken aikaa. Toisinaan hän on aika ylimielinen (tämän ominaisuuden hän on tainnut periä isältään ja lisäksi se valitettavasti on monen rohkelikon ominaisuus). Harry on melko impulsiivinen eikä hänen malttinsa ole kauhean pitkä. Täytyy kuitenkin muistaa, että osa Voldemortia asui hänessä ja varmasti osa Harryn "huonoista" ominaisuuksista johtuu tästä. Minä en pidä Harryn musta-valkoisesta ajattelusta: hän olettaa, että kaikki luihuiset ovat pahoja perustuen kokemuksiin Draco Malfoyn kanssa. Toisinaan Harry luottaa vain omaan itseensä. Offtopiccina on kuitenkin pakko lisätä, että Harry on vaatimaton, hyväsydäminen, epäitsekäs, sankarillinen, hyvä, erittäin suvaitsevainen ja avoinmielinen, itsenäinen "Sinä olet epätavallinen velho, Harry Potter -- Jos uskoisin, että joku velho ei tavoittele henkilökohtaista hyötyä, niin se velho olisit sinä, Harry Potter." Harrylla on todella raskas taakka kannettavanaan, joten onhan se ymmärrettävää, että hänkin välillä purkaa tunteitaan -niin kuin kaikki teini-ikäiset. Harry palvelee ystäviään ja lopultahan hän ymmärtää, että hänen ei tarvitse pärjätä yksin. Harryssa on paljon enemmän hyviä ominaisuuksia kuin huonoja ja nämä huonot ominaisuudet tekevät sankaristamme realistisemman. Kirjoista löytyy hetkiä, jolloin en voi sanoa pitäväni Harrysta, mutta hänen tekonsa ja valintansa määrittelevät sen, että hän on ja tulee aina olemaan sankarini. En aina pidä hänestä, mutta en häntä inhoa.

Bellatrix Lestrange on inhokkihahmojeni huipulla. Bellatrix tekee kaiken katumatta mitään. Hän ei tunne armoa. Hän on sadistinen. Hän ja Voldemort taistelevat ykköspaikastani, mutta ero on oikeastaan siinä, että Voldemortin pahuuden voi jollain tasolla ymmärtää. Bellatrixissa niin kuin ei Voldemortissakaan ole mitään hyvää. Lisäksi näiden kahden henkilön takia liian moni rakastamani hahmo on kuollut.

Dolores Pimento on lähes yhtä korkealla kuin Voldemort ja Bellatrix. Hän ei todellakaan ole sitä miltä näyttää. Kaiken sen pinkin ja muka viattoman hymyn alla asustaa jokin hyvin kammottava... sielu. Pimento kuvittelee, että hänen tekonsa ovat oikeutettuja, koska hän työskentelee Ministeriössä... kamala nainen kaikin puolin. Lisäksi hän on hyvin suvaitsematon, koska hän ei ymmärrä heitä. Se aiheuttaa hänessä pelkoa, koska hän ei edes yritä ymmärtää.

Draco Malfoy on melkein koko sarjan ajan suvaitsematon, ilkeä, alistava ja kaikin puolin paha. Tietenkin myöhemmin huomaamme, ettei hän ole täysin paha ja on saanut ymmärryksen hyvyyteen äidiltään. Mutta Dracon kaltaisiin ihmisiin olen valitettavasti itsekin törmännyt, joten se saa minut vihaamaan häntä entisestään. Tämänkin takia minun on helppo samaistua Harryyn.

Gilderoy Lochart on vastenmielinen hahmo siinä mielessä, että hän on niin ylimielinen ja narsisti. Tietenkään en olisi suonut hänelle niin onnetonta loppua, mutta hän ei todellakaan arvostanut ketään muuta kuin itseään ja sellaiset ihmiset ovat mielestäni... kammottavia. Onhan hän aika koominen hahmo, mutta en löydä hänestä mitään hyvää.

Vernon Dursley on mielikuvitukseton, armoton, suvaitsematon ja epäoikeudenmukainen. Isänä hän on epäonnistunut täydellisesti. Hän on Harrylle loppuun asti todella ankara, mutta mielestäni tämä johtuu siitä, että hän ei voinut kertoa Harrylle, miten kova paikka maailma todella on. Hän purki sen kaiken Harryyn samalla tehden Dudleysta lellityn ja avuttoman.

Severus Kalkaros on oikeastaan hyvin vaikea hahmo kategorioitavaksi. Ei hän varsinaisesti inhokkihahmoni ole, mutta onhan se outoa, että häntä vihaa melkein seitsemän kirjaa ja lopulta paljastuukin, että hän on.. no, hyvä. Mielestäni Kalkaros on erittäin erittäin rohkea ja hän on lojaali Dumbledorelle loppuun asti. Mutta nämä hyvät ominaisuudet eivät poista sitä, että hän kohtelee Harrya todella kamalasti tavallaan ymmärrettävää Jamesin ja Siriuksen kohdeltua häntä niin huonosti. Mielestäni hän on hyvä erittäin kieroutuneella tavalla. Mutta suurimman osan sarjaa vihaan hänen käytöstään ja valintojaan.
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #220 : Toukokuu 02, 2013, 18:13:22 »
Dolores Jane Pimento on hahmo, jota huomaan monien inhoavan. Syytä tuskin tarvitsee kysyä tai sen tarkemmin selventää. Jos Rowling halusi luoda ärsyttävän hahmon ja keksi sen vuoksi Pimennon, en voi kuin sanoa, että hän teki hyvää työtä. En pysyisi montaakaan minuuttia rauhallisena, jos joutuisin olemaan tällaisen ihmisen kanssa samassa huoneessa. Raivostuisin varmasti nopeasti, vaikka en olekaan raivonpuuskistani tunnettu (tai ainakin niin olettaisin, koska pidän itseäni aika neutraalina ja jopa ilmeettömänä ihmisenä).

Cornelius Oswald Toffee on hänkin loppupäässä muuttunut hyvin ärsyttäväksi, vaikka vaikuttaakin ensin ihan kelvolliselta ja aika neutraalilta hahmolta. Hän ei kuitenkaan ollut niin kovin suuressa osassa kirjoissa, että osaisin tämän parempaa analyysiä tehdä. En vain yksinkertaisesti pitänyt tästä hahmosta. Hän oli minusta tylsä.

Dursleyt ovat sellaisia hahmoja, jotka pistävät tosissaan miettimään, voiko niin inhottavia ihmisiä olla olemassa. Ihmettelen myös sitä, ettei kukaan ole huomannut, miten he kohtelevat Harrya. Pitäisihän sen näkyä jo ulkonäössä, jos hän syö jotain pari-muutama leipäpalaa päivässä asuessaan Dursleyden luona ja parempana päivänä ehkä vähän keittoa yms.. Kyllähän sillä hengissä pysyy, mutta oletan, että laihtuu ja kalpenee aika tavalla. Ehkä kenties?

Edellä mainittujen lisäksi en ole mikään Barty Kyyry nuoremman suuri fani. Jo pelkkä hahmon sukunimi aiheuttaa minulle jostakin syystä puistatusta. Siitä on jo aikaa, kun viimeksi luin Liekehtivän pikarin, mutta muistelen, että koko hahmo oli minusta karmiva, enkä haluaisi joutua hänen lähelleen.

Kirjoissa on myös sellaisia hahmoja, joista en sen suuremmin pidä, mutta joita en myöskään inhoa. Niihin kuuluvat mm. Draco Malfoy, Severus Kalkaros ja itse Harry sekä jotkut aika pienessä osassa olevat sivuhahmot. Heissä on jotakin ärsyttävää, mutta myös (ainakin noissa nimeltä mainituissa) jotakin erikoislaatuista tai hyvää, joka tekee heistä... paremman sanan puutteessa inhimillisempiä.

//Edit: Tämä viesti oli pahasti uudelleen kirjoittamisen tarpeessa. ^^'
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2016, 18:59:07 kirjoittanut Soul Spirit »
The darkness descends on quiet earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Clayrien tytär

• Poni, ei aasi <3
  • Vuotislainen
  • Valitseeko kulkija tiensä vai tie kulkijansa?
« Vastaus #221 : Toukokuu 02, 2013, 18:55:24 »
No niin, pistetäänpäs nimeä listaan!

Harry Potter. Miksikö? Monet ovat tämänkin kertoneet jo, yhdyn aiempiin mielipiteisiin Potterin pennusta; ensin ollaan silleen Ei, älkää minua palvoko, voisinhan minäkin olla kuollut nyt ja sitten kun kukaan ei palvokaan, niin kyllä sitten ollaan niin Montako kertaa MINÄ olen pelastanut teidät? Nyt itkupotkuraivari kun kukaan ei enää palvokaan. Jotenkin ei vain iske minuun.

Dolores Pimento ja Cornelius Toffee ovat kaksi ministeriön vanhaa harppua. Näistähän tulisi kerrassaan loistava pari: Hehee, tungetaanpas kapuloita Dumbledoren rattaisiin ja sitä rataa.

Ginny Weasley on ärsyttävä punapää penikka (anteeksi, en inhoa punapäisiä vaikka se siltä vaikuttaisi) kuten isoveljensä Percykin. Percy on tyhmä hahmo, miksei kuollut jo ensimmäisessä kirjassa? Ginny on rasittava, jälleen yhdyn aiempiin mielipiteisiin: ensin ujo hissukka (menetteli) sitten suosittu lehmä. Dislike.

Peter Piskuilan. Riittääkö jos sanon yäk?

Sitten on se itkupilli Cho Chang... Oi Cedric, rakkaani, uh Potter, armaani.

Pienempänä inhosin Dracoa yli kaiken, mutta nyt suurin piirtein rakastan (vaikka hän onkin selkärangaton ääliö). En pitänyt myöskään Minervasta vaikka sittemmin olen tajunnut hänen olevan mukava hahmo :)
Hot stuff Hufflepuff! We work hard and we play fair
Allright, we polite, loyal, huffling day and night
Hands up Hufflepuff! We don't sweat the small stuffs, no~~

Poissa Diamond

• Vuotislainen
« Vastaus #222 : Heinäkuu 19, 2013, 16:20:00 »
Minun inhokkihahmojani ovat:

Dolores Pimento: Yäk! Miten kukaan voi olla niin tunteeton ja teennäinen?

Percy Weasley: Inhottava tärkeilijä, jolle ministeriö on tärkeämpi kuin oma perhe.

Bellatrix Lestrange: Vihaan sitä, tappoi Siriuksen ja kidutti Nevillen vanhemmat mielipuoliksi!!!);

Peter Piskuilan: Säälittävä luuseri, ensin pettää ystävänsä ja sitten lavastaa toisen ystävänsä syylliseksi!

Draco Malfoy:Ylimielinen ja itseään täynnä oleva typerys... Tosin ehkä kasvatuskin on vaikuttanut siihen?
Luna Lovekiva -> Diamond

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #223 : Heinäkuu 20, 2013, 13:01:48 »
Gilderoy Lockhart Pidän tästä hahmosta muuten, mutta mua kuvottaa se, kuinka Salaisuuksien Kammio-kirjassa hän tunkee koko ajan joka paikkaan Harryn perässä mussuttaen jotain julkkiksena olemisesta. Se sai mun päreet palamaan. Muuten ihan hauska heppu.

Dolores Pimento Varmaan kaikkien Potteristien vihaama hahmo. Niin munki. En voi sietää sitä.

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #224 : Toukokuu 08, 2014, 17:09:36 »
Drago Malfoy ja hänen jenginsä, so-so!
Inhottavampaa ja ilkeämpää poppoota saa hakea kissan ja koiran kanssa! >:(
Ja lisätään poppooseen Lucius Malfoy ja Dursleyn konkkaronkka. Puh ja pah millaisia kiusanhenkiä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2014, 21:46:28 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina