Kirjoittaja Aihe: Mikä elokuva sai sinut itkemään?  (Luettu 41136 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • TYMiläinen :)
Vs: Mikä elokuva sai sinut itkemään?
« Vastaus #100 : Tammikuu 28, 2009, 19:32:13 »
Iktin jossain ihan kahjossa piirretyssä komedialeffassa, en muista sen nimeä mutta se liittyi jouluun... se oli niin kökkö leffa ettei siinä olisi pitänyt itkeä, mutta siinä oli niin surullinen kohta että oli pakko :D.

En yleensä varsinaisesti itke leffojen surullisissa kohdissa, välillä vain simät kostuvat. Mutta sehän ei ole varsinaista itkemistä, eihän :D? No joo... sitten on tullut itketyksi kun näin Leijonakuningas ykkösen, siinä kohdassa missä Mufasa kuolee. Mut olin silloin aika pieni =). Aika moni kertoo että on itkenyt katsoessaan Titanicia. Minä en tiedä itkisinkö kun en ole kyseistä leffaa nähnyt, tosin en usko että itkisin... =)
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa Evilheart

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Taivaskiiturit, neiti kapteeni
« Vastaus #101 : Tammikuu 28, 2009, 22:37:44 »
Vaikka muuten en kovinkaan tunteellinen olekkaan, saavat hyvin monet elokuvat minut itkemään, tai ainakin silmän nurkat kosteiksi.
Kaikkien elokuvien tunteelliset kuolemat koskettavat minua oman menneisyyteni takia.

Titanic
Näinpä, tämä klassikko. En ole katsonut elokuvan kuin kerran kun olin melko pieni, 7 ehkä. Osasin kuitenkin jo lukea oikein hyvin ja itkin todella monessa kohdassa.. Kaikki se suru, kaipaus ja epätoivo :(

Leijonakuningas I
Mmm, tämä elokuva on klassikoista ainut jossa olen itkenyt. Mufasan kuolema on hyvin koskettava, sillä pieni Simba jää yksin, pikkuisen epätoivo ja valheellinen uskomus, että hän on isän tappanut.

Brokeback Mountain
Viimeisin elokuva jossa olen itkenyt. Elokuva on yksi parhaista ja surullisimmista mitä olen nähnyt. Leffan loppu on ihanasti tehty ja se rakkaan suru, kun Dennis saa tietää Jackin kuolleen. Musiikki ja tunteet, se suunnaton kaipaus saa herkistymään väkisinkin.
Jack, I swear.., nyyh :'(

TSH - Kuninkaan paluu
Mmm, kuten edellä muutama muukin on ilmaissut, niin elokuvan loppu on koskettava.
Vanhan Bilbo nojailee rakkaan sukulaispoikansa olkaa vasten ja pyytää Frodolta vielä viimeisen pyynnön... Se kun Sam tajuaa, ettei hän enää näekkään koskaan tärkeintä ystäväänsä. Se on vaan niin, hienoa ja uskomattoman hyvin tehty. 
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2009, 20:10:36 kirjoittanut Evilheart »
I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #102 : Tammikuu 29, 2009, 14:40:46 »
Hyvin harva elokuva saa minut itkemään. Ei Titanic, ei P.S. Rakastan sinua, ei Moulin Rouge. Pienenä itkin muistaakseni elokuvalle, jossa koiranpentu oli yksin ulkona ja orpona sateessa. Lehtijutulle kyllä itkin viikonloppuna, kun luin Kauhajoen koulusurmaajan äidistä ja tekstijuttuun oli liitetty lapsuus kuvia ammuskelijasta. Valokuvassa oli niin iloinen ja huoleton poika, josta tulikin sitten koulukiusattu. :( Tehkää siitä koskettava elokuva!
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Elva

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #103 : Tammikuu 29, 2009, 19:59:55 »
Minut saa kyyneliin suunnilleen joka ikinen leffa jossa on jotain vähänkin surullista. Ehkäpä siitä johtunee se etten koskaan lähde katsomaan mitään elokuvia, joissa saattaisi kenties olla jotain vähän surullista :P En tosiaan tahdo koko elokuvateatterin todistavan kyyneleitäni. Mutta jolulahjaksi saatu Pikku Naisia itketti ei ollut kivaa kun katottiin sitä yhdessä äitin ja siskon kanssa :<. Itkin siitä kohdasta kun Beth kuoli aina elokuvan loppuun asti. Lopputekstien aika pakeninkin sitten vessaan itkemään rauhassa.

Eivät kyllä ole minun juttuni nämä surulliset elokuvat :P

Kukkelikuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #104 : Tammikuu 30, 2009, 17:43:18 »
Lainaus
Peter Pan Se, missä Peter Pania näyttelee Jeremy Sumpter. Ai että. :3  Sumpter on aivan täydellinen Pan. Mutta asiaan. Itken niin useassa kohtaa, mm. siinä tanssikohdassa ja lopussa. Siinä lopussa tulee itkettyä ihan kunnolla. '' Kaikki päättyvät suukkoon.''

Juu loistava leffa ;) Itkeskelen tuossa leffassa, mutta ehkä hieman epäsovinnaisissa kohdissa...? Ainakin silloin kun Kadonneet pojat ovat ampuneet Wendyä ja Pan tulee. Vihasta itkettää kun Wendy ynähtää siinä. Siis kun... Tota... Vähänkuin vihaan Wendyä... Ehe. ^^' Sen tanssikohtauksen kelaan aina yli, ei sitä jaksa. Lisäksi itken siinä, kun se viimeinen kadonnut poika saa äidin siitä kauheasta tädistä (nimeä ei muista, laalaa.)

Kukkelikuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #105 : Helmikuu 02, 2009, 16:32:43 »
Kävin kanssa katsomassa Houkutuksen, mutta ei se minua ihan kyyneliin asti saanut? Eikun sai, siinä kun... Ööö... Nyt olen kyllä´ihan tyhmä, mutta siis se pahis, ei Laurent eikä Victoria vaan vielä se yksi...? No se kuitenkin, niin silloin kun se puri Bellaa niin rupes hirveästi säälittämään kun raukka siellä vääntelehti ihan tuskissaan...

Poissa Pomdidali

• Juustokakku
  • Vuotislainen
« Vastaus #106 : Maaliskuu 26, 2009, 15:50:17 »
Spoilaa the Duchess leffaa!

Itkin viimeksi katoessani Keira Knightleyn leffan the Duchess -ja tällä kertaa en Keiran näyttelijänlahjojen vuoksi. Kyyneleet tulvi silmiin kun Charles tuli Georgianan luokse ja yritti saada hänet karkaamaan kanssaan jonnekin jossa he voisivat olla yhdessä ja kun Georgiana joutui luopumaan lapsestaan. Olen ihan heikkona traagisiin rakkaustarinoihin ja yleensä itken erittäin vuolaasti kun rakastavaiset eivät saakaan toisiaan. Moulin Rouge, joka on yksi lempileffoistani, saa minut itkemään joka kerta.

Yleensä en itke elokuvissa kun joku kuolee (ellei se liity jotenkin traagiseen rakkaustarinaan), mutta jos eläimelle tapahtuu jotain niin kyynelkanavat kyllä aukeaa. En pysty vieläkään katsomaan Kotia Kohti -elokuvaa, koska joka kerta kun Jalo tippuu kuoppaan itken kuin 2 -vuotias vaikka tiedän että hän selviää siitä myöhemmin.
Who'd want to be men of the people
When there's people like you?

Poissa Kerberos

• Ylimääräinen pää
  • Vuotislainen
  • Life sucs and then you die.
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #107 : Maaliskuu 26, 2009, 16:21:53 »
Marley & Me. Se loppu.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

(anteeksi lyhyt ja sisällötön viesti...)
Loma on sitä, ettei ole mitään tekemistä, ja siihen on aikaa koko päivä.

Reina Tanaka

• Ankeuttaja
« Vastaus #108 : Kesäkuu 13, 2009, 19:43:47 »
Vollotan aina kuin hullu, kun katson Leijonakuningasta. Kyynelkanavani aktivoivat Mufasan kuolema ja se, kun Simbasta tulee Jylhämaan kuningas. Niissä kohdissa vollotan kuin hullu. Lisäksi... no, Bambi itkettää myös. Ja Mulan. Siinä kohdassa, kun kaikki kumartavat Mulanille, herkistyn liikaakin. Puhumattakaan siitä, että vaikka olen nähnyt ja lukenut sen monta kertaa, pillahdan itkuun aina kun Cedric kuolee Liekehtivässä pikarissa. Paahdetta en ole nähnyt muuten kuin lopun, mutta loppu herkisti todella pahasti.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #109 : Kesäkuu 17, 2009, 19:35:26 »
Pahin itkukohtaus jonka muistan leffan takia saaneeni oli viime vuonna Klik! Se oli oikeasti niin surullinen, että minun oli pakko itkeä. Toisaalta olen aika herkkä ja itken usein katsellessani Tv-sarjoja, lukiessani kirjoja tai katsoessani leffaa. Se on kai olennainen osa sitä kokemusta - itku ja nauru.

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #110 : Kesäkuu 18, 2009, 01:08:08 »
Tunnustan minäkin saaneeni hillittömän itkukohtauksen Klik!-leffaa katsoessa joskus pari vuotta sitten. Se on se tietty yksi kohtaus elokuvan loppupuolella, ja voin surutta sanoa että se on koko elokuvan paras kohtaus. Muuten Klik! on mielestäni surkeinta jenkkikomediaa vähään aikaan ja Adam Sandler on kamala, mutta sen pienen kyynelkanavat avanneen kohtauksen takia kannatti katsoa elokuva kokonaan. Ihmeellistä. Ehkä pitäisi katsoa se uudestaan, jos meillä on se yhä :)

Kaikkien aikojen pahin itkukohtaus kuitenkin tuli vastaan reilut kolme-neljä vuotta sitten, kun tv:stä tuli elokuva Tyttöni mun. Muuten elokuva on ihan katsottava ja sympaattinen, mutta aloin itkeä ihan hillittömästi sen pikkupojan hautajaiskohtauksessa :'( Varsinkin pääosan tytön reaktio oli suurimmaksi osaksi syynä tähän.

Muuten tulee itkettyä aika harvoin elokuvia katsellessa (en kai liikutu niin helposti?), tosin niitä liikkuttavampia seuratessa saatan joutua pyyhkimään muutaman kyyneleen silmäkulmistani. Yksi tällaisista voisi olla P.S. Rakastan sinua, jossa muistaakseni loppupuolella ollut päähenkilön ja tämän äidin käymä keskustelu sai itkemään pienesti.

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #111 : Kesäkuu 18, 2009, 11:44:30 »
Marley & Me. Se loppu.

Tämä. Oli. Aivan. Tuskaa. Marley & me on yksi parhaista elokuvista, mitä olen vähän aikaan nähnyt (ja joissa on eläin 'pääosassa'). Se ei kaunistele elämää, ja voi että miten Marley oli ihana. Se muistuttaa minua hieman ystäväni koirasta, sillä se on samannäköinen ja samanlainen sössijä, ja olen ihan varma että sekin heitettäisiin ulos koulutuksesta:D:d
Eräs mies siellä lentokoneessa btw niiskutti:D:Dd se oli suloista mieheltä.
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #112 : Kesäkuu 21, 2009, 18:48:55 »
Elokuvassa Topi ja Tessu itketti, kun se vanha mummo vei Topin luononsuojelu alueelle, ettei hullu metsästäjä naapuri ampuisi tätä. Erityisin surulliseksi kohtauksen tekee se, että kyseinen Mummo leffan alussa kommentoi: "Nyt en ole enää yksin" juottaessaan Topia tuttipullolla.
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #113 : Kesäkuu 21, 2009, 20:01:28 »
Silta salaiseen maahan. Ensimmäisellä katsomiskerralla itkin täysin sen lopussa. En käsitä miksi, tämä elokuvahan on lasten-seikkailu-elokuva, mutta loppu vain oli minun mielestäni surullinen..
Taru Sormusten Herrasta - Kuninkaan paluu. Se kun Frodo ja Sam puhuvat Tuomiovuoren rinteellä. Frodo on jo luovuttanut, mutta sitten Sam ponnistaa ylös Frodo selässään huutaen: "I can't carry it for you, but I can carry you!". Se kohta saa aina liikutuksen kyyneleet kohoamaan silmiin.

Nämä kaksi elokuvaa saavat minut itkemään.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #114 : Heinäkuu 10, 2009, 11:52:07 »
Benjamin Buttonin uskomaton elämä.
Yleensä en ikinä itke mistään leffasta johtuen, mutta Buttonin lopussa pari kyyneltä kihosi silmäkulmaan. Pittin ja Blanchetin kertojanäänet liikuttivat minut täysin..
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #115 : Heinäkuu 10, 2009, 11:59:23 »
Muuten, spoilausvaara.

Tässä onkin juteltu paljon Klickistä. Kyllä, äärettömän surullinen loppu. Olisin luullut sen olevan kevyt komedia jonka voi katsoa vaan siksi ettei jaksa ajatella mitään, mutta loppua kohti homma meni vain vakavammaksi ja laittoi ajattelemaan. Kun isä vaan kelaa tapahtumia ja menettää elämänsä ja perheensä oman ajattelemattomuuden takia. Varsinkin se kohta, jossa hän päähenkilö näkee isäntä viimeistä kertaa ja kelaa sitä kohtausta kokoajan.

Ja P.S. I love youssa se kohta, jossa Holly soittaa miehensä kännykkään monta kertaa vain kuullakseen tämän äänen vastaajassa.

Viimeksi kun katsoin Leijonakuninkaan, tajusin oikeasti kuinka kamala Mufasan kuolema on. Olen tyytyväinen että sellaisia kohtauksia on lastenelokuvissa, koska ei lasten pidä elää pilvilinnojen keskellä, mutta tälläkertaa liikutuin paljon ja melkein itkin.

Mutta Moulin Roguessa en koskaan itke. Se on outoa. Kaverini aina ovat kuin vesiputouksia. Mielestäni loppu on todella surullinen ja tekisin mieli aina huutaa: "Ei, ÄLÄ KUOLE! ÄLÄ KUOLE!" Mutta aina Satine vaan kuolee siinä lopussa.

Ja, tänään katsoin Taru Sormusten Herrasta Kuninkaan paluun, en ole koskaan ennen itkenyt siinä, mutta nyt kun Frodo nousee Harmaissa satamissa laivaan ja kääntyy hymyilemään ystävilleen viimeisen kerran, olin melko itkun partaalla. Kirjaa lukiessa kohta oli kyllä paljon surullisempi.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2009, 22:43:21 kirjoittanut Reta »
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Poissa Maailmanvartija

• Vuotislainen
  • Minä Minä-maa
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #116 : Heinäkuu 10, 2009, 22:55:53 »
Niinkuin moni onkin jo saonut niin todellakin Taru Sormusten Herran Kuninkaan Paluu on koskettava. Ratkean liitoksissani, kun Aragorn sanoo Mordorin Porteilla "For Frodo!" Se on jo liikaa. Kai se jonkunlainen urheus ja uskollisuus iskee.

Pitkien Kihlajaisten loppuhuipennus, on jotain liian ihanaa. Siinä todella on pakko päästää ainakin muutama kyynel poskelle. Elokuvan koskettavuus ja päähenkilön omanlainen lapsellinen jääräpäisyys, tuovat elokuvaan tietynlaista epätoivoa joka tosiaan pökittää niitä kyyneleitä esille.
LETS KILL EACH OTHER

Poissa Herne

• sääskimuori
  • Vuotislainen
  • ^ Dumbledore
« Vastaus #117 : Heinäkuu 13, 2009, 00:59:20 »
Aika samoilla pyörin, mitä muutkin. En pillahda itkuun melkein koskaan. Kirjat nyt ei koskaan saa itkemään, mutta elokuvissa esim. Titanic ja Klick! saa kyyneleet silmiin. Jos nyt uudestaan katsoisin Titanicin tai Klickin, tuskin ulvahtaisin uudestaan. Monet katsomani elokuvat on kuitenkin joskus saaneet herkille, muttei koskaan kyyneliin saakka. :D En ole nähnyt Marley & Me elokuvaa, enkä tiedä haluanko. Juttujen perusteella alkaisin melko varmasti siinäkin parkumaan, eikä tunne ole minusta mitenkään mukava.
Toisille oot muru, mulle oot koko pulla!

Poissa escalier

• ilkeännäköinen
  • Vuotislainen
    • A word, please.
« Vastaus #118 : Heinäkuu 13, 2009, 01:39:48 »
En ole kovin herkkä itkemään, oli sitten kyseessä elokuva, kirja taikka muu teos. Muutaman elokuvan aikana olen kuitenkin laittanut kyynelkanavani käyttöön.

TSH, Kuninkaan paluu. Olin tavattoman surullinen, kun Frodo uskoi Samin pettäneen hänen luottamuksensa ja lähetti tämän tiehensä. (Kai olen oikeassa osassa trilogiaa? Siitä on niin kauan kun viimeksi nuo elokuvat läpi vilkaisin..) Se oli myös ainoa kerta kun kyynelehdin elokuvateatterissa.

Ah, tämä on itseasiassa jotenkin noloa. Itkin oikeasti silmät päästäni, kun Armageddonin lopuksi Bruce Willis uhrasi itsensä ihmiskunnan puolesta. Kyllä, erittäin kornia, kyseessä oli sentään jättiluokan Hollywood-tuotos. Mutta minun mielestäni se oli oikea tearjerker!

Sitten on eräs elokuva (jonka katsoin monia, monia, vuosia sitten). Long story short: Mies oli vakavasti sairas, luultiin parannuskeinon löytyneen, mutta sitten miehen tila heikkeni uudelleen. Muistaakseni kyseessä oli jokin mielenterveydellinen yms. sairaus. Olin aivan murtunut..

Olin myös katsomassa viime viikolla Postia pappi Jaakobille, joka oli perinteisen melankolinen suomalainen elokuva. Lopussa olin taas surullinen, vaikka en ihan itkemiseen asti päätynyt. Kuten sanottu, en kuitenkaan liikunu ääripäähän asti, joten nyyhkyttelen harvoin popkornin syönnin lomassa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2009, 01:43:13 kirjoittanut escalier »
"You may have created my past and screwed up my present but you have no control over my future."
-David Klass

Myllerrys

• Ankeuttaja
« Vastaus #119 : Elokuu 06, 2009, 21:15:22 »
Silta salaiseen maahan. Ensimmäisellä katsomiskerralla itkin täysin sen lopussa. En käsitä miksi, tämä elokuvahan on lasten-seikkailu-elokuva, mutta loppu vain oli minun mielestäni surullinen..

Minäkään en tajunnut tätä, lasten leffa, ja minä poraan täysillä jo leffan keskikohdassa!
Se oli todella noloa, kun katsoin leffaa 9- vuotiaan pikkusiskoni seurassa ja yritin peitellä nyyhkäyksiäni. En kehtaa myöntää kenellekään itkeneeni siinä leffassa :'D.

Leijonakuninkaassa tulee aina itkettyä, se on yksi lempileffoistani Disneyltä. Kolmas leffa, jossa itkin, on Finding Neverland - Tarinan lähteillä. Se on hyvin kaunis leffa, ja Freddie Highmore on niin suloinen siinä! Titanicia en ole nähnyt pitkään aikaan, pitää varmaan katsoa se, sitten näkee, vollotanko siinäkin c: .

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioQuill137
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #120 : Elokuu 07, 2009, 14:40:43 »
Monissa elokuvissa on kohtia, jotka saavat kyyneleet nousemaan silmiini. Mutta ihan kunnon itkuksi asti ne harvoin muuttuvat. Joulutarinan alku itketti useammankin kerran jälkeen. Mulanin loppu, jossa keisari kunnioittaa Mulania. Tätä samaa tunnelmaa on mielestäni myös Da Vinci koodin lopussa. Jostan tuntemattomasta syystä yhden katselukerran aikana Puoliverinen Prinssi ei saanut silmiäni kastumaan.
Itkun aikaan saamiseksi ei riitä pelkkä juoni. Siihen tarvitaan myös oikeanlainen musiikki, taustat ja joskus omakin mielentila. Kummallista muuten, miten lastenkuvat saavat aikuisenkin itkemään.

Poissa Tobin

• aka Tinna
  • Vuotislainen
  • leeroy
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Re: Mikä elokuva sai sinut itkemään?
« Vastaus #121 : Elokuu 22, 2009, 17:50:01 »
Taru Sormusten Herrasta, Kuninkaan Paluu. Se kohtaus, kun Frodo ilmoittaa lähtevänsä Konnusta, on jotain niin kaunista. Kun kaikki vaan itkevät siinä ja sitten, kun Frodo antaa sen kirjan Samille ja sanoo: "Last pages are for you, Sam", tai jotain sinne päin. Siinä kohtauksessa tulee jotenkin niin haikea olo, kun he ovat tehneet niin paljon yhdessä ja sitten Frodo vain lähteekin. Ihana kohtaus. <3

Kyllä luulen, että olen jossain muussakin itkenyt, mutta ei nyt tule mieleen.

Tämä on minunkin heikko kohta - se vain on niin koskettava, ettei sitä voi sanoin kuvata! Maailman mahtavin tapa päättää elokuva. Haikea, mutta kaunis.

Poissa crybaby

• Vuotislainen
  • Who taught the voodoo that you do?
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #122 : Syyskuu 25, 2009, 19:17:45 »
Minuakaan EI Titanic saa itkemään.

Elokuvat jotka kuitenkin saivat minut itkemään:

Lassie: Kun Lassie putosi sieltä jyrkänteeltä, niin rupesin itkemään. Näin kuitenkin tämän elokuvan ollessani pieni.

Toinen mahdollisuus: En ole melkeinpä koskaan ennen vanhempana itkenyt nähdessäni jonkun elokuvan, mutta tämä pisti pillittämään kuin pieni vauva. Elokuva oli loistava ja musiikki ja näytteliät, kuinka he eläytyivät rooleihinsa ja se tunne...

Eight Below: Joka kerta kun näen elokuvan, itken ihan vuolaana! Elokuvassa näyttelee Paul Walker (Ihana!:D) ja hän on todella hyvä. Elokuva on tositarina ja kertoo 8 koirasta, jotka jäävät kylmän ja nälän armoille napapiirille, kun tutkija ryhmä ja heidän omistajansa (Paul Walker) joutuvat lähtemään, koska tutkimusmatkailija putosi jäihin. Sitten elokuvassa muutama koira kuolee ja muutenkin se on niin koskettava!

Yleensä eläin elokuvat saavat minut itkemään.
Kuulet kuinka joku kävelee portaitasi ylös, lähestyy ja tulee elämääsi, mutta koskaan et tiedä tuoko hän mukanaan hyvää vai pahaa.

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #123 : Lokakuu 20, 2009, 20:00:12 »
Pottereissa katsoessa on joskus tullut hieman kyyneleitä. Ensimmäisenä tulee mieleen nyt 6:sen sauvannostokohta. Lähinnä musiikin takia, en hirveästi tykännyt itse kohdasta, hautajaiset olisi ollut parempi.
Enkä kyllä koskaan kunnolla ole itkenyt varmaan missään elokuvassa, vaan muutama kyynel on tipahtanut. En oikein osaa itkeä. Surullinen saatan olla, ja olenkin, mutta ei vaan tule itkua.

// Tuli mieleen, että itkin katsoessani Carrieta. Syynä oli varmaankin se, että minun kävi ihan älyttömästi sääliksi Carrieta ja ajattelin kuinka kauheaa olisi, jos minua kiusattaisiin tuolla tavalla. D:

/// Vihreä maili. Siinä sellainen elokuva, missä itkin ihan kunnolla. (muuten ensimmäistä kertaa elämässäni elokuvan aikana...) En vain millään pystynyt olemaan itkemättä. Tuskin kovin moni muukaan, näin kehtaan epäillä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2010, 19:36:26 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Mirandel

• Vuotislainen
« Vastaus #124 : Lokakuu 20, 2009, 21:57:51 »
Olen todella herkkä, joten melko moni elokuva on saanut minut itkemään tai tuntemaan oloni surulliseksi.

Titanic - No johan kaikki sitä ovat sanoneetkin - se loppu, kun Jack ei herää. Ja sitten se, kun Rose muutti sukunimensä Dawsoniksi - Rose DeWitt Bukater kuoli Titanicin mukana.
Moulin Rouge - Ainoa musikaali, josta olen koskaan pitänyt. Muistan, kun tämä tuli joskus myöhään illalla TV:stä ja olin silloin siskoni luona. Sisko oli jo nukkumassa, kun minä vielä katsoin elokuvaa. Itkin aivan kamalasti siinä lopussa ja oli kova työ pitää äänet kurissa.
Taru Sormusten Herrasta - Sormuksen ritarit - Kun Gandalf Harmaa kuolee. Vaikka tietää, että Gandalf tulee vielä takaisin, niin silti tuli kamala itku. Boromirin kuolema. Vaikka en voinut sietää häntä, niin silti kyynelkanavat aukesivat, kun hän teki kaikkensa suojellakseen Merriä ja Pippiniä. Ja sitten kun Frodo lähtee ja sitten kun hän pelastaa Samin hukkumalta. Olivat jotenkin niin koskettavia kohtauksia.
Taru Sormusten Herrasta - Kuninkaan paluu - Itkin aivan hirveästi läpi elokuvan. Se kun Frodo hylkää Samin on jotenkin niin... kamala kohtaus(hyvin tehty kuitenkin). Itkin sekä surusta että raivosta. Eowyn surmaa noitakuninkaan isänsä silmien edessä ennen tämän kuolemaa. Vaikka Theoden oli välillä vähän pässi, niin silti hänen kuolemansa kosketti. Ja sitten se loppu alkaen Aragornin "For Frodo!"-huudosta päättyen Harmaisiin Satamiin. Eniten ehkä itkin, kun kaikki kumarsivat hobiteille. Se oli sen elokuvan ehkä koskettavimpia hetkiä.
Hevoskuiskaaja - itkin tälle todella paljon. Ensin alussa onnettomuudelle. Myöhemmin, milloin ikinä kuvattiinkaan hevosen ja tytön tuskaa. Ja sitten lopussa, kun kaikki vihdoin on hyvin - on todella koskettava.
Harry Potter ja Liekehtivä pikari - Lopussa, kun Lily ja James ilmestyvät Harryn vierelle ja puhuvat hänelle. Se oli jotenkin niin koskettava hetki. Sitten itkin, kun Harry itki Cedricin kuolemalle eikä meinannut lähteä Cedricin luota.
Harry Potter ja Puoliverinen prinssi - Itkin, kun Hermione itki Ronin takia ja Harry yritti lohduttaa häntä. "You're my best friend"-kommentti etenkin oli jotenkin niin liikuttava. Sitten tietenkin Dumbledoren kuolema ja kun kaikki kohottavat taikasauvansa kohti taivasta kunnioituksen merkiksi.
House of flying draggers - Loppu. Mitä muuta tässä enää voi sanoa?

Näitä olisi varmasti lisääkin, mutta ei tule tällä hetkellä mieleen.
Beautiful like a morning sun inviting the dawn to break. - Trading Yesterday(Beautiful)