Kirjoittaja Aihe: Tittelit  (Luettu 29981 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Fishi

• ateistinen kadunylittäjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Älkää olko neliöitä!
  • Tupa: Korpinkynsi
Tittelit
« : Tammikuu 24, 2007, 16:57:51 »
On topic allekirjoituksille, avatareille ja nimimerkeille, ja softan vaihduttua tarvitaan tietenkin myös titteleille. :D
Mistä tittelisi tulee? Miksi valitsit juuri tuon sanan/nuo sanat titteliksesi? Ainakin minua ja varmasti muitakin kiinnostaa, mistä nuo kaikki nimitykset tulevat.

Oma tittelini on tällä hetkellä Feeniksin kiltalainen. Samana se taitaa pysyäkin, ainakin aika kauan. Potterfoorumi, pottertitteli. FK on lempipotterini ja pidän feenikslinnuista. Pääsyy on kuitenkin lähtöisin muualta. Olen nimittäin ollut Kylän juonittelupeleissä feeniksin kiltalainen jokaisessa pelissäni, jossa se on ollut mahdollista. Tuntuukin, että minä olen aina kiltalainen enkä muuksi muutu. :D Kivan kuuloinen titteli, enkä muuta keksinyt. Kyllähän sinä mielessä kävi kaikkea kaloihin liittyvääkin, mutta eiköhän kaloihin liittyvä nick, ava ja allekirjoitus riitä...

Teidän vuoronne, kertokaa tarinanne tittelin takaa. ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2012, 21:52:22 kirjoittanut Fishi »
Kylä
"the piano keys are black and white
but they sound like a million colours in your mind"
- Katie Melua
"a passionate hour's never a wasted one" - Tuomas Holopainen

pakanalapsi

• Ankeuttaja
Re: Tittelit
« Vastaus #1 : Tammikuu 24, 2007, 19:17:32 »
No kertoisinkos minäkin :)
Elikkäs, halusin jonkun tittelin, johon tuon Velho sanan saisi mukavasti sovitettua sen kuulostamatta tyhmältä, mutta halusin tittelini myös kertovan jotakin itsestäni. Yritin kehitellä kaikenlaisia järjettömiä adjektiivilitanioita (tyyliin suloinen, loistava, ihanainen Velho. No ei nyt ihan, mutta älysitte varmaan) tai joitakin kavereihini liittyviä juttuja (wannabe-Joppe ja Velho) mutta ne eivät oikein toimineet eivätkä oikeastaan kertoneet minusta mitään.

Sattumalta tulin ajatelleeksi erästä tapausta, joka sattui joskus kouluvuoden alussa. Minä ja kaksi hyvää ystävääni emme kuulu mihinkään uskontokuntaan, mistä eräs neljäs ystävä kehitteli ah-niin-nerokkaan sanaleikin. "Hehe, tehän ootte uskottomia!" mihin toinen näistä "uskottomista" ystävistäni: "Emme toki, me olemme USKOMATTOMIA!" Siitä asti me olemme olleet kolme Uskomatonta ;) Tästä johtuen minäkin olen siis Päivisin Uskomaton, öisin Velho.

//Muoksistarallaa: Heivasin periaatteeni tittelin ja Velhon yhteensopivuudesta menemään ja samalla vaihdoin tittelikseni Boheemin piraatin, eilisillan nerokkaan älynväläyksen. Huomattavasti kuvaavampi ja veikeämpi kuin tuo edellinen, pidän tästä. Uusi tittelini oikeasti kertoo jotain minusta, ainakin omasta mielestäni. Mitä se sitten kertoo ja miten syvältä tuo tieto täytyy kaivaa, onkin ihan toinen juttu ^^
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2007, 10:49:08 kirjoittanut pakanalapsi »

Sauerkraut

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Tammikuu 25, 2007, 22:11:57 »
Sattumalta tulin ajatelleeksi erästä tapausta, joka sattui joskus kouluvuoden alussa. Minä ja kaksi hyvää ystävääni emme kuulu mihinkään uskontokuntaan, mistä eräs neljäs ystävä kehitteli ah-niin-nerokkaan sanaleikin. "Hehe, tehän ootte uskottomia!" mihin toinen näistä "uskottomista" ystävistäni: "Emme toki, me olemme USKOMATTOMIA!" Siitä asti me olemme olleet kolme Uskomatonta ;) Tästä johtuen minäkin olen siis Päivisin Uskomaton, öisin Velho.

Minäkin tämän tapaisia nerokkuuksia tavannut, itsekään kun mihinkään uskontokuntaan kuulu. Ilmeisesti ovat siis yleisiä muuallakin : )

Mutta asiaan. Bartlosin keksin, kun otin tavoitteeksi oppia joka päivä yhden uuden saksan kielen sanan. Avasin sanakirjan B:n kohdalta, ja silmiini osui bartlos eli parraton. Keksin ottaa profiilitiedoistani pois sukupuolen, koska sen näkee nyt tavallaan tuosta. Nerokasta? Ei toki.

EDIT: Myöhemmin muutin bartlosin suomen kielelle, joten muodostui Parraton Velho.
Varautukaa tittelin äkillisiin muutoksiin, älkää ihmetelkö jos tämä selitys on kymmenen minuutin päästä täysin puppua.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2007, 10:41:48 kirjoittanut Sauerkraut »

Poissa Howler

• "Räyhääjä"
  • Vuotislainen
« Vastaus #3 : Tammikuu 26, 2007, 10:01:27 »
Itselläni lukee "Räyhääjä". Heittomerkit siksi koska en kuitenkaan koe räyhääväni. Mutta, tittelini tulee siitä kauniista yksinkertaisuudesta että olen ymmärtänyt että Howler on suomennettu HP kirjoissa räyhääjäksi. :) Vaikkakin nimimerkin keksiessäni (siis Howlerin) kuvittelin Ulvojaa.. Oh well. Aina ei voi voittaa xD (Btw, jos googletatte Howlerin niin löydätte myös mölyapinan. Kuvaakohan minua? xD)

Poissa Crying

• Vuotislainen
  • Whii
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #4 : Tammikuu 26, 2007, 15:15:10 »
Hmm, ensin en keksinyt mikä olisin, sitten mieleeni tuli Madonnan Candy perfume girl-kappale. Kuvaus sopi minuun, joten laitoin sen. :D  Kappalekin on hyvä. Tämä on muuten ihana toiminto, tykkään.
And they dream in their sleep

Luftalarm

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Tammikuu 26, 2007, 15:42:14 »
Olen James Wilsonin omaisuutta!

Oma tittelini on peräisin House-televisiosarjasta. Ei mikään yllätys, sillä viime aikoina fanitukseni kyseistä sarjaa kohtaan on kasvanut lähes maksimiin ja tietysti minulla on pakonomainen tarve kertoa siitä kaikille. Pahoitteluni kaikille kanssaeläjille. :D

Miss Perfect

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Tammikuu 27, 2007, 17:12:01 »
No tämänhetkinen tittelini on Pikachu, kuten huomaa. Se on myös parilla foorumilla se sama. Pikachu tulee tällähetkellä siitä, kun minulla on joku ihme Pikachu -kausi menossa. En ole ennen tykännyt siitä pokemonista, mutta nyt olen alkanut pitämään siitä ihan valtavasti :D ja se on kivaa, kun voi vaihtaa titteliään.

Elruwen

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Tammikuu 27, 2007, 17:30:35 »
Rozenkristall on tällä hetkellä tittelinä. Tulee Rozen Maiden Träumend-nimisen animen ensimmäisen jakson nimestä (Barasuishou/Rozenkristall). Kuulosti kauniilta ja sarja on hauska myös.

Mukava tämä uusi softa, kaikin puolin.

Poissa Tappajan haaska

• reipas ja lahjakas
  • Vuotislainen
  • Kenenkä kanssa?
« Vastaus #8 : Tammikuu 27, 2007, 19:35:41 »
möks (igen)
Menneet versiot: kelttisirkkeli, narsissi, sukuviaton.

Nykyisin olen reipas ja lahjakas. Viittaus Hassisen koneen kappaleeseen "Reippaat ja lahjakkaat laulajaveikot", jossa reippaus ja lahjakkuus on määritelty uudelleen ("Lahjakkuus on sitä että juo paljon viinaa/reippaus on sitä että sekoilee--"). Tittelin reipas ja lahjakas, eivät tarkoita biisin määritelmiä sanoista, mutta ovat kuitenkin ironiaa, ts. en ole reipas, vaan kohtuullisen selkärangaton, ja lahjakkuuskin on vähän niin ja näin. Silti halusin titteliksi jotain positiivissävytteistä, ja nuohan ovat ihan tavoiteltavia ominaisuuksia. Lisäksi ne voi lukea yhteen tuon noita-sanan kanssa. Eli olen reipas ja lahjakas noita :) Kuulostaa hyvältä, eikös vain? Ja onhan tittelistäni myös mahdollista tosiaan bongata tuo viittaus Hassisen koneeseen ja Ismo Alankoon, joista jälkimmäinen kaikkine johdannaisineen on hyvinkin lähellä sydäntäni.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 23, 2010, 10:40:45 kirjoittanut Tappajan haaska »
Antakaa minulle ikitalvi, mutta älkää viekö kesälomaa.

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #9 : Tammikuu 27, 2007, 19:39:30 »
Hui olipa homma saada tuo titteli laitettua, olen vissiin vähän palikka vielä tän uuden forumin ja englannin kielen kanssa. Mutta joo asiaan.

Tittelinäni on siis päivä päivältä friikimpi. Se tulee siitä, kun viime keväänä aloin ehkä vielä enemmän hölöttää pottereista, tai olin pysynyt faniuteni kanssa vähän kaapissa, mutta viime keväänä selitin kuolonsyöjä päivästä ja vietin muitakin potterholistien juhlapäiviä, ja onnistuin selittämään niistä niin innoissani kaverini poikaystävälle. Hän totesi minulle sitten; "susta tulee kyllä päivä päivältä friikimpi."
Halusin sen rimmaavan tohon velhoon, niin  saapas olla tossa nyt ainakin siihen asti, että keksin jotain vielä fiksumpaa. *virnu*

Poissa Gwyneth

• propagandisti
  • Vuotislainen
  • nukkuu
« Vastaus #10 : Tammikuu 27, 2007, 20:39:31 »
Laitoin eräällä HP-fikkifoorumilla tittelikseni "Kuolonsyöjien työväenosaston propagandavastaava" ihan siksi, että viime aikoina fikkini ovat alkaneet painottua yhä enemmän ihan häikäilemättömään kuolonsyöjäpropagandaan.  Propaganda - etenkin kylmän sodan ja esimerkiksi ihan Irakin sodankin aikainen propaganda - on kiinnostavaa, ja fiktiivisessä maailmassa tuntuu jokseenkin turvalliselta leikitellä sanojen erilaisilla arvolatauksilla ja mielleyhtymillä, yrittää saada lukija taipumaan tietylle kannalle.  Tietenkään mitään kuolonsyöjien työväenosastoa ei taatusti ole Rowlingin maailmassa olemassa, sen verran elitististä porukkaa kuolonsyöjät tuntuvat olevan.  Se ristiriitaisuus on jotenkin huvittavaa ja toivoakseni tekee selväksi, etten oikeasti missään nimessä kannattaisi sellaista äärioikeistolaista elitistiroskaa mitä kuolonsyöjien aate lähinnä olisi ^^  Joka tapauksessa, koska Vuotiksessakin kirjoittelen enimmäkseen fikkiosastolle, päätin sovittaa saman tittelin tännekin.  Halusin tuon "Velho" -sanan mukaan titteliin, joten se nyt sitten vääntyi muotoon "Kuolonsyöjien Työväenosasto, Propaganda-Velho".  Näin nyt ainakin toistaiseksi. 
"Valistus on vallan ydin!" ~ Nuva Oy
Fikkejäni mm.: Kyllä vaistomme tuntee sen ja Kuinka kuolonsyöjiä tehdään

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
« Vastaus #11 : Tammikuu 27, 2007, 22:00:23 »
Minulla on tittelinä Suklaa-addikti. Olin pitkään sillä kannalla, että en laita titteliä ollenkaan kun en keksi mitään. Kuitenkin kun monella muullakin oli titteli teksti niin halusin jotakin hienoa tittelikseni ja lopulta rankan miettimisen jälkeen keksin tämän suklaa-addikti tekstin. Olen todellinen suklaa-addikti niin se on minulle hyvinkin ominainen teksti. Tämä ei varmaankaan vaihdu kovin tiuhaan, koska olen äärimmäisen huono keksimään mitään hauskoja ja päteviä tekstejä.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #12 : Tammikuu 29, 2007, 15:28:14 »
Jumitin hullun kauan fiksun tittelin keksimisen kanssa, tulee aina sama tilanne kun saisi itselleen jonkun tittelin keksiä mutta keksinpä sitten lopulta. Juu, ei tuokaan kovin järkevä ole, mutta ajatus on tärkein. :>
Eli siis tällä hetkellä minulla on tittelinä varapuuma. Siskoni joskus kutsuu minua sillä nimellä ja itse käytän tuota nimitystä vähän kaikesta, ja yhdessä toisessakin foorumissa minulla on tuo tittelinä, joten sieltä sen sitten keksin tuohon laittaa. Ihan alunperin varapuuma tulee kuitenkin Simpsoneista (kuten oikeasti varmaan puolet minun ja siskoni kummallisista jutuista :P), jossa kerran yksi vartiopuuma sai alasimen päähänsä ja sitten paikalle tuotiin varapuuma. Se oli jotenkin hauska sana ja jäi mieleen.
Kovin hyvinhän tuo ei toimi tuon Velho- vakiotittelin kanssa, mutta ei se haittaa. Ja tuskinpa tuo kovin useasti ainakaan vaihtuu, olen huono keksimään mitään titteleitä.
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
« Vastaus #13 : Tammikuu 30, 2007, 08:33:32 »
Nymfotar.

Nymfomania
naisen sairaalloisen voimakas sukupuolivietti, johon usein liittyy sukupuolinen tyydyttymättömyys; (eläinlääketieteessä:) jatkuva kiima.

Nymfomaani nymfomaniaa poteva nainen; sellaiseksi tekeytyvä.

Nymfo (arkikielessä) = nymfomaani

Näin, eli minä olen rakjastunut nöihin sanoihin ja niiden tarkoituksiin, muusta henkilökohtaisista tarkoituksista ei keskustellakaan :P Mutta minä tykkään vain nimikkeestä ja se on tittelinä muuallakin, joten miksei täälläkin? Se on kaunis ja kuvaava, persoonallinen.
Julien, you're slow-motion suicide.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #14 : Tammikuu 31, 2007, 12:13:55 »
Tittelinäni on siis Mellon. Olen aina ollut pirun huono keksimään hyviä titteleitä, ja tuo Mellon tupsahti tässä yksipäivä. Mellon on haltiakieltä Taru sormusten Herrasta kirjoista/elokuvista.
Mellon tarkoittaa siis ystävää, moni varmasti muistaa kuinka Frodo ratkoi arvoitusta ja kysyi Gandalf:ilta mitä "ystävä" on haltiakielellä- Gandalf vastasi Mellon.

Olen aina ollut hyvä ystävä. En ole mitenkään itserakas, mutta olen tässä elämässä vain tullut siihen tulokseen että olen tehnyt ja auttanut ystäviäni paljon. Olen monesti saanut kuulla että olen täydellinen ystävä. Joka on ainakin minusta vähän liioiteltua.
Se on siksi Mellon, eikä ystävä, koska Sormusten Herra on edelleen minulle yksi tärkeimmistä asioista. Yritän kunnioittaa sitä.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa dzinni

• Mangosose
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Tammikuu 31, 2007, 18:50:52 »
Olen ollut aina huono keksimään tällaisia titteleitä ja nimimerkkejä yms. joten kun huomasin topikin, jossa aurorit keksivät sinulle hienon nimimerkin niin sinneppä sitten laitoin viestin, että minäkin tarvitsen tittelin niin joku mukava aurori sellaisen minulle keksi. Itse pidän tittelistäni kovasti.

Aquila

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Tammikuu 31, 2007, 21:20:21 »
Minä annoin myös aurorien keksiä minulle tittelin, koska se edellinen keksimäni oli ihan ääliö.
Mutta tykkään hippiäisestä kovasti, vaikka se nyt ei kuvaakaan minua juuri ollenkaan.

Kaiken kaikkiaan on mukavaa kun tittelin saa vaihdettua, koska pelkkä "velho" on tylsä.

//vaihdoin itseni "Jellonaksi", pääasiassa siksi, koska kaipasin vaihtelua. Eräs tuttuni koulusta sanoi kerran minua jellonaksi, ei sen kummempaa tarinaa ^^
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2007, 20:54:05 kirjoittanut Aquila »

figappel

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Helmikuu 01, 2007, 17:34:20 »
Pidän yleensä lyhyistä titteleistä, ja usein niihin pakkaa pääsemään jotain sisäpiirijuttuja. Eli minä en oikeasti ole rouva Pumma, vaan sisäpiiriä tämäkin;)

Rouva Pumma. Juu, tiedän tasan tarkkaan miltä se kuulostaa, hym. Tuskin tuleekaan pysymään kovin pitkään, mitä nyt hetken ilahduttamassa itseäni. Äidinkielen tunnilla luimme Shakespearen näytelmän iloisista rouvista, opettaja heitteli roolit ja huomasin olevani toisena iloisena rouvana, joka oli ratkiriemukkaasti käännetty "rouva Pummaksi". Noh, siitä tuli aika hauskaa, meinasin tukehtua nauruun kerran jos toisenkin. Roolini oli suorastaan luonnerooli, vaikkei suoritus nuhaisena ja naurulta varmaan yleisölle mikään nautinto ollutkaan.

Muita suosimiani ovat sanoina kauniit askel, katse, varjo, sammal ja vastaavat. Hauskana pidän sateen varjoa, nimenomaan erikseen:) Hiukan kiinnostaisi saada joku hauska sekakielijuttu... Hmm, voisin vaihtaa Stickareen (käännös sanasta pistari, loistava luokkamme taas asialla;>), tai joku jätte kiva. Sötnos? Jotenkin taas joku språkbad-innostus;) Mölöpössi? Ehkä ei. Suuri Hemuli? (Luokka taas asialla.) Verkostotutkija... Hämä-hämäkki. Tai Idea? Tulee väkisinkin Platon mieleen.
Tulkitkaa edellinen somperrus, siten että Figappelin titteli vaihtuu lähitulevaisuudessa usein ja aina yhä omituisempaan;>

Poroneiti

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Helmikuu 01, 2007, 23:06:07 »
Paavo, minun sivupersoonani, suloinen 12-vuotias älykköpoika, jolla on ruskea tukka, siniset silmät ja silmälasit. Paavoa ei saa unohtaa.

Jenacia

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Helmikuu 02, 2007, 17:56:31 »
Meikän kustomoitu titteli viittaa taas vaihteeksi siihen, miten hirmuhirveeti pidän The Kooksien Naive-kappaleesta.  Se sopii tällä hetkellä todella hyvin omaan elämääni, ei minuun, mutta elämääni.

Olen myös itse todella naiivi ja sinisilmäinen. Minä tyhmä uskon lähes kaikeen mitä minulle syötetään, että. . . Myös muut saavat minut vaikuttamaan todella naiivilta, kun uskon ikuiseen rakkauteen ymsyms. + Titteli näyttää makeelta, kun tuo henkilökohtainen viesti tavallaan jatkaa sitä.

Zemina

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Helmikuu 02, 2007, 23:00:33 »
Kuten (ainakin juuri tällä hetkellä) näkyy, niin tittelissäni lukee Athan Hwesta. Viitta tähän Keski-Maa kauteen, joka minulla on nyt menossa. Sehän on haltiakieltä ja on tarkoittavinaan jotain Beyond the breeze tai jotakin. Ei varmastikaan ole kieliopillisesti oikein, sillä en siitä tiedä paljoakaan, mutta ajatus on tärkein! Titteli kyllä varmasti vaihtuu pian, kunhan jotain hauskaa taas keksin.

Poissa Miléna

• Ryppykuu
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: LumosQuest8
« Vastaus #21 : Helmikuu 04, 2007, 15:51:21 »
Minulla on tittelinä viikonloppu-, jonka varmasti jokainen osaa yhdistää siihen velhoon sen jälkeen eli olen siis Viikonloppuvelho ;) Viikonloppuvelho olen siksi, että nyt tässä vuoden alussa tilanteeni on sellainen, että pääsen nettiin vain viikonloppuisin, joten vuotiksessa oleminen keskittyy siis viikonloppuihin, tahdoin ilmaista sitä tällä mahtavalla tittelilläni xD

Mutta ensikuussa sitten siihen varmasti tulee jotain uutta, kun tämä ahdinkoni loppuu ;)

// Lady Ravenclaw, olenhan elitistinen korpinkynsi.

// Katkera renesanssinero on tittelinäni nyt ja se syntyi normaalista elämäntuskastani. Olen niin hyvä monissa asioissa, mutta silti en tunne osaavani mitään, siitä tittelini.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 21, 2008, 18:44:25 kirjoittanut Miléna »
Voima on massa kerrottuna kiihtyvyydellä (F = ma)

Limetti

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Helmikuu 06, 2007, 19:51:26 »
No, olen jo pienestä pitäen rakastanut omenia. Siitä kehittelin tittelin omenavaras. :)

Peikkoneito

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Helmikuu 07, 2007, 15:31:22 »
Minulla tuossa lukeepi Höpönassu.

Siksi, että olen luonteeltani sellainen höpsö
ja muutenkin ilkikurinen ja kiusoitteleva. (:

Poissa Ouva

• Toinen Niistä Kahdesta
  • Vuotislainen
  • Tiedostamaton vuotaa tietoiseen.
    • "Matkapäiväkirja"
« Vastaus #24 : Helmikuu 08, 2007, 18:19:57 »
ruukkukasvi. Se minä olen. Ja ehdottomasti pienellä ärrällä. Tunnen tällä hetkellä hyvin voimakkaasti olevani ruukkukasvi, itseasiassa kaktus, mutta koska vielä joku aina sitten olin orkidea ja sitä ennen rönsylilja, niin ruukkukasvejahan ne ovat kaikki.

Muoks: Ja kuten jotkut ehkä ovat huomanneet, tittelini on nykyisin muotoa yksinäinen ruukkukasvi, koska huomasin tuntevani oloni erään tiistai jälkeen jotenkin yksinäiseksi... ja tyhjäksi. Ja koska tämä yksinäisyyden olotula on siitä asti jatkunut, niin...

Mupks2: Noniin... Eihän se enää ikuisuuksiin ole samana kovin kauaa pysynyt, enkä enää itse niistä vastaa, kun sitä saa kerta muuttaa, mutta tämän hetkinen tittelini on omani. Eli kiinalainen lukkoseppä tulee suoraan Herkule Poirotin yhdestä jaksosta... niin hauska, että laitoin ihantitteliksi asti.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2008, 15:26:51 kirjoittanut Ouva »
Kuka tahansa siihen pystyvä saa vapaasti vaihtaa titteliäni, vaikka siinä olisi jo jokin nimike, kunnes toisin ilmoitan. / Kaurat ja Ryynit

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #25 : Helmikuu 10, 2007, 18:46:08 »
Aluksi pistin titteliksi typerästi Noita, kun en tajunnut että siinä alla lukee Velho. Mutta päätin muuttaa sen Suklaan Ystäväksi, koska oikeasti, koko ajan - näin talvella - tekee mieli jotain suklaista, ja meillä on lainassa sellainen Suklaa-kirja, jossa on aivan törkeän ihania kakkuja ja muita hörhellyksiä. Pitää varmaan taas väsätä sellainen suklaatorttu, joka on bravuurini... jos suklaa ei lihottaisi, söisin sitä varmaan kuin leipää.
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Tuulenpuuska

• aistiharha
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SwordHeart86
« Vastaus #26 : Helmikuu 14, 2007, 18:17:56 »
Kuten jokainen näkökykyinen otus voi huomata kohdistamalla katseensa tästä tekstistä hiukkasen vasemmalle, tittelini: aistiharha.
Tuo sana putkahti esille keskustelussa (kaikella kunnioituksella) enemmän tai vähemmän friikkien ystävieni kanssa. Ihastuin sanaan sillä silmänräpäyksellä ja näin se päätyi myös tuohon tittelini paikalle. Enpä tiedä kuvaako se minua erityisemmin, mutta pidän sen omanlaisesta "mystisyydestä". Se on myös omallatavallaan aivan järjetön ja hupaisa. Kaikenlisäksi se sopii nykyiseen avaani oikeen mukavasti.
Voisihan sellainen potter-aiheinenkin olla mukava, mutta koska mietinnäin tuloksena ei syntynyt kuin väliaikaisiksi titteleiksi kelpaavia kirjainyhdistelmiä, jätin koko ajatuksen. Sitäpaitsi ompahan ainakin nyt persoonallinen titteli! :)
There's nothing to be afraid of in the dark but the unexpected.

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
« Vastaus #27 : Helmikuu 16, 2007, 14:51:04 »
Rannekramppikuume
En oikesti tiedä, mistä tuon keksin. Lanseeraksetakseni mainosta: se vain tuli jostain.
Ehkä tuota voisi pitää jonkinlaisena viitteenä harrastukseeni ja ainaiseen inspiraation puutteeseen. Lisäksi minulla on usein ranne kipeänä, joten siitä se lienee tulee.
Pakko on paras muusa.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Helmikuu 17, 2007, 22:39:12 »
Tällä hetkellä tittelini virkaa toimittaa "Junttura". Sana on Etelä-Pohjanmaan murretta ja tarkoittaa itsepäistä. Ja itsepäinen minä todella olen. :P Osaan viedä itsepäisyyden halutessani äärimmäisyyksiin, kuten läheiseni hyvin tietävät.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #29 : Helmikuu 18, 2007, 19:28:04 »
Äh, minä muutin Suklaan Ystävän. Nyt siinä lukee Slytheclaw, eli siis Luihuisen ja Korpinkynnen sekoitus. Liittyy enemmän Pottereihin - nimittäin en osaa päättää kumpaan tupaan kuuluisin, parhaiten sopisin sellaiseen joka on niiden sekoitus. Ja jostain tupatestistäkin sain sellaisen tuloksen. Eli olen siis Slytheclaw.
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

McAny

• Ankeuttaja
Vs: Tittelit
« Vastaus #30 : Helmikuu 27, 2007, 15:31:31 »
En oikeastaan tiedä. Vetäisin vain hatusta. Halusin kuitenkin jotain kaunista ja omaperäistä. (Tai noh... Omaperäistä tuo ei ole, koska olen ennenkin käyttänyt lasi-sanaa muiden nimitysten yhteydessä) Pidän paljon keijuista, ja nyt olen innostunut niistä täysin. Lasi oli vain lisä tuohon, koska pelkkä keiju kuulosti tylsältä.

Katariina

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Helmikuu 27, 2007, 21:33:56 »
Tykkään tittelistäni, mutta en kerro mistä se tulee! =D Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään inside-juttu, vaan kulttuuri-ilmiö, johon en itse kuitenkaan ole mitenkään erityisemmin tutustunut tai ole jotenkin mukana - sana vain kuulostaa niin mielettömältä!

Poissa Amethyst

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Helmikuu 28, 2007, 22:07:40 »
Tittelini tulee siitä, kun noin vuosi sitten jouluna sain pipon, jossa luki: "Isin tyttö". Käytin sitten sitä pipoa ja kun kaveriporukassa me keksimme lempinimiä toisillemme, minusta tuli sitten Isin tyttö. Ja tuo tuli mieleen, koska jollain tapaa kaipaan noita aikoja. Kaveriporukka on kyllä edelleenkin melkein sama, mutta silti muutoksia on tapahtunut. Ja silloin pystyimme vielä hyvin leikkiä telinehippaa päiväkodin pihalla. Nykyään kukaan ei enää halua olla mitään sellaisia ja tuo titteli on muistona 'vanhoille hyville ajoille'.

Iria

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Maaliskuu 01, 2007, 11:04:43 »
"Teeholisti" kuvaa minua jokseenkin hyvin. (Teetä! Missä?! Tänne heti!) No jaa. Itse asiassa en keksinyt muutakaan. Menin kinuamaan titteliä tuonne "Uuden tittelin haku" -topikkiin ja ne antoivat titteliksi "Parfyymi", josta taas minä en oikein ymmärrä mitään, en kokenut sitä ihan omakseni, joten vaihdoin "Teeholistiin."

Farah

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Maaliskuu 05, 2007, 23:48:22 »
Minun tittelini ''Kiddo'' tulee yhdestä lempificistäni ja sen yhdestä erityisestä lauseesta.

'' I love ya, kiddo, no matter what.''

Sirius sanoo noin Harrylle. Cute ^^

Iria

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Maaliskuu 12, 2007, 07:22:49 »
Okei, keksin jotain parempaa. Linnunmieli tulee Värttinän samannimisestä laulusta. Joka on kyllä erittäin kaunis, sanoituksiltaan ja muutenkin.

Exorcist

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Maaliskuu 18, 2007, 23:58:33 »
Yksi lempikirjoistani on nimeltään Mies joka rakastui kuuhun. Siinä on mies, nimeltä Dellwood Barker, joka elää täysin kuun mukaan. Hän omistaa kirjan jossa neuvotaan kuun liikkeistä. Kirjassa kerrotaan milloin pitää matkata jonnekkin, milloin pitää tehdä mitäkin, hän eli kuun sääntöjen mukaan. Dellwood Barker oli mies joka rakasti kuuta, Dellwood Barker oli Kuuhullu. Kuuhullu juoppolalli. (ei se kyllä oikeasti ollut mikään juoppolalli, mutta huhu kertoi niin)

En itse ole lainkaan samanlainen, paitsi että rakastan kuuta. Kuu on ihana. Varsinkin kun se on täysi. <3
Luultavasti tulen vaihtamaan tuota titteliä useaan kertaan, mutta annan tuon nyt olla tuo kuuhullu vielä jonkin aikaa. ;)

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
« Vastaus #37 : Maaliskuu 19, 2007, 00:14:33 »
Tämänhetkinen - ja toivottavasti pitkäaikainen - tittelini on Pilkunviilaaja ja valitsin sen yllättäen siksi, että olen melkoinen pilkunviilaaja. Yleensä luen lehtiä kuulakärkikynän kanssa ja korjaan silmille pomppaavat kielioppivirheet :) Harkitsin äidinkielenopettajan ammattia jonkin aikaa (kirjoitin äidinkielestä L:n, ainoa yo-arvosana mistä todella olen ylpeä) mutta musiikki vei voiton. Pilkunviilauksesta en silti luovu, oli se muista miten ärsyttävää tahansa :D
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Omituinen

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Huhtikuu 04, 2007, 15:52:07 »
Tittelini on Pahin painajaisesi.Ei sen takana sen kummempaa turinaa ole. Kerran yksi tyyppi kysyi minulta mesessä kuka olen. En halunnut paljastaa oikeaa henkilöllisyyttäni, joten ajattelin vetää hatusta jotain hupaisaa. Ja minähän sanoin olevani pahin painajaisesi. Siitä lähtien olen ollut kaikille pahin painajaisesi.

Muokkistarallaa:
Nyt tittelini on Murjottava Jyrki. Pukeuduin koulun vappujuhlissa Murjottavaksi Myrtiksi (opettajat ihmettelivät karmeita rääkäisyjäni) ja heti eräs kaverini sanoi minua vahingossa Murjottavaksi Jyrkiksi. Murjottumus myrttimys jyrkimys! Ja Murjottava Myrtti taiottiin Murjottavaksi Jyrkiksi koko loppupäiväksi!

//Ja nyt se on Enkuli, sillä ei ole mitään erityistä tarinaa, se vain tuli mieleen.

//Pinkki ankeuttaja.(Melkein kirjoitin punkki ankuttaja.:>) Kaikki älyää kai? Ehh...

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2008, 15:04:37 kirjoittanut Omituinen »

Zut

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Huhtikuu 05, 2007, 22:23:49 »
Tarina oman tittelini takana on hyvin yksinkertainen. Halusin vain nopeasti keksiä jonkun hyvän mutta erikoisen tittelin, jotta saisin jotain väriä profiiliini.

Bizarre on ranskaa, kuten nimimerkkinikin, ja se tarkoittaa outoa. Olen mielestäni ehkä hieman outo, ja luultavasti suurin osa meidän koulussamme on samaa mieltä. Tietääkseni tuo sana tarkoittaa samaa myös englannin kielessä.

Sen lisäksi, että sanan merkitys sopii minun kuvailuuni, pidän sen ulkoasusta sekä ranskalaisesta ääntämisestä. Se taitaa pysyä tittelinäni vielä jonkin aikaa.

Ravenmind

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Huhtikuu 06, 2007, 15:47:50 »
Mustat siivet yli taivaan on CMX:n kappaleen nimi, ja se sopii sekä nimimerkkiini että Dragonbane-lohikäärmeavatariini. Ehkä se vaihtuu jos keksin jotain parempaa, vaikka tuo tosin on hyvä kappale ja kuulostaa minusta kauniilta tittelinä. :)

Poissa Nienna

• Kofeiiniriippuvainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #41 : Huhtikuu 07, 2007, 21:59:16 »
Mun tittelini "kofeiiniriippuvainen" on yksinkertaisesti karu tosiasia. :> Olen pahemmanlaatuinen kahvinjuoja ja kofeiiniriippuvuuteni on nykyään sen luokkalaista, että aamuni ei oikeasti ala ilman paria kuppia kahvia. Kahvi on myös kaltaiseni ajoittain yövalvomiseen taipuvaisen ihmisen ainoa toivo, jos haluan onnistua raahautumaan aamuisin kouluun asti. Niin, ja lisäksi myös aidosti pidän kahvin ja teen mausta, varsinkin erikoiskahvit ovat jotain aivan taivaallista. Että näin meillä.

ninjamau

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Huhtikuu 10, 2007, 20:06:47 »
Kissapoika.. Niin, minä olen kissapoika, vaikka en olekaan poika.
Jotain kamalan kissamaista minun oli tuohon saatava, koska rrrakastan kissoja. (Ja nyt omistan vielä kissankorvahupparinkin, joten olen oikein hyvä kissa. n___n) Mutta miksi ei kissatyttö? Siihen on hyvä selitys. Kai.. Noo ensinnäkin olen aina viihtynyt paremmin poikien kuin tyttöjen seurassa, tytöt ovat niin kamalan ilkeitä ja petollisia ja silleen. Pojat ei ole sellaisia. Ja sitäpaitsi olen kaksi ensimmäistä luokkaa koulussa joutunut olemaan luokalla, jolla oli kolme poikaa ja minä. Ja nuo kolme poikaa olivat ainoat kaverini.
Ja olen nykyään hyvin samanlainen kuin ropehahmoni Aiko (joka on poika siis kyllä), jota kutsutaan koko ajan kissapojaksi. n_n Joten minäkin sitten olen kissapoika.
Niin ja sitten minua on jopa koulussakin sanottu kissapojaksi. 8D Kun minulla sattui olemaan kissahupparini koulussa, ja meidän piti soittaa rumpuja luokan edessä. Ja minä menin tietysti soittamaan rumpuja huppu päässä (hupussa on siis kissankorvat). Ja koska soitin yhtä hyvin kuin suurin osa pojista, niin ne sanoivat minua kissapojaksi.. o___O Pelottavaa..

Eli minä olen kissapoika, enkä ainakaan vähään aikaan muuksi muutu.

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
« Vastaus #43 : Huhtikuu 17, 2007, 12:53:08 »
Näitä oli mielenkiintoista lukea.

Siispä, Luluna eli Tohvelieläin. Tiedättehän, yksisoluinen alkueläin joka lisääntyy jakautumalla kahtia.
Keksin tämän tittelin Biologian tunnilla, kun aiheenamme oli elämän synty ja alkueläimet, ameebat ja muut. Pisti sitten silmään tuo tohvelieläin. Se oli sanana aivan kuolettavan ihana, hassua, että sanaankin voi rakastua. Jos olisin eläin, olisin tohvelieläin. Siitä yksinkertaisempaa otusta en enää löydä ja luultavasti juuri tohvelieläinten älykkyys vatsaa omaa älykkyysosamäärääni. Ja kun minulla on vielä sellaiset suuret tohvelitkin. :)

Näin siis minulla.

Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Poissa Amethyst

• Vuotislainen
« Vastaus #44 : Huhtikuu 17, 2007, 14:04:51 »
Vihdoin keksin hyvän tittelin; Nuottiavain. Mikään aikaisemmin käyttämistäni ei ole tuntunut niin omalta kuin tämä. Itse asiassa keksin tämän avani ansiosta. Kuten näkyy, avassani on nuottiavain. Kun olin laittanut tämän avan, tuli mieleeni, että miksei tittelikin voisi olla Nuottiavain ja päätin sitten laittaa sen. Se sopii minulle, koska musiikki on todella lähellä sydäntäni, ja on ollut aina. Nuottiavain tittelinä myös sopii yhteen avani kanssa.

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • neitihaamu
« Vastaus #45 : Huhtikuu 18, 2007, 15:41:18 »
Olen tälläinen viimeiseen asti huumorilla vääntävää tyyppiä, joten melkoinen kelmi sopi kuin nenä päähän. Olen myös valtava kelmifani. Ficcien kelmit ovat tietysti vaikuttaneet mielipiteeseeni, mutta minkäs teet. Eniten olen elänyt kelmien elämää kuitenkin ihan Rowlingin kirjoittaman Siriuksen kautta. En voi muuta kuin toivoa, että olisin yhtä "täydellinen" ihminen ja omistaisin sellaisia ystäviä kuin James ja Sirius ovat toisilleen. Tittelini on suuri kunnianosoitus kelmeille, joilla välkkyi pirullisuus silmissä viimeiseen asti :D.
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Drucella

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Huhtikuu 18, 2007, 20:09:39 »
Oma tittelini on tarkoitus ajatella "Katkera velho". Mitenköhän sen sainkaan päähäni...?
Katkera tulee siitä, että olin ollut hyvin, hyvin katkera ja vit--siis vihainen tuolloin itselleni ja muille. Koulu ei oikein tuntunut sujuvan, säät olivat aika syvältä ja kaverit tuntuivat niin... etäisiltä. Sellainen "hakkaan päätä seinään kohta"-olo. Sitten, kun mietin, mitä laittaisin tittelikseni, hain kaikkein osuvinta sanaa silloiseen fiilikseeni. Katkera iskostui alintajuntaani ja kirjoitin sen, katkera kun olin. Se vain tuntui eniten minulta. Ja lisäksi käytän aika usein sanaa katkera; "katkeransuloinen hetki", "se oli aika katkerana"... (nyt kun tuota sanaa hokee, niin se tuntuu menettävän merkityksensä, voivoi)

En mielelläni vaihtaisi titteliä, koska sitten en ole enää tyytyväinen mihinkään muuhun titteliin ja se vaihtuisi sitten jokatoinen päivä, kun yritän hakea sitä omaa, osuvaa titteliä.

Tittelini siis: katkera (velho). Annanpa itsestäni negatiivisen kuvan... se on oli tuo talvi. Pitäisikö sittenkin vaihtaa tuo titteli johonkin aurinkoisempaan? Täytyy harkita, muokkaan sitten jos se muuttuu.

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #47 : Huhtikuu 19, 2007, 17:35:38 »
Tittelini Sudetar tulee siitä, että pidän susista todella paljon. Silloin kun tittelini tuli mieleeni, tunsin oloni jotenkin susimaiseksi ja sitten keksin että siitähän saisi hyvän tittelin. Sisälläni asuu susi, olen siis Sudetar. Mielessäni on paljon muitakin tietteleitä, mutta tämä saa toistaiseksi olla The Titteli, eli en ole vielä sitä vaihtamassa. x) Sudetar on jännä sana ja kuvaa minua oikein mainiosti, joten se olkoon tittelini nyt ja kenties tulevaisuudessa. Muoksin jos vaihtuu. ;)

~Moondancer (sarkasmin sisar)

// Olin vaihteeksi Jammailija kun kokeilin aurorien keksimää titteliä. Ei ollut sittenkään ihan minun tyylinen ja minusta tuli Ruukkukasvi, mutta lopulta ajattelin että vanhassa vara parempi ja minusta tuli taas Sudetar.

// Vaihteeksi Bilehile , auroreiden keksintöä. Se saa roikkua mukana edelleen. Mutta piti Sudetar lisätä siihenkin. Olen siis nykyisin Bilehile, tai ainakin Sudetar. :)

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2007, 18:18:04 kirjoittanut Moondancer »

Frigo

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Huhtikuu 19, 2007, 23:36:23 »
Jääkaappi.

Kaikessa yksinkertaisuudessaan siksi, että kaveri piristi tylsää koulupäivääni kertomalla, että Frigo(rifero) on italiaa ja tarkoittaa - yllättys yllätys - jääkaappia. :D Joten jääkaappi mikä jääkaappi.

kath

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Huhtikuu 20, 2007, 07:41:53 »
Itselläni on Lohikäärmeratsastaja zD ja se johtuu siitä, että Potterien lisäksi luen tosi paljon Perillinen-trilogiaa, ja odotan jo innolla sen  viimoista osaa :P Mutta se titteli.. se ei johdu pelkästään mieltymyksistäni, vaan näin kerran unta, että olin lohikäärmeratsastaja ja pelastin Murtaghin Galbatorixin (lukekaa kirjat jotka eivät vielä ole lukenee) kynsistä :D Ja siitä se ajatus sitten lähti x)

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
« Vastaus #50 : Huhtikuu 22, 2007, 15:58:45 »
Arwenin palvoja.

Tittelini Arwenin palvoja tulee yksin omaan avoistani, joissa aika usein on ollut Arwen.Lisäksi on aina ihaillut Liv Tyleriä näyttelijänä, ja Arwen on niin ihana hahmokin:)Ja tähän vaikuttaa myös se, etten keksi parempaa:)
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa yuzika

• kettu-ilme
  • Vuotislainen
« Vastaus #51 : Huhtikuu 25, 2007, 16:35:50 »
Kettu-ilme ei ole perusilme! Se kuuluu vain harvojen ilme-repertuaariin ja muistuttaa hymyä, joka kohoaa kasvoille kun yrittää esittää pikkutyttöjä hurmaavaa miestä(tulee mieleen Lockhart, jostain syystä ;D), suu auki että kaikki hampaat näkyvät ja silmät mielipuolisesti puoliummessa. Eli maailman tärähtänein ilme, jos voitte kuvitella, ainakin minun esittämänäni,varsinainen kettu.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2007, 20:32:04 kirjoittanut yuzika »
"You're just thinking about yourself!"
 -"Someone has to."

Poissa Amethyst

• Vuotislainen
« Vastaus #52 : Huhtikuu 28, 2007, 19:00:21 »
Outoa, että vaihdoin tittelin näin nopeasti, mutta pakko se vain nyt oli, kun tämä kuvaa minua tällä hetkellä niin hyvin. Tittelini siis on Masentunut. Miksikö? Tänään oli rytmisen voimistelun kisat. Jalka oli (on kyllä edelleenkin) ihan v*tun kipeä, niin kipeä, että teki (ja tekee) mieli itkeä. Yhdessäkin ohjelmassa puolet vaikeusosista huonommalla jalalla, koska sattui niin paljon tehdä paremmalla, ja se huonompi jalka on huono. Kaikissa kolmessa ohjelmassa epäonnistui miljoona kohtaa, mutta silti fiilis oli ihan hyvä, koska olin yhdessä vaiheessa aikonut lopettaa kivun takia kisat kesken, mutta jatkoin kuitenkin. Sitten sain kuulla sijoituksen, toiseksi viimeinen. Tuntuu niin v*tun pahalta ja masentaa, koska tein kaikkeni ja silti olin paska. Kaikki muut minun ryhmässäni onnistuivat ihan hyvin ja minä olin huonoin. Lisäksi pelkään, että joudun lopettamaan koko harrastuksen, jos jalka ei suostu paranemaan. Että masentunut, mikä masentunut.

Lucienne

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Huhtikuu 30, 2007, 21:59:17 »
Tittelini on Ihkuttaja, koska ihkutan vähän kaikkea. Ei siinä oikeastaan mitään syvempää merkitystä ole, pidän vain itseäni sellaisena, enkä minkään muunlainen haluaisi ollakaan. Rakastan ihkuttamista, niin yksinkertaista se on.

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
« Vastaus #54 : Toukokuu 17, 2007, 18:48:58 »
Minusta on ihan älyttömän hankala keksiä mitään titteliä itselleni, joten tälläkin hetkellä se kohta loistaa poissaolollaan. Olenkin ottanut sen periaatteen, että jos jotain mieleen tulee niin sitten laitan, mutten väkisin yritä keksiä mitään. Ja hyvin olen pärjännyt ilmankin. Katseletteko te yleensä toisten titteleitä? Minä yleensä luen tittelin mutten esimerkiksi allekirjoitusta, jos se on kovin pitkä. Titteli usein paljastaa jotain kantajastaan. En kuitenkaan jälkeen päin muista muiden titteleitä. Tuskinpa siis haittaa vaikkei minulla mitään luekaan, kun ei kukaan varmaan muistaisi minunkaan titteliäni. On muuten ärsyttävää, jos haluaisi liittää sen käyttäjäryhmän siihen titteliin, kun se käyttäjäryhmä lukee Isolla Alkukirjaimella. Se näyttää sitten ihan pöhköltä minun mielestäni. On kuitenkin ihan kiva ominaisuus, että tuota titteliä voi vaihdella mielensä mukaan, niin jokainen saa profiiliinsa persoonallisuutta.
Humor me.

Ravenmind

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Toukokuu 17, 2007, 19:02:25 »
Nykyinen, melko pitkä tittelini "Ég vil fara frjáls með þér og fljúga yfir land og sjó" on Islannin tämänvuotisen viisukappaleen alkuperäisistä sanoituksista, jotka olivat huomattavasti englanninkielisiä paremmat. Käännettynä se olisi suunnilleen "Tahdon lähteä vapaana kanssasi ja lentää yli maan ja meren". Valitsin sen siksi, että ensinnäkin islantia kirjoitettuna kauniimpaa kieltä ei vain ole, ja koska lause sopii nickini ja tavallaan avatarinikin kanssa. Kosmista.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #56 : Toukokuu 22, 2007, 19:40:19 »
Vaihdoin vanhan tittelini, ja tällä hetkellä se on O.G. Nämä kaksi kirjainta tarkoittavat Opera Ghostia (O.K. kuulosti aika tyhmältä), ja ovat peräisin Andrew Lloyd Webberin Oopperan Kummituksesta, ja tarinan tuntevat tietävätkin varmaan, mistä yhteydestä. Käsittääkseni olen vauhkonnut aiheesta niin monessa topicissa, että on selvää, mitä nuo kirjaimet tittelissäni tekevät.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa yhdys sana sankari

• ->
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #57 : Toukokuu 28, 2007, 20:48:32 »
"errrrrr..?" hmm. Missäköhän aineissa olin tuota titteliä laittaessani? Mietin vain mitä tuohon voisi laittaa, ja siitähän se tulikin.
sori kovasti

Poissa kirja

• Error 404: User not found
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #58 : Kesäkuu 15, 2007, 19:59:26 »
Koirankorvalla. Topicissa pyysin auroreilta apua, ja tässä sitä nyt ollaan.

Sähkökatkojen vihaaja. Kerran, kun televisiosta olisi tullut kaikkea mielenkiintoista, tuli sähkökatkos. Kesti tunnin. Myöhemmin noin 20 tunnin kaapelihäiriö: ei kanavia, ei Vuotista. Siitä keksin tämän. Ei mitään sen erikoisempaa. Vihaan sähkökatkoja!
~kirja
//Kirjakoi. Auroreilta pyydetty :)
//Katala kirahvi. Ajattelin juuri kirahveja, koska olin lukenut kirahveista. Siitä se vain tuli ^^
//Virallinen. Siihen perään kuuluisi se asema, mikä on, esim. velho. Tuli vain mieleen, yhdistelmänä: Virallinen velho.
//Xena. Auroreilta taasen :)
//Hymiöfani :). Pidän hymiöistä, siitä se tuli. ^^
//Spoilaamaton rypäle. Kiitos, aurorit. ;)
//Satiininen kirjanmerkki, kiitokset auroreille. :)
//Marrasmuistelma. Tittelitopicista auroreilta taas kerran.
//Krooninen väsymysoireyhtymä. Lieköhän turha kysyäkään, mistä keksitty...
//Kirjaamaton lähetys. ^^
//Koi. ;)
//Humppahile ^^ (/-henkilö)
//tulomomenttikerroin (:
//Kesämökkimursu
//Rentun ruusu
//~kirja. Uusin tittelini kuvaa suhdettani allekirjoitukseeni.
//Doppler. Topictopictopic...
//Vena cava inferior. Topic on mukava. :D
//karkasi kirjastosta. Topic.
//Error 404: User not found. Taas se sama topic.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2009, 09:50:12 kirjoittanut kirja »
Jos lisäät tietoosi tilastoja, ihmiset uskovat sinua paremmin. Jo 96 %:ssa tapauksista!

Poissa zeppodeppo

• idioottimainen valkonen neekeri!
  • Vuotislainen
  • "Hei idiootti"
    • Änäri.
« Vastaus #59 : Kesäkuu 19, 2007, 18:17:41 »
No minun tittelini tulee siitä kun eräällä vanhalla foorumilla ei käynyt väkeä ja kaikista ylimmän gategorian nimeksi oli tullut n0 lif3.
No nämä idiootit menivät sitten poistamaan allekirjoitukseni joten kuka tähän mitään jaksaa enää kirjoittaa.
P.S. Olen takaisin sieltä Brasiliasta josta viime allekirjoituksessa kerroin.

Pailu

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Kesäkuu 22, 2007, 11:51:50 »
Hmm...

Tuo juolahti kyllä päästä ihan tuosta vain, mutta luulen että sille on kuitenkin joku selitys...

Eli siis kaikki varmasti tajuavat, mistä rakastaja tulee..? :D (Eli olen rakastunut).
Maaginen... Hmm...  Se tulee varmaan siitä, että rakastan taikuutta ja mielestäni "maagiset" asiat ovat mieleeni. Eli jokainen asia, josta pidän on mielestäni maagista, mutta en tietenkään pidä itseäni kivana/maagisena itserakkaus mielessä. :) Toi vottavasti ymmärsitte. :D

Eli noi se suunnilleen menee.

Andy The Ankka

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Heinäkuu 04, 2007, 00:32:57 »
Yökyöpeli-titteli kuvastaa hyvin minua. Olen virkeimmiläni yhdestätoista eteenpäin, mikä näkyy heräämisajoissani (12-14). Noh kesällähän saa valvoa ja nukkua, eikös se niin mennyt?

xjoxxju

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Heinäkuu 04, 2007, 13:10:10 »
'Eläintarhasta karannut'. D: No, tuo on osittain totta, sillä joskus käyttäydyn kotona kun villielukka ja äippä sanoo, että 'Toi skidi pitäisi palauttaa eläintarhaan'. :D Enkä halunnut pitää vanhaa 'On ujo tytöntyllerö, ja..', halusin keksiä jtn uutta, höö?

Poissa Lemmonleikko

• Tom
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Soulshine!
    • Herra Hahmo
« Vastaus #63 : Heinäkuu 15, 2007, 17:22:04 »
Itselläni on tittelinä siis Jytäjemmari, kelpo kuvaus meikäläisestä, sillä se yhdistää sanat "jytä" ja "jyväjemmari", joista ensimmäinen tarkoittaa törkeän hyvää rokkenrollia (jytä oli '70-luvulla käytetty nimitys ajan rockista, pop oli sitten purkkaa) ja jälkimmäinen maalaistolloa, jollaista aika ajoin suuresti muistutan. Yhteenlaskettu lopputulos tarkoittaa siis jonkinlaista rockjunttia, ja mikäs sen parempaa, sillä juuri sitä olen. Kyseessä on siis Lemmonleikon tiivistys yhteen sanaan, joka on lisäksi omanlaisensa sanaleikki, jollaisista suunnattomasti pidän.

Loisteliasta.
"You don't have to be black to be a nigger. Being born penniless also makes you an outlaw." -Ronnie van Zant
         Row, row, row thy boat gently down the stream. Oh Charon, hast thou ever know'd that Death is but a dream?
Hyviä emme ole, pahoiksi emme halua tulla - olkaamme siis rumia!

Poissa Odey

• miss marauder
  • Vuotislainen
  • I think I need a HUG <3
« Vastaus #64 : Heinäkuu 15, 2007, 17:57:24 »
miss marauder

Kelmi herself :D mitäpä tähän muuta voi sanoa. Olen mieleltäni kelmi ja naispuoleinen sellainen. Aluksi ajattelin pistää kelmitär, mutta se kuulosti jotenkin tosi tönköltä. Lopulta päädyin siis miss marauderiin.
Some days just have more memories than others

Kommando

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Lokakuu 26, 2007, 20:21:15 »
Yläasteen alussa saatoin helposti kutsua itseäni varsinaiseksi teinineidiksi, sillä silloin elämässä oli yksi keskeinen pointti: pojatpojatpojat. (Yrrrr, naiivia :'>) Nykyään tuo tittelini ei sen puolesta oikeastaan päde, mutta sana jäi kuolemattomaksi.

Toisaalta teinineiti voisi kuvata myös semmoista vähän kajahtanutta nuorta, joka on päällepäin suuri persoona, mutta jonka sisältä löytyy tietenkin vain se pahainen pikkulikka. Sellaiseksi voisin itseni oikeastaan kuvaillakin nyt.

Plus se yksinkertainen pointti, että konsonantinkääntely tekee teinineiti-sanasta mielestäni aika söpön.

muokkakuokka
Vaseliiniprinssi. Se iskeytyi aivoihini kertarysäyksellä. Ja jäädäkseen. Ihanan likaista, kun sitä oikein ajattelee, eikö?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2008, 19:43:25 kirjoittanut Kommando »

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #66 : Lokakuu 26, 2007, 22:36:45 »
Terälehdellä tanssiva

Enpäs tiedäkkään tämän taustaa kun nämä titteliheput sen keksivät mutta luulisin niin että se tulee siitä kun haluan floristiksi isona siitä terälehti ja kun harrastan tanssia niin siitä tanssiva.. ja jos muistaa lukea sen velhonkin mukaan siitä tulee terälehdellä tanssiva noita.. olen tyytyväinen,en ole lähiaikoina vaihtamassa..
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa Bona

• Mrs. Sarcasm
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Marraskuu 14, 2007, 11:57:38 »
Haha, miun titteli on kyllä niin jotain minun kaltaistani. Olenhan pieni, ja aina pää pilvissä menevä. :D
Elikkäs, piti keksiä jollekkin sivulle oma nimi (joku hyyyvin suosittu nettisivu, siis missä kaikki nimet suunnilleen oli jo käytössä), ja kaikki nimet mitkä olisin halunnut olivat tottakai sitten varattuja.
No, sitten tuli mieleen: Lentävä Hobitti (mutta siis Englanniksi)! Kokeilin ja sekin oli varattu, siinä vaiheessa muistin että olinkin jo joskus rekisteröitynyt (menikö oikein?) tuolle sivulle ja ihan turhaan yritin keksiä mitään...

Mutta siis! Tuli nyt vain mieleen tuo nimi, ja olihan se pakko laittaa titteliksi! :-)

//Muoksista! Niin, että ja Bonasta itselläni tulee jotain hobittimaista mieleen jostain syystä. Sellainen pieni, laiska hobitti (mikä kuvaa itseäni mitä parhaiten). :D
Kaikki slash kelpaa minulle. Paitsi ei Remus/Sirius..

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #68 : Marraskuu 15, 2007, 15:46:01 »
Tittelini on siis ms. Black, koska tunnen jonkinlaista yhteyttä ko. sukuun, ja jos eläisin Potter -maailmassa, haluaisin olla neiti Musta. Mietin myös hetken kuolonsyöjätärtä, mutta vaikutti typerältä, joten se on siis nyt tuo. Tuostakin voi jo päätellä suuntautumistani :)
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #69 : Marraskuu 15, 2007, 17:19:54 »
Tuo on jo kolme kertaa vaihtunut, tuo titteli.
Ensiksi se oli Hullu, Nero ja Ylipipi. Se vain kuvasti minua niin hyvin ^^
Toiseksi tuli Syysmyrskyssä, sen sain ihan aurorilta. Oli pakko kokeilla, kuinka hyvä mielikuvitus heillä on ;D
Ja nyt on Lumisade. Tänään (ainakin täällä) satoi lunta, ja maa on ihanan, valkean lumivaipan alla. Oli pakko saada jotain talvista ja lumista tuohon! (Eh, Suvituuli ja Lumisade, voi, miten hyvin sopii yhteen... ^^")

//Eh, tuli taas vaihdettua ^^ Kyllästyin siihen lumisateeseen -.-" Tällä hetkellä on nyt sitten Jäätynyt kalikka, sillä semmoinen minä näinä päivinä olen. No, ei täälä niin kauhean kylmä ole, mutta siinä nollan molemmin puolin lämpötila heiluu. Vielä kun oppisi pukemaan tarpeeksi päälle... Ei vaan ihan vielä viittisi käytää mitään toppatakkejakaan :D

//Enkeli-suklaa. Se tuli ihan siitä, että söin aika usein Enkeli-suk*aata jouluriehassa, ja FOD sitten alkoi kutsumaan minua Enkeliksi :D Laitoin sen lopulta ihan titteliksi (ja välttelen nyt sanan "suk*aa" sanomista tai kirjoittamista. Sain siitä tarpeekseni yhessä mesekeskustelusta, mutta ei siitä sen enempää.)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2007, 18:45:42 kirjoittanut Suvituuli »
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Pomeroy

• Siriuksen jalkavaimo
  • Vuotislainen
« Vastaus #70 : Marraskuu 15, 2007, 17:56:51 »
Minulla on ollut varmaan 20 titteliä, enkä muista yhtään. Ennen tätä titteliäni, minulla oli "Aika ilkeä ja sarkastinen". Tuntui etäisesti siltä että se yhdistettiin liikaa Kalkarokseen, koska olen.. enemmän sitä toista puolta :D Pidin siitä, mutta vaihdoin kuitenkin pois. Tittelit ovat aina omaa käsialaani tai idea jostakin. En ole vielä uskaltautunut pyytämään uutta titteliä tittelipalvelusta, mutta voisi joskus kokeilla. Olen nyt niin tykästynyt tähän nykyiseeni, että tuskin vaihdan sitä lähiaikoina.

Siis tittelinihän on Siriuksen jalkavaimo. Miten tässä nyt aloittaisi idean kertomisen.. no, vaikka näin. Olen aina ollut vähän ihastunut Siriukseen mielikuvitusmaailmassani (jos olisin ollut Tylypahkassa kelmien aikaan, olisin varmaan yksi aivoton brunette joka yrittää epätoivoisesti iskeä Siriusta ja minut lempattaisiin alta aikayksikön). Ja sitten Siriuksella "on ollut" paljon näitä tyttöystäviä, ainakin ficcimaailmassa. Nytkin näköjään sekotan ficcimaailman ja "oikean" Pottermaailman keskenään. Yritän tällä tittelilläni tavallaan tehdä Siriuksesta vähän inhimillisemmän olion, voisin olla siis yksi hänen jalkavaimoistaan! Länsimaisissa kulttuureissa tätä ei välttämättä vielä ymmärretä, mutta ehkä Sirius oli poikkeustapaus.
\\\\\\\"Suurin aarre on ymmärrys rajaton\\\\\\\"

akinnah

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Marraskuu 15, 2007, 18:18:21 »
Kelmun puolikas. Niin :) Olin parhaan ystäväni isän luona hänen kanssaan ja puhuimme kelmeistä ja sen sellaisista. Ja hauskaa oli :D Meitä tietenkin rupesi väsyttämään ja puheemme menivät melko... sekaviksi. Kaverini rupesi sitten puhumaan kelmuista, vaikka tarkoitti kelmejä ja siitä sitten tuli meidän inside -juttumme. Kelmut ja kepposet.

Voitte halutessanne etsiä toisen puolikkaani täältä vuotiksestakin :D

Flamich

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Marraskuu 15, 2007, 19:49:38 »
Albert juontaa juurensa rakkaasta pseudonyymistäni, Albert von Kurkkuvoileivästä. Olen aina pitänyt A'lla alkavista nimistä ja Albertiin miellyin joskus 2003-2005, jolloin eräässä tarinassani seikkaili mystinen Albert K. Nimen näppäryyden tajusin uudelleen lukiessani Farley Mowatin Älä hukkaa hauku-nimistä mestariteosta, jossa esiintyi susi nimeltä Albert. Joskus vuosi tai puolitoista sitten käytin nimeä netissä, jolloin se kuitenkin pian vaihtui johonkin toiseen. Vähän aikaa sitten nimi herätti itsensä henkiin kun jostain omituisesta päähänpinttymästä nimitin itseäni Albertiksi, jolloin siitä lopulta vakiintui nick useampaakin paikkaan.
Alberttiuttani halusin tuoda myös Vuotikseen, vanha Kilinäsielu vaati jo eläkettä, joten tittelin paikalle tämä Alppa sitten pääsi.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2008, 15:08:28 kirjoittanut Amnesia »

Poissa Interwise

• Luihu velmuttelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #73 : Marraskuu 17, 2007, 12:39:24 »
Heh olin joskus suomalaisen RuneScape-klaanin johtoportaassa, ja klaanin johtaja vain jostain repäisi tämän "Luihu velmuttelija" tekstin. Mielestäni se oli aika hyvä, joten jätin sen elämään.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #74 : Joulukuu 09, 2007, 16:59:58 »
Vampyyrinhammassärky-sanan keksin sitten sellaisena päivänä kun kävin hammaslääkärissä *yllätys*. Extitteli oli yksinkertaisesti haltia, mutta se kuvasti enemmän sitä, että pidän haltioista, vampyyri kuvastaa muuten paremmin. Simple, yep?

// Illuminati tulee Malice Mizerin kappaleesta, sen legandaarisesta musiikkivideosta ja live-esiintymisistä. Ja tietysti myös sanan historiallisista yhteyksistä etc etc.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2008, 15:43:06 kirjoittanut Aiëdaíl »

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #75 : Joulukuu 09, 2007, 17:22:58 »
Suurin osa titteleistäni (joita ei vielä kovin montaa ole) on aurorien keksimiä. Näitä ovat

uniikki
Laulava Xena ja viimeisimpänä
painotus -----> Jäälyhty

tuosta "painotuksesta" en niin kauheasti tykännyt (jossain muussa tilanteessa olisin kyllä tykännyt, mutta halusin jonkun jouluisen/talvisen) Uuttakaan en voinut heti perään pyytää, joten mietin pari päivää uutta itselleni ja päädyin jäälyhtyyn. Mietin ensin lumilyhtyä, mutta jäälyhty on jotenkin kivempi :)
(pyydän anteeksi aurorilta, joka painotuksen keksi, jos tätä satut lukemaan)

//: Uusi on taas. Tällä kertaa tittelinä on 'Merirosvo' -aurorilta saatu (vitsit, kun on hyvä topic se, missä saa pyytää jotain auroria antamaan tittelin)
//2: Aurorilta taasen saatu uusi, Hiiren unelmakääretorttu, :D Pitäisiköhän välillä alkaa käyttää näitä omia aivosoluja, kun ei viitsis niitä aurori-parkoja koko ajan vaivata? Nääh. Mitä suotta. Ne ovat kuitenkin niin hyviä! Itse ei kuitenkaan keksisi mitään parempia.... Minullako huono mielikuvitus? Kuka niin väittää?

~Xanie
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 28, 2008, 16:34:51 kirjoittanut Xanie »
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

cheri

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Tammikuu 06, 2008, 02:31:48 »
Olen aina ollut solttupoika.

Eli siis tittelini on yksinkertaisesti ja melko koruttomastikin lyhyt ja ytimekäs 'Soldier'. Sen takana ei ole mitään muuta kuin kiinnostukseni armeijaa kohtaan, sekä ehkä joitain lukuisia merkityksiä mitä en edes itse ole tullut missään vaiheeksi ajatelleeksi.

jensku

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Tammikuu 06, 2008, 11:47:52 »
Onhan näitä titteleitä minulla vilahdellut jos jonkin moisia jo tässä ajassa mitä olen vuotiksessa viettänyt.
Mutta nyt se on Lauleskeleva Kinkku. Kinkku tuli aluksi siitä, että jouluriehassa vähän menin ja esittäydyin täydelliseksi kinkku-faniksi ja syöjäksi. (Aivan kuin en pitäisi siitä oikeastikkaan hirmu paljon^^). Ja Enkelini, Suvituuli, kutsui minua muutenkin Kinkuksi (huom iso kirjain) joten mikä sen parempi kuin Kinkku^^.
Lauleskeleva taas on sen takia, koska pidän laulamisesta ja lauleskelen joskus useastikin aina laulujen/kappaleiden mukana, jos kuuntelen ja olen viime aikoina laulanut aika paljon SingStaria.
Eli Lauleskeleva Kinkku^^

Jos ja kun tämä joskus vaihtuu, niin minä muokkaan. Saattaa olla, että tämä topic ylikuormittuu, sillä pidän ja tykköön vaihdella sitä. Mutta Kinkku aiheen pidän vielä jonkun aikaa^^

Muoks.
Kinkku The Hero tulee ihan siitä, että minä olen yhden henkilön mukaan sankari. En tunne itseäni sellaiseksi, mutta siitä sain idean^^

Eli siis... Kuupale hevikuorrutteella... Kuupale tuli kun isäni älykkäästi sanoi, kun ensiksi olin viipaloinut tomaatin ja  sen sen jälkeen kuutioinut ne, että ne ovat kuupaleita^^
Hevikuorrute taasen oli joskus yöllä keksimäni sana. En tiedä yhtään mistä se tulee, ja ajattelinkin aivan jotain muuta, kuin aiheeseen liittyvää, kun keksin sen. Se vain tuli päähäni ^^

Muoks.
Pyysin joskus tässä auroreilta uutta titteliä, ja Musta kimalainen sitten tuli tittelikseni.
//Menin taas vaihtamaan sen... Katostaan, mikä tulee seuraavaksi :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2008, 20:32:53 kirjoittanut Fighter of dark »

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #78 : Helmikuu 20, 2008, 18:56:18 »
Mietitääs näitä titteleitä...

Anagrammimestari ---> aloitustittelini, ei tietoa mistä tämän keksin x)
Slytherin Princess ---> Tulee ihan siitä, että mielestäni jos olisin poika, muistuttaisin aika paljon Draco Malfoytä (älkää kysykö.) Sitten näin netissä kuvan Dracosta, jossa luki "Slytherin Prince" ja laitoin sitten tämän itselleni, mutta muutin prinsessaksi. ^^
Kapinallinen ---> Ennen nukkumaanmenoa tullut päähänpisto. Muistuu mieleen "feeniksin kilta"-elokuvan promot, jossa kaikissa sanottiin jotain "Kapina alkaa"-tyylistä...
Ai spiik inglish ---> Kiitos Auroreille! Tuollaisen päähänpiston he varmaan saivat nähtyäni AK:ni ja sunmuut...
Ma olen Voldemort ---> Sekosin kakkosleffasta, kiitos.
Älytön hyypiö ---> Tämä oli minulla erittäin vähän aikaa, mutta tämän kai keksin edellisestä "alateksistäni" eli totaalisesta kahelista :)
Sipulirengas ---> Aurorit keksivät tämän. Kuvailee minua mielestäni jotenkin, hehheh... Tämäkin oli aika vähän aikaa, eilen meni vaihtoon.
Vuoden luihuinen + tulevan vuoden stalkkeri, BEWARE :D ---> Kuvailee minua ehkä titteleistä parhaiten. Todellakin voitin tämän vuoden luihuisen oscarin ja nyt hehkutan sitä täällä, mutta tuo tulevan vuoden stalkkeri tulee ihan siitä, että olisin todellakin toivonut voittavani sen! Minä todellakin olen stalkkeri, ja osa ihmisistä tietää sen, en jätä teitä hetkeksikään rauhaan... aion nyt stalkata teitä tuplasti jotta todellakin äänestätte minua, joten varokaa! :D
Takkuinen pahis ---> Thank juu ty aurorit!
Piilomainostaja ---> Ilmiselvä minä, kun piilomainostan Kylää, Vuotista ja erästä roolipeliä ihan joka paikassa!
Ei taida olla...! ---> Tulee siitä, kuinka minä aina sanon noin! Mietin itselleni uutta titteliä ja sitten juuri tuli tuo lause päähän ja niin ja niin :"D Ja sitten vielä kun tuon Velho-sanan yhdistää siihen, siitä tulee: Ei taida olla...! Velho, koska en minä velho olisikaan vaan noita :D
Pahis ---> Tiedätte miksi.
0:> ---> Oikeasti olen ihan kiltti 0:)
trüühyvis ---> Lue edellinen.
V.L Lestrange ---> Bellatrix Lestrange on edelleenkin eikä varmaan pitkään aikaan muutu siitä, että hän on minun mielestäni toiseksi paras hahmo koko Pottereissa :) V ja L ovat sitten sattumalta etunimeni ja toisen nimeni nimikirjaimet. :P
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2009, 20:50:07 kirjoittanut Azura »
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Belial

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Helmikuu 26, 2008, 22:44:36 »
Kasvoton.. Juu, aika pimeää angstista.. Kasvotoon, böö! <: Tuo on nyt väliaikainen. En tiedä mistä keksin, jostain vain tuli päähän.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 28, 2008, 23:30:27 kirjoittanut Belial »

Poissa Argonblue

• Parasta ennen: 17.11.2009
  • Vuotislainen
« Vastaus #80 : Maaliskuu 02, 2008, 20:58:14 »
Suuri Ei-hyväksyjä. Mainitaan Roald Dahlin novellissa William & Mary. (Hieno novelli) Lisäksi se ehkä kuvaa itseäni siinä mielessä, että taipumuksenani on olla hyväksymättä asioita noin vain. Kyseenalaistamista kyseenalaistamisen vuoksi...
"We will be perfect...    ...in every aspect of the Game"

Vastarannankiiski vauhdissa taas...

Poissa Fellad

• Linsessa
  • Vuotislainen
« Vastaus #81 : Maaliskuu 02, 2008, 21:42:51 »
Tittelini on luihuinen, koska se oli ensinmäinen mikä mieleen tuli, ja olenhan minä luihuinen. ;) Mutta nyt olen alkanut kyllästyä tuohon titteliin, ja se pitäisi vaihtaa, mutta en ole keksinyt vielä miksi.

No, nyt minulla on uusi titteli. ;D Menin topicciin "Tittelin tarpeessa? Aurori auttaa", ja pyysin titteliä. Seuraavana päivänä huomasin, että tittelini oli vaihtunut Linsessaksi. Ensiksi on yhtään tajunnut titteliä, mutta sitten keksin mitä se ehkä tarkoittaa. Olen aika usein maininnut olevani luihuinen, joten prinsessa->linsessa. Tai siis ottaa sen luihuisen L:n. En tiedä onko tuo se tittelin juju, mutta omasta mielestäni on. :P
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2008, 21:56:32 kirjoittanut Fellad »

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
« Vastaus #82 : Maaliskuu 06, 2008, 22:11:12 »
Anarkisti tarhatäti, koska lastentarhanopettajaksi opiskelen. En nyt virallisesti mikään anarkisti ole, mutta en ole kukkahattutätikään ja anarkisti rimmaa hyvin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2014, 19:22:00 kirjoittanut Larten »
Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

jaina

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Maaliskuu 07, 2008, 19:32:12 »
Harry-holisti, siksi että pidän Harrysta, koska hän vain on niin ihana ^^ Vaikka onkin hieman angst... Olen alkanut saada ihmeellistä kiinnostusta angst-poikia kohtaan. Tosin, en siis halua mitään fruittari-angst-tyyppejä ;)

Ennen tämä olin mm:

Noita
Kuolonsyöjä
Keiju
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2008, 22:03:05 kirjoittanut Taru »

Poissa Don Hessu

• Onneton Tunari.
  • Vuotislainen
  • There's No Easy Way Out...
    • Hessu's Music Profile
« Vastaus #84 : Maaliskuu 08, 2008, 15:02:05 »
Onneton Tunari on legenda juttu minulla ja kavereilla, ja mikään ei kuvaa minua paremmin kun nuo kaksi sanaa.
...But what you do... Makes you who you are.

Unelma. Tahdonvoima. Omistautuminen. - Pakkotoisto.com

Gerbera

• Ankeuttaja
« Vastaus #85 : Maaliskuu 08, 2008, 18:54:43 »
Tigru ja se on sitten todellakin g:llä.
Tigru tulee siitä, koska siperiantiikeri kuvaa kuulema mua parhaiten kamujen mielestä. Omalta osaltaan niin pieni, mutta kuitenkin iso ja laiska, joka innostuu heti kun vähänkään kunnon aihetta kuitenkin (ruoka). Tiikerin luonekkin kuulema on. Symppis kavereilleen, tutustuu helposti ihmisiin ja rakastaa seuraa, mutta elää kaikesta huolimatta silti erakkona. Siskoni on samanluonteinen ja häntä kutsuttiin jo aikojen alusta Tikruksi. Kun huomattiin, että olen hänen 10 vuotta myöhemmin syntynyt kaksoisolento ja kannoin jo nimeä Gerbera muokattiin Tikrusta sitten Tigru.

Poissa Astral Romance

• Vuotislainen
« Vastaus #86 : Maaliskuu 08, 2008, 22:41:40 »
Seriously Nightwish Lover

No kaikkihan te tajuatte sanaleikin... Seriously -> Siriusly.
"Vakavasti Nightwish rakastaja." Se minä todella olen. NW liittyy luonteeseeni yhtä paljon kuin Voldemort Potter-kirjoihin, melkoisen paljon siis. Tuo "Seriously" on taas... Noh, ystäväni ovat sanoneet minun muistuttavan Siriusta ja hän sattuu olemaan lempihahmoni Pottereissa :> Ja minä niin rakastan sanaleikkejä! :D

AstRo

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
« Vastaus #87 : Maaliskuu 09, 2008, 15:13:22 »
Yayy. En ole hoksannut jututa tästä nykyisestä tittelistäni tänne. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olin jo aikeissa vaihtaa hujauttaa titteliäni, muttei mieleeni pälkähtänyt tätä nykyistä kummempaa titteliä.

Korpisoturi. Korpisoturi on vastarannankiiski loputtomasta erämaasta keskeltä havumetsää, jota halkovat joet ja purot. Kopisoturi, isänmaallinen ja hieman vanhanaikainen, realisti, monia nykyajan hömpötyksiä ja idiotismia vastustava, itsepäinen, peräänantamaton, näiden ominaisuuksien ansiosta erittäin rasittavakin. Korpisoturi vastustaa monia asioita, vastarannankiiskeilee ja itsepäisyydellään ärsyttää immeisiä. Korpisoturi oli sanana niin jännä että jo senkin puolesta tällainen korpiotus kuten minä, tökkää sen tittelikseen. Ja avattaren alla oleva kuvateksti Takatalvi oli tittelinä tätä ennen. Takatalvi hyökkää kimppuunne juuri silloin kun luulitte ah niin ihanan kesän tulevan. ;)

~Moondancer (ikivartija)

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #88 : Maaliskuu 09, 2008, 15:47:43 »
Edellinen viestini on hukkunut nelossivulle, joten nyt on uuden ja uljaan viestin aika.

Pieni piru enkelin vaatteissa

Enkelin nyt olenkin jo selittänyt siellä nelossivulla (ei saa syyttää, jos en olekaan), joten selitetääs nyt nuo muut.
PIENI viittaa suoraan luonnolliseen kokoon. Noo, en minä minimittainen kääpiö ole (enkä loukkaa tuolla ketään! En varmana!), mutta kavereihin verrattuna selvästi lyhkääsempi. Jotain 150-160cm maissa minä hyppelen. No, pieni kuitenkin.
PIRU Ai mää vai? ^^" Minähän olen edelleen kiltti ja ihana enkelimäinen pikkutyttö, joka EI ajattele kaksmielisesti xD Okei, siitä siis tuo.

Ja koska olen pieni piru, mutta esiinnyn enkelinä, olen siis pieni piru enkelin vaatteissa!

NYKYINEN 'talven viime siipi' on jonkun aurorin sekoiluja. Ei tietääkseni ole kukaan tunnustanut sitä keksineensä, mutta tosiaan ei ole minun ideani x)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2008, 18:45:37 kirjoittanut Suvituuli »
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Onyksi

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Maaliskuu 09, 2008, 23:17:02 »
Yökyöpeli.
Tykkään todellakin valvoa hyvin myöhään, varsinkin viikonloppuisin. Aamulla olen tietysti rättiväsynyt, ja sekä koulunkäyntini että terveyteni kärsii, mutta koetan kovasti päästä tästä tavastani eroon. Yökyöpelistä tulee lisäksi mieleen kyöpelinvuori, noitien perinteinen kokoontumispaikka, joka on kiehtonut aina pientä mieltäni.

Binni

• Ankeuttaja
« Vastaus #90 : Huhtikuu 04, 2008, 20:32:47 »
Ylihuolehtivainen pässinpää

Okei, elikkäs tuollainen titteli minulta löytyy. Se tulee lähinnä siitä, että olen aivan hirvittävän huolehtivainen ja päivisin saatan kysyä kymmeniä kertoja joitain typeriä asioita, koska pelkään niiden unohtuvan. Toiseksi olen pässinpää, eli täysääliö, saatan ruveta yhtäkkiä hokemaan jotain omaa ja päätöntä. Mutta uskokaa tai älkää osaan olla muutakin kuin vain noita kahta asiaa mitä tittelini väittää :D Mutta siis kaksi pääpiirrettäni muodostavat yhtälön: Ylihuolehtivainen pässinpää

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #91 : Huhtikuu 05, 2008, 13:46:13 »
Rohkelikon rinsessa - Sisko keksi tämän koska kuulun rohkelikkoon ja olen... tyttö :D

Lisäksi aurorit ovat keksineet useimmat.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 31, 2008, 17:32:35 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #92 : Toukokuu 01, 2008, 13:40:30 »
Hufflefoy. Joku ihana aurori keksi tämän minulle, kun pyytelin titteliä, joka sopisi sekä puuskupuhille, että Malfoy-fanille. ^^ Itse olin yrittänyt väännellä joitain puuskufoyn tyylisiä juttuja, mutta ei mikään kuulostanut oikein hyvältä. Hufflepuffista, puuskupuhin alkuperäisestä nimestä, en ollut tajunnut edes kokeilla kyhätä mitään. Siksipä pidän tuota titteliä kerrassaan nerokkaana. ^^ Se on ollut minulla jo melkoisen pitkän aikaa, mutta ei siitä tee mieli luopua, ainakaan niin kauan kuin fanitan sekä puuskupuheja että Malfoyita. (Vaihtuisikohan kuitenkin huomiseen mennessä... ;D)

Todella mukavaa olisi löytää vielä titteliin sopiva avatar! Tuo entinen on muutenkin niin vanha ja löytyy jo useammalta käyttäjältä.

Camuni

• Ankeuttaja
« Vastaus #93 : Toukokuu 01, 2008, 14:06:59 »
Tällä hetkellä minulla on tuo Pulufobiainen,
noh, alkuperää ei ehkä ole kovin hankala arvata, vaikka Rohkelikko olenkin niin on aina olemassa jotain TODELLA omituisia pelonaiheita... En ole koskaan katsonut Linnut- leffaa, mutta silti omaan aivan yli menneen lintufobian. En oikeasti voi asialle mitään ja pidän itseäni todella tyhmänä kun pelkään lintuja, mutta se järkevämpi puoli vain tuppaa unohtumaan kun minua kohti räpyttelee esim. pulu. Asialla on varmaan juurensa minun ei-niin-hyvistä-lintukokemuksistan, joita on paljon...

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #94 : Toukokuu 13, 2008, 19:15:54 »
Elikkä omani on Lohikäärmeenkasvattaja/Merirosvo.

Lohikäärmeenkasvattaja tulee siitä koska olen aina pitänyt Lohikäärmeistä :) Ne ovat jotenkin upeita ja salaperäisiä.

Merirosvo on yksinkertaisesti syystä että olen merirosvo :'DD
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Lemoni

• Ankeuttaja
« Vastaus #95 : Toukokuu 14, 2008, 21:39:02 »
rockabilly-teini on tittelini siitä yksinkertaisesta syystä että sellainenhan minä olen. Tässä kun sitä hiljattain vaihdoin, joku alkuperäinen tarkoitus oli good, old and swinging rockabilly, mutta se oli vähäsen liian pitkä, joten jätin pelkän rockabillyn. No joo, sitten tajusin olevani ihan kamala teini, joten pitihän sekin titteliin lisätä :>

Edellisiä ovat olleet mm. Vagabond, Sitruuna, harakkaseitti, nyrkkisääntö ja mitä näitä nyt on...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2008, 16:18:59 kirjoittanut Lemoni »

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #96 : Kesäkuu 09, 2008, 06:22:07 »
Yö-eläin on viime yön (tai tämän yön) keksintö.Tittelin nappasin eläinten tunteet, kyvyt ja älykkyys topicin kommentistani:
Lainaus
Mainittakoon vielä, että ihminenkin on eläin. Minä olen varmaan todellisuudessa yö-eläin, kun olen pirteä öisin.
Minä valvon kesällä yöllä myöhään ja olen eläin. Ihmiset ovat eläimiä ja ehkä olen muutenkin eläimellinen. Oikeastaan en keksinyt parempaakaan ja laitoin tuon yön pimeinä hetkinä.

Ensimmäinen tittelini Valvomo oli jonkun aurorin keksimä. Sen alkuperää ei varmasti tiedä kukaan muu kuin kyseinen aurori. Epäilen sen kuitenkin liittyvän jotenkin siihen, että olen jossain maininnut kuuntelevani Valvomoa.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
« Vastaus #97 : Kesäkuu 09, 2008, 10:14:21 »
Uutta titteliä kehiin! Hetken olin Puunkylkisieni. Se oli toki käävistä lähtöisin se titteli, puunkylkisieniähän ne ovat. Olen kai niin kääpä ihminen, että piti titteliinkin laittaa se. Mutta nyt muuttui titteli jälleen kerran (no joo, enhän minä oikeasti ole ollut edes kova vaihtamaan niitä)... Rästirantu. On olemassa rästiinjääneitä töitä, niitä minulla on paljon. On olemassa ristirantuja, joita minulla on violetissa hameessani. Mutta harvemmin näkee rästirantuja. Mielenkiinnoton sanapari pääsi sitten tittelikseni. Håhåå.

~Moondancer (milkchocolate lentil)

jaina

• Ankeuttaja
« Vastaus #98 : Kesäkuu 09, 2008, 14:18:22 »
Olen saattanut jo kirjoitellakin tähän ketjuun.

No siis, tämä Pirtelömaailma tulee auroreilta :) Kun tuollahan on se yksi topic jossa he keksivät niitä titteleitä. Itse olen hyvin tyytyväinen tähän, se sopii avaani ja niciini. En kylläkään pidä pirtelöistä, mutta tämä on niin suloinen titteli:>
Sain tämän eilen.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #99 : Kesäkuu 09, 2008, 19:06:40 »
Ensimmäisiä titteleitäni en edes muista, jossain vaiheessa oli aurorien antama titteli.

Sitten keksin mieluisen tittelin "Zera", oli pitemmän aikaa. Zera tuli siitä, kun kerran katsoi uudestaan vanhoja lastenvideoita ja satuinpa katsomaan Maa aikojen alussa. Siis tarina dinosaurus lapsista ja heidän seikkailuistaan. Yhden dinosauruksen nimi on Zera ja minusta tuo nimi oli kovin houkutteleva ja mystinen, siispä tukin sen tittelikseni. Siinä se pysyi ties kuinka kauan aikaa.

Joulunaikaan meillä oli täällä Vuotiksen joulukalenteri, sieltä tulee tämän tittelini, "Antipodien opaalisilmäinen". Alun perin se oli Antipodien opaalisilmä, mutta vaihdoin lopun koska foorumeilla sen perässä näkyy tuo asemani, ja tästä tuleekin Antipodien opaalisilmäinen Valvojaoppilas. Se kuulostaa kovin hienolta, niin tuo titteli tuli siitä missä selvitettiin mikä lohikäärme olisi. Kovasti oli vaikeuksi luopua Zerasta, mutta kyllä tämä nykyinen on ihan hyvä. Saapa nähdä mitä titteleitä tulevaisuudessa tulee. :'3

~~Ind
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Masaya

• Ankeuttaja
« Vastaus #100 : Heinäkuu 05, 2008, 18:35:16 »
Tittelini tulee eräästä PC-pelistä,jonka olen ostanut laivalta. Dreamfall-The Longest Journey:sta otettu Aprin Ryanin tittelistä. Nomad tarkoittaa kulkuria,kun itse tunnen kulkuriksi. Itse en ole pelannut peliä vielä,mutta Aprilin tyyli on mystinen ja itse tunnen kovin mystiseksi.

Poissa shurikenship

• Kuolonsylki
  • Vuotislainen
« Vastaus #101 : Heinäkuu 05, 2008, 18:45:08 »
Kuolonsylki tulee vaan siitä, kun kirjoittelin erästä ficciä ja siihen oli eksynyt 'kuolonsyljiltä'. Noh, tykästyinpä siihen niin tarpeeksi, että saatoin sen titteliksi pistää... En ole paha kuolonsyöjä kun olen vaan kuolonsylki (hum, nyt kun sitä miettii, se voi olla aika ällöttävä asia, jos sen ajattelee ihan täysin siten, mitä se tarkoittaa).
Garbage -> shurikenship
"Onneksi nuoruus on tauti, joka menee usein itsekseenkin ohi." (Kari E. Turunen)

Poissa Lemmonleikko

• Tom
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Soulshine!
    • Herra Hahmo
« Vastaus #102 : Heinäkuu 16, 2008, 22:50:46 »
Vaihdoinpa sitten Jytäjemmarista Betonikuraveriseen. Kyseessä on jälleen sanaleikki, tällä kertaa työmaisemista. Betonin kanssa on tullut puljatuksi niin paljon, ettei mitään rajaa. Valuja olen ollut katsomassa sylilapsesta, ja joskus kymmenen kieppeillä taisin olla ekaa kertaa mukana jossain pikkuvaluissa. Niille, jotka eivät tiedä, niin betoni on ennen kovettumistaan sellaista valuvaa (notkeuksia on tietty monia, joskus se ihan juoksee ja joskus on tosi jöötiä) massaa, jota sanotaan kuraksi.

Ja tuo Betonikuraverinen on jotenkin Potter-foorulle istuvampi kuin Jytäjemmari. Ja kuvaa minua ihan yhtä hyvin, minullahan on betoni suunnilleen verissä. Heh.
"You don't have to be black to be a nigger. Being born penniless also makes you an outlaw." -Ronnie van Zant
         Row, row, row thy boat gently down the stream. Oh Charon, hast thou ever know'd that Death is but a dream?

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #103 : Syyskuu 02, 2008, 11:03:11 »
Kamalan vaikeaa tämä titteleiden keksiminen. Turvauduin vähän aikaa sitten jälleen aurorien apuun, mutta en pitänyt saamastani tittelistä ja vaihdoin. Tällä hetkellä tittelini on lapsenmielinen(?). Olen hieman lapsenmielinen tapaus. Ainakin omasta mielestäni. Muiden mielipidettä en tiedä. Siksi tuo kysymysmerkki perässä. Ei ehkä kovin hyvä titteli, mutta parempaakaan en keksinyt. Olkoon tuo nyt toistaiseksi.

// Vaihdoin tittelini ja uusi on Dreamer. Ajatus lähti Ozzy Osbournen saman nimisestä kappaleesta. Kappale on kaunis ja minä olen unelmoija. Juuri nyt se tuntuu oikein hyvin mua kuvaavalta titteliltä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2008, 20:33:02 kirjoittanut AIV rehu »

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #104 : Syyskuu 19, 2009, 20:17:35 »
Minun tittelini "Sääntöjen ylittäjä" on aurorien keksimä ja olen oikein tyytyväinen siihen. ;) Enpä usko, että tuo titteli mistään muusta tuli, kun siitä, että tittleinpyyntöviestissäni mainitsin, kuinka "pahasti" rikoinkaan ylitinkään sääntöjä pyytämällä titteliä päivää ennen, kuin kuukausi oli mennyt viime tittelinpyynnöstäni. :D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #105 : Syyskuu 19, 2009, 21:41:19 »
Minun tittelini, Pinkki puhpallura, on aika outo minunkin mielestä. En tiedä mistä keksin sen, puhpallura tuli kyllä ihan kirjoista.
Pinkki taas vain sopi siihen. Muutenkin haluaisin puhpalluran lemmikikseni
Ravinnokseen se käyttää esimerkiksi ruuantähteitä, hämähäkkejä ja velhojen nenässä olevia pöpöjä. :D
Mutta nyt kun nimimerkkini vaihtuu lähiaikoina (tai en tiedä miten pitkään siinä menee...) vaihtuu myös titteli :)

//Ja onhan tuo uusi nimimerkki ollut jo jonkun aikaa, ja titteli vaihtunut. Välkehtivä.. Ääh, sillä ei ole kovin pitkää tarinaa. :)
Nimimerkkini Raimei on japania, ja tarkoittaa ukkosta tai ukkosen jyrinää. Ja ukkosellahan välkehtii, kun salamoi. :D Ärsyttävä titteli kuitenkin,
pitäisi saada se vaihtoon. Vaikka jotain mukavaa jouluista.. :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2009, 17:16:03 kirjoittanut Raimei »
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #106 : Marraskuu 09, 2009, 21:40:47 »
Tittelit osaavat olla velmuja, mutta minun on aika simppeli. Pahamaineinen kantapäätallaaja (tittelini aina siihen saakka, kunnes haluan vaihtelua), sitä minä kaikessa yksinkertaisuudessani olen, huomasinkin ko. asian vasta joku päivä sitten :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 16:41:12 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
« Vastaus #107 : Marraskuu 11, 2009, 15:38:52 »
mun titteli, Yleisön Suosikki, tuli varmaan siitä kun kaverini (omputin) selitti jotai ja sit mä vaan sanoin 'mut mä oonkin yleisön suosikki'
hmmm.. se tai olla jonkun jutun valinnasta ja sit kai mut valittiin tai jotakin ähh. ;'DDD
I don't care what you think. lol

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #108 : Marraskuu 11, 2009, 19:33:30 »
Minun tittelini on tällä hetkellä Mölli, joka pohjautuu ystäväpiirini erääseen inside-juttuun. Kun elokuvissa esiintyy joitakin yliluonnollisia hahmoja, kuten ihmissusia, vampyyreja yms. sanomme niitä yksinkertaisesti mölleiksi. Mölleihin kuuluvat ainoastaan karvaiset örkit ja eläimet. Esimerkiksi keijut ja enkelit eivät ole möllejä, vaikkei niitä oikeasti olekaan.

Ja miksi minä olen mölli? Sepäs johtuu siitä, että olen pieni karvapallero, joka on vähän outo, kummallinen ja omalla tavallaan ärhäkkä. Sellaisiahan möllit ovat, joten olen mölli. :D

Poissa Countess Raiven

• His Sin
  • Vuotislainen
  • zijn engel
« Vastaus #109 : Tammikuu 03, 2010, 03:01:38 »
VampBanger tuttu sana niille jotka koskaan ovat katsoneet True Bloodia, tarkoittaa siis ihmistä joka viihtyy vampyyrien kanssa, ja on harrastanut seksiä vampyyrin kanssa. Tämän valitsin titteliksini ihan jo siitä syystä että olen aivan järjetön vampyyrifani.
My head's a mess. But at the time clearer,
And I'm feeling so content. But unsure,
Reaching out, reaching in, Wish I knew what you were dreaming, And I never want to ever let this go.

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #110 : Tammikuu 13, 2010, 10:27:00 »
Nykyinen tittelini on siis Karkkikeppikaappari, koska olin siis mukana Karkkikeppikaapparit -huispausjoukkueessa. Tämä titteli kyllä luultavasti pysyy yli sen kuukauden sakkorajan, koska eräs nimeltä mainitsematon (Odotum) epävirallisesti ja tiedostamattaan pakottaa pitämään sen siinä.

Minulla onkin jo tittelejä valmiina vaikka kuinka monta, nyt odotan tuon mainitsemattoman vapautusta Karkkikeppikaapparista. :D

En minä ole sinulle sanonut että sen on pakko pitää :-DD Eli juu nimenomaan epävirallisesti ja tiedostamattaan :D Vaihda jos uskallat haluat :D

Itselläni siis myös Karkkikeppikaappari, koska olin samassa joukkueessa ja yksinkertaisesti KKK forever <3 :-D
Ehkäpä minäkin jossain vaiheessa vaihdan, mutta täytyy vielä jonkin aikaa pitää joukkueemme kunniaksi :)
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #111 : Tammikuu 23, 2010, 23:17:12 »
Tittelini on tällä hetkellä puoliverinen prinsessa. Se tulee osin siitä, että olen tuolla "naapurissa", eli HP-fanien puolella nickiltäni 'puoliverinen prinsessa', toisaalta en halunnut sitä Vuotis-nickikseni, tahdoin englanninkielisen eikä se muutenkaan olisi käynyt englanniksikaan (Potter-johdannaisuus). Joten nyt se on titteli.

Se sopii minulle hyvin, koska joskus keväällä 2009 minulle iski kamala/ ihanankamala Severus-fanitus, ja pidän Severuksesta ehkä vähän liikaakin ja... öhm, juu. Että sellaista. Hänhän on puoliverinen prinssi, ja nyt minä sitten tunnustan olevani hänen prinsessansa. x) Enhän minä Sevvietä voi omia, mutta näin kävi ja en kadu sitä päivää kun sain käsiini muuan ei-Potter-leffan jossa oli Alan Rickman ja päähäni pälkähti että katsonpa nyt kaikki Potteritkin samalta istumalta kun niin hyvä näyttelijä hän on... Sen Kalkaros-katselmuksen jälkeen ei Bloodie ole ollut entisensä. x)

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2010, 19:57:06 kirjoittanut Bloody Princess »

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #112 : Helmikuu 05, 2010, 21:23:55 »
Pitkästä aikaa vaihdoin ja nyt olen Isin pikku tyttö, koska tämähän pätee ihan oikeasti. Ainahan mie olen isin tyttö ollut. ^^ Kaiken lisäksi vaihdoin vielä ak:ni pätkään kyseisestä kappaleesta, joten nehän menevät aivan yksiin.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #113 : Helmikuu 10, 2010, 16:24:18 »
Nyt lähti Bloodielta titteli vaihtoon... x)

Uusi tittelini "Daughter of Darkness", tulee melko yksinkertaisesti siitä että pidän pimeästä ja valvon mielelläni yöllä. Olen myös aika masentunut silloin tällöin, joten kyseinen 'Pimeyden tytär' sopii minulle hyvin. ^^
Ja huomasin että nyt on sitten nick ja titteli yhteensopivat, koska kumpikin loppuu -ess, joten niistä muodostuu riimipari. :''D Siinä sen tarina.

-Bloody Princess

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #114 : Helmikuu 22, 2010, 16:09:58 »
Tittelini "mielenkiinnostunut" tulee kaverini keksimästä uudesta verbistä, eli olla mielenkiinnostunut :D
Hän sanoi tässä yksi päivä jotakin, että mä oon mielenkiinnostunut *jostain, en muista mistä, sovitaan nyt että vaikka koulusta* :''''D
Tämän mainion keksinnön vuoksi tittelini vaihdoin >: )
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Rat-Tail Jim

• Rock n Roll -sekopää
  • Vuotislainen
  • Feuer Frei
    • Feuer Frei
« Vastaus #115 : Kesäkuu 26, 2010, 19:35:10 »
Titteli on jotakuinkin samaa perua kuin nimimerkki; molemmat liittyvät musiikkiin. Tittelin syntyyn vaikutti kaveripojan kanssa käyty keskustelu, joka meni jotakuinkin näin.

"Sä oot päästäs vajaa"
"No jaahas, reilukerhoilet taas"
"Mutta sä oot coolisti vajaa... Tommonen Rock n Roll -sekopää"

Ja koin tuon tietysti kohteliaisuutena. Minun täyspäisyyttäni halveeramalla ei saavuta kuin suurempaa mielihyvää minulle.
Und der Haifisch, der hat tränen, und die laufen vom Gesicht, doch der Haifisch lebt im Wasser - so die Tränen sieht man nicht.

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #116 : Kesäkuu 26, 2010, 19:44:51 »
"Nuolaistessa suolainen"

Noh, tuossa eilen päätin vaihtaa iki-ihanan "Syötävän suloinen selkäänpuukottaja,"-tittelini pois ja rupesin miettimään jotain suloista, mikä kertoisi kuitenkin minusta jonkin verran. Jotenkin päädyin miettimään suurta suolaisen-himoani, eli pidän kaikenlaisista suolaisista snakseistä, ja ajattelin, että jos karkinmussujat maistuvat makeilta, minä maistun sitten suolaiselta :">
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #117 : Kesäkuu 27, 2010, 22:54:56 »
Kesäksi päädyin vaihtamaan tittelin. Edellinen olikin ollut jo melko pitkään ja alkoi kyllästyttää. Nykyinen tittelini Vesipeto tulee yksinkertaisesti rakkaudestani veteen. Rakastan uimista varsinkin luonnonvesissä. Nyt kesällä pulikoinkin jos se vaan on mahdollista. Pieni kylmyyskään ei haittaa. Kun toiset valittaa, että vesi on kylmää minä saatan uida siinä tyytyväisenä tai vähintäänkin käydä pulahtamassa, jos se on oikeasti kylmää. Vedessä liikun sulavasti, sukeltelen ja tunnen olevani omassa elementissäni. Vesi on muutenkin mahtava elementti. Sen voima kiehtoo ja onhan se elintärkeää.

Peto en sentään ole. Tosin onhan susi ja kissa molemmat petoeläimiä ja luulisin jommankumman noista olevan animaagihahmoni. Tai vesirakkauden, uteliaisuuden, leikkisyyden ja öisin valvomisen ja virkeänä olemisen takia se saattaisi olla saukkokin, joka on (lähes) kirjaimellisesti vesipeto. ;) Ja voihan tuosta minun petoudestakin varmasti olla montaa mieltä. >;) Leikkisästi olen siis nykyisin vesipeto.

Viimeksi tittelini oli HCOOH, joka on muurahaishapon kemiallinen kaava. Muurahaishappo taasen on AIV-rehun säilöntäaine. Se siis tuli puhtaasti nimimerkistäni.

Poissa Lemmonleikko

• Tom
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Soulshine!
    • Herra Hahmo
« Vastaus #118 : Kesäkuu 27, 2010, 23:23:38 »
Saukko on kyllä ihan täysimääräisesti vesipeto, kalallahan se olio elää. Nyt lakkaan sitten puhumasta saukoista, sillä muuten alan kehottaa jokaista raivokkaaseen ja armoa tuntemattomaan minkinpyyntiin saukkojen olemassaolon turvaamiseksi Suomen kamaralla. Mutta siis saukot vetää kalaa himona ja talvisin pyllymäkeä laskee ja ihan mahtavia epeleitä on, ja saukonnahasta tehtyjä kintaita parempia ei saa. Digataan kaikki saukkoja, jooko?

Sitten tittelistä. Minulla on nyt parin viikon tarkkuudella vuoden ollut tittelinä Alboury, ja saa minun puolestani ollakin vielä pitkän aikaa. Kyseessä on nimi, jonka sain länsiafrikkalaisilta ystäviltäni käytyäni Senegalissa vuosi sitten. En ollut oleillut maassa kuin vajaan viikon, kun paikalliset ystäväni keksivät alkaa nimittää minua Albouryksi. He olivat nimittäin vakaasti sitä mieltä, että ulkonäköni ja olemukseni olivat jotenkin kuninkaalliset (he alkoivat tervehtiä minua nimellä "the King" oltuani siellä vain pari päivää - esmes aamuisin: "Hey, the King! Good morning, how are you?"), joten heistä tuntui sitten loogiselta alkaa nimittää minua Albouryksi. Alboury Ndiaye oli nimittäin yksi läntisen Afrikan arvostetuimmista paikalliskuninkaista siirtomaa-aikana. Paljoa sen enempää en sitten saanutkaan selville heikäläisten puheista (äsken sentään tajusin kysyä Facebookissa yhdeltä oikeasti hyvin englantia osaavalta hepulta enemmän - vastausta odotellessa), mutta joka tapauksessa Alboury Ndiaye oli erittäin pidetty johtaja.

Huomasin ennen pitkää reagoivani Alboury-nimeen täysin samoin kuin omaani, nimestä tuli ikään kuin luonnollinen osa minua. Se on tavallaan vain se nimi, jota minusta käytetään vähän eri mantereella. Vain muutama viikko sitten säpsähdin kuullessani ruotsinkieliseltä radiokanavalta jonkin äänteen, joka muistutti Albourya, sillä samalla tavalla kuin sitä jotenkin tottuu poimimaan ympäröivästä äänivirrasta kaikki omaa nimeä muistuttavat äänisarjat. Jotenkin nimi Alboury on jo niin pitkälle osa itseäni, että paljon parempaa titteliä ei foorumille keksisi. Olen jopa ajatellut, että jos ystäväni Senegalissa kutsuvat minua yhä nimellä Alboury kun palaan sinne, lisään sen oikeaksi omaksi kolmanneksi nimekseni kun olen sen jälkeen Suomessa taas.

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
« Vastaus #119 : Kesäkuu 28, 2010, 16:36:31 »
Lemmonleikollahan on hieno tarina tittelinsä takana! Omani ei omista moista ensinkään, vaan juontuu lähinnä nimimerkinvaihdoksen inspiroimasta -ancer-päätteen raiskaamisesta, joka on tullut enemmän kuin tavaksi useammassakin yhteydessä itselleni. Oletan tittelini kertovan jotakin syöpäläismäisestä luonteestani, sillä eritoten hirmustuessani osaan olla aikamoinen maailmansyöpä. Cancerromancerin kokonaisuuden täydentävä romanssiin viittaava loppuosa taas tulee siitä, että olen parantumaton romantikko - en kuitenkaan kliseinen vaan asiallisen kieroutunut. Mitäpä se sitten tarkoittaakaan, sitä saavat kieromielisimmät miettiä.

// Vaihdoin sitä! Siksi tuli ID: @.Pendulum. Sen takana on pitkä tarina, jonka kerron jahka olen levännyt yöunosin.

- Audra, kieromielisempi
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2010, 02:21:51 kirjoittanut Audra Dancer »

Poissa narri

• Ajassa harhaileva
  • Vuotislainen
  • Terveisiä Pangaialta
« Vastaus #120 : Elokuu 04, 2010, 11:52:13 »
Luulen, että nykyinen Ajassa matkaava-tittelini on pysyvä, sillä viesteissäni näkyvä profiilini osa on muotoutunut mieleisekseni eheäksi kokonaisuudeksi, jota en tohtisi enää ronkkia. Minusta on nimittäin hauskaa, kun nimimerkki, titteli ja asema muodostavat lauseen ja vielä avatar sekä kuvateksti liittyvät samaan juoneen.
Omassa tapauksessani olen ajatellut viestini sivustan luettavaksi esimerkiksi näin: Narri, ajassa matkaava noita on juuri vierailemassa mesotsooisella kaudella, josta kertoo hirmuliskojen kuva ja lähetetyt terveiset. Pangaiaksi tietääkseni kutsutaan tuon kauden jättimannerta. Lisätään vielä, että jos kurkkaisi varsinaista profiiliani, niin huomaisi että kotipaikka ilmoitetaan sanalla eksyksissä, mikä tarkoittaa henkilön olevan jumissa Pangaialla hirmuliskojen parissa!
No joo, ymmärrätte varmaan miksi kirjoitin tämän jutun tänne: kukaan ei muuten tulisi hoksanneeksi pikku hupailujani.

Voihan tittelistä tietysti päätellä suoraankin, kuinka mielelläni piipahtaisin eri aikakausilla ihmettelemässä asioita ihan henkilökohtaisesti, enkä vain mielikuvituksen siivin, vaikka jälkimmäinenkin tapa on varsin tyydyttävä. 

Tittelit ovat muuten kutkuttavaa luettavaa. Useilla ne ovat hyvin arvoituksellisia, eivätkä varmasti avaudu ulkopuolisille ilman selityksiä ja siksi tämä palsta onkin hyvä verhon raottaja uteliaille silmille. Arvoituksellisten titteleiden lisäksi ovat sitten vielä hauskat, sekä suorastaan runollisen kauniit tittelit, jotka tarjoavat sellaisenaan kivoja lukuelämyksiä, jos titteleitä nyt sopii kategorioihin jakaa.
Hämmentää.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
« Vastaus #121 : Elokuu 04, 2010, 15:25:38 »
Itse laitoin aluksi pientä kuvailua itsestäni, mutta päätin vaihtaa ja sain aurorilta tittelin "Kalkaroksen kadonnut shampoo". En hellinyt kuitenkaan jättää edellistä, joten yhdistin sen uuteen titteliini. Ja tämähän on sitten lopputulos.
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #122 : Elokuu 28, 2010, 18:01:56 »
Minultahan on jäänyt monen tittelin tarina kertomatta. O.o En kuitenkaan jaksa käydä etsimässä niitä vanhempia, joten esitelmöin vain tästä. x)

Eli tittelini Shamandalie on lainattu eräästä Sonata Arctican kappaleesta, jossa on mielestäni todella hyvät sanat. Lisäksi kyseisestä nimestä tulee esille ilmaus "sham and a lie" (suoraan suomennettuna esim. "huijaus ja valhe"), tosin en myönnä millä tavalla se liittyy minuun. x)

-Bloody Princess

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #123 : Elokuu 28, 2010, 19:17:27 »
Tittelini on tällä hetkellä less than three. Ensinnäkin, koska olen tällä hetkellä ihan AVPM:in ja AVPS:in maailmassa, halusin napata jotain siihen liittyvää. (Firenze siis lukee Umbridgen tekstiviestin näin.) Toiseksi, vaikka se onkin kaikin puolin naurettavan persoonatonta, niin niinkin yksinkertainen merkki kuin <3 kuvaa tällä hetkellä koulun vaihdoksen myötä noussutta itsetuntoani, ja haluan vahvistaa sisältä kumpuavaa voimaani koko ajan enemmän. Haluan siis oppia rakastamaan itseäni, jotta joskus voisin rakastaa myös toisia. :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2010, 10:09:39 kirjoittanut Ayleth »

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
« Vastaus #124 : Elokuu 28, 2010, 23:48:32 »
Mun titteli, söpö yöpöllö ja identiteettkriisiä poteva, on vain osaksi omaa käsialaani. Yöpöllö tulee siitä, että olen yöihminen. Aika selkeä siis. Identiteettikriisiä poteva taas tulee siitä, että haluaisin vaihtaa nickiäni, mutta en saa ja IRL minulla on myös pienehköjä identiteettiin liittyviä ongelmia, jotka eivät kuulu teille ;) Ja tittelini alkuun on jostain kumman syystä ilmestynyt sana söpö, jonka meinasin kyllä ensin heittää hemmettiin, koska en pidä itseäni millään tavalla söpönä, mutta kunnioituksena sen laittajaa kohtaan jätin sen siihen sitten. (Pakko myöntää että se toi hymyn naamalle ^^)

//Muoksmuoks, näköjään etimmäinen sana onkin söötti, voisin kyllä vaikka vannoa et ensin se oli söpö... hummm... x)
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #125 : Lokakuu 26, 2010, 18:23:32 »
Tällä hetkellä tuossa lukee lumileopardi. Kyllästyin totaalisesti vesipetoon ja päätin vaihtaa. Kesäkin on ohi niin se ei ole niin ajanmukainen. Sitten tulikin pulma. En keksinyt mitään kivaa. Vähän aikaa tittelini oli menninkäinen. En keksinyt mitään ja olen tällainen pieni yöllä ja pimeässä viihtyvä otus. Paljon enemmän menninkäis kuin päivänsäde/prinsessa tyyppiä (pienenäkin leikin mieluummin jotain eläintä/veljien leluilla kuin jotain prinsessa leikkejä. :D ) Se oli kuitenkin vain tilapäis hätätapausratkaisua parempaa ideaa odotellessa. Nyt sitten keksin tuon lumileopardin. Ei siinäkään mitään syvällistä tai kivaa tarinaa. Kaikki kissaeläimet on ihania. <3 Laitoin sen odotellessani lempivuodenaikani talven tuloa odotellessa. Ei varmaan tarvitse sanoakaan, että pidän lumesta ja koen olevani hieman kissamainen. :) Sit kun vielä keksisi jotain kivaa allekirjoitukseksi... *uudistuu* Hah, näköjään joku identitentti kriisi, kun lähes kaikki profiilissa lähtee remonttiin. Jokin aika sitten muuttui asuin paikka. On varmaan vaan ajankysymys koska kyllästyn avaan ja uudistan profiilin kuvaus tekstin. x)

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #126 : Lokakuu 28, 2010, 22:02:49 »
Tällä hetkellä tittelini on talven lapsi. Vaihtelin aikaisemmin titteliä usein, mutta sitten Zenzibar vaihtoi tämän tittelin minulle ja ihastuin heti. Rakastan talvea, kaikkea sitä kylmyyttä ja lunta <3

Pidän myös kutomisesta mistä huomaa talvenrakastamiseni. Tällä hetkellä kudon puuskupuhin tupakaulahuivia. Pidän siis talvisista kutomisista, kaulahuiveista, tumpuista sun muista. Tykkään talvesta myös siksi että voin juuri yhditellä kaikenlaisia pipoja, kaulahuiveja, villasukkia ja tumppuja toistensa kanssa <3 Ja pidän muutenkin talvisesta pukeutumisesta, kun saa pukeutua (ei niin lämpimään, mutta ihanaan) villakangastakkiin, laittaa pörröiset tumput käteen ja saapikkaat. Tulee ihanan talvinen ja eläväinen olo. Pidän myös talven pimeydestä :))
Tästä siis näkee todellakin, että tittelini kuvastaa minua todellakin, olen jopa syntynyt talvella, tarkemmin ottaen tammikuussa.. Tämä titteli tulee (ainakin toivottavasti) olemaan minulla pitkään, ihastuin siihen heti ikihyviksi <33 Ja muutenkin mielestäni sana talven lapsi on todella kaunis. Mieleeni tulee kyseisestä sanasta pieni lapsi pihalla leikkimässä, mitä itsekkin haluaisin tehdä. Tosin en ole pieni lapsi, mutta kyllähän sitä vähintään kerran talvessa täytyy rakentaa lumilinna tai käydä pulkkailemassa, eikös niin? ;)

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #127 : Joulukuu 22, 2010, 20:20:45 »
Tämänhetkinen tittelini, Locked Heart, syntyi itseasiassa hetken mielijohteesta eikä minulle ole sille sen tarkempia perusteluja. Suomennettuna se olisi lukittu sydän. En kuitenkaan yritä viitata siihen että sydämeni olisi lukittu eikä sinne olisi kenelläkään tai millään pääsyä, tahdoin vain hieman surumielisen tittelin. (Ai, miten niin vaihteeksi..?)

Liittyypä kyseiseen titteliin tavallaan pienoinen Potter-viittauskin. (Lockedheart.)

-Bloody Princess

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #128 : Tammikuu 18, 2011, 18:09:15 »
Minun tittelini on tällä hetkellä hysteerinen, kuten huomaatte. Se tuli nopeasti mielijohteesta, kun kuuntelin Musen Hysteriaa. Lisäksi se sopii minulle, olenhan vähän hysteerinen välillä, syystä tai toisesta.

Minulla oli kauan tittelinä lukittuna luutavarastoon, mutta kyllästyin siihen. Halusin tilalle jonkun yksinkertaisemman, joka kuvastaa paremmin minua ja ulkoasuani (jolla tarkoitan kuvaa, nimeä ja kuvatekstiä).
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • One day, one room
« Vastaus #129 : Tammikuu 18, 2011, 18:26:47 »
Tittelini on tällä kertaa siepattu Stratovariuksen kappaleesta Forever. En tiedä, mistä pohjoishuullaantuneisuuteni on tullut, ehkäpä monista eri lähteistä. Joka tapauksessa koko Arktinen piiri, sen luonto, taivas, kulttuuri, kaikki on pirun kaunista ja oma ihanteeni ja unelmani. Ehkä innostus lähti Frank Schätzingistä, ehkä monista intiaaniaiheisista elokuvista ja kirjoista mitä olen lukenut. Joka tapauksessa titteli on erittäin henkilökohtainen ja ajattelin kerrankin pitää sitä vähän kauemmin kuin yleensä, ehkäpä lopun ikääni.
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa Tohäätu

• Vuotislainen
« Vastaus #130 : Tammikuu 18, 2011, 19:51:04 »
Minulla oli aiemmin tittelinä realistinen idealisti, jonka olin laittanut siihen kuvaamaan ajattelumaailmani ja siksi kun ymmärtääkseni olen kuulemma tosi ristiriitainen persoona välillä. Vaihdoin sen Pahisnurkan "koulukiusaajaan", osoittaakseni kunniaa uskonnonopettajalleni ja hänen loistavalle huumorintajulleen. Kyseinen henkilöhän nimesi aikanaan nurkan, jossa istuin ystäväni kanssa, pahisnurkaksi. Emme tiedä minkä takia se sen teki, mutta makiat naurut siitä tuli, kun saimme selville nurkkamme nimen. Koulukiusaaja ei tule siitä, että olisin sellainen (tietääkseni), mutta samainen opettaja on jo pidemmän aikaa ihmetellyt sitä, kun "kiusaan" meidän luokan poikia (Minä yksinäni ja muutaman pojan ryhmä auomme toisillemme päätä). Tämä kaikki on kyllä ihan huumorimielellä lausuttua tältä opettajalta (Jos se ei tullut esille viestissäni) ja tullaan hyvin toimeen, ainakin toivon että asia on näin.
"Ja me kuin päättömät kanat
käymme täällä, petollisen järven pettävällä jäällä,
ja hänen kuin suden käyvän luulen kun kaupungin yössä pesuhuoneestaan soiton kuulen..."

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
« Vastaus #131 : Tammikuu 20, 2011, 18:30:52 »
Minun tittelini, Musiikki- ja koulufriikki kuvailee minua aivan täydellisesti. Rakastan musiikkia, en voisi elää ilman sitä; se on minulle kuin ilmaa jota hengitän elääkseni. Ja tuo koulufriikkiys (onko tuo edes sana?), on aivan tyypillistä minulle :) Tällänen kavereiden kutsuma "Opettajien lellikki" hehee :D
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #132 : Maaliskuu 27, 2011, 18:27:17 »
Mjaa. Tämänhetkinen tittelini "Varjossa kasvanut" taitaa tulla ihan minun ja sisarusteni välisestä sisäpiirivitsailusta, joka on vain jäänyt päälle. x) Ilmauksen alkuperähän on joidenkin ehkä muistamassa Saunalahden mainoksessa, jossa kaksi miestä kiertelevät maatilalla ja toinen kehuu kaikenlaista. Tämä toinen (isäntä) sitten vastailee monenlaista vähättelevää, kuten: "Nääh, tuollanen varjossa kasvanut."
Titteli sopii minuun ainakin sen suhteen, että erään ystäväni mukaan olen kova vähättelemään ainakin omaa omaisuuttani. Esimerkiksi, kun hän oli meillä pari viikkoa sitten kylässä ensimmäistä kertaa, hän käveli huoneessani ja ihasteli välillä milloin mitäkin; kirjoja, koriste-esineitä ja kaikkea vastaavaa. Siihenkin vastailin omaksumaani tyyliin, eli esimerkiksi "Eihän tuo nyt mitään", tai "Ei tuo nyt kummoinen ole."
Siitä siis tämänhetkinen titteli.

~Bloody Princess

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #133 : Maaliskuu 27, 2011, 18:59:58 »
Olen huono keksimään titteleitä, joten annoin aurorien keksiä jotain. Verson lempi lemmikki on minusta hauska, ja Verso on yksi lemppariopeistani. Lisäksi olen puuskupuh, ja pidän yrttitiedosta, joten titteli sopii :D
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #134 : Maaliskuu 27, 2011, 21:37:39 »
Omituisuuden pikkuserkku
Olen omituinen. En nyt kuitenkaan itse omituisuus, vaan ehkä vain sen pikkuserkku.

Mustan musta
Mustat vaatteet ovat miulla jokapäiväisessä käytössä, ja nyt pari kaveria painostaa kehottaa värjäämään hiuksetkin sillä...

Ilkeä noita-akka
Keksin tämän siitä että koulukaverini sanoi että näytän aivan noita-akalta nauraessani. Siihen vain tuo perusluonteenpiirteeni ilkeä kirsikkana jäätelön päälle ja -tadaa- uusi titteli oli valmis.

Kupillinen mustaa kahvia
Kertoo kahviaddiktistani. Mutta kun se on vaan niin hyvää...

Noitakansakunta
"-Eikö noita kansakuntia ole jo tarpeeksi?
-Noitakansakunta. Se kuulostaa kivalta." Tuo kertonee tarpeeksi.

Only half evil
Jätän nyt teille tulkinnanvaraa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2011, 12:24:49 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
« Vastaus #135 : Huhtikuu 02, 2011, 00:25:46 »
Njaa, omalla ei mitään hääppösempää tarinaa, mutta kerrottakoot:

Oli kouluvuosi aluillaan, meillä oli joku omituinen ryhmäyttämispäivä, ja meidän luokalla oli käynyt joku moka, koska olimme samassa porukassa kuin 7F -luokka. No, minä vielä tuolloin käytin kaulapantaani päivittäin, ja sitäkös eräs F-luokan wannabe -kovis ei halunnut sulattaa. Kutsui koiraksi ja haukkui [eriitäin omituisesti] perääni. Olin saanut vihamiehen. Jiibaa.
Jossain vaiheessa kutsui myös lemmikiksi, ja se jäi jotenkin päälle. Ja, kiitos hänen, nyt minulla on titteli.
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Poissa miracle

• Hyrskyn myrskyn
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioCentaur9949
« Vastaus #136 : Huhtikuu 03, 2011, 21:39:24 »
Ei ole vielä tullut mitään mieleen,odottelen sellaista inspiraatiota tittelinimen suhteen, mutta toiminto on kyllä kieltämättä ihana.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2012, 15:42:30 kirjoittanut miracle »

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #137 : Huhtikuu 03, 2011, 21:45:34 »
Keksin tittelini pieni unelmoija eilen, kun halusin keksiä vihdoin ja viimein itse itselleni tittelin. Olen sen verran paljon jo luottanut Tittelin tarpeessa? -topiciin, että oli jo aikakin keksiä itse titteli. Mutta titteli kuvastaa omasta mielestäni itseäni siinä suhteessa, että monesti vetäydyn oman mieleni sisään pohtimaan kaikenlaista musiikin soidessa mp3:sta. Yleensä tällöin suunnittelen tarinoitani musiikin avulla, joskus vain uppoan musiikin vietäväksi. Olen myös huomannut etten olekaan pisimpiä meidän luokalta, vaikka peruskoulussa kuuluin yleensä joko pisimpiin tai keskipitkiin. Nyt tunnen olevani lyhyimpien joukossa, siitä siis etuliite "pieni". Pidän itseäni siis todellakin pienenä unelmoijana, kuljen mielelläni oman mielikuvitukseni luomassa maailmassa jossa lohikäärmeet lentävät, merirosvot seikkailevat ja taikuus on olemassa. :)

Uusi tittelini nauru tässä elämässä tulee sanataiteen kevätjuhlassa ryhmämme esittämästä runosta, jossa lause "olen nauru tässä elämässä" sattui minun kohdalleni pienessä esityksessämme. Mielestäni se kuvaa minua jollain tasolla, sillä nauran paljon juuri tuossa sanataideryhmässä. Muutenkin ajattelen, että elämme useamman elämän kerrallaan, ettei meillä ole vain tätä yhtä ainoaa elämää. Maailma on niin suuri, ettei se voi olla mahdollista. Ja yleensäkin nauru kertoo paljon ihmisestä ja jotenkin unohdan nauraessani kaikki murheet ja huolet, joita tuntuu kasautuvan mieleeni joka päivä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 04, 2011, 22:25:47 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #138 : Huhtikuu 05, 2011, 15:56:23 »
Raivostuttavan positiivinen.

Tittelistä saan kiittää yhtä kaveriani. Olen sellainen peruspositiivinen ihminen, hymyilen ja nauran aina, ja sitten eräänä kauniina päivänä kaverini kehtasi valittaa siitä! Pöhh. Otinkin sen sitten osaksi identiteettiäni, ja täällä ollaan raivostuttavan positiivisena. Tack så mycket.
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Suruton

• Sienimies
  • Vuotislainen
  • Pottermore: NightDraconis17
« Vastaus #139 : Huhtikuu 05, 2011, 16:11:56 »
Olen Panda

Tästä saan kiittää aivan itseäni kun kirjotin eräälle ystävälleni (joka seikkailee täällä nimellä Catnip) kirjettä ja oli taas vähän semmonen seko päivä niin kirjotin siihen että:"olen panda.Mut nyt vois mennä vessaan" XD tuosta sitte Catnip muistutti ja kertoi hajonneensa sille niin sitten se olen panda jäi elämään ja kuuluu olennaisena osana meidän keskusteluun ja sitten päätin pistää sen tittelikseni : D
http://www.adressit.com/oriveden_opisto_sailytettava_orivedella Kouluani uhkaa siirto toiselle paikkakunnalle.

Poissa Minea

• Kelvollinen leijona
  • Vuotislainen
  • Kolmas niistä Weasleyn kaksosista.
« Vastaus #140 : Huhtikuu 19, 2011, 21:35:15 »
Kelvollinen leijona.

Elikkä mei halusin jonkun sellasen tittelin, mikä pistäisi muit edes hiukka miettimään että mitähän se meinais tarkoittaa. Halusin kans, niin kuin avatarenikin, vivahtavan sinne Harry Pottereihin päin. "Kelvollinen" on yksi Tylypahkan kokeiden arvosanoista, taitaa olla arvosanojen joukossa, jotka tarkoittaa hyväksytysti läpäistyjä kokeita. Ja sitten tuo "leijona" nyt tulee sieltä Rohkelikosta, koska rohkelikoksi meit vissiin lajiteltaisiin. Elikkä kelvollinen leijona olen; hyväksytysti läpäissyt lajittelun ja yksi kelvollisista rohkelikoista.
Johan on teoriat näköjään, hoh.
Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid, fat rat yellow.
- TU ES FOLLE ? TU ES UNE SORCIERE OU QUOI?

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #141 : Heinäkuu 28, 2011, 22:01:01 »
//muoks//muoks//muoks, uusin tittelini on tällä hetkellä 'Hattaravuorta kiipeävä tapparahaltia'. Tuon keksin vähän karkkihuomalassa ja törkeän vahvan kahvin vaikutuksen alaisena (kahvi, kaiken pahan alku ja juuri).

Tuo Hattaravuori- osa tulee Kotiteollisuuden biisistä Raskaat veet, jossa lauletaan näin: Sinä kiipeät hattaravuorta ja koitat päästä huipulle ennen iltaa. Tuo kuulostaa omissa korvissani aivan mahtavalta. Miettikää millaista olisi kiivetä hattaravuorta ylös? Eihän siitä mitään tule kun hattara on sellaista höttöstä. Kauhea raataminen jos huipulle tähtää suomenlippunsa kanssa. Ja tähän kytkeytyy se tapparahaltia sillä tappara on hieno sana. Sitten se haltia tulee LOTR:ista, Legolas on vain niin paras :'D

-Ihmissusi-
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2011, 16:53:02 kirjoittanut Ihmissusi »

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
« Vastaus #142 : Elokuu 01, 2011, 12:07:25 »
Hmm. En tiedä olenko jo kirjoittanut tänne, enkä jaksa selata koko topaa lävitse. No, sama se.

Minulla on titteliin ilmeisesti hieman erilainen suhtautuminen kuin muilla - vaihdan sitä kuin paitaa. Tai no, ehkä paita ei ole siinä mielessä hyvä esimerkki, että kun satun tykästymään johonkin titteliin, se voi jäädä (tai unohtua) pidemmäksikin aikaa...
Vaihdan titteliäni tosiaankin erittäin useasti, tänäänkin olen vaihtanut ainakin kolme kertaa. Suorastaan rakastan auroreiden tittelitopaa, mutta harvoin maltan pitää sieltä saatua titteliä kovin pitkään.
Titteleilläni ei usein ole tarinaa - toisinaan taas sellainen löytyykin, mutta useimmiten titteli-ideat vain poksahtelevat päähäni. Oi, kaipaan sitä topaa kun piti edelliselle keksiä titteli. <3 (Eikös sellainen ollutkin jossain vaiheessa? Älkää vaan sanoko, että olen taas nähnyt unta.)
Women and cats will do as they please ˘◡˘

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #143 : Elokuu 09, 2011, 01:29:11 »
Taas meni titteli vaihtoon. Nyt siinä lukee Jalat maassa leijailija. (Vesi teemani alkaa rakoilla..) Eli olen jalat maassa tyyppiä. Realistinen ja niin. Olen kuitenkin myös pieni haaveilija ja unelmoija ja muutenkin omaan vilkkaan mielikuvituksen. Onnellisena saatan myös "leijailla pilvissä". Ööh, kuulostaa jotenkin ristiriitaiselta, mutta väitän silti että pidän jalkani tiukasti maan pinnalla. Yhtä ristiriitaiselta tittelikin kuulostaa ainakin yhdellä tavalla ajateltuna. Kuinka leijailleen jalat maassa? Ehkä tittelin hienous piileekin siinä, että jollain tapaa ajateltuna se on mahdoton. (Toisella tavalla ajateltuna se on myös molemmissa suhteissa väärässä. En osaa oikeasti leijua ja oikeasti jalkani nousevat maasta jo pelkästään kävellessä, puhumattakaan hyppelehtimisestä ja kiipeilystä. ;) ) Onkohan tää selitys nyt jotenki sekava... Ajattelutavasta riippuen joko molemmat kohdat kuvaavat minua ja toisella tavalla se on kaikin puolin virheellinen ja mahdoton. :D

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #144 : Elokuu 09, 2011, 01:40:23 »
Suurkyttäilijän uskollisin seuraaja on suora viittaus Jatkotarinaan, jossa myös sinä olet mukana ja sai alkunsa kun allekirjoitin tuolla kerran yksäriviestini. Minulle ehdotettiin, että laitan sen tittelikseni ja sinnehän se pääsi. Päivitetyn Vuotiksen ansiosta tuo mahtuu nyt kokonaan näkyville, mikä sekin korostaa tuon erinomaisuutta.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #145 : Tammikuu 25, 2012, 21:00:14 »
Huu, johan tuo nauru tässä elämässä ehtikin pitkään tittelin nimikkeestä nauttia. Nyt tuli kuitenkin aika sen siirtyä muille maille ja uuden tittelin tulla esiin: yksityiskierros karusellissa. Lähtöisin sovellettuna Hirmun sanomasta, mutta saahan siitä kaikkea filosofistakin jos sitä kerran vaaditaan. Omalla tavallaan minä kierrän omaa polkuani, omaa karuselliani. Ja viittaa tuo ainakin minun mielessäni jollain tapaa Nightwishin uusimaan levyyn (älkää kysykö perusteluja, sellainen fiilis vaan tulee), joten mitä sitä muutakaan sanomaan. Katsotaan, josko tämä olisi yhtä pitkään kuin edeltäjänsäkin (melkein vuosi, hui :o).
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #146 : Helmikuu 01, 2012, 21:52:54 »
Tämän hetken titteli Jäärouva juontaa juurensa siitä yksinkertaisesta tosiseikasta, että rakastan talvea. Olen puoli talvea miettinyt jotain kivaa talviaiheista titteliä. Meinasin laittaa jossain välissä Talven lapsi, mutta muistin että se on ollut jo jollain tittelinä. Tylsää siis, en halua laittaa itselleni samaa minkä tiedän olleen jo jollain muulla.

Lopulta sitten muutama päivä sitten päähäni pälkähti jäärouva. Kaikkihan tietävät muumit. Suurin osa tietää varmasti siellä esiintyvän jäärouvan, joka ratsastaa lumesta tehdyllä hevosella ja jonka katse jäädyttää sen joka katsoo häntä silmiin. Tuutikin mukaan kevät ei tule ennenkuin jäärouva on mennyt pois.

Minun katse ei sentään jäädytä (käsittääkseni) eikä voimani riitä pitämään talvea yllä (sääli, eikun on se kesäkin ihan kiva), enkä osaa edes ratsastaa (ois kyllä kiva osata), mutta ehkä tittelin perusteluksi riittää se, että muumit<3 ja talvi<3<3<3 Ja oon rouva. :D Jäärouva myös kalskahtaa kivalta. (Oonko jotenki kylmä tyyppi kun haluan tittelikseni jotain jäistä ja avanikin on värimaailmaltaan kylmä ja sisältää lumihiutaleen. Siinä vieläpä oli hetken joulun aikaan kynttilä-ava, mutta se tuntui vieraalta. :D )

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #147 : Toukokuu 08, 2012, 21:21:02 »
Taidan olla tämän topicin vakiovieras. :D No mut "raportoidaan" nyt tästäkin tittelistä. Tuulen kuiskaus hiuksissasi on siinä tällä hetkellä. Talven väistyttyä annoin Jäärouvan mennä pohjoiseen ja vaihdoin tittelin. Vaikka tuuli onkin toisinaan ärsyttävä, se on myös kiva. Varsinkin keväällä, kun ottaa ensimmäisiä kertoja pipon pois päästä tuntuu kivalta, kun se tarttuu hiuksiin. Kunhan tuulee oikeasta suunnasta, eikä hiukset tule naamalle. x) Pidän tunteesta, kun hiukset hulmuaa esim. pyöräillessä tuulessa takanani. Ja ehkä minäkin olen joskus ärsyttävä, mutta jos minut tuntee voin olla kivakin. :D Vihaisena sitten vähemmän kiva, kuten tuulikin suuttuessaan.

Jonkin aikaa tuota on pyöritelty, mutta päädyin sitten lopulta tuohon. Tuuli taisi olla tuossa ainoa "pysyvä" sana. Muita tuli pyöräytettyä hieman: kuiskauksen paikalle harkitsin kosketusta ja muistoa ja hiusten paikalle kasvoja, mutta tuo tuntui parhaimmalta.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #148 : Toukokuu 08, 2012, 21:30:41 »
Mozartin kummipoika ei tarvitse kovinkaan paljon selittelyjä. Rakastan klassista musiikkia, ja erityisesti Mozartin aikaista, vaikka Mozart ei olekaan lempisäveltäjäni, mutta samalla aikakaudella hän eli lempisäveltäjieni kanssa. Tykkään tästä tittelistä muuten ihan hirveästi, että kiitos sille aurorille, joka sen minulle lisäsi. ^^
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #149 : Toukokuu 11, 2012, 21:28:22 »
Heya (: Päivitipäiviti

Jos inspis loppuu, käännyn ihanien auroreiden puoleen, mutta pyrin keksimään itsekkin jotakin (: Tällä hetkellä tittelinä toimii suklaanäppituntumaa, joka on oma keksimä.

Tässä taannoin istuin vuotiksessa ja miun teki hirviästi mieli suklaata ja sitten kirjoitin tohon titteli-kenttään vaan että "suklaanäppi" mutta sitten mieleen tuli "näppituntumaa" ja ne piti sitten lisäillä yhteen. Tuossa tittelityyssä ei ole oikeastaan järjen hiventäkään, mutta se tuntui kivalta. Koska suklaa, naminami♥ Ja olen myös erittäin hyvä sotkemaan, joten suklaansyönnin jälkeen olen suklaanäppi. se 'tuntumaa' vain hyppäsi siihen jostakin.

//Ja voi kumpa keksisin tähän jotain enemmän. 3:

-annipsi-
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2012, 00:59:52 kirjoittanut annips »

Poissa Roses

• Lihansyöjä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowBlood7661
« Vastaus #150 : Toukokuu 20, 2012, 13:40:16 »
Tittelinä toimii Lihansyöjä, sillä rakastan lihaa, omistan t-paidan jossa lukee "lihansyöjä"
ja jos valittavana on liharuoka tai ruoka jossa ei lihaa niin jokainen varmaan tietää mitä valitsen.
Varsinkin todella raaka ja verta pursuava naudan sisäfilepihvi, njam! :)
~ Ennemmin kuolisin seisaallaan, kuin eläisin elämäni polvillani ~

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut,
ylpeile sillä, että olet joka kerta noussut ylös

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #151 : Heinäkuu 02, 2013, 00:39:05 »
Johan siitä on yli vuosi kun tänne olen kirjoittanut, eiköhän sitä voisi taas tylsistyttää valaista teitä uuden tittelini taustoilla. Panthera Tigris eli kuten ehkä arvasittekin tiikeri latinaksi. Tiikeri koska ensinnäkin kissat (ja sudet) on suosikkieläimiäni. Olisin animaagihahmoltani todennäköisesti jokin kissa eläin (mm koska olen hieman saamaton, yksineläjä, joka kuitenkin kaipaa huomiota ja päänrapsutuksia toisinaan ja minua ei kannata suututtaa, saatan raapia. Eikun, tempperamenttiakin löytyy kun tarpeeksi syvältä kaivelee). Tarkemmin asiaa yhtenä päivänä mietittyäni päädyin siihen, että se voisi olla vaikkapa tiikeri. Miksikö? Koska tiikereitä asuu lumisilla vuorilla ja minä rakastan lunta ja talvea. Lämpimimmissä paikoissa asuvat tiikerit tykkää uimisesta ja minähän lievästi sanottuna tykkään uimisesta. Mukavan monipuolinen eläin ja todella uljas. Ei sillä että itse olisin uljas, mutta kaipa tittelissä voi olla jotain upeeta, vaikka ei itse olisikaan upea. ;) Miksikö se on siinä juuri latinaksi. Noh, ajattelin että on tylsää jos siinä lukee tiikeri. Latina on mielenkiintoinen kieli ja näyttäähän tuo tittelissä kivemmalta kuin jos se lukisi siinä suomeksi tai vaikka englanniksi.

Poissa Kaminski

• Vuotislainen
« Vastaus #152 : Joulukuu 03, 2014, 10:48:58 »
Mikäkö on homeopaattinen turpiinveto? No sehän on Miedosti Motaten -menetelmää käyttävä kuuriluonteinen fyysistä vastustuskykyä lisäävä menetelmä, joka pohjautuu Shaolin-munkkien oppeihin.
Altistumalla pienellel määrälle mottailua lujitat lärvisi vastustajan nyrkkiä hylkiväksi rautanaamioksi turvautumatta väkivaltaisiin otteisiin.
</mainos>

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #153 : Tammikuu 10, 2015, 20:20:13 »
Aina myöhässä-tittelini myöhästyi junasta, ja jäi Unholan asemalle
huutamaan, joten otin uudeksi titteliksi aurorien pyynnöstä keksimän
Väärän jalan mono-tittelini, joka alkujaan liittyi Falunin menneisiin hiihtokilpailuihin, ja nyt en raaskinut laittaa monoa vielä kvätsäilytykseen
joten tuolla mennään. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 04, 2015, 15:56:44 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Lumottu Kirja

• Haaveista tupruava
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RiverSilver16420
« Vastaus #154 : Toukokuu 13, 2015, 14:34:30 »
Luovuuteni on kuollut ja siksi pyysin siitä yhestä aiheesta itselleni titteliä. Mutta vaikka se ei ole minun tekemäni se on tehty haluamalla tavallani, mutta en vain olisi itse keksinyt noin hienoa titteliä. Elikkäs Hymyilevä kastapisara, olen ehkä erikoislaatuinen, mutta minä tykkään sateesta. Halusin tittelin jolla voisin ilmaista iloa ja sadetta, koska minähän sateesta tykkään. Tälläinen kaunis titteli sieltä sitten tuli, joka ihan todellakin kuvaa yhtä minun puoltani. Eli täysin sopiva iloa huokuva ja semmoinen josta tykkään ;).