Kirjoittaja Aihe: Ihana Elisa (Elisa di Rivombrosa)  (Luettu 3228 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Goldenfake

• Contessa
  • Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
  • Roma ♥ Italia ♥
    • Questo inverno finirà
Ihana Elisa (Elisa di Rivombrosa)
« : Tammikuu 22, 2007, 19:30:14 »
Lainaus käyttäjältä: Huck (alkuperäisen topicin luoja)
Katsoin pari kertaa, enkä löytänyt tätä aihetta, ja ihmettelen sitä suuresti.

Eli, Ihana Elisa (Elisa Di rivombrosa) Italialainen saippusarja, suoraa 1700luvulta. Onko joku muukin tuijottanut tätä? Jos, ette telkku auki sununtaisin klo 10. Tunnin verran kestää, hyvä sarja, vaikka onkin saippuaa.

Sarja kertoo siis Rivombrosan kartanossa seuraneitinä työskentelevästä Elisasta. Tyttö ihastuu kartanon isäntään Fabrizio Ristoriin. Loput saatte kyllä katsoa itse. Hyvin siihen pääsee kärryile vaikka aloittaa vasta nyt. osia on tullut 4-5 kpl. En muisa tarkkaan. :)

Italian ihanaa kieltä. <3 Italian kauniit maalaismaisemat. Kaikki on todella kaunista. Sarja on siis keskittynyt kertomaan Elisasta ja Fabriziosta, eli siinä ei pyöri kymmentä eri päähenkilöä, joilla kaikilla on oma ongelmansa, eli siinä mielessä juoni on helppo, yksinkertainen.

Suosittelen tosiaan katsomaan. Jakan tästä kunhan saan edes yhden keskustelukumppanin kyseisestä aiheesta.

Ihana Elisa on omastakin mielestä yksi ihanimpia sarjoja. Olen suuri Fabrizio-Elisa -fani, joka tekisi mitä vain jos saisi nämä jaksot DVD:lle. :)

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Olen Yleltä pyytänyt jaksoja (1. tuotantokauden, sillä sitä tuotantokautta rakastan) esitettäväksi uusintana tämän kevään aikana. Jos homma menisi minun tahtoni mukaan, näytettäisiin Elisasta 1. tuotantokausi maratonina hiihtoloman kieppeillä (kieppeillä siksi, että hiihtoloma on eri puolilla maata eri aikaan - mutta joskus silloin). Jos tämä maraton näytettäisiin, voisi halukkaat nauhoittaa sen ja siirtää vaikkapas DVD:lle :) Yleltä tuli vastaus, että he pohtivat ehdotustani ja siirtävät sen ohjelmasuunnitteluun. En siis ainakaan vielä ole menettänyt toivoa! ;)

Ihanasta Elisasta voi olla montaa mieltä; toisia italian kieli ihastuttaa, toisia moinen ihmissuhdedraama oksettaa. Pukuloisto on ainakin itseeni tehnyt vaikutuksen ja juoni on minusta juuri sopiva. Sopivasti toimintaa ja vastoinkäymisiä, mutta myös romantiikkaa. :)

Entä te? Onko teistä Ihana Elisa jotain niin kaunista vai kenties kankeaa kuin kivi? Areena on teidän. ^^
Fabrizio: Si, ti desidero, ti voglio con tutto me stesso, dalla prima volta che ti ho visto ti desidero, da settimane ti voglio fino ad impazzirne, e ti amo, io, ti amo, io ti amo e ti desidero e ti amo, potrei urlarlo se vuoi te lo giuro! Si, ti giuro... Nessuno, nessuno potrebbe dirmi che devo vergognarmi: Io amo Elisa!

Poissa Jopo

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Re: Ihana Elisa (Elisa di Rivombrosa)
« Vastaus #1 : Tammikuu 29, 2007, 22:51:30 »
alkoi surettaa, kun kukaan ei ollut vielä vastannut... Ü

Katselin sarjan ykköskauden ja tykkäsin kovasti (vaikka siinä olikin välillä liian saippusarjakatastrofipiirteitä), kakkoskauden alkaessa innostus lopahti ihan totaalisesti, sarja tuntui muuttuneen neljätoista kertaa itseään huonommaksi. Enimmäkseen johtuu Lucrezian menetyksestä, en pitänyt viime kaudellakaan Beauvillesta, enkä nyt tykännyt uusista pahiksista juurikaan.

Kuulostaa ehkä hassulta, mutta tuntuu muutenkin siltä, että kakkoskauden vastoinkäymiset ovat keksitympiä kuin ykköskaudella. Silloin Elisan ja Fabrizion välillä oli kuitenkin säätyero, lapsettomuus (joka sittemmin parani kuin ihmeen kaupalla) ja mahtava Bianca-palvelija, joka oli ensimmäinen tv-sarjan hahmo, jonka petturuuden paljastuessa hyppäsin seisomaan ja karjaisin "tapa se". Hyvästi sivistys. Myös muut henkilömenetykset harmittivat, erityisesti Dragon kuolema.

Martinoa näyttelevä poika on huonoin koskaan näkemäni lapsinäyttelijä, joskin hänen kohtauksensa ovat siksi olleet hauskimpia... Ü Mutta liika on liikaa siinäkin, juonen pitäisi muilta kohdin olla kantavampi, että sitä jaksaisi seurata.
Harmittaa sinänsä, tykkäsin tosi paljon ykköskaudesta ja odotin innolla kakkosta, mutta se olikin sitten tällainen pettymys. Olen muutaman jakson katsonut, ja tulee niitä varmaan vielä muutama katsottua, mutta sunnuntai-ilta ei ole enää millään tavoin pilalla ilman sarjaa. Sääli.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2008, 18:46:49 kirjoittanut Jopo »
Know Heaven, Know Earth,
And your victory Is complete. (The Art Of War)

Marnie of Gondor

• Ankeuttaja
Re: Ihana Elisa (Elisa di Rivombrosa)
« Vastaus #2 : Tammikuu 29, 2007, 23:27:27 »
Minulla meni vähän maku jo ykköskaudella Giulion kuoleman takia, minä tosiaan pidin siitä miehestä tositosi paljon, ja sen jälkeen en ihan päässyt sarjaan enää samalla tavalla kiinni.

Tämä uusi Martino tuntui tosi jäykältä - minä olin juuri oppinut pitämään siitä nuoremmasta Martinosta, ja sitten ne menivät suorittamaan aikahypyn ja vaihtamaan näyttelijän..

Anna/Antonio on kyllä edelleen jotain todella suloista, ja samoin minä olen odottanut tuota Angelo/Celestea ensimmäisestä kaudesta asti jolloin ne näkivät toisensa ekan kerran ^^

Armand on oikea pikku nilkki, eikä siinä ole särmää ollenkaan samalla tavalla kuin Ranierissa.

Pitääköhän nämä jutut nyt laittaa spoilerin sisään (minulla on siellä mm. kysymys johon olisi kiva saada vastaus, italia kun ei ihan luonnistu minulta)..:

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 06, 2007, 17:14:03 kirjoittanut Marnie of Gondor »

Sviddu

• Ankeuttaja
Vs: Ihana Elisa (Elisa di Rivombrosa)
« Vastaus #3 : Helmikuu 24, 2007, 18:03:06 »
Täällä on yksi sarjaan ihastunut immeinen.
Joka sunnuntai ilta sitä huomaa jäävänsä siihen telkkarin eteen kello 10 aikaan ja varmistaa että kanava on kakkosella.
aww. Italian kieli on kyllä niin kauniin kuuloista.

Ensimmäistä (kai se oli ensimmäinen) tuotanto kauttakin katselin suurella mielenkiinnolla mutta sitten se jäi. En tiedä vain miksi. Ennen kun Elisa meni Fabrizion kanssa naimisiin ja oli vielä se piika tyttö,
Olin kyllä enemmän Elisa-Angelo linjan kannalla. Pitkän ajan jälkeen kun aloin taas katselemaan sarjaa huomasin että Elisa ja Fabrizio olivatkin onnellisesti yhdessä ja minä katsoin suu auki että mitä **
Mutta hyvä se pari silti on. Pidän myös niistä muista ihanista hahmoista, varsinkin siitä laivapojasta.

Rakastan sarjaa

Poissa Samia

• kettu
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #4 : Maaliskuu 04, 2007, 11:14:41 »
Ihana Elisa oli tosiaan täydellisen ihana ekan kauden alussa. Varsinkin jakso, jossa Fabrizio lukitsi Elisan kellariin :'D Awww<3 Fabrizio/Elisa oli loistava pairing, täydellinen love vs. hate-juttu. Tottakai sarja on pahimmanlaatuista saippuaa, mutta Fabrizio oli aww. Suosikkihahmoni oli kuitenkin Giulio, ja minultakin meni sarjasta aika pahasti maku siinä vaiheessa, kun G kuoli. Olin paniikissa jo siinä vaiheessa, kun Margherita meni luostariin, ja kun Giulio sitten otti ja tappoi itsensä -  Äsh. Meni hermo. Fabrizion kuolema oli kuitenkin kaiken huippu, varsinkin kun lälläri-Armand tappoi sen. Olisi nyt edes kuollut kunniallisesti Ranierin käsissä. Ja Ranierikin kuoli, loistava hahmo siinäkin, vaikka "pahis" olikin.

Mitä mieltä olette Christianista? Entä Lucrezian paluusta? Allekirjoittanut suhtautui Christianiin erittäin epäluuloisesti, koska rakkaustarinoissa ei kuulu käydä niin että toinen kuolee ja toinen hankkii uuden miehen, mutta onneksi Christian ei olekaan niin selvä tapaus kuin pelkäsin. Itse asiassa mies on kiinnostava hahmo, ja odotan mielenkiinnolla mitä kaikkea menneisyyteen kätkeytyy... Itse epäilen tällä hetkellä, että Paroni Con-en-osaa-kirjoittaa talo on ollut alun perin Christianin perheen tjsp. Mutta sarjan tuntien emme saa tietää tarinaa vielä pitkään aikaan.
"Always be specific when you lie." (rule #7)

Marnie of Gondor

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Maaliskuu 06, 2007, 00:24:58 »
Mitä mieltä Christianista? ^^ No minusta herra Christian Grey on aivan kamala Mary Sue (tai Gary Stu), jolla on se pakollinen salaperäinen, traaginen menneisyys (tai siltä ainakin kovasti näyttää ^^), ja joka kuitenkin on niin herttainen ja ymmärtäväinen mies että Elisa rakastuu siihen. 

Mielenkiinnolla odotan että miten Lucrezia saa kuonoonsa tällä kertaa, selväähän se kuitenkin on että Elisa putoaa jaloilleen ja Lucrezialle käy huonosti, vaikka Lucrezialla miten onkin Nicola (onko se nyt Nicola? Conegliano kuitenkin) pikkusormensa ympärillä kierrettynä..

Enemmän mietin sitä mitä Isabellalle ja Gaitanolle käy - minä olen pitänyt Isabellasta siitä asti kun se päätti pelastaa Martinon, ja uhrasi samalla oman henkensä (vaikka selvisikin siitä sitten elossa). Lucrezian ja Isabellan välinen kohtaus olisi kiva nähdä.

Minä katson tätä niin kauan kuin Victor on kuvioissa mukana, siitä tyypistä minä pidän edelleen, ja minua harmittaa että naisten pitää aina rakastua näihin miekkaa heiluttaviin sankareihin  - mitä vikaa on kunnollisessa miehessä joka ei ole mikään asesankari vaan ihan tavallinen mies. Mutta kaipa se olisi liian tylsä Elisalle. (kaivataan silmiään pyörittävää hymiötä ^^)

Poissa Samia

• kettu
  • Reservi
  • *
« Vastaus #6 : Maaliskuu 06, 2007, 20:04:04 »
Minä katson tätä niin kauan kuin Victor on kuvioissa mukana, siitä tyypistä minä pidän edelleen, ja minua harmittaa että naisten pitää aina rakastua näihin miekkaa heiluttaviin sankareihin  - mitä vikaa on kunnollisessa miehessä joka ei ole mikään asesankari vaan ihan tavallinen mies. Mutta kaipa se olisi liian tylsä Elisalle. (kaivataan silmiään pyörittävää hymiötä ^^)
Victor olisi liian tylsä katsojille, ainakin osalle, siis. Allekirjoittaneen mielestä se on vähän samaa kastia kuin Lostin Jack - raivostuttavan kiltti ja kunnollinen ja tylsä ja aaaaaargh ei sellaista kestä, mitä kukaan nainen näkisi siinä? Asennetta pitää olla. (Ja mielipide-erot tekee keskusteluista keskusteluja, älkäähän nyt Victorinystävät ottako nokkiinne). Tosin en mene vannomaan Christianin asenteesta vielä mitään. Kieltämättä siinä on vähän sellaista Gary Stu-meininkiä (ehkä aika paljonkin :D), mutta kun sarjan päähenkilö voidaan huoletta sijoittaa all time-pahimmat-Mary Suet-top10-listalle, niin...

Isabella on kiva hahmo tosiaan, ja toivon ettei se sentään mene kuolemaan. Lucrezia on myös yksi suosikeistani, eli välikohtaus kiinnostaisi tosiaan... Toissapäiväistä jaksoa en ole vielä nähnyt, niin etten tiedä oliko siinä jotain uutta noiden kahden osalta. Sitä edellisessä osassa petyin kyllä aika pahasti kun Gaitano pysäytti Isabellan - en olisi halunnut että Lucreziaa tapetaan mutta välienselvittelyä olisi ollut hauska nähdä. Mutta kuten sanottua, saippuasarja mikä saippuasarja, tapahtumien toteutumiseen menee aikaa (muistellaanpa vaan, kauanko Elisan ja Fabrizion naimisiinpääseminenkin kesti...-tähän se silmienpyöritys-)

di Napoli

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Maaliskuu 18, 2007, 11:16:52 »
Mitä mieltä Christianista? ^^ No minusta herra Christian Grey on aivan kamala Mary Sue (tai Gary Stu), jolla on se pakollinen salaperäinen, traaginen menneisyys (tai siltä ainakin kovasti näyttää ^^), ja joka kuitenkin on niin herttainen ja ymmärtäväinen mies että Elisa rakastuu siihen. 

Itse asiassa Christian ei ole mikään Gary Stu. Hän on persoonallinen, eikä lainkaan täydellinen. Minä ainakin tajuan, mitä Elisa näkee hänessä. Christian on komea, lapsirakas ja koettaa aina auttaa parhaansa mukaan.
Hänellä on ollut vaikea lapsuus, mikä on muokannut hänestä hieman salaperäisen hahmon.

Olen muuten kehittänyt tälle tv-sarjalle oman suomalaisen foorumin: http://p2.foorumi.info/elisadirivombrosa/index.php
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2007, 11:47:57 kirjoittanut di Napoli »

Marnie of Gondor

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Maaliskuu 20, 2007, 00:55:57 »
@ Samia, ei tämä victorinystävä ainakaan ottanut mielipiteestäsi nokkiinsa, minusta tuntuu että jokaisesta hahmosta on yhtä monta mielipidettä kuin on katsojaakin. ^^ Henk.koht. minua on vaan vuosien varrella alkanut tökkimään yhä enemmän ja enemmän ne miekanheiluttajatyypit jotka ovat ah niin sankarillisia ja ratkaisevat ongelman kuin ongelman asein ja fyysisellä voimalla, ja siksi minä luulen että niin Fabrizio kuin Christiankin kärsivät siitä tökkimisestä tässä sarjassa. ^^ Fabrizio nyt oli sarjassaan ihan ok, mutta Christianin kanssa en ole vieläkään sinut ^^ Victor on niin tavallisen kunnollinen mies että minun on pakko pitää siitä - oikeasti, moniko mies pitäisi hometta viiniköynnöksissä hätätapauksena, minusta se on erinomaisen virkistävää :D

Nyt minä alan toivomaan että Celestelle kävisi huonosti, huolimatta siitä että Angelo tosiaan tarvitsisi pikkuisen onnea - argh, minä en siedä sitä että se yrittää saada Ceppin lynkatuksi vain pelkästä kostonhimosta Annaa kohtaan, sillä on kuitenkin jo sen verran ikää että sen pitäisi osata käyttää järkeään ja harkintakykyään vähän enemmän. :?

Poissa Samia

• kettu
  • Reservi
  • *
« Vastaus #9 : Maaliskuu 25, 2007, 12:18:38 »
Victor on niin tavallisen kunnollinen mies että minun on pakko pitää siitä - oikeasti, moniko mies pitäisi hometta viiniköynnöksissä hätätapauksena, minusta se on erinomaisen virkistävää :D
:DD putosin aika pahasti, kun ajattelin (tai jätin ajattelematta...) ensin että mielestäsi home viiniköynnöksissä on erinomaisen virkistävää, ja olin että mitä. :D Anteeksi, oli pakko kommentoida.
/off

di Napoli

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Maaliskuu 27, 2007, 15:19:43 »
Minä en pidä Celestestä. Kamala noita-akka, kuten Bianca yhdessä jaksossa totesikin.

Mia

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Kesäkuu 11, 2007, 10:44:01 »
Voi, ihanaa! Katsoohan muutkin ihmiset tätä sarjaa, kun minä ja mummoni. :) Aina kun alan puhumaan Elisasta kavereilleni, he on ihan että Wtf?!
(olipa tärkeä ilmoitus..)

Minusta on oikeastaan harmi, että ne potki Lucrezian pois taas (mutta kyllä se tulee taas takas, koska ne ei tappanu sitä), koska se on ihana hahmo. Eihän se yhtään mukava ole tms. mutta se on yksi lempihahmoistani.

Poissa Farilyn

• Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #12 : Kesäkuu 11, 2007, 15:52:15 »
Katsoin ihan mielenkiinnolla, kun sarja alkoi. Nyt olen vähän kyllästynyt, juoni ja tapahtumat eivät jaksa enää valitettavasti kiinnostaa. Aloin sarjaa katsoa lähinnä kielellisestä kiinnostuksesta. Kun sarja alkoi valmistauduin italian yo-kirjoituksiin ja nyt olen yrittänyt yliopiston pääsykoetta varten harjoitellessa vähän katsella. Suomen televisio näyttää niin vähän italiankielisiä ohjelmia ylipäätään, että tulee aika lailla katsottua kaikki mitä näytetään. Ja Ihanassa Elisassa on se mukavaa, että ääntämys on niin selkeää, että aika hyvin kärryillä pysyn ilman tekstejäkin. Äitinikin väittää opettelevansa italiaa sarjan avulla. ;)

Fabrizion ja Elisan näyttelijät muuten rakastuivat kuvauksissa ja heillä on nyt yhteinen tytär.
"City girls are just country girls with cuter outfits."

Mia

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Kesäkuu 11, 2007, 23:03:21 »
Fabrizion ja Elisan näyttelijät muuten rakastuivat kuvauksissa ja heillä on nyt yhteinen tytär.

Voi miten ihanaa! En tiennytkään. Hyvä.

Sarjaa katsoessa muuten oikeasti oppii kieltä. Meidänkin perheessä osataan jo monta sanaa italiaa. ;D

Poissa Founa

• Vuotislainen
« Vastaus #14 : Kesäkuu 24, 2007, 23:11:02 »
En ole aikaisemmin tähän topiciin kirjoittanut jostain käsittämättömästä syystä, mutta voi ei, mihin tuo 2. tuotantokausi päättyi. Siis sehän päättyi sinänsä onnellisesti (paitsi ehkä Victorin osalta), mutta ei jestas kuinka paljon yhden jakson aikana taas tapahtui! En olisi ikinä uskonut Victorin tekevän tuollaista, taisi aika pahasti pimahtaa saadessaan rukkaset Elisalta. Mitenköhän Victorin käy? Pahalta näytti, jäi sinne surullisena seisomaan ase kädessä.. Ääää, kamalaakamalaahirveää!

Okeiokei, nyt loppui hysteerisyys.

Ihana Elisa on yksi lempisarjoistani, ehkä juuri sen takia, kun se on juuri niin sellaista perinteistä saippuahömppää, mutta periaatteessa taas ei. Vähän meni tässä tämänpäiväisessä jaksossa yli tuo viimeiset kymmenen minuuttia, kun näytettiin vaan Elisaa ja Christianoa ratsastamassa ja kävelemässä yms, hidastettuna. -.-' Mutta ehkä se todellakin on vain yksi syy, miksi pidän tästä sarjasta niin paljon. Muita syitä ovat esimerkiksi hahmot, jotka ovat aivan ihania, ja ne hienot puvut ja kaikki.

En kestä jos kolmatta tuotantokautta ei näytetä Suomessa! Minusta on tullut liian fanaattinen fani. :D

i am my own life, own harm

di Napoli

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Kesäkuu 25, 2007, 13:42:16 »
Tuli kyyneleet silmään, kun tuo tuotantokausi loppui. Koetan ajatella, että Rivombrosa vent'anni dopo tulee pian, muttei se auta. Kyyneleet tulevat esiin.

Poissa Nemethys

• Pekka Pokka, pimpelipom
  • Vuotislainen
  • Dr/Hrm <3
« Vastaus #16 : Kesäkuu 27, 2007, 15:26:23 »
Täältä löytyy kans yks tosifani! voin kertoa että kun fabi kuoli, itkin kauheasti! Kelasin et kyllähän se siitä, ainahan se on selvinny. Mut ei selvinnytkää. Ja sen viimeset sanat "En halua kuolla". nyyh.
Christian on huono. En pidä yhtään koko äijästä. Fabrizio ja Elisa forever <3

// Linkki poistettu, sillä Vuotiksen säännöt kieltävät linkittämisen tekijänoikeuksia rikkovaan materiaaliin.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2007, 20:33:40 kirjoittanut Thomas Fletchley »

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #17 : Toukokuu 30, 2008, 15:33:44 »
Herätetäänpäs Elisa di Rivombrosa uudelleen henkiin. :D
Eipä ole enää kauan aikaa, kun Vent'anni dopo tulee. Syksyllähän sen pitäisi tulla, kuulemani mukaan YleTeemalta.

Elisa di Rivombrosa on kyllä tosiaan maailman paras sarja, minkä olen nähnyt. Sopii toivoa, että joskus tulisi 1. ja 2. kausista uusinnat, niin voisi nauhoittaa ne. En kestä ajatusta, etten koskaan enää näkisi niitä. :(
Jossainhan on kyllä myynnissä DVD:llä näitä, mutta italiaksi, enkä osaa sitä yhtään.
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Kartanon kummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #18 : Kesäkuu 10, 2008, 14:56:46 »
Rakastan kyseistä sarjaa ja itkin ainakin kolme tuntia putkeen kun sarja loppui! Kaikki ekan ja tokan tuotantokauden jaksot tuli katsottua ja sarja oli aina viikonlopun kohokohta.

Sarja on kokonaisuudessaan aivan mahtava (ehkä vähän liiankin hyvä sarja); juoni, näyttelijät, puvut, italian kieli... Yhtään jaksoa ei voinut katsoa hiljaisella voluumilla, sillä kielestä oli saatava nauttia. Myös musiikit ovat kauniit.

Lempihahmoni ovat Elisa, Fabrizio (miksi menit kuolemaan...), Christiano, Ceppi ja monet muut.
Viimeinen jakso oli koskettava ja sarjan loppuminen niin haikeaa, että itkin tosiaan noin kolme tuntia putkeen. Myös Fabrizion hautajaisissa itkin, en ole koskaan aikaisemmin itkenyt tv-sarjojen/elokuvien aikana.

Gallerian yhteisöstä luin jotain, että Yle uusisi toisen kauden nyt kesällä. Toivon, että niin tekevät!!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2008, 12:03:45 kirjoittanut Kartanon kummitus »

robinette

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Kesäkuu 24, 2008, 14:35:50 »
Lähetin ylelle palautetta ja kysyin nähdäänkö Elisaa uusintoina enää. Vastaus oli, että "uusintoja on jälleen tiedossa 17.8. koko loppusyksyn ajan". Eli kaikki fanit taas ruudun ääreen :)

Tuosta Vent'anni doposta en ollutkaan ennen kuullut, ihanaa jos sekin esitetään <3

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #20 : Kesäkuu 24, 2008, 21:50:32 »
Tosi hienoo, jos tulee uusintoja, kuulin jostain et 2. tuotantokaudelta?
Mieluiten kyllä 1. mut käy 2. tuotantokausikin. Kunhan jotain. :D
Mut aika outoo, sithän ne tulee tavallaan samaan aikaan kuin 3. tuotantokausikin.
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Kartanon kummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #21 : Kesäkuu 30, 2008, 21:28:45 »
Lähetin ylelle palautetta ja kysyin nähdäänkö Elisaa uusintoina enää. Vastaus oli, että "uusintoja on jälleen tiedossa 17.8. koko loppusyksyn ajan". Eli kaikki fanit taas ruudun ääreen :)

*itkee onnesta* Mahtavaa, mahtavaa, mahtavaa!!