Kirjoittaja Aihe: Allekirjoitukset (vol 3)  (Luettu 41494 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Allekirjoitukset (vol 3)
« Vastaus #75 : Elokuu 02, 2008, 11:31:14 »
Minun allekirjoitukseni taasen on suora lainaus kirjasta Hobitti eli sinne ja takaisin. Mielestäni oli kovin huvittavaa, että Gandalf puhuu norsun kärsistä. Ja sitten sanasta norsu on linkki Spaces-sivulleni.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #76 : Elokuu 02, 2008, 23:11:25 »
Vaihdoin jälleen allekirjoitukseni. Nyt se on: Totta kai tämä tapahtuu sinun päässäsi, Harry, mutta minkä kumman takia se silloin olisi epätodellista? - Albus Dumbledore
Kuoleman Varjeluksesta napattu Dumbledoren sanominen. Pidän jostain syystä tuosta lauseesta ja itseasiassa pidän koko kohtauksesta. Tuo jotenkin on vaan niin  -miten sen nyt sanoisi- jännästi sanottu. Kaikki tapahtuu Harryn pään sisällä ja on silti todellista...
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #77 : Elokuu 10, 2008, 22:12:00 »
Allekirjoitukseni näkyykin alla.Kopsasin sen vk,koska se kuvaa niin hyvin suosikkejani Frediä ja Georgea.Varmaan tulen vaihtamaan sitä joskus,mutta se liittyy aina kaksosiin.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • ♥♣♦♠
« Vastaus #78 : Elokuu 10, 2008, 23:31:09 »
Allekirjoitukseni:
"I wanna be good, life's just not letting me" - Jess Mariano
Elikkäs, vannoutuneena Gilmoren tytöt -fanina tämä on allekirjoituksekseni päätynyt. Lausahdus on yhdestä lempikohtauksestani, jonka voisin linkittää loppuun. Jokainen joka on Gilmoren tyttöjä parhaina vuosina katsellut, tietää Jessin. Kyseessähän on yksi hoteimpia ihmisiä päällä maan: Milo Ventimiglia. *kuola valuu* Jess on ehdottomasti minun suosikkini Roryn pojista, fiksuin ja parhaimman näköinen ja vielä lukutoukka.
Ja se linkki kohtaukseen, joka on jaksosta Richard in Stars Hollow 12. jakso, 2. tuotantokausi.

//Youtube-linkki poistettu. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2011, 12:07:39 kirjoittanut gamma »

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
« Vastaus #79 : Elokuu 17, 2008, 20:37:16 »
Hahaa, vaihdoin. Uusi allekirjoitus:
Lainaus
"Do I look like a guy with a plan?"
Maybe the best thing about you is that you know the worst things about me.

Ylempi osa tuosta on suoraan Yön Ritari-elokuvasta, jonka joskus kävin katsomassa. Jokeri sen sanoi. Kohtausta en jaksa enää muistaa, mutta tuo lause itsessään oli niin loistava (varsinkin koska Jokeri ei tosiaankaan näytä siltä että sillä olisi suunnitelma :'D) että se jäi mieleen ja päätyi myöhemmin allekirjoitukseen.
Alempi osa taas on Disco Ensemblen biisistä Worst night out (ellen aivan erehdy). En itseasiassa ole koskaan kuullut tuota biisiä, mutta siskoni sitä joskus lauleli ja tuo lause jäi soimaan päähän. En myöskään ole ihan varma sen sanantarkasta muodosta, voi olla ettei se ole ihan tuollainen alunperin siinä biisissä..? Joka tapauksessa tuo lause teki jollain tapaa vaikutuksen ja jäi soimaan päähän. Olen myös joskus käyttänyt itse suomentamaani versiota tuosta lauseesta eräässä ficissäni, ja löysipä se sitten lopulta tiensä allekirjoitukseenikin. ^^
Sellaista tällä kertaa.
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #80 : Syyskuu 02, 2008, 11:07:13 »
Uusin allekirjoitukseni on: Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki.
Vaihtelu virkistää kuulemma. Jälleen Dumbledoren viisauksia. Tällä kertaa PP:stä. Tottahan tuo on.

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2008, 10:19:16 kirjoittanut AIV rehu »

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #81 : Syyskuu 02, 2008, 12:59:10 »
minun allekirjoitukseni (ainakin tällä hetkellä) on lempikohtani koko Harry Potter-sarjasta:

(Harry avaa kultamunan ja sisältä kuuluu ulvontaa)
"MIkä se oli? Harry kysyi. Fred kurtisti kulmiaan.
"Se kuulosti Percyn lauluta. Ehkä teidän pitää hyökätä Percyn kimppuun, kun hän on suihkussa"

kohtaus on Liekehtivästä pikarista siitä kohtaa kun harry ja muut juhlivat harryn läpipääsemistä ensimmäisestä koetuksesta.

ja lopussa oleva piirrustukseni
on linkki piirrustustopiciini täällä vuotiksessa. (käy kurkkaamassa) ;)

nykyinen allekirjoitukseni ei ole muuta kuin maailman parhaan avatar-paikan linkki ja linkki piirrustuksiini vuotiksessa.
kun ei ole tullut mitään lyhyttä ja ytimekästä mieleen mitä voisi laittaa niiden lisäksi..^^
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2008, 21:19:01 kirjoittanut jerusa »
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.

Poissa Shirlene

• Introvertti 110%
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #82 : Syyskuu 03, 2008, 07:47:16 »
Allekirjoitukseni "Ainoastaan sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä"- on lause viisaasta ja koskettavasta kirjasta Pikku Prinssi. Olin jo pitkään etsinyt itselleni mietityttävää, ajatusta herättävää, filosofista ja sisällöllikästä allekirjoitusta ja tuo pomppasi silmiini kun luin Pikku Prinssiä. Kirjassa on paljon muitakin syvällisiä ja herkkiä ajatuksia, jotka olisivat sopineet allekirjoitukseeni, mutta tuo oli mielestäni kaikkein ihanin. Rakastan allekirjoitustani <3

(Tätä ennen minulla on ollut vain yksi allekirjoitus, Dumbledoren lause "Tuntematonta me pelkäämme kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki", mutta kun tuo alkoi olla monellla muullakin, otin sen melko pian pois.)
"A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one."

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
« Vastaus #83 : Syyskuu 17, 2008, 12:16:50 »
Minun allekirjoitukseni on lauselma: "Ja jollet usko niin valehtelen uudestaan." Yksinkertaisesti siitä syystä, että pidän tuosta lauselmasta. Mitä taas tulee pitämisen syihin, niitä voin nimetä kaksi:

1. Tuo on isäni vakiolauselma, ja se sopii niin hyvin hänelle. Rakastan kuulla hänen sanovan sen, koska olen kuullut sitä pienestä asti ja se oikeastaan ainoa mikä hänessä ei ole muuttunut nykyiseksi tylsäksi tyypiksi, on piilossa tuossa lauseessa. Ei niin, että isäni olisi valehtelevaa sorttia tai mitään, mutta hän tykkää laukoa tyhmiä juttuja, joihin kenenkään ei voi olettaakaan uskovan ja sitten hän virnistään ja sanoo tuon. : D (Sitten me ollaan"en usko!" ja sit se sanoo jotakin vielä älyttömämpää <3) Hänellä on muitakin tuon tapaisia lauselmia, joita hän toistaa, mutta kun tuo on ehdottomasti paras ja rakkain minulle :3.

2. Pidän tuosta lauseesta sen merkityksen takia. Rakastan kaikkia oman merkityksensä syöviä lauseita, ja sellainenhan tuo on.
Ég á heiminn! :}

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #84 : Syyskuu 17, 2008, 12:25:05 »
Jälleen uusi allekirjoitus:
kuuntelen Tonia, Samia ja Sipeä
ei pääni ole enää kipeä - Simo Frangen

Pätkä Simo frangenin Apulannan kesäaine-DVD:llä lausumasta runosta. En ole aivan varma menikö se sana tarkasti noin, mutta tuolla ajatuksella ainakin. Apulannan kuuntelu tosiaan helpottaa päänsärkyä. Se rentottaa--> Niska ja hartiat rentoutuvat--> Veri pääsee paremmin kiertämään--> Aivotkin saa verta eli happea tarpeeksi--> Päätä ei särje ainakaan niin paljoa. Vaikuttaa se mielialoihinkin ja mielialat vaikuttavat päänsärkyyn: Huonolla tuulella särkee suuremmalla todennäköisyydellä, kuin hyvällä tuulella.

Olen näköjään taitavasti muokannut uuden allekirjoitukseni vanhempaan viestiin, kun tarkoitus oli laitta se tähän viimeisimpään. Nyt asia korjattu...

Ja taas vaihdoin allekirjoitusta...

Kohtalonkoura lisää kuoppia kaivaa
Itse asuin sillä suunnalla
ja olin se yksi sielu enemmän
Nyt olen risti puunalla

Pätkä Rendez-vous nimisen bändin kappaleesta Alaston kaupunki. Tykkään bändistä, tykkään kappaleesta ja tykkään tuosta kappaleen kohdasta. Ei tässä sen kummempaa syytä ole...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2008, 10:20:48 kirjoittanut AIV rehu »

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
« Vastaus #85 : Syyskuu 17, 2008, 13:16:57 »
Allekirjoituksessani on pätkä Scandinavian music groupin biisistä. SMG on hyvä bändi, vaikken sitä hirveenä kuuntelekkaan, ja nuo sanat sopii mulle juuri nyt. :>

Vaihdoin taas, kun elämäntilanne muuttui kertaheitolla. Nyt haluan vaan muistoja ja entiset takas.

Njoo, vaihdan allekirjoitustani melko usein, aina mielentilan, elämäntilanteen mukaan tai sitten jos löydän vain jonkun sopivan. Tykkään kovasti tiirailla muidenkin allekirjoituksia, ja on hauska miettiä miksi kyseinen henkilö on juuri sen allekirjoituksen valinnut.

Nykyään minulla on tuo
Mä oon vain sun
vielä monta kasteista aamua
monta tuulista iltaa♥

allekirjoituksenani. Se on Juha Tapion Vain sun-biisistä. Se on hyvä laulu ja nuo sanat on kauniit, asian ydin nätisti ilmaistuna vieläpä :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2009, 20:37:17 kirjoittanut Larten »
Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #86 : Syyskuu 22, 2008, 20:01:53 »
Minun varsin mielenkiintoisen allekirjoitukseni takana on minun ja Minnan mielenkiintoistakin mielenkiintoisemman Harry-Ginny-rietastelun jälkipuinneissa Minsvon lausahtama lausahdus, johon, noh, rakastuin heti. Se on ehkä kummallinen tai puiseva, mutta mielestäni se on mitä hauskin.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #87 : Lokakuu 09, 2008, 21:04:02 »
love to hate you.

Upeasta kappaleesta nimeltä Situations. Kappale on vain yksinkertaisesti kekseliäs, ja sanat vielä enemmän. Tuo lause kuvaa niin hyvin tunnetilojani tähän aikaan vuodesta että. Sitten sen alla pienellä aika jolloin kirjoitin 250. viestini.
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #88 : Lokakuu 25, 2008, 17:03:47 »
Luen yleensä ihmisten allekirjoitukset.

Yleensä ne ovat myös jollainlailla hauskoja tai kiinnostavia ja niissä on aina joku syy miksi käyttäjä on kyseisen kirjoituksen siihen valinnut. Ne saattavat myös kertoa jotain allekirjoituksen käyttäjästä ja jossain tapauksissa myös itse keksijästä.

En vaihda omaa allekirjoitustani kovinkaan usein, mutta aina välillä kuitenkin. Minulla on ollut allekirjoitus Pottereista otettuna (yleinen vaihtoehto), oma keksimä ja nyt tämä aku ankasta sovellettu. Valitsen allekirjoitukseni hauskoista tai mielenkiintoisia asioista ja joskus ne kuvaavat myös sen hetken mielentilaani. Itse olen yleensäkin huono keksimään mitään, joten alan sitten vain soveltamaan vanhoja tai sitten kopioin suoraan (en tee sitä mielelläni, mutta kuitenkin jos juttu on sen arvoinen). Pyrin allekirjoituksiin, mitä kellään muulla ei sattuisi olemaan. Se on persoonallisempaa.

-Feen
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Mistrel

• Revontulihäntä
  • Vuotislainen
« Vastaus #89 : Lokakuu 28, 2008, 19:54:31 »
Allekirjoitukseni on:
"Koskaan ei huomata, mitä on tehty, vaan miten paljon on vielä tekemättä." - Marie Curie

Lainauksen olen bongannut muistaakseni niinkin originaalista paikasta kuin fysiikan kirja. Allekirjoituksellani haluan muistuttaa itseäni, että kiinnittäisin enämmän huomiota positiivisiin asioihin. Itse kun satun hieman pessimisti olemaan :)

Käytän usein samaa allekirjoitusta melko kauan, edellisen otin käyttöön reipas vuosi sitten. Joskus kuitenkin into iskee, kun vanha alkaa ärsyttää :)
"Koskaan ei huomata, mitä on tehty, vaan miten paljon on vielä tekemättä." - Marie Curie

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #90 : Lokakuu 28, 2008, 20:52:25 »
Aina kovaa ei ikinä pehmeää
Enkeleitä ei meille riitäkään

Tämänhetkinen allekirjoitukseni on PMMP:n kappaleesta Joutsenet, joka on ehdottomasti lempibiisini PMMP:ltä. Biisissä on kauniit sanat ja melodia. Se koskettaa minua valtavasti. Tuo virke on suosikkejani biisin sanoituksista, ja on sellaista mitä harvoista kappaleista löytää.
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
« Vastaus #91 : Lokakuu 29, 2008, 20:15:13 »
You know that place between sleep and awake, the place where you can still remember dreaming? That's where I'll always love you, Peter Pan. That's where I'll be waiting.
-Tinkerbell

Peter Pan on lempisatuni, ja tämä teksti jotenkin pomppasi silmiini...hmm... mistä lie pompannutkaan ^^' Ei tällä kyseisellä hetkellä muistu mieleen. En kauhean usein allekirjoitusta vaihda.

Luen aina ihmisten allekirjoitukset, minusta ne ovat ihania. Parhaita ovat sellaiset joissa on jokin kaunis teksti, jolla on (siis minun ajatteluni mukaan) jotain merkitystä kyseiselle henkilölle.
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #92 : Marraskuu 30, 2008, 12:38:28 »
Taas on tullut vaihdettua allekirjoitusta. Siitä on jo vähän aikaa, mutta kirjoitan vasta tänne. Uusin allekirjoitukseni on: Oon outolintu ja sä tiedät sen -Rendez-vous

Sekin on lyhyt pätkä Rendez-vous nimisen bändin kappaleesta. Tällä kertaa Outolintu -biisitä. Kaikki mut tuntevat voi varmaan vahvistaa, että olen outoXD.

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #93 : Marraskuu 30, 2008, 17:24:08 »
Allekirjoitukset ovat viimeaikoina liittyneet Elisabeth-musikaalin lauluun Boote in der Nacht, joka on aika kaunis. Tällä hetkellä allekirjoituksenani on laulun lopusta viimeinen lause, eli Begreif doch, was nicht sein kann, kann nicht sein. (Das Musical Elisabeth), joka merkitsee suorana käännettynä: Tajua jo, että se mikä ei voi olla, ei voi olla. Tämä siis on sitä, että jos kaksi ihmistä eivät voi saada toisiaan, niin antaa olla sitten. Ainakin luulen niin :) Edellinen allekirjoitukseni oli Liebe kann vieles, doch manchmal ist Liebe nicht genug, eli rakkaus pystyy paljoon, mutta joskus rakkaus ei ole tarpeeksi. Tuo kuvaa aika hyvin siis tämän nykyisen allekirjoitukseni tarkoitusta... Vaihtelen allekirjoitusta aika usein, mutta yleensä kuitenkin vasta kun silmiini sattuu joku uusi allekirjoitus, joka kuulostaa hyvältä.

~Barella
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Jazmín

• Vampyyrityttö
  • Vuotislainen
« Vastaus #94 : Joulukuu 26, 2008, 23:25:20 »
"You shine so bright it's insane, you put the sun to shame." Tämä on lainaus The Spill Canvasin laulusta Lullaby. Laulu on aivan ihana ja jotenkin tuo pätkä oli niin sulonen, että piti tunkea se allekirjoitukseen. Ja se tuo mieleeni (yllätys yllätys) Edward Cullenin :D
Ja sitten tuo Summer of 78... klikatkaa jos kiinnostaa ;D

Yleensä en kovin usein vaivaudu vaihtamaan allekierjoitustani. Jos bongaan jostain jonkun aivan ihanan pätkän ja muistan sen vielä silloinkin kun olen sellaisessa tilanteessa että jaksan/ viitsin/ pystyn vaihtamaan sen, niin sitten ehkä vaihdan...
"You shine so bright it's insane, you put the sun to shame."

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
« Vastaus #95 : Joulukuu 27, 2008, 00:00:18 »
Minä kyllä vilkuilen allekirjoituksia ja usein ihan vain lueskelen käyttäjien allekirjoituksia, koska minusta vuotiksessa kaikilla on todella nokkelia ja hyviä tekstejä allekirjoituksissa. Joskus toisten allekirjoituksista löytää jonkun tutun lainauksen tai pätkän josta itsekin pitää ja voi miettiä, että minä ja tuo käyttäjä pidetään jostain samasta jutusta. Allekirjoitukset kertovat minusta käyttäjästä paljon. Harvoin kuitenkaan jaksan tutkia allekirjoitusten linkkejä, tai jos ihan rehellisiä ollaan en oikeastaan koskaan tutki linkkejä allekirjoituksista.

Itse vaihdan allekirjoitusta todella, todella harvoin. Edellinen Gilmoren tytöt sitaatti oli varmaan käytössä vuoden, jollei ylikin. Tämä allekirjoitus kylläkin sisälsi ajan, jolloin en ollut kovinkaan aktiivinen vuotislainen. Tahdon allekirjoituksessani olevan tekstin olevan jotenkin erilainen ja hieno, joten aina sen uusiminen ei ole kovinkaan helppoa. Olen usein nappaillut Gilmoren tytöistä sitaatteja allekirjoituksiini.

Rory "I just don’t want to be queen."
Tristin "Me either ... King - I don’t want to be king."(Gilmoren tytöt)
Wisteria Lane -foorumi
Alku on Gilmoren tytöt sarja nensimmäiseltä tuotantokaudelta, jakosta Ensimmäinen Lorelai (ihan varmasti... ehkä...) jossa Chiltonin muksujen piti perustaa valtakunta ja Paris ehdotti kuninkaallisiksi Rorya ja Tristiniä. Hiljattain rupesin pitämään kaksikosta ja heidän nalkjailuistaan. Kohtaus on juuri niin GG:mäinen kuin kohtaus vain voi olla ja juuri siksi se on niin loistava. Lisäksi allekirjoituksessa on linkki Wisteria Lane foorumille.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • diibadaabafggh
« Vastaus #96 : Tammikuu 12, 2009, 22:44:49 »
Minun ak on tällä hetkellä ''My parents are dead, my life sucks and I just can't get a girlfriend!''. Sen poimin Harry Potter Puppet Palsin jaksosta WizardAngst. Lause on vaan niin hyvä, että päätin paremman puutteessa laittaa sen aakooksi.

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #97 : Tammikuu 13, 2009, 19:50:42 »
Minäkin vilkuilen aina muiden allekirjoituksia, se on hauskaa puuhaa se :)

Itselläni on tällä hetkellä allekirjoituksena "Se, että oppilaat ei tykkää soittaa nokkahuilua johtuu siitä kun sitä on opetettu ala-asteella ihan väärin" Tuon on siis sanonut minun entinen ihana mies musiikinopettaja, hän oli aivan ihanan rento ja aivan mahtava tyyppi! Ja kun kerran hän sanoi meille ''tänään pidämme tällaisen nokkahuilutunnin'' niin kaikki kuorossa huutaa ''EEI'' ja sitten hän sanoi ''ymmärrän ettette halua soittaa nokkahuilua enää, koska siitä on tullut teille trauma'' ja tällasia selitti :D

Vaihtelen aika monesti allekirjoitusta, tai se riippuu. On tää ollut mulla jo aika kauan. Jos löydän jonkun hyvän niin sitten laitan ja jaksan pitää sitä, kun ei kyllästy. Minä otan allekirjoituksiani ihan mistä sattuu, mutta ei mulla oo tainnu Pottereista olla mitään...
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
« Vastaus #98 : Tammikuu 25, 2009, 22:27:29 »
Mä luen myös innoissani muiden allekirjoituksia. Olen tosin huomannut, että kovin pitkistä mä jaksan yleensä silmäillä vaan alkua. Yhdelle riville mahtuvat on parhaan kokoisia (tietysti useammallekin riville pilkottu menee hyvin, jos ne rivit on sitten tarpeeksi lyhykäisiä).

Allekirjoitusta mä katselen eniten nimimerkin ja avan ohella. Mutta toisin kuin jälkimmäisten kohdalla, mua ei ollenkaan haittaa, jos allekirjoitus vaihtuu (jos ava/nimi vaihtuu, niin mä meen aina joksikin aikaa sekaisin). Itse asiassa musta on yleensä hauskaa, jos joku päivittää allekirjoitustaan. Tulee sellainen olo, että saa kuulla uusimmat kuulumiset. Jos allekirjoitus on sitaatti jostain, niin on kiva nähdä, mistä se on sitaatti (tosin tätä mä en tätä kirjoittaessani itse noudata, mutta aion korjata tilanteen :D). Ellei sitten ole (täällä) niin tunnettu lainaus, että kaikki sen varmasti tunnistavat.

No niin, mä päätin kirjoittaa tänne nyt, koska tulin siihen tulokseen, että mun on aika vaihtaa omaa allekirjoitustani. Ihan tyytyväinen mä oon vielä nykyiseen - joka on siis must be strangely exciting / to watch the stoic squirm, Alanis Morissetten laulusta Uninvited - mutta mä olen ollut Vuotiksessa jo reilun vuoden (allekirjoitusta kertaakaan vaihtamatta!) ja on alkanut olla tän suhteen vähän jumittunut olo. Mä en halua sammaloitua ja kerätä hämähäkinverkkoja.

Mä napsaan mun tulevan allekirjoituksen G.R.R. Martinin Tulen ja jään laulusta. Siinä yksi merkkisuvuista on Lannisterit ja heidän sukunsa tunnuslauseena on Kuulkaa, kun karjun!. Mä pidän kovasti Lannistereista, joten siinä on syy, minkä takia mä voin ottaa heidän sukunsa tunnarin allekirjoitukseksi. Mutta on jutussa enemmänkin. Mä haluan ottaa ko. huudahduksen, koska se on niin näpsäkkä ja ytimekäs (ja sopii hyvin mun avaani, vaikka ei kukaan varmaankaan pysty hahmottamaan kissaa siinä), ja se sopii niin hauskasti Potter-foorumille. Lannisterien vaakunassa on meinaan kultainen leijona punaisella taustalla :D Tulen ja jään laulussa leijonatunnus ei tosin tarkoita sitä, että sen kantajat olisivat niin uljaita ja jaloja kuin miksi jellona yleensä mielletään, onpahan vain korea tunnus, sellainen joka kelpaa asemastaan ylpeälle aatelissuvulle
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
« Vastaus #99 : Tammikuu 27, 2009, 17:11:34 »
Minun allekirjoitukseni on tällä hetkellä The ministry of magicin kipaleesta. (tMoM on Wizardrock-bändi, joiden maailmaan sain muutama kuukausi sitten linkitystä muinilta =)) People don't change-lausahdus ei ehkä kuvaa täysin omaa ajatusmaailmaani, mutta laulu on kiva, ja tuo lause kokonaisuudessaan on ihana. (Se on ikäänkuin Lilyn moite Severukselle). Kokonaisuudessaan allekirjoitukseni  menee näin: "People don't change, peolpe don't change, stop running, it's you you're running from"

Tätä topicia on hauska lukea, mutta välistä on melkein hermoja raastavaa, kun ihmiset puhuvat allekirjoituksistaan, joita heillä ei enää minun lukiessani ole, eivätkä he ole laittaneet silloista allekirjoitustaan viestiinsä. Kaikki hienot ajatukset jäävät näin hämäriksi mattimyöhäiselle... ;)

//Rella, näinhän se, en vain jaksanut tarinoida niin pitkästi =) sorry//
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2009, 20:17:45 kirjoittanut Blizzard »
"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"