Kirjoittaja Aihe: Allekirjoitukset (vol 3)  (Luettu 44905 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Tyyppi

• Kyseenalaistaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pohjanlahden merenneito <3
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Allekirjoitukset (vol 3)
« Vastaus #50 : Maaliskuu 20, 2008, 19:27:28 »
Allekirjoitukseni:
Olenko minä olemassa? Oletko sinä olemassa? Onko mikään olemassa?
Tämä tuli omasta päästä ja oli hyvin syvällinen. Se oli jotenkin niin minua.
Pitchy-juttu on eräästä animesta jota vahtaan :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2008, 15:11:43 kirjoittanut Tyyppi »
Olenko minä olemassa? Oletko sinä olemassa? Onko mikään olemassa?
Pitchy pitchy Live start! Love shower pitch!
Blogini simpukan.kuoressa.blogspot.com

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • diibadaabafggh
« Vastaus #51 : Huhtikuu 06, 2008, 10:55:07 »
Oma allekirjoitukseni:

Hahhahaa. Nauru pidentää ikää...

Kai tuo on jotakin hulluuden teettämää juttua tuo mun allekirjoitus... Ja nauruhan pidentää ikää.

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #52 : Huhtikuu 20, 2008, 15:22:00 »
No. Tuo allekirjoitukseni on tietysti Harry Potter and the Goblet of fire -n elokuvasta, aika alusta missä Weasleyn kaksoset kiusaavat Ronia. Siinä on hyvä tunnelma, ja sanat ovat loisteliaat :p

Viktor I love you
Viktor I do
When we're apart my heart beats only
for you!
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa shurikenship

• Kuolonsylki
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #53 : Huhtikuu 28, 2008, 19:08:35 »
Oma allekirjoitukseni on Garbagen laulusta ja se sopii omaan elämänkuvaani, ainakin tällä hetkellä. Ehkä ajattelen jotenkin noin elämästä, Life's a bitch and then you die my love.

Yleisesti olen sitä mieltä, että allekirjoituksesta näkee jotakin ihmisestä, oli se sitten laulusta, ficistä, linkkejä tai oma sanonta. Se yleensä jotenkin kuvailee sitä ihmistä jolla se on. Ja itselläni kun on tapana lukea useimpien ihmisten allekirjoitukset, alan jossakin vaiheessa muistamaan kyseisen henkilön paremmin allekirjoituksesta kuin nickistä ja sen tähden hämäännyn sen muuttamisesta. Tässä nimittäin pätee vähän sama kuin avatarissa. Useasti muistan ihmisen varsinkin, jos hänellä on hieman erikoinen allekirjoitus.

Myös allekirjoituksettomuus jää mieleen, sillä monilla kuitenkin on allekirjoitus ja sitten kun jollakulla ei olekaan, ryhdyn miettimään, että eikö hän tahdo paljastaa itsestään mitään vai eikö hän ole löytänyt sellaista, joka hänelle sopisi?

Näin minä allekirjoituksista ajattelen ja taidan taas aloittaa niiden tutkimisen, ehkä 'opin' taas lisää ihmisistä.
Garbage -> shurikenship
"Onneksi nuoruus on tauti, joka menee usein itsekseenkin ohi." (Kari E. Turunen)

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #54 : Kesäkuu 10, 2008, 14:57:44 »
Oma rakas allekirjoitukseni, on jälleen Ismo Alangon sanoituksia, rakastan niitä ja ne pätkät mitkä valitsen ak:ksi kuvastavat minua jollakin tavalla, kenties sellaisella että siitä näkee millainen olotilani on tällä hetkellä tai muuta sellaista, en tiedä.

Lyhyt kylmä kesäyö, kirkas ajatusten yö
pelon selän pinnalla, valkeita joutsenpareja
kuka voisi lohduttaa
kylmän kiven päällä istujaa.

Tämä on hyvin kaunis, ihana pätkä Alangon ihanasta laulusta nimeltä Hallanvaara, ja tämä kohta on mitä totisinta totta tässä maailmassa.
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #55 : Kesäkuu 10, 2008, 15:10:56 »
Itselläni on allekirjoituksena seuraavaa:
"Simpsonit -aiheinen foorumi   (ei ole tekemäni mutta suosittelen silti)
Vuoden kotitonttu tässä, terve!"

Allekirjoitukseni on tavallaan erään simpson-foorumin "mainostus". Saatan tuon osion vaihtaa piakkoin, sillä en ole itse käynyt kyseisellä sivustolla usean kuukauteen. Mitä järkeä on mainostaa sivustoa, jolla ei itsekään käy.
Vuoden kotitonttu -juttu tulee tänä vuonna voittamastani vuotisoscarista. Kyseinen teksti sopii muutenkin hyvin yhteen nykyisen avatarin kanssa. Ihmettelinkin saamaani vuotisoscaria, mutta se johtui luultavasti juuri avataristani.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #56 : Kesäkuu 10, 2008, 22:46:35 »
Allekirjoitukseni on varsin mukava lausahdus TSH:sta. Frodo tämän mainitsi keskustellessaan erään haltian kanssa. Sanonta pääsi allekirjoitukseen, koska se on mielestäni melko hupaisa ja haltiat ovat varsin mukavaa kansaa. Ja vastaan tuon aina jos Mimmi kysyy jotain mihin en osaa vastata, tai olen sitä mieltä että hänen täytyy päättää asia itse.

Ja koska minä olen haltia, linkki myös windows live spaceeni.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2008, 20:49:28 kirjoittanut Mizza »

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
« Vastaus #57 : Kesäkuu 12, 2008, 18:16:33 »
 Minun tämän hetkinen allekirjoitukseni on minun ja erään luokkalaiseni J:n (jonka oikeaa nimeä en tässä nyt käytä) käymä sananvaihto. Olimme suunnittelemassa improvisaatiotyyppistä pätkää seitsemästä koiraveljeksestä, ja olin juuri keksinyt mahtavan idean (joka tosin unohtui, mutta väliäkö sillä), ja kiljaisin tämän lausahduksen täysin äänettömälle kuuntelijaryhmälleni. Raukkaparat eivät tajunneet yhtään, mikä normaalisti ah-niin-kilttiin Blizzieen oli mennyt...
--Minä: "Olkaa nyt vaan kaikki hiljaa vaikkette sanokaan mitään!"
J: "Mitäh?"
Minä: "Turvat tukkoon nyt!"--
Miksikö laitoin tämän? No, koska tämä oli eräänlainen "erävoitto" meidän kahden jatkuvan kilpailun kannalta; sainhan hänet hiljaiseksi!
 Toisten allekirjoituksissa pidän juuri siitä, että niissä on joku tarina takana. Ei ole väliä, saanko ikinä tietää, millainen, kunhan siellä vain on. Myöskin oudot, täysin merkityksettömiltä vaikuttavat lausahdukset piristävät päivää. Ja jos kirjoituksessa on linkki, minun on yleensä pakko käydä katsomassa mihin. Ihmisten luonteestakin teen päätelmiä allekirjoituksen perusteella, mutta ne eivät yleensä ole kovin realistisia.
"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #58 : Kesäkuu 12, 2008, 22:40:51 »
Allekirjoitukseni on tällä hetkellä tällainen:

aina oli h***etisti jälellä, paitti ihan lopussa. -Toni Wirtanen
hyvä, etten ole keisari koska silloin syttyisi kapina
veri lainehtisi kaduilla
mutta huokaus! olen vain apina (Apulanta oy - Näkysi muotoinen)

aina oli h***etisti jälellä, paitti ihan lopussa. On Toni Wirtasen (Apulannan laulaja-kitaristi) lausahdus yhdestä haastattelusta. Puhe taisi olla armeijasta. Toi lause vaan sopii niin moneen asiaan. Esimerkiksi kouluun: aina sitä on h***etisti jälellä, paitti ihan lopussa. Sen takia tuo lause olikin aikasemminkin allekirjoituksessani ja perässä koulupäivien lukumäärä ennen lomaa:). Jätin sitten lauseen tohon, vaikka nyt vaihdoinkin loppu allekijoituksen. Niinkuin kaikki varmaan osaa tosta itsekin päätellä, se on osa Apulannan Näkysi muotoinen kappaleen lyriikasta. Kappalehan on uudella Kesä-ep:llä ja paras kyseisen levyn kappaleista. Ehkä minä olen vain apina:p. Apulanta on näköjään nykyisin osake yhtiö. Tai ainakin ep:n takakannessa lukee APULANTA OY, joten pakkohan se oli tohon muotoon pistää (virallinen nimi;)).  Kaikki kunnia menee allekirjoituksestani Tonille.

P.S. Eikä mitään rutinoita laulun kielioppi, piste, pilkku, rivitys ym. virheistä. Se on suoraan kopioitu kansilehdestä eli tuollainen sen kuuluu olla.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • diibadaabafggh
« Vastaus #59 : Kesäkuu 13, 2008, 15:39:29 »
Minun allekirjoitukseni on nykyään:

On water you can go anywhere, on land you can just stay.
You know, truth is out there, but still I gotta say:
You're free on big sea, but still in the jail inside.
Whit you're family you will see; love is to be with me.

Niin friikki tuo allekirjoitus, ettei siihen oikein voi sanoa oikein mitään. Varmaan jotakin vaikutteita Titanik-elokuvasta, kun pitää merestä puhua...

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #60 : Kesäkuu 15, 2008, 17:39:07 »
Miun allekirjoituksessa ei oo mitään "sanomaa", mut laitoin sen, koska se liittyy miun nimimerkkiin.

Alkuvuodesta, kun Túrin oli syksyllä lähtenyt, Morwen synnytti lapsensa ja antoi sille nimeksi Niënor, se on Suru, mutta Túrin oli jo kaukana lapsen syntymän aikaan.

Se on J.R.R. Tolkienin kirjasta "Húrinin lasten tarina". (Kaunis kirja, suosittelen)
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #61 : Kesäkuu 15, 2008, 22:25:19 »
Minun allekirjoitukseni tällä hetkellä:

"F*** this barbequebullsh**.
We don't have barbeques in Ireland." - Colin Farrel
You put the spike in my heart.

Ylempi on siis Colin Farrelin kommentti, löytyy S.W.A.T-dvd:n Gag reel-osastosta. Törmäsin siihen kun joskus vuokrasin kyseisen leffan ja päätin katsoa niitä sen lisäjuttuja, hihittelin itsekseni kyseiselle kommentille vähän aikaa ja sitten oli pakko ruveta levittelemään sitä kaikkialle. Ei siinä sen syvällisempää sanomaa ole takana, en edes muista missä yhteydessä se tuon alunperin sanoi. Tykkäisin ehkä joo enemmän jos tuota ei tarvitsisi sensuroida, mutta päätin olla hyvä ihminen ja kiltisti sensuroida sen :)
Jälkimmäinen, pienemmällä oleva lause taas on napattu My Chemical Romancen Vampires will never hurt you-biisistä, ihan vain siksi että se sattui soimaan joskus päässäni.
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Sethis

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: ScarletSickle65
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #62 : Kesäkuu 16, 2008, 07:48:53 »
Minun allekirjoituksenihan on: "Olemme melkein perillä... minä voin ilmiinnyttää meidät kummatkin... älä pelkää..." "En minä pelkää Harry", Dumbledore sanoi, ja hänen äänensä oli hivenen vahvempi, vaikka vesi oli niin kylmää. "Olen sinun kanssasi."

Sehän on Puoliverisestä Prinssistä, kun Harry ja Dumbledore saivat vale-medaljongin luolasta. Mielestäni se on yksi hienoimmista kohdista koko Harry Potter sarjassa. Se kertoo hyvin Dumbledoren ja Harryn tiiviistä siteestä, ja toistensa lojaaliudesta. Itkin kun luin sen ensimmäisen kerran :) Se on tosi hieno.
"En minä pelkää Harry", Dumbledore sanoi, ja hänen äänensä oli hivenen vahvempi, vaikka vesi oli niin kylmää. "Olen sinun kanssasi."

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #63 : Kesäkuu 23, 2008, 14:53:18 »
Allekirjoituksessani on ekalla rivillä kolme linkkiä kolmeen paikkaan; novelleihin Sinä lupasit tulla, Se on verisiteen voimaan sekä Veri on vettä sakeampaa. Sitten on
Elämä on kaikkine rajoituksineen, esteineen ja tuskineenkin aarre.   "Pimeässäkin on varjot, niitä ei vain näe!"  *pring pring* "Tämä on pirikello."
Tietenkin omia tuotoksia pitää mainostaa, sehän on ihan selvää! *wirn*
Elämä on jne. on erään valittujen Palojen artikkelista, missä erään naisen isä sairastaa jotainihmetautia, ja se oli isän motto. Pimeässäkin on varjot tuli möläytettyä Ranualla, mummin luonja vähän väsyneenä... *hee* SEkä *pring pring* juttu on minun ja Paahdon yksi monista insidejutuista :D Oltiin tulossa vielä yhen kaverin kanssa puistosta jonnekin, ja pyörällä ohi ajava mies pirisytti kelloa ja sanoi "tämä on pirikello." Me ei edes tunnettu koko hemmoa :D
Lisää siihenkin on varmaan tulossa, mutta jaa..

- Flyra

"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #64 : Kesäkuu 23, 2008, 16:50:36 »
Mm... minun allekirjoitukseeni tietysti liittyy omalla tavallaan tarina. Sekö pitäisi kertoa täällä? No sitten kerrotaan. ;D

What you don't know
Is that I lay awake
Wishing you were here tonight

Ensimmäinen lause on linkki yhteen kirjoituksistani. Muuten tämä pätkä on Monrosen laulusta jonka nimi on yllätys, yllätys, What you don't know.
Löysin kappaleen ollessani YouTubessa. Olen Serranon perhe fani ja vielä enemmän Guille/Tete fani, joten tuijottelen kaikkien muidenkin fanien tekemiä videoita tästä parituksesta melko usein. Jotenkin tämä kappale vaan iski minuun, ehkä tämä muutenkin vaan sopii minulle. Sanatkin joten saivat... hrrrr. Yleensä vaihdan allekirjoitusta melko usein, yleensä se liittyy jotenkin rakkauteen. Viimeksi allekirjoituksena oli vaan lause Te quiero (rakastan sinua) ja linkkejä ficceihini. Tuo sama te quiero minulla on FFF:ssa myös. :)

No, allekirjoituksista en keksi muuta sanottavaa, mutta siinä on tarinaa allekirjoituksisani. ;D

-Jippu
~Rohkeat eivät elä ikuisesti, mutta varovaiset eivät elä lainkaan~

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • diibadaabafggh
« Vastaus #65 : Kesäkuu 27, 2008, 12:04:03 »
Omani, Kannattaa relata, onhan kesä, on vaan jotakin hömpötystä, kun en keksinyt mitään. Kyllä tuo syksyllä vaihtuu, tulee varmaan joku Kannattaa murehtia, onhan syksy :)

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #66 : Kesäkuu 28, 2008, 18:13:31 »
Oma allekirjoitukseni kuuluu näin:

Minun elämäni päättyi
Jossakin alkaa uusi
Eläkää se paremmin
Minä menen nyt

Se on pätkä Radosims.comin foorumin erään käyttäjän, Aprilin kirjoittamasta runosta. Heti luettuani tuon runon, huomasin että tuo tyttö osaa runoilla ja kun sain tietää, että näitä runoja sai käyttää allekirjoituksena luvan kanssa, niin päätin heti käyttää tätä. Runo on mielestäni kaunis ja laitoin sen siksi siihen.

Tuossa on myös linkki omaan ficciini, sillä ainahan omia tuotoksiaan pitää mainostaa! : D
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #67 : Kesäkuu 29, 2008, 09:43:49 »
Minun allekirjoitukseni, tällä hetkellä

Hän katsoi maan reunalta tähteä putoavaa.
Nyt kauniit kasvot neitosen peittää karu maa.
Jokaisen täytyy katsoa silmiin totuuden,
sillä aika on mi voittoisa on, tämä maa on ikuinen.

With linkit kotisivuille, deviantartgalleriaan ja runotopicciin. Allekirjoitukseni tulee eräästä tämänhetkisestä lempikappaleestani, Ensiferumin Lai Lai Heistä. Kyseinen kappale, josta kovin pidän, omasi näin mielenkiintoisia lausahduksia, niin enhän nyt voinut olla lainaamatta... Seuraavaa allekirjoitusta kuitenkin suunnittelen jo. Siitä tullee tällainen:

Vielä kerran tie heidät sinne vie, kohti laitaa maailman, minne lie.
Kerran metsien, järvien, vuorten taa, missä taikoja kasvaakaan.

Ja siihen vielä muutamia mukavia linkkejä mukaviin ja epämukaviin paikkoihin. Tuo edellä mainittu pätkä on eräästä runostani (nykyisen allekirjoituksen sanasta "karu" pääsee runotopicciin!), joka on julkaistu Vuotiksessakin.

~Moondancer (idiotistinen kappalejako)

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #68 : Heinäkuu 01, 2008, 23:56:47 »
"Missä on aarteesi, siellä on sydämesi" luki siis kuoleman varjeluksissa Dumbledoren äidin ja siskon haudalla. (Jep sanon noin koska minulle iski muistikatkos joka unohdutti nuo nimet. Sisko taisi olla Ariana?) Valitsin tämän koska se kohtaus oli niin taianomainen ja tuo lause on jotenkin kaunis. Siksi siis tämä.
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #69 : Heinäkuu 03, 2008, 03:46:30 »
Löysin eräältä sivustolta aivan vahingossa tällaisen lorunpätkän, joka käsittääkseni on Lilleri Lalleri -runosta tehty Potter-versio. Todella hauska ja sopivan lyhytkin allekirjoitukseksi. Voin hyvin kuvitella pienten velholasten rallattelevan tuollaista pätkää.
Kuolonsyöjät ovat lähellä sydäntäni, muttei niinkään Voldemort, ja tuo sopii senkin puolesta ihan hyvin. En tiedä, kuka tuon on tehnyt, mutta pidän siitä kovasti.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #70 : Heinäkuu 15, 2008, 16:03:17 »
Itse etsin lähes jatkuvasti täydellistä allekirjoitusta. Kaikki tekstit tuntuvat kehnoilta eikä mikään kuvasta minua ihmisenä ja ääh. Jossain vaiheessa vaihtelin allekirjoitustani jatkuvasti tai jätin sen kokonaan kirjoittamatta. Viestieni alapuolella on mm. näkynyt lainaus Moulin Rouge-elokuvasta: "The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return", mikä on sinänsä kaunis lause. Yleensäkin kerään kirjoista, tv-sarjoista ja elokuvista lausahduksia, niistähän löytää useinkin hyviä heittoja. Biisienkin tekstit käyvät hyvin. Aika pitkään käytin Life on Mars-sarjan yhdestä jaksosta löytynyttä "You should see my Playstation scores"-lausetta. Sinänsä siihen ei liity kummempaa tarinaa, satun vain tykkäämään LoM:ista ja tuo kohtaus aiheutti uskomattoman repeämisen ^^ Go Sam Tyler!

Luin tässä noin viiko sitten Neil Gaimanin kirjan Tähtisumua. Lauseen "Minusta", Tristran julisti, "jokainen rakastunut on sydämeltään mielipuoli ja aivoiltaan runoilija" kohdalla oli pakko pysähtyä, se kun kuulosti melkoisen nerokkaalta. Tietenkin se oli pakko laittaa allekirjoitukseen.
Somedays aren't yours at all, they come and go as if they're someone else's days taas tulee Regina Spektorin kappaleesta Somedays. Tähänkään ei liity sen kummempia selityksiä, kiva, lyhyehkö lause, ja voisin allekirjoittaa tuntevani joskus noin.

Tykkään lukea muiden allekirjotuksia ja klikkailla linkkejä (miten usein olenkaan joutunut Bitefightin uhriksi ;D). Allekirjoituksista löytyy useinkin hienoja ajatuksia.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2009, 19:38:58 kirjoittanut Raitasukka »

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #71 : Heinäkuu 15, 2008, 22:14:38 »
Päätin sit vaihtaa allekirjotuksen.
Miul oli tää ennen toisellakin foorumilla. Toi on just hyvä, Pippin rules. :)
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #72 : Heinäkuu 18, 2008, 22:03:13 »
Uusi allekirjoitus. :)
Tälläkertaa löytyy kiitoksia ihanasta miitistä kolmelle Vuotislaiselle ja sitte piilomainontaa Prätkähiiri fanisivustolle, jonne yritetään kerätä uusia ihmisiä. Sivustolla ei ole montaa henkilöä, joten lupasin vähän mainostaa. :) Ehkäpä lisäilen allekirjoitukseen vielä jotakin, en ole vain keksinyt mitä. :)
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #73 : Heinäkuu 20, 2008, 22:07:14 »
Päätin vaihtaa allekirjoitukseni. Nyt se on tällainen:
Elämästä ei selviä sekoamatta, jos ei ole hullu.

Noinhan se on. Elämä on toisinaan niin omituista, että siinähän sekoaisi, jos ei olisi hivenen hullu. Uskoo ken tahtoo. Vähän täytyy olla positiivisessa mielessä hullu. Muuten ei kestä muita hulluja. Tämä on tätä hullua/hullun filosofiaa. Tällä hulluudella ei tarkoiteta mielenterveysongelmia. Mielenterveysongelmat tulee, jos ei ole hivenen hullu. Toinen mitä harkitsin allekirjoitukseksi oli: Älä ota sitä niin vakavasti.
Joten älkää ottako sitä (allekirjoitustani) liian vakavasti.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Hamish

• Vuotislainen
  • Pottermore: DustSand65
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #74 : Heinäkuu 20, 2008, 23:15:21 »
No siis, nyt mulla on QI-sarjan vakiovieraan Alan Daviesin tollanen joki ihan separi juttu.
En ees muista, mitä ne tyypit oli keskutellu aikasemmin, ku Davies poksautti ton kysymyksen,
mut näin vähä aika sit avatarin tosta ja sit naureskelin sille nii, että pistin meseen henk.koht.
viestiin sen ja nyt sit tänne. Alan Davies on muutenkin nii hupsu, et kaikki mitä se sanoo nii
naurarttaa jollaki tasolla. Tulis aika pitkä ak, jos kaikki ne yrittäis tunkee :'>.