Kirjoittaja Aihe: Allekirjoitukset (vol 3)  (Luettu 44759 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: SilverElm5143
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Allekirjoitukset (vol 3)
« Vastaus #200 : Heinäkuu 06, 2012, 14:29:59 »
Kuten allekirjoitukseni sanoo, se on lainaus HBP:stä.

Valitsin kyseisen pätkän allekirjoituksekseni, koska sen voidaan tulkita tekevän Harry/Draco -shipistä (lähestulkoon) kaanonia. Ja kyseinen shippi sattuu olemaan OTP:ni (One True Pairing). <3

Jos tuota aspektia ei oteta huomioon, on lause silti yksi sarjan parhaimmista. :D
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #201 : Heinäkuu 06, 2012, 15:45:46 »
Sitaatoin Albert Einsteinia. Tullut naurahdettua useasti tälle sitaatille.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #202 : Heinäkuu 07, 2012, 00:30:26 »
Hmm, jospa sitä nyt päivittelisi :)

Flying word on taas tätä minun kirjoittamis-vimmaa käsittelevä allekirjoitus. Mutta surullinen totuus, on se että inspikseni on ollut muutaman kuukauden hukassa ja en ole saanut yrityksistä huolimatta mitään aikaiseksi. Ajattelin, että se on nyt sitten lomalla, ja tuo... tekstinpätkä tuli mieleeni :) Sieltä se joskus laskeutuu, kun aika on :D Olkoon lomalla ja tulkoon vahvempana takaisin (:

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #203 : Heinäkuu 07, 2012, 13:59:58 »
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis", sanoo Nuuskamuikkunen Tove Janssonin kirjassa Muumipeikko ja pyrstötähti. Olen samaa mieltä, ja tuo on ehdottomasti lempilainaukseni muumeista.
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #204 : Heinäkuu 07, 2012, 14:12:02 »
I would fly, leave this solitude far behind
Hold you eternally close to mine
Get away from this million nights of winter
I would if I only could..

Allekirjoitukseni tulee Sturm und drangin - A million nights biisin kertosäkeestä.

Ja suomeksi toi menee jotenkin näin:

Voisin lentää, jättää tämän yksinäisyyden kauas taakse
Pitää sinua ikuisesti lähelläni
Lähteä pois näistä talven miljoonista öistä
Tekisin niin, jos vain voisin..
Hey! You just lost The Game.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #205 : Heinäkuu 08, 2012, 17:30:13 »
AK:ni lause kuulosti vinhalta. Nappasin sen Thomas Harrisin Hannibal-kirjasta, Tri Lecterin ensimmäisestä kirjeestä Starlingille. Katsotaan nyt, miten se menettelee. Lause jatkui: Raudan ja hopean välissä. Minusta se sopii sinuun.

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #206 : Heinäkuu 09, 2012, 11:55:22 »
Heh, ekaa kertaa vaihdan allekirjoituksen sen jälkeen kun rekkasin tänne. :D

Elikkäs nykyinen on lainaus kaikkien aikojen parhaalta tv:ssä nähdyltä hahmolta, Sheldon Cooperilta. Jos joku ei tiedä niin The Big Bang Theorysta siis kyse tai suomalaisittain 'Rillit huurussa' (mikä on muuten ihan kauhian tylsä suomennos :D). Jep ja kyseinen lainaus on mielestäni hauska ja parhaimmistoa Sheldonin mahtavista kommenteista. ^^

"I'm not crazy, my mother had me tested."
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
« Vastaus #207 : Heinäkuu 22, 2012, 21:39:43 »
Nykyinen allekirjoitukseni on rakkaan Sam Gamgin kuuluisa lausahdus: "Don't go where I can't follow." Sam ja Frodo ovat minulle kaksi rakasta hahmoa ja tuo lausahdus sopii hyvin kaikkeen siihen mitä rakastan ystävyydessä ja siitä kertovissa tarinoissa. Se putkahti mieleeni tänään, itseasiassa vain hetki sitten, enkä voinut vastustaa kiusausta lisätä sitä allekirjoitukseeni.

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FangMahogany16903
« Vastaus #208 : Heinäkuu 22, 2012, 22:24:37 »
Eipä tässä sen kummempaa tarinaa ole kuin että luin tämän lauseen juuri kirjasta ja se oli juuri sellainen Dumbledoremainen viisaus.
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa Kami

• Nuoriherra
  • Vuotislainen
    • deviantART
  • Pottermore: BatNimbus906
« Vastaus #209 : Heinäkuu 24, 2012, 02:19:18 »
Mun allekirjoitus ("Much more running about with bangaa at my heels and I'm apt to give up sky pirating altogether.") tulee Final Fantasy XII-pelistä. Balthierin kommentit ovat aina loistavia, mutta tämä onnistuu naurattamaan joka kerta sitä kohtaa pelatessa, ja ajattelin että näin ikimuistoinen hetki pelistä pitää ikuistaa allekirjoitukseen. Ja tuskin tulen vaihtamaan allekirjoitustani moneen, moneen vuoteen, koska en pidä sitä niin tärkeänä juttuna. Eli Balthier saa levittää sanomaansa vielä pitkän aikaa :D
"Much more running about with bangaa at my heels and I'm apt to give up sky pirating altogether."

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
« Vastaus #210 : Heinäkuu 25, 2012, 17:17:11 »
Minun tämänhetkinen allekirjoitukseni "Äläkä saata minua kiusaukseen, löydän sinne kyllä itsekin" on Josh Billingsin (1800-luvun toiseksi tunnetuin Yhdysvaltalainen huumorikirjailija) lausahdus ja löysin sen Häijyjen ajatuksien kirjasta :P Kirjassa oli paljon enimmäkseen humoristisia ajatuksia, joista muutama löytyy myös profiilistani.
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
« Vastaus #211 : Heinäkuu 30, 2012, 17:24:24 »
Lainasin allekirjoituksen kirjasta Mustemaailma (kirjoittanut Cornelia Funke). Se kolahti koska sopii tähän vuodenaikaan: päivät on tyyniä, mutta öisin salamoi.

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FangMahogany16903
« Vastaus #212 : Heinäkuu 31, 2012, 20:33:28 »
Uuden allekirjoitukseni sanat ovat peräisin laulusta "Laula ihmisille". Kyseistä laulua tuli laulettua aika paljon rippileirillä ja mun mielestä se on aika hieno laulu. Muistin äsken sen laulun ja olihan siitä pakko laittaa pätkä tänne Vuotikseen.
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa Prosper

• Vuotislainen
« Vastaus #213 : Elokuu 03, 2012, 23:33:00 »
AK: Emily Dickinson, Lost. Jotenkin lunamainen lausahdus. Lukiessani sen näen edessäni sameat siniset silmät, jotka tuijottavat ylös päin. Luikurimaista, öistä ja yöperhosia yövaloissa.

EDIT: Päivitetty. Nuo nykyiset replat on Mr. Merlinistä. Tykkäsin tosi paljon tuosta edellisesti ak:stani, mutta en ole sellaista juurtuvaa tyyppiä joka haluaa näyttää samaa naamaa koko ajan. Itseasiassa pieni muutos silloin tällöin tekee hyvää.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2012, 18:28:48 kirjoittanut Prosper »

Poissa Jarppa

• Pokemon Trainer
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #214 : Elokuu 03, 2012, 23:45:37 »
Minun allekirjotus tulee Disturbedin Inside The Fire biisistä en tiedä miksi sen olen valinnut kai se johtuu ihan siitä että tykkään niin paljon siitä biisistä ja toi kohta on jäänyt niin hyvin päähän siitä että on pakko pistää se näkyville :D
She's just another lost soul, about to be mine again

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #215 : Tammikuu 26, 2013, 00:32:24 »
Allekirjoitukseni on yhdestä wrock biisistä ja minusta se on hauska lause ja kuvastaa Potter riippuvuuttani.
Sen alla lukee kuinka kauan tätä riippuvuutta on kestänyt.
Tulen sitten muoksimaan jos jaksan joskus muokata siihen jostain ei Potteriin liittyvästä biisistä tai kirjasta minuun uponneen lauseen.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #216 : Heinäkuu 22, 2014, 19:01:47 »
"Our path through life is not always the path we choose. Sometimes our paths are chosen for us... and it is our destiny follow it. Wherever it may lead."

Omassa allekirjoituksessani lukeekin, mistä se on otettu ja kuka noin sanoo. Tässäkin näkee taas, miten pidän The Legend of Spyrosta. En tiedä täysin varmasti, miksi valitsin kaikista kivan kuuloisista lausahduksista juuri tuon. Jotenkin vain tuntui, että pitäisi kirjoittaa jotakin tuollaista sen hetkisen elämäntilanteeni vuoksi. Myös profiilikuvani alla lukeva teksti "... live to fight another day..." on otettu TLoS-sarjasta, vieläpä samasta pelistä ja saman hahmon - The Chronicler -lohikäärmeen - suusta, vaikka lause onkin katkaistu. Lause kuuluisi oikeasti kokonaisuudessaan:"To ride out this storm... where you will be safe. And live to fight another day..." Olin sen kirjoittaessani jotenkin niin väsynyt opiskeluun ja oikeastaan kaikkeen muuhunkin perhettäni myöten, että mietin, viitsisinkö jatkaa enää ollenkaan. Olin ehkä jopa masentunut, joten halusin kirjoittaa jotakin, joka rohkaisisi ja vahvistaisi minua. Tekstithän voi jokainen toki tulkita omalla tavallaan, mutta minulle on noilla sanoilla on myönteinen merkitys. Ei siinä sen kummempaa tarinaa olekaan. :)
Tykkään lueskella muiden allekirjoituksia, koska nekin ovat useimmiten kivoja ja/tai muuten hienoja, vaikka en tietäisikään, mihin ne liittyvät.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2014, 20:21:24 kirjoittanut Soul Spirit »
The darkness descends on quiet earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa aislin

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #217 : Elokuu 14, 2014, 15:20:57 »
Oma allekirjoitukseni "Here you leave today and enter the world of Yesterday, Tomorrow and Fantasy" löytyy Disneylandistä Kaliforniasta Anaheimista.

Olin koko ikäni vannoutuneena Disney-tyttönä unelmoinut pääseväni seuraamaan Walt Disneyn jalanjälkiä ja vierailemaan tuossa ihanassa unelmien ja taian maailmassa. Vihdoinkin vaihto-oppilasvuotenani Yhdysvalloissa sain mahdollisuuden päästä käymään puistossa ja astuessani sisään, näin tämän ihanan kyltin portin yläpuolella, joka lupasi näin.

Tämä allekirjoitus on palvellut minua hyvin myös loftiksessa ja finfanfunissa.
"Here you leave today and enter the world of Yesterday, Tomorrow and Fantasy"

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #218 : Elokuu 23, 2014, 19:06:53 »
Onko todella niin että olen kirjoittanut tänne viimeksi vuonna 2011. o.O Mä kun pelkäsin spämmineeni tänne liikaakin. Ehkä siis voin hyvällä omalla tunnolla nakata tänne taas viestin, vaikka niitä taitaa olla jo muutama... Tämän hetken allekirjotus näyttää tältä:

Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Ensimmäisenä Tylypahkan tunnuslause, suomennettuna 'Älä koskaan kutita nukkuvaa lohikäärmettä.' Ihan jo siksi että Potter. <3 Ja onhan tuo hieno lause. Seuraavana Murphyn laki, koska se pitää paikkansa. Onneksi ei sentään ihan aina, mutta kuitenkin jossain vaiheessa asia menee pieleen jos se on mahdollista. Elämänfilosofiani. ;) Ja viimeisenä pätkä Apulannan sanoitusta. Ensinnäkin rakkauteni Apulantaan takia. <3 Toisekseen koska tuo on hienosta kappaleesta hieno sanoitus. Ja kolmanneksi koska Apulannan musiikki on mulle (viihteen lisäksi) tuota. :) Ne sanoitukset voi olla aika mystisiä, mutta niistä on mahdollista löytää sanoman. Joko sen mitä Toni on tarkoittanutkin tai sitten ihan toisenlaisen, mikä aukenee omien kokemusten pohjalta. Ja yleensä ne aukeavatkin omien kokemusten kautta parhaiten ja terapeuttisimmin.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #219 : Marraskuu 10, 2014, 16:11:01 »
Oma allekirjoitukseni... Niin, tällä hetkellä se on
Why was I born a muggle?
-N:o 62442

Yhdistelin tuossa kysymyksen, jota olen jo kaauan hokenut, ja lempi numerosarjani, taikaministeriön puhelinnumeron. Minusta on kiva lukea muiden allekirjoituksia :).
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Kaminski

• Vuotislainen
« Vastaus #220 : Joulukuu 01, 2014, 20:02:27 »
minusta tulee isona käkkärämänty
Löysin lopultakin vastauksen kysymykseen, johon en ole koskaan osannut vastata. Pitihän se ikuistaa allekirjoitukseen. Miksikö pienillä kirjaimilla? No siksi, etten ole mikään kapitalisti! Miten paljon voikaan kirjainkoko ihmisestä kertoa!
Ja sitten on linkki mystiseen kirjoituspiiriimme.

Poissa Sakura

• Sudenmorsian
  • Vuotislainen
  • 私は悪魔で執事ですから。
« Vastaus #221 : Joulukuu 01, 2014, 22:34:37 »
Mie olen jotenkin kiintynyt omaan allekirjotukseeni, jossa tosiaan ainakin tällä hetkellä lukee "If this is to end in fire, then we will all burn together".
Tämähän on siis Ed Sheeranin I See Fire -kappaleesta, Hobitti-elokuvasta ja on jostain syystä saanut itselleni aivan älyttömän suuren merkityksen. Tää lause pitää sisällään niin paljon ja onkin ehkä merkityksellisimpiä quoteja, johon oon pitkiin aikoihin törmännyt. Lisäks tykkään Hobitti-elokuvista vähän liikaakin kuten myös muusta Tolkienin tuotantoon liittyvästä, joten tuntui aika luontevalta laittaa joku aiheeseen sopiva itselle merkityksellinen line allekirjoitukseenkin. :)

Allekirjotukset on muutenkin mulle tärkeitä - ei ehkä siinä mielessä, että lukisin niitä mitenkään kauheesti, mutta allekirjotuksen valitseminen on aina pitkällinen ja aika tarkka prosessi :D En tiedä miks, mutta oon perfektionisti vähän siinäkin mielessä, että allekirjotuksen on oltava just oikein, jotta voisin olla siihen tyytyväinen. Ja mikäli kyseisellä allekirjotuksella on vielä itselle joku merkitys, niin aina parempi. Ja ainakin itselle koko profiili on tapa ilmasta persoonallisuutta, valitsen aika usein allekirjotuksia jotka kuvaa mua itseäni jollain tavalla - vaikka varsin usein allekirjotusten merkitys itselle valkenee vasta jälkikäteen, kun sitä on tuijottanut tai alkaa miettiä. Tänkin allekirjotuksen kohdalla se oli alkuun vaan kiva lainaus, nykyään se on edelleen kiva lainaus, mutta samalla merkityksellinen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2014, 22:38:19 kirjoittanut Sakura »
信じることさ必ず最後に愛は勝つ。
You've gotta believe that one day love will win.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #222 : Joulukuu 16, 2014, 21:47:07 »
Tulin pitkästä aikaa vierailemaan Vuotiksessa ja päätin vaihtaa samalla profiilini ja samalla allekirjoitukseni ilmettä. Tällä hetkellä allekirjoitukseni on sanasta sanaan Musen kappaleen Unsustainable lyriikoista:

In an isolated system the entropy can only increase. A species set on endless growth is unsustainable.

Kappale on Musen albumilta the 2nd Law, jolla viitataan termodynamiikan toiseen lakiin. Sen mukaan suljetun järjestelmän entropia eli epäjärjestys kasvaa, mikäli ulkopuoliset voimat eivät vaikuta järjestelmässä. Tämä aiheuttaa sen, että järjestelmä pyrkii jatkuvaan tasapainotilaan, esimerkiksi kahvikuppi viilenee huoneenlämpöiseksi. Pitkällä aikaskaalalla tämä aiheuttaa sen, että universumi pyrkii jatkuvasti kohti suurinta epäjärjestyksen tilaa ja käytössämme oleva energia vähenee.

Valitsin kyseisen lainauksen siksi, että se kuvastaa mielestäni hyvin tämänhetkistä maailman tilaa. Elämme maailmassa, jossa raha ratkaisee ja pyrimme jatkuvaan taloudelliseen kasvuun. Käytämme luonnonvaroja yli omien rajojemme, eikä tulevilla sukupolvilla ole enää samoja mahdollisuuksia elää samalla tavalla kuin meillä, sillä heillä on käytössään vähemmän energiaa kuin meillä. Mikäli jatkamme elämistä yli varojemme, se kostautuu jossakin vaiheessa, sillä jokaisella lajilla on biologinen kapasiteettinsa, joka ei voi ylittää ekosysteemin sietokykyä. Ympäristötieteiden opiskelijana tämä on minulle tärkeää tiedostaa. Toiveenani olisi, että jonain päivänä ainakin suurin osa ihmisistä oivaltaisi saman ja alkaisimme elää kestävien elämäntapojen mukaan.

Ja totta kai, Musen 2nd Law-albumi on yksi musikaalisesti hienoimpia teoksia koskaan. Sanaa "entropy" olen myös käyttänyt linkkinä tumblr-blogiini, joka on aika sujuvaa, koska se on varsinainen kaaoksen tyyssija. :D
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #223 : Joulukuu 18, 2014, 16:42:34 »
Why was I born a muggle? -n:o 62442
Dreams, memories, secrets...
Kumkvatteja äidin oomme kaikki

Tuo alku, Why was I born a muggle? (Miksi synnyin jästiksi) tuli vain mieleen, sillä se vain on niin totta.

-n:o 62442 elikkäs taikaministeriön puhelinnumero, sisältää kaikki lempinumeroni, 2, 4 & 6

Dreams, memories, secrets... (unelmia, muistoja, salaisuuksia) kuvaa hyvin luonnettani, sillä olen haaveilevaa tyyppiä. Tuo lausahdus tuli vastaan kait jossain kirjassa, ja se on siitä lähtien kulkenut mukana.

Kumkvatteja äidin oomme kaikki... En edes tiedä, mistä tuo tuli... :)
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #224 : Tammikuu 04, 2015, 18:57:48 »
Oma allekirjoitukseni tulee Taru Sormusten Herrasta-leffasta <3
Vanhaa tietoa, nykyinen allekirjoitukseni kertoo lähinnä, että en ole koulun takia
kovin pitkään paikalla. :)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina