Kirjoittaja Aihe: Allekirjoitukset (vol 3)  (Luettu 43560 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: HeartBlade125
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Allekirjoitukset (vol 3)
« Vastaus #175 : Maaliskuu 19, 2011, 13:57:40 »
Allekirjoitukset on hauskoja. :) Pisteet sille, joka keksi ne. Melkein aina viestin luettuani, tsekkaan myös kirjoittajan allekirjoituksen. Monta kertaa olen saanut hymyillä tai jopa naurahtaa kun olen niitä lueskellut. ;>

Omaani nappasin pätkän 30 Seconds To Marsin kappaleesta 100 Suns: I believe in nothing, but the truth and who we are. Tykkään biisistä, ja se on mielestäni ehdottomasti bändin parhaimmistoa. Kaunis kipale. En sinäänsä voi samaistua sen sanoihin muilta osin, mutta tämä lausahdus oli jotenkin osuva. Siksi valitsin sen.
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #176 : Maaliskuu 24, 2011, 19:34:47 »
There is a time when we all fail
some people take it pretty well
some take it all out on themselves
some they just take it out on friends

Nämä laulun sanat ovat nykyään allekirjoitukseni. Sanat ovat The Strokesin kappaleesta I'll Try Anything Once. Rakastan tuota kappaletta, ja halusin siitä jotain allekirjoitukseeni. Sanat myös kuvaavat yleisesti elämää, ja minusta ne olivat hyvät allekirjoitukseen.

//joo, offia, mutta miten saan allekirjoituksen tekstin kursivoiduksi?

//kiitos paljon :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2011, 18:00:53 kirjoittanut Miss Zora »
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #177 : Maaliskuu 24, 2011, 20:09:40 »
//joo, offia, mutta miten saan allekirjoituksen tekstin kursivoiduksi?
Menet sinne, mistä allekirjoitusta muokataan.
Koodia: [Valitse]
[i]<-- tuon pistät kursivoitavan tekstin eteen, tekstin perään pistät tämän --> [/i]Sitten painat vain "muuta profiilia" kuten normaalistikin, ja tadaa - teksti on kursivoitua.

Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Tämä on itsekeksimäni runo. Halusin allekirjoitukseen jotain hienoa ja omaperäistä, ja totesin runon täyttävän toiveeni parhaiten. Rustasin tämän hyvinkin nopsasti. Runo ei kerro kenestäkään varsinaisesta henkilöstä, mutta jossain määrin se silti kuvaa minua itseänikin, tai kenties itselleni toistaiseksi tuntematonta alter egoa. Pidän sen tunnelmasta ja lievästä päättömyydestä.

Allekirjoituksen linkit vievät eri originaalitarinoihini Vuotiksessa ja Finissä. Näin ollen runo kertoo myös linkkien sisällöstä: luovan hulludeen purkautumismuoto kirjallisuuden alalla.

Oma allekirjoitukseni vaihtuu epäsäännöllisin väliajoin lähinnä fiiliksen perusteella. Toisinaan sama allekirjoitus passaa kuukausia, toisinaan muutaman viikon. Vaadin kuitenkin allekirjoitukselta jotain persoonallisuutta. Pidän myös muilla selvästi omaperäisistä teksteistä, sillä ne jäävät parhaiten mieleen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 24, 2011, 20:13:18 kirjoittanut Suvituuli »
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #178 : Maaliskuu 25, 2011, 17:10:20 »
Puolet minusta liekkeihin tuijottaa,
Ne värini toistavat tanssissaan.
Puolet rakastaa mustaa veden pintaa
Ja mitä se syvyyteen piilottaa.

Tämän hetken allerkirjoitukseni. Se on pätkä Apulannan Kirous kappaleesta. Kappale kuuluu tällä hetkellä lempikappaleisiini ja varsinkin tuo kohta on mahtava. Tuo pätkä kertoo myös jotain minusta (sen lisäksi siis että rakastan Apulantaa ja pidän tuosta kappaleesta). Pääasiassa se kertoo sen, että olen vaihteleva, jopa ristiriitainen persoona. Pidän myös kynttilöiden, takkatulien yms katselusta ja rakastan uimista, sukeltelua ja vettä yleensäkin. (Se on ihanan kiehtova elementti.) Tuosta myös huokuu jonkinlainen synkeys, jonka varmaan monikin onnistuu yhdistämään minuun. Muutenkin, selittämättömistä syistä ja käsittämättömistä yhteyksistä tuo tuntuu hyvältä, sopivalta ja omalta pätkältä. Sanoihin on myös linkitetty kolme ficciäni (kiitos jos luet ja kommentoit niitä.)

Aiemmin allekirjoituksessani oli Hellaakosken runon pätkä: Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki. Se muodosti talvisen kokonaisuuden sen hetken tittelin (umpihankiloikkari) kanssa. Ne kuiskivat tarkkasilmäisille iloisesta, leikkisestä puolestani, kun tuo nykyinen kertoo vakavammasta puolestani. Kaipasin vaihtelua ja muutenkin kevään tullessa nuo eivät ole oikein enää vuodenaikasopivia. (No joo, on siellä vielä lunta, mutta varsinkin niinä päivinä, kun saa väistellä vesilätäköitä, ei tule mieleenkään hyppelehtiä hangessa.) Kyllästymistä vauhditti myös se, että allekirjoitus oli hieman liian runollinen, varsinkin kun siinä oli vielä Korpinkynnen lause englanniksi. En voi sanoa olevani kovin runollinen, joten allekirjoituksen runollisuus aiheutti ristiriitaa persoonani kanssa. Ja toki tässä oli mukana luonnollista kyllätymistäkin. Kyllästyn aina ennemmin tai myöhemmin titteliin ja allekirjoitukseen ja haluan uuden.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #179 : Kesäkuu 22, 2011, 14:18:29 »
There is no way out.
It never existed.
We can let nature take its course..

Tämä allekirjoitukseni on elokuvasta Dog Soldiers. Kyseinen elokuva on ihmissusista kertova selviytymisleffa. (tämä seuraava kuvaus elokuvasta on otettu wikipediasta)

"Dog Soldiers on vuonna 2002 tehty toiminta/kauhuelokuva. Elokuvan on ohjannut ja käsikirjoittanut Neil Marshall.
Elokuva kertoo sotamies Cooperista, joka on yksikkönsä kanssa sotaharjoituksessa Skotlannin erikoisjoukkoja vastaan. Ryhmää johtaa kersantti Wells, ainoa, joka ottaa asian tosissaan miettimättä Ison-Britannian jalkapallo-ottelua. Taisteluharjoitus keskeytyy järkyttävästi kun ryhmä löytää tuhotun erikoisjoukkojen leirin. Kaikki leirin radiot on tuhottu ja miehet ovat kuolleet lukuun ottamatta ryhmän johtajaa, kapteeni Ryania, joka puhuu sekavia. Silloin he saavat tietää mitä metsässä todellisuudessa asustaa ja mikä tappoi toisen erikoisryhmän."

Jos tämä elokuva kiinnostaa niin Dog Soldiers pyörii silloin tällöin Mtv3 Leffalla, tai sitten sen voi katsoa youtubesta, tosin ilma tekstejä. (Dog Soldiers full movie part 1)
Elokuva on mahtava ja itse katsoin sen vahingossa keskellä yötä:D Mutta se oli pakko katsoa loppuun.

Tuo allekirjoutukseni on yhden ihmissuden lausahdus kun sotilailla ei ollut mahdollisuutta selvitä hengissä siitä riivatusta talosta johon he linnoittautuvat.
Kaikki luultavemmin tietävät mitä tämä tarkoittaa suomeksi. Mutta suomennan sen nyt.

Ei ole ulospääsyä.
Sitä ei koskaan ollutkaan.
Voimmehan antaa luonnon tehdä tehtävänsä.

Valitsin tämän allekirjoitukseni koska se on niin hieno:)
Se kuvaa sitä että vaikka kuinka kaikki menee päin puuta ja risuja, niin emme voi vaikuttaa siihen.
Laitoin tämän tänne sen vuoksi että se muistuttaa ilmaston lämpenemistä. Emme voi mitenkään pysäyttää sitäenää. Voimme vain antaa luonnon tehdä tehtävänsä. Ehkä me kuolemme sen lomassa, mutta niin pääsemme ongelmista. Luonto osaa tasapainottaa kaiken, ja palauttaa kaiken ennalleen. Ihmiset taistelevat tätä ilmaston lämpenemistä vastaan, vaikka se on tiedossa että me olemme jo tuhonneet tämän maapallon. Me kaikki kuolemme tänne ennen pitkää kun meidän syystämme jäätiköt sulaa, saaret jäävät vedenpinnan alapuolelle, tuhannet ihmiset hengittävät saastunutta ilmaa ja kuolevat tauteihin.
Ennen pitkää maapallo tuhoaa uhkansa, meidät.
Me tuhoamme tätä planeettaa koko ajan. Ihmiskunta katselee sokeana ja avuttomana kuinka maapallo siihen reagoi. Ja sen takia tuhansi ja miljoonia ihmisiä kuolee myrskyissä, tulvissa, maanjäristyksissä.
Me kaikki kuolemme ihan omasta syystämme. Jos käykin niin että maapallo räjähtää atomeiksi. Tai jos mannerlaatat liikkuvat niin paljon että kohta ei ole muuta kuin sulaa kivimassa maata. Jossa ei kasva mitään. Jos ihmiskunta tuhoutuu, niin lähteekö maapallo muokkaamaan uutta elämää?
Tepasteleeko täällä jälleen joskus dinoja? Niiden jälkeen luolamiehiä, ja sitten ollaan taas tässä tilanteessa. Että me tuhoamme taas tätä planeettaa?
Mielenkiintoista nähdä sitten mitä käy. Tai me emme sitä näe. Mutta tulevat sukupolvet näkevät. Pelastuuko maa? Vai räjähtääkö se? Mitä tapahtuu kun aurinko sammuu? Niin käy tulevaisuudessa. Hyvin kaukana tulevaisuudessa mutta niin on käymässä. Viimeistään silloin me kuollaan. Tai sitten on keksitty tapa matkustaa toiseen galaksiin toiselle planeetalle. Voimme vain arvailla mitä tulee tapahtumaan. Mutta me emme siitä kärsi. Ehkä tulevat jälkipolvemme kuolevat tuskallisesti laavaan mutta mitäs me siitä?:D Eletään nyt edes oma elämämme päin hanuria:D Sitten mietitään tuota maailmanloppua.

Erittäin innostavaa tekstiä eikö vain? :D

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #180 : Heinäkuu 28, 2011, 13:09:01 »
No niin! Nyt tuli aika allekirjoituksen vaihdon. Jatkan entisen kanssa samoilla linjoilla, ja valitsin jälleen pätkän 30 Seconds To Marsin kappaleesta. Tällä kertaa biisinä toimii Alibi ja sanoituksen pätkä I fell apart, but got back up again. Alibi on ehdottomasti yksi lempikappaleistani ja menee heittämällä kauniimpien kipaleiden top 3:seeni. Allekirjoitukseeni lainaama lausahdus on minulle hyvin tärkeä ja muistuttaa aina mistä olen selvinnyt. Ja nimenomaan, että selvisin vaikka en siihen itse uskonut.

Jännä, että päädyin taas valitsemaan saman bändin sanoituksia, vaikken yhtyettä enää niin edes kuuntele. :D Heidän lyyriikkansa kyllä viehättävät edelleen. Jään mielenkiinnolla odottamaan osaanko valita seuraavaan allekirjoitukseen jotain muuta. ;)
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Gustaa

• George Washington
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Me Gusta(a).
    • Paper Cuts
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #181 : Heinäkuu 29, 2011, 19:58:20 »
If you have something to fight with, you have something to fight for. Hyvä ideologia, en ole varma olenko sen joskus puoliunessa kuullut jostain elokuvasta/tv-sarjasta, mutta humpsahti päähäni kun tein sarjista. Yees.

Ja joku nimenvaihtojuttu. ._.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #182 : Syyskuu 02, 2011, 20:47:09 »
Uteliaisuus ei ole synti, mutta uteliaan on syytä olla varovainen... todellakin...

Tuo on siis tämän hetken allekirjoitus. Dumbledoren sanomaa tällä kertaa. Tuo on muistutuksena niin itselleni kuin muillekin. Muille muistutus ja piiloviesti siitä, etten ole paha vaikka utelias olenkin eikä kyselyistäni kannata ottaa nokkiinsa. En tarkoita niillä mitään pahaa. Itselleni muistutuksena, että muistaisin tosiaankin olla varovainen uteliaisuuteni kanssa... Ja on tuo muutenkin lauseena kiva ja niin tottakin. Voiko allekirjoitukselta muuta enää pyytää: se liittyy Potteriin, se on tosi, se kertoo jotain minusta (eli sen, että olen utelias), sillä on merkityksensä minulle ja tykkään siitä ihan lauseenakin. Hieman lyhyt se on, mutta eipä sillä väliä. Sain tungettua linkit ficceihini siihen. :)
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Magic girl

• Vuotislainen
  • Valar Morghulis
  • Pottermore: WhitchThorn22397
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #183 : Syyskuu 06, 2011, 18:52:01 »
No omat allekirjoitukseni otan yleensä laulujen sanoista taikka elokuvien joitakin hyviä vuorosanoja. Allekirjoitus on tavallaan tärkeä sillä se kertoo jotain kirjottajasta, jotakin hänen persoonastaan. :D
"Push me and I'll push back
I'm done asking, I demand"

Poissa Guépard

• hämykeijun lyhty
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksStar9049
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #184 : Lokakuu 11, 2011, 21:54:50 »
On tärkeää taistella ja taistella ja jatkaa taistelua sillä vain siten voidaan pitää paha aisoissa, joskaan ei koskaan juuriaan myöten hävittää.
Mulla on näitä ihania viisauksia ties mistä, enkä sitten jaksa vaihtaa niitä kovin usein. Kuitenkin ne kuvaa mua yleensä ihan hyvin. (köh, köh, siis tämä nykyinen kuvaa...)
Allekirjoitukset on ihania. Niitä on tosi kiva lukea.
If you never try, you'll never know.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #185 : Lokakuu 11, 2011, 22:03:44 »
"Do what you can, with what you have, where you are." - Theodore Roosevelt
"The only creatures developed enough to express pure love, are dogs and small children." -Johnny Depp

я твёрдo верю в тo, что смех продлевает жизнь.

Joo, eli kaks ensimmäistä on, kuten näkyy, lainauksia. Toinen yhdeltä USA:n presidenteistä ja toinen mun lempinäyttelijältä. Molemmissa oli vaan jotaki semmosta et teki mieli ottaa ne ylös, etenki toi Tedin lausahdus :))

Viimeinen lause on venäjää (iiihana kieli, mut kielioppi on jotain ihan ka-ma-laa!) ja tarkoittaa suurempiirtein: "Minä uskon vahvasti siihen, että nauru pidentää ikää." Jep, kun on hauskaa, kaikki tuntuu olevan paremmin ja kun asiat on hyvin ei masenna ja tuntuu heti siltä et vois elää pidempään :DD

Juh, aika usein mun allekirjoitus vaihtelee, mut uskon et toi pysyy nyt jonku aikaa ^^
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #186 : Lokakuu 11, 2011, 22:16:11 »
Olen pitänyt nyt aika pitkään allekirjoituksenani tekstiä One died for power; Voldemort. One died for lost love; Snape. One greeted death like an old friend; Harry. ja sen alapuolella R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011).
Ensimmäinen kohta on peräisin kaveriltani, joka ainakin omien etsintöjeni perusteella on löytänyt sen aikanaan Facebookista. Teksti kuvastaa omanlaisiaan kolmea veljestä, Voldemortia, Severusta ja Harrya. Luettuani lauseen ensimmäisen kerran se kolahti kerralla kohdalleni ja ihastuin siihen totaalisesti. Miten nerokas ihminen on voinut olla, joka on senkin keksinyt? Sillä se on omasta mielestäni täysin totta, sillä juuri niinhän nuo kolme kuolivat. Harryn tapauksessa "kuoli" ainakin kirjojen aikana. Omalla tavallaan lause allekirjoituksena kertoo myös kuoleman varjelusten merkityksestä minulle. Minulla on vakaana aikomuksena ottaa vielä joskus varjelusten merkki tatuointina jonnekin, sillä olen vuoden aikana merkkiä ja kolmen veljeksen tarinaa pohtinut ja löytänyt siitä monia muitakin merkityksiä, jotka ovat osaltaan minulle tärkeitä.

Toinen lausahdus on kunnianosoitus elämääni suuresti vaikuttaneelle Jatkotarina, missä myös sinä saat olla mukana vol. 3 :lle, ja lausahduksen on luonut ainakin pohjaltaan Bloodie. Jatkis vol. 3 :sen kautta tutustuin ensimmäisiin vuotislaisiin kavereihini ja ystäviini. Vuoteen mahtui paljon ilon ja surun hetkiä, enkä tule koskaan unohtamaan sitä vuotta joka muutti elämäni. Jatkis vol. 3 oli hyvin merkittävässä osassa tuona aikana, joten se ansaitsee kunnianosoituksen muuallakin kuin profiilissa.

Linkit, joita olen allekirjoitukseeni ripotellut, vievät kahteen ficciini sekä kahteen blogiini (valokuvaus ja nanoilu, varsinaisen blogin linkki löytyy avan alla olevasta maapallosta). Niiden takana ei taida olla kuin pieni mainostaminen sekä allekirjoituksen elävöittäminen.

Uusien tuulien on aika puhaltaa ja niin vaihtui allekirjoitukseni. Pätkä on Nightwishin uusimmalta levyltä löytyvästä kappaleesta Song Of Myself ja kyseinen pätkä on ehkä suosikkini ylipäätään koko levyltä. Siihen kun vielä yhdistetään omana tekstinäni oleva jatko tuohon pätkään, eli Caress realism costs souls, niin ikuinen pätkä on taattu. En osaa kuvailla sitä oikeastaan sen enempää, jotenkin tuo koko pätkä vain iskee minuun niin täysin, etten osaa sitä sanoin kuvata.

Ja linkit totta kai, vievät blogeihini sekä pariin aiheeseeni (valokuvaus-topic ja vuotis-ficci). :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2012, 20:31:26 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa varjopoika

• the world's only consulting detective
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin94
« Vastaus #187 : Helmikuu 19, 2012, 23:46:08 »
Allekirjoitukseni vaihtelevat aina syvällisestä hauskan (lue: minun mielestäni hauskan) kautta randomiin, ja muuttelen niitä yleensä sitä mukaa kun kyllästyn edelliseen tai bongaan jonkun paremman. Tällä hetkellä allekirjoituksenani oleva "Slipt my infinitives!" tulee Peter Pan - elokuvasta kapteeni Koukun sanomana. Kiinnitin siihen vuorosanaan huomiota vasta äskettäin kun teksteissä luki outo suomennos: Voihan infinitiivi. Piti sitten katsoa se kohtaus uudestaan ja kuunnella englantia paremmin, ja tosiaan, niinhän Koukku totesi. Päätin siis alkaa itsekin kiroamaan noin. :D
You're a human after all.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #188 : Maaliskuu 29, 2012, 21:46:09 »
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.
                  Helsinki-miitti huhtikuussa

Minun allekirjoitukseni tällä hetkellä ei ole mitenkään hätkähdyttävän syvällinen. Ei todellakaan. :D

Ensimmäisellä rivillä on ihana kuvio, jonka löysin jostakin päin nettiä, luultavasti yhdestä YouTube-kommentista. Tykkään siitä tosi paljon, koska koristeelliset ja samalla erikoiset merkit miellyttävät silmääni. Tuosta kuviosta muodostuu ikään kuin pieni kruunu. Tuo on siis mukavan juhlallinen päätös jokaiselle viestilleni.

Toinen rivi sitten. >:D Olen ikuinen stalkkeri. Ei varmasti tarvitse enempiä selityksiä. Klikkaa vain siitä ja ylläty: sinuahan minä stalkkaan. Tuo siis perustuu linkkiin, joka vie aina vuotislaisen omaan profiiliin. Monet ovat sitä kyllä säikähtäneet. Tai mistä sitä tietää, vaikka minä juuri sinua stalkkaisin?

Kolmas rivi mainostaa järjestämääni Helsinki-miittiä huhtikuussa. Hopi hopi, kaikki halukkaat ilmoittautumaan.

Sijoitin alemmat linkit allekirjoituksessani niin, että ne ovat yllä olevan kuvion keskeltä katsottuna tasaisesti molemmilla puolilla (suomeksi: keskellä). Jos ne olisivat tuossa vasemmassa reunassa, allekirjoituksestani tulisi ihan kamalan näköinen. Nyt se on hyvä. ^^
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #189 : Maaliskuu 31, 2012, 13:48:33 »
Oma allekirjoitukseni on
"  "Kuka hän on?" Kuunaama kysyi. "teidän ei tarvitse pelätä häntä. Hän on ystävä. Tämä mies ei puhu. Hän kirjoittaa"  "

Se on Timothée De Fombellen kirjasta, Tobi Lolness :) Pidän kyseisestä kirjasta hyvinkin paljon. Kyseisen puhelun valitsin kai sen takia, että kirjoittaminen on ollut minulle pienestä pitäen hyvin rakas harrastus. Kyseinen mies on
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
    Lisäksi tuo puhelu koskettaa minua tosi paljon :)

En vaihda allekirjoitusta kovin usein. Olen vuotiksessa häärännyt kohta 1½ vuotta ja minulla on ollut kaksi allekirjoitusta. Toinen oli Kuoleman Varjeluksista ja nyt tämä.

Luen aina allekirjoitukset niistä viesteistä ainakin, mitkä luen muutenkin.  Muuten luen joskus allekirjoituksia, vaikken viestiä lukisikaan.

-annipsi-

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
« Vastaus #190 : Maaliskuu 31, 2012, 16:54:59 »
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.

Allekirjoitukseni on teoksesta Taru Sormusten Herrasta, kuten jotkut varmaan tietävätkin. Kyseessä on siis "Ei kaikki kiiltävä kultaa lie" -runo, joka kertoo Aragornista.

Olen aina pitänyt Tolkienin runoista ja tämä on kaikessa yksinkertaisuudessaan mainio. Tykkään yleensä laittaa allekirjoitukseen omasta mielestäni vaikuttavia sitaatteja kirjoista, lähinnä Tolkienin teoksista tai Pottereista, sillä ne ovat jääneet kai parhaiten mieleen ja vaikuttaneet eniten, vaikka vaikka mitä on tullut luettua. Tällä kertaa tuo sitaatti on siis runonpätkä.

Tykkään myös siteerata eri lyriikoita allekirjoituksissani joskus.

Mitä muiden allekirjoituksiin tulee, niin nekin tulee aina luettua, ainakin esimerkiksi. Pulinoissa. Isommissa, tiettyä aihetta pohdiskelevissa keskusteluissa päähuomio on yleensä viesteissä ja allekirjoituksia tulee välillä skipattua, mutta kyllä ne tosiaan aina jossan jotenkin silmään osuvat ja luen ne.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2012, 17:18:44 kirjoittanut Rantsu »
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa Vampyyritar

• Hourailevia kirjoja lukeva vampyyri
  • Vuotislainen
  • Vampyyri
    • Pandemonium - Varjojen kaupungit
  • Pottermore: UnicornGalleon8000
« Vastaus #191 : Huhtikuu 06, 2012, 19:58:11 »
No minun allekirjoitukseni ei ole mikään kummoinen. Vampyyrit ovat intohimoni ja kirjoja pitää lukea ainakin pari per kuukausi.
Vampires and books are all what I need for live...

Poissa Wood Nymph

• Renegade
  • Vuotislainen
  • Luksusloimu!
    • something worth fighting for ~ Tumblr
  • Pottermore: ScarletSun17528
« Vastaus #192 : Huhtikuu 09, 2012, 12:44:23 »
Luna on aina ollut yksi mun lempihahmoista, ellei se paras sitten loppujen lopuksi. Kuoleman Varjelukset on ollut pitkään lempikirjakin Pottereista. Ja Kadonnut diadeemi on aivan loistava luku!  Siinä tulee Harryn ja Lunan yhteinen kohokohta ja Korpinkynsi tuli mulle ainakin enemmän tutuksi. Englanniksi olen tuon kirjan lukenut ja sen takia allekirjoitus nyt näyttää tuolta :D
Well then, I think the answer is that a circle has no beginning.
-Luna Lovegood, DH

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #193 : Toukokuu 20, 2012, 14:10:13 »
Tällä hetkellä olen vaihdellut vuotiksessa avaa, eläköitynyt ylläpidosta, joten pitihän sitä vielä allekirjoitus uusia.
Tällä hetkellä siellä siis komeilee:
Bateria soi, nautitaan. Sambamme Cyloxin kilpaa.
Energiaa ammennan, sykkeestä batukadan oon Roseira!

Aloitin kevällä samban meidän kaupungin sambakoulussa ja kesällä on tulossa karnevaalit Helsingissä ja tämä on meidän sambakoulumme karnevaalibiisin kertosäe. Aluksi en kappaleelle lämmennyt kamalasti, mutta kuunnellessa sitä siihen on tottunut ja alkanut tykkäämään. Alan olemaan innoissani karnevaaleista ja tästä kaikesta touhotuksesta, joten pakkohan tuo pieni värssy myös allekirjoitukseen oli sitten lisättävä.

Harvoin tulee tuota allekirjoitusta vaihteltua. Pidin todella paljon edellisestä allekirjoituksestani ja se hyvin kuvastikin minua itseäni ja omaa ajatusmaailmaani, mutta olen alkanut tähän kappaleeseen mistä se oli otettu, kyllästymään, joten oli itselleni juuri täydellinen aika vaihtaa allekirjoitusta. Ennen minulla on myös ollut linkkejä allekirjoituksessani, mutta tällä kertaa en niitä sinne halunnut laittaa, sillä allekirjoitukseni kuvastaa vain ja ainoastaan rakkautta sambaan, enkä halua sellaiseen linkitellä blogia tai omia kirjoituksiani.

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
« Vastaus #194 : Toukokuu 20, 2012, 18:52:38 »
No one's gonna take me alive,
The time has come to make things right,
You and I must fight for our rights,
You and I must fight to survive.

Allekirjoituksenani on tällä hetkellä Musen biisin Knights of Cydonia lyriikkaa.. Ehkäpä siksi, että Muse on yks mun lempibändeistä, kun sillä on niin hyvät lyriikat biiseissä.. Jostain syystä juuri Knights of Cydonia on tällä hetkellä lempi Muse-biisini. Aikaisemmin se on ollut yleensä Uprising tai Bliss, mutta nyt KoC. :) Ajattelin kyllä kohta vaihtaa allekirjoitusta, vaikka johonkin Beatlesiin välillä.. :)

//Muokkasin allekirjoitusta nyt samantien, tällä kertaa lyriikkaa Beatlesin Get Back biisistä. Sweet Loretta Martin thought she was a woman, But she was another man.
All the girls around her say she's got it coming But she gets it while she can.           
 -Lennon/McCartney
  Toi on vaan jotenkin niin hullu/omituinen beatleskipaleeksi(kin) :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2012, 19:03:10 kirjoittanut LunaLovegood »
You put your arms around me and I'm home.

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #195 : Toukokuu 29, 2012, 14:20:07 »
Minun oma allekirjoitukseni oli pitkään netistä löytämästäni The Midnight Sun - tekstistä, jonka Stephenie Meyer julkaisi kotisivuillaan sen jälkeen, kun joku hänen lähipiiriläisensä oli osia siitä julkaissut ilman lupaa. Teksti on siis Houkutus-kirjan alkuosa Edwardin näkökulmasta. Se jatkuu siihen saakka, että Bella ensimmäisen kerran sanoo Edwardin nimen unissaan, ja silloin Edward tajuaa jotain. Se on niin romanttista ja kaunista, että halusin jakaa sen koko maailmalle. En muista tekstiä tarkkaan, mutta suunnilleen näin se meni:
"My life was an unending, ---- midnight. So how was it possible, that the Sun was rising now, in the middle of my midnight?"
Suomeksi suunnilleen:
"Minun elämäni oli päättymätön, ---- keskiyö. Kuinka siis oli mahdollista, että aurinko nousi nyt, keskellä keskiyötäni?"

Tällä hetkellä minulla ei ole allekirjoitusta, koska kyllästyin tuohon enkä edes tiennyt, olisiko sitä saanut sinne laittaa, olisiko Steph pahastunut. En ole törmännyt mihinkään osuvaan, ja vaikka olisinkin, en ole muistanut koko allekirjoitusta.
Muiden allekirjoituksia on mukava lukea, koska ne kertovat tosi paljon henkilöstä.
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #196 : Toukokuu 29, 2012, 21:39:55 »
Päätin vaihtaa allekirjoitukseni pitkästä aikaa :P Edellinen oli lainaus minulle rakkaasta kappaleesta Clocks (Coldplay), ja lainauslinjalla jatketaan. Nykyinen löytyy The Avengers-elokuvan alusta, jossa Nick Fury ja Loki keskustelevat.

Loki: "I come with glad tidings, of a world made free."
Nick Fury: "Free of what?"
Loki: "Freedom. Freedom is life's great lie. Once you accept that, in your heart, you will know peace."

Valitsin kys. lainauksen leffan lukemattomien lainausten seasta, koska Loki kuuluu yhtiin all-time-suosikkihenkilöistäni ja lainaus kuvaa mielestäni hyvin elokuvan teemaa ja Lokin ajatusmaailmaa ja sen vinksahtaneisuutta, josta pääsemme seuraavaan kysymykseen: kuinka siihen päädyttiin...
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
« Vastaus #197 : Kesäkuu 29, 2012, 22:50:51 »
Allekirjoitukseni ''Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa'' juontaa juurensa oman kouluni ja paikallisen lukion musikaaliprojektista - kesti suunnilleen koko maaliskuun, ja viimeisellä viikolla oli lähes joka päivä näytöksiä -, jossa itse olin mukana orkesterissa soittamassa oboeta. Tuo pieni lause, virke, sisältyi erääseen lauluun, joka oli mielestäni hyvin kaunis, ja laulajalla oli hyvä ääni ja sopi lauluun jne. Koska en itse soittanut kyseisen kappaleen aikana, mulla oli hyvin aikaa ja pystyin keskittymään sanoihin, ilman että piti lukea nuottia silmät sirrillään... Mutta näin. Sanoissa oli jotakin.... eääh. Jotakin kuitenkin, mikä sai mut valitsemaan juuri nämä sanat, jotka ovat mulle tällä omalla tavallaan tärkeitä. Muistan niistä aina tän musikaaliprojektin, ja se oli unohtumatonta aikaa.
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa Sieppi

• Tukintolvana
  • Vuotislainen
  • Boldly going through space and time
« Vastaus #198 : Heinäkuu 04, 2012, 17:21:34 »
Tämän hetkisen allekirjoituksen olen lainannut Doctor Wholta (kirja versiosta).
Jotenkin tuo lause huvitti minua valtavasti. :D
"There's no point in growing up if you can't be childish sometimes!"

Poissa tassuttaja

• täydenkuun ulvoja
  • Vuotislainen
    • Sakemanni elämää!
  • Pottermore: KnightMarauder163
« Vastaus #199 : Heinäkuu 06, 2012, 13:44:07 »
Nykyinen AK on: Miss you Arttu! <3 :(
Loma! Mökki! :3 Hevoset! :3

Arttu oli siis koirani, joka lopetettiin. Joten tuo pysyy siinä varmaankin toooodella kauan.

Tuo alempi teksti taas saattaa vaihtua millon vain ja siinä on milloin mitäkin.

Loma! Mökki! :3 Hevoset! :3 <--- Kunnon lomaan kuuluu mökki ja eläimet! =)
~Cosplay ilman tuskaa on teeskentelyä~

http://www.sakemannielamaa.blogspot.fi/