Kirjoittaja Aihe: Haastetopik  (Luettu 20155 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Uine

• Metsätähti
  • Hirnyrkki
    • Suomu.org
  • Tupa: Rohkelikko
Haastetopik
« : Tammikuu 16, 2007, 13:36:55 »
Oletko aina halunnut lukea fikin, jossa Hermione muuttuu sammakoksi tai Nevillen muistipallo paljastuu hirnyrkiksi? Haasta muut käyttäjät kirjoittamaan kustoimoitua fikkiä tai ilmoittaudu itse muiden haastettavaksi! Tänne siis kaikki Fikkinurkan haasteet, sillä eri osastoilla ei ole omia haastetopikkejaan. Tämän(kin) vuoksi kannataa viestissään rajata selkeästi kategoriat (esimerkiksi vuotisfikki, HP-fikki...).

Vain yksi viesti per käyttäjä, jotta topik pysyy kasassa. Muokkaa viestiäsi aina tarpeen tullen ja laita kaikki haasteesi ja haastepyyntösi samaan viestiin.

Huom.! Vastaukset haasteisiin tai haastepyyntöihin yksityisviesteillä. ^^

Kun haasteesi tai haastepyyntösi on tarpeeton (siihen on jo vastattu tai et enää halua vastauksia), muokkaa viestiisi selkeästi poistopyyntö, jottei topik sottaannu suotta. Jos viestissäsi on haasteita ja ne kaikki ovat varattuja, viesti poistetaan. Vanhoja haasteita ja haastepyyntöjä poistetaan silloin tällöin (tarkkaa vanhentumisrajaa ei ole). Viesteistä katsotaan kuitenkin muokkauspäivämäärä, joten uutta viestiä ei kannata poistouhan takia tehdä. :)

Pieniä vinkkejä haasteisiin ja haastepyyntöihin:

- Suurpiirteinen "ihan mitä vaan!" tai liian yksityiskohtainen/rajattu viesti ei välttämättä ole muiden mielestä kaikkein kiinnostavin, joten vaatimuksiaan ja rajoituksiaan kannattaa pohtia tarkkaan
- Harkitse kahdesti ennen kuin vastaat haasteeseen, sillä on haastajan kannalta kivempaa, mikäli haaste edes yritetään toteuttaa
- Muistakaa myös normaalit sääntökäytännöt muun muuassa fonttikokokikkailun osalta
- Tallenna haasteet ja haastepyynnöt koneellesi, sillä ne eivät ole Vuotiksessa loputtomiin
Haastamaan!

//Topic siivottu ja kaikki noin kaksi vuotta vanhemmat haasteet ja haastepyynnöt heitetty pois. :> Muistakaa, että topicissa saa olla vain yksi viesti per käyttäjä. :) -gamma
//Yli kaksi vuotta vanhat haasteet ja haastepyynnöt poistettu. :) -gamma
//Ja taas. :) -gamma
//Tällä kertaa Réwier siivoili yli kaksi vuotta vanhat haasteet ja haastepyynnöt pois. :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2014, 00:42:11 kirjoittanut Réwier »

Poissa Glith

• dramaattinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Once upon a time...
  • Pottermore: NettleSun29585
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Haastetopik
« Vastaus #1 : Marraskuu 04, 2012, 00:31:49 »
Eli kyllä joo, minua saa erittäin mieluusti heittää haasteella! Näin tylsän illan ajankuluksi, tai jotakin, eihän minulla muutakaan tekemistä ole, kun nano ei etene. Vaatimuksia haasteen suhteen ei ole montaakaan, ainoastaan paljonpaljon pakollisia ja olisi ne kielletytkin kivoja. Sanoja, lauseita, asioita, juonentynkää, aloituslausetta, ihan mitä tahansa! :-) Fandomina Potteria mieluiten, mutta saatan kirjoittaa myös Twilightia tai TSH:ta, jos inspis päättääkin päräyttää paikalle ajoneuvollaan. Paritukset saavat olla lähes mitä vain, vaikka ihan rarea (omituisuus on parhautta!), kunhan ei Pottereista Harry/Hermionea, Severus/Harrya tai Harry/Ginnya, tai Twilight'sta Carlisle/Bellaa. Ikärajalla ei niinkään väliä, vaikka tuota K18 tasoista hiukan harvemmin kirjoittelenkin. Ja kunnon angstissa olen oikeasti huono. Enkä tunne 3rd generationia. Mutta muuten olen valmis kaikkeen.

Elikkä siis, pommittakaa minua sillä yksärillä, jos jotain tämänsuuntaista haastetta löytyy pöytälaatikosta! (-:

Poissa Kuolonsyöjätär

• Pieni Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Ylpeä Kuolonsyöjä
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #2 : Marraskuu 04, 2012, 11:22:12 »
Mulle voi kans heittää haastetta. :D Tykkään kirjoittaa mieluiten angstia koska angst-genre on lempigenreni ja sitä on helppo kirjoittaa. :) Fluffya oon yrittäny kirjoittaa mutta ei oo tullu mitään.. Twilight-aiheista haastetta ois ihan kiva kokeilla, sekä Potter-haastetta femme parituksella Luna/Ginny/Tonks, sekä angsti slashia olisi myös kiva kokeilla parituksella.. Draco/Harry, Ron/Draco. Eikä Nanoni edisty yhtään joten senpä takia haastetta toivoisin. Yksäriä vaan tulemaan. c:

Kuolonsyöjätär ♥♦♣♥
We stare at broken clocks, the hands don't turn anymore
The days turn into nights, empty hearts and empty places

- Bring me to horizon suicide season

Poissa Bella Swan

• Puolivampyyri
  • Vuotislainen
  • If I could fly, I'd be coming right back home to u
  • Pottermore: HowlBlood17347
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #3 : Joulukuu 20, 2012, 22:44:53 »
Hei! Ajattelin kirjoittaa Kelmi-ficin, mutta en keksi mitään juonta. Toivoisin ideoita! Ei mielellään slashia, vaan sellainen, jossa Kelmit seurustelee Lilyn kavereiden kanssa. Haluaisin J/L paritusta, muut ovat pääosin vapaaehtoisia (en vain osaa kirjoittaa slashia).                                                                                                 Penelope Clearwater PS. Voisitko ilmoittaa yksärillä?
"Don't wanna be without you,
My judgement's clouded,
Like tonight's sky"

Poissa renak

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Kotitontuille äänioikeus!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #4 : Helmikuu 18, 2013, 20:39:57 »
Haluaisin yksärillä haasteen fikkiin, jossa on ainakin Rita, suklaa, ja päiväkirja.
Saa toki olla muutakin! Kirjoittaisin max k-12 osastolle.
Kiitos!
renak kiittää ja kuittaa!
Mitä syntyy kotitontusta ja taikasauvasta?
-Renak

Poissa Katherine C

• animaagi
  • Vuotislainen
  • Katherine Casandra
« Vastaus #5 : Marraskuu 18, 2013, 19:33:46 »
Etsitkö mielenkiintoista ficciä luettavaksi, mutta et löytänyt mieleistä? Puuttuuko ficeistä jokin oleellinen teema, paritus tai juoni josta haluaisit lukea? Heitä haasteella ja täällä saadaan näppäimistö sauhuamaan. Ajatuksia ficin pituudesta, tyylilajista, ikärajoista yms. voi vapaasti heittää myös :) Mielikuvitus liikkeelle ja kaikki tavanomaiset tai kummalliset ideat kehiin!
After all this time? - Always.

Tähtiin Kirjoitettu

Poissa Villasukka

• Ensimmäinen näytös
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Joulukuu 30, 2013, 18:48:56 »
Meikäläiselle saisi heittää haastetta. Mielellään HP-fikkiä kirjoittaisin. Genrellä ei sen suurempaa väliä ole, mutta olen surkea kirjoittamaan mitään kovin humoristista. En mitään ikuisuusprojektia haluaisi myöskään alkaa rustailemaan, mutta one-shot on hieman liian lyhyt makuuni. Kaikenlaisia tarinaan sisältyviä sanoja tai lauseita saa heitellä vapaasti :) Ikäraja maksimissaan k-12
Viileällä säällä Villasukka kelpaa jokaiselle

Poissa Jenna Glent

• Täydellisten virheiden tekijä
  • Vuotislainen
  • Suklaahullu
« Vastaus #7 : Marraskuu 23, 2014, 18:06:57 »
Minullekkin voisi haastetta antaa.
Kaikki käy, paitsi mielellään HP:ta.
Ehdottakaa yksityisviestillä.
Käyn täällä n. 5-7 kertaa viikossa.

-Jenna Glent-
If you want it, work for it. It's that simple.

Poissa Villisilmä hullumieli

• Vuotislainen
  • Let it go
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #8 : Toukokuu 02, 2015, 18:44:46 »
 Viime aikoina on inspiraation puute vaivannut ,joten minulle voi antaa haasteita. Tykkään kirjoittaa erityisesti Hurt/comfortia ja Draama. Ikärajalla tai parituksella ei ole kovinkaan paljon väliä. Fandomina mieluiten HP : ta ,Thoria tai nälkäpeliä.

Kiitokset jo etukäteen!
Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi
 kunnolla elää.
 Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi kunnolla tuntea.
 Mutta aina voi yrittää.

Poissa Veelan silmä

• Outous
  • Vuotislainen
  • Hulluin ystävä, joka sinulla on koskaan ollut.
« Vastaus #9 : Tammikuu 25, 2016, 17:59:39 »
Minut saisi haastaa tekemään jotain! Tykkään kirjoittaa kaikesta, mutta mieluiten kirjoittaisin HP:sta hurt/comfortia, draamaa tai suspensea. Mieluiten 16K-osioon, koska tuppaan kirjoittamaan kaikkea kamalaa...
Jos haluat haastaa minut kirjoittamaan vaikkapa fluff-romancea, niin antaa tulla. Vaihtelu virkistää!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2016, 18:05:17 kirjoittanut Veelan silmä »
Mitä ikinä teetkään elämälläsi, elä se täysillä!

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #10 : Marraskuu 05, 2017, 10:52:16 »
Mulle tuli tuola finin Irc-ssä ficci-idea mieleen, joka ei jätä mua rauhaan (enkä saa sitä nyt millään ängettyä omaan ficciini, sillä muuten oman ficin idea kosahtaa täysin) ja mä haluisin et joku kirjottaisi tämän.

Kaikkihan me tiedetään et Sirius oli Pottereiden salaisuuden haltija ja sitten pestiin vaihdettiin Peter, ja kaikkihan tietää miten tässä kävi. MUTTA Mitä olisi tapahtunut, jos se Salaisuuden haltija olisikin ollut Peterin sijaan SEVERUS! Myös se  MITEN Lily sai Jamesin taivuteltua vaihtamaan salaisuuden haltijaksi Severuksen olisi mielenkiintoista tietää. Tällä tavalla Lily antaisi juuri Severukselle anteeksi sen "kuraverinen" jutun ja nii mitä luulette olisiko Lily ja James hengissä JOS Severus olisi ollut se Salaisuuden haltija?  Olisiko Severus antanut Volden tappaa Lilynn? Ja Severushan aika varmasti tiesi sen, että Volduahan ei MIKÄÄN pidättele, kun se aiko tappaa Harryn. Joten Severushan olisi ollut täydellinen salaisuuden haltija (kun kerran niin loistavasti kaksoisagenttinakin toimi).
En pistä pahaksi jos tuolla ficissä vilahtelee Slashia tai Snilya (ei, se olisi vain PLUSSAA!)

Jos kiinnostaa ni nappaa, tai jos kaipaat jotain tarkempia tietoja/ideoita  (itsekin saat tietenkin toteuttaa lisäideoita) voit ottaa kuitenkin yhteyttä yksärillä, jos vain haluat.
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥