Kirjoittaja Aihe: The Tribe - Klaani  (Luettu 10929 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Anonymous

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #25 : Elokuu 05, 2003, 11:44:38 »
Mä oon kattonu Summerii niin kauan, kuin se on tullut, ja Klaania niin kauan, kuin se on tullut Summerin yhteydessä. (No joo, katoin mä joskus sitä lauantaisinkin)

Ihanhan se on hyvä. Sellanen nuortensarja, missä tapahtuu koko ajan jotain, ja missä ei koko ajan sorruta typeriin kliseisiin, mutta on se hiukan tyhmä... Ihan oikeesti... Mut kuitenkin ihan kiva. (Onpa ristiriitaista)

Lempihahmojani on varmaan.... Ram ja Mega, koska niillä on uskottavimmat näyttelijät. Pienempänä pidin tosi paljon Trudysta, mutta nykyään se on hiukan "ärsyttävä". Jack oli kanssa ennen hiukan parempi, mutta on se edelleen kiva! Ja se mikä KC, joka on tällä hetkellä siellä häkissä... Siitä olen kanssa pitänyt.
Monet hahmot ovat aluksi olleet kivoja, mutta jotenkin muuttuneet... Aluksi esim. pidin Rubysta, Sladesta, Salenesta...
Nii ja Lex, Lex on tyhmä, mutta just paras. Ja Gel on ihan pimee.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • http://liberty.vuodatus.net
The Tribe - Klaani
« Vastaus #26 : Elokuu 07, 2003, 17:47:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuikku"

Libertyssä (Vapaus) on uusia tulokkaita: Siva haastaa riittaa Ebonyn kanssa, ja tytöt päätyvät kaksintaisteluun. Siva ampuu ensiksi, mutta Java joka vaststi koko tappelua syöksyy Eonyn eteen, ja kuolee Sivan iskuun. Ebony tappaa Sivan.

Ebony tappo kyllä ton Javan :)

(Offtopic)Mun nimi on just toi Liberty. Mä olen ihan koukussa Klaaniin ja olihan sitten pakko ottaa siihen liittyvä nimikin. Mä mietin tänne nimeä kauan siis tosi kauan. Olinhan mä ekaks Muumi mutta se oli jonkun muun keksimä. Sitten kun mä katoin Klaania ja siinä jankattiin koko ajan Libertystä mä keksin sen. Liberty. Se olisi mahtava nimi:) Se näytti niin hyvältä siinä kyltissäkin....

Lempi hahmoni on Lex. Mä oon tykännyt siitä alusta alkaen :). Täytyy kyllä myöntää että se on välillä vähän ärsyttävä...
Sitten mä tykkäsin Sivasta. Harmi että se kuoli....
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Emmiina

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #27 : Elokuu 07, 2003, 19:52:20 »
KC faneille muutama kuva http://www31.brinkster.com/pepsitribe/kcgallery Kuvat siitä kun se on siellä häkissä...

Poissa innna

• vuotislapsi
  • Vuotislainen
  • kun olet kohdallani viulut soittavat taustalla
  • Tupa: Korpinkynsi
The Tribe - Klaani
« Vastaus #28 : Elokuu 08, 2003, 09:41:24 »
Hehoi, kertokaapa vielä että miten se Jay selvisi niitten jahtaajien vaativien katseitten alta?

Minä seurasin Klaania ensimmäisellä tuotantokaudella hyvinkin tiiviisti, mutta sitten se lopahti. Kyllähän sitä katsoo jos näyttää juuri telkasta tulevan.

Mielestäni se on nykyään niin sekava että huhhuh.

Ja joku kyseli että mistä siinä on kyse, niin kuvitellaan että maailmaan on iskenyt tauti, johon kaikki aikuiset kuolevat. Ja piakkoin ei ole enää aikuisia ollenkaan ja lapset alkavat muodostaa noita klaaneja että pärjäisivät.

Ja täytyyhän siitä nyt mainita, että Jay ja Ved tosiaankin ovat molemmat melko namimaiskeja.
"Somewhere, something incredible is waiting to be known." - Carl Sagan

ariel

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #29 : Elokuu 09, 2003, 23:09:40 »
ooo.. vihdoinkin klaani-faneja. Kyllä, olen katsonut sarjaa alusta alkaen.
Se erilaisempi kuin muut sarjat, ja näyttelijät ovat uusia kasvoja, ei mitään puhkikulutettuja naamoja. Suosikkejani ovat NIIN ihana Jack, Lex, Amber ja Slade. Pride oli ihana,  silloin kun hän vielä oli mukana.. nyyh!
mutta onko totta ettei Klaania esitettäisi enää maanantain jälkeen??

Tuikku

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #30 : Elokuu 10, 2003, 19:24:52 »
ariel: On se totta. Tyynyliina: Mitä tarkoitat? Niin monessa kohdassa Jay on ollut jahdattavana, etten ole varma mitä tarkoitat...

Poissa iidba

• Vuotislainen
The Tribe - Klaani
« Vastaus #31 : Elokuu 14, 2003, 23:03:46 »
No jaa. Vähän omituinen sarja, mutta ihan hyvä. Erilainen.
Olen kyllä katsonut sitä vasta ihan pari vuotta vain.

Mega on paras. Mä vain tykkään siitä. Se on mun ehdoton lemppari.
Sitten kivoja ovat myös Ram, Salene ja Lottie.
Ebonya en voi sietää eikä Slade todellakaan ole suosikkieni listalla.
Ja Gel on niin rasittava tyyppi. Menee jotenkin vähän yli sen teineilyt.
Huvittavaahan on, että niistä joku on aina raskaana, (miten nuorina ne oikein hankkivat vauvoja?!) kadoksissa tai petturi. Huhhuh.

Joskus mietin, että mitenköhän nuoret oikeasti pärjäisivät jos aikuiset kuolisivat? Aika huonosti luulisin.
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Lydia

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #32 : Elokuu 15, 2003, 11:26:38 »
Minä olen katsonut Klaania lähes alusta asti aktiivisesti.
Noin ekan tuotantokauden puolesta välistä ryhdyin nauhoittamaan sarjaa ja videokasetteja onkin kertynyt iso kasa.

Vähänkö harmitti, kun nelostuotantokausi alkoi, kun olin Norjassa ja siellä ei silloin vielä sarjaa tunnettu, mutta onnekseni se alkoi sielläkin tosin alusta, mutta sitten näin nekin jaksot, joita en ollut nähnyt  :D
No koto-Suomessa sisko nauhoitti uudet jaksot, joten en missannut mitään.

Roolihahmot ovat hyvin luotuja ja niissä on särmää, joka tekee niissä kiinnostavia. Lempihahmojani ovat Jack, Amber (olleet alusta asti), Ved, Pride ja Ruby.

Vaikka Klaani nyt loppuikin jatkoa on tiedossa, sillä 6. tuotantokausi on tulossa  :D

Shopaholic

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #33 : Elokuu 16, 2003, 20:00:19 »
Aikaisemmin katoin Klaania satunnaisesti, mutta viime kesänä jäin siihen koukkuun. En osaa sanoa, minkä takia pidän sarjasta, se vain yksinkertaisesti on mahtava. =)

Suosikkihenkilöni on Ram, koska se on mielenkiintoinen persoona. (Eikä ulkonäössäkään ole vikaa =) Ramin esittäjä on myös todella hyvä näyttelijä.
Geliä en ymmärrä. Onko sen kautta yritetty saada sarjaan huumoria? Tosin mielestäni Gelissä ei ole mitään hauskaa, se saa ainoastaan mun verenpaineen nousemaan. ;)

Lainaus
Vaikka Klaani nyt loppuikin jatkoa on tiedossa, sillä 6. tuotantokausi on tulossa :D

Luojan kiitos! Klaanin jäätyä tauolle mulla on alkannu esiintyä vieroitusoireita. ;) Lieventääkseni niitä olen lukenut vanhoja Episode Guideja Tribeworldista

Poissa Mista Isilmë

• Vuotislainen
  • Pottermore: RuneStar9848
  • Tupa: Luihuinen
The Tribe - Klaani
« Vastaus #34 : Elokuu 21, 2003, 20:47:57 »
*itkuparku* olen seurannut vain vitoskauden alusta, kun satuin lukeen Allakasta Meryl Cassien (Ebony) haastattelun. Olen ollut selvillä sarjan pyörimisestä alusta asti, mutten ole ollut liiemmin kiinnostunut.

Kävin ylen sivuilla etsimässä tietoa mahd. uusinnasta, siellä ilmoitettiin heidän harkitsevan koko sarjan näyttämistä uusintana. Kutoskauden ostamisesta ei ole vielä varmuutta, sitä harkitaan. Eli kaikki nyt kipinkapin sinne kannattamaan kutoskauden ostoa ja sarjan uusimista...

Suosikkini on Amber ja Jay, nimenomaan parina. Ne vaan on niin söpösiä. Megastakin pidin jollain kummallisella tavalla. Rubya käy vähän sääliksi, Lexiä ja Geliä en voi sietää (sorry...) Olisi mielenkiintoista jos Ved, Bray ja Tai San saataisiin takaisin, samoin muut mahdollisesti 'deletoidut' henkilöt. Ja jos puhun läpiä päähäni ja kyseiset henkilöt ovat oikeasti, todistetusti kuolleet (kuten Pride) kertokaa heti. Koska en edelleenkään ole seurannut sarjaa kuin vitoskaudelta.

Luin kyllä Jenny Mustan Klaani-HP Crossoverin, tiedoksi tietämättömille, käsitteli lähinnä Vediä, joka ihastui jotakin velhoa vapauttamaan lähteneeseen Jenny Mustaan., Jennyä itseään, sekä joissakin määrin Cloea... Kai...

*kiitos ja kumarrus*

Jelly

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #35 : Marraskuu 27, 2003, 23:41:46 »
Klaani. Voi että kun nyt jälkeenpäin harmittaa, etten nähnyt / katsonut niitä ensimmäisten tuotantokausien jaksoja "kunnolla", koska jotenkin minulla on sellainen mielikuva, että ne olivat paljon, paljon parempia. No, muististani en mene kyllä takuuseen, mutta näin muistelisin.
Vaikka kyllähän nuo nykyisetkin jaksot ovat hyviä, mutta jotenkin tuntuu ettei siinä tapahdu oikein mitään uutta. Valta vaihtuu, henkilöitä kuolee ja lisää ilmestyy. Seurasin nyt viime kesänäkin noita jaksoja aina kun pystyin, muttei sentään itku tullut jos joku jakso jäi näkemättä. ^^*

Ja ihan vain sivuhuomautuksena, kukaan tuskin kiinnittää tähän mitään huomiota, mutta siskoni tuntee tämän Vediä näyttelevän Dan Weekes-Hannahin kaverin, ja pian myös Danin, eikö ole kivaa? ^.~

Cerena

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #36 : Huhtikuu 07, 2004, 19:34:59 »
Tietääkö joku, et jatkuuks klaani Summerissa? Jos ei jatku, nii mä pimahdan... Nii joo, tosi hyvä sarja. Mä pidän eniten Jaysta, se on niin sulonen...:)

Jos klaani ei jatku, nii mä järjestän marssin YLEä vastaan. Ja te tuutte mukaan!! ;)

Pot

• Ankeuttaja
Klaani-rakkaus on pysyvää. :D
« Vastaus #37 : Huhtikuu 10, 2004, 20:38:12 »
Ihanaa, jos se 6. tuotantokausi on todella tulossa. Olen myös koukussa Klaaniin. En kestänyt sitä päivää kun se loppui ;O Klaani on siis _huippu_. Tykkään eniten Jaysta - juu, se on kyllä...*kröhömm*...aikas söpö. Cloestakin tykkäsin, mutta se otti ja häipyi.

CERENA-> Minä tulen mukaan!!!111!!

Olen siis katsonut Klaania 4.tuotantokauden alusta, joskus olen katsonut puoli jaksoo kai tokalla tuottiksella. Rakastan Klaania. Toivon todella että se jatkuu. Klaanissa on hyvä juoni ja hyvät näyttelijät - vaikka ovatkin nuoria. Jotkut sanovat, että 4. ja 5. tuotantokausi olisivat muita väkivaltaisempia, totta? ._. Mutta  Summerin kautta Klaaniin tutustuin - kiitos Summeri!!!11!! Tosin tein kerran päätöksen, etten katso sarjaa enää, mutta päätös kesti liikaa, sillä ehdin pudota kärryiltä. Kiitos Summerin, että jäin taas koukkuun. Olenko jo sanonut, että rakastan Klaania? Hei, jonkun pitäisi panna adressi alulle, että Yle alkaisi taas esittää ihkuspuppeliklaania. Ekasta tuottiksesta. On se niin namu. Isi hömppä meni nauhoittamaan Klaanin vikan jakson päälle jotain vatun ohjelmaa, ja sen takia olen itkenyt naamani ruvelle. Noin niin kuin kuvaannollisesti. Elämäni päättyy pian jos Klaani ei jatku. (Okei, ehkei, mutta silti...) Surffaan tribeworld.comiin tutkimaan asiaa. Pai pai.

Essu

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #38 : Huhtikuu 11, 2004, 11:01:16 »
Klaani. On mahtava. Jäin siihen koukkuun heti kun aloin sitä katsomaan.Lempparit on Jay(niin jumalattoman söpö...:)), Ebony, Slade, Jack..

Inhokkeja ehrottomasti ainaski Amber. Ärsyän sitä kun hän tunkeutui Ebonyn ja Jay-mussukan väliin. Ennen pidin Amberista, mutta kun hän tuli takaisin pääsi "viha" valloilleen. Siitä on niin kauan kun Klaani loppui silloin kesällä(?). En muista kuin muutamia asioita viimeisestä jaksosta. Mutta minä olen mielihyvin tulossa marssimaan!!

Emmiina

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #39 : Huhtikuu 13, 2004, 10:46:55 »
Lainaus käyttäjältä: "Cerena"
Tietääkö joku, et jatkuuks klaani Summerissa? Jos ei jatku, nii mä pimahdan... Nii joo, tosi hyvä sarja. Mä pidän eniten Jaysta, se on niin sulonen...:)

Jos klaani ei jatku, nii mä järjestän marssin YLEä vastaan. Ja te tuutte mukaan!! ;)
6.tuotantokautta ei ole vielä edes alettu kuvaamaan kun Cloud 9 muutti Australiaan.Klaani-elokuvaa suunnitellaan ilmeisesti koko ajan ja kässärikin on vissiin kirjoitettu.Uusimmat tiedot asioista löytyy Tribeworldista

Darth Idril

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #40 : Huhtikuu 16, 2004, 16:52:45 »
Minäkin olen katsellut Klaania, lähes koko viidennen tuottiksen, muutamia jaksoja sieltä sun täältä.

Koko sarjassa raivostuttavin tyyppi on Zoot. Sen pitäisi edes joskus päättää haluaako olla kuollut vai elävä, kun se kummittelee yhä uudestaan ja uudestaan. Toisaalta taas mielen kiintoisin sillä on luonnetta jonkin verran enemmän kuin isoveljellään...

Minä en pidä läheskään kaikista hahmoista ja muutenkin siinä on niin yleinen kaava lähes jokaisella tuottiksella, Ebony rakastuu poikaan, poika rakastaa Ebonyä, mutta vilkuilee muihin tyttöihin (esim. Amber), sitten Ebony sattuu lähtemään kiusaamaan muita kaupungille ja poika käyttää tilaisuutta hyväkseen ja iskee sen tytön johon on vilkuillut ja Happy End muille paitsi Ebonylle.

Minä uskon että jos olisin nähnyt ensimmäisen tuottiksen niin olisin pitänyt siitä (lukenut netistä selostuksen mitä silloin tapahtui) ja jos joku haluaa tietää jotakin sarjasta niin Tribe World:in lisäksi tietoa löytyy laajasti http://groups.msn.com/thetribeklaani/ ja tieto on Suomeksi sitten tietoa löytyy myös Saksaksi osoitteesta: http://www.tribedollz.de.tt ja noilta Saksan kielisiltä sivuilta löytyy linkkejä monille sivuille. Pitäisi varmaan kertoa että siellä on aivan loistavaa Fan Artia joka esiintyy tietokoneella tehdyissä nukkehahmoissa, siellä on myös kuva-galleria joka on pöpi.

Minä en tiedä miksi pidän sarjasta mutta jotakin perustelua, siinä on upeat vaatteet, meikki, näyttelijät, aina joku koominen bimbo blondi jne.

Niin muuten eikös Patsyn hiukset olleet ruskeat? Kun joku tuolla ylhäällä sanoi, että blondi niin minä pelästyin olevani värisokea.

Emmiina

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #41 : Huhtikuu 19, 2004, 15:59:48 »
Patsylla oli hiuksissa oli sekä vaaleaa että tummaa.http://www.tribeworld.com/images/club/download/photos/pg_l_116.jpg

Emmiina

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #42 : Huhtikuu 21, 2004, 13:56:59 »
Lainaus käyttäjältä: "Heharo"
Katsoin sitä silloin kun se tuli Summerissa. Onkos se tullut televisiosta sen jälkeenkin? En ole tiennyt. :D Mutta eikös summeri ala taas kesällä, ja samaten klaani?
Ei,Klaani ei tule kesällä Summerissa koska kuudetta tuotantokautta ei ole vielä edes kuvattu.Eikä ole edes tietoa että milloin kuvaaminen aloitetaan...

//Apl muokkasi tuosta quotesta vähän nätimmän. Ottakaa rakkaat vain se oleellinen asia siihen mukaan, ei koko viestiä.

Sooz

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #43 : Heinäkuu 02, 2004, 19:47:13 »
Klaani on aivan mahtava sarja! Olen itse seurannut sitä alusta asti. Se on jotenkin niin erilainen sarja. On hauska katsoa miten nuoret "selviytyvät"  ilman aikuisia maailmassa ja se juoni on niin erilainen kuin muissa sarjoissa. Sarjaan jää todella helposti koukkuun....

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
The Tribe - Klaani
« Vastaus #44 : Heinäkuu 02, 2004, 21:59:51 »
Oi, Klaani! ^__^V Kun sitä ensimmäisen kerran näytettiin telkkarista, jäin koukkuun heti. Jotenkin tosi kiehtova idea, että kaikki aikuiset katoavat maapallolta ja lapset ja nuoret joutuvat ottamaan ohjat käsiinsä.

Katsoin Klaania aina Summerin yhteydessä, mutta heti kun se siirtyi ohjelmistosta pois (nyyh!), unohdin katsoa sitä. 15:00 arkipäivisin ei ole mikään maailman paras katseluaika, ei sellaista voi muistaa. x__X Onneksi Klaani tuli viime kesänä jälleen Summerin yhteydessä. Katsoin joka jakson viimeistä myöten. Se oli myös siistiä, että ohjelma tuli Yleltä Maikkarin sijaan, ettei joka välissä näytetä mainoksia.

Sarjassa kiehtoo ehdottomasti ne maskit. Gosh, ne ovat niin upeita...

Lempihahmoa on vaikea päättää. Pidin vähän kaikista. Jack oli kyllä aika hauska/söpö tapaus punaisine hiuksineen ja ässävikoineen. ^^ Mouse oli myös tosi söötti, mutta se siirtyi Ekoihin lopussa. :T

Oli kyllä hemmetinmoinen harmi, kun sen sarjan tekeminen lopetettiin kokonaan. x( Toivottavasti alkavat näyttää uusintoina.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Cerena

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #45 : Heinäkuu 03, 2004, 12:17:32 »
Ei mun tietääkseni kuvaamista lopetettu kokonaan? Eikös niillä ole vain tauko tai jotain... Se sarja jäi vaan niin hemmetinmoiseen kohtaan, jos ne ei siitä jatka, niin... Mä teen jotain:)

Sooz

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #46 : Heinäkuu 03, 2004, 14:16:24 »
Muistelisin jostain lukeneeni, että kuudeskausi on käsikirjoitettu, mutta kuvaaminen on myöhästynyt... Ja muistaakseni se studio muutti Uudesta-Seelannista Australiaan, joten se vielä enemmän viivytti kuvauksia.

Lempihahmot ovat ehdottomasti Ebony, Ram ja Jack...

Klaanin virallisilta sivuilta löytyy uusimmat uutiset
http://www.tribeworld.com

Marizki

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #47 : Heinäkuu 03, 2004, 20:07:52 »
Sarja on mielestäni huippu, muistan kun katselin sitä ihan alun jaksoista
lähtien isoveljeni kanssa, vaikka en ymmärtänytkään mitä siinä sanottiin.
Sitten kului pitkä aika etten katsonut sitä ollenkaan, mutta sitten viime kesänä innostuin taas katsomaan sitä.Toivottavasti se alkaa taas pian!
Lempihahmoa en osaa päättää...:)

Yashiza

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #48 : Heinäkuu 03, 2004, 21:29:24 »
Jesss. Itsekin suosin todella paljon Klaania. :) Erittäin hieno sarja ja todella mielenkiintoinen. Mukavaa saada nuortensarjoja tuolta idästä, vaikkakin kuitenkaan harvat nuorisosarjat tulevat Amerikan suunalta. Lempihahmoni oli ehdottomasti joku outo~, siitä on nyt yli vuosi aikaa, kun katsoin viimeksi. Kuinka monta tuotantokautta on oikein Klaanista tehty?

Sooz

• Ankeuttaja
The Tribe - Klaani
« Vastaus #49 : Heinäkuu 04, 2004, 09:19:03 »
Viisi tuotantokautta ja kuudes on epävarma...
Mä haluaisin että YLE uusisi niitä kausia, että tulis tv:stä jotain katottavaa...  :D

Vielä tuohon kuudes tuotantokausi juttuun, että joskus virallisilla sivuilla luki, että kuvaukset alkavat (ehkä) loppuvuodesta 2004 tai alkuvuodesta 2005. Mitääköhän toi vielä paikkansa?