Kirjoittaja Aihe: Unelmat/haaveet  (Luettu 29186 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Dértúél

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #50 : Marraskuu 29, 2003, 18:36:14 »
Unelmani.....

No yksi unelmani olisi että pääsisin asumaan maahan jossa olisi kulkukoiria niin voisin perustaa sinne kennelin ja hoitaa kaikki eläimet kuntoon...

Toinen unelmani olisi tulla laulajaksi,näyttelijäksi tai johonkin eläimiin liittyvään ammattiin ja päästä käymään Islannissa kuumassa lähteessä ja nähdä Geysereitä....

Poissa elton

• kevään henkäys
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • uudelleen herännyt
Unelmat/haaveet
« Vastaus #51 : Marraskuu 29, 2003, 19:06:08 »
Minä haluaisin olla kääntäjä, kirjailija, laulaja, näyttelijä, korispelaaja, (mallikin..[tällä vartalolla :D]) ja tietenkin täysverinen Vuotilainen ja Luihunen.. Heh..

Kaksi ekaa voivat toteutua, kolmannesta en ole varma. Viidennes on hyvinkin mahdollinen ja ne kaksi viimeistä mutta se suluissa oleva ei eikä se näytteleminenkään luonnistu, koska alan änkyttämään, periaatteessa :]

Juu.. Kääntäjä tai kirjailija, katsotaa nyt.

Ja jos joku päättää perustaa kuppilan niin varokoot, minusta tulee vakioasiakas! :D

muoks..

Ette ikinä usko, haluan johonkin kuvis akatemiaan, okei, koulu jota käyn niin siinä on ihan hyvä kuvis linja, joten menen sinne.. ^^

Mutta asiaan, haluaisin kuvisakatemiaan, haluaisin olla se tyttö jolla on kulahtaneet farkut jonka päällä joku vanha kukka hame, sellanen joku toppi ja sellanen päällis paita joka valkoinen[aivan!] siinä on sellaset pitkät hihat ja se pitkä, sit mun hianot kaks väriset hiukset on löysällä ponnarilla ja mulla heiluu olalla mun kaunis taiteellinen ryijylaukkuni[kunhan saan sen valmiiksi.. ^^] ja aurinkolasit silmillä, oi se olisi hubaa! ^^ Tietenkin talvella minulla olisi talvitakki [sellanen aika pitkä..] ja luihuskaulaliina..[äiti on tehnyt sellasen joka on 210cm pitkä!] Juu.. heh

Unohtamatta, tietenkään sitä, että yleensä ne "topit" joita pitäisin olisin painanut itse ja se valkonen takki olisi saanut selkäänsä tekstin "I'd like to be ghost" jeah..

Okei, pitäisi tässä mennä tekemään jotain järkevää.. juu.. ^^
Joskus pelkään olevani niin kaunis, että kauneuteni pettää minut.

Aamun Aurinkoinen

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #52 : Marraskuu 29, 2003, 23:01:53 »
Ih. Tämä on noloa ^^

Haluaisin viettää koko elämäni maailman ihanimman ja juuri sen oikean kanssa. Se on minua kaksi vuotta vanhempi, eikä oikein ole ymmärtänyt että sillä on pikkutyttö fanina ^^ . Tahtoisin silti.
Tahtoisin, että eläisimme onnellisina elämämme loppuun asti. Kuten ihanissa kirjoissa ja elokuvissa.

Se on suurin toiveeni, mutta kai niitä on enemmänkin. En vain nyt keksi mitä.

Misha

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #53 : Marraskuu 29, 2003, 23:35:22 »
Minusta tulee isona seikkailija-arkeologi. Päätin sen kuusivuotiaana, enkä ole vieläkään keksinyt parempaa ammattia.

Yhtä hyvä vaihtoehto on kirjailija. Kirjani ovat rajoja rikkovia ja ne kertovat synkistä ihmiskohtaloista (mahdollisesti fantastisin elementein varustettuna), mutta tapa jolla ne on kirjoitettu tempaisee lukijan mukaansa, niin että hänen on pakko lukea hamaan loppuun asti. Kirjat ovat joko kriitikoiden rakastamia tai vihaamia. Niiden ei tarvitse olla valtava myyntimenestys, kunhan rahat riittävät ruokkimaan minut ja kissani.

Sitten kun olen kirjailija, vetäydyn vanhempieni luokse kirjoittamaan ja vietän aurinkoiset päivät kannettavani parissa takapihalla. Iltaisin minä ja äitini istuskelemme parvekkeella, juomme viiniä isältäni salaa ja pyöräilemme yöuinnille.

Valitettavasti se, millaisia kirjoja kirjoittaisin, kaataisi tämän haaveen, äitini kun haluaisi minun kirjoittavan "ihan kivoja" tarinoita, joista kukaan ei loukkaannu. Ja minä inhoan niitä syvästi. Kirjani saisi luultavasti aikaan välirikon. Siksi yksi haaveeni onkin, että julkaisisin kirjani keksityllä nimellä. Kertoisin totuuden vain ystävilleni ja veljelleni. Siten voisin myös kätevästi vakoilla, mitä mieltä ihmiset oikeasti ovat kirjastani.

Hm. En ole kirjoittanut vielä mitään opiskelupaikoista tai miehistä. Elän tulevaisuudessa kissojeni kanssa ja kirjoittelen yömyöhään kynttilän valossa, eikä kukaan tule valittamaan, miksen ole laittanut ruokaa tai silittänyt vaatteita tai miksi olen elänyt viimeisen viikon mandariineilla ja näkkileivällä. Ja opiskelu... Haluaisin yliopistoon, mutta en osaa päättää, mikä minua kiinnostaa eniten.

Minusta on tulossa myös sarjakuvapiirtäjä, toimittaja, rocktähti ja kääntäjä. Toimittajaksi ja kääntäjäksi voisi olla jotain mahdollisuuksia, mutta nuo kaksi ovat aika mahdottomia. Yksi suurimmista haaveistani on, että osaisin piirtää. No, olihan pölypallosarjakuvani menestys kuviksen tunnilla...

Slipper

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #54 : Marraskuu 30, 2003, 00:41:28 »
Ooohh.. haaveet ja unelmat. :) Ne on ihania.

Minun toiveenani on nyt se, että saan lukion suoritettua kolmessa vuodessa ja pääsen läpi kaikista kirjoituksista. Sitten suuntaisin poliisikouluun. Tiedän, sinne vaaditaan paljon, mutta tämä on ollut unelmani jo ainakin kolme vuotta. Älkää kysykö?! ;) Mutta en sitten tiedä miksi poliisiksi haluaisin erikoistua. Rikospoliisi olisi aika kiva. Myös jokin huumepoliisi. Ehh.. ja sitten haluasin löytää jonkun ihanan poliisimiehen itelleni.. en tiedä.

Tällä hetkellä haluaisin löytää poikaystävän. Jonkun ihanan. mieluiten haluaisin erään, mutta se ei vain valitettavasti ole edes mahdollista.

Olisi kivaa, jos voisin isona myös pelata salibandya jossain sarjassa. Olisi kivaa jatkaa nuoruuden harrastusta myös isompanakin. Kyllä se ehkä toteutuu, jos haluan niin. Naisten sarjoissa kun ei ole mikään kova taso. :)

Onhan niitäkin haaveita, että minkälainen talo ja perhe. Mutta en minä jaksa miettiä niitä vielä. Ei ne ole ajankohtaisia ihan vielä. ^^

Sed

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #55 : Marraskuu 30, 2003, 11:33:08 »
Mä oon aina unelmoinut valokuvaajan ammatista :). Valokuvaaminen on aivan ihanaa. Sain tässä jonkin aikaa sitten oman digikameran ja oo innolla kuvannut lähes kaikkea mahdollista :D. Iskä sanoo usein, että mä osaan kuvata, mun kuvissa on ideaa ja hyvät kuvakulmat. Toi on siis isäni sanomaa ei siis itseni ;).

Suunnittelen just sivuja, joille laittaisin ottamiani kuvia silleen jaoteltuina niiku esim. eläimet, ihmiset, joulu... Ne on tosin vielä enemmänkin mietintämyssyssä kuin tekeillä.

Ehkä musta joskus tuleekin maailmankuulu huippuvalokuvaaja xD. No, harjoittelu tekee mestarin.

Angie

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #56 : Marraskuu 30, 2003, 19:24:01 »
Ah. Unelmoiminen on ihanaa.

Tällä hetkellä unelmoin yhdestä henkilöstä (surprise...). Tiedän, että joskus vielä nauran sille mutta juuri nyt se on aika päällimäisenä. Teiniä.

Olen aina halunnut rokkitähdeksi.
Haluan huudattaa ihmismassoja, heittää keikkoja, joissa meininki on sellainen että päät räjähtää ja sitten tietysti tehdä ja soittaa/laulaa sitä musiikkia.
Mutta tämä taitaa valitettavasti jäädä unelmaksi ("Miten niin musta ei voi tulla rokkitähti?!?!!!!11). ^^

Ja myöskin hyvin pitkäaikainen mutta ehkä hieman äskeistä realistisempi haave olisi tulla musikaalinäyttelijäksi.
Rakastan musikaaleja.
Siinä vaan pitäisi osata näytellä, tanssia ja mikä tärkeintä, laulaa.
No, aina saa haaveilla tuostakin.

Ja sitten me muutamme Jennan (Winnie the...) kanssa Lontooseen, Bayswateriin ja mulla on kissa. ^^
Tämähän on päätetty jo.

poro

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #57 : Helmikuu 03, 2004, 20:44:25 »
Minun haaveeni on päästä asumaan ja työskentelemään Lontooseen. Tuon haaveen toteuttamiseksi, riippuen tietysti siitä missä haluasin opiskella, pitäisi opiskella englantia ahkerasti. Unelma-ammattia minulla ei vielä ole, mutta haluaisin sellaisen työn, mistä saa kohtuullisen hyvää palkkaa ja se olisi mielenkiintoista ja haastavaa.
Olen aina tykännyt makustaa paljon, joten se olisi myös yksi haaveeni, päästä matkustelemaan ja näkemään muuta maailmaa.

Xinnia

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #58 : Helmikuu 05, 2004, 11:24:33 »
Haaveilen siitä, että saisin asua lähempänä kultaani, jottei aina tarvitsisi tuntea tätä polttavaa ikävää toisen luo.

Lisäksi haaveilen siitä, että minulla olisi läheinen ystävä, jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut. Onhan minulla hyviäkin ystäviä, mutta... Toivoisin, ettei aina tarvitsisi tuntea olevansa näin yksin.

Tulevaisuudessa tahtoisin muuttaa jonnekin pois Suomesta. Todennäköisesti jonnekin päin Skotlantia. En unelmoi materiaalisten rikkauksien täyttämästä elämästä, enkä mistään extreme elämästäkään. Tahtoisin viettää aikaa luonnon keskellä rauhallisesti jossain pienessä "mummonmökissä". Unelma-ammattiini sisältyy varmasti kielien kanssa puuhaamista tai sitten tahtoisin valokuvaajaksi.

milanda

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #59 : Helmikuu 11, 2004, 08:54:38 »
Todellapa keksin erikoisen ja vähänkäytetyn unelmani...
Minä haluaisin kirjailijaksi tai kirjankansien suunnittelijaksi...

Sitä varten miun täytyy kirjoittaa ja piirtää kuin hullu.
(onnistuu, olenhan hullu)

No ehkä tuo kirjankansien suunnittelijaksi tuleminen on hieman omaperäinen, en ainakaan sellaista nähnyt.

Ammattiin ja rakkauteen liittyvät nämä kaikki unelmani.
No, haluaisin toki tavata Leonardo Da Vincin, mutta se taitaa olla vähän myöhäistä?! ^^

No, onhan miulla vielä J.K, jonka haluaisin tavata...

Rakkaan haluan myös. Sellaisen, joka lähtee miun kanssa reissaamaan kaikkialle maailmaan.
Nim. Reissunainen...

En ole käynyt Ruotsia kauempana...*nolona tunnustaa*

Poissa Adéa

• On
  • Reservi
  • *
  • Uruz
  • Tupa: Tuvaton
Unelmat/haaveet
« Vastaus #60 : Helmikuu 11, 2004, 09:58:18 »
Minun unelmani...

... on päästä pois lukiosta hyvin tai vähemmän hyvin arvosanoin. Päästä opiskelemaan hopeasepänalaa Lahteen tai muualle, tehdä metalliveistoksia, suunnitella ja toteuttaa designkoruja sekä Kalevala koru -tyyppisiä koruja. Pitää näyttelyitä ja samalla kirjoittaa lastenkirjaa jonka myös itse kuvittaisin.
Tapaisin miehen, jota rakastaisin aina ja hän minua, menisimme naimisiin ja saisimme ainakin neljä lasta. Muuttaisimme pois pääkaupunkiseudulta isoon vanhaan puutaloon, tekisimme molemmat töitä kotona, seuraisimme lastemme kasvamista ja emme olisi ainoastaan vanhemmat, vaan myös ystäviä lapsillemme. Ja kun lapsemme olisivat kaikki aikuisia ja pesästä lentäneitä, lähtisimme kahdestaan kiertämään ensin lappia, sitten Brittein saaria ja vielä vaikka Romaniaa sekä Euroopan vanhoja kaupunkeja.

... maailmankuuluksi hopeasepäksi, joka koruillaan lumosi ensin pohjoismaiden kuninkaalliset, sitten kaikki euroopan kruunupäät ja lopuksi vielä Hollywoodin filmitähdet. Eläkkeelle vetäytyisin jo 35-vuotiaana, asettuisin Lontooseen ja omistaisin loppuelämäni kirjallisuudelle. Tekisin historiallisia romaaneja jotka myisivät enemmän tai vähemmän hyvin. Adoptoisin lapsen ja perustaisin kirjakaupan ja kahvilan risteytyksen ja aina sulkemisajan jälkeen pitäisin kirjallisuusseuraa puodissani. Lapsestani tulisi viisas ja akateeminen, tuleva Englannin pääministeri kuulostaisi hyvältä ^_^

... lähtisin kiertämään Eurooppaa heti lukion jälkeen, heittäytyisin keppikerjäläiseksi ja kiertelisin vanhaa mannerta ristiin rastiin keräten tietoja vampyyreistä, ihmissusista, aaveista, noidista... Kaikesta yliluonnollisesta. Vierailisin Draculan linnassa, kävisin Roomassa kuulemassa Colosseumilla kuolleiden gladiaattorien haamujen valitusta ja kävisin myös Pariisissa tapaamassa Oopperan kummitusta. Lopulta kirjoittaisin kirjan kuulemistani tarinoista, paikoista joissa kävin ja myös omista kokemuksistani. Kirja myisi huonosti, mutta sekään ei minua lannistaisi, vaan matkaisin Ranskaan, ja kokoaisin yhden kirjan ranskalaisten linnojen kummituksista, samoin myös Britannian kummituksista ja linnoista. Lopulta kuolisin enemmän tai vähemmän väärin ymmärrettynä, ja vasta kuolemani jälkeen jotkut gootit ja larppaajat huomaisivat millaisen palveluksen olin heille tehnyt, ja niinpä minusta alkaisi kiertää huhuja, ja maineeni kasvaisi joskin todellisuus jäisi iäksi ajan hämärään.

... päästä lukiosta, päästä ammatikouluun puusepänlinjalle. Valmistuisin puusepäksi, jonka jälkeen rehkisin muutaman vuoden töitä (käsintehtyjä tilaustöitä järkyttävään hintaan) jonka jälkeen kokoaisin rahani, ottaisin lainaa ja ostaisin kauniin vanhan puutalon Turusta tai Naantalista. Tekisin töitä hiukan vähemmän ja puurtaisin oman taloni kimpussa, peruskorjauttaisin sen, suunnittelisin kaiken itse ikkunanpielistä ullakon portaisiin (talossahan olisi tietenkin ullakko). Sitten asettuisin aloilleni, kenties yksin, kenties en, ja taloni olisi viihtyisä ja aina avoin jopa ohikulkijoille. Ehkä sitten jossain vaiheessa tapaisin miehen, jonka kanssa olisin valmis jakamaan loppuelämäni ja saamaan lapsia, ja ei tulisi kuuloonkaan että muuttaisin pois talostani, ehei, asettuisimme sinne asumaan ja olisin kaikkea muuta kuin kiireinen uranainen. Olisin puuseppä, ja verstaani olisi vajaa suurempi hökkeli pihan kauimmaisessa nurkassa ja siellä syntyisivät laadukkaat, vanhanaikaiset (viikinki!) puukalusteet ja puuseppä piireissä en olisi ihan tuntematon.
Mens agitat molem.

Poissa Elena

• Hirnyrkki
Unelmat/haaveet
« Vastaus #61 : Helmikuu 13, 2004, 12:39:57 »
Unelmani... *haaveileva katse*

Olen unelmoinut Lontoosta jo n. kymmenen vuotta! Suurinpiirtein siitä lähtien kun ensimmäisen kerran kuulin tuosta Brittein saarten pääkaupungista. En osaa suoraan sanoa mikä siinä on aina minua kiehtonut. Kulttuuri, kaupungin historia, KAIKKI! No, vielä vuosi pitäisi jaksaa, niin sitten!

Unelma-ammattini on ollut lentoemäntä. No nyt suoritan matkailualan perustutkintoa. Siitä on lyhyt matka sitä haavetta toteuttamaan. Voi olla silti, että jään töihin johonkin matkatoimistoon.

Rakkaudesta ja "sen oikean" löytämisestähän nyt unelmoi melkein kaikki. saa nähdä mitä sen suhteen käy, toistaiseksi jatkan vielä haaveilua *hymy*
((the magic is spreading))

Phoebe

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #62 : Helmikuu 15, 2004, 14:05:06 »
Olen aina unelmoinut asuvani Los Angelesissa, Kaliforniassa oman pikkukoiran kanssa.
Ja siellä olisi oma pieni kaksio, jonka saisi sisustaa niin, miten itse haluaa.
Kaikki olisi aika värikästä. Ja myös koira saisi oman pedin ja paljon söpöjä pehmoleluja.
Mutta unelma mikä unelma.

Caviaari

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #63 : Helmikuu 16, 2004, 18:34:56 »
haluisin päästä opiskelemaan  tanssi ja näyttelemistä englantiin...
se ois niin mahtavaa! ja haluaisin päästä helsingin kaupungin teatterin suurelle lavalle johonkin musikaaliin, haluaisin tavata dan radcliffen ja jeremy sumpterin ja max sirkisin ja opetella surffaamaan!
ja haluisin käydä katmandussa jonkun ihunan pojan kanssa(noi kolme ainaki kelpais!)

Taffur

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #64 : Toukokuu 30, 2004, 17:59:22 »
Minulla on paaljon unelmia..

Unelmoin aika usein siitä,että sitten isona minulla olisi joku ihana mies ja lapsia. Asuisin jossakin kaupungin lippeillä isossa puutalossa jonka pihalla kasvaisi jotain ihania puita..

Minulla on myös toisenlaisia unelmia, jotka liittyvät suuresti matkailuun..  Haluan käydä Meksikossa, Thaimaassa, Brasiliassa, Etelä-Afrikassa, Italiassa ja Isossa-Britanniassa. Ja tietenkin Australiaan. Varmasti aivan upea maa kenguiruine kaikkineen.

Phila

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #65 : Toukokuu 30, 2004, 18:03:38 »
Minä olen unelmoitsija. Unelmoin koulussa, kun kävelen kadulla, kun nukun... Melkein koko ajan.

Suurin unelma ehkä se, että saisi hyvän ammatin, jossa ansaitsisi kunnolla, mutta se olisi kuitenkin jotain luovaa, eikä toimistossa istumista. 'Vähemmän' tärkeitä on paljon; Että löytyisi joku jota rakastaa, että oppisi soittamaan viulua/pianoa, että näkisi Orlando Bloomin (xD)...

Unelmoiminen on rentouttavaa. Mielikuvitus lentää omia teitään ja stressistä ei hajuakaan.

Poissa Feelie

• Tosikko
  • Vuotislainen
Unelmat/haaveet
« Vastaus #66 : Toukokuu 30, 2004, 18:12:06 »
Unelmiini kuuluu päästä näyttelemään johonkin mielenkiintoiseen elokuvaan. Kuulostaa aivan tylsältä ja arkipäiväiseltä unelmalta, -silti se tulee ensimmäiseksi mieleeni kun puhutaan haaveista.
Hevonen olisi tietysti kiva omistaa, ei kuitenkaan mikään pieni pullaponi, vaan ihan kilparatsu. Taas se kuuluisuus.

En unelmoi pääseväni johonkin matkustelemaan, enää ei ole mitään mielenkiintoista nähtävää.

Unelmani on siis tulla kuuluisaksi (hyvässä mielessä!), tavalla tai toisella.

Lamia

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #67 : Toukokuu 30, 2004, 18:53:21 »
Useat unelmani liittyvät rahaan. Haluan hyvän koulutuksen, kovapalkkaisen työn, rikkaan miehen ja kartanon. Turhamaista, miksei vaikka maailmanrauhaa? Kyllähän minä sitäkin, mutta olen vain elänyt koko ikäni perheessä, jossa tätä unelmaa on tuputettu minulle liukuhihnalla. Ja nyt se on kiintopiste, minkä yritän saavuttaa. Tuskin pystyn täysin, mutta kunnianhimoisesti ja ahkerasti minä olen aina yrittänyt.

Toiset unelmani liittyvät älyllisyyteen. Haluan tietää kaiken ja haluan nähdä kaiken. Opiskelen koko ajan, tarkkailen ja haalin lisää aineistoa, mutta unelmaani en voi ikinä saavuttaa. Siksi siintä on ehkä tullut ennemminkin harrastus, kun maallisesta mammonasta on tullut työ. En tiedä...

Haluan myös käydä New Orleansissa.^^

Poissa Aleczandra

• Vuotislainen
    • http://www.aleczandria.org
Unelmat/haaveet
« Vastaus #68 : Toukokuu 30, 2004, 20:15:11 »
Kyllä minullakin niitä haaveita riittää. Jotkut ovat mahdollisia ja jotkut ehkä hieman vaikeammin tavoitettavia ja jotkut mahdottomia.

Ensiksi on pakko sanoa, että unelmani on mallintyöt. En oikein kuvittelisi sitä ikuiseksi ammatikseni, vaan sellaiseksi, josta saisin rahaa opiskeluun ja muuhun. Olen jo päättänyt, että parin vuoden päästä kävelen mallitoimistoon, esittelen itseni ja odotan tuomiota. Tietysti siinä on pari pientä mutta kohtaa. Äitini ja isäni suku. Olen kuullut isoäitini haukkuvan malleja tyhjäpäiksi ja äitini ei antaisi minulle lupaa. Niiden (ainakin sukuni) toive on että menisin jonnekin missikisoihin, seisoisin kameroiden edessä pari tuntia, hymyillen että kasvot puutuisivat ja sitten ne olis niin ylpeitä...Ei vois enempää kiinnostaa.

Toinen unelmani on arkeologin ammatti. Siis varmasti inhoaisin sellaista kotiseututyötä, jossa tongittaisiin jonkun vanhan niityn pohjia. Mielummin lähtisin ulkomaille.

Sitten on ne perushaaveet. Puoli tuntia sitten keksin, että haluan näyttelijäksi. (monet ovat sanoneet, että olisin hyvä) Tietysti, jos tuon ekana olevan kautta pääsisin ulkomaille, niin sitä kautta olisi helpompaa päästä näyttelijäksi (kun tapaa niin paljon erilaisia ihmisiä).

Haluan myös puvustajaksi, yliopistoon, englannin kielen professoriksi (yliopistoon), kirjailijaksi (mutta varmaan en ikinä aio vapaaksi kirjailijaksi, kun siinä ei tienaisi kauheasti, ellei tule riittävän kuuluisaksi) ja tavata kuuluisia ihmisiä (ei vain pelkkiä malleja ja näyttelijöitä, vaan kaikenlaisia kuuluisuuksia).

Tästä aikas moni saa varmaan sellaisen käsityksen, että olen itserakas ja rahanahne. Mut se ei ole totta. Mun pääajatukseni on olla onnellinen ja tiedän, että jos pääsisin malliksi, niin pitäisin siitä ja olisin kohtalaisen onnellinen.

Ja sit vielä se yksi: Että minä löytäisin jonkun, joka rakastaisi minua ja jota minä rakastaisin.
"Et voi vain istua ja odottaa inspiraatiota. Sen perään on lähdettävä nuijan kanssa."
Jack London

Poissa Claud Kishi

• höpöäjä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Unelmat/haaveet
« Vastaus #69 : Toukokuu 30, 2004, 20:31:20 »
Unelmia, niitä minulla on liikaa. Olen aina ollut haaveilija.
Pienempänä minun suurin unelmani oli oma lemmikki. Se on toteutunut.
Haluaisin löytää Sen Oikean, joka rakastaisi ja välittäisi minusta, joka olisi tarkoitettu minulle, juuri minulle, ja jota minä voisin rakastaa. Sen Oikean kanssa haluaisin saada/adoptoida lapsia, tyttöjä, joille antaisin kauniit ja erikoiset nimet.
Enkä ole löytänyt vielä ketään ehdokasta tuoksi Siksi Oikeaksi.
Sitten niitä matkailuun liittyviä haaveita. Haluaisin päästä käymään elämäni aikana näissä paikoissa: Japani (must!), New York, Lontoo, Pariisi, Australia. Ja monissa muissa.
Sitten haluaisin tulla kirjailijaksi / toimittajaksi (mieluiten ulkomaankirjeenvaihtajaksi) / kääntäjäksi / sisustussuunnittelijaksi / joksikin muuksi suunnittelijaksi. Haluan myös hyvään lukioon ja päästä ylioppilaaksi. Ja tietysti haluan, että numeroni alkaisivat nousea kun menen yläasteelle.
Ja tietty haluan tavata Rowlingin!
Muoks. Onhan minulla vielä yksi unelma, se että Eräs Ihana pitäisi minusta....Mutta Erään Ihanan henkilöllisyyttä ei ikinä kerrota ^^

Kevät

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #70 : Toukokuu 30, 2004, 21:35:48 »
Haluan elokuvaohjaajaksi. Menisin lukion jälkeen teatterikorkeakouluun. Sitten muuttaisin Amerikkaan. Menisin Hollywoodiin katsomaan julkkiksia. :)

Uskokaa unelmiinne, ja tehkää jotakin niiden hyväksi. Ei unelmat tule tarjottimella. ;)

Sulkasiipi

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #71 : Kesäkuu 02, 2004, 14:56:07 »
Minä haluaisin tuntea itseni rakastetuksi. Se on minun kaikkeista suurin unelmani. Että minulla olisi läheisiä ystäviä, joiden kanssa jakaisin suuria, hauskoja kokemuksia. Minä rakastaisin heitä, ja he rakastaisivat minua, ja me olisimme yhdessä erottamattomat. *kyynelten pyyhkiminen*

Sitten minä unelmoin, että mitä tahansa elämässäni tekisinkin, olisin onnellinen sitä tehdessäni. Jotain luovaa se varmaan on. Olen melko varma, että pääsin Kallion lukioon, mutta se ei todellakaan tarkoita, että minusta heti pitäisi tulla tunnettu näyttelijä tai mitään...

Noiden ystävien lisäksi minä ehkä eniten unelmoin siitä, että saisin perustaa Suomeen sisäoppilaitoksen. Sellaisen, jossa opetettaisiin paljon ilmaisutaitoa. Sellaisen, joka olisi kuin Englannista tänne Suomeen tuotu. Haluaisin perustaa sellaisen sisäoppilaitoksen lähinnä tuon ensimmäisen unelmani takia, sillä uskon, että sisäoppilaitoksessa ystävykset solmivat lähemmät ystävyyssuhteet ja oppivat muutenkin hyväksymään muita paremmin. Lisäksi opiskeleminen sisäoppilaitoksessa on mahdollisesti paljon helpompaa, kun ollaan koko ajan samassa yhteisössä opettajien kanssa.

Niitä minä unelmoin, ja unelmani ovat minulle rakkaita. Ilman unelmia, ihmisellä ei synkkinä hetkinään ole mitään valaisemassa pimeää tietä.

Poissa Nienna

• Kofeiiniriippuvainen
  • Vuotislainen
Unelmat/haaveet
« Vastaus #72 : Kesäkuu 02, 2004, 17:21:36 »
Haaveeni ovat viime aikoina vähän muuttuneet, joten päätinpä muokata.

En ole vielä mitenkään takuuvarma unelma-ammatistani, mutta tällä hetkellä tuntuu kovasti, että haluaisin juristiksi (mahdollisesti yritysjuristiksi). Haluaisin työskennellä isossa firmassa ja olla innostunut työstäni.

Haluaisin asua joko isossa omakotitalossa tai isossa kattohuoneistossa, meren rannalla Suomessa, pääkaupunkiseudulla. (Onneksi tämäkään ei toki maksa mitään...) Ulkomaillakin voisin asua jonkun parin vuoden jakson jossain isossa kaupungissa. En halua ainakaan nuorena lapsia, mutta joku ihana mies tottakai kelpaisi. :)

Haluaisin matkustella moniin ihaniin paikkoihin. Haluan käydä uudestaan New Yorkissa, Lontoossa ja Pariisissa ja käydä joskus esimerkiksi Australiassa, Japanissa ja Hawajilla.

Haluaisin sellaisia ystäviä, joihin voisin luottaa sataprosenttisesti. Sellaisia ystäviä, jotka hyväksyisivät mut kaikkine outouksenineni ja ajoittaisine ongelmineni ja jotka myös avautuisivat mulle niin, että saisin itsekin mahdollisuuden hyväksyä heidät.

Mutta ennen kaikkea haluaisin olla onnellinen.

milady

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #73 : Kesäkuu 02, 2004, 17:35:04 »
Minulla on todella paljon unelmia, mutta päällimmäisenä olisi saada koira! Ta muutama useampikin ;) Olen todella eläinrakas ja rakastan koiria yli kaiken, mutta kotiin sellaista ei ole vielä siunaantunut. Toinen unelmani olisi voittaa ujouteni. Olen niin mahdottoman ujo, ja sen takia en pystykään toteuttamaan kaikkia unelmiani. Haluaisin nimittäin toimittajaksi, mutta yläasteen kahden viikon työharjoittelussa minulle sanottiin, että ujouteni tulee haittaamaan tulevaisuuttani, jos minusta toimittaja tulee. Huoh. Minulla ei kuitenkaan ole aavistustakaan miten voisin voittaa ujouteni. Useimmat ehdottavat esiintymistä, mutta mitä enemmän esiinnyn, sitä enemmän pelkään mennä yleisön eteen.

Sitten vähän epärealistisempia unelmia: haluaisin laskea alas sateenkaarta pitkin ja kävellä pilven päällä. Koko ikäni olen näistä unelmoinut ja vähän tuntuu, siltä, että myös koko ikäni saan niistä haaveillakin.

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
Unelmat/haaveet
« Vastaus #74 : Kesäkuu 15, 2004, 10:37:11 »
Minun unelmani on tulla tulkiksi/suomentajaksi tai oppaaksi. Tuo ensimmäinen on kyllä se, mihin mieluiten haluaisin, koska len aina ollut kiinnostunut kielistä, varsinkin Englannista, ja haluan matkustella ja olla ihmisten parissa. Ja jos mahdollsita, olisi todella mahtavaa nähdä jonkun kirja sivulla "Suomentanut: ****-**** ********".  Mutta se, että pääsen ulkomaille tulkkaamaan/suomentamaan/oppaaksi, on se unelmaammattini, mihin varmasti pyrin sitten aikuisena.

Myös ihana ja omanäköiseni koti olisi todella hienoa, ja se, että tienaan ihan mukavasti rahaa, että pääsen vapaa-ajallakin ulkomaille. Japani ja Englanti ovat ne maat, mitkä minun vain on nähtävä.
Niin, ja jos pystyisin muuttamaan tai jopa pääsisin opiskelemaan ja valmsitumaan ulkomailla, niin olisi kyllä mahtavaa. Englanti olisi juuri hyvä, koska Amerikan englanti ei minua kiinnosta niin paljon kuin Engalnnin enkku. :)

Tällä hetkellä, siis ihan tällä sekunnillakin, toiveitani on myös se, että saan ostettua kaikki Hellsing-DVD:t (xD) ja että pärjään koulussa hyvin, niin hyvin että pääsen lukioon hyvin mielin ja kohtuullisen hyvin arvosanoin, joiden ansiosta pääsens itten joskus tekemään sitä ammattia, mikä kiinnostaa eniten. Ja sen te tiedättekin, mikä se on. :)