Kirjoittaja Aihe: Mille asioille hymyilet?  (Luettu 25241 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

cheri

• Ankeuttaja
Vs: Mille asioille hymyilet?
« Vastaus #125 : Tammikuu 06, 2008, 04:47:51 »
Hyvinä päivinä tuntuu, kuin ei olisi mitään, mille en hymyilisi.

Vesisade, lumisade, auringonpaiste, ystävän näkeminen, iloisuus, hauska päivä, läppä, ventovieraat, kaunis musiikki, hauskat asiat, ihastuksen näkeminen, jos joku toinen on onnellinen, joulu, hajuvesi, suklaa (mille tosin hymyilyn jälkeen nyrpistän nenääni).. Hymyilen vauvoille, ja jos ne vaikka sattuvat hymyilemään takaisin ja vielä sanomaankin jotain ("öttöö, öökh"), se vaan on niin söpöä. Elokuvista etenkin Le fabuleux destin d'Amélie Poulain saa minut aina hymyilemään, joskus taisinkin kulkea seuraavat pari päivää onnellisesti hymy korvissa. Paahtoleivän tuoksu ja onnelliset muistot. Loma ja unelmat.

Ne on elämän pieniä iloja, ne. :>

Mansikkahullu

• Ankeuttaja
« Vastaus #126 : Huhtikuu 18, 2009, 19:30:41 »
*Yks tyyppi joka on ihan mahtava;)
*Tekonauru
*Tän keskustelun kaikki naurut
*Kavereiden hymyt
*Yhen tyypin kulmakarvat..
*..ja ääni
*kaverit
ja on muitki mut ei tuu mielee :D

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • love is right now
« Vastaus #127 : Huhtikuu 18, 2009, 20:06:50 »
Hymyily on kivaa. :) Hyvinä päivinä hymyilee lähes joka asialle. Kannattaa hymyillä, koska, niin kuin joku kai on jo sanonut; jos hymyilet, muutkin hymyilevät sinulle. Eikö ole paljon masentavampaa vaan murjottaa ja sen takia joutua sietämään muidenkin murjotusta? :<

Muut ihmiset saavat minut hymyilemään helposti. Rakkaat ystäväni ja vain heidän läsnäolonsa tai olemassaolonsa. :D Hymyilen lähes jokaisille ystävieni sanomisille (paitsi surullisille), vain koska he ovat ystäviäni. Hymyilen ajatellessani ystäviäni ja muita minulle tärkeitä ihmisiä. Ja se vasta saakin minut hymyilemään, jos muut ihmiset ovat iloisia. :) Jos itse on surullinen ja kaikki muut ovat iloisia, ehkä muiden ilo voi piristää. Ai niin, pitää vielä mainita kaikki joka muistuttaa ystävistäni. ^^ Ja insidejutut. Ja kaikenlaiset läpät. :D

Hymyilen yleensä kaikelle söpölle. :) Kuten pienille lapsille, pehmoleluille, eläimille, yms. Nytkin hymyilen purkkapaperille, koska siinä on Muumien kuvia. :D Hymyilen myös joillekin biiseille, joissa on söpöt sanat. ^^ Ja siitä tuli mieleen, että hymyilen monille biiseille, elleivät ne sitten ole surullisia. Ja lempibändeilleni tai -artisteilleni.

Hienot ilmat ja kesä ovat asioita joille hymyilen pakolla. Kun kesä tulee, lähes kaikki stressi tai masennus lähtee pois. En muista montaakaan surullista kesäpäivää.

Hymyilen myös ajatellessani tulevaisuutta ja joitakin tiettyjä ihania päiviä, joita en jaksa odottaa. Myös muistot saavat hymyilemään. Unelmatkin joskus, mutta niille en niin hymyile, koska on surullista, etteivät ne ole vielä toteutuneet enkä tiedä tulevatko koskaan toteutumaankaan. :(

On myös todella paljon pienempiäkin asioita, joille voi hymyillä. Kuten onnistumisen tunne, jäätelö, musiikki... :D Näitä asioita on kuitenkin liian paljon, joten en ala luettelemaan nyt enempää. Kuitenkin on kiva hymyillä pienemmillekin asioille, parempi olla iloinen kuin surullinen. :) Olkaa optimisteja ja ajatelkaa asioiden ja elämänne valoisia puolia, ja sekin voi saada hymyilemään. :)
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #128 : Huhtikuu 18, 2009, 20:16:31 »
Hymyilen kun vauva nauraa. Se on niin hauska ja veikeä ^^
yks tyyppi hihityttää iha älyttömästi.
hymyilen myös televisiolle, kun on hyvä päivä.
Hymyn saan myös aikaiseksi parinkin tyypin seurassa ^^*

// Television Nasselle :D     ja muillekin lastenohjelmille (: hiii :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2009, 07:56:13 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #129 : Huhtikuu 18, 2009, 21:02:26 »
Minä hymyilen kaikille vähänkin huvittaville asioille... kavereilleni, oudoille/vähemmän oudoille vitseille, välillä omalle tyhmyydelleni :D. Melkein mikä tahansa asia saa minut hymyilemään. Tänäänkin hymyilin vähän kaikelle, kivalle tekstarille, viestilleni kun lähetin sen ja ihan vaan siksi että ulkona oli nätti päivä, vähän viileähkö tosin. Ystäväni saavat minut todellakin hymyilemään, samoin söötisti käyttäytyvät eläimet, mukavat biisit ja videot... melkein kaikki asiat. Nytkin virnuilen tässä itsekseni enkä oikeastaan tiedä mille.

Jos huomaan jonkun tuijottavan minua bussissa, saatan hymyillä hänelle iloisesti... reaktio voi olla mielenkiintoinen ^^

"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #130 : Huhtikuu 18, 2009, 21:14:19 »
Hymyileminen on ihana asia :> Tulen heti hyvälle tuulelle, jos joku, vaikka tuntematonkin tyyppi, hymyilee minulle - ja jos itse pakottaa hymyn huulilleen surkeana hetkenä, olo muuttuu väkisinkin paremmaksi. Liian monet aikuiset hymyilevät liian vähän; itse hymyilen ja nauran paljon, sillä minulle se on aina ollut helppoa, minut on helppo saada hymyilemään, ja nauran ihan rehellisesti huonoillekin vitseille.

Saatan hymyillä ilman mitään ihmeellistä syytä. Joskus on vain niin hyvä fiilis, että hymy hiipii naamalle ihan tiedostamatta. Sitä hyvää fiilistä edistävät  kaunis sää (tai tunnelmallinen ukkosmyrsky tai salaperäinen aamusumu), pienet onnistumiset esimerkiksi koulussa tai harrastuksissa, mukavat muistot, hauskat hetket ystävien kanssa, hyvät ja suloiset elokuvat/kirjat, hyvä musiikki - listaa voisi jatkaa vielä pitkään :)

In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #131 : Huhtikuu 18, 2009, 21:20:54 »
Minulla on niin monia asioita, joille hymyilen :) Yleensäkin, minut on helppo saada hymyilemään, ja usein vaikka olisin surullinen ja päätän olla hymyilemättä, se haymy kuitenkin sieltä tulee. Nauran paljon ja koen muutenkin oloni kovin aurinkoiseksi ihmiseksi. Joskus hymyilen syistä, joita en itse edes tiedä, ja minusta tuntuu, että jos nauraminen ja hymyileminen todella pidentäisi ikää, olisin varmaankin jo viisisataavuotias. Monet usein miettivät hassua hymyä kasvoillani, mutta uskon, että se pukee minua paremmin kuin tylsistynyt murjotus.

Asiat, joille minä hymyilen, voisi kategorioida moneen eri kategoriaan. Tuntuu, että ne ovat yhdessä vuorovaikutuksessa oman hyvinvointini ja iloisuuteni kannalta. Jotkut niistä hymyilyttävät enemmän, jotkut vähemmän. Kuitenkin, ne kaikki tekevät työtä minun onneni kannalta x)

Muiden ihmisten vaikutus minuun
- Tunne, että muut antavat kuulua joukkoon
- Se, kuinka ennen minusta välittämätön ihminen hyväksyy minut
- Iloiset yllätykset
- Se, kuinka esimerkiksi ennen tosikkona toiminut kaveri heittäytyy leikkimieliseksi
- Tapahtumat, jossa ketään ei jätetä ulkopuolelle
- Muiden kehut minua kohtaan
- Kavereiden oudot jutut
- Se, kuinka joku toinen rohkaisee itseä tekemään jotakin, mitä ennen ei ole uskaltanut tehdä, ja sen vuoksi yllättyy iloisesti
- Muiden arvostus minua kohtaan
- Kuinka toiset antavat minun päättää
- Muiden luottamus minuun
- Toisen suusta tullut piristys synkkään päivään

Nämä muilta ihmisiltä tulleet kehut ja piristykset päivään saavat usein minut jaksamaan. Jos olisin yksin, enkä osaisi koskaan iloita muiden onnesta, olisin masentunut enkä jaksaisi mennä eteenpäin. Kenen tahansa kehu tai arvostus minua kohtaan asiassa, jossa kukaan muu ei ole tukenut minua, voi jäädä mieleeni positiivisena ikuisesti.

Oma vaikutukseni muihin ihmisiin
- Onnentunne silloin, kun koen saaneeni jonkun iloiseksi
- Valta päättää omista asioista itse, ilman että muut tallovat jalkoihin
- Valta päättää muiden asioiden ylitse ja ansaita näin heidän arvostuksensa
- Tunne siitä, että toi jotakin uutta toisen elämään
- Hyvä tunne sen jälkeen, kun on auttanut jonkun pahasta tilanteesta
- Ansaittu palkkio omien tekojen toisten puolesta jälkeen
- Tieto siitä, että muut pitävät jostakin asiasta, jota on itse tehnyt
- Kaikki teot, joista muut saavat minua kiittää

Minulle piristystä tuovat myös omat teot, varsinkin teot, jotka ovat saaneet muut palkitsemaan minut niiden takia. Kolmantena kategoriana tulisivat sitten vielä ulkomaailman vaikutus minuun ja muihin ihmisiin, joihin liittyvät aivan yksinkin vietetyt kauniit hetket, esimerkiksi parvekkeella kesäiltana tähtiä tuijotellen tai muuten vain menneisyyden hassut muistot, joissa ei kenties ole edes tarvittu sanoja, vaan vain jotakin erityisesti mieleen jäänyttä. Joskus myös minua hymyilyttävät omat kuvitelmani, ja esimerkiksi kaikki tulevaisuudessa tapahtuvat hauskuudet. Välillä hymyilyttää omat typeryyteni, ja välillä taas omat onnistumiseni, ja esimerkiksi se päivä, kun sain valmiiksi kaksinkertaisen nanowrimon (100000 sanaa marraskuussa) ei sillä hymyilyllä ollut rajaa :) Minuun tutustuessani kannattaa yleensä tosiaan ottaa huomioon se, miten helposti hymyilen ja nauran, ja saan sillä tavoin usein muutkin hymyilemään. :)
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #132 : Huhtikuu 18, 2009, 22:15:41 »
Hymyily on mukavaa, mutta olen huomannut, että kasvoillani on liian usein totinen, vakavamielinen ilme. Yleensä näin on kylläkin vain koulussa ja kotona hymyilen paljon. Myös kavereiden kanssa hymyilen miltei aina. Mutta koulussa olen yleensä naama peruslukemilla. On paljon asioita, jotka saavat hymyilemään. Voisin luetella niitä varmaan kirjan sivun verran, mutta näin muutamana esimerkkinä mainitsen..
-Puolitoistavuotiaan pikkuveljeni hauska kohellus
-Aina, jos kotipihan lintulaudalla on lintuja, seison ikkunalla ikuisuuden hymyillen ja tuijotellen niiden syömistä
-Kavereiden hauskat vitsit
-Jos autoilija päästää minut tien yli, hymyilen ja nostan kättä
- Koirani hölmöt temput
-Jos joku kehuu minua hyvästä syystä
-Monien kirjojen lukeminen
-Soittaminen
-Harry Potter-aiheiset lehtijutut (kerään niitä usein talteen.)
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #133 : Huhtikuu 19, 2009, 00:50:26 »
Pikku lapset, jotka tuijottavat suu auki ja silmät suurina, hymyilyttävät. Kummieni kolmen kuukauden ikäinen lapsi, joka on myös siskoni kummilapsi, on ihana. Hänelle ei vaan voi olla nauramatta! Koirat, kissat, sekä niiden pennut ovat hyimyilyttäviä, toki muutkin eläimet. Ja sitten näiden omien lempibändien kuvat; Queen, Panic at the Disco, HIM, The Ark... Kaikki hauskat kuvat hymyilyttävät! Vanhat valokuvat ystävistä ja sisaruksista, lemmikeistämme jne.  Aurinko ja kuu! Kivat laulut! Lista on pitkä!

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #134 : Toukokuu 01, 2009, 16:37:12 »
En osaa hymyillä vähän, jos hymyilyttää niin hymyillään kunnolla: eli pokka pettää tilanteessa kuin tilanteessa (no ei aivan::Dd melkein)
Hymyilen melko perusjutuille:
> Lapsien tuijotukselle (myös siksi etten näytä pelottavalta), ja yleensä he alkavat nauramaan hymylleni:Dd<3
> Perheelleni, eteenkin jos vaikkapa äiti tai iskä saa bonuksen töistä ym. omasta onnistumisesta suoriutuminen.
> Siskolleni aamuisin. Hän on niin hupaisa että kuka tahansa nauraisi tai hymyilisi ainakin. Hän näyttää haudasta nousseelta:DDd
> Ystävieni pakkoliikkeille: eteenkin erään ystäväni syömistavalle, sillä hän valikoi ruokaansa ja selvästikin (ilmeestä päätellen) ajattelee "ei, ei tuo porkkana, AAA tuo onkin jo parempi, voi siitä roikkuu kastiketta", ja liikkeet ovat sen mukaiset:><3
> Jos radiosta soi joku lempibändini kappale. Se on nimittäin harvinaista.
> Vanhat valokuvat vauva-ajoilta siskostani ja itsestäni, ja niihin liittyvät muistot.
> Entinen ystäväni silloin kun olin 6-11 vuotias(: kun ajattelen häntä, hymy nousee huulilleni.
> Kaikki läppäjutut joita kaverini ja minä aina heitämme. Eteenkin vahinkojutut. Ja ne hymyilyttävät jälkeenpäinkin<3
> Kissani tyytyväinen ilme kun rapsutan sen selkää:><3 Pää nousee ylös, tassut ottavat kiinni mistä vain minkä saavat alleen, silmät siristyvät: aivan ihana!
> Mummoni, siskoni ja äitini nauruille: ne ovat melkein samanlaisia, ja ne ovat samantahtisia 'konekiväärejä' ::D

Hymyilen joka päivä ja paljon. Eteenkin kotona ja ystävien seurassa. Ei ole varmaan yhtäkään päivää kun en hymyilisi aidosti:>
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Lusitania

• Paluumuuttaja
  • Vuotislainen
  • So you screwed up
« Vastaus #135 : Toukokuu 02, 2009, 14:55:13 »
Tulin vasta nyt ajatelleeksi, että hymyileminen on aika vaikeaa. Useimmiten menee vaan sellainen "perusilme" naamalla paikasta toiseen, mutta niinhän ne muutkin ihmiset tekevät. Olen joskus yrittänyt hymyillä mukavan näköisille ihmisille, mutta se on jotenkin tönkköä. Tuntuu, että kasvoille muodostuu vaan älytön irvistys.
On minullakin asioita, jotka hymyilyttävät, tässä muutamia:

ihastuminen
- kyllä te tiedätte ne mahanpohjatunteet, punastumisen ja hermostuneisuuden
valvominen
- silloin neljän aikaan aamuyöstä vuoroin itkee ja nauraa, kaikki on ihanan kamalaa
jälleen näkeminen
- maailman onnellisin olo tulee, kun näkee ihmisen, jota on oikeasti ikävöinyt
ystävät
- se, kun saa olla oma itsensä ihanien ihmisten seurassa
esiintyminen
- kun jännitys on ohi, ja kaikki menikin tosi hyvin
kirjat
- ketä teistä ei hymyilytä, kun luette repliikit "unohdin, että me jahdataan Voldemorttia kirjastoautolla" tai "me lähetetään sinulle Tylypahkan vessanpytty" ?
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it.

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #136 : Toukokuu 02, 2009, 17:39:52 »
Aika monelle asialle kai... Ainakin nyt näille:

* auringonpaiste
* yhdet tietyt ystävät ja heidän aina vain hullummiksi käyvät juttunsa ;)
* hyvä musiikki
* hauskat kohdat kirjoissa
* jos keksin jonkun tosi hyvän jutun tarinaan, jota kirjoitan, niin sillekin tulee hymyiltyä...
* ...ja pikkuveljen kohellukselle :D

...Näin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2009, 11:05:52 kirjoittanut Örhikkipörhikki »
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa Spider

• omistaa liikaa jalkoja.
  • Vuotislainen
  • Dumdidum.
« Vastaus #137 : Toukokuu 02, 2009, 17:44:57 »
-Tälle topikille ja nuille vastauksille
-lemmikkien hölmöilyille
-ajatukselle uusista ihanista korkokengistäni
-ihastuksen ajattelemiselle *kuolaa...*
-hyvälle, piristävälle musiikille
-Keskeneräiselle ficilleni, yksi niistä harvoista joista oikeasti pidän.
-Ajatukselle kesälomasta
-Kirjoille (Hyville sellaisille)
-Kokeellisille kokkauksilleni. Heh.
-Sellaisille lievästi sanottuna oudoille kappaleille.
-Ajatukselle siitä ihanasta takista jonka ostin viime viikolla ja jonka sain yli kympin halvemmalla kuin mihin olin varautunut.
-Kun istun/makaan auringonpaisteessa silmät kiinni jääkylmä juoma kädessä nousee huulille väkisinkin hymy.
-Muistoille omista hölmöistä teoista pienenä
-Tän viestin kirjoittamiselle prkl!
"I always knew I was a star, and now the rest of the world seems to agree with me."
~Freddie Mercury

Gretel

• Ankeuttaja
« Vastaus #138 : Toukokuu 04, 2009, 20:09:39 »
Hymyily on ihanaa ja piristävää, vaikka viime aikoina se onkin hukkunut stressiin ja kiireeseen, sekä masentavaan todellisuuteen.
Tämä aihe on oikein ihana, ja vie pahat asiat mielestä pois.
Minua hymyilyttävät:

> Muistot, erityisesti kesäiset muistot, kuten lomamatkat ja viime kesän ripari
> Kohta tuloillaan oleva luokkaretki
> Aurinko
> Ihana musiikkikappale, jonka ystäväni sävelsi ja omisti minulle (se toisaalta myös itkettää)...
> ... Kyseisen ystävän bändi, jonka eräässä kappaleessa hän loistavasti laulaa...
> ... Ja se alkuperäinen laulaja, joka ei osaa laulaa yhtään, ja näyttääkin rumalta satavuotiaalta sedältäni
> Loistavat piirretyt, kuten Aristokatit
> Vuokraponini temppuilut
> Näytelmäkerholaiseni (olen kerhonohjaaja)
> Ajatus siitä, että herkkulakkoni on pian ohitse, ja saan suklaata.
> Jo edellä mainittu "ystäväni", josta pitäisi oikeasti kyllä puhua ihastuksena, koska sellainen hän on. Tänään hän kiusasi minua koko päivän ja pakotti nauramaan, vaikka oikeasti olisin vain halunnut suuttua hänelle. En pysty olemaan vihainen, vaikka tässä tapahtui perinteinen sydämen särkeminen, ja hän alkoi seurustella parhaan ystäväni kanssa. Poikkean aiheesta. Mutta se poika saa kuitenkin aina hymyn huulille.

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #139 : Elokuu 31, 2009, 16:14:51 »
Tänään olen hymyillyt varmaan tuhat kertaa, monta kertaa jopa nauranut ääneen. Ystäväni saavat minut aina nauramaan. Samoin joukkueeni, harkoissa on aina hauskaa.Tänään nauroin myös sille, kun eräs luokkalaisemme päätti yhtäkkiä mennä taksiin istumaan koulun pihalla, ja tervehtiä kuskia, ja tulla sitten pois. Olen ollut hiukan yliväsynyt, jolloin naurattaa aika paljon. Hymyilen myös näille vastauksille tässä topicissa, auringonpaisteelle, seiskaluokkalaisille, opettajille, pikkulapsille. Omille onnistumisille, koiralleni, kirjoille, elokuville. Skootterin kyydissä istuessani, ajatellessani kavereita.Pienille ja suurille asioille. hymyilen paljon.

välillä myös koulussa nauran itsekseni, ja ihmiset saattavat pitää minua hiukan outona..:D
Tahdonvoimaa!

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
« Vastaus #140 : Syyskuu 04, 2009, 11:25:10 »
- Se kun vielä kahen vuojen seurustelun jälkeenkin saa perhosia vatsaan.
- Ihana ilma.
- Isä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2013, 00:11:53 kirjoittanut Larten »
Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #141 : Syyskuu 05, 2009, 15:50:28 »
Heh, kai se hieman huolestuttavalta kuulostaa kun sanon etten muista milloin olisin hymyillyt viimeksi. Mutta onhan niitä aina välillä ollut.
Taisi olla se kun näin vanhoja kavereita pitkästä aikaa yhdessä miitissä. Hymy oli aikas herkillä silloin^^;
Mutta asiana se mikä pistää väkisinkin hymyilemään on kun kuulee kehuja itsestään. Tilanteita tulee harvoin vastaan mutta kyllä piristää muuten niin tasaisen harmaata päivää kummasti jos joku jotain hyvää minusta sanoo.
Harvemmin kyllä hymyilen aidosti jonkun vitseille mutta yleensä pervoilu ja kaksimieliset vitsit ovat ne mitkä tällainen blondi tajuaa X)
Ai niin ja oman lemmikin toilailut aina välillä pistää hymyilemään. Se kun on sellasita viatonta ja suloista temmellystä^^
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Zelen

• Uneton
  • Vuotislainen
« Vastaus #142 : Syyskuu 05, 2009, 21:39:21 »
Huomaan usein hymyileväni pienille varsin arkisille asioille tai kun oivallan jonkin asian hyvin tärkeänkin asian oikean laidan. Niihin ei tule aina kiinnitettyä huomiota kun päällä pyörivät erinäiset ongelmat ja huoli omasta ja muiden jaksamisesta. Tosin kun ne huomaa niistä voi olla iloa pitkäksikin aikaa.

Esim. tiistaina kun kävelin lukiolle huomasin pari siivekästä lämmittelemässä ruusunmarjapensaan oksilla. Tuijotin pulskassa kunnossa olevia lintuja väsyneenä ja seisahduin kun huomasin yhden tuijottavan suoraan takaisin. Se katsoi mua jotenkin kylmästi ja pörhisti sulkiaan kuin sanoen:
"Mitä *beep* sä oikein tuijotat?! Etkö oo ennen lintua nähnyt?"
Viesti meni perille. :D

Omalle kömpelyydelle ja kavereiden sähläyksellekin tulee myös hymyiltyä usein, hyvässä hengessä tietenkin. Ja tietenkin silloin kun kulta suutelee otsaan ja kertoo rakastavansa minua...

Poissa Saccharine

• Introverted Assbutt
  • Vuotislainen
  • La Vita è Facile
    • Twitter
  • Pottermore: MoonWillow1269
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #143 : Syyskuu 08, 2009, 18:33:59 »
Hymyily. Se arjen ihana, pieni valon pilkahdus. :)
On useita asioita jotka minut saa hymyilemään, vaikken sillä tuulella olisikaan.
En ymmärrä miten hymyilen lähes aina koulussa ja sitten kotona taas olen kuulemma "masentuneen näköinen". Joskus hymyilyn aiheet ovat pieniä, joskus taas isoja.
Esimerkiksi:

-Kun olen ystävieni kanssa, hyymilen aina! Olin sitten oikeasti iloinen tai en. :)
-Kun onnistun jossain, vaikka kokeessa tai piirrustuksen tekemisessä, olo on no.. Onnistunut.
-Koirani Nelli saa minut aina hymyilemaan. Se on niin hassu koiru. ^^
-Ajatus vaikka viikonlopusta tai (ehheh n__n') Johnny Deppistä saa mieleni hieman pirteämmäksi.
-Pepsi Max. Tähän en tiedä selitystä. x)
-yms..

On niitä paljon. En jaksa nyt luetella enempää. Enkä edes tällä hetkellä muista, mitkä kaikki saa minut hymyilemään. :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2010, 12:43:42 kirjoittanut Saccharine »
"The first sign of the beginning of understanding is the wish to die."

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #144 : Marraskuu 07, 2009, 15:53:04 »
Joskus minulle on sanottu, että olen liian vakava enkä hymyile/naura millekään. Ajan saatossa olen yrittänyt ottaa opikseni ja alkaa nauttia elämän pienistäkin asioista, ja laittaa hymyn kiertoon :)

Jokapäiväiset asiat: Elämä on täynnä pieniä asioita, joita ilman maailma olisi tyhjä ja kylmä. Siksi hymyilenkin aina perheelleni, ystävilleni ja jopa koulun siivoojille - heillekin tulee hyvä mieli.

Hauskanpito: Puuhastelu ja tekeminen tuttujen kanssa kaikkialla on syy hymyyn. Yhdessäolo on suuri ilo elämässä. Myös erilaiset vitsit ja hauskat lausahdukset yms. syntyvät porukalla.

Hysteerisyys: Monta kertaa koettu on hysteerian aiheuttamia hymyily- ja naurukohtauksia. Älkää siis valvottako minua liikaa tai saattako sokerihumalaan, jollette halua sen suurempia räkätyskohtauksia!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 16:54:01 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #145 : Marraskuu 07, 2009, 17:15:03 »
Hymyilen... hmm. En tiedä, miten usein :D Koska useimmiten kun hymyilen, en ajattele mitenkään NYT MÄ HYMYILEN!!-tyylisesti. Eli se tulee tahattomasti

Hymyilen mm. kun:
- Leikin pikkuisten serkkujeni kanssa
- Joku *köh* kiva ihminen sattuu katsahtamaan minuun
- Joku ihminen hymyilee mulle
- Saan kivan tekstarin/Vuotiksessa yksärin
- Juttelen kavereiden kanssa
- Näen jotain kaunista tai söpöä

Kavereiden kanssa sekoilu ei mene tuohon listaan, koska sille en vain hymyile, sille käkätän kippurassa xD
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2010, 02:12:49 kirjoittanut Zabit »
Women and cats will do as they please ˘◡˘

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
« Vastaus #146 : Marraskuu 11, 2009, 15:59:15 »
hymyilen aikas monille asioille ;)) sillonkin kun olen surullinen niin yritän hymyillä että olisi edes vähän iloisempaa.

mutta nauran niin sanotusti kaikelle. Tänäänkin matikantunnilla ihan hiljasta ja sit rupes ihan sairaasti naurattaan ja siinä sit vaan nauran, ehei, ei kukaan kattonu. ;'DDD
I don't care what you think. lol

Poissa Soul

• epämääräinen möykky
  • Vuotislainen
« Vastaus #147 : Marraskuu 12, 2009, 13:41:44 »
minua hymyilyttää:
*kavereitten sekoilu
*oma sekoilu
*omat pikkuset kissanpennut, kun ne leikkii/riehuu meijä pihas
*se et koeviikko on takana päi
*tuli vähän lunta
*kun kuuntelee musaa ja käppäilee kotiin päi koulust
ja kaikki muu..tossa on nyt ne tärkeimmät

Eemi

• Ankeuttaja
« Vastaus #148 : Marraskuu 13, 2009, 09:34:04 »
No, niit on monta. Erityisesti kaikki kivat ihmiset ja muutenkin ihanat asiat. Koirat siis lukeutuvat niihin. Ja sudet... ♥Sudet ja koirat ja koiraeläimet♥ (äksdee) :))))))))))))))))))) Hymyilyttävää huomenta kaikille, mro.

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #149 : Syyskuu 16, 2012, 16:30:03 »
Voi että, ihana aihe! :) Tässäpä hymyilemisen aihetta:

* Suloiset tekstarit ja sähköpostit
* Pienet lapset
* onnistunut koe tai esitelmä
* hyvä asiakaspalvelu
* hyvä ruoka
* kehut hymyilyttävät aina
* aurinkoiset päivät
* iloiset yllätykset
* lapsuuden valokuvat
* Disney-leffat

Ja lista jatkuu! Hymyilen yleensä aika paljon, ja hymyilyttäviä ja iloisia asioita on vaikka kuinka :)