Hippimusiikki on aivan ihanaa <3 Menetin sydämeni hippimusiikille Janis Joplinin myötä. Rakastan kyseistä laulajaa. Rakastan rakastan rakastan<3 Janis Joplin on jotain niin parasta, musiikki iskee. Sen lisäksi Joni Mitchell, Jimi Hendrix, Mamas & Papas, Bob Dylan ja The Beatles iskevät myös minuun. Rakastan kuunnella hippimusiikkia, vaikka aika monet kylmästi ilmoittavat, että hehän eivät kuuntele huumeiden aikaansaannoksia, mutta itse olen kuitenkin sitä mieltä, että näköjään huumeiden alaisina ne parhaimmat tähdet syntyvät.
Monterey Pop -niminen dokkari kyseisestä rock-tapahtumasta 69-kesältä tuli... muistaakseni viime joulukuuna televisiosta, ja katsoin sen siskoni kanssa. Hän kylmästi ilmoitti, että tuollahan on kaikki ihan aineissa. Itse kuitenkin katsoin ohjelmaa aivan innoissani. Siellä esiintyivät mm. Janis Joplin ja Mamas & Papas, ja ainut, mitä pystyin ajattelemaan oli, että "miksi, oi miksi, en voinut elää tuolloin?"
Sisälläni taitaa asua pieni hippi, koska joka kerta, kun jotain 60-70-luvun musiikkia satun kuulemaan, menen suorastaan transsiin. Siinä on sitä jotain. Rakastan. Mikä olisikaan parempaa kuin Janis Joplin, kesä -69, Monterey Pop ja Me & Bobby McGee?