Kirjoittaja Aihe: Hopeanuoli  (Luettu 64794 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Snouk

• Ankeuttaja
Vs: Hopeanuoli
« Vastaus #200 : Lokakuu 13, 2009, 20:03:34 »
GNG iskee aina! Pikkulapsesta asti sitä olen tuijottanut, ja ihan ekstaasissa tuijotan edelleen. Hopeanuolen leikkaamaton boksi löytyy, kuten myös jatko-osan Weedin. Vaikka Weedkin on hyvää, niin kyllä Hops vie voiton. Ginga-foorumin aktiivinen kävijä olen, miiteissä en ole kyllä vieraillut. Ehkäpä vielä jonain päivänä. Faniuttani edustaa kännykässä komeileva Weed-kännykkäkoru. Mangaa löytyy kaverilta, ja ai että olen kade! Hyvällä tavalla siis.

Hopeanuolen musiikit ovat todella mukaansatempaavia. Kavereiden kanssa lauletaan ja tanssitaan täysin fiiliksissä. Suosikkihahmojani ovat Gin, Akame, Kurojaki, Kisaragi, Smith ja Gohei. Rakastan ninjailua! Senpä takia olen addikoitutunut myös Narutoon ja Ranma½:een. Hopeanuoli on piirretyksi niin ihanaa, eikä todellakaan mikään pikkulasten ohjelma. Vanha animepiirtotyyli on niin kaunista. Hopeanuoli on vain kirkas ykkönen, menee reippaasti yli Potterin. Harry Potter ei ole mitääm Ginha Nagareboshi Ginin rinnalla! Siinä minun mielipiteeni. ^.-

Poissa Haisku

• Kummitus-susi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #201 : Marraskuu 19, 2009, 20:43:04 »
Hopeanualihan on ihan beast xD En yleensä kato animea, mutta Hopeanuolet on tullu parikertaa katottua.  Tarina on ihana, vaikkakin usein surullinen. Suomi dubbi on kyllä karsee :P Ois niin hienoo nähä leikkaamaton versio, japaniks, sumalaisilla teksteillä :) Oon kattonu pois jäneet kohtaukset netistä. Niin ja tunnari ja musiikki muutenkin, ihanaa. Lempi hahmoni on ehkä Hopeanuoli ja sitten ne tiikeriveljekset ja jotkut semmoset :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2009, 22:00:40 kirjoittanut Haisku »
Walked into the flames
Called out your name
But there was no answer
And now I know my heart is a ghost town…

Poissa Semmé

• Sievä Sivetti
  • Vuotislainen
  • Bumtity Bumtity Bum! My life for you!
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #202 : Tammikuu 11, 2010, 18:57:00 »
Ah, Hopeanuoli<3 Itse tykkään(tai oikeastaan en enää nii paljoa..) GNG:stä todella paljon. Oli ensimmäin anime jota olen koskaan katsonut. Tykkään paljon hopsun musiikista, varsinkin piirtojäljestä. En tosin ole nähnyt kuin leikatut(joista en liiemmin pidä dubbausten takii :D), mutta ahkerasti pari vuotta sitten katselin netistä leikkaamaatonta. Tarinasta tykkään, vaikka se vähän surullinen onkin.
Suosikki hahmoni on ehdottomasti Akatora. Ja muutkin kaksi Kai veljeksistä kuuluvat ylimmistöön.
Ja hopeanuolessa tykkään ihme kyllä(yleensä vihaan aina päähenkilöitä..) myös Hopeanuolesta itsestänsä.
”Teidän lakinne ja oikeutenne, ha, ha, ha, ha.  Niitähän minun pitikin ampua.”
-Homsantuu

Poissa Rasta

• Ennustaja-akka
  • Vuotislainen
  • Got a smile on my face, but I'm recking the place
« Vastaus #203 : Helmikuu 15, 2010, 16:10:57 »
Minä rakastan Hopeanuolta! Mutta harmikseni en ole nähnyt animea pitkään aikaan koska en omista DVD:tä.
Hopsu oli ensimmäinen anime jota olen koskaan nähnyt ja (kenties tämän takia) minulla on kehittynyt siihen tunneside ja aina kun näen sen uudestaan, se on kuin tervehtisi vanhaa ystävää. ^^
En ole varma  mikä Hopsussa minuun vetoaa, mutta lepmihahmokseni sanoisin juuri Hopeanuolen, Jhonin Rikin, Smithin ja kolme veljestä Kaista. Oli Akakabutokin aika... heh, mielenkiintoinen, jotenkin pidin vain kauheasti, kun katsotaan tapot sormien välistä. ^^
Animointi oli erityisen ihana, paljon parempi kuin Weedissä ja musiikki... tulee aivan kylmätväreet (hyvässä mielessä).
Vähän häiritsi ehkä se että kaikki ovat koko ajan tappamassa toisiaan... mutta kun siitä pääse ohi, niin Hopeanuoleen ei voi olla ihastumatta.
Näin lopuksi, ainoa asia mitä ihmettelen on, miten Hopsu pääsikin varaamaan sydämmestäni oman paikan, ^^ eikä se kyllä koskaan varmaan luovuta paikkaansa kellekkään, minulle Hopsu on ehkä tärkein anime koko maailmassa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 27, 2010, 13:21:39 kirjoittanut Rasta »
Myy, miten sinä pääsit sisään?? -Muumipeikko
Ovesta, tollo! -Pikku Myy
Ovesta??! -Muumipeikko

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #204 : Helmikuu 27, 2010, 16:55:59 »
Mei en katso animee, en muuta kuin Hopeanuolta! Olen rakastanut kyseistä animea niin kauan kuin muistan. Se olikin myös ensimmäinen anime jonka näin (en tietenkään tajunnut silloin, että hei täähän on animea, vaan se oli normaalia piirrettyä, heh). Meillä oli silloin vain VHS't, ja ihmettelin aina että miksi tuntuu siltä että koko elokuva jää joistain kohdista kesken ja jatkuu välillä tosi oudosti. Kysymykseen sain vastauksen kun olin vanhempi ja tajusin että meillä oli vain leikattu materiaali Hopeanuolesta.
No, sitten CDON.comiin ja tilaamaan leikkaamaton DVD-boksi, ja nyt se onkin ollut omistuksessani kait sellaiset viisi tai kuusi vuotta, en muista. Sitä on kulutettu ties miten moneen kertaan, mutta en ole vieläkään kyllästynyt enkä varmaan tulekaan kyllästymään. Isoveljenikin tykkäsi muuten pienempänä katsella Hopeanuolta kanssani, mutta tuskin enää nykyään.

Musiikista tykkään todella paljon. Hopeanuolen tunnarit ja muu musiikki on olleet moneen otteeseen mun kännykän soitto- ja viestin merkkiääninä. Joskus yritin pianolla pimputella noita tunnusmusiikkeja, mutta ei ihan natsannut.
Suosikkihahmoni on varmaankin Akatora (vanhin tiikeriveljeksistä). Se on jotenkin koskettanut mua eniten, ja sen kuolema oli ainoa joka sai kyyneleet kunnolla valumaan. Rikikin on koskettava hahmo, josta tykkään tosi paljon. Ja Rikin kuolema myös lopussa, heti Akatoran jälkeen, teki aika hallaa.

Poissa Biruka

• Vuotislainen
« Vastaus #205 : Maaliskuu 04, 2010, 12:54:10 »
Tietoksi,Hopeanuoli julkaistaan manga suomeksi käännettynä ja ensimmäinen osa ilmestyy 3. toukokuuta.

Lisätietoja:

Suositushinta: 5,90 € (sis. alv 8 %)

Genre: toiminta/draama

Ikäsuositus: 13+

Osia: 18

Värit: kansi 4/0, sisus mv

Koko: 115 x 175 mm

Sarja alkaa: kevät/kesä 2010

Ilmestymistahti: 1/kk

Kääntäjä: Juha Mylläri

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #206 : Maaliskuu 05, 2010, 21:41:05 »
^Ja julkaisijana Punainen Jättiläinen.

Tätä hetkeä on odotettu. <3

Poissa Rasta

• Ennustaja-akka
  • Vuotislainen
  • Got a smile on my face, but I'm recking the place
« Vastaus #207 : Huhtikuu 28, 2010, 19:22:20 »
Tuosta Birukan viestistä on unohtunut yks juttu, eli päiväys, vaikka tähän mennessä kaikki sen varmaan tietävätkin ^^ (olikohan päiväystä edes julkistettu silloin muutenkaan...) Siis Hopsuahan aletaan julkaista mangana 3.5 mihinhän on alle viikko! :) Tässähän meinaa itkeä ilosta ; D
Myy, miten sinä pääsit sisään?? -Muumipeikko
Ovesta, tollo! -Pikku Myy
Ovesta??! -Muumipeikko

Poissa Yumisa

• Vuotislainen
« Vastaus #208 : Heinäkuu 28, 2010, 20:26:30 »
Siinä Hopeanuolessa on jokin. Se on legendaarinen anime, jonka varmasti monet muistavat lapsuudestaan. Varmasti monien Hopeanuoli-taival alkoi leikatuista VHS:stä. Vaikka leikatussa on huono dubbi jne, mutta turhaanhan te niitä syytätte sillä monienhan fanitus alkoi varmasti näistä VHS:stä ^^. Ainakin minulla alkoi. Myöhemmin sitten vanhempana ostin leikkaamattomat Hopeanuolet, joihin ihastuin kokonaan.

Poissa Nowaki

• Vuotislainen
  • Pottermore: HollyWild6531
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #209 : Syyskuu 05, 2010, 20:59:32 »
Hopeanuoli tosiaan on legenda. Iso osa omaa lapsuutta! ^^ Muistan kun katottiin kerran kaikki hopeanuolet videoilta serkkujen luona,joskus kun oltiin pieniä.
Nyt olis tarkoitus ostaa leikkaamattomat DVD-versiot.
Aivan ihana anime,siinä on jotain todella liikuttavaa ja tunnelmallista. Jotain suurta!
Tunnari on ihan loistava. Rakastan sitä aivan älyttömästi. 8)
Mangaa haluaisin lukea,koska siinä tarinaa on pidennetty. Harmittaa vaan kun rahaa ei ole koskaan tarpeeksi. :<
" I keep falling asleep and having this dream about you, we're in a forest and..."

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #210 : Syyskuu 28, 2010, 13:38:24 »
Hopeanuoli-fani, jo pienestä pitäen. :) Katsoin niitä leikattuja animeja joskus pienenä ensimmäisen kerran, ja kun leikkaamaton ilmestyi, täytyihän se saada käsiin. Omistan nyt myös noita jo ilmestyneitä suomenkielisiä mangoja, osat 1 ja 2, tarkoitus on ostaa kaikki. Hopeanuoli anime on piirretty miljoona kertaa paremmin kuin Weed. Ja kyllä minä Hopeanuolesta tarinanakin pidän enemmän, se on lähempänä sydäntä. Parhaat hahmot ovat tietenkin Hopeanuoli, Riki, John, Akame ja Tiikeriveljekset. Mikä on
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2011, 10:48:32 kirjoittanut Akai »
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #211 : Syyskuu 28, 2010, 15:57:27 »
*Hopeanuolen fanittaja jo vuodesta pikkukakkonen ja tutti.* Hopeanuolea ei voita mikään sillä olihan tämä ensimmäinen anime jota katsonut ihan pienestä pitäen leikkaamattomana ja Japaniksi. Ei silloin tajunnut mitään kun ei osannut lukea tekstityksiä eikä kieltä osannut (en kyllä edelleen), mutta tärkeimpiä oli tv-ruutu missä se pyöri eikä ymmärtäminen. Myöhemmin kun tuli opittua lukemaan niin tekstityksiin keskityinkin paljon. Sitten taas vielä myöhemmin, kun tuli mahdollisuus katsoa noita suomeksi dubattuna katsoin siihen saakka mihin oli jo ilmestynyt. Tekstitys ja Japani on edelleen lähellä sydäntä. <2

Hopeanuoli on tosiaan piirretty paremmin kuin Weed kuten Akai sanoikin. Ihmettelen, että pelkäsin niitä karhuja silloin pienenä. Ovathan ne pienokaisen kantilta katsottuna pelottavia mutta ei sitä enään tajua. Parhaat hahmot ovat minulle ehkä Riki ja Hopeanuoli - jotenkin tykästyin heti.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #212 : Marraskuu 20, 2010, 16:53:15 »
omistan nyt kaikki mitkä ovat tulleet, mangoina, ja suomi ja japsudubbeja töllöttänyt youtubesta jne.
Aikeissa olisin ostaa ne deeveeedeellä. :3
Kyllä, ne karhut, akakabuto on se kamalin heti mosan jälkeen. Yhyhy, ihan hirveitä. En voi kuin antaa taputuksen päälaelle niille jotka ovat viisivuotiaina pärjänneet niiden karhukauhojen kanssa saamatta traumoja.
   Mangaa luen suomeksi, ja juoni on koukuttava.
Nyt kun ollaan koiralaumaan tutustuttu, alettiin taas puhua Akakabutosta. "mikäseon?" oli ensimmäinen kysymys kun näin akakabuton nimen koirien puhekuplissa, pientä selausta vanhoihin kirjoihin, ja muisti palautui pätkittäin.
 Jotenkin oltiin niin kauan seurattu koiria, että oltiin karhut unohdettu. ( tähän väliin voisin todeta ettei nuita kannata lukea illalla jos on herkästi traumatioituva[hirviösana!!], kuten minä, ja nyt on kamalat pelot kävellä hakemaan puita pihalta 8_<  )
Anime on laadukkaampaa kuin nyt telkussapyörivät kolmedee animaatiot..
  Onko näitä tullut telkkarista? jos on niin pitäisköhän alkaa kinuamaan uusiksialoittamista >D

Kaverit ovat kehuneet viidiä paremmaksi, mutta epäilen. Hopsua ei vaan syrjäytetä..

Weediä en ole ikinä katsonut, kannattaako?
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa trixie

• pallomereen piiloutunut
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ChaserDraconish148
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #213 : Marraskuu 20, 2010, 17:14:09 »
täällä ilmoittautuu yksi hopeanuoli diggari.
Kaikki vhs:t on silloin pentuna saatu ja liki puhki katsottu. Kyllä jälkeenpäin on monesti mietityttänyt että olikohan se nyt fiksuinta katsottavaa 5vee naperolle, sillä karhuista olen saanut elinikäiset traumat... Hyi!
Lempihahmojani ovat aina olleet Riki ja tiikeriveljekset. Voi hitsi että sitä pentuna leikittiin paljon hopeanuolta, läheinen iso lumenkeräyskasa oli kovassa käytössä kun leikittiin koirat vs. Karhut kohtausta :)
nykyäänkin tuota tulee seurattua dvd:ltä ja toki myös mangan muodossa.

Siitä weedistä, suosittelen lämpimästi senkin katsomista mutta ei se mielestäni kyllä ole hopeanuolta parempi. Aikalailla samaa tasoa, ehkä kuitenki koirankarvan verran jää hopeanuolta huonommaksi ;)

btw oma husky innostukseni lähti aikanaan hopeanuolesta ^^
"kun taivaalle ilmaantuu kaksi neptunusta, se on varma merkki siitä, että syntyy rillipäinen kääpiö, Harry..."

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #214 : Marraskuu 21, 2010, 00:01:09 »

Sanoisin, että kannattaa, mutta jos haluat pitää mielesi ehdottomasti paremmassa Hopeanuolessa etkä sekoittaa mieltäsi Weediin, et jää kamalasti mistään paitsi jos et sitä katso. :)
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #215 : Marraskuu 21, 2010, 10:59:51 »

Sanoisin, että kannattaa, mutta jos haluat pitää mielesi ehdottomasti paremmassa Hopeanuolessa etkä sekoittaa mieltäsi Weediin, et jää kamalasti mistään paitsi jos et sitä katso. :)
Samaa mieltä. Tietysti Weedissä on enemmän verta ja tappeluita, ei siinä sitten muuta. :D

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #216 : Marraskuu 21, 2010, 11:35:32 »

Samaa mieltä. Tietysti Weedissä on enemmän verta ja tappeluita, ei siinä sitten muuta. :D
nyt herätit kiinnostukseni owo
 -varmaankin lopetan tän lainailun 8D
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
« Vastaus #217 : Marraskuu 22, 2010, 11:26:22 »
Weedissä on toki enemmän väkivaltaa ja tappeluita, mutta kannattaa varautua siihen ettei animen laatu ole sitten lähelläkään Hopeanuolta. Enkä itse ainakaan pidä Weediä lähellekään yhtä hyvänä kuin Hopeanuolta. En ainakaan animoinnin puolelta. Koirat on Weedissä paikoin hyvin huonosti piirretty ja animoitu. Taustat taas Weedissä on tosi hyvin tehty.
Tarinaa, juonta ja juonenkäänteitä on taas Weedissä toki enemmän kun taas Hopeanuolen juoni on aika yksiselkoinen ja ennalta-arvattava. Kummassakin sarjassa on hyvät ja huonot puolensa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2010, 14:25:04 kirjoittanut Kira »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #218 : Marraskuu 22, 2010, 15:23:59 »
Weedissä on toki enemmän väkivaltaa ja tappeluita, mutta kannattaa varautua siihen ettei animen laatu ole sitten lähelläkään Hopeanuolta. Enkä itse ainakaan pidä Weediä lähellekään yhtä hyvänä kuin Hopeanuolta.
Tämä tosiaan on totta ja kun Weedissä on muutenkin huonot animegrafiikat, tällöin ei myöskään tappelut je verenlento ole niinkään vaikuttavia. Hopeanuoli kyllä pysyy yhä kunniapaikallaan weedin yläpuolella. Voisin lainatakin kirjastosta Hopeanuolta samantein,

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #219 : Helmikuu 02, 2011, 11:45:31 »
Katselin vähän aikaa sitten Hopeanuolen leikkaamattoman version läpi kokonaan ja täytyy sanoa, että moni asia avautui paremmin kuin lapsena dubbauksia katsellessa :D
Alkuperäiskielellä ja täysillä kohtauksilla Hopeanuoli on ehdottomasti parempi kokemus, vaikka päähenkilö minua suunnattomasti ärsyttää ja naurattaa. Weed-paketin sain juuri hyppysiini ja aion sen pian ensimmäistä kertaa tarkastaa =)
Lempihahmoni on aina ollut ehdottomasti saksanpaimenkoira John. Hän on vain niin cool! Ja innostuin todella, kun alkuperäisessä versiossa Johnin isäntä puhuu hänelle englantia eikä japania.
"Pants - like shorts, but longer!"

HaD€

• Ankeuttaja
« Vastaus #220 : Heinäkuu 27, 2011, 19:37:57 »
Katoin joskus ensimmäisen kerran Hopeanuolta, kun olin joku eskari-ikäinen, siinä samalla kun isoveljeni sitä katsoi ja niinpä sitten hurahdin koko Hopeanuoleen. Katon Hopeanuolta vieläkin paljon ja oon kattonu kans jonkun verran Weediä, mutta ei se kyl Hopeanuolta päihitä. :)
Lempihahmoni ovat: Riki, Ben ja Gin

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #221 : Heinäkuu 29, 2011, 01:39:23 »

Olen itse ihan parantumaton hopeanuoli- friikki;)

Olen ollut fani niin kauan kuin jaksan muistaa. Olen katsellut poistettuja kohatuksia ja nyt luen mangaa;) Mangan piirrosjälki on muuten mahtavaa! :o kannattaa ostaa nyt kun sitä saa suomenkielisenä.
Hopeanuolen, tai siis Ginin animelaatu heittelee vähän mutta on huomattavasti parempi kuin Weedin. Weedistä en juurikaan pidä sillä se on suoraa matkimista:(

Mutta takaisin Giniin. Eskarissa kaikki katto ihan ihmeissään kun piirsin hopeanuolia ja karhuja;D Vuosien harjaantumisen jälkeen voin jopa sanoa että osaan piirtää hyvin koiria:) Aina kun on tylsää, kaivan paperin ja kynän eikä kauaakaan kun paperilla on koira^^'

Lempihahmoni on ehdottomasti John. Muita parhaita on itse Gin ja Kuro;) Inhokkihahmoni on no Hyena ja Sniper (Sniper, Snape O___o)
Musiikki on todella hienoa ja silloin tällöin musiikki soi päässäni;) Varsinkin dubbaamattomissa Ginga Nagareboshi Gin animessa:) Lopputunnari on aivan ihana.
Ostin Desuconista muutama figuuria jotka ikävä kyllä olivat Weedistä tutut GB ja Kyoshiro..

Olen lukenut Ginga Dendetsu Rikiä ja Ginga Densetsu Orionia mutta kyllä se Gin on paras! >:o Mangaa saa japaniksi lähestulkoon kaikista animekaupoista. (esim. Urumi ja varmaan Omoi)
Muuten Gin fanikrääsä on tosi kallista:o Figuurit maksaa mansikoita. Harmi kun Hopeanuolikauppa suljettii enkä ehtiny ostaa loppumyynnistä sitä lautapeliä ;(

Mutta nyt punainen lanka katosii :o
Jos nyt muutama sana Ginistä. Mangaversiossa on loistavaa kun siinä on nämä ihanat sudet<3 Ne jotka eivät ole mangaa lukeneet niin kannattaa lainata kirjastosta. Itse olen keräilijä ja minulla on kaikki tähän mennessä ilmestyneet pokkarit ja sen sellaista:)
Harmi kun en itse Yoshihiro Takahashia päässyt animeconiin näkemään;( pääsylippukin olisi ollut ilmainen..

Hopeanuoli on ollut todella monelle tärkeä lapsuuden sarja ja ainakin minulle edelleen ylä-asteella tärkeä;)

-ihmissusi-

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
« Vastaus #222 : Lokakuu 13, 2014, 20:51:21 »
Sanonpa itsekin muutaman sanasen Hopsuista.
Katoin ekan kerran ne leikatut versiot 7-vuotiaana iltapäiväkerhossa. Se, mikä mua erityisesti on aina Hopeanuolissa miellyttänyt, oli ne hurrrjan pelottavat tappajakarhut! Akakabuto on ihan mieletön! Vähänkö mä pelkäsin sitä pienenä, aina ku menin nukkumaan ni vejin peiton korviini ja ajattelin, että nyt pitää olla hiljaa, ku se vahtaa mua tuolta ikkunan takaa...

Sit ne vaan unohtu yhtäkkiä. Ne jäi kokonaan pois, enkä vuosikausiin ajatellu niitä. Sit muutama vuosi takaperin mä ihan yks kaks vaan näin Hopeanuolista unta. Tai Akakabutosta oikeastaan. Näin unta, että se oli saanu päähänsä tappaa kaikki montessori-pedagogiikan harjottajat. Ei mitään käsitystä, mistä se sellane uni tuli : D

En oikeen osaa sanoa siihen lempihahmoasiaan paljon mitään... Ben, Akame, Akatora, oisko ne siinä?
Ei ku ei! Voi kauhia, törkeä unohdus! No, nuo oli koirista parhaat, mitä tuossa mainitsin, mutta se todellinen lempihahmo on kyllä ihminen. Sen vuoksi hyvin vähäisessä roolissa. Takeda Kohei! Ihan mieletön hahmo!

Ja siis jos Hopsuja kattoo, ni ehottomasti pelkästään niitä ensimmäisiä. Ei Weedejä tai muita myöhemmin ilmestyneitä, en vaan tykänny. Raaempaa väkivaltaa oli kyllä, mut sit kuitenki semmosta ihme "ei saa tappaa" -lässytystä, mikä ei minusta oikeen sarjan luonteeseen sopinu. Ja mikä pahinta: karhut puuttu!
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Taikaraita

• Revontulisilmä
  • Vuotislainen
  • Pari feeniksinsulkaa juhannuskokkoon.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #223 : Marraskuu 10, 2014, 19:30:08 »
Hopeanuoli on itselle kovin tärkeä sarja. Ei nostalgiasyistä, koska tutustuin sarjaan vasta 14-vuotiaana - meikältä kun kiellettiin lapsena kaikki raa'at sarjat ja leffat - vaan silleen muuten vaan, yksi tärkeimmistä mangoista kuitenkin.

Ihastuin tähän heti, kun pääsin lukemaan - piirtotyyli oli kaunista ja yksityiskohtausta, koirat oli kivasti piirretty, ja muutenkin oli mielenkiintoista seurata Ginin kasvua pikkupennusta Ohun johtajaksi. Hopeanuolen jatko-osa Weed on vielä mieluisampi, juuri nyt mangaahan ilmestyy suomeksi ja loppuu 2016. Siinä Yoshihiro Takahashin tyyli on tosin muuttunut simppelimpään suuntaan, jota moni lukija kommentoi "pallopäätyyliksi."

Näitä legendaarisia VHS-kasetteja olen katsellut vain yhden ja voin sanoa että pahaa teki sen dubin puolesta, mutta monelle se on hyvin legendaarinen, kuten Digimon minulle joka sekin on.. krhm, mielenkiintoisesti dubattu. :D Japanilainen anime on kyllä minullekin tuttu, olen sen pari kertaa katsonut läpi.
Lempihahmojani on monta, mutta suurimmat suosikit taitavat olla Bill, Ben, Smith, Moss, Benizakura, Hakuro, Kurojaki ja Great. Johnista, Akamesta ja Ginistä en pidä juurikaan, mikä tuntuu olevan hirveä synti, sillä suurin osa fanikunnasta vannoo juuri noiden kolmen hahmon nimeen. Weedissä kyllä tykkään aikuisesta Ginistä, mutta Akame ja John eivät ole koskaan päässeet suosikkihahmolistalleni.