Kirjoittaja Aihe: Alfred J. Kwak  (Luettu 5397 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Alfred J. Kwak
« Vastaus #25 : Elokuu 16, 2009, 19:50:15 »
Alfredin 2. tuotantokausi julkaistaan marraskuussa!!!
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #26 : Elokuu 17, 2009, 13:24:29 »
Vaikka nuo monet 90-luvun lastenohjelmat ovat minulle tuttuja, niin tämä ohjelma on kai jäänyt jostain syystä muistini harmaalle alueelle. Eilen sain katsottua yhden jakson, ja olin aivan myyty! Aivan uusia lastenohjelmia en juurikaan seuraa, sillä nämä vanhemmat ovat yksinkertaisesti parempia.

Yhden katselukerran jälkeen sanon, että tämä opettavainen ja hauska sarja saa minut nyt vakituiseksi katselijakseen!
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 05, 2011, 18:21:24 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Elokuu 28, 2009, 14:38:54 »
Tietääkö kukaan mistä netistä voisi ladata tuon suomenkielisen version kaikki jaksot? Tiedän, se on julkaistu DVD:llä ja se tulee telkkarista, mutta ei ole rahaa ostaa (opiskelijabudjetti!) enkä ehdi katsomaan tv:tä silloin kun se tulee (muistaakseni joku älytön aamupäivä-aika)...
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Modera

• Bodari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • We are waiting for you, Coraline
« Vastaus #28 : Elokuu 31, 2009, 16:49:49 »
Tämä sarja ei ole mielestäni lapsille. Liikaa rasismia ja politiikkaa.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #29 : Syyskuu 01, 2009, 22:06:30 »
Tietääkö kukaan mistä netistä voisi ladata tuon suomenkielisen version kaikki jaksot? Tiedän, se on julkaistu DVD:llä ja se tulee telkkarista, mutta ei ole rahaa ostaa (opiskelijabudjetti!) enkä ehdi katsomaan tv:tä silloin kun se tulee (muistaakseni joku älytön aamupäivä-aika)...

Kyllähän noita jaksoja löytyy tuolta netistä, jos vain osaa hakea, mutta noiden linkkien levittäminen täällä on laitonta.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
« Vastaus #30 : Syyskuu 05, 2009, 14:09:10 »
Alfred J. Kwak oli pienenä yksi ehdottomista lempisarjoistani. Osasyy oli varmasti sarjan tunnarissa, jonka mukana lauloin hyvin innokkaasti :) Riemuni oli siis valtaisa, kun Alfred alkoi tänä kesänä uusintana.

Mutta mitä ihmettä! Katsoin pari jaksoa ja suorastaan järkytyin, miten surullinen loppu jaksoissa oli ja miten Alfred-paralle koko ajan kävi niin huonosti ja muut eläimet nousivat häntä vastaan, vaikkei hän ollut tehnyt mitään! o___o Tämä ohjelma olikin paljon rankempi kuin muistin. Ei sitä varmaan silloin lapsena kunnolla tajunnut.

En kyllä tiedä, pystynkö sittenkään seuraamaan tätä sarjaa, jos se on aina yhtä surullinen. ;___; Usein olen myös nukkunut ohjelman ohi, heh.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #31 : Syyskuu 06, 2009, 10:49:21 »
Apua, kamala järkytys, eikö Alfredin pitäisi nyt taas tulla? Tuolta telkkarista se suolti kakkoskanavalta jotain: Jumppaa: Selän hyvinvointi 1. :O Tietääkö kukaan, tuleeko sitä uusintakierrosta enää, vai loppuiko se?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #32 : Syyskuu 06, 2009, 11:40:54 »
Apua, kamala järkytys, eikö Alfredin pitäisi nyt taas tulla? Tuolta telkkarista se suolti kakkoskanavalta jotain: Jumppaa: Selän hyvinvointi 1. :O Tietääkö kukaan, tuleeko sitä uusintakierrosta enää, vai loppuiko se?

Ens viikol tulee taas, mut kello 10.

http://www.yle.fi/etusivu/ohjelmaopas/ohjelma.php?co=tv2&date=20090913&time=1000&l=f&mode=www

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #33 : Syyskuu 06, 2009, 14:16:50 »
Olen katsonut ja tykkään kyllä kovasti - sarjassa 'vanhoja kunnon lastenohjelmia'. Meinaa vain unohtua aina, mutta muutaman jakson olen ainoastaan onnistunut skippaamaan.
Pitäisi kyllä hankkia dvd:llä nuo jaksot, niin ei tarvitsisi nähdä vaivaa, että muistaa katsoa. Ja on muutenkin sen verran hyvä sarja, että olisi kiva omistaa tuo.

Pienenä katsoin kyllä Kwakia ja pidinkin, mutta se ei koskaan yltänyt Kaukametsän pakolaisten tasolle, jota fanitin tajuttomasti silloin.

Tämä sarja ei ole mielestäni lapsille. Liikaa rasismia ja politiikkaa.
Minä sen sijaan olen sitä mieltä, että nämä ovat niitä oikeasti hyviä lastenohjelmia. Miksi lapsille pitäisi suoltaa jotakin mitäänsanomatonta roskaa, jota nykyään tuntuu lastenohjelmatarjonta olevan pullollaan?
Emme me Alfred J. Kwakin, Kaukametsän pakolaisten yms. kanssa varttuneet ole mitään traumoja saaneet tai vastaavaa, vaikka sarjat kyllä paikka paikoin pelottivat pienempänä. Pienenä tuota 'rasismia ja politiikkaa' ei niinkään käsitä kuin myöhemmällä iällä, mikä aiheuttaa sen, että vähän vanhemmatkin saavat sarjasta jotain irti.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #34 : Syyskuu 06, 2009, 15:54:48 »

Ens viikol tulee taas, mut kello 10.

http://www.yle.fi/etusivu/ohjelmaopas/ohjelma.php?co=tv2&date=20090913&time=1000&l=f&mode=www

Okei, no huh huh! =) Ihanaa, mutta pitää herätä vielä aikaisemmin -.- Ei se nyt hirveesti haittaa, kun heräämisrytmi on jo muotoutunut koulujen takia, mutta kesäloman lopuilla oli herätykset kännykässä aina kymmeneltä sunnuntaisin =)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2009, 15:49:47 kirjoittanut Presto »
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Nemorosa

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Syyskuu 14, 2009, 15:29:40 »
Olen katsonut tähän mennessä jokaisen jakson näistä uusinnoista ja kyllä tätä mielestäni kelpaa lasten katsella ennemmin kuin jotain mtv3:n yms. sontaa. Sieltä tulee nykyään jotain ihan ihme sarjoja missä vain räiskitään ja taistellaan ja huudetaan. Ja sitten ihmetellään kun lapset ovat ylivilkkaita. Luojan kiitos noita ei tullut silloin kun itse olin pieni..

En kyllä katsonut Alfredia silloin kun olin pieni, se oli jotenkin pelottava. Tosin ei näissä tähänastisissa jaksoissa ole kyllä ainakaan vielä ollut mitään hirveän traumatisoivaa. Tosin heti kun näin sen alkutunnarin, muistin että siinä oli joku älyttömän pelottava örkki jota pelkäsin, ja niinhän siinä olikin, joku luurankosorminen demoni tai mikä lie. Pelottavaa.. Jotkut muutkin hahmot ovat kyllä kieltämättä aika erikoisen näköisiä, mutta parempi kai se kuin ne iänikuiset pitkäsääriset ja isotissiset keijut vai mitä ne nyt ovatkaan..

Ihan hyviä opetuksia ja elämänohjeita sarja mielestäni sisältää. Alfred ainakin on suvaitsevainen ja ystävällinen kaikille ja selvinnyt hyvin elämänsä ongelmista. Pidän siitä että lastenohjelmissa ei aliarvioida lapsia ja esitetä vain jotain aivotonta höttöä, vaan että sarjoissa käsitellään ihan oikeita asioita ja ongelmia. Vanhemmillekin on mukavampaa katsella lapsiensa kanssa ohjelmia joista hekin voivat nauttia.

Poissa Modera

• Bodari
  • Vuotislainen
  • We are waiting for you, Coraline
« Vastaus #36 : Syyskuu 14, 2009, 20:11:49 »
Eikö kukaan suojele tai välitä enää lapsista! ::S:S::S:S:S:S:S

Kun tälläistä on tvssä. Sama juttu jos diktaattorit korvattaisiin hitlerillä ja juutalaisia tapettasiiin lasten silmien edessä. Liian poliittinen ja rasistinen ohjelma

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #37 : Syyskuu 15, 2009, 18:32:00 »
Eikö kukaan suojele tai välitä enää lapsista! ::S:S::S:S:S:S:S

Kun tälläistä on tvssä. Sama juttu jos diktaattorit korvattaisiin hitlerillä ja juutalaisia tapettasiiin lasten silmien edessä. Liian poliittinen ja rasistinen ohjelma

En kyllä ymmärrä tuollaista käsitystä... itse katsoin Alfredia pienenä, ja se on yksi parhaista ja muistettavimmista lastenohjelmistani! En minä ainakaan silloin tajunnut kunnolla, että sarja kertoi natseista ym. historian ja politiikan sotkuista, mutta tajusin, että sarjassa on sisältöä, jota on nykyajan sarjoista turha etsiä. Joko ne ovat sitä roska-animea, jossa vain tapellaan ja räiskitään, tai jotain ylitsevuotavan ällöttävää ja siirappista Pupu Tupunaa, josta en lapsenakaan pitänyt. Ei kannata aliarvioida tai vähätellä lapsai, saati luulla, että he ajattelisivat samalla tavoin kuin aikuinen.

Bratzit ym. seksistiset "lasten"ohjelmat sitä vastoin pitäisi kieltää!
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.