Kirjoittaja Aihe: Kummallisimmat mainokset TV:ssä vol. 2  (Luettu 77769 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Carlos

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • LiveJournal
Vs: Kummallisimmat mainokset TV:ssä vol. 2
« Vastaus #225 : Syyskuu 14, 2009, 18:57:33 »
Minun lempparini noista Soneran numerohakumainoksista on ehkä se matkalla Stadissa, jossa joku arpinaama puhuu niin paksua slangia, ettei kysyjä ymmärrä ohjeista mitään.

Nyt ovat menneet mainoseurot hukkaan, mainos on nimittäin Fonectan eikä suinkaan Soneran. ;)

Mutta nuo mainokset ovat tosiaan pääosin ihan onnistuneita. Edelleen parhaimmistoa ovat kuitenkin DNA:n mainokset eikä Saunalahtikaan kauas jää. Sen sijaan Tele Finland on kammottava kokonaisuus mainoksia myöten. Elokuvateattereissa yhtenään pyörivä pätkä on uskomattoman ärsyttävä.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #226 : Syyskuu 14, 2009, 20:43:39 »
Se nykyinen Danonino mainos on ihan hyvä. Se missä pikku lapset ovat niin kuin "luokkaretkellä" jossain Dinosaurus museossa. En tiedä miksi se on niin hyvä, ehkä se johtuu siitä että se mainos on niin söpö, kun siinä ne kaksi poikaa puhuvat Danoninosta ja dinosauruksien luista. :D

Huonoja mainoksia on vaikka kuinka monta esim. Paula-lehmä vanukas. Ärsyttää kun ne lapset laittavat ne aurinkolasit niin päähän.

Tuo Danonino-mainos on kyllä ihana!
"Ei niil ollu kauppoja."
"Ei tarvinnukkaa. Danonino tulee lehmästä!" (miljoonia vuosia sitten)

Ja minäkin inhoan tuota Paula-vanukkaan mainosta. Luen saksaa, joten olen jo tottunut siihen, miten tyhmältä se kieli kuulostaa, mutta menkääpä vaikka YouTubesta katsomaan alkuperäinen saksankielinen versio, niin kyllä raivostuttaa. Vaikkei duppaukset edes mene päin persusta, niin silti se on tosi ärsyttävä.

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Kuuhulluus iski
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #227 : Syyskuu 15, 2009, 17:39:19 »
Mua ottaa pottuun se Danonen vai minkä olikaan "pikku nälkä"-mainos.
 Tai siis kun se mies istuu siinä sohvalla katsomassa telkkaa, ja sitten siihen yhtäkkiä sen viereen ilmestyy joku otus nimeltään "pikku nälkä". Voi hyvänen aika, ja kun se ötökkä pitää sellaista ihme "mussutus" ääntä. Ja se on sinapinvärinen, yök. Menee ruokahalu aina kun näkee sen mainoksen. Ja kun se örvelö sitten imautuu sinne sohvan sisuksiin, säälin sohvaa. En minä haluaisi olla sisuksissani jokin sinapinkeltainen mutanttisammakko, tai mikä se sitten onkaan. Yök.
 Ja ne kaikki ryppyvoidemainokset ärsyttävät myös. Tai siis, kun siihen tulee joitain ihme dna-ketjuja pyörimään, joitain kaaviokuvia ja niitä ennen/jälkeen kuvia. Tulee vaan väkisinkin mieleen että kuinka paljon niitäkin kuvia on muokattu tietokoneella...
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

Poissa Rasta

• Ennustaja-akka
  • Vuotislainen
  • Got a smile on my face, but I'm recking the place
« Vastaus #228 : Tammikuu 26, 2010, 17:01:47 »
Minä rakastan sitä pikku nälkä mainosta! Aivan ihana! Ja se nälkäkin on niin suloinen! ^^
Kuitenkin, vihaan sitä saunalahti mainosta, sitä uusinta missä mies menee ennustajalla ja kysyy:

"Tiedätkö, mistä näitä senttejä oikein tulee?"
Nainen katsoo palloon.
"Tiedän."
"No?"
"En kerrrrrro."

Niin monta asiaa ärsyttää tuossa mainoksessa. Esim. Miten tuon pitäisi mainostaa saunalahtea?? Ja ensimmäisissä mainoksissahan he kertoivat: saunalahdelta tietenkin! Nyt he vain veivät sen liian pitkälle! Eihän siinä ole mitän järkeä enää.

Ja se paula-vanukas mainos.. aaarrrggh! Se ensimmäinen oli ok jäi tosin ania soimaan päähän. Mutta se uusi, missä he räppäävät. GGRRR. >:(   
Myy, miten sinä pääsit sisään?? -Muumipeikko
Ovesta, tollo! -Pikku Myy
Ovesta??! -Muumipeikko

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #229 : Helmikuu 02, 2010, 16:40:27 »
Se tupakoinninlopettamismainos on tosi ällöttävä.
Siis se, missä suu lähtee liikkeelle, liikkuu kaulassa, kädessä ja pöydällä.
YÄK!
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #230 : Helmikuu 05, 2010, 21:11:25 »
Se tupakoinninlopettamismainos on tosi ällöttävä.
Siis se, missä suu lähtee liikkeelle, liikkuu kaulassa, kädessä ja pöydällä.
YÄK!

Se on ihan kamala! En edes tiedä, miksi se on niin inhottava, mutta mua alkaa etoa, kun se suu on siinä kaulan kohdalla. :S

Elisan mainos, jossa se mies esittelee maatilansa välineistöä Elisan miehelle ja vähättelee kaikkea, kun toinen kehuu, on aivan paras! Tietysti loppu on aivan hulvaton, kun mies meinaa vähätellä Elisan verkkoyhteyksiä ja ruutuun pomppaa "on se" -teksti. xD Jotenkin vaan muhun iskee toi.

Poissa Carlos

• Vuotislainen
    • LiveJournal
« Vastaus #231 : Helmikuu 05, 2010, 21:37:51 »
Elisan mainos, jossa se mies esittelee maatilansa välineistöä Elisan miehelle ja vähättelee kaikkea, kun toinen kehuu, on aivan paras! Tietysti loppu on aivan hulvaton, kun mies meinaa vähätellä Elisan verkkoyhteyksiä ja ruutuun pomppaa "on se" -teksti. xD Jotenkin vaan muhun iskee toi.

Paitsi ettei hän meinaa vähätellä niitä vaan sanoo juuri sen mitä tekstikin, eli "on se" tai "joo, on se". En ymmärrä miksi se on leikattu niin typerästi, että sanoista on melkein mahdotonta saada selvää. Vitsi on siis siinä, että hän vähättelee kaikkea, mutta Elisan verkon kattavuutta hänkään ei voi vähätellä.

//edit: Piti nyt käydä vielä erikseen YouTubesta katsomassa ja ei vuorosanoista kertakaikkiaan saa kunnolla selvää, joten arvaamiseksi menee. Se on kuitenkin varma, että hän ei sano sitä mitä muiden kohdalla eli "no emmä nyt tiedä...". Ja jos vielä huomioidaan, että noiden parin sanotun sanan jälkeen hän on viemässä kännykkää korvalle, niin on selvää, ettei hänen lausettaan ole leikattu kesken vaan nuo sanat ovat vastaus kokonaisuudessaan. Pitäydyn siis omassa tulkinnassani.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2010, 21:43:38 kirjoittanut Carlos »

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #232 : Helmikuu 09, 2010, 19:12:39 »
Cillit bang. WHuhuuu!
suomeksi puhuttu mainos, Nyt myös SUOMEKSI DUBATTUNA :DDD
mitä JÄRKEÄ on dubata jo valmiiksi suomea puhuva jätkä ;DD,D 8D

Ja sitten ... se ... nicorette(whatever)mainos, jossa se suu lähtee pakoon pahanmakuista nikotiinipurkka. 8D
tälle ollaan hihitelty, kun vanhemmat suurinpiirtein oksentavat nähdessään...
kieltämättä hieman ällöhän se on, mutta aikaa ei ole tuhlattu tuommoisellekkaan pätkälle ollenkaan.
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #233 : Helmikuu 12, 2010, 20:34:41 »
Kyl minä niin rakastan Durexin kortsumainosta, jossa on niitä ilmapallokoiria (lieneeko kumeista tehty), jotka alkavat harrastella jotakin jännittävää aika monessa eri asennossa ja kohta sinne tulee kolmaskin koira ja siitähän hieno kolmenkimppa syntyy! Linkitin joskus tähän YouTube-version, mutta koska niitä ei saakaan laittaa, niin käykää itse katsomassa. Aivan paras. :DD

//Ja kyllähän siinä Elisan mainoksessa se aloittaa sanomalla "No emmä ny," ja sitten tulee "On se" -teksti.

Poissa Carlos

• Vuotislainen
    • LiveJournal
« Vastaus #234 : Helmikuu 12, 2010, 21:18:34 »
//Ja kyllähän siinä Elisan mainoksessa se aloittaa sanomalla "No emmä ny," ja sitten tulee "On se" -teksti.

Tarkoittanet nyt myöhemmin tullutta mainosta, jossa mainostetaan myös Saunalahtia, siinä tosiaan sanotaan selvästi noin. Mutta alkuperäisessä maatilamainoksessa hän ei ehdi puhua kuin parin tavun verran ennen kuin teksti tulee. Sen verran joudun syömään sanojani, että on mahdollista, että hän sanoo "no em...", mutta omat korvani kuulevat ässän tuonne väliin, viimeinen kirjain kuulostaa eeltä ja ensimmäinen sanakin kuulostaa harvinaisen oudolta ollakseen "no".

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #235 : Kesäkuu 10, 2010, 14:27:54 »
Lääke mainokset ovat aika kummallisia,

esim Zadident (tai jotain sinne päin), siinä lauletaan jotain sen vaikutuksista ja käyttö tarkoituksista

toinen esimerkki on Zon-geeli, joka ei ole oikeastaan kovin kummallinen, mutta siinä on joku onnistunut epäonnistumaan: ensin mies sanoo "Kun niskaani ja hartioihin koskee käytän Zon-geeliä" ja näytetän kuvaa jossa mies hieroo kyseistä ainetta lantioonsa :D

ja sitten on vielä yksi, joka ei ole lääkemainos
se on joku Jelly Polly Pop (tms.) siinä lauletaan: On meillä hauska jelly, tuo jelly polly pop...(loppua en muista), mutt ihan sika ärsyttävä ja outo
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2010, 14:40:02 kirjoittanut Azze »
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #236 : Kesäkuu 10, 2010, 15:56:05 »
Mäkin hampurilais-mainokset on vaan niiii-iin läppiä "Jarmo mikä toi on?"  "Euron juusto"
Sitten se uudempi on myös läppä
"Kersantti Jarmo, mikä tuo on !?"
"Kahden euron hampurilainen, herra everstiluutnantti!"

Mutta sitten tämä Estrellan "erityisen hyvää"- mainos en ymmärrä joku poitsu pelaa Boxia sitten se syö sipsin ja näkee kuoropojat seuraavalla kerralla se näkee perunapojat perunapellolla ja tyttö näkee koiran ja hevosen ja täh? Joo ihan seko mainos ei kukaan vois selittää mulle?

salainensalatalo

• Ankeuttaja
« Vastaus #237 : Kesäkuu 11, 2010, 17:12:38 »
Olen valittanut tämän mainoksen paskuutta varmaan jo uiseammalle sivulle, mutta antaa tulla sitten tännekin.
Eli joku vanha kääpä naisihminen, joka on ilmeisesti hammaslääkäri, tai ainakin erittää sellaista, puhuu hammastahnasta. Mainos on kuvattu käsivaralla ja kuvaaja ei ole ilmeisesti koskaan aiemmin pidellyt kameraa käsissään. Huonosti meikattu hammaslääkärinainen ei edes katso kameraan puhuessaan vaan tuijottelee seinille, lukien sieltä ilmeisesti vuorosanoja. Niistä on kai tehty graffititaidetta sisätiloihin. Välillä kuva rajataan naisen silmiin, ikään kuin niillä muka olisi jotain tärkeää sanottavaa. Lopuksi kuvataan hammastahnatuubia lasissa, joka on luultavasti lähempää katsottuna täynnä sormenjälkiä. Ainakaan kuvaajan palkka ei ole varmaan päätä huimannut.

Poissa naskalihammas

• Hipsunhapsu
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #238 : Kesäkuu 12, 2010, 00:15:18 »
Jimiltä tuli Liian seksikkäät mainokset - niminen ohjelma, jonka aikana tuli kyllä hajottua muutamaan kertaan ;D

Lempparini oli sellainen mainos jossa oli joku pikkupoika joka oli mukamas se Kauhu Keittiön heebo ja huusi äidilleen, en osaa selittää mutta mahtava ohjelma oli ;)

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
« Vastaus #239 : Kesäkuu 12, 2010, 10:31:19 »
Ja sitten tuli mileen vielä tämä Arlan mainos, jossa nainen tekee salaatti ja mies on koneella. Nainen saa viestin ja menee pesukoneeseen, josta tulle saukko ja kun hän on mennyt pesukoneen läpi hän nousee, jonnekkin ihme paikkaaan.

Aika hämärä mainos :P
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #240 : Kesäkuu 13, 2010, 19:15:45 »
Mutta sitten tämä Estrellan "erityisen hyvää"- mainos en ymmärrä joku poitsu pelaa Boxia sitten se syö sipsin ja näkee kuoropojat seuraavalla kerralla se näkee perunapojat perunapellolla ja tyttö näkee koiran ja hevosen ja täh? Joo ihan seko mainos ei kukaan vois selittää mulle?

Ainakin tuon perunapellon ymmärrän, sillä sipsithän tehdään perunoista. Muissa ei mielestäni ole mitään järkeä. BTW, tätä mainosta on lyhennetty, ennen se näkyi kokonaan, nyt siinä on vain se kuoro-osuus... liekö asiaan vaikuttanut se Erittäin kaksimielinen pehmolelu-osuus, jossa kaksi pehmolelua on peräkkäin tytön ajatuksissa ja nytkyy erittäin epäilyttävästi? xD

Arbutin maksaläiskänestomainos on pelottava. Siinä tuijottaa erittäin ahdistavasti joku nainen kuvaruutuun zoomattuna noin miljoona kertaa ja maksaläiskät vaan ilmestyvät sen poskille (edelleen nainen vain tuijottaa ja hymyilee)... hrr, pelottavaa.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #241 : Kesäkuu 15, 2010, 18:38:44 »
Minun "suosikki" mainoksekseni on se Granniosan mainos, jossa se hevimies laulaa. Se on vain jäännyt päähän soimaan ja sitä tulee naureskellen laulettua isän kanssa. Uudesta ooppera-versiosta en pidä.

GRANNIOOSA MASSIIVI!!!
Pizza-perjantai!
Pizza uuniin ja festarit voi alkaa.
Maku-perjantai!
On niin hyvää, ettei malta oottaa...
Pizza-perjantai!
Sen mun kieleni solmuun saiaiai! Granniosa pizza-perjantai.
GRANNIOSA!!

(Joo saatto olla virheitä)

Välillä tulee kyllä repeiltyä sille mainokselle, jossa ne pikkupojat leikkii nillä "hirviöillä" kilpaillen siitä, kumpi on vahvempi ja lopulta tyttö tulee paikalle näiden hirviöiden äidillä, joka käskee niitä välillä syömään.

"Tää just syö laaserii. Tää saa siit VOIMAA!!"
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #242 : Kesäkuu 16, 2010, 10:41:18 »
Ja sitten tuli mileen vielä tämä Arlan mainos, jossa nainen tekee salaatti ja mies on koneella. Nainen saa viestin ja menee pesukoneeseen, josta tulle saukko ja kun hän on mennyt pesukoneen läpi hän nousee, jonnekkin ihme paikkaaan.

Aika hämärä mainos :P

Tästä näin vielä sellaisenkin, että tyttö meni lelulaatikostansa johonkin jonkin majavan perässä. Sekin oli varmaan Arlan mainos.

Mutta pahin on Halpa-Hallin Grillikesä -mainos! Se menee jotenkin "grillin grallin gralla, hyvää on se vallan" jne. Kauheinta pitkään aikaan, pääni meinaa räjähtää aina kun se tulee, aaaaaaah.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #243 : Tammikuu 01, 2011, 17:21:59 »
Tällä hetkellä eniten teeveessä ärsyttää mäkkärin yksi mainos. Siinä on kolme miestä, joista yksi painii karhun kanssa. Siinä on joku "väliaika" et se painija saa syödä jotain hampurilaista siinä tai juoda limsaa tms. Sen jälkeen se mies menee takaisin painimaan, ja se toinen mies kysyy toiselta että:

- Arvaas monta prosenttia näissäkin sataprosenttisissa naudanlihapihveissä on naudanlihaa?
- Sata?
- Oikein! (en oo tosta viimesestä iha varma)

Siis joo, miten se karhu ja se painija liittyy siihen mainokseen mitenkään?!

Ja lisäksi ne pelimainokset, joissa koko perhe pelaa yhdessä Wiitä tai jotain uutta playstation peliä niin ne on kyllä maailman epäaidoimpia mainoksia. Varmaan vanhemmillaonkin aikaa kauheasti pelata lasten kanssa yhdessä jotain pelejä.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2011, 18:06:42 kirjoittanut Miss Zora »
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Cobb

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #244 : Tammikuu 01, 2011, 18:12:54 »
Tällä hetkellä eniten teeveessä ärsyttää mäkkärin yksi mainos. Siinä on kolme miestä, joista yksi painii karhun kanssa. Siinä on joku "väliaika" et se painija saa syödä jotain hampurilaista siinä tai juoda limsaa tms. Sen jälkeen se mies menee takaisin painimaan, ja se toinen mies kysyy toiselta että:

- Arvaas monta prosenttia näissäkin sataprosenttisissa naudanlihapihveissä on naudanlihaa?
- Sata?
- Oikein! (en oo tosta viimesestä iha varma)

Siis joo, miten se karhu ja se painija liittyy siihen mainokseen mitenkään?!

Se tyyppi sanoo: ''Tasan sata!''. Ja McDonald's on tuolla painijalla ja karhulla varmaan tarkoittanut sitä, että kun painija käy syömässä hampurilaista, hän saa lisää voimaa ja pärjää karhulle. Aluksihan se mies oli ihan alakynnessä. Tällä haetaan ilmeisesti sitä, että hampurilainen auttaisi jaksamaan.
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #245 : Tammikuu 01, 2011, 18:19:11 »
cobb kiitti,
mä en hiffannu yhtään mitä se meinas koko mainos :D
   herra x lähtee tyyppien y ja v kanssa metsään ja kysyvät siinä herra X:ltä kysymyksiä, kun tämä tappelee karhua vastaan :D
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Cobb

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #246 : Tammikuu 01, 2011, 18:29:12 »
cobb kiitti,
mä en hiffannu yhtään mitä se meinas koko mainos :D
   herra x lähtee tyyppien y ja v kanssa metsään ja kysyvät siinä herra X:ltä kysymyksiä, kun tämä tappelee karhua vastaan :D

Ole hyvä. Mutta, ärsyttävä mainos, en tiedä, tuleeko se enää, on Colgate-mainos, jossa jollain miehellä on pieni ''koju'' kauppakeskuksessa, jossa hän antaa ihmisille näytteitä uudesta Colgate-hammastahnasta. Se nainen on ärsyttävä: ''Kuinkaaaaaa seeee toimii?'' Ketä nyt oikeasti kiinnostais joku hammastahnan toiminta (paitsi ehkä hammasalalla olevat, esim. hammaslääkärit jne.) ja oli kyllä niin juonessa mukana tuo nainen, ettääh... Tämäkin mainos on dubattu ja kirsikka kakun päälle mainoksen ärsyttävyydessä on lopun ''Se vaikuttaa heti! *ärsyttävää naurua*.'' ARRRGGHHH... >:(

Legolas sanoi:

Talouspaperimainos (Mikä lie Lootus Emilia :D)
"Isi mihin tää kaikki vesi oikein katoo?"
"Katsohan näitä imutaskuja. Ne on valtavia. Koska niiden sisällä on piilossa satoja pieniä elefantteja! Elefantit upottavat kärsänsä veteen ja imevät sen silmän räpäyksessä!!!"

Lievästi sanottuna voihan nenä, mitä pajunköyttä vanhemmat syöttävät lapsilleen. Ajattelevat, että ''Kyllä nuo lapset uskovat sitten kaiken! Noh, pelkkiä taaperoitahan ne vasta ovat.''
Olen ajatellut, että kun pojan isä sanoo: ''Siinä on syy, ymmärrätkös?'', niin facepalm pojalla. :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2011, 12:18:35 kirjoittanut Cobb »
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #247 : Tammikuu 01, 2011, 18:36:38 »
Gräh. Tuli yhtäkkiä mieleen se Activian jotain puoli vuotta sitten TV:stä tullut mainos (nimet hatusta vedettyjä):

Kaksi toisilleen tuttua naista tapaa ravintolassa.
"Hei Anna!"
"No moi Päivi! Miksi ihmeessä olet pukeutunut säkkiin? o___O"
"No kun alkaa turvottaa kun syö vähänkin tukevaa ruokaa. :<<<<"
"Hei, mulla on tohon just sopiva apu. Sen nimi on Activia. *leveä virnistys*"
*jotain epäaitoa tietokonemiksattua mahan kutistumista luonnottomiin mittoihin ja mainos loppuu*

Murha.

//"Hei, olen Jarmo. Ja tässä on hyvä ystäväni kahden euron tuplajuustohampurilainen. Waaau!" :"D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2011, 10:04:31 kirjoittanut Presto »
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
« Vastaus #248 : Tammikuu 06, 2011, 00:50:51 »
Telkasta tuli yhtee aikaa mainos, jossa pikkupoika istuu terassilla syömässä ja kaataa vahingossa maidon tms. ja norsu ryntää aidan läpi putsaamaan. Seuraavaksi poika on uudestaa terassilla ja pudottaa siihen tahalla jätskit, mut isä ryntää keittiöö ja heittää äidille paperia ja äiti pyyhkii jätskin pois ja norsu lähtee

Ja sitten se saunalahden mainos: joku mies ja joku köyhä pelaa peliä jossa liikutellaa kuppeja ja pitää seurata kupin alla olevaa juttua(lyhennän nyt vain jk ja jm :D)

Jk: anna minulle sinun raha, jos sinä löytää sinun raha sinä pitää sinu raha, jos sinä et löydä minää saa sinu raha. Katso tarkkaan. Onko tällää, ei ole täällä, onko täällä, ei ole täällä. Yksi. Kaksi. Kolme. Missä sinu raha?
Jm: nostaa kupin ja kupista tulee kasa senttejä
Jk: nostaa loput kupit ja kysyy hölmistyneenä: mistä naita senttejä oikein tulee
NO SAUNALAHDELTA TIETENKIN!

Poissa trixie

• pallomereen piiloutunut
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ChaserDraconish148
« Vastaus #249 : Tammikuu 06, 2011, 01:08:10 »
päässäni on soinut taukoamatta subin 007 elokuvien mainos, jonka laulaa martti servo.

"james bondi
james bondi
sille tarjoo seuraa
tumma sekä blondi..."

jotenki noin se menee...
Ja kaiken lisäksi se martti servon "tanssi" siinä videolla on piirtynyt verkkokalvoilleni...
"kun taivaalle ilmaantuu kaksi neptunusta, se on varma merkki siitä, että syntyy rillipäinen kääpiö, Harry..."