Kirjoittaja Aihe: Nettirutiinit  (Luettu 60017 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: AccioQuill137
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Nettirutiinit
« Vastaus #200 : Lokakuu 28, 2008, 13:37:25 »
Koneen avattuani käyn katsomassa sähköpostit, sitten päivän horroskoopin ja muutaman päivälehden nettisivut. Seuraavaksi yllätys, yllätys
Sitten suuntaa tieni tänne Vuotikseen ja tämä sivusto jää yleensä koko ajaksi auki, kun netissä olen,
Eräs pelifoorumi on myös auki lähes koko ajan. Opiskelutehtävien takia tulee googletettua paljon ja seikkailtua milloin milläkin sivustoilla. Joskus löytyy mielenkiintoisia juttuja,joiden parissa saattaa vierähtää tovi jos toinenkin, vaikka ne eivät edistäisikään opiskelua.
Muutaman kerran viikossa käyn lukemassa oman kotikaupungin sivuilta päätöksentekoon liittyviä pöytäkirjoja.Tietääpähän mitä kotikulmilla on tapahtunut tai pitäisi tulla tapahtumaan.

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #201 : Lokakuu 28, 2008, 15:33:26 »
Jep, rutiinit löytyy.

Ihan ekaksi aukaisen Nintendon Suomi-foorumin jonka kahlaan nopeasti läpi ja katon mahdolliset videot Youtubesta. Kirjoittelen viestejä tai kirjoitan ylös, mihin pitää vastata, sillä ekalla "kierroksella" en yleensä käytä aikaa moiseen.
Sitten suuntaan NintendoClubiin, hyvin samalla tavalla toimin kuin NOF:issakin mutta huomattavasti nopeammalla temmolla. Paitsi jos Spesiaaleihin on tullu uutta :P
Siitä Resettiin, jonka selaan nopeasti läpi.
Sitten tänne ja tämänkin selaan nopeasti läpi ja saatan vastata aiheisiin. Yleensä Vuotis jää välilehdelle nro 2 ensimmäisellä kierroksella.
Sitten galleriaan josta katon lähinnä kommentit ja omat yhteisöt.
Sitten vaan surffaan vapaasti ja pidän kolmesta kuuteen välilehteä auki joita selaan silloin tällöin surffauksen välissä.
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

Poissa emwt

• Hovisäätäjä
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko vai Luihuinen?
« Vastaus #202 : Lokakuu 28, 2008, 18:25:52 »
Rutiineja hyvinkin. Kun menen koneelle, käyn ensin foorumit läpi(Vuotis, Fini, Kesyrottayhdistys). Sitten jään surffailemaan niiden välille ja teen samalla sitä, mitä varten koneelle tulin, esim kouluhommia(jotka ei yleensä hirveästi edisty kun lukee ficcejä yhtä aikaa).
Kaiken säätämisen keskipisteessä.

Poissa Mistrel

• Revontulihäntä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #203 : Lokakuu 28, 2008, 18:49:49 »
Itselläni yleensä ensimmäisinä aukeavat Vuotis ja Fanfiction.net, jotka normisti jätän taustalle auki jatkaessani matkaani esim. Finiin. Koulun sähköpostin käyn myös usein katsomassa, vaikkei sinne koskaan mitään muuta kuin SLL:n tiedotteita tulekaan. Lisäksi silloin tällöin pitää käydä kurkkaamassa mitä BB:ssä tapahtuu ja poiketa Kontu.infoon :)
"Koskaan ei huomata, mitä on tehty, vaan miten paljon on vielä tekemättä." - Marie Curie

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #204 : Lokakuu 30, 2008, 13:37:37 »
Mun nettirytmi on tullut aivan alitajuisesti, enkä rituaalia enää osaa muuttaa ollenkaan :D se menee siis näin:
Ekana netin yhistettyäni katon Messengeristä paikallaolijat, ja jos kukaan ei ala ensimmäisenä puhumaan minulle, jätän asian sikseen. Sitten siirryn IRC-Galleriaan ja katson kommentit ja mahdollisesti vastaan niihin, jonka jälkeen käyn lukemassa Iltalehden ja Ilta-Sanomien horoskoopit ja uutiset. Sen jälkeen Gmailin sähköposti. Sinne harvoin tulee mitään, joten joskus jätän tämän kokonaan välistä.
Gmailin jälkeen käyn Tilannehuoneessa katsomassa onko lähistöllä tapahtunut onnettomuuksia yms, ja vasta sitten palaan Galleriaan kyttäilemään kommentteja ja aloitan keskustelut Messengerissä. Tylsyyden tullen tulen sitten tänne Vuotikseen.
Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #205 : Lokakuu 30, 2008, 16:33:29 »
Minulla on aina selvä kaava;

Ensin avautuu aloitus-sivuni, joka nyt sattuu olemaan se MSN:n pääsivu. Sieltä nään joitakin uutisia yms.
Sitten avaan järjestyksessä ensin Vuotiksen, Finin ja lopuksi YouTuben. Avaan aina uuden välilehden ja poukkoilen sitten näiden kolmen sivun välillä. Yleensä avaan myös neljänne  välilehden jota sitten käytän vapaaseen surffaukseen netissä.

Yleisesti vain kiertelen vuotiksessa/luen ficcejä finissä (joka alkaa pian olemaan yleisempää kuin vuotiksen käyttö) ja kuuntelen samalla musiikkia YouTubesta. Hyvin yksinkertaista ja tämän teen aina. Hyvin ruutiininomaista toimintaa, mutta se toimii hyvin;)

-Feen
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Evilheart

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Taivaskiiturit, neiti kapteeni
« Vastaus #206 : Lokakuu 30, 2008, 17:37:31 »
Järjestys vaihtelee vähän siihen riippuen, tiedänkö jossain näistä olevan jotain varmasti uutta ja minulle kuuluvaa.

Jokaikinen kerta kahlaan läpi foorumiropet, joissa pelailen, sekä HP-fanit/ Vuotis joita tottakai kyttään.
Mese on poikkeuksestta päällä ja Youtubesta videoita tulee katseltua melko paljon.
Myös Larp.fi ja tulevan seuraavan pelin nettisivut pitää käydä katselemassa.
Ystävien blogit jokatoinen päivä vähintää käydään lukaisemassa, jotta pysytään kaukana asuvien päivässä mukana ^^
I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Poissa Modera

• Bodari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • We are waiting for you, Coraline
« Vastaus #207 : Lokakuu 30, 2008, 17:40:42 »
Firefox auki, Vuotis, ja YouTube auki, lisäksi mese, Ja yleensä käyn läpi kaikki Potterfanit, HP-Fanit, Kylä, Aiedsfield arms.... Mutta usien nuo neljä ekaa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2008, 21:22:20 kirjoittanut Modera »

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #208 : Marraskuu 12, 2008, 15:36:12 »
Ensimmäisenä Internetin ihmeelliseen maailmaan astuessani silmilleni räjähtää HP-fanien etusivu, koska olen laittanut sen aloitussivuksi. Sieltä katson uutiset, jos niitä on tullut uusia, ja sitten saatan vilaista vieraskirjaa, josko siellä olisi jotain kiinnostavaa. Sen jälkeen kirjaudun Vuotikseen, josta tarkistan ensimmäisenä mahdolliset miittitöpöt ja yksityisviestit. Yleensä jätän Vuotiksen auki yhteen välilehteen, jos saan yllättävän inspiraation kirjoittaa jotakin tänne.

Kun nämä Potterpaikat on koluttu, saatan käydä sturmunddrang.fi:ssä katsomassa, josko olisi jotain uutta. (Varsinkin tässä uuden levyn ilmestymisen alla on tullut siellä seilattua mahdollisten uusien singlejen ja muiden toivossa.) Joskus käyn myös katsomassa Popgramista Sturm und Drangin keikat ja uudet bändipaidat/muut. Sieltä ponnahdan kyseisen bändin foorumille, joskus vain tarkistamaan yksärit ja keikkatöpön, mutta jos on oikea fiilis, jään sinne palloilemaan ja kirjoittelemaan turhuuksia.

Minäkin harrastan tuota välilehtisurffailua, yleensä yhdessä välilehdessä on auki Vuotis, toisessa saattaa olla SuD-foorumi, ja kolmannessa usein YouTube, josta kuuntelen musiikkia. Mese saattaa olla myös auki, jos jaksan jutella kavereiden kanssa.

Tässäpä minun nettirutiinini. Yleensä en muuta teekään netissä kuin pyörin näissä paikoissa.

//Ja nyt seuraa päivitys: nettirutiinini yli kaksi vuotta myöhemmin.

HP-fanit edelleen aloitussivuna, ja sieltä tulee juuri nuo uutiset tarkistettua. Vieraskirjaan en itse asiassa ole kurkannut piiiiitkiin aikoihin. Sieltä sitten suunnistan joskus Vuotikseen, missä tarkistan juuri tuon miittiosaston ja lukaisen yksärit, jos niitä sattuu olemaan (mikä olisi ihme ja kumma). Joskus saatan jotain kirjoitella tai lueskella.

Seuraavaksi Vuodatukseen. Katselen, josko etusivulla näkyisi kiinnostavan oloisia blogeja, kirjaudun sitten sisään ja alan käydä läpi seuraamieni blogien päivityksiä. Siinä voi mennä tovi, jos en ole ollut koneella vähään aikaan. Jos viitsin ja jaksan ja omaan jotain tärkeää sanottavaa, kirjoitan blogiani. Vuodatuksen jälkeen Bloggeriin ja uusien päivitysten läpikäynti sielläkin; siellä tosin en kirjoita itse, koska koen Vuodatuksen paljon helpompikäyttöiseksi kaikkine ongelmineen ja mainoksineenkin.

Joskus saatan avata YouTuben taustalle musiikin takia tai jumittua katselemaan esimerkiksi charlieissocoolliken videoita tai Alex Reads Twilightia. Mesessä en ole jaksanut enää oikein oleskella, joten se on harvemmin auki.

Ja Facebookille sanon jyrkän ein!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2011, 16:22:11 kirjoittanut Lorainne »
Using the "are we", are we?

Gretel

• Ankeuttaja
« Vastaus #209 : Toukokuu 03, 2009, 18:31:59 »
Minulla on jopa häiritsevän tarkka järjestys kaikelle mitä teen avattuani tietokoneen.
Ensimmäiseksi avaan ainakin viisi tai kuusi nettiä, ja näpsäytän itseni IRC-galleriaan, rakkausrunot.fihin, youtubeen, tänne vuotikseen ja yleensä myös liramaan, olen koukussa uusien biisien löytämiseen sanoitusten kautta.
Ensin gallerian ja rakkausrunojen kommentit. Sitten joku hyvä biisi soimaan. Sen jälkeen vuotiksen uudet viestit, jonka jälkeen muuttuu vapaammaksi. Mese on miltei aina auki, ja keskimäärin viisi keskustelua käynnissä.

Jokaisella sivustolla on myös tietty järjestyksensä.
Galleriassa ensin kavereiden uudet merkinnät, sitten uudet kuvat, ja yhteisökommentit ennen varsinaisia kommentteja.
Rakkausrunot.fissä ensin tarkistetaan suosikkirunoilijoiden mahdolliset uudet tuotokset, ja sen jälkeen arvostelut.
Vuotiksessa uusien viestien katsominen menee siinä järjestyksessä, että ne jotka kiinnostavat vähiten katsotaan ensin, ja parhaat viimeisenä.

Kun jokapäiväiset sivustot on katsottu, teen pakollisia kouluhommia tai kirjoitan ficcejä. Itseäni rutiinit ärsyttävät suuresti, koska en opi irrottautumaan niistä millään :P

Poissa Storithiana

• käärmenainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #210 : Toukokuu 03, 2009, 19:33:01 »
Kun avaan netin, foorumiaddiktina tsekkaan ensin La Forksin, FiFin, Vuotiksen ja Raindrops on Rosesin. Sen jälkeen tsekkaan Vampireloven (vanha tapa, en pääse siitä eroon vaikka ei tämä tärkeä ole) ja sähköpostin. Sitten, fiiliksen mukaan, avaan Irc-gallerian tai kirjaudun meseen (koneeni on niin hidas, että se sekoaa jos avaan heti mesen, kun tulen koneelle).

Foorumeilla ensin tsekkaan uudet viestit ja ehkä vastailen niihin tai teen jotain muuta foorumilla. "Näytä edellisen käynnin jälkeen tulleet viestit"/"Uudet viestit" -nappula on kovassa käytössä. Sähköpostissa ei ole mitään kummempia järjestyksiä, eka tsekkaan Inboxin ja joskus aina poistelen roskapostit Spam-kansiosta. Irc-galleriassa ensiksi katson uudet kommentit, sitten kaverien uudet kuvat ja merkinnät, sen jälkeen kirjaudun sieltä ulos tai stalkkaan yhteisöjä, joihin olen liittynyt.

Vähän välillä ärsyttää se, kun on aina pakko avata tuosta kirjanmerkkipalkista samat sivut ja katsoa ne, ennen kuin voi koneella muuta tehdä. Näiden jälkeen, taas fiiliksestä riippuen, etsin uusia ficcejä, eksytän itseni DeviantArttiin, katselen biisien sanoja Liramasta tai teen jotain muuta mitä tekee mieli. Foorumeilla suurin osa ajasta kyllä menee.
You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know

Ficcifoorumi - foorumi ficeille ja yleiselle keskustelulle

Leung

• Ankeuttaja
« Vastaus #211 : Heinäkuu 12, 2009, 02:25:21 »
Noo, onhan niitä rutiineja paljon, mutta nopeesti nekin aina tekee ja muutenkin koneella aika vierähtää jotenkin tosi nopeesti. Vähän liiankin usein huomaan omalla kohdallani lauseen "oho jäin koneelle"
Ne nettirutiinitkin vaihtelee, mutta yleisesti niihin kuuluu mese, Irc-Galleria, Facebook, Iltalehden sivut, Vuotis, sää, tietyt muotiblogit, Youtube, Demi, Telkku.com, Luukku ja satunnaiset muut, esim. vaateliikkeiden online shopit :D

Haaveilija

• Ankeuttaja
« Vastaus #212 : Heinäkuu 12, 2009, 19:21:33 »
Avaan netin, menen suomi24.fi:in katsomaan sähköpostit. Tämän jälkeen käyn tsekkaamassa urheiluseurani nettisivut ja HP-fanien sivut.
Sen jälkeen katsastan kahden suosikkiartistini (Amy Diamond ja Alexander Rybak) myspacet ja sitten omani ja kavereiden blogit.
Blogien jälkeen menen demi.fi:in ja sen jälkeen facebookkiin. Sen jälkeen vuotikseen, koska siellä kuluu yleensä eniten aikaa! :'D

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #213 : Lokakuu 03, 2009, 20:22:06 »
Minulle on muotoutunut netissä käydessäni tietty rutiini, jonka teen vaistomaisesti joka kerta, kun avaan koneen ja tulen nettiin. Ensin minun on pakko käydä sähköpostissa, siellä saattaa olla jotain tärkeääkin viestiä. Tämän jälkeen käyn Lintukodossa vastaamassa päivän kysymykseen. Sitten päivän Iltasanomat ja Iltalehti (tässä järjestyksessä). Vasta sen jälkeen tulee HP-fanit ja Vuotis, saman aikaisesti on käynnissä myös tätä "vapaata surffailua".

En tiedä, mistä moinen päähänpinttymä on minulle tullut, mutta eipä se ole haitannut minua mihinkään suuntaan.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2010, 16:37:50 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #214 : Lokakuu 03, 2009, 20:39:13 »
Jo pitkän aikaa minun rutiinina on ollut käydä Vuotiksessa ensimmäisenä, kun tulen koneelle. Käyn aina tarkistamassa uudet vastaukset viesteihini. Sitten käyn MagiStreamissa "hoivaamassa" olioitani. Sen jälkeen yleensä tarkistan sähköpostin ja tulen taas kiertelemään Vuotikseen tai MagiStreamin foorumiin. Tarpeen tullen käyn myös Dragon Cavessa. Enempiä rutiineja minulla ei oikein ole. Joskus käyn lukemassa Iltasanomia tai Iltalehteä, mutta koska vain joskus, niin se ei ole rutiini. x)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #215 : Lokakuu 03, 2009, 21:09:47 »
Ensin, avattuani netin, menen vuotikseen. Tai no, ei se vaadi mitään "menemistä", koska olen määrittänyt vuotiksen etusivukseni. :D Joskus saatan mennä katsomaan sähköpostini, mutta koska ei sinne kuitenkaan ikinä mitään tule (muuta kuin mainoksia) niin en tee sitä usein. Saatan mennä myös Messengeriin, mutta sitäkään en tee aina. Mutta siis, mesen pikaviestipalvelu ei ole varsinaisesti nettiä, joten jätetäänpä se vähemmälle huomiolle. No siis, nettirutiinini ovat todella yksinkertaiset. Vuotis ja HP -fanit. Pidän HP -faneja välilehtenä, mutta en siellä hirveän aktiivisesti ole. Joskus käyn kattomassa onko vieraskirjaan tullut jotain uutta tai onko tullut uusi uutinen, tjs. Nyt nykyään menen myös MagiStreamiin, joka on koukuttava DragCaven tyylinen paikka. Pääasiassa vuotiksessa siis kiertelen, kaartelen ja kirjoittelen.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #216 : Lokakuu 08, 2009, 14:21:03 »
Mulla saattaa usein vierähtää useampi tunti helposti netin ääressä, varsinkin, jos mulla on vapaapäivä, eikä mitään "oikeaa" tekemistä (tosin niitä on nykyään ihan tooooosi harvoin). Netissä minulla on yleensä auki vuotis, kylä ja facebook aina, minkä lisäksi ircci, mikäli irssini vain suostuu toiminaan (viime aikoina se ei tosin ole juurikaan toiminut, eikä mIrc suostunut asentumaan, enkä sitten jaksanut alkaa mitään x-chattiä tjsp asentelemaan. Kun ei kerran irssi toimi, niin ei sitten ircata ollenkaan :D). Tosin silloin kun ircciin ei pääse, niin välillä tuntuu, että miten ihmeessä sitä joskus on saanut niin kauan aikaa kulumaan koneen ääressä. Ircatessa aika kuluu nopeaa :D Sähköpostia tulee myös selailtua säännöllisin väliajoin. Tai parisen kertaa päivässä (ihan kuin sinne kukaan mitään koskaan laittaisi :D).

Välillä käyn kurkkimassa muita foorumeita, joilla olen rekisteröityneenä, välillä lueskelen satunnaisia sivustoja ja iltalehden/-sanomien/aamulehden/hs:n sivuilla tulee aina välillä pyörittyä. Yleensä aina siinä vaiheessa, kun alkaa kiinnostamaan, mitä muualla maailmassa tapahtuu kun minulle ei mitään lehtiä tule, enkä televisiotakaan omista, että voisi niitä uutisia nähdä. Välillä välilehtiä saattaa olla auki aika monta, reilusti yli kymmenen ja osan jopa unohdan olevan auki joskus :D Mutta eipä se mitään, siellähän pysyvät auki kunnes laitan ne pois.. :)

Nykyään käyn myös aika usein katsomassa avoimia työvuoroja, josko joku niistä sopisi kalenteriini. Jonain viikkoina kun on jopa kolme vapaapäivää, niin sinne sitten mielellään ottaisi jonkun ylimääräisen työvuoron jossain muussa kioskissa kuin omassa :D 

Lisäksi nykyään tulee skypeä käytettyä aika paljon poikaystävän kanssa, kun puhelinlaskut ovat aika suuret, niin mahdollisuuksien mukaan tulee käytettyä skypeä. Lisäksi skypessä on se jännä, että vaikka koko aikaa ei juteltaisi, niin tulee tunne kuin toinen olisi  lähempänä kun kuulee sen toisen äänen molemmista korvista. Eikä tule niin huonoa omaatuntoa, jos skype on kolmekin tuntia auki ja välillä saattaa olla kymmenenkin minuuttia kun kumpikaan ei sano mitään. Puhelimessa moiseen ei pystyisi kun se maksaisi :D Kerrankin taisin siivota samalla kun poikaystäväni teki töitä koneellaan ja hyvin toimi skypettäminen samaan aikaan.^^'
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Teretulemast

• Ankeuttaja
« Vastaus #217 : Tammikuu 06, 2010, 11:33:51 »
Firefox avaa ne kaikki sivut missä käyn ~50krt päivässä

Esim:

Facebook
Irc-Galleria
Vuotis
Piratebay;)

E: /join #mattit @ Qnet:)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2010, 11:38:05 kirjoittanut Teretulemast »

Poissa Kishika

• Kävelevä kaiutin
  • Vuotislainen
« Vastaus #218 : Tammikuu 06, 2010, 17:39:15 »
Ihan ensin laitan youtubesta jotain kivaa musaa. (ellen sitten kuuntele levyä) Sitten katson sähköpostit ja kirjaudun meseen. Ja sitten aloitan "vapaan surffailun"
I can see you

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
« Vastaus #219 : Tammikuu 06, 2010, 18:56:09 »
Lähes aina ensimmäiseksi meseen. Siellä sitten nettikavereitteni kanssa aloitan vilkkaan, pelottavan ja suorastaan oudon keskustelun tai RoPen. Joskus saatan myös alkaa tapella toisten kanssa tai kukaan ei puhu yhtikäs mitään. Mesen yläkulmasta katson onko tullut uusi sähköposteja, ne tarkistan melkein heti jos on tullut. Samalla You Tubesta/Spotifystä/iTunesista laitan musiikkia soimaan.

Sitten loikkaan blogiini ja tuijottelen, jos jokun on laittanut kommenttia tms. Sitten selailen kavereitteni blogit ja juoksen Vuotikseen. Vuotista selailen ja yleensä laitan viestiä Mitä kuuntelet tällähetkellä-topiciin ja sitten lähden seikkailulle jonnekkin muulle sivulle toisella välilehdellä.

Että sellasta.. :D

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #220 : Tammikuu 06, 2010, 19:09:33 »
Kun tulen koneelle, ekaksi aukeaa Mese, ja sitten netti. Netistä ensimmäiseksi katsotaan kommentit IRC-galleriasta, ja samalla avataan Facebook. Siellä tsekataan kavereitten päivitykset yms. Siinä vaiheessä ruvetaan miettimään, että mitäs voisi tehdä..;) Todennäköisesti sekä Galleria että FB jäävät auki, lisäksi avataan myös youtube, sekä yksi ylimääräinen välilehti jolla aloitetaan käymään kaikissa eri sivustoissa, joita ei sitten jätetä auki..: sähköposti, Eräs Blogi, joukkueemme omat sivut ja blogi... Sitten aukeaa vuotis, ja jos ei muutakaan keksi niin täällähän menee sitten loppuaika..;)
Tahdonvoimaa!

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
« Vastaus #221 : Tammikuu 06, 2010, 23:28:25 »
Mä noudatan kyllä hyvin orjallisesti omia nettirutiinejani :D Tai yleisestikin konerutiinejani.

Kun kone avautuu ensimmäisenä päälle lentää iTunes ja musiikkia soimaan. Seuraavaksi mese käynnistyy automaattisesti ja seuraavana napsautankin selaimen auki.

Ensimmäisenä kurkkaan sähköpostini, mutta useimmiten se on vain täynnä roskapostia. Ei minulle kukaan mailaile.

Seuraavana vuorossa on facebook. Vastailen kommentteihin ja saatan kommentoida joitain kavereiden statuksia. Käyn myös Restaurant Cityssä.

Seuraava pysäkki on tagged. Hieman facebookin tapainen mesta, mutta sillä on enemmän semmoinen pariutumisteema :D Kurkkaan kaveripyynnöt, viestit, kommentit ja saatan jopa ehkä vastata jollekin jotain. Harvemmin kyllä. Suurin osa tuolla on ihan idiootteja, mutta olen minä pari ihan fiksua kaveria sieltä löytänyt, joiden kanssa viestitellään.

Sitten käyn kurkkaamassa lohikäärmeitäni Dragonadopterssiss ja viimeisenä eksyn foorumeille.

Enää nykyisin en käy oikeastaan kuin täälä ja Finissä. Ensin Finiin kurkkaamaan onko kukaan kommentoinut ficcejäni ja sitten jumahdankin Vuotikseen :D Täältä löytyy aina jotain luettavaa ja kommentoitavaa. Täälä pyöriessä saattaakin hurahtaa tunti jos toinenkin :D

Siinäpä se. Tuon "rituaalin" jälkeen, joko sammutan koneen ja menen tekemään jotain fiksumpaa tai sitten surffailen päämäärättömästi ympääriinsä ja odottelen uusia viestejä Vuotikseen :>
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #222 : Tammikuu 07, 2010, 21:38:57 »
Nettirutiinit on kyllä aika jänniä :-D Ne on pakko aina tehdä ennen kuin aloittaa 'vapaan surffailun'.

Kun käynnistän koneen, avaan yleensä ensimmäisenä messengerin, paitsi jos olen sillä tuulella ettei huvita mesettää kenenkään kanssa. Tai sitten olen offline-pahiksena onlinena :-D

Netissä ekana aina Vuotikseen, tietenkin. Katson uudet vastaukset viesteihini ja selaan edellisen käynnin jälkeen kirjoitettuja viestejä jos siellä olisi jotain mielenkiintoista.
Sen jälkeen menen Vuotiksen etusivulle, katson sivun alareunan infokeskuksesta onko siellä jotain mielenkiintoista uusimmissa viesteissä. Ja sitten vielä stalkkeroin kaikkia siitä missä näkee kaikkien tekemiset kerralla (Odotum ... Stalkkaa muita! Kauhee stalkkeri.) Saatan aukaista vielä HP-fanit välilehteen ja katsoa onko siellä uusia uutisia.
Sen jälkeen suuntaan sähköpostiin ja facebookiin.
Ja monesti katson vielä uutisia yle.fi :stä tai mtv3.fi :stä.
Ja sitten yleensä palaan Vuotikseen ja säädän kaikkea sekalaista, pidän vaikkapa stalkkerointi-ikkunaa auki ja painan F5:ttä 5 minuutin välein :-D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2010, 18:46:57 kirjoittanut Odotum »
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #223 : Tammikuu 08, 2010, 17:26:55 »
En tiedä, mikä osa tästä on keskustelua, mutta minäkin tahdon kertoa omat rutiinit. Muiden omia on niin hauska lukea ja etsiä yhtäläisyyksiä :D

Itse kirjaudun ensimmäisenä meseen, asetuksien takia se pomppaa ihan omatoimisesti ruudulle kun koneen avaan. Tosin pahistelen feikkioffina oikeastaan suurimman osan ajasta. Nytkin. Pahikseuden huipentumaksi näyn Vuotiksessakin kummituksena.
Sen jälkeen avaan netin, ensin tarkastan Googlen antamat uutiset. En tiedä mikä tuo on, mutta se kuitenkin kerää erilaisia uutisia etusivullensa. Sitten menen Vuotikseen. Tarkastan ensin uudet vastaukset topiin, joihin itse olen osallistunut, sitten lueskelen muita uusia viestejä. Eksyn hyvin harvoin oikeasti selaamaan Vuotista, lähinnä noiden pikalinkkien avulla tutkiskelen.. :P
Sitten avaan välilehden, jossa menen Finiin. Sama rumba kuin Vuotiksessa. Tosin siellä tutkin myös ihan muutenkin foorumia, kun tiedän melko tarkasti, mitä tahtoisin löytää.
Tämän jälkeen avaan taas uuden välilehden (jään päivittelemään Vuotista ja Finiä) Magistreamiin. Klikkaan lähinnä omat ja Kinkun munat ja poikaset läpi, kirjoitan topaan jokusen kerran ja sellaista. Pitääkin kyylätä sitä taasen, Virtaan on tullut uusia munia :>
Magin koluttua saatan mennä Vuodatukseen. Ehkä jopa kirjoittaa jotain, lähinnä tarkastan muiden tekstit.
Sitten jään päivittelemään Vuotista ja Finiä, miettimään mitä tekisin ja sitä rataa. Juttelen mesessä ja ehkä menen Youtubeen.
Musiikkia laitan silloin kun muistan. Välillä menee tunteja, ennen kuin tajuan, että voisihan sitä kuunnellakin jotain. Toisinaan avaan Media Playerin vahingossa.
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #224 : Tammikuu 08, 2010, 18:44:29 »
Nettirutiinini eivät ole kovin kummoisia. Yleensä avaan ensimmäisenä Vuotiksen, sitten välilehdille Youtuben ja yleensä myös Jatkotarinan ja Finin. Joskus saatan aukaista myös HP-fanit, mutta yleensä joko unohdan, tai huomaan että samat uutiset saapuvat tavallisesti Vuotikseenkin jossakin muodossa. Vietän toki sielläkin silloin tällöin aikaa, jos en muuta niin teen testejä.
Sellaisia sivuja, joilla käyn harvemmin kuin päivittäin, ovat esimerkiksi Mugglenet, Leaky Cauldron, Fanpop (HP-hahmojen tai näyttelijöiden sivut), WBshop ja englanninkieliset HP-ficcifoorumit. Joskus käyn myös muutamien näyttelijöiden virallisilla fanisivuilla ja tottahan toki esimerkiksi ystävämme Googlekin on kovassa käytössä, sieltä tulee haettua niin kuvia kuin tietoakin.

~Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2011, 20:15:14 kirjoittanut Bloody Princess »