Kirjoittaja Aihe: Ensisuudelma ja neitsyys  (Luettu 61884 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Ensisuudelma ja neitsyys
« Vastaus #150 : Marraskuu 20, 2007, 20:31:37 »
Minulla ei oikeastaan ole kauheasti kokemuksia kummastakaan, päätin silti tulla tänne mielipiteineni sekoilemaan.
Suudellut ole pari kertaa, mutta ne eivät kyllä olleet ihan kunnollisia. *nolo* Kummallakaan kerralla en ollut se, joka teki eloitteen vaan se, joka lopetti kesken. Ei olleet ihan kovin mukavia tyyppejä. Mutta kuitenkin. Uskon siis, että "se ensimmäinen karta" tuntuu aina jotenkin hienolta. Vaikka neitsyyden menettäminen (onko menettäminen muuten hyvä sana?) voisikin sattua, uskon silti, että se on tietyllä tapaa hienoa.

Pääasia molemmissa, sekä ensisuudelmassa, että neitsyydessä, on, että on varma siitä, että on valmis ja itse haluaa sitä ja etää on selvin päin. Kännissä sekoilut eivät ole yhtään kivoja.
Lopuksi vielä lainaisin Aikakone nimisen bändin sanoja. Koska minulla ei ole levyn kansia tässä, tulee sanat ihan ulkomuistista ja voivat olla hieman vääristyneitä, sillä en ole piiiitkään aikaan kuunnellut ko bändiä. Sanat tai oikeastaan se yksi säe, joka on jäänyt mieleen, tulee tässä:
Lainaus
Ensisuudelman saa aina uudestaan
Ei kuulosta kauhean hienolta noin kirjoitettuna, mutta minusta siinä on hyvä sanoma. Eli ensi suudelma, tai ensimmäinen seksi-kerta on aina uuden tyypin kanssa ensimmäinen. Saman tyypin kanssa tietysti ei voi ekaa kertaa kokea uudestaan, mutta luulisin, että jokaisen kanssa se on aina jollain tapaa uutta ja ihmeellistä.

Mutta kuten sanoin, minulla ei ole kokemusta oikeastaan kummastakaan (pientä suutelua lukuunottamatta), nämä ovat vain lettamuksiani ja luulojani. Kaikin mokomin saa korjata, jos on eri mieltä.

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #151 : Marraskuu 21, 2007, 19:59:00 »
Minä sain ensisuudelmani kun olin 14. Se oli kännisekoilu, se poika ei merkinnyt minulle mitään, mutta en siinä vaiheessa tajunnut paljoakaan koko asiasta. Nykyään olen jo unohtanut koko pojan ja usein sanonkin, että sain ensisuudelmani samana kesänä, reilun kuukauden päästä. Silloin aloin ensimmäistä kertaa seurustella ja se poika sitten olikin minulle tärkeä. Se tapahtui erään kauppakeskuksen katolla, josta näkee alas kävelykadulle. Silloin tuuli ja poika rutisti minua kovaa ja sitten pussasi. Se oli kivaa ja varmasti muistan pitkään sen tunteen. :)
Netisyys minulla on ihan tallella, enkä näe siitä eroon pääsemiseen mitään kiirettä. Mieluummin odottaa sitä hyvää, kuin etsii vain jonkun munakkaan joka haluaa sänkyyn kanssani.
Itse olen 17, ja aika monet kverini ovat jo menettäneet neitsyytensä, tosin kaikki heistä pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa. Paitsi yksi. Hän on kiertänyt ties kuinka monta poikaa/miestä läpi ja kaikilta tuntuu haluavan vain seksiä. No, omahan on asiansa, mutta en ainakaan kadehdi tai ole ylpeä hänestä siinä asiassa.
Tuo, mitä joku sanoi jo, että ensisuudelman saa aina uudestaan, on minusta ihan totta. Eri henkilön kanssa on aina vähän samassa tilanteessa, kuin ensisuudelmankin kanssa. Jokainen suutelee eri tavalla, niin onhan se sitten tavallaan ensisuudelma aina.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #152 : Marraskuu 27, 2007, 16:01:43 »
Mieluummin odottaa sitä hyvää, kuin etsii vain jonkun munakkaan joka haluaa sänkyyn kanssani.
*reps* Vai että munakkaan. Mietin tässä kohtaa hetken, ennen kuin tajusi. Mieleen tuli vain ne kananmunista tehdyt munakkaat, joita syödään :D

[/off]

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
« Vastaus #153 : Marraskuu 27, 2007, 17:10:07 »
[off] Hahah, kuinkahan väsyneenä olen tuota viestiäni kirjoittanut kun olen tuommoisen munakkaankin sinne tunkenut... :D[/off]
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Kommando

• Ankeuttaja
« Vastaus #154 : Marraskuu 27, 2007, 17:47:48 »
Sellainen pikku pussailu on minusta sen verran harmitonta, ettei ensimmäisellä pussauskerralla ole niin merkitystä. Itse taisin suorittaa tämän "valtaisan kehitysaskeleen" joskus kymmenen vanhana. Pussailu ja suuteluhan ovat aivan eri asioita. Joskus 12-vuotiaana minulla oli poikaystävä (joo, ja vakavuusaste oli kymppi tottakai), jonka kanssa pussailin silloin tällöin ja jossain vaiheessa niistä kai tuli suudelmia; sellaisia pidempiä ja herkempiä.

Komppaan joitakuita muita, jotka ovat aiemmin ilmoittaneet kantansa täällä. Minäkään en nimittäin ajattele ensisuudelmaa vain yhtenä kertana. Ensinnäkin, koska ensimmäinen kerta on tosiaan yleensä sellainen pikku pusu, eikä sitä voi laskea suudelmaksi. Toiseksi, koska mielestäni "vaihtuneen" tyypin kanssa jaettu ensimmäinen huulikontakti on aina ensisuudelma. Se on silloin aina aika merkityksellinen. Se ei saa tapahtua liian varhain, jottei se arvokkuus katoa.

(Kuulostan siltä, kuin olisin kovinkin kokenut. Minä, jolla on ollut ehkä kaksi pussailukaveria ja joka on suudellut viimeksi vuosi sitten... -.-)

Sitten neitsyydestä.
Se on minusta paljon suurempi juttu. Olen viidentoista eikä minulla ole mitään kiirettä hypätä sänkyyn kenenkään kanssa. Totta kai se alkaa kiinnostaa enemmän tässä iässä, mutta minä tahdon ekan kerran olevan merkityksellinen. En halua antaa itseäni ihmiselle, jolle en merkitse mitään ja jolle ruumiini on ainoa tavoiteltavan arvoinen asia minussa. Haluan antaa neitsyyteni ihmiselle, joka arvostaa minua. Rakastaa minua. (Sanokaa vaan lässynlää, minä tarkoitan tätä.)
Sitä tulee joskus ajateltua, että iik, varmasti muut ovat jo sekstailleet jonkun kanssa ja olenko minä ihan nyhvä kun en ole kokenut samaa, mutta eihän se niin ole. Harva ysiluokkalainen loppujen lopuksi on puuhannut muuta kuin pussailua.

Niih.

muoksispuoksis
Ai niin ja. Jostain syystä ensimmäinen kielari on minulle melkein pyhä asia; lähes samaan tapaan kuin neitsyys. Ei siinä ole (olisi) mitään ongelmaa, että pussailisi vailla sen suurempia tuntemuksia, mutta kieltä en tahdo mukaan ennen kuin olen tosissani.
Piti vain mainita.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2007, 15:30:12 kirjoittanut Kommando »

Poissa Odey

• miss marauder
  • Vuotislainen
  • I think I need a HUG <3
« Vastaus #155 : Marraskuu 28, 2007, 22:50:42 »
Minulle tuo suuteleminen nyt ei ole niin iso juttu. Kyllähän sitä saattaa jossain bileissäkin jonkun tuntemattoman kanssa suudella, ei siinä minun mielestäni mitään ole. Seksiä en lähde harrastamaan jokaisen vastaantulijan kanssa, mutta suutelemisessa ei mielestäni ole mitään pahaa, vaikka ei mitään erikoista kyseistä poikaa kohtaan tuntisikaan.

Olen samaa mieltä monen muun kanssa, että ensisuudelma on se ensimmäinen suudelma kyseisen henkilön kanssa, ja ensimmäinen suudelma sitten se ihan ensimmäinen. Näitä ensisuudelmia nyt on monia, mutta ensimmäisen suudelmani sain ollessani 14-vuotias, silloiselta poikaystävältäni. Olimme heillä ja olin ihan paniikissa koko ajan ja sitten kun poika suuteli minua, rentouduin. Nykyisin olen siis 17-vuotta.

En nyt niin pidä arvokkaana ensisuudelmia tai oikeastaan neitsyyttäkään. Ei ne mielestäni ole niin suuria juttuja, kun aina toitotetaan joka paikassa. Tottakai neitsyyden menettäminen on suurempi, koska silloin jakaa itsensä, päästää toisen ihmisen lähemmäksi kuin kenenkään muun.

//muoks. Pitää nyt tähän väliin sanoa, että pidän enemmän halailusta ja pussailusta, kuin esimerkiksi suudelmista.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2007, 22:58:56 kirjoittanut Odey »
Some days just have more memories than others

Brainchild

• Ankeuttaja
« Vastaus #156 : Joulukuu 01, 2007, 21:57:51 »
Minulle ensisuudelma oli paljon suurempi asia kuin neitsyyden "menetys." Tai oikeastaan en koe sitä menetykseksi, sillä se oli van yksi kokemus muiden joukossa. Ensisuudelman koin 12-vuotiaana eräällä teatterileirillä saunassa (tosin vaatteet päällä) samanikäisen kundin kanssa, josta tiesin vain nimen. Hänestä tuli ensimmäinen poikaystäväni, ja hurja suhde kesti kuukauden. Tämä kaikki oli silloin mielettömän tärkeää. Pussailu on kivaa, jos vastapuolen hengitys ei haise aivan kamalalle tai tyyppi ole jotenkin muuten tosi ällöttävä. : )

Neitsyys lähti eräänä perjantai-iltana neljä vuotta vanhemman puolitutun kundin kanssa, joka tuli viereeni istumaan bussissa, ja jonka matkaan sitten lähdin. Kundi oli aika kokenut, ja vaikka itse "eka kerta" ei taivaita räjäyttänyt, osasi kundi tehdä muuten sellaisia temppuja, että seksistä jäi kuitenkin tosi hyvät fiilikset.

Muutenkin neitsyys oli minulle enemmänkin taakka, ja pidin (ja pidän edelleen, omalta osaltani siis) hyvänä, että ensimmäinen kerta oli kokeneen, mutta ei loppujenlopuksi niin tärkeän kundin kanssa. Miksi näin? Tulevia seurustelusuhteita ajatellen minusta jonkinlainen kokemus on hyvä asia, ja jännittämisen sijasta voi todella keskittyä rakastamiseen.

Minnehoo

• Ankeuttaja
« Vastaus #157 : Joulukuu 03, 2007, 22:31:59 »
Eka kerta on tietty tärkee...Joillee se on tärkeempi ku otisille ja jotkuu pitää sitä "vakavampana" ku toiset... Tietenkin pitää muistaa että eka kerta on aina eka kerta.
Ei kaikki aina voi mennä ekallakaan kerralla täydellisesti ;D

Ite en oo saannu viel ensisuudelmaa, enkä myöskään menettäny neitsyyttäni... Eikä mul kyl mikää kiire oo... Toivon mukaa elelen tääl viel ainakii 70 vuotta et eiköhän siin ehi tapahtuu vaikka ja mitä...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2008, 21:20:17 kirjoittanut Minnehoo »

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #158 : Joulukuu 03, 2007, 23:04:37 »
Ensi kerta on aina mielessä eikä unohu ikinä. Joten se on tärkeä. Jos se menee "pieleen" (anteeksi sana valintani)
seuraa se huono kokemus sinua koko loppu elämäsi. Tietenkin pitää muistaa että eka kerta on aina eka kerta.

Henkilökohtaisesti keskityn seksuaalisia aktiviteetteja kihlattuni kanssa harrastaessani aivan muuhun kuin ensimmäisen kertani miettimiseen, tarkalleen ottaen se on vuosia sitten arkistoitunut mappi Ö:hön aivoissani, jonne muitakin positiivisia muistoja arkistoidaan, enkä ole todellakaan koskaan sitä erikseen vatvonut.

Tiedän useampia henkilöitä, joilla ensimmäinen kerta ei nyt välttämättä aivan putkeen mennyt ensimmäinen kerta (jos ei muilta osin, niin siltä, että jätkä dumppasi alta viikon), mutta siitä huolimatta he ovat osanneet kasvaa tämän kokemuksen yli ja mennä eteenpäin. Epäonnistunut ensimmäinen kerta saattaa luoda jonkin verran paineita, mutta ellei siitä ole jäänyt jotain todella traumatisoivia muistoja, siitä pääsee varmasti ylitse sen jälkeen, kun on saanut poistiivisia kokemuksia.
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu

Dian

• Ankeuttaja
« Vastaus #159 : Joulukuu 08, 2007, 16:35:49 »
Tuli vain nyt yhtäkkinen inspiraatio kirjoittaa tänne. Ehkä en jaksa vain ajatella kovin syvällisesti kaikkia tällaisia rajojen ylittämisiä, virstanpylväitä ja uusia tilanteita (ei sillä että niissä mitään pahaa olisi, todellakaan, tai että en itse pitäisi niistä) mutta en vain viitsi tehdä niistä mitään numeroa.

Totta kai olisi ollut hienoa saada ensisuudelma Siltä Oikealta, tai sen puoleen edes sellaiselta ihmiseltä kenet olisin tuntenut, mutta en voi myöskään sanoa että siitä olisi jäänyt jotenkin huono jälkimaku tai mitään. Maistui tupakalle ja appelsiinimehulle.
Jep, tämä siis tapahtui nyt kesällä 07. Olin täyttänyt heinäkuussa 15 ja elokuun alussa kaveri piti partyt, jossa useampiakin ihmisiä tuli halailtua ja yhden kanssa sitten vähän lähempääkin tuttavuutta tehtyä. Siis silkkaa suuteluahan se oli, ei sillä :D
Mutta siis, kivaa se oli vaikka olinkin rankemmin alkoholeissa, samoin kuin (luullakseni) se poikakin. Kivan tuntuista ja mukavaa. Hän kantoi minut sisään ja kaverini sängylle, selkeästi jonkun verran taka-ajatuksia mielessä - etten olisi palellut ulkona, niin varmaan (siinä vaiheessa olin oikeasti pahimmillani sekaisin, älkää luulko että jostain tyyliin yhdestä siideristä, joita en edes juo, rupeaisin imuttelemaan heti kaikkien kanssa) että saanko suudella ja siihen virnistäen vastasin että anna tulla sitten. Selvinpäin en olisi tosiaankaan näin ensinnäkään kehdannut välttämättä ja toiseksi halunnutkaan sanoa. Siinä samalla kyllä kävi selväksi, kun kyseisen henkilön pikkusisko tuli sisään noin parinkymmenen sekunnin päästä, että pojalla oli itse asiassa tyttöystäväkin, mutta hei, en voinut tietää ja hänkin sen myönsi ettei ollut mitään minulle sanonut. Boo-hoo, ei ole minun ongelmani enää. Myönnän olleeni karmeissa tunnontuskissa kun siitä vähän selvisin, mutta silloin liukenin paikalta virnistellen ja vilkutin lähtiessäni. Mutta ei, enää ei harmita pätkääkään, ja vaikka en mitään yksityiskohtia edes muista, niin sen verran että ainakin minulla oli kivaa. Suudelmat on hauskoja.

//ohhoi, muokkausta kun tuntui vähän vajavaiselta tämä tekshtinpätkä. Eli siis, en yhdistä ensisuudelmaa missään määrin neitsyyden menetykseen, koska se ei vain ole mikään iso juttu. Eikä kyllä se neitsyyskään, kerta muiden joukossa, vai mitä? Tai no, mikä minä olen sanomaan kun ei kokemuksia siitä ole eikä luultavasti hetkeen tule^^ Kun se hetki tulee käsille niin aion olla vesiselvä. Olisi kivempi muistaa mitä tapahtui.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2007, 14:56:54 kirjoittanut Dian »

Poissa Neverlandwitch

• Vuotislainen
  • Vihreä Luihuinen
« Vastaus #160 : Joulukuu 14, 2007, 22:04:16 »
Ensisuudelmassa ei sinänsä minusta ole mitään niin ihmeellistä. Sen sijaan siinä, kun löytää juuri oikean ihmisen, ensimmäinen suudelma tuntuu kaikkien aikojen ensimmäiseltä, vaikka olisikin nuoleskellut puoli kylää ympäri. Se on vain niin taikaa kun on oikeasti kunnolla ihastunut johonkin, ja hän sinuun ja kun kemiat vaan kohtaavat niin hyvin. Tulee niin ihanat ja hyvät muistot mieleen:)

Minusta ensimmäinen kerta ei ole niin taikaa, kun yleensä ihmiset tuppaavat kämmäämään sen:D Oikeasta, kovinkaan moni ihminen ei voi sanoa olleensa täysin tyytyväinen ja kaiken vastanneen odotuksia? Mutta niinkuin tuossa suudelmassakin, taikaa se on sitten kun sen tekee oikean ihmisen kanssa;) Vaikka oma neitsyys menikin ihmiselle johon ei suurempia tunteita sitten ollutkaan vaikka niin ensin luultiin, en ole koskaan sitä katunut. Enkä kadu vieläkään. Se on yksi monien joukosta, se vaan sattuu olemaan se ensimmäinen ja fyysisesti kivulian.

~Nevvie
Yhtälailla säälittävä olen niinkuin muutkin, Yksinäinen jos et tuu, ja jos sä sitten tuutkin. Olen sulle kohtelias mutta vain sen verran, että saan sut sänkyyni tämän yhden kerran.

shir

• Ankeuttaja
« Vastaus #161 : Joulukuu 14, 2007, 23:41:59 »
Eipä voi juu sanoa, että ensikerta olisi ollut aivan odotusten mukainen,

MUTTA ikimuistoinen!
Tapahtui nykyisen poikaystäväni kanssa n. kaksi vuotta sitten, enkä kadu sitä ollenkaan. Tahdoimme tehdä sen, teimme sen. Häseltämistähän se oli, ja jännitti niin pirusti - minua sekä poikaystävääni (molempien eka kerta), joten kyllähän se nyt luonnollisesti meni penkin alle.

Muistelen tapahtumaa kuitenkin hymyillen ja muistan, että nauroimme häseltämisen jälkeen todella makeasti. Poikaystäväni sanoikin sitten, että "onneksi meillä on koko loppuelämä aikaa harjotella", eikä mikään muu lause olisi sopinut paremmin siihen hetkeen. Siksi rakastankin häntä.

Välillä mietin, teimmekö sen liian ajoissa, sillä sen jälkeen seksin harrastaminen ja siihen liittyvät asiat olivat todella ahdistavia (johtui omasta sulkeutuneisuudestani), mutta nyt niistä ollaan päästy ja koen, että aika oli kyllä aivan oikea.

Ensisuudelma tapahtui ihmisen kanssa, jota halveksin. Pussasin, koska minua harmitti, kun en ollut ikinä pussailut kenenkään kanssa sillä tavalla "kunnolla" ja päätin antaa mennä - en jaksanut enää vatvoa mielessäni, että millaistakohan se on. Sen jälkeen tuli pussailtua muutamien poikien kanssa, joista yksi oli kauhea, joista yksi oli hyvä, mutta yksi suudelma oli mahtava. Mahtavan suudelman sain nykyiseltä poikaystävältäni, samalta, jolle neitsyyskin meni. Seurusteltu ollaan pian kaksi ja puoli vuotta.

Ikää minulla on 18.
Neitsyys meni 16-vuotiaana.

Poissa Heli

• Luihu
  • Vuotislainen
« Vastaus #162 : Joulukuu 19, 2007, 18:41:01 »
Hmmm.. *haikea ilme*
Ensisuudelma. Niin tosiaan.
Itse koin sen hyvinkin tärkeänä osana askelta kohti aikuisuutta. Ensisuudelmani oli olosuihteisiin nähden hyvinkin miellyttävä, varmasti se olisi voinut olla ikävämpikin kokemus.
Rannan penkillä kesäyönä, taisin olla 15. Poika oli mukava, mutta itse tunsin oloni hyvin kömpelöksi suudelman aikana. Taisin puraista poikaa kieleenkin jossain vaiheessa. Sen jälkeen suuteleminen tosin on helpottunut, mutta en voi sanoa, että pitäisin siitä erikoisesti, ellen tee sitä rakkaan kanssa.
Minulle se on jotenkin niin..Intiimiä. Minun on vaikea edes kuvitella suutelevani ystävättärieni kanssa, kuten jotkut sitä tekevät pikku hiprakassa.
"That boy’s soul is not yet so damaged,” said Dumbledore. “I would not have it ripped apart on my account.”
“And my soul, Dumbledore? Mine?”

Poissa Leonor

• valiopeelo
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #163 : Joulukuu 27, 2007, 23:04:05 »
Tämäkin on mielenkiintoinen aihe, mihin voisin ottaa lyhyesti kantaa. Minusta ensisuudelmassa ei ole mitään erityistä sinänsä. Sen sijaan sitten kun löytää juuri sen oikean ihmisen, josta oikeasti välittää, niin ensimmäinen suudelma on varmasti jotain ihmeellistä. Se on täysin eri asia, suuteleeko jotakuta tuntematonta, vaiko sitä omaa rakastaan, josta välittää niin paljon. Siinä on se tietty tunnelataus aina mukana :)

Minusta oman neitsyytensä menettämistä ei kannata kiirehtiä. Tekee sen sitten, kun aika tuntuu oikealta. Neitsyys pitäisi menettää sellaiselle ihmiselle, josta välittää oikeasti ja johon todellakin luottaa. Minusta todellakin tuntuu, ettei se ’eka kerta’ ole mitenkään maaginen, ennemminkin pelkkää sähellystä, luulisin. Se nyt kuitenkin taitaa olla täysin normaalia, vai mitä ;)

Loppujen lopuksi se on täysin ihmisestä kiinni, koska suutelee ensimmäisen kerran tai menettää neitsyytensä. On varmasti monia 18-vuotiaitakin, jotka eivät ole suudelleen koskaan. En epäile yhtään. Ei minulla itsellä ainakaan ole mikään kiire menettää neitsyyttäni vielä. Jään kai sitten odottamaan sitä oikeaa, jos se vaikka sattuisi kohdalle :)
Optimist: someone who figures that taking a step backward after taking a step forward is not a disaster, it's a cha-cha. ~Robert Brault
Leonor -> Leo -> Leonor

Poissa Don Hessu

• Onneton Tunari.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • There's No Easy Way Out...
    • Hessu's Music Profile
« Vastaus #164 : Huhtikuu 27, 2008, 11:18:32 »
Itse koin ensisuudelmani onneksi henkilön kanssa jota voisin sanoa rakastavani. Vieläkin.

Ennen tätä iltaa nukuimme samassa sängyssä, ja yöllä kun heräsin, huomasin että hän oli suoraan päälläni. Huh huh, hienoja aikoja, elämäni hienoimpia.

Toki sellaisia pieniä "pussailuja huulille" oli jo 1. luokalla, mutta tuo oli siis sellainen "oikea suudelma".

Surkeinta tässä kuitenkin oli, että olin jo 15-vuotias sen saatuani, ja olen edelleen. Mutta eikai tällaisilla asioilla ole niin "kiire".

Ja tokihan se on parasta sellaisen kanssa josta oikeasti välittää.

Perrrrrrrkele, taas hävettää jälkeenpäin tällaset tekstit, toivottavasti kaverit eivät lue :D
...But what you do... Makes you who you are.

Unelma. Tahdonvoima. Omistautuminen. - Pakkotoisto.com

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #165 : Huhtikuu 27, 2008, 11:21:46 »
Perrrrrrrkele, taas hävettää jälkeenpäin tällaset tekstit, toivottavasti kaverit eivät lue :D

Noh, eihän sitä rakkaudensa hehkuttamista voi kieltää. :D
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
« Vastaus #166 : Huhtikuu 27, 2008, 12:16:33 »
Surkeinta tässä kuitenkin oli, että olin jo 15-vuotias sen saatuani, ja olen edelleen. Mutta eikai tällaisilla asioilla ole niin "kiire".

Täällä ilmoittautuu _kuusitoistavuotias_ joka ei ole koskaan suudellut vaikka onkin seurustellut. Eikä minulla asialla ole niin kova kiire.

Ja monet kaverinikin ovat ns. "kokemattomia" seurustelijoita. Eikä siinä mielestäni ole mitään väärää, sillä se on nyt kuitenkin melko varmaa ettei kaksitoistavuotiaiden suhteet kestä kovin kauan tai ole kovin vakavia :D
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Minnehoo

• Ankeuttaja
« Vastaus #167 : Huhtikuu 28, 2008, 21:34:30 »
ite oon 14, eikä oo mitää kokemusta kummastakaan. Ei mul oo mikää kiire, vaikka joka päivä uneksinkii että joku poika sattuis mun tielle, kemiat kohtais molemmin puolin ja vois mennä etee päin... Mut ne nyt onkii vaa unelmii, mitkä ei varmaankaa toteudu ihan vähää aikaa...

Tietty ei kannata sanoo mitää, kaikki tapahtuu ku sitä vähiten odottaa ;D

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #168 : Huhtikuu 29, 2008, 11:14:01 »
En oikein ymmärrä sitä, kun kaikilla tuntuu olevan kova kiire seurustella - ja varsinkin saada se "ensisuudelma" ja menettää neitsyys. Mikä kiire niillä asioilla on? Minusta on parempi, että ne tapahtuvat ajallaan ja siten, että niitä voi myöhemmin lämmöllä muistella. En ainakaan haluaisi itse, että ensimmäinen seksi kokemukseni on jostain bileistä, kaatokännissä ja että saisin vasta jälkikäteen tietää asiasta. Ehkä kärjistetysti, mutta kuitenkin.

Lainaus käyttäjältä: Leonor
Loppujen lopuksi se on täysin ihmisestä kiinni, koska suutelee ensimmäisen kerran tai menettää neitsyytensä. On varmasti monia 18-vuotiaitakin, jotka eivät ole suudelleen koskaan. En epäile yhtään.
Täällä ilmottautuu yksi..

Itse olen jo (tai vasta, riippuu keneltä kysyy) 19, enkä vielä kokenut kumpaakaan otsikon mainitsemista asioista. En ole edes koskaan oikeasti seurustellut, mitä nyt ala-asteella pari kertaa, mutta niitä ei voi oikein laskea^^  Enkä koe, että asialla olisi vieläkään mikään kiire. Toki olisi kyllä hienoa, jos se oma kulta olisi olemassa, mutta en silti saa mitään kauheita ahdistuskohtauksia, vaikka Hän ei ole vielä ilmestynytkään :) Minusta  näillä asioilla ei ole mikään kiire, kyllä ne kuitenkin joskus tulevat vastaan (toivottavasti^^)

Ja no, vaikka ensisuudelma ja neitsyys tuntuvat tärkeiltä asioilta, niin loppujen lopuksi ensimmäinen kerta ajan myötä unohtuu ja uudet, ehkä jopa paremmat, kerrat ovat niitä, joita muistetaan paremmin. (onpas tyhmän kuuloinen lause. Toivottavasti tajuatte^^).Eka kerta on kyllä iso asia, en kiellä sitä, mutta uskallan väittää, vailla kokemusta, että jos se menee "pieleen" niin ei sitä jää vatvomaan loppuiäkseen.

~Xanie

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #169 : Huhtikuu 29, 2008, 16:15:13 »
Ensisuudelmani koin 8-vuotiaana. Itseasiassa seurustelin samalla myös ensimmäisen kerran, melkein kuukauden, mikä on mielestäni kauan tuon ikäiselle! Ehkä kaikista suhteistani "kaunein", koska kirjoittelimme pojan kanssa toisillemme rakkauskirjeitä paperille jne. muuta söpöilyä.
>____<  Muita seurustelusuhteita en poikien kanssa ala-asteella kokenutkaan. Ei niitä oikeastaan moni edes laske seurusteluksi. Olen kuitenkin iloinen, että muistan sentään tuon ensisuudelmani (luistinradalla) enkä ollut kännissä (harva ala-asteella onkaan).

Yläasteella en seurustellut myöskään kenenkään kanssa, pussailin yksissä bileissä erään mukavan tyypin kanssa pienessä hiprakassa, mutta päätimme pysyä kavereina.
Yhteensä olen koko pienen elämäni aikana pussaillut neljän pojan kanssa + ala-asteella venäläisessä postissa. Rakastanut en oikeastaan ole ketään heistä. Olen 17 ja neitsyt, mutta minulla ei ole mikään kiire sänkypuuhiin. Haluan odottaa rauhassa Sitä Ainakin Melkein Oikeaa.

Tuskin 18-vuotiaana on kovin vaikeaa mennä baariin ja bongata kännissä yhden illan juttua. Minusta ei tule ikinä olemaan mihinkään sellaiseen. :F
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #170 : Huhtikuu 29, 2008, 17:24:27 »
Ensisuudelmasta. Se olikin joskus 8-9 luokan kesänä silloisen poikakaverin kanssa. Pusu oli vain sellainen hellä ettei mikään kielari heti alkuun. Paikankin muistan, poika oli rakentanut kaverinsa kanssa välikattoon ns. kesäkämpän, ihan kotoisa, ja siellä katsottiin elokuva jonka päätteenksi tuli tämä ensimmäinen suudelma. Kyllä se jännitti kamalasti, kun ei tiennyt kuinka olisi oiken menetellyt, mutta kyllä se ihan hyvin meni. :)

Sitten tämä neitsyys. Olen myös vakaasti sitä mieltä että seksipuuhiin ei kannata ryhtyä jollei tiedä olevansa valmis! Itse olen jopa kerran kieltäytynyt, koska en ollut valmis siihen, se pelotti. Mutta tämän vuoden alussa minut valtasi tunne, että olen valmis, noh ei siinä kauan mennyt kun neitsyys meni jo. Kumppanina minulla oli eräs hyvä ystäväni, olin seuustellutkin hänen kanssaan aikaisemmin, mutta ystävyytemme oli niin "vahva" että teimme sen kuitenkin. Itseasiassa kahdesti. Mitään en kadu, päinvastoin. Olen tyytyväinen päätökseeni ja siihen, että sain tehdä sen tutun ja turvallisen henkilön kanssa. :)
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #171 : Huhtikuu 29, 2008, 18:53:04 »
Ankeaa: olen jo (tai vasta, jos joku niin haluaa sanoa) 16-vuotias, melkein 17, enkä ole koskaan suudellut ketään tai seurustellutkaan, neitsyyden menettämisestä puhumattakaan. Toisinaan tunnen itseni toivottomaksi vanhaksipiiaksi, toisinaan taas en pidä tilannetta mitenkään outona. Joo-o, kyllähän moni tämänikäinen on vielä melko kokematon, mutta minulla on aina kauhea kiire päästä kokemaan asioita, myös ihmissuhteissa. Pitäisi kai alkaa ymmärtää, ettei ensisuudelmalla tai neitsyyden menettämisellä ole mitään kiirettä, sillä on melko mahdotonta määritellä tiettyä ikää, johon nuo asiat ehdottomasti kuuluisivat. Jokaisella on oma henkilökohtainen aikataulunsa, eikä toisten ensisuudelmien ajoituksia sun muita ehkä kannattaisi vertailla omiin... mutta vaikeaa olla vertailematta, tietenkin.

En oikein ymmärrä ihmisiä, jotka pitävät ensisuudelmaa ja neitsyyden menettämistä miltei merkityksettöminä ja vähäpätöisinä kokemuksina ja jotka väittävät, ettei sillä ole mitään väliä, kenelle neitsyyden menettää tai ketä suutelee. Itse väitän toisin, sillä kyllä nuo kokemukset ovat varmasti kaikilla erittäin mieleenpainuvia, eivätkä ne varmaankaan ihan helposti unohdu, vaikka myöhemmin kokemuksia tuleekin lisää. Kenelläkään ei pitäisi olla mitään kiirettä häsläämään poikien kanssa, jos ei sitä oikeasti halua - mutta toisaalta minusta tuntuu väärältä myös pitää pahana, jos menettää neitsyytensä jo nuorena. Se saattaa olla (ja usein onkin) ihan oma, tietoinen valinta, eivätkä monet sitä kadukaan.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Tairrie

• Ankeuttaja
« Vastaus #172 : Huhtikuu 29, 2008, 21:47:57 »
On totta, ettei neitsyyden menettämisen suhteen kannattaisi hätäillä nuorena, mutta ei siitä tarvitsisi tehdä niin OMG-juttua, josta muodostuu lähinnä taakka, ja sitä kautta se luo sitten valtavia suorituspaineita ja ihan vääräntyyppisiä mielikuvia. Kyllähän se ensimmäinen kerta on itselle tietysti iso askel, mutta it's not so big deal after all. Missään nimessä ei kannata odottaa liikoja, koska sen jälkeen tulee vähän sellainen häh? -olo.

Minun ensimmäiseni. Hahaha, baarin jälkeen pojan kämpällä, molemmat mukavassa humalassa eikä käytetty kortsua. Oli se aika kömpelöä säheltämistä välillä omalta osaltani, mutta ihanaa kuitenkin. Enkä kadu. Minähän sen aloitin. :>

Ps. Poju ei ollut kuka tahansa kännipäissä käsikynkkään yhtäkkiä mukaan napattu vaan tuttu kaveri, jonka kanssa olen hyvä ystävä edelleen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2008, 21:55:36 kirjoittanut Kellopeliappelsiini »

Exorcist

• Ankeuttaja
« Vastaus #173 : Huhtikuu 29, 2008, 23:11:40 »
Voi voi. Ensisuudelmaa miettiessä tulee sekä hyviä että hieman huonoja muistoja. Oih. Olen tällä hetkellä 14, kesällä täytän 15. Ensisuudelmani sain kahdeksannen luokan alulla, viime vuoden puolella. Olimme juomassa erään kaverini luona. Pussailukumppanini oli minua vuotta vanhempi, eräältä toiselta koululta. Olimme siis todellakin nautiskelleet mukavan puoleisesti alkoholia, ja menimme nukkumaan. Meitä nukkui samassa sängyssä neljä ihmistä, sellaisessa isossa parisängyssä. Minä nukuin tämän kyseisen pojan vieressä. Makoilimme siinä ja poika otti minua kädestä kiinni. Tuntui että se hetki ennen suudelmaa kesti ikuisuuden. Lähestyimme todella hitaasti toisiamme ja sitten molempien huulet vain hipoi toisen huulia, mutta kumpikaan ei vieläkään suudellut. Mutta sitten poika sen aloitti ja se oli menoa :DD se ei ollut kyllä mikään herkkä pusu, vaan aikamoinen kielari. Ja sitten me siinä pussailimme pitkään. Meinasihan se edetä jo vähän pitemmällekkin, mutta onneksi poika oli huomaavainen ja kysyi että kuinka pitkälle haluan edetä. Tiesin että en ollut valmis, ja en todellakaan halunnut ekan kertani olevan samassa sängyssä missä kaverini nukkuisivat samalla hetkellä. Mutta olihan se vähän sellaista käpälöintiä. :D en kadu. Olimme tavanneet tuon pojan kanssa kerran, alkoholin merkeissä, ja tuon jälkeen tapasimme kaupungilla, ja sen jälkeen olimme serkkuni syntymäpäivillä, jälleen hieman huppelissa (vaikka poika ei kylläkään juonut tuona päivänä) ja aloimme seurustella. Se suhde vain ei kestänyt kovinkaan pitkään, kolme päivää. Mutta nooh, mikäpä siinä. Ainakin sain sen suhteen aikana harjoitella pussailua, että kun seuraava kerta tuli niin en ollut aivan kokematon. Nyt on tullut pussailtua useammankin henkilön kanssa, ja viime kerralla, itseasiassa viimeviikonloppuna, tämä eräs poika sanoi että "mistä sä oot oppinu suutelemaan noin hyvin?". Tulihan siinä aika tyytyväinen olo. :p Mutta tosiaankin, taidan (ainakin vielä) olla enemmän nuiden yhdenillan juttujen perään (seksiä en ole onneksi vielä ehtinyt harjoittamaan) että ehtii nähdä vähän eri ihmisiä, ettei vanhempana kaduta ettei ole tullut nähtyä mitään.

Ensimmäistä seksikokemusta aijon odottaa niin pitkään että tiedän olevani valmis. Mutta tiedän että sen on oltava jonkun todella luotettavan pojan kanssa, tai sitten jonkun jota en koskaan ole nähnytkään, enkä tulisi ikinä sen jälkeen näkemäänkään. Ei silläkään varmaan niin paljon väliä että kelle sen neitsyyden menettää, mutta jos kokemus todellakin on huono niin se saattaa jäädä kaduttamaan ja pahasti. Sitä en halua.
Mutta on se vaan niin että nämä ovat jännittäviä aikoja. Saa kokea niin paljon uutta. Ensimmäisiä kertoja. Joita ei varmaankaan ikinä unohda. ;) Ihanaa olla nuori, vaikka pari tuntia sitten vielä itkin viime viikonlopun takia..
Mutta ei mitään pahaa, ellei jotain hyvääkin. Se täytynee muistaa. :)

Poissa Joku

• Vuotislainen
  • Pottermore: MarauderIce16727
« Vastaus #174 : Huhtikuu 30, 2008, 00:22:14 »
Päätimpä minäkin avata sanaisen arkkuni. Ensisuudelmia minulla on kaksi, koska en oikein tiedä, lasketaanko ensimmäinen - se oli sellainen huulet toisen huulia vasten kymmenen sekunin ajan serkkuni kanssa. Oli tätini 50-vuotis syntymäpäivä, jossa tarjoiltiin vähän liiankin hyvää boolia, jota me molemmat nautimme, ja päätimme sitten yhdessä välissä mennä vähän rauhaan rakennuksen takahuoneeseen tms. Ja lopun voitte arvatakin. ;) Tämä tapahtui joskus puolitoista vuotta sitten. Toisen ensisuudelmani (siis ihan kunnon pusu kielen kanssa yms.) sain 17-vuotiaana, viime juhannuksena. Enkä kyllä voi sanoa tämän muiston olevan kovinkaan miellyttävä, aikamoista morkkista tuli koettua jälkeenpäin, enkä vieläkään mielelläni sitä ainakaan ääneen muistele... Juttu kun meni niin, että olin aika hiprakassa, kuten juhannukseen kuuluu, ja tämä tyyppi teki aloitteen - en häneen ole koskaan tuntenut mitään vetovoimaa, enkä tunne vieläkään, päinvastoin olen sitä mieltä että hän on hyvin ärsyttävä ja vastenmielinen ihminen. Joten, minä sitten vain ajattelin, että hitto, pitäähän minunkin joskus vähän kokeilla, ja annoin mennä. Lopetin suudelman ("nuolemisen") kuitenkin aika pian, koska en kokenut sitä mitenkään ihmeellisenä, enemmänkin ihmettelin, että tuossako se nyt oli? Limaista, eikä edes maukasta. Tupakaltapa tuo maistui.

Ja tätä kirjoittaessani huomaan, että olen näiden kahdenkin tapauksen jälkeen suudellut vain kun olen ollut kännissä. Hmm. Pitäisikö alkaa huolestua?

Neitsyyttäni en ole vielä menettänyt ja olen 18 vuotta. Tähän voisi sanoa sellaisia kliseitä, kuten että "en tahdo hoppuilla" ja "hyvää kannattaa odottaa", mutta se nyt on täyttä sontaa. Kyllä minä jo aika mielelläni jollekin jalkani levittäisin, tuntuu se aika turhauttavalta ja säälittävältä myöntää näinkin "vanhana" olevansa neitsyt. Ja joskus sitä kaipaisi jonkun muunkin sänkyä lämmittämään, kuin itseni ja herra Käden.

Tuskin 18-vuotiaana on kovin vaikeaa mennä baariin ja bongata kännissä yhden illan juttua. Minusta ei tule ikinä olemaan mihinkään sellaiseen. :F

Voi kuule. Se voi olla hyvinkin vaikeaa, varsinkin kun asuu hikisessä käpylässä, jossa kaikki tuntee toisensa ja on ne tietyt piirit ja samat naamat jotka näkee aina joka paikassa. (Mutta ehkä minuakin sitten onnistaa kun lähden täältä kesän jälkeen. :D)

Ja turhaa varmaan edes mainita, etten ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa.