Kirjoittaja Aihe: Seminaarinmäen mieslaulajat  (Luettu 10884 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • My gift of silence
Vs: Seminaarinmäen mieslaulajat
« Vastaus #50 : Toukokuu 03, 2007, 15:10:37 »
Uusi levy tuli tosiaan Semmareilta hankittua heti ilmestymisen jälkeen ja Turun konserttitalossa piti miesten keikkakuntokin tarkistaa ennen vappua.

Sinänsä todella hassua, että tämä lienee ensimmäinen Semmarilevy, jolta olen kaikki kappaleet kuullut esitettyinä ennen niiden julkaisemista levyllä. Ehkä tästä syystä mm. Pienet linnut ei enää jaksa huvittaa ja viihdyttää niin paljon kuin aikaisemmin. Levy on kokonaisuutena kyllä hyvä, mukava että sekalainen musiikkilajivalikoima on edelleen säilynyt Semmareitten levyssä. Ó lo Anché toimii mielestäni huomattavasti paremmin livenä kuin cd:llä, mutta hienoa että nyt pystyy lukemaan sanat vihosta. Itselle levyn parhaimpina kappaleina on päähän iskostuneet Sua vierellä vien, Häivähdys unelmaa, Sorono ja Hyvää yötä. Ehkä olen siinä mielessä enemmän tällainen "vanhan linjan" kannattaja, että tykkään levyllä kuunnella miesten kaunista laulantaa ja jättää sen huumoripuolen sitten konserttisaliin ennemmin.

Konsertista sen verran että huhhuijakkaa. Harvemmin on mieskuoro joka vetää naisen polvet näin veteläksi. Sorono ja Sakarin tanssi. <3<3 Olisin ehkä tarvinut kuolakupin leukani alle. Circulum oli myös loistava esitys puhumattakaan Nuoruudenlähteeseen -kappaleesta, josta taas selkeästi näki että kyllä miehet ovat aerobicinsä opetelleet. :D Ja tottahan se on, ettei Semmarikeikalta voi lähteä kuin hyvissä mielin ja hymysuin. On se sen verran hienoa. :)
Breathe in, who knows how long this will last..

Axl

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Elokuu 09, 2007, 13:08:31 »
Okei, siis mä en erityisemmin näistä välitä, anteeks nyt kaikille. En kyllä oo kauheesti tutustunutkaan. ;)
Mutta ajattelin nyt kirjoittaa tänne jotain kun kerran livenä näin.

Livenä oli kyllä ihan mielenkiintoinen, en kyllä nähny kokonaan, mutta show oli aika hieno.
Erityisesti saippuakuplakoneet oli sellanen juttu mihin mä tykästyin. :D

Voisin tähänkin ehkä joskus tutustua vähän paremmin, ihan ookoolta vaikutti sen perusteella mitä näin vähäisen "kokemuksen" perusteella pystyy sanomaan. :)

anteeks, tiiän et on lyhyt viesti.

alicia

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Elokuu 21, 2007, 18:12:58 »
Hyvä että olet sentään tutustunut näihin herroihin Axl. :) Minulla olis sellainen kysymys, että tietääkö joku milloin laulut ja tarinat konsertin taltiointi tulee teevestä? muistaakseni se oli tässä syksyllä ja kakkoselta se tulisi, mutta tarkempi päivä olisi kiva tietää..

akinnah

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Syyskuu 21, 2007, 20:44:24 »
Törmäsin tähänkin kuoroon parhaan kaverini kautta. Hän on ihan fani ;) Itsekin innostuin ja koneella on nyt kolme levyä ladattuna :D Kuuntelin ennen paljon ja varsinkin Ylämailla, Susien teillä, Muistatko ja Taina olivat lemppareitani. Kulutin niitä varmaan sitten liikaa, koska nyt ei yhtään innosta kuunnella mitään biisejä. Joskus harvoin tulee kuunneltua. Kai tästä innostuis jos kuulisi uusia biisejä.

Varmaan hieno ois nähä livenä :) Ainakin kuulostaa siltä, kun lukee näitä teidän kommentteja :D

Trishia

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Syyskuu 22, 2007, 13:23:48 »
Varmaan hieno ois nähä livenä :) Ainakin kuulostaa siltä, kun lukee näitä teidän kommentteja :D

Minusta ne on livenä parempia kun CD:llä tai DVD:llä...Live esiintymisissä on aina se tunnelma ja vs. ihan huippuluokkaa

alicia

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Lokakuu 14, 2007, 17:19:51 »
Joo olen samaa mieltä, livenä ovat aivan mahtavia :)

Siel

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Lokakuu 14, 2007, 23:34:08 »
Näin nämä livenä tuossa pari viikkoa sitten ja oli kyllä kieltämättä aika mahtava show. En jaksa näitä kauheasti kuunnella levyltä, mutta livenä oli oikein mukavaa seurattavaa, ei päässyt tylsistymään eikä kyllästymään kertaakaan. Laulu sujui jne. Mahtavaa.

Piraatitar

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Marraskuu 02, 2007, 11:21:55 »
Minulla olis sellainen kysymys, että tietääkö joku milloin laulut ja tarinat konsertin taltiointi tulee teevestä? muistaakseni se oli tässä syksyllä ja kakkoselta se tulisi, mutta tarkempi päivä olisi kiva tietää..

Sen olis kai pitäny tulla 26.9, mutta nauhoituksessa meni jotain pieleen. Ääni ja kuva ei toiminu yhdessä tai jtn. Ylen moka. Tällä hetkellä on epävarmaa, et esitetäänkö sitä ollenkaan.