Kirjoittaja Aihe: Hymypoika  (Luettu 978 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Tellu

• Ankeuttaja
Hymypoika
« : Huhtikuu 07, 2005, 14:02:53 »
Minä olen katsonut kyseisen elokuvan valitettavasti....Se oli ihan (ei minun makuuni) elokuva aina vaan jotain seksiä ja sen sellaista.....Oli ryhmä jossa oli poikia ja heillä oli kamerat...He ottivat naisen/tytön luokseen ja kuvasivat heidän seksi tapahtuman, sitten he näyttivat ne yhdessä illalla kaikkien poikien nähden ja arvostellen! Eli siis ei mikään paras mahdollinen elokuva...Siinä oli todella huonot kuvaukset mikki näkyi pari kertaa yhdessä nurkassa ja siten oli niitä kameroita joita näkyi kanssa. En suosittele tätä elokuvaa paitsi titenkin niille jotka tuollaisista pitää...Minä en katsoisi toista kertaa.

Aren

• Ankeuttaja
Hymypoika
« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2005, 22:38:34 »
Tämä taas osoittaa että kaikki elokuvat eivät ole kaikkia varten ja varsinkin aikuisille tarkoitetut elokuvat ovat yleensä hyvästä syystä sellaisia.

Elokuvahan ei missään nimessä ollut pervoilua tarkoituksen hakuisesti, vaan enemmänkin sitä vastaan ja tarina siitä mitä tapahtuu kun sekopäät pääsevät valloilleen.

Rosie

• Ankeuttaja
Hymypoika
« Vastaus #2 : Huhtikuu 08, 2005, 07:52:33 »
Minä pidin tästä elokuvasta. Kertooko se nyt että minä olen samanlainen kuin ne hahmot elokuvassa? Tai että pidin siitä mitä näin? Ei.
Se kertoo siitä että minä vaikutuin elokuvasta. Voihan olla että se ei ole mikään mestariteos, mutta se vaikutti minuun silti. Ahdistavasti.
Elokuva ei ollut ollenkaan pelkkää "sitä itteään" vaan "sitä" oli ainoastaan tarinan kannattelemiseksi. Ei ollenkaan turhaan.
Näyttelijätkin sanoivat aikanaan haastatteluissa ettei elokuvassa seksi ole pääasia, vaan se itse tarina.

Pitää vain osata nähdä se tarina eikä vain mitäänsanomatonta törkyä miltä se saattaa näyttää aluksi.

Hämykeiju

• Ankeuttaja
Hymypoika
« Vastaus #3 : Huhtikuu 09, 2005, 19:41:00 »
Näin elokuvan jokin aika sitten ja täytyy myöntää, että pidin kovasti tästä leffasta. Vaatihan tämä kyllä katsojaltaan ennakkoluulottomuutta ja avointa mieltä tarinan kuitenkin ollessa kohtuullisen rankka.
Roolisuoritukset ovat hienoja, paitsi Ville Kivelän henkilön traagisuus maiskahtaa väkinäiseltä.
Toisaalta hyvä kässäri saattaa kyllä jäädä panoräpellyksen varjoon.

Minusta Hymy poika on tärkeä elokuva, siinä on vankka ja rankka sanoma: Hyväksikäyttäjä on raukka, pelkuri ja samalla uhri itsekkin.

Hexu

• Ankeuttaja
Hymypoika
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2005, 13:05:21 »
En pitänyt juuri ollenkaan elokuvasta, muuta kuin siinä osin missä Ripsarit näytettiin ja heidän musiikkiaan soitettiin ;>

Näyttelijät olivat kyllä loistavia ja juonikin ihan hyvä..(: