Kirjoittaja Aihe: The Killers  (Luettu 4111 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Elewyn

• Ankeuttaja
The Killers
« : Huhtikuu 07, 2005, 08:37:14 »
Mitä, mitä? Eikö täällä ole ainuttakaan palstaa tästä loistavasta bändistä?! (En ainakaan löytänyt, mutta jos on tämän voi poistaa..) Eli, kuinka moni on kuunnellut The Killersiä? (älkää sekoittako killeriin) Parhaat kappaleet? Mitä mieltä bändistä? jne.

Lempikappaleet ovat ehdottomasti Mr. Brightside ja Somebody told me.

Yleensä en tykkää hirveästi tuon tyylisestä musasta, mutta tämä kolahti! :) Eli, tiedättekö kyseisen bändin ja jos tiedätte, mielipiteitä!

Hömötiainen

• Ankeuttaja
The Killers
« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2005, 19:18:16 »
Somebody Told Me:ssä on ihanan rytmikäs tausta. Muita kappaleita en ole kuullutkaan. Ko. kappaleessa on hyvä musiikki ja mielenkiintoiset sanat. Se vaaleahiuksinen kitaristi on söötti :) Mitäs muita kappaleita heillä on? Tai nettisivuja? Olisi mukava tutustua paremmin tähän bändiin.
Se pörröpää jolla on punainen kitara näyttää kirkkaassa valossa ja kaukaa katsottuna ihan hobitilta.

carolina

• Ankeuttaja
The Killers
« Vastaus #2 : Huhtikuu 07, 2005, 21:20:46 »
Tykkään kyllä kovasti. Somebody Told Me iski ja kovaa tuossa viime vuoden puolella ja se mitä olen esikoislevy Hot Fussilta kuullut, on ollut laatutavaraa. Tuon Hot Fussin aion hankkia heti, kun varallisuutta löytyy, vaikuttaa sen verran hyvältä.

Jos nettisivua kaipaa, levy-yhtiön sivu http://www.islandrecords.com/thekillers/site/home.las tarjoaa melko laajan kattauksen kaikennäköistä 'propagandasta' lähtien.

Elewyn

• Ankeuttaja
The Killers
« Vastaus #3 : Huhtikuu 08, 2005, 16:48:29 »
Lainaus käyttäjältä: "Hömötiainen"
Mitäs muita kappaleita heillä on? Tai nettisivuja? Olisi mukava tutustua paremmin tähän bändiin

No muita kappaleita on esimerkiksi (Hot Fuss levyltä) Mr. Brightside (mielettömän hyvä!) Smile like you mean, Glamorous indie rock & roll, On top ja vaikka mitä. Ja mitä kotisivuihin tulee niin paras saitti kai on tuo http://www.islandrecords.com/thekillers/site/home.las  jota Ginerwa ehdotti mutta kannattaa myös hakea googlella sivuja ja lainata levyjä vaikka kirjastosta(jos löytyy) tai lainata kaverilta jos sattuu olemaan. Siskollani on Hot Fuss levy mutta en kuitenkaan kovin ollut tyytyväinen siihen. Oli siinä muutamia hyviä kappaleita mutta jotkut menevät ehkä yli musamakuni. Mutta totta kai jos tykkää niin kannattaa ostaa.

~Élewyn

Erdolliel

• Ankeuttaja
The Killers
« Vastaus #4 : Huhtikuu 08, 2005, 20:05:49 »
The Killers. Aivan mahtava bändi.

Mä kuulin Somebody told me:n ensi kertaa uutena vuotena ja nyt on hirveä hinku saa tuo Hot Fuss -levy. Heti kun rahaa saan ylimääräistä.

Olen kuullut ko. bändiltä vain kolme kappaletta - Somebody Told Me, Mr. Brightside ja yhden nimeä en muista. Mutta olen kuullut että hyvä CD on. ^^

Tiesittekö muuten että Killersin laulaja on mormoni? :)

Tera

• Ankeuttaja
The Killers
« Vastaus #5 : Kesäkuu 07, 2005, 22:09:38 »
The Killers... Yksi lempibändeistäni.

Kuulin The Killersiä ensimmäistä kertaa joskus muinoin viime syksynä, kun YleX:n X-Ryhmässä soi Somebody Told Me tehobiisinä. Silloin tuli päätettyä, että levy on saatava. Olisiko ollut mahdollisesti lokakuu, kun Hot Fussin ostin ja kovasti pidän levystä. Eikä se Brandon tosiaankaan ole hassumman näköinen... =) Lempibiisejä ovat ainakin Somebody Told Me (luonnollisesti), Jenny Was A Friend Of Mine, Glamorous Indie Rock & Roll, Believe Me Natalie ja niin päin pois. Myöskin Under The Gun niminen biisi on vaikuttanut ihan hyvältä, kun on tullut sitä pätkä The Killersin sivuilta kuunneltua. Niin, enpä ole ainakaan vielä The Killersiin laisinkaan kyllästynyt.

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
The Killers
« Vastaus #6 : Kesäkuu 13, 2005, 01:58:26 »
En ole kuullut muita kun Somebody Told Me, joten en ole oikein mikään arvioimaan.

Tuo nimenomainen kappale on kuitenkin loistava, rytmikäs ja muutenkin. Nyt se pahin huuma on kuitenkin mennyt jo ohi, vaikka kuuntelenhan mä sitä silti edelleen.

Miksi radiokanavat aina kuluttavat kaikki hyvät biisit loppuun?

No, ehkä innostun kuuntelemaan kyseisen bändin musaa enemmänkin.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Hugmama

• Ankeuttaja
The Killers
« Vastaus #7 : Tammikuu 14, 2006, 02:29:29 »
The Killers. Aivan mahtava.

Ensimmäinen kappale, jonka kuulin siskoni kanssa, oli Somebody told me, YleX:n X-Ryhmän tehobiisinä silloin.
Hullannuimme täysin ja Hot Fuss hankittiin heti. Pidän Andy, You're a Star -biisistä toddellä paljon.

Nyttemmin olen hakenut netistä muitakin biisejä, kuin CD:llä olevat. Under The Gun, All The Pretty Faces (vain live), STM eri versiot, The Ballad of Michael Valentine ja Who Let You Go ovat löytäneet omat paikkansa iPodissani.

Tänään sain kuulla, että pojat julkaisevat pian toisen albuminsa, että ei tässä muuta kuin odottelemaan :)

Olen yksin kertaisesti koukussa!

Fenella

• Ankeuttaja
The Killers
« Vastaus #8 : Tammikuu 28, 2006, 18:37:21 »
Ihanaa, topic The Killersille!
Ihan mahtava bändi. Kuulin ensimmäisenä Somebody Told Me- kappaleen, mistä en liiemmin pitänyt. Mutta kun kuulin Mr. Brightsiden, jäin koukkuun. Brandon Flowers on ihana :D

Ostin taannoin bändin levyn, ja se on ihan mahtava. Luokkatoverini ovat hieman alkaneet kyllästyä, kun soitan ATK- tunneilla The Killersia nupit kaakossa... ^^

Katariina

• Ankeuttaja
The Killers
« Vastaus #9 : Helmikuu 10, 2006, 20:20:38 »
Killers on kyllä "ihan kiva." Sellanen jota kuuntelee kyllä, mutta ei yllä niiden bändien tasolle, joita voi kuunnella vain tuijottaen cd-soitinta. (ja niitäkin on!) Mr. Brightside on loistava biisi, Jenny was a friend of mine on nätti, Somebody told me:ssä on hyvä kertosäe jne. Bändi kuulostaa sopivan erilaiselta, vai onko se vain minun korvissani?
Tämä muuten vaikuttaa olevan sellainen bändi, että mitä enemmän kuuntelen sitä niin sitä enemmän pidän. Joten tulen muoksimaan parin kuukauden kuluttua : )

parvati

• Ankeuttaja
Re: The Killers
« Vastaus #10 : Tammikuu 25, 2007, 18:26:41 »
Oi, ihana bändi.

When You Were Young on jotain todella hienoa, ehdottomasti yksi kaikkien aikojen hienoimmista biiseistä. Njam. Tämä uusi MTV:llä pyörivä, Bones, on sekin aivan hyvä, mutta harvempi kappale yleensäkkään yltää When You Were Youngin tasolle. Vanhemmista kappaleista parhaita ovat Mr. Brightside ja Somebody Told Me. Ja onhan koko Hot Fuss aika hyvä levy.

Poissa Tiistai

• Vuotislainen
Re: The Killers
« Vastaus #11 : Helmikuu 10, 2007, 22:23:02 »
Jotenkin houkuttaa tämä bändi, en vain ikinä tule perehtyneeksi sen kummemmin. Oikeastaan aiemmin minulla oli sellainen mielikuva, että ihan paskaa, mutta ehkä olen sekoittanut johonkin toiseen, koska pari biisiä sattumalta haravoituani en muistanut juuri ennen kuulleeni Killersejä. Elickä siis ensin Midnight Show ja sitten Somebody Told Me sattuivat syliini sillä tavalla, että jonkun journalissa oli lyricsit/pätkä niistä ja minulla kun on yleensä tapana tsekata kaikki vähänkin mielenkiintoiselta kuulostava, googletin esittäjät selville ja latasin.

Molemmista tykkään ihan, laulajalla on aika jännä ääni, melkeinpä yltää kategoriaan "ihanan vammanen". Ilman sitä ei musiikkiin oikeastaan juurikaan kiinnittäisi huomiota, aika perussössöä tämä taitaa kuitenkin olla. Noh, jonain päivänä tutustun näihin vielä lisää ja tulen sitten jatkamaan tarinaa tännekin.

Somebody Told Me'stä tykkäilen kyllä enemmän sinä versiona, joka löytyy Mr. Brightsidelta (single? ep? en tiedä näistä mitään :>) kuin Hot Fussilta. Tai sitten erona onkin vain äänen laatu, mutta jotenkin vahvemmalta se Mr.B.-versio kuulosti.

Uuvat

• Ankeuttaja
Vs: The Killers
« Vastaus #12 : Helmikuu 25, 2007, 19:09:35 »
Somebody Told Me, Mr. Brightside ja muut biisit ekalta levyltä olivat biisejä joihin rakastuin heti. Ajattelin bändin kuitenkin olevan eräs niistä monista, joihin tykästyn parin ensimmäisen sinkun perusteella. Mutta When You Were Young ja Bones yllättivät ihanan positiivisesti ja nyt olen todella alkanut pitää bändistä! Bändi tuntuu huutavan omanlaisuuttaan ja oli ilo huomata, että tyyli on ja pysyy :) Laulajan ääni on ihana. Valitettavasti en ole bändiin kauheasti perehtynyt, mutta sen musiikki on kyllä lähellä sydäntä<3

Abahachi

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Helmikuu 26, 2007, 18:40:05 »
No jokohan nyt olisi aika minunkin laittaa tänne viestiä. Laitoin kyllä tuonne vanhan Vuotiksen topiciin viestin, itseasiassa aloitin sen, ja nyt minua ihmetyttää että miten ihmeessä näitä viestejä on tänne tullut jo näin pienessä aikaa jo näin paljon, vaikka tuohon vanhaan kerääntyi ehkä korkeintaan kuusi viestiä. No, kai se sitten johtuu uusista vuotislaisista ja Sam's town-levystä.

Elikkä, olen nyt toista vuotta The Killers-fani ja suorastaan rakastan bändin musiikkia. Omistan molemmat levyt ja pidän molemmista oikeastaan yhtä paljon. Brandonilla on mielestäni mahtava ääni ja sanoitukset ovat mielenkiintoisen erikoiset. Olen jo jopa ehtinyt tottumaan Brandonin uuteen lookiin, vaikka siinä hiusten leikkuussa oli minulle hetkeksi sulattelemista. Nyt voisin sanoa pitäväni niistä lyhyistä enemmän.:D

Lempi kappaleitani ovat Jenny was a friend of mine, Mr. Brightside, Glamorous indie rock'n roll, This river is wild, Bling ja When you were young.

Seuraavan levyn jälkeen haluaisin mennä katsomaan poikien keikkaa jonnekkin tänne Eurooppaan, saa sitten nähdä onnistuuko se.

Raindrops

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Maaliskuu 14, 2007, 15:14:12 »
Olen kirjoittanut The Killers-topickiin, mutta nähtävästi se ei selvitynyt tänne uusille sivuille. Mutta juu, taidanpa kirjoittaa myöhemmin kun on paremmin aikaa.

Mutta asiaan. Tulin täältä kysymään, että milloin The Killers liput tulevat myyntiin? Luin lehdestä, että se olisi tulossa juhannuksen jälkeen tänne päin. Whipii. Hyvä vuosi Suomelle. Ehkä yhtyeet vasta huomasi että tämmöinenkin maa on olemassa. Noo.. parempi myöhään kun ei milloinkaan. ^^ Mutta siis.. onko kenelläkään tietoa? En löytäny Lippupalvelun sivuilta vielä mitään, enkä myöskään Well done-sivustolta.

Kiitos avusta (=

Abahachi

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Maaliskuu 14, 2007, 16:48:01 »
Mutta asiaan. Tulin täältä kysymään, että milloin The Killers liput tulevat myyntiin? Luin lehdestä, että se olisi tulossa juhannuksen jälkeen tänne päin. Whipii. Hyvä vuosi Suomelle. Ehkä yhtyeet vasta huomasi että tämmöinenkin maa on olemassa. Noo.. parempi myöhään kun ei milloinkaan. ^^ Mutta siis.. onko kenelläkään tietoa? En löytäny Lippupalvelun sivuilta vielä mitään, enkä myöskään Well done-sivustolta.

Eiei et voi olla tosissasi. Voiko tämä olla totta? KAKSI lempibändiäni muka samana vuonna tänne? Juu ei voi olla totta. Todellakin olen menossa jos tänne tosiaan nyt sitten on tulossa. Miten vain ihmeessä kerään rahat ja miten saan jonkun mukaani, no, sitä pitää miettiä sitten. Ja jos vaikka saisin tuonne kenttä liput, kun MCR:än kanssa ei käynyt ihan niin hyvin.
Mistä lehdestä luit tämän? Onko se varmaa jo vai jotain lehtien puppua? Aika uskomaton juttu jos tulee, mutta nyt kyllä näyttää kaikki muutkin tulevan. Eli siis toistan tuon Raindropsin kysymyksen, että tietääkö joku kiltti ihminen koska ne liput sitten myyntiin tulisivat?

Onko joku muuten nähnyt Read My Mindin videon? Tosi hieno minusta, vaikka se iso toukka saa minut aina nauramaan.;D

Raindrops

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Maaliskuu 14, 2007, 18:37:01 »
Artikkeli löytyi eilisen päivän Ilta-Sanomista. Se oli semmoinen pikkuruinen teksti, melko loppupuolella. En tiedä kuinka virallista tämä on, ainakaan mainintaa The Killersin kotisivuilla ei vielä ole. Mutta toivotaan. ;)

Abahachi

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Maaliskuu 14, 2007, 18:44:19 »
Artikkeli löytyi eilisen päivän Ilta-Sanomista. Se oli semmoinen pikkuruinen teksti, melko loppupuolella. En tiedä kuinka virallista tämä on, ainakaan mainintaa The Killersin kotisivuilla ei vielä ole. Mutta toivotaan. ;)

Okei, kiitoksia tiedosta.:) Toivotaan, toivotaan. Jos tuo keikka tosiaan tulee niin sitten täytyy kyllä tilata se t-paita, vaikka se maksaisikin sitten maltaita.
Welldonen vahvistusta odotellessa.. (ja toivoessa;))

Raindrops

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Maaliskuu 16, 2007, 15:35:56 »
Tämän päivän Keski-Suomelaisesta:

"Yhdysvaltain rockbändien kärkiryhmään kivunnut The Killers saapuu konsertoimaan Suomeen. Yhtye soittaa Helsingin Jäähallissa 26. kesäkuuta..."

"... Konsertin lipunmyynti alkaa 21. maaliskuuta."

UUUUUU! =)

Helee

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Maaliskuu 18, 2007, 10:37:03 »
Tämä onkin melkeen lempibändini! Somebody toldme on kyllä hyvä, mutta enemmän pidän  esim. When you were young. Se on todella hyvä. Ja Bones on myös ihana kappale. koko bändi on ihana <3

Abahachi

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Maaliskuu 19, 2007, 18:06:48 »
Jippiih. Tämä tyttö tulee seisoskelemaan keikalle, vaikka tuskin kovin paljoa paikallani tulen pysymään. Täytyy nyt sitten ostaa se paita, kun olen pitkittänyt ja pitkittänyt sitä koska tilaan sen Saksasta ja ei ole kivat postimaksut siellä paikassa, uskokaa minua.
Onko joku muukin ostanut liput menolipusta ennakkoon? Ja kun minulla on suunnitelmissa yrittää päästä tuonne aika eteen, niin onko kenelläkään mitään hajua kuinka aikaisin hallille kannattaa mennä/kuinka monelta olette itse menossa, ettei saavu paikalle ihan viimeisenä? Aikaahan tuohon on vaikka kuinka, mutta kunhan vain innostuksissani mietin. Katsotaan nyt kun sinne asti vain päästään.

Raindrops

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Maaliskuu 19, 2007, 22:07:22 »
Ja kun minulla on suunnitelmissa yrittää päästä tuonne aika eteen, niin onko kenelläkään mitään hajua kuinka aikaisin hallille kannattaa mennä/kuinka monelta olette itse menossa, ettei saavu paikalle ihan viimeisenä? Aikaahan tuohon on vaikka kuinka, mutta kunhan vain innostuksissani mietin. Katsotaan nyt kun sinne asti vain päästään.

Minä mietin ihan samaa että kauanko aikaisemmin sinne kannattaa oikein rynnätä että pääsis vähän hillumaan sinne eturiviin. =) Ja ihmettelen, että vaikka keskiviikkona Lippupalvelun pitäisi aloittaa myymään lippuja, ei ole mitään asiasta kuulunut vielä. Häimeetä touhua.

Poissa Wemia

• Hupsu.
  • Vuotislainen
  • ?
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #22 : Maaliskuu 20, 2007, 20:13:42 »
Wouwou.
Entisessä Vuottarissa minulla oli Killukoiden topikkiin aika pitkäkin vastaus, ja päätän nyt vähän uudistaa omaa sanomaani ja tänne rustailla.

Eli tykkään kovasti. Kun silloin kerran soi radioissa tämä Somebody Told Me, en todellakaan tykännyt. Päätin silti huvikseni ostaa levyn, ja kyllähän sieltä aarteita löytyi! Lemppareiksi sanoisin Believe Me Natalie, Glamorous Indie Rock & Roll, Smile Like You Mean It, Mr Brightside sekä On Topin. Oikeastaan tykkään tässä levyssä kaikista kappaleista, mikä on aika ihme - sillä ainahan on joku, josta ei niin suuresti tykkää! Mutta suosikkeja nuo siis.

Toinen levy oli sitten viellä suurempi yllätys, hieman tyyli muuttunut, mutta ei mitenkään huonompaan! Kuten kaverille selitin, tykkään uudesta ja vanhasta levystä yhtäpaljon, tai no ehkä ihan pikkuriikkisen enemmän vanhemmasta :S. Uudelta levyltä tietenkin When You Were Young, Bones Ja Sam's Town.

Bändi on tärkeä minulle, ihania kappaleita. Brandonilla on kyllä niin mahtava ääni, kaverini mielestä sellainen vähän vanhanaikainen - en kyllä tajunnut mitä sanaa se haki takaa muttei varmasti tuota! Mutta niin, tykkään todella paljon.

Itsekkin mietein että tuonne keikalle menisin. Ongelmana on tuo että menolipusta pitäisi ostaa neljä lippua kerralta? Toinen ongelma on sitten seuran puute. En tiedä uskaltaudunko yksin sinne - en ole aiemmin minkäänlaisella suurella keikalla edes käynyt! (Tämä maalaistyttöplusjuntti on käynyt pai tö vei Hesassa vain kolme kertaa, ja se on aika tarpeeksi mutta uhnam voisin neljännen kerran yrittää jos nyt pääsisin!) Hinta ei minua haittaisi, olisi varmasti sen arvoista. Tämä bändi olisi niiin mahtavaa nähdä livenä.
Sitten en oikein tajunnut tuota jäähallin karttaa ( : D ) Että missäs ne sitten laulaa ja mitä ovat ne seisomapaikat. Kolmas proplem on sitten ajankohta. Kyllä minä sinne itseni yrittäisin raapia vaikka kirveellä, mutta kun ripari ja sitten muut kesälomasuunnitelmat on ihan auki, ei yhtään tiedä että onko silloin vaikka jossain muualla lomalla.

Tosiaan, miksei Lippupalvelun sivuilla lue yhtään mitään?

Speed Promotionin sivuilla lukee että ovet aukeaa 18:30, silloin siis sen mikälienee lämmittelijän aika(kö)? Eli varmasti reilusti sitä ennen.
Huh. Jotenkin tuntuu että en minä sinne pääse - aina tällaiset unelmat kaatuu päin naamaa.

---

Tsihihi. Ii oli niin sekaisin että ties mitä kirjoitellut. Ei tämä tyttö pääse, olisin heti ne kenttäpaikat saanut kun aukesi se nettikauppa mutta kun ajattelin että en pääse, ja sitten se seuran puute. Sitten seuraavana päivänä ajattelin jo että - entä jos sittenkin? Silloinkin olisin kenttäpaikan saanut mutta sama rumba. Nyt vähän harmittaa.
No. Kerranhan sitä eletään ja Ii elää näköjään kuin mummo.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2007, 07:36:07 kirjoittanut Wemia »
Oisinpa luolassa rosvoklaanin, oisinpa rohkea intiaani!

Abahachi

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Maaliskuu 21, 2007, 20:10:48 »
Sitten en oikein tajunnut tuota jäähallin karttaa ( : D ) Että missäs ne sitten laulaa ja mitä ovat ne seisomapaikat.

Lippupalvelu tosiaan oli aika myöhässä, mutta nyt sieltä löytyy jo jonkin näköistä informaatiota. Ja lava on siinä kartassa se musta pläntti ja seisomapaikat on siinä kun on se punainen iso alue, kenttä.
Minäkin olen tässä kuukauden aikana melkein kuollut stressiin kun kahdet keikkaliput + luvat on pitänyt hoitaa ja hokea koko ajan itselleen "minähän menen sinne". Eli vaikka kuinka tuntuisi siltä, että koko homma kaatuu päälle niin aina kannattaa kuitenkin yrittää niin täysillä kun pystyy, ei ainakaan voi valittaa jälkeenpäin, että voi kun olisin sittenkin mennyt sinne. Sitten kun on kaikki hoidettu ja ainoastaan enää lasketaan päiviä keikkaan niin fiilis on ihan tajuton. Onnea, toivottavasti pääset keikalle.:)

Niin ja tuosta jonottomisesta, että itseni tekisi mieli mennä jo edellisenä iltana, jos ei sada, mutta en usko, että vanhempani ja kaverini vanhemmat innostuisivat siitä kovasti. Eli jos kaverini suostuu ja kaikki menee muutenkin hyvin, niin aamulla sinne haluaisin mennä.
Netissä lukee muuten että keikka alkaisi klo. 21.00, eli ei kai lämppäri (tässä tapauksessa Traffic Island) nyt sentään kolmea ja puolta tuntia soita? Tai niin siis joo, en tiedä mitä hörisen taas, mutta tuntuisi kummalta jos tuonne sisälle pääsisi jo noin aikaisin kuin 18.30 kun MCR:änkin keikalla sisälle pääsee vasta tuntia ennen soittamisen alkua. Valaiskaa toki minua jos puhun puuta heinää.

EDIT// Joo, lipuissa lukeekin näköjään että ovet aukeavat 19.30, eli ei se aika olekaan sitten niin hirmuinen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 24, 2007, 09:40:02 kirjoittanut Abahachi »

Raindrops

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Maaliskuu 23, 2007, 16:56:23 »
Eikös se ollut 19.30? (=

Siis kuinka aikaisin porukka sinne kerääntyy jonottamaan? Itse en ole vielä ollut näin isossa konsertissa ja kiinnostaisi tietää, koska en halua joutua hännille.

Poissa Skipa

• Hippiäinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #25 : Marraskuu 30, 2008, 17:33:38 »
Minä tutustuin bändiin vain ja ainostaan radiossa silloin aikanaan puhkikulutetun Somebody Told Me -biisin ansiosta. Pidin siitä jo silloin, ja sitten kun muutama vuosi myöhemmin eksyin Anttilaan "osta kaksi levyä, maksa 15 e" -tarjouksen aikaan, poimin toiseksi levyksi Hot Fussin. En siis ollut kuullu levyltä mitään muuta kuin yhden kappaleen. Sen jälkeen The Killers nousi kaikkien aikojen toiseksi lempibändikseni.

Sam´s Townin metsästin itselleni yli vuoden sen julkaisun jälkeen, kun se oli tarjouksessa. Tällä hetkellä se on puhkikulutetuin levy, mitä lähes olemattomasta levyhyllystäni löytyy. Olen varmaan valehtelematta kuunnellut sen sata kertaa, ellen enemmänkin. Mutta se on vaan niin hyvä.

Odotukset olivat siis todella korkealla tämän tällä viikolla ilmestyneet Day & Age -albumin suhteen. Ostin sen eilen, ja nyt olen kuunnellut sen varmaan viisi kertaa. Joka ikisellä kuuntelukerralla se kuulostaa paremmalta - ensimmäisillä kerroilla olin himpun verran pettynyt. En silti usko, että tämä yltää koskaan Sam´s Townin tasolle. Vaikka koskaanhan ei pidä sanoa ei koskaan...

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #26 : Joulukuu 01, 2008, 17:12:50 »
Miekin pidän The Killersistä, juu. En ole hirveän pitkään niitä kuunnellut, joten en ollut tuolla niiden Suomen keikalla. Toivonkin siis, että ne tulisivat pian tänne uudestaan, jotta pääsisin korjaamaan erehdyksen.

Somebody Told Me oli tietenkin ensimmäinen biisi, jonka bändiltä kuulin, mutta minua se ei oikeastaan vakuuttanut. Itse asiassa se siihen aikaan (enkä kyllä edelleenkään hirveästi pidä siitä) ärsytti aika paljon kun sitä soitettiin joka paikassa ja niin poispäin. Siskoni kuitenkin piti siitä, osti Hot Fussin ja kuunteli sitä niin, etten minäkään voinut välttyä siltä. Jossain vaiheessa tykästyin Mr. Brightsideen ja latasin sen koneelle ja sillai, mutta varsinaisesti rupesin pitämään The Killersistä vasta kuultuani All These Things That I've Donen. Se on nimittäin varsinkin liveversiona aikas vaikuttava biisi :) Read My Mind sen sijaan kolahti vielä sitäkin enemmän ja sen innoittamana kuuntelin joskus Sam's Townin ja tajusin, että The Killers onkin aika loistava bändi. Sam's Town on oikeasti älyttömän hyvä ^^ Hot Fussista en sen sijaan oikein pidä vieläkään, paria biisiä lukuunottamatta.

Suosikkibiisejäni The Killersiltä ovat Mr. Brightside, All These Things That I've Done, When You Were Young ja Read My Mind. Niitä en pysty laittamaan keskinäiseen paremmuusjärjestykseen, koska pidän älyttömästi niistä kaikista. Myös bändin tekemä coveri Romeo And Julietista on ihanaa kuultavaa. Tykkään. Ja Under The Gun, miten saatoinkaan unohtaa sen :)

Uusinta levyä en ole vielä ehtinyt kuunnella, mutta Humanista ainakin tykkään.
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."