Kirjoittaja Aihe: Viihdeuutiset  (Luettu 599 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Theodor

• Ankeuttaja
Viihdeuutiset
« : Huhtikuu 06, 2005, 14:52:17 »
Päätimpä sitten tehdä tällekkin oman topicin. ^^ Itse en löytänyt haulla, tai en huomannut tuolla.

-------------------------------------

Mikä?
Viihdeuutiset on Maikkarin eli MTV3:n uusi (tai on tämä jo jonkinaikaa pyörinyt) uutisohjelma,
jossa käsitellään niin populaari kulttuuria kuin elokuvamaailmaa.

Kuka juontaa?
Ohjelmaa vetää häikäisevä Nelosen entinen uutisankkuri Viivi Avellan.
Muina toimittajina kulissien takana toimii Tuomas Hellman, Marjo Nurmi, Ville Toivonen ja Heli Vartiainen.

Viihdeuutisten sivut

Ohjelma tulee arkisin klo 18.45 MTV3 kanavalta.

---------------------------

Mitä mieltä olette ohjelmasta? Entä juontajasta Viivi Avellanista?
Onko tällaiselle uutisohjelmalle mielestäsi tarvetta? Miksi ohjelmaa ei näytetä yhdessä muiden uutisten kanssa, vaikka tämä on oikea uutisohjelma? Ottakaa kantaa...

Minusta viihdeuutiset ovat hyvinkin tarpeelliset. Ei sinänsä, että
minua kiinnostaisi urkkia julkkisten yksityisasioita, mutta on todella
mukava esimerkiksi jos on tulossa joku kiinnostava elokuva, kuulla
sen ennakot tai muuta sellaista. Viivi on hyvin hemaiseva. ^^ Ohjelman ulkoasu on selkeä ja näpäkkä, ja uutiset laadukkaita. Viihdeuutiset ovat hyvä juttu minusta.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Viihdeuutiset
« Vastaus #1 : Huhtikuu 06, 2005, 15:51:40 »
Itse olen joskus katsonut.

Miesten mieleen juontaja Viivi Avellan varmasti on, eikä hän minustakaan mikään huono junotaja ole. hän puhuu selvästi ja pukeutuu siististi.

Yleisesti viihdenuutiset ovat hieman turha asia,varsinkin kun ne tulevat jokapäivä. Kerran viikossa riittäisi katsastamaan viihdemaailman kattavimmat uutiset:)
On viihdeuutisista joskus hyötyäkin, eivät ne siis täysin turhat ole. Sieltä kuulee uusimmat tapahtumat katsastaa elokuvamaailmaa ja muutenkin julkkisten elämää. Jos ei hlaua rahojaa tuhlata lehtiin voi katsoa viihdeuutiset.

eivät mielestäni ole kuitenkaan pakolliset.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”