Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 140035 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Bolina May

• Captain Gale
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Valitseeko tie kulkijansa vai kulkija tiensä?
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #275 : Heinäkuu 04, 2012, 01:23:23 »
Tänä kesänä on ollu paljon serkkujen konfirmaatioita (kolme, kaks viime vkl) eli kirkossa on tullu istuttua ihan tarpeeksi... Isosvuosille kiitos mä osaan suunnilleen kaikki virret ja rukoukset ymsymsyms ulkoa, mut tein viime viikolla sen virheen et luin (taas) Jénaminyan Vuotiksen uskontunnustukset ja muut... Voitte varmaan arvata miten mun uskontunnustukselle ja Isä meidän -rukoukselle kävi :D Alle puolessa välissä litaniaa sanat muuttu ihan toisenlaisiksi ku piti! Ihanku viime kesänä :'D

Oikeastaan tääki juttu on aika hupaisa, vaikka sillä hetkellä olin erittäin närkästynyt :D En pysty muistamaan oonko kirjottanu siitä jo mut antaa mennä, hauskoja juttuja saa jakaa!

Kaikki jotka ovat keskustelleet kanssani koulun opettajista, ovat varmasti kuulleet marinani kahdesta (entisen) kouluni opettajasta (toinen vihaa työtään, toinen ei osaa tehdä sitä). Viime syksynä (tai joskus kuukausia sitte anygays) meillä oli hyvin tavallinen äidinkielen tunti, jossa tämä rouva-en-osaa-opettaa päätti, että nyt olisi kiva keskustella asioista ja jakaa oppia. Kaikkien parien piti valita yksi aihe yhdeltä kirjallisuuteen liittyvältä listalta, ottaa siitä selvää seuraavaan tuntiin mennessä ja kertoa sitten muille. No, voitte arvata iloni kun silmiini osui sana fanfiction x) Varasin sen välittömästi ja ilmoitin kaveripojalle ettei meidän tarvitse tehdä mitään taustatutkimusta, mä tiiän jo kaiken tarvittavan.
Seuraavalla tunnilla mä sitte selitin aiheesta pintapuolisesti (annoin kaverille valmiit lauseet sanottavaksi et seki olis muka tehny jotain) ja yritin kovasti välttää sitä perus jos-mä-alan-puhumaan-pottereista-niin-en-lopeta-ikinä -purkausta... Ja sit opettaja alko lisäilee mun juttuun kaikkea älytöntä. Mä vaan katoin sitä ällistyneenä et anteeksi kuinka ja yritin hienovaraisesti ilmaista et oikeastaan asia ei ole näin, mut eipä tuo auttanu. Siitä meinas tulla kunnon väittely, en osannu päättää rageisinko (=julistaisinko intohimoista rakkaussuhdettani) vai nauraisinko. Loppujen lopuksi annoin jutun kuivua kokoon... Kukaan ei kumminkaan uskonu mitään mitä se ope sopotti siinä edessä, sitä vaan ei voi kunnioittaa.
Mulla on sen verran mainetta potteristina et kuulin ku parin rivin päässä pari puoltuttua kaveripoikaa ihmetteli keskenään et miten ope voi kuvitellakaa tietävänsä täst aiheesta paremmin kun minä. :D No tota... NIINPÄ!

//yrraH: tuostapa tuliki mieleeni, että olen vähän väliä kutsunut koulun Juhlasalia Suureksi Saliksi :D Onneksi kaverit ei huomaa mitään eroa, potteristien aivot ohjaa ajattelemaan samaa asiaa ja muut jäädyttää liikaa. Välillä ite pitää miettiä että kumpi se oikeasti on..!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2012, 04:37:29 kirjoittanut nightingale »
I really need to know is there a place to me

nightingale -> Bolina May

Poissa yrraH

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: newtkey76
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #276 : Heinäkuu 04, 2012, 04:26:20 »
Tapahtui noin vuosi sitten yleinen Potterkämmi koulujen lopussa, kun kysyin opettajalta vielä luokassa että mihin aikaan lauantaina pitää olla suuressa salissa? Opettaja tähän: niin missä? minä vastaan hieman turhautuneena, No suuressa salissa, siis siellähän se päätös juhla on?! Opettaja suupieliään nykien vastaa minulle että, mikä ihmeen suurisali? Tässä kohtaa ymmärsin tapahtuneen ja koko luokka katsoi minua kuin homeista luumua, alappa siinä sitten selittämään ...... :D

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
« Vastaus #277 : Marraskuu 08, 2012, 21:25:00 »
Ihania nuo teidän jutut! :) ^^

Minulle ei ole mitään erityisen hauskaa sattunut, mutta tässä muutama. Muoksin sitten, jos tulee jotain mieleen.

Luin koulussa Order of the Phoenixia, ja se sai osakseen aika paljon huomiota. Sinäänsä ihme, sillä minulla on aika usein joku Potter mukana.
terkkatiedon tunnilla:
neiti X: -Onko tuossa kaikki Potterit, siis tuossa samassa kirjassa, kun siinä on niin paljon sivuja?
minä: - Ei, tuossa on vaan yksi... :)
hetken kuluttua samaisella tunnilla:
herra X: - Saanko katsoa?
minä: - Joo.
Ja tietenkin  x sattuu avaamaan kirjan juuri siltä sivulta, josta olen alleviivannut lauseenpätkän "gone on the run whith a stolen hippogrif" ja viereen kirjoittanut "Hiinokka", ja piirtänyt ympärille sydämen. Sain osakseni kummeksuvan katseen X:ltä, sekä kommentin.
herra x: - Teetkö sinä muistiinpanoja kirjoihin? *katsoo minua epäuskoisena*
minä: - E-en. En tietenkään...
 (en minä ole kyllä tainnut raapustella kuin Phoenixiin)

Viime jouluna olin katsomassa pikkuveljien joulujuhlaa, ja naapurintäti katsoi hieman kummissaan, kun lauloin oikein kovaa "Nyt Voldemortin kunnia" ja muita Potterlauluja.

Yhtenä matikantuntina samainen Herra X kysyi minulta, onko penallissani piilossa taikasauva. No, ei ollut, mutta onneksi ei nähnyt Potteraiheisia piirustuksia, joita matikanvihkoni pursuaa. Kädessäni olevan, tussilla kirjoitetut I must not tell lies ja Always - tekstit hän taisi kuitenkin nähdä.

Ja muistatako Valekaljuuna, kun koetin taikoa liikennevaloja vaihtumaan vihreiksi? :)

// Muoks: Olimme Kaljuunan kanssa kisoissa viime vuonna ja meillä oli molemmilla samanlaiset tupahuivit päällä. Hotellin hississä eräs mies kysyi: - Onkos nuo teidän seurahuivit?
minä & Kaljuuna: - Ei, vaan Harry Potter -huivit!
mies: - Aa, Harry Potter. Niimpä tietysti! *hymyilee*

// Tästä jutusta onkin sitten jo monia monia vuosia. Olimme menossa kaverini kanssa toiselle kaverilleni yöksi. Aioimme roolata Potteria ja siksi kannoimme mukanamme suuria vanhanaikaisia matka-arkkujamme, jotka sisälsivät kaiken roolauskaman. (kaavut, pargamentit, sulakynät, liemipullot yms) Naapuriimme oli juuri muuttanut meitä vanhempi tyttö, joka kysyi minne olimme menossa matka-arkkujemme kanssa. Sanoimme, että yökylään. Tyttö kysyi, miksi meillä oli niin suuret matkalaukut. Emme halunneet myöntää roolaavamme Potteria, joten sanoimme meillä olevan paljon vaatteita mukana. Ei tainnut tyttö uskoa, mutta jälkeenpäin kävi ilmi, ettei hän katsonut Pottereita ollenkaan pahalla, päinvastoin! :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2012, 21:45:58 kirjoittanut Polyjuicepotion »
Things never happen the same way twice.

Poissa valekaljuuna

• linnunradan pienoismalli
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieFlame10573
« Vastaus #278 : Marraskuu 10, 2012, 14:44:56 »

Ja muistatako Valekaljuuna, kun koetin taikoa liikennevaloja vaihtumaan vihreiksi? :)

// Muoks: Olimme Kaljuunan kanssa kisoissa viime vuonna ja meillä oli molemmilla samanlaiset tupahuivit päällä. Hotellin hississä eräs mies kysyi: - Onkos nuo teidän seurahuivit?
minä & Kaljuuna: - Ei, vaan Harry Potter -huivit!
mies: - Aa, Harry Potter. Niimpä tietysti! *hymyilee*

En voi unohtaa! :D
Ei meitä mitenkään oudosti varmaan silloinkaan katsottu kun oltiin katsomassa Vacancya, me nimittäin otimme toisistamme kuvia kirjat kädessä, sekä pelkistä kirjoista tuli myös kuvia räpsittyä. Niin ja tuoksuteltiin uusien kirjojen sivuja!
Ihme kun eivät ne myyjät jo tulleet valittamaan meille!

Tai entäpä kun olimme kisamatkalla, Polyjuise kantoi koko sen ajan, minkä olimme kyseisessä kaupassa, mukanaan kolmos kirjaa englanniksi! Hän halusi sitä niin paljon, että kanniskeli sitä ympäriinsä, etteivät muut saisi ostettua sitä, sillä se oli ainut jäljellä oleva kappale :D
Muistatko Poly?

Poissa Ikirouta

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #279 : Joulukuu 22, 2012, 14:48:29 »
Mieleeni tuli eräs Potter-moka (tai sen kaltainen ) joka ei kylläkään kohdistunut minuun.

Harrastan geokätköilyä, jonka harrastajien keskuudessa kyseiseen harrastukseen perehtymättömiä nimitetään yleisesti jästeiksi. Olimme kerran kummini kanssa Pietarsaaren keskustassa kyseisen harrastuksen parissa ja totesin hänelle, että varoisi tuota jäätelöä syövää jästiä. Hän taisi kuulla tämän sillä jääteloä syövä pikkutyttö (n. 11-vuotias) yllättäen kääntyi ja sanoi ettei hän ole jästi vaan surkki. Repesin tytön kommentille täysin ja kätkön etsiminen oli unohdattava.

Tyttö taisi olla Hp-fani :D
Ikirouta aka Ikuisuus

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #280 : Joulukuu 22, 2012, 17:39:20 »
Pelattiin koulussa välitunnilla jotain korttipeliä, ja sit siin oli semmonen juju, et kierroksen häviäjä joutui tekemään jonkun tehtävän, joka päätettiin ennen kierrosta. Niimpä minulle sattui hävitessäni sellainen tehtävä, että piti juosta seinää päin ja huutaa "Tylypahkaan". Oli aika hupaisaa, kun siinä oli tietty sitten yleisöä, ketkä ei tienny mistä oli kyse. Tästä on videomateriaalia, joka saattaa päätyä vuoden päästä ABI-videoon. :D
You put your arms around me and I'm home.

Poissa Jemppu

• Pikkukaupungin Potterhullu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MirrorRose30377
« Vastaus #281 : Tammikuu 17, 2013, 17:43:01 »
Eipä ole mulle mitään sen erikoisempaa ole tapahtunut,kun jotain pienehköjä,mm. Sirkus-aakkoset tulee aina luettua Sirius-aakkoset,ja enkunläksyissä: Serious=Sirius. (Miksiköhän juuri Siriuksesta kaikkea?) Ja sit yhessä vaiheessa näin rautatieasemalla yhen tyypin,joka sitten sattui näyttämään ihan nuorelta Siriukselta.
Naureskelin sitten siinä itsekseni ja oli kivaa.
Eipä juuri muuta.
Olen puhunut.

//Muokkista.Hiljattain on sekoiltu potterin parissa todella paljon.Ensimmäisenä kun mun eno,(jonka nimi on Sami.),tuli meille käymään,niin meinasin sitten huutaa äidilleni täysiä,että : "SIRIUS TULEEEE!!" Ja sinä samana päivänä (Kun piti kysyä että saako päivän lehteä katsoa.)
Niin minä tyhmä sitten kysyin,että: "Saako Päivän Profeettaa katsoa?" Äitini joka ei huomannut lauseessani mitään vikaa,antoi kuitenkin katsoa sitä lehteä.Ja pari kertaa on ollut todella vaikeaa  sanoa Salkkareiden Severin nimi oikein,kun mun tyhmä pää on työntänyt tilalle Severusta.En ole kuitenkaan kertaakaan ääneen sitä väärin sanonut. Ja ainakun lähden johonkin,sanon äidilleni että kaikkoonnun nyt sinne (,minne mun ikinä pitkään mennä.) Enpä tiedä,että onkohan tuo nyt alitajuista,vai sanonko sen tahalleni.
Siinähän noita.

//Ja vielä muoks.
Mulle kun pidettiin synttärit huhtikuussa,niin ne mun neljä parasta kaveria oli siellä,ja me taidettin vetää "vähän" liikaa karkkia ja limua,varsinkin minä ja mun ultimateparaskaveri.
No,se yksi kaveri lähti,ne kaksi muuta teki jotain sen toisen puhelimella,ja minä ja mun bestis juteltiin kaikkea pottereista.
Tuolloin oli hieman epäselvää,että kuka se mun lempihahmo pottereissa oli,niinpä mun besu kysyi: "Kumpi se sun lempihahmo nyt on? Sirius vai Sevrus?"
SEVRUS.
Se siis tarkoitti sanoa Severus,mutta sekosi sanoissaan ja sanoi Sevrus.

Ei tuossa mitään hauskaa ollut,mutta sokerihumala oli tehnyt tehtävänsä ja me bestiksen kanssa sitten räkätettiin sille pari minuuttia kuin mitkäkin hullut.

Sitten se toinen niistä kahdesta kaverista kysyi: "Mille te nauratte?" Ja mä sanon: "En mä vaan muista." JEP. LIIKAA LIMUA.

Ja sitä ennen,mun eräs ei-potteristi kaveri oli meillä,ja mä olin juuri edellisenä päivänä lainannut kirjastosta sen Harry Potter-Suuren Velhouskirjan.
Se mun ei-potterfanikaverini innostui sitten lukemaan sitä,ja vääntelemään ne KAIKKI NIMET kuulostamaan tyhmiltä,ja ihan päin ahteria.

Sen seuraavan tunnin aikana kun Ronald Weasleystä oli tullut VESSA-RON ja Dolores Pimennosta DOOOOOLOOOOLLOOOOLOORES PIMENTO,ja Severuksen sivu oli seuraavana,mun päässä vain liikkui että "parempi että mä EN jää kuuntelemaan tätä" ,ja mä sanoin sille mun frendille että mä käyn hakemassa maitoa.Niinpä mä oli jo ottamassa maitopurkkia kaapista,kun mun huoneen ovi lennähti auki,se kaveri työnsi tyhjän päänsä ulos ovesta,ja kailotti (,niin että mun äiti ja naapuritkin varmasti kuulevat) : "SEVERUS KALKAROS...SERVAUS KALKKKAROS!!!!"

Ja mä kaadoin ne maidot lattialle.Kun mua muutenkin ärsyttää,että jotkut ihmiset (kuten HP-äänikirjat lukenut Vesa Vierikko,joka sanoi Kalkaroksen koko ajan "Kalkkaros") kirjoittavat/lausuvat Severuksen nimen tuollalailla ärsyttävästi väärin,niin voitte vain arvata,kuinka tälläistä pikkutarkkaa potteristia ärsytti,kun etunimikin oli sössitty.

Niinpä mä nolona hipsin mun omaan huoneeseen,kun mun äitikin joka vihaa pottereita katsoi sillen tyhmästi.
Tämä kyseinen kaveri on jälkeenpäinkin tätä nimimuunnelmaa hokenut jonkin verran (LUE: jokatilanteessa ja todella paljon) ,ja jos en nyt ihan väärin muista,niin se on kai kerran,kaksikin sanonut,että mä olisin ihastunut Severukseen.Vaikka tästä nyt on sitten sanottava,että kyllä,silloin mä oli hieman (LUE: valtavasti :D) ihastunut Severukseen. *menee kihisemään häpeästä nurkkaan*
Mutta joo,toi nimimuunnos on nykyisin vaan pelkkä läppä,eikä se ärsytä ketään enää.

Ja vielä ihan btw,mun bestis muutti viime vuoden kesäkuussa toiseen kaupunkiin,ja yksi päivä joku wannabe-potteristi oli mun bestikselle tullut sanomaan jotain tällästä: "Vitsi oikeesti se Sirius on NIIIIIIN ihana! Ja se näyttelijä,se on tosi hyvä se SCARY OLDMAN." Joo,sanoi sitten PELOTTAVA VANHA MIES.Ja mun besu vaan repee siinä vieressä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2013, 15:05:27 kirjoittanut Jemppu »
Always.

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #282 : Maaliskuu 06, 2013, 18:56:14 »
IHANIA <33
Noh,itselleni ei ole välttämättä mitään hupaisaa tapahtunut(tai vähän riippuu),mutta tälläsiä pikkujuttuja:

Venäjän tunnilla kysyttiin,ketkä haluavat jatkaa venäjää.Itse olin vähän epävarma,koska se saattaa vaikuttaa meneekö A-,B- vai C-luokalle.No loppujen lopuksi(luin Azkabanin vankia) ajattelin että onhan Hermionellakin enemmän aineita kun Harrylla ja Ronilla,joten sanoin: "Joo,jatkan mie!" (tjsp) Sitte meinasin lisätä,ja onneksi hillitsinkin itseni,etten sanonut: "Mutta ainakin ennustuksen lopetan" xD

Kun tulimme mummilareissulta ja piti käydä nukkumaan,äiti tuli huoneeseeni katsomaan etten jää lukemaan.Noh,kun pääsin sänkyyn asti edes istumaan,huusin: "TUOLLA SE ON!!!" ja sit äiti vähä katto sillee etpä-oo-yhtään-outo -ilmeellä.Sit sanoin: "Miun taikasauva on tuol pöyän alla,vaikken ees itte laittanu sitä sinne!"

Välitunnilla oltiin koulun omenatarhassa käppäilemässä ja sitten alettii puhumaan skoottereista ja mopoista.No itse en sellaista saa,ja sen sanoin kavereillenikin,mutta sitten tuumasin: "No mihi nyt noidat ja velhot sellasia tarvii?" No en muista mitä ne sitte sano mut sitte yhtäkkiä vaa huusin täyttä kurkkua: "MIE HALUUN SIRIUKSEN LENTÄVÄN MOOTTORIPYÖRÄN!" ja kaaduin(tahallani) selällee sinne hankee ja sit naurettii :D

Tämä noloin asia näistä kaikista tapahtui loppukesällä kun pelasimme huispausta talomme viereisessä leikkipuistossa.Tietenkin juuri minulla oli musta alkeellinen viitta ja päässä itsetekemäni velhonhattu=paperille liimattu tilkkuja ja se nidottu kartioksi(ja oli luutakin ofc)...Sitten huomasin kummioppilaani,erään ykkösluokkalaisen pojan,katselemassa jonkun muun pojan kanssa meitä sillalta.Mikä häpeä!Sitten huusin niille jotain sen tapaista kun "painukaa koloihinne!" Koulu ei ollut tietenkään alkanut eikä kummioppilasta ollut,mutta heti kun koulu alkaa,juuri tämä silminnäkijä arvotaan minulle -.-

Koulussa piti tehdä puhe(ihan vain omalta paikalta luokalle) joka kirjoitettiin etukäteen.Kesti kauan miettiä aihe ja päädyin basiliskiin.Noh,tietysti minua kokematonta jännitti.Olin kirjoittanut näin:
Basiliski
   Basiliski on kärmeskielellä hallittava jättiläiskäärme.Basiliski syntyy siten,että annetaan rupikonnan hautoa kananmuna.Basiliskin hampaissa on myrkkyä,jonka tiedetään tuhoavan myös hirnyrkkejä.Sen katse tappaa välittömästi,mutta jos katse ei ole suora,vaan kohdistuu esimerkiksi peilistä,uhri kangistuu.Kangistumisesta vapautuu  alruunasta eli mandagorasta tehdyllä taikajuomalla.
   Kukon laulu on basiliskille kohtalokas.
   Harry Potterin ollessa toisella luokalla hän,Ronald Weasley ja Gilderoy Lockhart kävivät salaisuuksien kammiossa pelastamassa Ronaldin sisaren,Ginevran.Ginevra kuristi kukot Tom Valedron,joka tunnetaan Voldemortina,käskystä.Vaikka Tom hallitsikin basiliskia,sen oli 'luonut' todennäköisesti itse Salazar Luihuinen.Tom hirnyrkkipäiväkirjan avulla hallitsi Ginevraa.
   Käärme eli salaisuuksie kammiossa satoja vuosia.
   Lopulta sen tuhosi Rohkelikon miekalla Harry Potter,kun Albus Dumbledoren feenikslintu Fawkes oli sokaissut käärmeen puhkomalla sen silmät.
   Ensimmäisen basiliskin loi Inha Herpo,kuuluisa pimeyden taikuri.Taikaministeriö kielsi basiliskit,mutta siitä huolimatta niitä oli ilmestynyt.
   Basiliskin ulkonäöstä voisi vielä sanoa,että se on kirkkaan myrkyn vihreä,ja koiraalla on päässään punainen töyhtö.

Sain tuosta puheesta jonkun kasin.Sain sellaisia kommentteja(joita ei ensin kukaan jaksanut antaa) kuin "Outo aihe","Vähän pitempi olisi saanut olla","Puheesta ei meinannut saada selvää" yms.... Ei enää tee mieli tehdä esitelmiä velhoaiheista.

Muoks!
No sit tulee tämmösii väärinsanomisia:

Käveltii kavereitten kanssa koulussa ku mentii luokan kaa hiihtämää nii sit puhuin jotai et oppilaitten haave on antaa Norriskalle kunnon potku.Kaverin kauheen pikkusen harmaan koiran nimi on Laku,ja tuuppasen [lue: potkasen] sitä joskus.Sanoin sitte niille Potter mielessä: "Draco on vähänniinku miun Norriska!" Sit sanoin jotai "eiku siis Laku"

Luin tänää Liekehtivää ja sit Pottermoressa jotai Ollivanderista.Sit ku syötii ja pikkusisko otti leivän(ei tykkää juustosta),hain juuston ja laitoin sen sen leivän päälle,sit vissii sanoin jtn "Hähhähhää" ja sit se sano "mitennii" ,sit sanoin "Ainii,sie tykkäät Oldervannista!" Joo miun piti sanoo "Oltermannista" mut sanoin vahingossa Ollivanderin ja Oltermannin sekotuksen: "Oldervanni"

Sit sanoin pari päivää sitte Liekehtivää pikaria Liikehtiväks pikariks.Naurettii vaik siin ei kyl oo mitää naurettavaa...
Muoks! Samoin vähän aikaa sitte jotain: "...Liekehtivässä pipa - Hehheheheheheeeee...piparissa...hehhehheeeee....!"

Käytiin kaverin kanssa liikuntatunnin jälkeen kaupassa kun aateltiin kattoa leffa ja ostettiin karkkia.Siellä karkkihyllyn luona sekosin upeasti,puhuin ihan liian nopeasti ja hösläsin ja puhuin [/i]vähän[/i] liian kovaa... Ja varmaan muut siellä ihmettelivät kun joku puhuu kaikista Bertie Bottin jokamaun rakeista ja suklaasammakoista ja huomattuaan sitten Tuttifrut + choco -pussissa sellaisia (rakeita ofc) vaaleanpunaisina, oransseina ja ruskeina, huudahtaa jotain ihmeellistä ja pakottaa kaveriaan ostamaan sen pussin ("pakkopakkopakko...") xD

Sain koulussa tietää (siellähän saa tietää kaikkea... xD),että kun veistelin vappunaamiaisia edeltävänä päivänä Hermionen taikasauvaa pihallamme, eräs tyttö oli kiikaroinut puuhiani kai jonkun toisen tytön kanssa naapurista talon yläkerran ikkunasta käsin (y)

Kun pelasimme huispausta pihallamme, maali"salkoina" autotallin valkoinen ovi, kurainen jalkapallokaatomme oli jättänyt siihen muutaman(kymmenen) ruutujäljen... Pitäisi varmaan joku päivä äitimme mieliksi se siivota xD

Oltii menossa konserttiin ja kauppaan (en varmaa muute olis lähteny mutku piti ostaa  jokamaun rakeita xD) koska eräs tyttö(Potterfani) oli tulossa meille yöksi.Samaisen päivänä olin hillunu koulussa taikasauva taskussa ja välitunneilla kädessä(normaalia minulle).Sain upean neronleimauksen pitää taikasauvaa kolitsihousujeni lahkeessa.Se pysyi sen kevätjuhlamekon oston aikana(ei löytynyt mekkoa/hienoa paitaa koska lähinnä kauluspaidat ja harmaat neuleet,yllätys,yllätys, olivat enemmän silmäänpistäviä,vaikkei mikään niistä ollut tarpeeksi hieno :C) ja Musiikkiopiston oppilaskonsertissa,mutta kun menimme ruokakauppaan,parkkipaikalla se tippui lahkeestani kolahtaen tielle ja sain naurukohtauksen(taas jälleen).Onneksi  se yökyläihminen oli mukana,koska äiti olisi muuten pitänyt huutosaarnan.Kuulemma häpesi minua... :D
Ja haukkui vaatteitani.Violetti takki,Korpparin tupahuivi,pipo,kolitsit,ajankääntäjä ja likaiset tennarit.Puhumattakaan siitä taikasauvasta joka oli ennen konserttia taskussa ja lopuksi lahkeessa(vaikkei äiti ennen sen tippumista tiennyt kumpaakaan) xD

Yks päivä oltii  Siwassa ostamassa jätskii ja sit ku oltii kassal kuulin semmosen kolahuksen.Taikasauvanihan se taas oli lahkeesta tippunut! Eräs iäkäs mies taisi takanamme huomata sen (ilmeestä päätellen)...

Tulin yheltä Potterfani(?)kaverilta ja sitku tiellä ei ollu ketää(niihä sitä tuppaa luulemaa...) nii sain neronleimauksen laulaa Potterbiisiä (Harry's wondrous world) iha ku joku epävireinen oopperalaulaja sillee "DiDiiDiDiiDiDiiDiDii...." ja eikös sitten naapurin isä pyöräile takaa päin ohi! (hyväminä)

Meiltä kerättiin venäjän kirjat ettei seuraavan vuoden venäjän lukijoille tarvitse ostaa uusia kirjoja.Noh, muistin juuri että olin ympyröinyt nimen Harry Potter (ja lisännyt siihen "<33") lauseesta "Это билет в кино на Гарри Поттер" . Eihän ollut "kiertävä kirja", eihän?! :D

Pelattii koulussa pesäpalloo.Ku juoksin nii meijän luokkalainen vastapelaajapoika pesällä sano jotai et "Harri Potteri juoksee" "Harri Phothaa atskipötskimötski" ni jos vaik ois ollu vettä suussa nii olisin varmaa tukehtunu.Se sano sen viel toisenki kerran ja miun oli pakko kääntyy ihmisist pois päi ettei ne nää miun loistavaa hymyä tai etten remähtäis nauruu xD

Käytii täs toukokuun alus tai huhtikuun lopus RommiRuusun kanssa kaupas(tällä kertaa niitten lähel olevas Niivas) ja mentii rannalle syömää mässyjä.Sit ku istuttii ja makoiltii laituril, olin tyhmä(aikamoinen korpinkynsi...) ja katoin mahaltee laiturinraosta vetee ja pidin ajankääntäjää siel kuiskaillen iteksee: "Ajankääntäjä ui, ajankääntäjä ui...Ajankääntäjä ei ui..." ja sit ku nousin ni sen ketju katkes ja se koko koru tippu hyiseen veteen: "RommiRuusu, AJANKÄÄNTÄJÄ UI, SE TIPPU VETEE!" Sit myö oltii iha paniikis ja katottii nähääks myö se.Haettii puunkarahko veden syvyyden mittaamisee ja siis hiipparoitii alusvaatteisillaa siel ja sit lopuks mentii vetee ja RommiRuusu sai sen.Sit myö päätettii heittää loputki talviturkist ja sukellettii.Ikimuistoinen kokemus!

Mentiin Siwaan Puhpallurahirmun ja en-muista-vuotis-tyypin-nimeä-kaverini kanssa ostamaan jätskit.Noh, seurassani saa ilmeisesti Peikkoja neronleimauksia ja pukeuduimme seuraavasti

Puhpallurahirmu: Pöllöpehmolelu, puuskupuhmerkki, (taikasauva?), kelmien kartta, rahat Harry Potterin tylypahkakirjekuoressa.

En-muista-vuotis-tyypin-nimeä-kaverini: Normi mekko ja jättimäinen pöllöpehmolelu.

Minä: Lunan aavepokat(joita en pitänyt kaupassa päässä), ajankääntäjä, tupahuivi(kesäistä meininkiä xD), korpinkynsimerkki, taikasauva, ruma helmilaukku rahalle, pöllöpehmolelu.

Ja eikös kaupan pihassa ollut "tuttuja" kovispoikia alkajaisiksi ja kotona odotti kommentit:
Vanhempani: "On sitä jotai rajoja pukeutumiselle julkisilla paikoilla"
Minä: "Täh, mitennii???"
Vanhempani: "Ei kyl nähty muuten ku lähit tuolt pihast.Oli siul jotku lasitkii..."
Minä: "Nii(iha ku en oikeest ois tienny "mitä" xD) mut ei miul ne ollu pääs ku luuletteks työ oikeest et mie menisin ne pääs ostaa jätskii? Ei miul ollu ne pääs ku vaa Puhpallurahirmulla ja
En-muista-vuotis-tyypin-nimeä-kaverilla!
Vanhempani: "Mut kyl siul oli ne sillo ku lähit.Ja ku tulit takas"
Minä: "Joo otin ne pois sillo kauppaa mentäessä ja laitoin takas ku tulin takas"
Vanhempani: "Kyl sekii riittää et naapurit näkee, ykskii oli miun työkaveri"
"Kyl mie oon jo tottunu et kaikki näkee esim ku pelataa huispaust pihalla.Kaikki tietää et mie oon tämmöne ihme...hullu..."
"Friikki..."
"Potterfriikki"
"Koht se juo teetä ja rupee ennustaa niist teelehist"
"Ei kyl olis ensimmäine kerta jos mie sillee tekisin..."

Joo xD

Että sellasta :D

Noh,kommentoikaa jos luitte ja muoksin kun tulee mieleen lisää :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2013, 12:09:04 kirjoittanut huispauskotka »
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #283 : Maaliskuu 06, 2013, 21:58:35 »
Meidän englannin kirjassa oli yläasteella kappale joka käsitteli Harry Potteria. Opettaja käski sitten kertoa, kuka meidän lempihahmomme on. Yksi poika sitten kysy multa että "Mikä sen Ronin rotan nimi oli?" Sanoin tietysti että Kutka. Hän kuuli väärin ja huusi täysiä "MUN LEMPPARI ON SE LUTKA". Koko luokka repesi nauramaan ja joku huusi "Se on Kutka tyhmä!" "BELLEX SANO ETTÄ LUTKA" "ENKÄ SANONU KU KUTKA!" Hävetti vähän mutta nauroin kyllä itsekkin :DD
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
« Vastaus #284 : Kesäkuu 06, 2013, 18:51:41 »
No mulle on sattunut vaan muutama hauska Pottermoka, yleensä osaan pitää suuni kiinni :D

Esim. yks ilta huudin mun huoneesta äidilleni joka oli olkkarissa että (etin siis kännykkääni) : missä mun taikasauva on? Sit sielt kuulu naurua, ja sit menin kysyy et mikä nyt noi hauskaa on ja tuo vastas et eihä mul mitään taikasauvaa oo. :D

Sit kerra menin herättää mun isoveljee ja huusin täysillä sen korvaan: Herää Remus, nyt on aamu!! Sit oli sillee häh, en mä mikää Remus oo :D Sit nauran siin täysiä, ja tuo katto mua ku sekopäistä.

Ja sitten täs yks päivä kysyin äidiltä: "onks Remus vessassa?" sit se oli sillee "mitä?" ja taas samasta veljestä puhuin :D En tiiä mikä saa mut sanoo häntä Remukseks.:D Tää alkaa olla jo ärsyttävää.

Sit kerran kysyin äidiltä: "Millon me mennään sinne Tylypahkaan?" Piti kysyä et "Millo mennään sinne Tykkimäelle?" (:

Ja: "No sulle ei saa antaa niitä jästien herkkuja.. siis ihmisten herkkuja" puhuin siis kanille :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2016, 09:23:56 kirjoittanut Kystisnap »

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #285 : Kesäkuu 08, 2013, 19:05:00 »
Herää Remus, nyt on aamu!! Sit oli sillee häh, en mä mikää Remus oo :D Sit käkätän siin täysiä, ja tuo katto mua ku sekopäistä.
Mie EN voi olla nauramatta ääneen tolle... Mut mistäs sie sen Remuksen vetäsit(tiedän että Remus Lupin, en turhaan ole lukenut Pottereita kaks kertaa läpi...) ? xD

Ja tänää Romsun (eikso hieno nimi, oikee nimi on kyl RommiRuusu mut, mut... xD) piirtämä KV kädessäni pelasti miun upeet kroksit laiturilta! Olin siis pyytänyt Romsua piirtämään miun oikeesee kätee KV:n, jonka hän sitten lopulta suostui tekemään koska uhkasin lyödä häntä toooosi kovaa(tiedän, olen hirveä jästipää...)  :D Sitten menin yhessä vaiheessa illalla rannalle koska äiti ja muut olivat siellä myös.Alkoi sataa hieman ja lähdimme pois, muut autolla ja minä pyörällä, uikkareissa koska en jaksanut vaihtaa vaatteita ja annoin rantakassin johon olen sivumennensanoen maalannut Hedwigin, mallina FK:n kansi, autoon äitille.Sitten kun näin Romsun piirtämän KV:n kädessäni, muistin että olin piirtänyt tänään myös krokseihini pienet KV:t ja ajattelin katsoa niitä. Noh, tajusin että olin jättänyt ne laiturille vaikka ainoastaan KV:t tekivät noista saastaisista krokseitsta arvokkaat(Romsu tietää että ainoastaan juhlakenkäni eivät ole saastaiset... :D)... Kaikkiikiinnostitosipaljomutjoo

Ainiin tuli mieleen että joskus joulun aikoihin kehittelin vahingossa Merlinin parta-version yhestä joululaulusta(Nyt juhlimaan tulkaa toivon täyttymystä...) jota sitten neljä vuotias pikkuveljeni ei tunnu ikinä unohtavan ja lauleskelee sitä milloin vaan ja missä vaan. Kyseinen Hirveä laulu meni jotenkin näin:

"'Meeerliiinin paaarta', saanoi Kahlesaalpa kun aaaveen hän nääki suoraan eedessäään.Aaaveella tuollaa ooli sauvaa suollaa ja Kingsley häntä auuttoi ja Kingsley häntä auuttoi ja Kingsley häntä auutoi sen lööytäämäään" Tosin rakas pikkuveljeni ennen lauloi pelkän "'Merlinin parta', sanoi Nänänäännääääää" mutta nyt hän ihanasti loilottaa sitä melkein kokonaan... Joo ei tos kyl ollu mitää kiinnostavaa mut joo...

Ainiin tuli mieleen että eräs kaveri joka on nähnyt leffat mutta ei ole fani ja kyselen häneltä ajankulukseni Potter sitä ja Potter tätä ja enkuntunnin päätteeksi: "Mikä on animaagi?"
"Eikse oo semmone joka ei syö lihaa eikä mitää tommost..."
*räkätti puolkuollakseen* "Etkai sie vaan sekota vegaaniin xD" "Animaagi on noita tai velho joka voi muuttua tahdonvoimalla eläimeks!"
"Ai nii.... :) hehhehhehee!" joo.

Samaisen henkilön kanssa väiteltiin onko taikuri Hokkuspokkus-taikuri sirkuksissa kuten hän väitti, vai noita tai velho mitä mieltä minä olen. Välitunnilla tuo väittely sitten alkoi loppujen lopuksi kuulua äänekkäämmin kuin pihan muut äänet....eipä kukaan katsonut ja ihmetellyt? xD

Tiesittekös että Kalkaros on tehty Kreikassa?! No ei oikeasti. Piirsin Serpensortian innoittamana ennen nukkumaanmenoa Kalkaroksen, jonka sitten seuraavana päivänä väritin autossa minishakkilautamme koteloa vasten.Huomasin yhtäkkiä että kaapuun oli ilmestynyt teksti: "Made in Greece" xD

Olin Pottermores läppärillä. Sit ku häippäsin hetkeks jonnekkii huitelee nii äiti käytti tilaisuuden hyväksee ja laitto toisen välilehen ja meni kattelee netist tapettei. Sit se kuulemma rupes kuuntelee et vinkuuks sen hengitys: Ei kyl yskitä!  Sit mie tulin ja sanoin et miul jäi pottermores äänet päälle ku pöllö siel hiljaa huhuilee. Ja sit äiti kerto luulleensa et hengitys vinkuu.Sit mie nauraa käkätin katketaksee siin sohvan nurkas! :DD
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2013, 20:12:17 kirjoittanut huispauskotka »
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #286 : Heinäkuu 18, 2013, 18:56:30 »
Itseasiassa ihan vähän aikaa sitten, kun olin juna-asemalla, niin siellä oli yks IHAN Mollyn näkönen nainen. Mä vaan pysähdyn siihen sitten ja tuijotan sitä. Sit se vaan kattoo mua oudosti, ja olin vähän nolon... Teki mieli sanoo sille miks tuijotan sitä, ettei se ois ihmetelly... : DD

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #287 : Heinäkuu 18, 2013, 23:23:54 »
No, mulle tuli nyt äkkiseltään mieleen yksi juttu, kun opettajamme oli syksyllä englannin kirjoja jakaessaan katsonut minun raadeltua kirjaani ja sanonut, ettei halua sitä enää tämän vuoden jälkeen takaisin. Olin hetken ärsyyntynyt kirjan kunnosta, mutta sittenpä riemu repesi, kun tajusin voivani töhrystää jokaisen riekaleisen sivun täyteen skotlanninlippuja, pikkuisia kalkaroksia ja HP -lainauksia.

Eipä aikaakaan, kun kevät tuli ja kirjani oli jo kadehdittavan värikäs opettajamme kertoessa koulun budjetin pienentyneen niin uhkaavasti, että joka ikinen raadelluinkin kirjanen menee ensi vuoden kaseille kiertoon.

Toivon tälle onnekkaalle ensi vuoden kasiluikkalaiselle, joka on tuleva kirjani haltija, hupaisia hetkiä piirrustusteni lomassa. Niitä tulee olemaan paljon.
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #288 : Heinäkuu 19, 2013, 09:18:35 »
^Hihhih, tai toivottavasti se on hp-fani : )

Poissa Tuulihaukka

• pikku punkkarihinttari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #289 : Heinäkuu 19, 2013, 15:49:22 »
Tämä tapahtuikin sitten ihan parisen päivää sitten. Katselimme porukalla ulkona yöllä tähtiä kaukoputkella, kun eräs ystävän kaveri harrastaa tähtien tiirailua. Se oli minusta aika tylsää puuhaa, palelin ja valitin, kunnes sitten keksin kysyä, että "Voiko sillä nähdä Siriuksen?" "Tietysti voi." Olen suuri Sirius Musta-fani, joten ei ehkä olisi pitänyt katsoa sitä, etenkin vielä jo valmiiksi väsyneenä ja hysteerisenä. Aloin sitä katsellessa hokea uudestaan ja uudestaan: "Aww. Sirius. AWW. AWWWW!" Ja kavereilla oli hauskaa. Se tähtien tiirailua harrastava tyyppi sitten vielä kertoi lisää, ja tahtomattaan lietsoi hulluuttani:
"Niin, Sirius on Maasta katsoen taivaan kirkkain tähti."
"AWW! Onko? Kirkkain tähti, ihan niin kuin Sirius onkin! Kaikista kirkkain! Aww!"
"Joo... sitä sanotaan myös Koirantähdeksi."
"AWWW, no totta kai sanotaan niin! AWWW!"
"Niin, köh... Se on myös siitä erikoinen tähti, että se välkkyy eri väreissä aika mielenkiintoisesti."
"Eri väreissä, välkkyy! AWWWW! Ihan niinkuin Sirius oikeastikin, välkkyy mielenkiintoisesti eri väreissä, synkissä ja iloisissa!! AWWW, AWWW!"

Joo, repesin ihan täysin tolle XDDD Ittekki oon sellane Sirius-fani ;D Ittelleni ei ole vielä käynyt mitään mokia, mutta kun otin joskus kouluun mukaan PP:n, niin kaikki tuli aina kysyyn multa et "Onks Harry Potter hyvä?" ja sellasta. Ja aina vastaus oli että "No en mä lukis jos se ois huono" xD Ainiii!! Kerran kävi sillai et jotaa ehkä kakkosluokkalaisii poikii tuli mun takaa sillee, et ne laitto jonkuu nauhan mun kaulan ympärille ja oli kuristavinaa mut ja ku yks oli kuristavinaa nii sitte tuli toinen siihe mun etee ja sano et "Osta jokamaunrakeita, viis euroo pussi!!" Ja sitte se tyyppi näytti mulle jotaa hitsin erivärisii kivii, joita sillä oli muovipussillinen!! xDD
Percy ei tajuaisi vitsiä, vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan Dobbyn pannumyssy päässään.

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #290 : Heinäkuu 20, 2013, 12:55:25 »
Olin täs yks päivä menossa vessaan ja jostain kumman syystä mä katoin kattoon. Sit mä huomasin tämmösen muistilapun, johon piirretty nuoli osoitti ilmastointikanavaa ja siinä luki: "This way to the ministry of magic".
Repesin mahtavaan nauruun, vaikka tiesin, et parempi paikkahan se ois ollu vessanpöntön kohdalla, mutta se oli niin yllättävää ja varsinkin sitten kun sain kuulla, että iskä sen sinne oli pistäny.

--

Muistan myös ku olin varmaanki ykkös-kakkosluokalla ja mä pyysin äitiä lukemaan mulle Harry Potteria iltasaduks. Äiti sai luettua ekaa kappaletta pari sivua ja kangerreltua noita velhomaailman ihmesanoja, ja sit se sano mulle, ettei se kyllä pysty lukemaan tätä kun se jumitta joka sanan kohdalla. Sain kuitenki luvan lukea sitä kirjaa itse sitten vähän myöhemmälle.

--

Ehkä paras Harry Potter -muisto oli se, kun tätipuoleni vei mut kattomaan Harry Potter ja Liekehtivä Pikari -elokuvan ensi-iltaan, mikä oli mun ensimmäinen ensi-ilta ikinä ja sainpahan häneltä vielä korpinkynnen tupakaavun, joka harmillisesti jäi pieneksi parin vuoden jälkeen, kun se ei enää ihan oikeasti mahtunut enää päälle.

--

Ai niin! Vuosi sitten keväällä kun täytin 16-vuotta, niin sain mun luokkalaiselta Harry Potter ja Liekehtivä Pikari -kirjan englanninkielisen painoksen. Sulosta tässä oli se, että mulla ei oo hajuakaan, miten se ties mun syntymäpäivän tai sen että Liekehtivä Pikari on mun lempielokuva ja -kirja HP-sarjasta -- tai edes sitä, että mulla ei ollu vielä sitä kirjaa.
Paras lahja ikinä voin sanoa!

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #291 : Heinäkuu 20, 2013, 20:39:44 »
Kyllä tää liittyy Pottereihin. Kai. Tai ainakin jotenkin.

Olin siis pari päivää sitten Helsingin keskustassa, ja mua vastaan käveli yks tyyppi, joka näytti IHAN Tom Feltonilta! Ainut vaa, et sil oli Draco-tukka, mut naamasta. Meinasin seota, koska luulin et se oli Tom. Naurettiin kyllä vähän kaverin kaa jälkeen päin : DD

Poissa Witchcraft

• Vuotislainen
  • Pottermore: WitchStrike7438
« Vastaus #292 : Marraskuu 20, 2013, 19:53:12 »
Eräänä halloweenina laiton kouluun ylleni Tylypahkan koulupuvun. Hypärillä menin koulun kirjastoon, jossa taisin olla ainoa pukeutunut. Tietenkin sinne tuli ulkomaalainen kuvausryhmä (olisikohan ollut jotakin Suomen ihmeelliseen koulujärjestelmään liittyen). En huomannut kuvaajia heti, joten pääsin ehkä ilahduttamaan ulkomaalaisia potteristeja (en tiedä milloin kuvaaminen aloitettiin). Onnistuin kuitenkin luikahtamaan kameran taakse, jolloin avustajat (?) näyttivät erittäin huvittuneilta.

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
« Vastaus #293 : Marraskuu 21, 2013, 13:01:19 »
Muutin Turkuun opiskelemaan ja jo ennen lokakuuta kaikki muisti mut siitä että "ai joo, se on se potter tyttö"... Tiedä sitten pitäiskö nauraa vai itkeä.

Jotain vähän samantyylistä sattui kun mitä Witchcraftille. Tilasin Fanfestiä varten vähän liian myöhään Rohkelikkokaavun ebaysta ja odotus oli kyllä aika kuumottavaa... Kun se kaapu sitten vihdoin ja viimein tänne opistolle saapui, en vaan osannut lakata hymyilemästä. Avasin paketin luokassa ja laitoin kaavun heti koko loppupäiväksi päälle. Muistin sitten vasta vähän myöhemmin että meidän piti sinä päivänä käydä kyselemässä mamuilta kysymyksiä liittyen heidän kulttuureihinsa ja siihen millaista on olla Suomessa yms.
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #294 : Marraskuu 25, 2013, 15:02:27 »
Fyken tunnilla:
Ope: Ottakaa esiin sivu 65.
Herra X: Mikä sivu?
Ope: 65.

Sen jälkeen X alkaa hitaasti selaamaan kirjaa, ja loppujen lopuksi ope vetä sille sen sivun karttakepillä, ja sanoo: -Sivu 65.
Ei tullu yhtään Potter-olo : D

Poissa katjuska

• ainoa laatuaan
  • Vuotislainen
« Vastaus #295 : Huhtikuu 24, 2014, 22:25:05 »
Ei ole näitä komelluksia tapahtunut kuin yksi, joka on tuoreessa muitissa, sillä se tapahtu tänään kun mä olin mun kaverin kanssa ulkona. Me oltiin sovittu että me osataan cup song huomiseen (perjantaihin) mennessä. Meidä keskustelu meni jotenkin näin:
kaveri:onko sulla kuppia jolla harjotella?
Minä:joo on. Sellanen korkee Dumledore muki...ei vaan siis Dumbledore muki...ei kun toblerone muki..
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2014, 07:30:30 kirjoittanut katjuska »
"In 900 years of time and space I’ve never met anyone who wasn’t important"- The Doctor

Poissa Black Raven

• Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #296 : Kesäkuu 10, 2014, 20:17:23 »
Tämä tapahtui jo toukokuussa mutta unohdin tulla laittamaan sen tänne. Meillä oli luokanvalvojan pitämä tunti ja keskustelimme ensi vuoden luokkaretkestä ja minne tuolla retkellä menemme. Minä ja (myös pottereista pitävä) kaverimme emme oikein keskittyneet mutta hyvät naurut saimme kun luokanvalvoja ehdotti Helsingissä päin olevaa paikkaa jossa voi kokeilla lentämistä. Paikan nimi oli Sirius ja mie ja kaverini naurettiin kauheasti seuraavat 5 minuuttia.
"The true power is knowing your weaknesses."

Poissa Puhpallero

• Vuotislainen
  • Turhaan sä minua stalkkaat.
« Vastaus #297 : Helmikuu 15, 2015, 19:29:46 »
Hah, tulen taas kiusaamaan teitä tänne.:D
Tänään oltiin kahden kaverini (Potterholisteja kumpikin) kanssa ulkona, ja yritettiin näyttää suurinpiirtein tunnollisilta, tylsiltä ja kaikinpuolin tavallisilta. Meitä rupesi kuitenkin kauhesti lapsettamaan, ja pöllittiin siskon pulkka. Alettiin laskemaan mäkeä viattomien ihmisten pensasaitoja päin ja hypittiin puista. Lopulta koko homma päätty siihen että kaikki vetäs sauvat esiin ja ruvettiin laukomaan kirouksia toistemme niskaan. (Näytti luultavasti aika hauskalta kun me esim. kidutuskirouksen alaisena kiljuttiin ja kiemurreltiin maassa.:'D) Sitten kaikki oli ihan poikki ja fiksusti totesin sellaisen faktan, että koko naapuristo oli ikkunoissa tai kuistilla tuijottamassa meitä.x) Luikittiin pakoon jonkun pensasaidan taakse, mutta matkamme keskeytti meitä vakoilemassa ollut pikkupoika. Jotenkin luonnostaan osoitin häntä sauvalla ja mutisin "kidutu" ja "avada kedavra". Poika katseli meitä hetken ja juoksi sitten pakoon. Tätä seurasi hillitön naurukohtaus. (Parkkikselle oli laskeutunut täydellinen hiljaisuus.) Eipä tainnut poikaparka tietää miten pahat kiroukset olin häneen heittänyt.c;

Lisäksi on näitä perus, että kutsuu esim. juhlasalia Suureksi saliksi tai luottamusoppilaita valvojaoppilaiksi jne.

Äiti tuli äsken kattomaan, että mitä hittoa mä nauran täällä.x) Joo, itse olen kyllä säästynyt pahimmilta mokilta. Oli kyllä hauska lukea noita teidän kommelluksia.;)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2015, 16:14:32 kirjoittanut Puhpallero »
Draco dormiens nunquam titillandus.

Poissa Hitomi Yukiko

• Sekunttiviisari
  • Vuotislainen
  • Pottermore: BloodDream30343
« Vastaus #298 : Helmikuu 15, 2015, 22:03:22 »
No, kun viides kirja oli tullut ja olin hörhähtänyt totaalisesti Harryyn ja puhuin kirjasta koko ajan siskolleni, niin siskoni päätti pilailla faniudellani... Siskoni teki kirjeen joka olisi olevinaa Tylypahkasta ja jossa minut kutsuttaisiin kouluun, hän laittoi kirjeen yöllä pöydälleni ja aamulla kirkaisin nähdessäni kirjeen ja juoksin kertomaan siitä äidilleni. Huusin että : Minä olen velho enkä jästi! Pääsen Tylypahkaan!
Äitini ei ehtinyt sanoa mitään kunnes tajusin naaapureiden istuvan aamukahvilla pöydässämme. Olin aika nolona kun tajusin miten järjettömältä ajatus kuulosti. Juoksin takaisin yläkertaan jossa siskoni myönsi tehneensä kirjeen. No OLISIHAN se voinut olla mahdollista...
Mulle kävi samalla tavalla (ainankin melkein), veli tosin oli asialla ja olin mummolassa sillon.

Yksi hassu juttu taisi tapahtua juuri tänään. Olen luokallani oikeastaan ainoa Potter fani, joka tykkää puhua siitä paljon. Koulumme pihaan ollaan juuri suunnittelemassa monitoimikaukaloa ja tietenkin koulun vanhimpina oppilaina saimme ehdottaa vielä jotain, jota voitaisiin lisätä suunnitelmiin. No ehdotuksia sateli pingis pöydästä trampoliineihin, kunnes minulla välähti. Nostin käteni pystyyn ja sain pian vastaus vuoron. No ehdotin että huispaussalot ja kasa luutia. Kaikki katsoivat minua hiukat ihmettelen, osa hihitellen. Ope ei ihan heti tajunnu ja mun piti selittää sille hetken aikaa miten pelataan katuhuispausta tai millä sitä pelataan. No mutta kuitenkin se lisäs sen ehkä hieman naureskellen siihen ehdotus listaan, joten saa nähdä toteutetaanko se mun ajatus :)
Toteutettiinko tää?

Mulla itselläni ei ole niinkään mitään, muttaa...
Päätin kerran noudattaa tämän ohjeita. Tuli nolattua itseni ja kolme kaveria erittäin, erittäin pahasti keskellä täyttä bussia....
Paintin with my watercolors, watching my life.

Poissa Puhpallero

• Vuotislainen
  • Turhaan sä minua stalkkaat.
« Vastaus #299 : Helmikuu 16, 2015, 16:18:10 »

Mulla itselläni ei ole niinkään mitään, muttaa...
Päätin kerran noudattaa tämän ohjeita. Tuli nolattua itseni ja kolme kaveria erittäin, erittäin pahasti keskellä täyttä bussia....
[/quote]8

Mäkin onnistuin nolaamaan itteni noilla.:D
Draco dormiens nunquam titillandus.