Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 149124 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: SnidgetDream29844
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #250 : Joulukuu 06, 2010, 00:59:36 »
Heh, repeilen näille teidän jutuille :P

Toinen oli, kun olin koulussa ja oli muistaakseni uskonnon tunti. Minun piti lukea kirjan tekstiä ääneen, ja luin:
"Se tapahtui vuonna jiikooär ( jKr. )..."
"Mitäs se jKr tarkoittaa?" ope kysyi.
"jiikoorowling!"
"Ai mikä?"
"E-eiku jälkeen Kristuksen..."
Sitten siinä olin naama punaisena ja kaikki katto vähän et "whaat??"

Ei oo totta!?! Mulle on käynyt ihan samanlailla :DD Paitsi että kun melkein kaikki tietää että olen sellainen potter fani niin koko luokka alko sitten nauraan ihan kippurassa! Ja pikkuhiljaa opettajallekkin alkoi selvitä että mistä puhutaan..
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #251 : Joulukuu 07, 2010, 17:41:39 »
Olin menossa katsomaan DH:a vuotisnäytökseen ja minulla oli päällä musta pitkä takki, rohkelikkohuivi ja noitahattu. Kävelin äitini kanssa bussipysäkille ja hyräilin todella kovalla äänellä Harry Potter-leffojen tunnaria. Bussipysäkillä oli joku 2-vuotias pikkulapsi äitinsä kanssa. Ja he molemmat katsoivat aika pitkään. Pikkulapsen äiti meni hetkeksi kauemmas tupakalle, kunnes pikkulapsi rupesi itkemään ja he lähtivät kävelemään pois bussipysäkiltä. Ihmettelin moista käytöstä. Silloin kuulin pikkuisen äiti sanoi: "Vaarallista päästää noitia bussipysäkeille. Eivätkö ne osaa olla pelottelematta viattomia ihmisiä?" Sanoikohan hän sen oikeasti tosissaan?

Toinen tapaus sattui kun olin viime keväällä koulumme ympäristöagenttivuorossa (pitää seistä ja vahtia että kaikki lajittelevat ruuantähteet). Vuoroni oli venynyt tavallista pidempään ja kaikki luokkalaisemme olivat jo lähteneet (onneksi) paitsi kaverini ja toinen ympäristöagentti. Yhtäkkiä silmissäni sumeni oudosti enkä ollut ikinä ennen pyörtynyt joten en tiennyt että kohta pyörtyisin. Aloin selittämään toiselle ympäristöagentille(kaverini kertoi myöhemmin) jotain: "Eiköhän pitäisi kertoa tylypahkan professoreille, että valvojaoppilasvuoro on venynyt liian pitkäksi..." Ja pyörryin lattialle. Toinen ympäristöagentti säikähti ja lähti luokkaan. Vain kaverini oli näkemässä kun heräsin. Oli todella noloa kuulla mitä olin höpissyt...

-Tassu
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Haidi

• Huispauskapteeni
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #252 : Joulukuu 19, 2010, 15:53:34 »
Tässä olis yks juttu mitä mulle kävi eilen mut en oo ihan varma että onks tää hauskaa:

Olin eilen koiran (nimeltä Remus) kaa lenkil ja aattelin et se oli Lupin ja et se muuttuu aina täysikuun lähestyessä koiraks. Sitte mä puhuin sille koko ajan enkkuu et se ymmärtäis mitä mä puhun sille. Sit ku me käännyttiin yhest mutkast ni siin edes oli talo jonka yläkerrassa välähteli punasia valoja. Hitto meinasin saada sydärin ku huomasin sen ja tietysti siihen mun taikamaailma kuvitteluun syventyneenä luulin et jotkut kaksintaistelee. Meni vähän aikaa tajuta et siel oli varmaan joku kone joka välkytti.

Että semmosta. Luin nää kaikki  muute putkeen ja täytyy sanoo et hauskoja on.
Elämä on, tässä ja nyt.

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #253 : Joulukuu 20, 2010, 15:57:25 »
Repeilin noille teidän jutuille... *pyyhkii kokiksia paidaltaan*

Tässä näitä Ropinan toilailuja:

-Sanoin kerran viitosella tai kutosen alussa kaverilleni että miksi meistä pitää tulla valvojaoppilaita. Tarkoitin kummioppilaita... onneksi kaverinkin on jonkin sortin potterfani.

-Viime uutenavuotena raketteja katsomassa taisin höpistä jotain kaikkareista kun tarkoitin kiikareita.

-Joskus jollakin leirillä oli joku ehkä 15-vuotias poika joka soitti leirin bändissä rumpuja ja näytti melko lailla Kalkarokselta (nuorempana siis) Mustat hiukset olkapäille (ei nyt sentään rasvaiset), kalpea iho ja ehkä vähän alaspäin osoittava nenä. Luin sitten myöhemmin ficin jossa Kalkaros soitti rumpuja... oli hymy herkässä sitä lukiessa.^^ (no oli se muutenkin ääliöhuumoria mutta kuitenkin...)

-Olin isovanhempieni luona, kävelin illalla pimeässä (olin menossa nukkumaan) ja veljeni tuli nurkan takaa, osoitin häntä ja huusin "kuristuos!" Äitini oli sattumalta myös siinä paikalla...

-Kun teimme koulussa (värillisiä Ö.ö) paperilumiukkoja koristeeksi joulujuhlaan, innostuin tekemään Harry- ja Voldemort-lumiukot! Lisäksi kaverini tekivät Tonksin ja Lupinin.

-Koulussamme kahden tai kolmen kuutosluokkalaisen pitää olla välillä välkillä sisällä valvontavuorossa ja katsoa, että kaikki menee ulos. No, minä ja kaverini olimme sitten lopulta häätäneet kaikki ulos, kun aloimme hoilata "Snape, Snape, Severus Snape, DUMBLEDORE!" (Ei, emme ole yhtään katselleet mysterious ticking noisea... :'D)

-Olin uutenavuotena ihan intona kun vihreät raketit näyttivät pimeän piirroilta.

-Tämä ei ehkä liity suoraan pottereihin mutta kuitenkin... selitin sille kaverilleni jotain vuotiksesta, muun muassa miiteistä. Kaverini kuuli sitten sanan miitti väärin sanana niitti. Jostain syystä repesin (johtuisiko siitä että olin herännyt sinä aamuna kuudelta)

Näitä on muitakin mutta enempää ei nyt muistu mieleen, lisäilen jos tulee mitään merkittävämpää...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2011, 17:52:02 kirjoittanut Sateenropina »

Tulppaani

• Ankeuttaja
« Vastaus #254 : Joulukuu 23, 2010, 16:20:41 »
Sanoin eilen tätini miesystävää(jonka nimi on Hannu) vahingossa Harryksi. Ja vielä kaksi kertaa. ::)
Pari viikkoa sitten näin tiellä IHAN Siriuksen näköisen koiran, ja olin pärstä kiinni ikkunassa ja tuijotin sitä koiraa vaan. :DD

Poissa ssuvi

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #255 : Tammikuu 12, 2011, 17:35:29 »
Koulussa kerran pyyysin kaveriltani lainata kynää sanoin hänelle epähuomiossa "hei hermion lainaakko sulkakynää" hän repes mun jutulle j kun tajusin mitä olin sanonu niin repesin itekkin :D opettaja ja mut vähän katteli ja kyy mikä ny??

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #256 : Tammikuu 31, 2011, 18:18:21 »
No minua alkoi kerran naurattamaan, kun Mika Launiksen piirtämässä, neljännen kirjan kansikuvassa on taustalla hautakivi jossa lukee VOL. No minuahan rupesi naurattamaan, kun se VOL varmaan tarkoitti VOLDEMORTIA, mutta minulle tulikin mieleen VOLUME! Ja kun siinä näytti niin sopivasti olevan oikein se säädinkin....
 :D  Minua ja kaveriakin se ainakin jaksoi naurattaa...

Miulle kävi vähän samalla tavalla, mutta luulin vaan että kaukosäätimen VOL-nappula tarkoittaa Voldemortia :'D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2011, 17:51:27 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Shirley

• Ihan seko :)
  • Vuotislainen
« Vastaus #257 : Tammikuu 31, 2011, 21:03:01 »
No ei ole sattunut oikein mitään hassua, paitsi että meillä oli koulussa laulukokeet joulun alla ja harjoittelin niihin itsekseni musiikintunnilla.. ja tietty joku kuuli kun lauloin siinä että "hei, kotitontut hyppikää!"...
Let us die young or let us live forever... :)

Poissa Valheenpaljastin

• Tylypahkan lepakko
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Skyskull31351
« Vastaus #258 : Huhtikuu 24, 2011, 17:42:14 »
ihanaa luettavaa:D
oli koulussa Hesan nuorten ääni-äänestys(eli et on tukku rahaa ja sitte et mitä sillä ostetaan...) minä sekä 3 hyvää potterholistikaveriani laadimme yhdessä listan jossa pyysimme m.m uudet kaavut kaikille, maalisalot + luudat sekä tarvikelaatikko, kristallipalloja, tuvat, ja sitte täysremppa koululle et se näyttäs tylypahkalta... sitte ku opettaja luki niitä ääneen luokan edessä niin tottakai kaikki ne jästinuoret jotka inhoavat Pottereita oli vaa silleen et *voi lol, taas niit pottereit...* me sitte vähin äänin pidimme naamamme peruslukemilla ja rynnimme välkän tullen ulos hekottamaan.
Forever for Fred
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011

Poissa Tseimssi

• Vuotislainen
« Vastaus #259 : Huhtikuu 26, 2011, 19:55:50 »
Haha nää on hauskoja :D

No kerron omani. Kaverin kanssa joskus kutosella koulun kirjastossa löydettiin nuppineuloja jotka oli erivärisiä. No tietenkin alettiin heti leikkii potterii. Musta oli Voldemort, punanen Harry, keltanen Cedric Diggory ja vihree Malfoy jne. Sitten ne tappo toisiaan nii että hakattiin niitä yhteen ja huudettiin ja leikittii muutenki niillä. Oli hauskaa onneks kukaan ei nähny :D vaikka koko koulu ties että oltii hulluja potterfaneja joten ei se ois haitannu.
Ja sit toinen, joka tapahtu monta vuotta sitten:
Olin just pyöräilemässä tiellä ja olin just kattonu nelosen. No sitte tietenki toisella puolella tietä tulee vastaan pyörällä ihan Pattinssonin eli Cedricin näkönen poika. Alan kattoo sitä ihan silmät pyöreenä ja ajoin melkeen ojaan :D "cedric" repes mulle ja mäki repesin oikeen kuuluvasti ku tajusin miten tyhmältä olin näyttäny :D

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #260 : Toukokuu 27, 2011, 18:51:46 »
Oli ihan pakko kirjottaa tänne kun kerran täällä näitä juttuja luin^^
pari kuukautta sitten ylä-asteella tapahtui näin:(ihan tosijuttu!!)
Olin kirjastossa, ja olin etsimässä yhtä "Piirrä mangaa!"-kirjaa. No löysin sen sitten ja olin menossa katselemaan levytarjontaa. Kävelin ihan muina velhoina siinä reteesti käytävällä kunnes joku kävelee mua päin hyllyn takaa.Törmäsin vastaantulijaan, ja kun peräännyi, olin hänestä noin 30cm päässä, kunnes huomasin että sehän oli Kalkaros!! Mies oli ihan seven näkönen, mustat pitkät hiukset, tosi tummat silmät, kalpea ja hänellä oli musta pitkä takki. Mies oli hämillään kun osoitin häntä sormella (olimme edelleen lähellä toisiamme) ja onnistuin sanomaan jotain sen tapaista kun "mlää" ja sitten sanoin hänelle "se-severus?" (olin kyllä ihan tollo ja varmasti näytin vielä tyhmemmältä kun osoitin häntä sormellani ja silmät ammollaan)
Mies katseli minua "toi on hoidon tarpeessa"- katseella. Ja sanoi "Öööh, mun nimi on kylläkin Severi mutta kyllä sä mua Kalkarokseksi voit kutsua jos haluat.":DD ja nauroi vielä päälle:D
Molemmat aloimme nauraa hervottomasti eikä kukaan tietenkään katsonut meitäXD
No severi sitten oli kanssani siellä vähän aikaa, lähdimme kalppimaan kirjastosta pois ja severi lähti autolleen. Hänen autonsa oli mersu, joten sanoin häntä "mersumieheksi". Sitten hyvästien jälkeen hän lähti ja murheellisena lähdin kotiin. Muutaman viikon perään näin Severin ajavan s-marketin ohi ja hän heilautti minulle kättään ja väläytti hymyn^^ Sen jälkeen en ole häntä nähnyt><' mutta sen tapaamisen muistan aina :DD

Poissa Haaveilija

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordQueen26352
« Vastaus #261 : Kesäkuu 08, 2011, 20:20:02 »
Olin kerran citymarketissa ja katselin alennuksessa olevia leffoja. Siinä mua vasta päätä oli joku mies joka puhu puhelimessa ja katseli kans elokuvia. Sit huomasin että se mies nappasi käsiinsä Harry Potter ja liekehtivä pikari elokuvan. Mies ei tainnut tietää Pottereista paljoakaan kun sanoi puhelimeen jotain että "Joo tää on joku Harry Potter and the Order of the Phoenix. Monesko elokuva tää sit on ja mikä tän nimi on suomeks?" Noh seuraavaksi mies otti käsiinsä Puoliverinen prinssi elokuvan ja alko sepittään puhelimeen että "No täs kannes on se poika sitten se punapää, se tyttö ja sit se vanhus." Oli lähellä etten alkanut kertomaan elokuvien ja henkilöiden nimiä siinä. Pystyin kuitenkin pitämään suuni kiinni :D

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #262 : Kesäkuu 21, 2011, 20:37:44 »
En nyt tiedä onko tämä niinkään hauska..

Mutta olin katsomassa KV osa1:stä olohuoneessamme, ja sitten isoveljeni tuli siihen sohvalle viereeni. Hän katseli  hetken. Eli olimme katsomassa ihan alkua, sitä kohtaa missä Kalkaros hipsi Malfoyden kartanoon. Veljeni tuumi hetken kun näki Voldemortin.
"Ihmeellistä. Tolla vold.. tai kuka toi lordi nyt on, niin sillä ei ole yhtään nenää ja sitten tolla ihme goottihörhöemo miehellä on liikaa nenää. (tarkoitti severusta:D) IHMEELLISTÄ NENÄVAJETTA!!" Hän sanoi ja poistui näyttävästi paikalta taitavalla moonwalkilla:D

Oivoi.. Että jaksaa vieläkin naurattaa tuo nenävaje:D

Poissa Whatsername

• nuottiavaimen säilyttäjä
  • Vuotislainen
  • Just look up to the stars and believe who you are.
  • Pottermore: HexLeviosa139
« Vastaus #263 : Heinäkuu 01, 2011, 14:48:47 »
No,olin eilen tuolla leirintäalueen uimarannalla uimassa ja sitten kun oltiin menossa kaverini äidin autoon,niin siinä kävellesäni huomasin ison mustan koiran,joka oli sidottu talutushihnasta kiinni sellaiseen aitaan. No minähän sitten fiksuna tyttönä rupesin selittämään kavereilleni isoon ääneen että "IHAN OIKEE SIRIUS! KATTOKAA NYT! TUO ON SIRIUS!" ja osoittelin sitä koiraa ihan innoissani. Sen omistajat oli siinä ihan sen vieressä ja jostain kumman syystä ne kattoi mua vihasesti ja toinen niistä selvästikkin ajatteli että olin karannut mielisairaalasta. Kaverit alkoi sitten nauramaan siinä ja sen jälkeen käveltiin tosi reippaasti sinne autolle päin.

Tämä ei nyt välttämättä ollut ehkä niin kauhean hauska,mutta sen koiran omistajien ilmeet oli aika mahtavat :D
Siriusly,that's riddikulus!

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #264 : Elokuu 26, 2011, 20:18:55 »
Oltiin porukal valokuvaamassa Suomenlinnas Potter-vaatteissa. Satuttiin juuri johonkin luolaan, jossa otettiin kuvia. Ohi sattui kulkemaan äiti, oliko se kahden muksun kanssa. Äiti totesi, että enää ei sitten luetakaan Pottereita illalla. XD
Samalla kerralla vastaan tuli yksi suomalainen ja nähtävästi hänen pari ruotsalaista tuttua ja mä jouduin ruotsiksi selittämään, ketä me esitetään.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa varjopoika

• the world's only consulting detective
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin94
« Vastaus #265 : Elokuu 29, 2011, 20:29:08 »
Mieleeni tulee tässä äkkiseltään tapaus, kun olimme kaverini kanssa katsoneet Harry Pottereita ja ottaneet vähän liikaa sokeria, ja kadulla kävellessämme huusimme ihmisiin kirouksia. Kerran sitten erään nuorennäköisen naisen kohdalla huusin "Kidutu!" ja kyseinen nainen sitten oli näemmä itsekin seuraillut pottereita, sillä hän katsoi ovelasti takaisin, huudahtaen "Karkotaseet!"... Katsottiin sitten hölmistyneenä kaverini kanssa naisen perään ja revettiin sitten nauramaan. :----D
You're a human after all.

Poissa abraxanhorse

• Vuotislainen
« Vastaus #266 : Lokakuu 19, 2011, 06:35:12 »
Ahaha, eipä voi muuta kuin nauraa täällä maha kippurassa teiän jutuille! Niin tosiaan, olen lukenut näitä yli tunnin kun uni ei ole tullu enää herättyäni.. :--D Muistui sitten mieleen muutamia omia ja kaverin mokia ja kerronpa tässä teille muutaman, vaikkei ehkä kummoisia olekaan. Ja toivottavasti nyt edes tajuatte mun selityksistä edes jotain.

Moka 1
Tämä tapahtui joskus kesän lopuilla läheisessä pikkukaupassa, missä asioimme aina vähän oudoissa merkeissä kaverini kanssa. Oli hieman kylmempi päivä ja ihmiset oli pukeutunut tuulitakkeihin yms. Sateistakin oli. Me sitten viisaina hipsimme kauppaan paljain varpain yösortsit ja paidat päällä. (Krhm.. Tästä ei puhuta.) Mietimme siinä sitten mitä ostaisimme tulevaa elokuvailtaa varten, toinen halusi keksiä ja toinen jäätelöä. Aloimme sitten "kinastella" asiasta ja kaverini kääntyi minua kohti etusormi minuun osoittaen ja huusi "Avada kedavra!" ja minä puolestani huusin "Expelliarmus!" ja samassa juoksinkin toisten hyllyjen taa piiloon. Ei siinä etteikö ne parit ihmiset jo tarpeeksi vilkuilleet meitä, kunnes hyppäsin hyllyn takaa samalla osoittaen etusormella ja huutaen "AVADA KEDAVRA!". Ihanaksi yllätyksekseni siellä ei ollutkaan kaveri vaan joku ihan random mies tuijottaen minua hämillään!

Moka 2
Olin mummolassa kesällä ja mummo oli jo mennyt ajat sitten nukkumaan, minä katsoin Azkabanin Vankia olohuoneessa. Oli jo reilusti yli keskiyön ja kun muistin jättäneeni huulirasvan yläkertaan oli se pakko sieltä hakea. Hetkeksi pysähdyin portaiden eteen miettimään "mitä jos siellä on ankeuttajia?" ja aloin hokea hiljaa expecto patronum -loitsua. Ihan vain kaiken varalta. No, yläkertaan päästyäni huomasin kamalan ankeuttajan huoneessa, mihin minun piti mennä! Aloin huutamaan kuin hullu "ankeuttaja, ankeuttaja!" unohtaen koko loitsun. Mummo tietenkin heräsi ja juoksi yläkertaan ja sytytti valot käytävään, kysellen samalla mitä oli tapahtunut. Samassa aloin jo hysteerisenä nauraa, kun huomasin tämän "ankeuttajan" olevan saunatakki, joka oli kaapin ovessa, ja pimeässähän kaikki näyttää eriltä, eikö? Mummo sitten meni hieman päätään pudistellen takaisin nukkumaan.

Ja sitten muita pikku juttuja
- Varmasti monelle muullekin tuttua kutsua liikuntasalia suureksi saliksi

- Oltiin kaverin kanssa kaupassa ja lehdessä luki jotain "... tyly ..." ja menin sitten huutamaan kovaan ääneen "Kato, tossa lehdessä lukee jotain TYLYAHOSTA!", kaverikin ehti siinä jo innostua, kunnes tajusin virheeni

- N. 5 vuotta sitten ajettiin useinkin mummolaan etelään yötä myöten. Pikkuveljen kanssa oltiin hereillä ja katseltiin ihmeissään joka puolelle, kunnes meidän kummankin suu loksahti auki, siellä oli Tylypahka! Alettiin heti puhua, että ihan varmasti siellä käveli Voro ja Norriska, vanhemmat päätään pudistellen ja naureskellen hieman

- Arvatkaa mikä yllätys oli avata julkisenpaikan vessa, kun seinässä luki "This way to the Ministry of Magic" ja nuoli osoitti vessanpönttöä? :---D

- Pienenä pelkäsin Riesua melkoisen paljon öisin (niissä peleissä kun se oli niiin "pelottava" xD), kerran päivällä piirsin siitä mahtavan kuvan ja laitoin sen järkevänä sänkyni alle. Sitten muutaman kuukauden päästä muistin asian ja aloin pelätä sitä taas, mutta sitten muistin onnekseni Verisen Paronin, joka saa Riesun komennukseen ja pystyin taas nukkumaan

Ja ps. onhan näitä mokia yms. sattumuksia paljon muitakin, mutta tässä niistä osa.
Katherine -> abraxanhorse

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #267 : Lokakuu 21, 2011, 11:04:33 »
Kun kerran menin kouluun bussilla, niin olin katsovinani, että McGarmiwa olisi ajanut pyörällä ohi.
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlameFeather59
« Vastaus #268 : Lokakuu 23, 2011, 19:10:33 »
Tuli nyt mieleen yksi juttu, muoksin sitten jos tulee muuta mieleen :D
Tämä nyt ei erityisesti liity minuun mitenkään, mutta silti...

Eli meillä oli kemian tunti ja me katottiin kun opettaja esitteli siellä niitä kaikkia tarvikkeita. Sitten tuli lasisauvan vuoro...

Opettaja: Tämä tässä on lasisauva *on hetken hiljaa* AVADA KEDAVRA! *heilauttaa sauvaa ja osoittaa sillä yhtä oppilasta*

Repesin kyllä niin pahasti ;D Ihan noin se ei kyllä varmaan mennyt, mutta suunnilleen tommotti... Ja muutenkin se opettaja on mun lempiopettaja :D

Poissa sestiva

• Vuotislainen
« Vastaus #269 : Lokakuu 28, 2011, 22:39:08 »
Eräs melko nolo tilanne tapahtui kerran bussissa, kun olin menossa kaupungille. Kuuntelin kännykästäni Potterin tunnusbiisiä ja hyräilin sitä ehkä hiukan liian kovaan ääneen, koska kun kappale vaihtui ja katsoin keitä bussissa oli sillä hetkellä, käytävän toisella puolella istunut vanhahko nainen tuijotti minua, ja hymyili ainakin näkemäni mukaan hyvin veitikkamaisesti, joten tajusin hänen kuunnelleen epävireistä hyräilyäni... ai että, olin varmasti punainen kuin tomaatti.

Innostun myös hyvin herkästi, jos joku puhuu Pottereista, varsinkin jos se on joku jonka tunnen tai tiedän ainakin nimeltä. Kerran näin kävi taidekoulussa, kun opettajan kanssa keskustelu siirtyi jotenkin taitavasti Pottereihin, koska hän oli lukenut niitä lapsilleen. Kävimmen sitten läpi kohtauksia, ja tajusin jossain vaiheessa koko ajan korjaavani hänen sanomisiaan Potterista... pyysin kyllä anteeksi jälkeen päin, mutta nyt yritän visusti pitää Potterit jossain pääkoppani syövereissä kun menen taidekouluun...

Kaupassa, kun huomasin ensimmäisen kerran Suuren velhouskirjan (en tiennyt että sellainen oli tulossa, ja yleensä kierrän ensin kirjahyllyjen läpi) joten nappasin kirjan käteeni huuli pyöreänä ja huudahdin melko kovaan ääneen: "Vau!" Oli sitten siinä lähellä joitakin ihmisiä jotka kääntyivät katsomaan... työnsin nopeasti kirjan kainalooni ja katosin hyllyjen välin. :'D En halunnut enää törmätä heihin, joten maksoin oitis, ja unohdin kokonaan sen oikean syyn miksi olin mennyt kauppaan..

Vielä yksi, jonka tähän hätään muistan: Olen aina halunnut hamsterin, jolla antaisin sitten jonkun osuvan nimen Pottereista, esim. Hedwig - koska pidän siitä nimestä. No, eräs päivä menin yhteen pieneen eläinkauppaan "näyte ikkuna ostoksille", ja kysyin tiskillä naiselta: "Onko teillä pöllöjä? Eikun siis - hamstereita." Nainen siinä sitten hekotteli hyväntahtoisesti kömmähdykselleni, mutta eipä siinä mitään.
"Harry Potter will always be a part of me."

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #270 : Lokakuu 31, 2011, 16:46:59 »
Kyllähän tämä tavallaan liittyy Potteriin.

Olin menossa heinäkuisen Vuotisnäytöksen jälkeen takaisin hotellilleni, edelleen Harmaan leidin näköisenä. Matkan varrella oli eräs pubi, jonka terassilla istunut mies jäi tuijottamaan kulkuani pitkäksi aikaa. Meni tovi ennen kuin mies avasi suunsa, mutta sen tehdessään tämä tuumasi kaverilleen suureen ääneen: "Ja tää oli sit viimeinen!"

Oli minulla naurussa pidättelemistä, kun sekä mies että tämän kaveri jäivät istumaan terassille kirjaimellisesti kuin aaveen nähneinä.

~Bloody Princess

Poissa Lapland

• Vuotislainen
« Vastaus #271 : Tammikuu 04, 2012, 20:13:33 »
Kun olin joku 11-vuotias tai jotain sinne päin niin äidillä oli eräs miesystävä. Minulla on aina välillä mikreeniä ja parina kertana kävi sillä tavalla, että minulla koski kamalasti päähän ja kun äidin miesystävä sitten lähti pois ja laittoi oven kiinni niin päänsärky lähti pois melkeimpä heti. :D
Eräs kaverini huomautti, että minähän olen vähän kuin Harry Potter. Ollaan sitten naureskeltu, että milloinkohan minä alan nähdä mitä hän tekee yms. :D (Joo... ei kiitos)

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #272 : Tammikuu 05, 2012, 08:54:01 »
Ei huvita nyt yhtään. *merlininparta* Kadotin pankin verkkotunnukset, hankin uudet. Ja vanhat löytyivät juuri sieltä missä niiden pitikin olla, laukun vetoketjutaskusta. Sieltä mistä etsin niitä kymmenen kertaa jos en enemmänkin. Epäilen jonkun velhon kiusanneen kutistusloitsulla. Miten saan yhteyden Weasleyn iskään?

Poissa Lee

• Pitäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #273 : Huhtikuu 13, 2012, 22:19:46 »
No viimeksi tänään. Eräs kaverini kertoi luokassa jotain että jos ne voittaa
jonkin kisan ne pääsee Bulgariaan. Toinen kaverini alkoi tietysti kertoi mitä
kaikkea hienoa Bulgariassa on ja mitä siellä voi tehdä. Päätin minäkin olla
sitten kohtelias ja sanoin: "Niin siellähän taisi asua Viktor Krum ja eikös
siellä ole Durmstarngikin! Ajattele jos pääset huispaus otteluun!" Sitten se
kaveri purskahti nauruun jolle selitin, mutta toinen alko vähän tuijottaa
oudosti ja tajusin sitten vasta mitä olin pölöttäny. :)

Poissa velhokarkki

• Yksi Weasleyn serkuista
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LumosMoon200
« Vastaus #274 : Heinäkuu 01, 2012, 23:22:35 »
No aika useasti ihmiset kaikkoaa mun ympäriltä, kun kerron niille Harry Potter -faniudestani... Täällä päin lukeminen on niin 'epätrendikäs' juttu etteivät ne halua hengata sellaisen tyypin kanssa joka lukee paljon.
No samapa tuo, on mulla niitä Potterfanejakin kaverina.

Mutta jotta tähän saataisiin jotain hauskempaa niin yhtenä kesänä, oiskohan Puoliverinen Prinssi ollut silloin juuri tulossa leffateattereihin, olin aivan sekaisin Pottereista, kaikki mitä sanoin liittyi jotenki Harry Potteriin ja äitini sitten heitti puoliksi tosissaan puoliksi vitsinä, että hän pistää minut kohta terapiaan, koska fanitukseni meni muka yli... Disagree. :D
"Miksi kukaan muka tahtoo juhlia kuolinpäiväänsä?" ihmetteli Ron, joka teki taikajuomien kotiläksyjä ja oli pahalla päällä. "Kuulostaa kuolettavan masentavalta, jos saan sanoa."