Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 149128 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #225 : Tammikuu 05, 2010, 18:04:05 »
:D Nauran näille aina vaan...
Selitin yhtenä päivänä äidille pikavauhtia jotain koulu juttua samaan aikaan kun olin täällä, niin yllätys yllätys, kun piti sanoa liikka sali niin selitänkin suuresta salista. Mikä parasta äiti ei edes huomannut koko virhettä ennen kuin aloin itse nauraa :)
Oo, ja kerran seiskalla kun kaverin kanssa mietittiin että ketä meidän opettajat olisi jos ne olisi Tylypahkan opettajia, niin minä fiksu ajatuksissani menen ja kysyn yhdestä mies opettajasta, että sanotaanko me sitä sitten matamiksi vai professoriksi... Hehe. Fiksu minä.
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Miss Charlotte Bell

• Ankeuttaja
« Vastaus #226 : Tammikuu 13, 2010, 23:47:58 »
tänään tapahtui semmonen juttu ,että kun puhuin mun isäpuolen kanssa keittiössä ja oli tarkoitus sanoa:"Mä käyn hakemassa yläkerrasta mun pepsi-lasin (lasi jossa on pepsiä :D jos ei tullut selväksi)." mut kun olen tätä palstaa pari päivää kyylännyt,sanoin :"Mä käyn hakemassa mun Potter-lasit."
Isäpuoli repes kyllä pikkasen ja ihmettelinkin että mitä hauskaa tässä nyt oli.Yläkerrassa vasta tajusin mitä olin sanonnut :D

Ja sit joululomalla löysin netistä "150 asiaa mitä et saa tehdä Tylypahkassa."
no,yksi kohta siinä oli että ei saa kehua Snapea (joo,anteeksi...tykkään enemmän englanninkielisitä nimistä ja en oo suomalainen) seksikkääksi.No repesin ihan täysin ja oli pakko kertoo kaverillekin ja sit hän alkoi siel rappusissa äänetelee Snapen nimeä ja kehua häntä seksikkääksi ja muita voihkeita.Kyllä silloin naurettiin ja oli pikkasen noloa. :D

Nykyään sanon aina Snapea seksikkääksi :D

Ja sitten joskus kakkosluokkalaisena sai kahden kaverin kanssa (molemmat poikia) pari minuuttia leikitty Harry Potteria..tietysti mä olin se Hermione ja yks niistä pojista oli Draco,toinen Harry :D (ne näyttikin ihan niiltä) :D (Olin vielä ihastunut siihen "Draco" tyyppiin..söpöt blondit hiukset oli sillä ja oli se aika ilkeekin) :D
mut silloin joku meistä keksi että olisi parempi leikkiä dalmatialaisia ja sit me seuraavana hetkenä leikimme koiria.

Oli siinä vasta leikki :D

Poissa Belladonna

• bad romance
  • Vuotislainen
« Vastaus #227 : Tammikuu 18, 2010, 15:13:49 »
Mentiin pyörällä kattoo kaverin kans Azkabanin vanki elokuva.
Mä tietysti katoin sitä ihan haltioituneena ja sen jälkeen olin ihan omissa maailmoissani kun ajettiin takaisin.
En tietenkään nähnyt että minua vastaan pyöräili mies.
Oltaisiin melkein törmätty, ellei se mies olisi vihaisesti käskenyt ajamaan reunaan.
Kyllä vähän hävetti. Taisin olla jotain 12v. :D

Niin ja onhan sitä tullut myös leikittyä Potteria.
Meidän pihassa aina leikittiin parin pojan ja yhden tytön kanssa.
Kerran leikittiin sitä uutenavuotena ja pihalla olevat aikuiset ampu raketteja.
Me tietysti leikittiin että vihreät raketit oli pimeän piirtoja ja juostiin ihan pokkana
karkuun ja heilutettiin jotain risuja samalla kun huudettiin loitsuja siinä uudenvuoden juhlijoiden keskellä. :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 18, 2010, 15:18:55 kirjoittanut Belladonna »
When Life Gives You a Bad Romance, show everyone your Poker Face, buy a new Telephone, call Alejandro, and you guys Just Dance!

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #228 : Helmikuu 01, 2010, 17:35:56 »
Mulle melkein sattui eilen :D
Koulussa, historiantunnilla puhuttiin jostain Ku Klux Klanista, josta mulle tuli heti mieleen kuolonsyöjät. *pukeutuu kaapuihin ja peittää naamansakin tai jotain* :D
... ja sitten opettaja kysyi, että minkä merkin ne teki kun oli jotain levottomuuksia tiedossa, niin minä viittasin ja olin sanomassa, että " Pimeän piirron! " mutta harmi ettei minulta sitten kysytty... tai no oikeastaan ihan hyvä ettei kysytty :'D

Mulle sattuu ja tapahtuu. :D
Eilen söin prinssinakkeja (:''D). vaikuttaa mielenkiintoiselta, eikö?

Sitten kun tökkäsin haarukkani yhteen prinssinakkiin, se lensi lautaselta pöydälle sillee hienosti *ihan niinku PP-elokuvassa lentelee ne sofoforipavut tai jotku :D* ja sitten sain viisaan idean ja otin nakin pöydältä, pistin sen takaisin lautaselleni ja litistin sen haarukalla sellaseks ihan lättänäksi ja samalla sitten sanoin "Crush it, don't cut it!" :D

Tämä oli viisain tekoni pitkään aikaan.

// anteeksi nämä kaksi viestiä peräkkäin D:
// Yhdistetty kaksi viestiä. -Taru
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2010, 19:00:52 kirjoittanut Taru »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Etsku

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Potter FOREVER !
« Vastaus #229 : Helmikuu 11, 2010, 15:22:05 »
Nooo....

Eihän tämä mikään hupaisa-juttu olekkaan,mutta kerron silti^^

Tää kävi muuten mun iskälle^^

~Eli olin jtn.4v(mut nyt oon 9v,täytin Joulukuus) ja isosiskoni(8v,mut nyt on 13,täyttää koht 14) halusi kattoa Harry Potter ja Viisasten kiven.No isä tietenkin luuli sitä joksikin animaatioksi,joten antoi myös minun ja isoveljeni(5v,mut nyt on 10,täyttää koht 11) katsoa sitä.Myöhemmin iskä sai tietää sen olevan K-11 leffa,joten "nolostui" hiukan.

Potter will always stay in my heart <3

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #230 : Helmikuu 21, 2010, 02:34:06 »
Hehee, näitä on kamalan hauska lukea ^^

Niin, minullakin olisi yksi jota punastelen vieläkin..

Tämä tapahtui siis kahdeksannella luokalla, olen nyt yhdeksännellä.

Minut oli juuri valittu tukioppilaaksi ja opettaja päätti meidän ensimmäisen kokouksen. No minun piti siitä laittaa sitten lappunen koulun ilmoitustaululle että muutkin tukioppilaat varmasti muistaisivat tulla. Kirjoitin lapun nopsaan ja vein sen ilmoitustaululle mitään ajattelematta koska minulla oli kiire tunnille. Seuraavalla välitunnilla tukioppilasvastaavana toimiva opettaja tuli luokseni lappuni kädessään, ja sanoi, että kirjoitti uuden. Minä oli sitten ihan hölmistyneenä että miksi ihmeessä? Eikö minun lappuni ollutkaan hyvä? Opettaja pidätti naurua ja sanoi:
"Se oli muuten ihan hyvä, mutta olit kirjoittanut siihen valvojaoppilaat". No, onneksi tuo samainen opettaja pitää itsekin Pottereista. Kaikki muut vain nauroivat sitä..
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Mansikka

• Ankeuttaja
« Vastaus #231 : Maaliskuu 30, 2010, 21:46:07 »
 Tänään historiantunnilla puhuttiin Roomasta. Ope kysyi että ketkä oli ne tyypit jotka susi kasvatti. Minä viittasin ja sanoin: Remus ja Lupin, ei kun siis... No sitten kaikki nauroi. :D

Poissa Kishika

• Kävelevä kaiutin
  • Vuotislainen
« Vastaus #232 : Huhtikuu 05, 2010, 16:39:55 »
No en nyt tiiä, lasketaanko tää, mutta kerran, kun olin pienempi ja yksin kotona ja leikin olevani Tylypahkan koulussa ja rupesin keittämään "taikajuomia" isän ulkomaalaisista mausteista. Okei, olin vähän viisas pienenä! xD Meinasi isä saada slaagin, kun näki, mitä oli touhunnut, vaikka puollustauduin sillä, ettei niitä mausteita koskaan käytetä.
I can see you

hhenna

• Ankeuttaja
« Vastaus #233 : Huhtikuu 21, 2010, 19:44:25 »
Siitä on jo vähän aikaa, mutta koulussa oltiin tunnilla ulkona ( kun matikanpettaja sanoi puoli tuntia ennen välituntia : " menkää koko luokka pois mun silmistä, en ees tiedä ootteko mikään luokka ! " ) ja säästyttiin opettajan raivarilta samalla :D Noh, sainpas idean että opetan ykkösille englantia :D:D Niiden innostus hiipui, mutta sitten sain toisen, vielä paremman idean. Otin taikasauvan pituisen risun ja rupesin huutelemaan kaikenlaisia loitsuja englanniksi :D Eihän tossa mitään, kun luulin että vain oma luokka kuulee, mutta sitten katsoin taakseni, ja kukas muukaan kun englanninopettaja sieltä onkaan minua kohti tulossa. Sain kauhean naurukohtauksen, jota en pystynyt enää pidättämään :D hänkin hymyili ja sanoi : " Taidat olla aika paljon lukenut niitä loitsuja " ja minä olin vain " joo " nolona :D Sekin oli virhe, sillä sitten englanninopettajanikin sai naurukohtauksen ja sanoi : " Aattelinkin että joku täällä lukee Harry Pottereita " ja minä olin vain mielessäni, että syttyykö hänellä vähän myöhään :D Tässä vaiheessa olisi vielä voinut lähteä, mutta opettaja otti minut kainaloonsa ja alkoi selittämään kaikkea Pottereista englanniksi, ja minähän vastasin englanniksi. Vieläkin hän nauraa minulle tuosta :D

Poissa Grim

• Vuotislainen
« Vastaus #234 : Kesäkuu 16, 2010, 22:31:40 »
Kerran ollessani Espanjassa, oli meidän tarkoitus siskoni kanssa mennä sukellusveneelle. Meidät haettiin hotelliltamme bussilla, jossa oli pieni ryhmä turisteja tulossa myös sukellusveneilemään. No, kun pääsimme pieneen kaupunkiin, jossa sukellusvene sijaitsi, meille pidettiin ensin pieni opastettu kierros siellä. Ja oppaamme oli aivan Gilderoy Lockhartin näköinen! No siinä sitten innoissani selitin siskolleni kovaan ääneen, suomeksi kylläkin, kuinka paljon opas näytti Lockhartilta. Ja tottakai opas itse oli siinä ihan lähellä ja rupesi nauramaan. Siinä sitten selvisi, että opas oli oikeasti ruotsalainen ja puhui sujuvasti ruotsia, espanjaa, englantia, saksaa sekä tottakai suomea!
:)

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #235 : Kesäkuu 16, 2010, 22:52:54 »
Minulle ei ole Potteriin liittyen sattunut mitään erityisen hulvatonta, mutta erään tapauksen kuitenkin muistan.
Annoin KV-kirjan luettavaksi äidilleni, koska hän ei ollut Pottereita kirjoina lukenut ja tietystikin PP-elokuvan nähtyään piti Kalkarosta suunnilleen raivohulluna murhaajana. (Ja minähän en sellaista vääryyttä sietänyt. :'D) Hän kysyi minulta elokuvan jälkeen miksen ollut aikaisemmin varoittanut. En jaksanut alkaa selittämään koko tarinaa, vaan totesin vain, että hän voisi lukea Kuoleman varjelukset-kirjan, niin saisi itse selvyyden asiasta, mikäli kerran juonipaljastuksia halusi. Eihän se olisi ollut kohtuullista, jos hän olisi joutunut kahta seuraavaa elokuvaa odottamaan. o:'>
Eräänä päivänä hän sitten luki kirjaa, ja tokaisi, että näillähän on erikoisia sanontoja täällä. Hän oli juuri lukenut kohdan, jossa Aberforth sanoo: "Yöllä se ei onnistu, sillä kuulitte itsekin kuinka käy, jos liikkuu ulkona pimeän aikaan: mouruloitsut laukeavat ja kuolonsyöjät iskevät kimppuun kuin pokkuroijat hutsun muniin."
Hän sitten ymmärsi tuon kohdan hieman väärin. x) Minun piti alkaa selittää vuorostaan sitä, että hutsut ovat verta imeviä myrkkyhampaisia taikaolioita. Sen siitä saa kun ei lue kaikkia kirjoja.

~Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2011, 15:50:28 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
« Vastaus #236 : Kesäkuu 29, 2010, 18:34:48 »
Oltiin eilen myymässä tavaraa kirpparilla, ja oli mennyt jo aika pitkä aika edellisistä asiakkaista niin jotenki vaan rupes kyllä hymyilyttämään kun joku nainen katseli polvipituista takkia viereisellä myyntipaikalla ja sanoi ruotsiksi jotain että ihan kuin Harry Potterin kaapu ;) vähän päivän piristystä...
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa naskalihammas

• Hipsunhapsu
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #237 : Heinäkuu 03, 2010, 23:08:24 »
Jotain keskusteltiin siskoni kummeista ja mun piti sanoo että toinen niistä on meidän edunvalvoja, mutta sanoinkin että se on meidän salaisuuden haltija :D

Poissa Chess

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #238 : Heinäkuu 04, 2010, 13:51:49 »
Oltiin joensuussa reissaamassa(kyllä, niin kiinnostava alku..) ja istuttiin perheeni kanssa jossain kahvilassa. Vieressä oli marketin kassat ja siellä käyskenteli mies.
Miehellä oli kunnon velhoparta, (vaikkakaan ei niin pitkä kuin Dumbledorella oli), ihme hattu ja jokin kaulaliina (ja muistaakseni silmälasit) sitten sillä oli musta pitkä takki joka näytti aivan velhokaavulta! O_o
Sydämeni alkoi jyskyttää, kun nyt potterholisti olen, ja käännyin hetkeksi poispäin vilkaisemaan, ettei vain perheeni huomannut. Sitten käännyin takaisin, ja mies oli POISSA!! Siis aivan muutamassa sekunnissa hän oli kadonnut!
En käsittänyt yhtään ja siksi vilkuilin syödessäni jatkuvasti sinne hyvin hämmentyneellä ilmeellä..Sisko vähän katsoi, että mitä minä kyyläilen koko ajan..Syöminenkin meinasi unohtua. Se nyt oli melko noloa..:D 
Sitten jälkeempäin lähetin ystävilleni, varmaan ainakin kuudelle saman viestin, missä kerroin siitä. Kaikki naureskelivat. Kommentteja näin nimettöminä:
-SE OLI VELHO! Epistä! Minä en ole ikinä nähnyt velhoa.
-Hehheh, no mistäs sitä tietää. :D
-Hui kamala! Nyt sinun kannattaisi käntää kaikki vaatteesi nurinniskoin ja kävellä loppupäivä takaperin, jos se ehti noitua sinut!
-Oho!XD
-Mitä sinä oikein olet ottanut?

Sitten me arvelimme, että tuo velho oli ministeriöstä.:D
Jälkeempäin olemme ruvenneet kyyläilemään ystini kanssa kaikkia, jotka ovat muistuttaneet potterhahmoja, olemme bonganneet mm. ronin, fredin/georgen, ronin äidin, hermionen, ginnyn ja muutaman muun. :D

Siitä tuli meille uusi motto:Potter on totta! x)

Poissa Magnum

• Frozen Windows
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #239 : Heinäkuu 21, 2010, 13:44:18 »
Joo, Pottereihin liittyen nyt on kaikkea hauskaa tapahtunut, mutta hyvät naurut saatiin maaliskuussa kun oltiin luokkaretkellä Lontoossa. Kaikki ystäväni ovat ainakin jossain määrin Potter faneja. Istuttiin metrossa ja yhtäkkiä eräs ystäväni huomasi ison kaljun miehen, jolla oli tatuointeja. Ystäväni kuiskasi sitten että toi on kuolonsyöjä! Olin aika hämmentynyt, mutta sitten huomasin että miehellä oli ihan pimeänpiirtoa muistuttava tatuointi kädessä! Siinä sitten kuiskuteltiin siitä suomeksi ja osoteltiin, kanssa matkustajat loi vähän outoja katseita meidän suuntaan.
"Heaven's not a place that you go when you die
It's that moment in life when you actually feel alive"

Poissa Méaway

• aivoton korpinkynsi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: IceNox21601
« Vastaus #240 : Heinäkuu 21, 2010, 16:37:06 »
Oltiin joensuussa reissaamassa(kyllä, niin kiinnostava alku..) ja istuttiin perheeni kanssa jossain kahvilassa. Vieressä oli marketin kassat ja siellä käyskenteli mies.
Miehellä oli kunnon velhoparta, (vaikkakaan ei niin pitkä kuin Dumbledorella oli), ihme hattu ja jokin kaulaliina (ja muistaakseni silmälasit) sitten sillä oli musta pitkä takki joka näytti aivan velhokaavulta! O_o
Sydämeni alkoi jyskyttää, kun nyt potterholisti olen, ja käännyin hetkeksi poispäin vilkaisemaan, ettei vain perheeni huomannut. Sitten käännyin takaisin, ja mies oli POISSA!! Siis aivan muutamassa sekunnissa hän oli kadonnut!
En käsittänyt yhtään ja siksi vilkuilin syödessäni jatkuvasti sinne hyvin hämmentyneellä ilmeellä..Sisko vähän katsoi, että mitä minä kyyläilen koko ajan..Syöminenkin meinasi unohtua. Se nyt oli melko noloa..:D 
Sitten jälkeempäin lähetin ystävilleni, varmaan ainakin kuudelle saman viestin, missä kerroin siitä. Kaikki naureskelivat. Kommentteja näin nimettöminä:
-SE OLI VELHO! Epistä! Minä en ole ikinä nähnyt velhoa.
-Hehheh, no mistäs sitä tietää. :D
-Hui kamala! Nyt sinun kannattaisi käntää kaikki vaatteesi nurinniskoin ja kävellä loppupäivä takaperin, jos se ehti noitua sinut!
-Oho!XD
-Mitä sinä oikein olet ottanut?

Sitten me arvelimme, että tuo velho oli ministeriöstä.:D
Jälkeempäin olemme ruvenneet kyyläilemään ystini kanssa kaikkia, jotka ovat muistuttaneet potterhahmoja, olemme bonganneet mm. ronin, fredin/georgen, ronin äidin, hermionen, ginnyn ja muutaman muun. :D

Siitä tuli meille uusi motto:Potter on totta! x)

MIE OON NÄHNY SEN SAMAN TYYPIN ! :D Mie nimittäin asun Joensuussa, voi kamala, siekin oot nähny sen! :D Mie olin ihan, että mitä ihmettä kun täälllä luki toi, ja tajusin, että se on se sama, joka käyskenteli sokoksen marketissa ja keräs kaikkien katseita, ja varsinkin miun! :D Potter on totta! :)O)
" Take this sinking boat and point it home, we've still got time."-

winddy -> Méaway

Sallukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #241 : Syyskuu 10, 2010, 19:17:21 »
Onhan niitä sattunut, mut kerron nyt ne jotka muistan.

Olimme Oulun Eden-kylpylässä, ja olimme altaassa. Hierontaporeessa oli joku poika, joka näytti ihan uskomattoman paljon Draco Malfoylta ( Tom Felton ) blondihiuksineen ja suippokasvoineen. No tietenkin möläytin tarkoituksettoman kovaa siskolleni, että " Hei toi näyttää ihan Draco Malfoylta!!! " Ei poika katsonut ollenkaan oudoksuen, ei.

Toinen oli, kun olin koulussa ja oli muistaakseni uskonnon tunti. Minun piti lukea kirjan tekstiä ääneen, ja luin:
"Se tapahtui vuonna jiikooär ( jKr. )..."
"Mitäs se jKr tarkoittaa?" ope kysyi.
"jiikoorowling!"
"Ai mikä?"
"E-eiku jälkeen Kristuksen..."
Sitten siinä olin naama punaisena ja kaikki katto vähän et "whaat??"

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2010, 14:22:41 kirjoittanut Sallukka »

Welmasein

• Ankeuttaja
« Vastaus #242 : Syyskuu 19, 2010, 15:56:07 »
Hmm... Useampaankin kertaan kun luin Pottereita, näin hyvin usein yöllä unta, että luin kirjaa. Ensimmäiset lauseet kuulostivat ihan järkeviltä, mutta sen jälkeen kaikki loput lauseet menevät koomisiksi ja hauskoiksi. Näin on käynyt useasti ja mielelläni olisin lukenut sen kaiken loppuunkin, mutta tajuan, että nukun ja herään samantien. Kirotun heräämiset...

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
« Vastaus #243 : Lokakuu 29, 2010, 15:24:27 »
Meillä oli koulussa joku poliisi pitämässä puhetta mopoista, tupakasta jne. Tuntia oli jo hiukan mennyt kunnes huomasin, että poliisi teki kielellään sitä samaa liikettä mitä Barty Kyyry junior aina teki (ainakin elokuvassa). Säikähdin aivan älyttömästi. Ajattelin että Junior olisi ottanut poliisin roolin:) ja ainakun hän katsoi silmiini niin minua rupesi pelottamaan. Kerroin kahdelle kaverilleni ja me naureskelimme ja tuijotimme poliisia koko ajan=)

Poissa hurryup

• Vuotislainen
« Vastaus #244 : Marraskuu 08, 2010, 20:07:02 »
Repeän aina tälle XD!!!!

Olin kaverini luona yökylässä, ja kun menimme nukkumaan, minulle tuli mieleen potterit:D. Yöllä kaverini heräsi siihen kun oli osoittanut häntä pölyhuiskalla, ja Huutanut kovaan äänen: - Jätä Ron rauhaan, malfoy! Jos teet hänelle jotain niin Teen sinusta ******. vitsit ku repeen tälle nykyään koko ajan. vähän nolotti:D.

Poissa Pallosalama

• "Hei,Harry!"
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Niinpä niin.Taas joku aivoton
« Vastaus #245 : Marraskuu 13, 2010, 19:49:33 »
Itselläni on tismalleen samassa kohdassa arpi kuin Albus Dumbledorella!Vasemmassa jalassa polven yläpuolella. Ikävä kyllä se ei käy Lontoon metrokartasta, mutta se muuttuu lilaks ku mul on kylmä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2010, 21:11:05 kirjoittanut Lupin »

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #246 : Marraskuu 13, 2010, 21:34:02 »
Heh hee :D tää tapahtui ihan vähän aikaa sitten koulun käytävällä... joten tuoreessa muistissa on!

Luin kavereille Potteria (Liekehtivä pikari). Sitten tulin kohtaan, jossa luki:
"Pollomuhkujen puristelu oli kuvottavaa, mutta omituisen tyydyttävää puuhaa."
Juuri sillä hetkellä äikän ope käveli ohi ja katsoi minua aika pitkään... ei varmaan huomannut kirjaa :D sille kyllä naurettiin sitten ihan kippurassa.
Mitäköhän minusta puhutaan opettajien huoneessa?
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Phoéx

• Weasley
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: KnightJinx51
« Vastaus #247 : Marraskuu 17, 2010, 16:05:04 »
No muutama pikkujuttu on tapahtunut, mm. olen sanonut väärin sanoja yms, mutta mieleen jäävimmät tapahtu tässä vähän aika sitten:

Oltiin tulossa Leviltä porukoiden kanssa ja oltiin syömässä ABC:llä. Meille annettiin se numero, joilla ne tarjoilijat tietää, mitä tuoda mihinkin pöytään. No, se meidän pöydän numero oli sitten joku 94 tai vastaavaa ja sanoin siinä sitten ääneen: "Laituri yhdeksän ja kolme neljännestä." Äiti sitten tokaisi siihen: "Toi tyttö saa kehitettyä Harry Potteria mistä vaan."
Äiti itse tutustutti mut Harry Potteriin :)

Sitten toinen oli kun olin pikkusiskojn kanssa mummilla yötä. Meidän piti jakaa suht ahdas parisänky ja mummi huuteli omasta huoneestaan, että pystytäänkö me nukkumaan siinä vai tapetaanko me toisemme. Siinä sitten hiukan ärtyneenä huusin: "Joo, joo, jos Harry nukkuu tonne seinään päin!" Tarkoitin tietenkin siskoani, jonka nimi on Heta. En kai ole lukenut liikaa Pottereita?

Sitten vielä... Me tuon samaisen siskon kanssa pelleiltiin mun kameralla ja mentiin iltamyöhällä sitten meijän postilaatikolle. Sisko kuvasi ja minä kurkkaan postilaatikkoon sanoen: “Ehkä siellä on vihdoin Tylypahkan kirjeeni.” Toinen otos otettiin, että minä kirkaisin yhtäkkiä ja juoksin pois huutaen: “Ankeuttajat tulevat! “

Ja muistanpahan vielä senkin kun minä, siskoni ja siskon kaveri haluttiin leikkiä viisasten kivi läpi joskus pentuina. Olin itse Harry, tietysti :D

Taisi olla naapureilla hauskaa… :)
"Better that I devote myself to study the other great mystery of the universe: Women."
-Emmett "Doc" Brown

Poissa verppa

• Vihollikseton
  • Vuotislainen
  • PUF!
« Vastaus #248 : Marraskuu 19, 2010, 09:43:21 »
Joo kaikeahan sitä on tullu tehtyä Potterin merkeissä. Puhun aina Potterista ja normaalitkin sanat tuo mieleen Potterin mutta yks kamuni puhui mun kaverin kodista kun oltiin käymässä siellä ja se kamu :"Tää näyttää niin kotoisalta ihan kun olis kotikolo. (hän ei siis tiedä mitään Pottereista mitään ) mä vaan repeen nauruun ja yritän sanoa että tulee Potter mielee mutta nauran vaan kamu on sillee :"Sanoinko jotain tyhmää?" Olin sillee :"HIHIHAHAHAH tiedätkö mistä Kotikolo on? Potterissa Weasleyt asuu siellä" Kamu: Jaaja no tietenkin kun olet sinä kyseessä niin on Potterit mielessä" :DD

Joo nyt en muista kaikki juttuja kun olen koulussa -_- mutta ehkä ne tulee joskus mielee :D

Joo mullekkin on tullu noita valvojaoppilasjuttuja kun meillä oli yläasteella tukioppilaat ja sanon sitten että koskaas ne valvojaoppilaat valitaan ja koskas ne valvojaoppilaat pitää sen pikkujouludiskon: DD yks kaveri tajus kun tykkää itekkin Pottereista ja se oli sillee :Hei verppa taitaa vaan olla Potterit mielessä kun puhut valvojaoppilaista" ite en tajunnu mokaani :D

Ja oon aina luullu että Dumle karkit kirjoitetaan Dumble :dD vasta pari päivää sitten selvisi mulle ettei niin olekkaan :D:DDD
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2012, 23:35:11 kirjoittanut Taru »
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Poissa kuuntytär

• Vuotislainen
« Vastaus #249 : Marraskuu 27, 2010, 18:52:54 »
Heh, minullekkin tapahtui, ei ehkä niinkään hauska, mutta itseäni ainakin nauratti.
Olin siis syömässä, kun isäni ystävällisesti antaa minulle lasin ja jopa laittaa siihen minulle juotavaa. Sitten tottakai kiitin häntä, mutta sanoin vahingossa: "Kiitos Albus Dumbeldore". Vasta kun olin sanonut tuon älysin mitä olin sanonut, ja aloin kikattaa siinä. Isäni taisi katsoa minua hiukan erikoisesti....

Sitten toinen, hiukan erillainen tapaus samana päivänä. Eli olimme ei-niin-jumalan-seläntakana olevassa maalaistalossa. Siellä on sellainen erikoinen sähköjärjestelmä, josta pitää kivuta hiukan että saa sähköt pois päältä. Olin itse istumassa autossa, kun isäni odotti että äitini tulisi. Itse ajattelin että äitini oli lukitsemassa ovia, ja kun näin hänet laittamassa sähköjä pois, sanoin mitään ajattelematta: "Apua, en tiennytkään että äitini osaa ilmiintyä!". Isäni ilmettä en nähnyt, mutta varmasti hiukan ihmetteli käytöstäni.. (hän ei ole lukenut mitään Pottereita ainakaan tietääkseni).

##Muoks##
Pottereissa on todellakin taikaa... Olin lukeamssa FKta illalla ennen nukkumaanmenoa, kun huomasin että yhdellä sivulla on joku erikoinen lappu, tai jokin muu paperin pala. Noh, avasin sen aukeaman, ja sieltä pilkisti... 20 seteli! Repesin täysin, ja äitinikin hiukan ihmetteli tapahtumaa. Olisiko tämä seteli jotenkin eksynyt kirjan väliin tai kenties jotakin muuta...
Sitten kun olin ripustamssa parin muun kanssa kuviksentöitä, ja äkkiä tuolini liikahti. Tottakai kysyin, kuka sitä liikutti. Kun kumpikaan ei sanunut tehneensä sitä, sanoin heti:" Toivottavasti Lordi Voldemort ei ole vain taikonut sitä! Tosin miksi se sen tekisi, olen sen fanityttö.." oli varmasti näillä apujoukoilla kivaa...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2010, 19:54:09 kirjoittanut Mystic »
Mystic - kuuntytär<br />Kaikkea erikoista tapahtuu, kun sitä luulee että mitään erikoista ei tule tapahtumaan.