Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 135926 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Oljolover

• kuuroille korville puhuva
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #200 : Syyskuu 07, 2009, 15:17:52 »
No kun kakkonen ilmestyi leffateattereihin olin jotain 8,5-vuotias ja se leffahan oli oli K-11 ja sinne pääsee kaksi vuotta nuoremmat vanhemman seurassa sitä katsomaan, niin sitten kun me mentiin katsomaan se perheeni kanssa, olin ihan innoissani kun minut päästettiin sisään teatteriin kysymättä ikääni. Ja sitten siinä vähän lipuntarkistuksen jälkeen, kun isosiskoni tulee sisään, minä tuuletaan ja sanon en niin kauhean hiljaa: "Jee, mä pääsin sisään!" Ja sitten kaikki vaan katsovat meitä, myös lipuntarkistaja... :)
Mutta onneksi lippusetä oli niin mukava, että antoi asian olla.
Chill out, baby

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #201 : Syyskuu 08, 2009, 18:45:48 »
No, tää on aika lievä verrattuna teidän muiden juttuihin, mutta kuitenkin. =) Kerran koulussa sanoin kokoajan kartonkia pergamentiksi. Vaikka kaverit näyttivät hölmistyneiltä, niin minä tuskin huomasin niitä ja sanoin ajatuksissani vain pergamentti. ;') Ja sitten kun minun piti sanoa: "Tein eilen pergamenttia kotona, uittamalla sitä kahvissa" niin sanoinkin: "Tein eilen kartonkia kotona, uittamalla sitä kahvissa." :D

//Muokkismuokkkis, tottakai se pitää sanoa, kun olin keskustassa, ihmisiä oli paaljon liikenteessä ja innoissani huutelin "Tainnutu!" "Taaaaiiinnnutu!!!" jotain tyhmää lokkia päin, niin jok' ikinen pää kääntyi minun suuntaani, jotkut näyttivät hämmästyneiltä, jotkut vihaiselta, ja eräs mummo taisi jopa kaatua :-[ *nolostunut* Onneksi ei sitten käynyt mitään... :D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 08, 2009, 18:49:25 kirjoittanut Presto »
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa sirpa

• Vuotislainen
« Vastaus #202 : Syyskuu 12, 2009, 19:10:10 »
Ja minä siinä urheana Potterholistina nostin käteni pystyynja huusin "HERMIONE!!"
Onneksi opettaja ymmärsi...

Kokeilin tuota matikan tunnilla ja opettaja vain nauroi. Hän kai tiesi minun olevan potterfani...:D
Draco dormies nunquam titillandus...

Cia

• Ankeuttaja
« Vastaus #203 : Syyskuu 13, 2009, 17:33:33 »
Fyysikan tunnilla sattuu ja tapahtuu (:

1.Meidän piti tehä pareittain jotain n 2 viikkoa sitten joku työ fyssan tunnilla, johon tarvitaan kaasupoltinta.Kaikki tekee ihan hiljaa töitä kun mun kaveri huutaa mulle:
-Hei tuotko viel sen likehtivän pikarin?
Kaikki katto tosi ihanilla ilmeillä meitä :D

2.Taas fyssantunnilla : D Tehtiin joitain tutkimusta ja käytettiin sellasia n. 40 cm pitkii lasisia lämpömittareita.Ohjeissa luki että sitä pitää heilutella varovasti ilmassa. Kaikki luokassa heiluttaa niitä lämpömittareita ja sit kaikki alkaa huutaa "karkotaseet", "kidutu", "avada kedavra" ja leikkii Potterii siel : D Maikka katto ihan kiitettävästi meitä kaikkii : DD Varsinkin mua kun selitän mun kaverille miten siipiridium lentiusan "käsiliikkeet" menee (:

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #204 : Syyskuu 16, 2009, 16:48:31 »
lisää.

eilen näin sellaisen McGarmiwan näköisen kissan tiellä, ja huusin sitten ihan täysillä kaverilleni, että kato McGarmiwa ! ja sitten kaikki ihmiset katsoivat minua tietenkin.

ja monta kertaa olen ollut aivan varma, että olen nähnyt taivaalla Dark Markin : D
mutta se saattaa liittyä tähän lievään sekoiluuni.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Lola

• Dagens böna
  • Vuotislainen
« Vastaus #205 : Syyskuu 20, 2009, 20:06:28 »
Hih, teillä on tosi hauskoja juttuja...
Itsellenikin on tapahtunut muutamia kömmähdyksiä(ei kyllä kovin hauskoja, mutta ei ole muutakaan).
Kerran esim. riehuin kotona viitta päälle ja sauva kädessä(tästä ei sitten puhuta) ja äiti on juuri avannut oven ja tullut sisään. Ja minä eli maestro nolo olen laukannut siitä ohi huudellen jotain: Kuole, kuole tai odotum suojelius. Heh heh...

Toinen:
Meikäläinen yllätys yllätys jälleen riehui, mutta nyt vain sauvan kanssa. Huusin jotain karkotaseet ja vedin lipat. Oli hauskaa. :)

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #206 : Syyskuu 24, 2009, 16:58:19 »
Hehee!! Olen näille täällä repeillyt... Toi "liekehtivä pikari" ainakin sai osakseen kunnon käkätykset...
Ensimmäisenä mieleeni muistuuu Potteriin liittyvä kömmähdys, joka ei -ihmeja kumma- ollut minun kömmähdykseni. Tästä on jo aikaa, taisin olla tämän tapahtuessa n. 3-luokalla.

Eli olimme välitunnilla sisällä ja odotteliimme opetttajaa, kun yht'äkkiä eräs (nimeltä mainitsematon) luokan poika alkaa juosta ympyrää rautalangasta väänetyt rillit nenällä, lattiaharja luutanaan ja luokan nurkasta löytynyt sivelin taikasauvanaan, karjuen "MÄ OON HARRY POTTER!!!!!" . Hän "taikoi" vaikka mitä luokassamme naputellen sauvallaan tavaroita ja huudellen loitsuja - mm ovenkahvaa. Kun joku luokkakavereistamme seuraavan kerran tarttui kahvaan - jäi kahva käteen!! Jäimme koko luokka lukkojen taa puoleksi tunniksi. Eikä siinä sitten alohomorat auttaneet...
TAIKAA!!!
Tämä Harry Pottterimme onkin tästä sitten siitä lähtien muistutuksia saanut :-)
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
JUUUU
« Vastaus #207 : Syyskuu 25, 2009, 20:05:00 »
vähänkö hyvii mut mulla aika huonoi :')

Olin kemian tunnilla ja oli ihan hiljasta kun kirjottettiin semmosta kalvoo vihkoon sit vaan rupesin ajatuksissani hyräileen sitä PP:n musaa siitä kohasta kun bellatrix ja ne hyökkää kotikoloon.
Sit mun vieressä istuva poika kysyy et 'mitä oikein hyräilet' ja mää vastaan ihan pokalla 'jaa mää vai, öööh en mitää' ja oon ihan nolona d:

sit toinenki on kemian tunnilla kun meijän ope vaa tiputti sen pöydältä semmotteen koeputkitelineen ja ne kaikki koeputket meni rikki sit mää taas ihan mukana kysyn 'kokeile entistusta' (vai miten se kirjotettiinkaan) ja mun kaveri repee ja kukaan muu ei tajuu mitä ja se ope kattoo vähänkun jotai hulluu. (((:
I don't care what you think. lol

Poissa Gououbuck

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #208 : Lokakuu 04, 2009, 19:52:43 »
Oi näitä on ihana lukea :'D

muistan aina kun leikin ystäväni kanssa kaksintaistelua silloisessa kodissani (joka sattui olemaan kerrostalo, jossa on hyvin ohuet seinät), juoksimme ympyrää talossamme sekä käytimme taikasauvoina sellasia 30cm pituisia ohuita pensseleitä. Huutelimme: SYÖ ETANOITA! KARKOTASEET! Isä yritti kärsivällisesti lukea lehteä. Mahtoi olla naapureilla hauskaa kuunnella sitä huutoa :D No onneksi olemme nyt siirtyneet jäähallin syrjäisiin nurkkiin leikkimään näitä kaksintaistelujamme xD

Sitten vielä yritimme tehdä tämän saman ystäväni kanssa taika juomaa, millä pääsisimme Tylypahkaan... Voi *PIIP* mitä kaikkea me niihin litkuihin tungettiin...jugurttia, kahvia, sokeria, suolaa, kanelia, mehua...YÖK! Maistui yhtä hirveältä kuin monijuomaliemi...ei sitä kyllä tarvinnu edes teelusikallista maistaa kun molemmat kiirehtivät vessaa...ei päästy Tylypahkaan :( :D

// olen nyt lukiossa ja satuin kovaan ääneen julistaa luokassamme että kaikki pojat tylypahkassa ovat homoja :'D hyvä ensivaikutelma.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2010, 09:39:17 kirjoittanut Siksakki »
Just let me Love you...and I learn to Love you right

Tinasormus -> Gououbuck

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #209 : Lokakuu 10, 2009, 22:47:35 »
Nää on ihan mahtavia! Tosi hauskaa lukea näitä :) Itelleni ei oo sen kummempia sattunu, paitsi ala-asteella tuli kyllä jtn sanottua väärin...

Meillä oli siinä koulussa juhlasali/liikuntasali, ja sinä päivänä oli joku tapahtuma jossa piti mennä sinne. En ollu kuitenkaa ihan varma joten tottakai menin sanomaan meidän rakkaalle opettajalle (joka on myös sen ala-asteen rehtori!) että "Ai pittääkö meillä mennä sinne suureen saliin?"  Pekka (se reksi) katto vähän että täh?? Korjasin äkkiä että "Siis liikuntasalliin!" xDD Ei tääkää mitenkää kauheen hauska juttu ollu mutta son vaa aika huvittavvaa että sannoin melkeen koko loppuvuoden sen koulun salia suureksi saliksi... En tahallaan mutta vahingossa tuli aina sanottua x))
Cadillac.

Poissa Jazmín

• Vampyyrityttö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #210 : Lokakuu 10, 2009, 23:40:41 »
Hehe, nää on kyllä tosi hauskoja :D

Mullekin on sattunut vaikka minkälaisia toilailuja Potterin merkeissä. Esim. viime kesänä kun oltiin pikkuveljen kanssa ulkona ja sitten tuli vastaan mies, joka talutti aivan Siriuksen näköistä koiraa. Huomasin sitten huutavani täysillä veljelleni "kato Sirius!" Ja sitten se "Sirius" vielä kääntyi katsomaan meitä silleen miettivästi. Se mieskin taisi pikkasen ihmetellä :D

Ja toinen, kun olin kerran äitini kanssa ruokakaupassa, ja se kysyi jotain että mitäs syötäisi tänään, tai sellasta. Minä sitten fiksusti selitin sille jotain että minttukarkkeja ainakin, kun Dumbledorenkin mielestä niitä voi syödä eturuoaksi, kun niitä on aina pidoissa. Yksi vanhempi rouva siinä vieressä kääntyi katsomaan hieman hämmästyneen oloisena ja äiti vaan naureskeli, että mitäköhän mäkin mahdan taas selittää, mutta se taitaa jo olla aika tottunut mun Potter selityksiin.

Ja tämä ei nyt ihan liity aiheeseen, mutta yks kemiantunti, kun opettaja oli lähtenyt jonnekin pois, kaikki luokan pojat vaan alko sohia kynillä ympäri luokkaa ja leikki kaksintaistelevansa ja huuteli jotain "Mä oon Harry Potter." "Joo, mä oon se Voldemort." Oli siinä sitten naureskelemista, kun ne yritti muista niitten Potter hahmojen nimiä oikein :D
"You shine so bright it's insane, you put the sun to shame."

Poissa Nuuk

• Kuolonsyöjä
  • Slytherin
« Vastaus #211 : Lokakuu 11, 2009, 21:00:00 »
Joo hajosin näille kaikille ja aika pahasti.

Kun veljeni sai välitodistuksen (olisiko ollut viime jouluna) ja äitini katsoi sitä ja kysyin jonkun aineen numeroa ja hän vastasi että siinä oli vain S (tarkoittaa jotain suoritettu, tai jotain?), niin meinasin sanoa äitille jotain että "Ai Surkea?!" en onneksi kerennyt sanomaan sitä ääneen, mutta rupesi kyllä naurattamaan hieman itseä ja äiti katsoi että "Mitä?" ja mä vaan et " Ei mitää.." ja liukenin paikalta.. XD
I can see you, but you can't see me.

Poissa Lola

• Dagens böna
  • Vuotislainen
« Vastaus #212 : Lokakuu 22, 2009, 19:59:15 »
Aina kun menen aamulla kouluun näen lähimetroasemallani niin paljon Harry Potter hahmoja. Esim. kerran oli menossa normaalisti kouluun yhdeksään edessäni käveli noin kaksikymmentä vuotias mies, jolla oli musta takki leukaan asti napitettuna ja hän käveli, kuin olisi omistanut koko metriksen... Ja kun hän istuutui  ja huomasin, että hänellä oli kalpeat suipot kasvot ja platinan vaalea tukka. Katsoin miestä hetken ja huomasin, että hän näytti etäisesti tutulta, joten pähkäilin sitä koko loppu matkan ja vasta koulun pihalla minulle tuli "ahaa elämys", kun ymmärsin, että meidän pikku Draco Malfoyhan se siinä saapasteli. Hih<3.

Toinen juttu...

Jälleen kerran samalla metroasemalla(onkohan siellä oikeasti laituri 9 ja 3/4?).
Tulin alas portaita ja huomasin nurkassa noin viisitoista vuotiaan tyttösen. Vilkaisin häntä ja totesin hänen olevan Merope Kolkko O.O...
Tytöllä oli päällään harmahtavat vaatteet ja hän oli täynnä näppylöitä(raukka ja niikun mulla ei niitä olisi!) ja hänen silmänsä harittivat eri suuntiin.
Hän oli aika apaattisen näköinen... sääli.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 07, 2010, 19:51:51 kirjoittanut Lola »

Poissa Nowaki

• Vuotislainen
  • Pottermore: HollyWild6531
« Vastaus #213 : Lokakuu 23, 2009, 22:16:12 »
Mä olin kirjoittanut kerran koulussa mun käteen että "Olisitsä mun Draco Malfoy?" Sitte ku oli Bilsaa ja meijän Ope käveli siitä ohi,se vaan nauro ja tokaisi:"jaaha,sä taidatkin ihailla Draco Malfoyta?" Nauroin ja vastasin että Joo. xD Mä vähän epäilen että seki on joku Potter fani ku aina joskus rupee niistä jotain selittämään. :D
" I keep falling asleep and having this dream about you, we're in a forest and..."

Poissa Chita

• Tipupu
  • Vuotislainen
  • If happy ever after did exist.
« Vastaus #214 : Lokakuu 24, 2009, 20:52:03 »
Joo nää on aivan sairaan hauskia!! Mulla tällänen ei nyt niin kauheen hauska mut kuiteski:

Niin meillä on teknisessä opettajana aivan Remuksen näköinen opettaja ja me ollaan sitä aina kun se ei kuule ni sanottu professori Lupiniksi niin siinä sitten tunnin alussa luin kolmosta kun hän tuli ja käski laittaa kirjan reppuun minä vain vilkaisin häntä ja tokaisin: Aivan hetki, professori Lupin Kyllä siinä kaverit repes ja vielä meni hetki ennen kun tajusin!! Sitten se vaan tuijotti mua ja selvis et se suorastaan vihaa Pottereita ja rupes siinä sit jotain mutisee ja on mua siitä lähtien kutsunu siksi potterhulluks!! xD
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2009, 08:22:15 kirjoittanut Chita »

Poissa Panthera

• Maailman Gangsteri.
  • Vuotislainen
  • Miksi kananmunaa??
« Vastaus #215 : Lokakuu 28, 2009, 15:23:06 »
Olin luokassa tänään ja ope sano et mä voin jos haluun kirjottaa parijuttuu paperille tussilla ja ne ilmestyy taululle operaattorin heijastaessa siihen kankaaseen. Mun piti kirjottaa tosi isolla sanat: yksikkö ja monikko. Niin kirjotin ajatuksissa siihen tosi isolla LUIHUINEN JA ROHKELIKKO. Vähän kaverit repes ja kaikki alko laulaa ja sit sitä ei viel saatu siit pois. xD
I'm flying, i'm Dying, But i love still.

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #216 : Lokakuu 28, 2009, 15:32:45 »
Eikä. Tänään juuri taas tapahtui : D
Meillä puhuttiin hissassa jotain Krimin sodasta, niin minä tietysti sanoin Krumin sota, kun vastasin johonkin kysymykseen. [:
What were we built for?

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
« Vastaus #217 : Lokakuu 28, 2009, 21:42:12 »
en tie onks tää hauska

kun näytin semmosta Ginny-kuvaa mun luokkakaverille, niin se kysy et ''onks tossa sää?'' ja samana päivänä se oli mulla kuviksen tunnilla esillä niin sit meiän kuviksen ope kysy et '' onks toi kuva susta?''
oli siinä mulla ja omputtimella naurussa pidättelemistä XXDXDDXD

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #218 : Marraskuu 03, 2009, 16:21:05 »
Tänään, kun olimme äikäntunnilla, siinä yhdellä pöydällä oli jotain kirjoja, ja sitten yksi poika kysyi opettajalta, että " Luetaanko me noita kirjoi? ", ja sitten minä huusin, että NOITAKIRJOJA! ja kaikki tietenkin katsoi. :]
What were we built for?

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
« Vastaus #219 : Marraskuu 03, 2009, 22:12:58 »
must tuntuu et mulla on näitä pikkujuttuja hieman paljon :'DD

joo. oltiin äikäntunnilla ja sit ope kysy et ''odysseus tapasi matkallaan puoleensavetäviä naisia, minkä nimisiä?''nii sitten mää ihan viittasin että oisin vastannu että ''veeloja'' muutta onneks se ei ottanu mua xDD

Poissa Yove

• Vuotislainen
« Vastaus #220 : Marraskuu 29, 2009, 10:02:16 »
Olin kesätöissä kiinteistöhuoltofirmassa, juuri saapunut ekana päivänä. Mun oli tarkoitus lähteä yhden miehen kyydillä ekaan paikkaan nyppimään rikkaruohoja tms. Pomo viittas sen miehen paikalle ja sieltä se tulikin. Mut voi elämä, kun se näytti Alan Rickmanilta! O___o Samanlaiset ihanat silmät ja hiukset, kasvonpiirteetkin. Vähän laihempi kyllä. Eikä tietenkään yhtä hyvän näkönen kun Rickman, mut yhdennäköisyys oli hämmästyttävä.
Niinpä sitten:

Pomo: (?) tossa vie sut sinne.
*(?) kääntyy ympäri ja tulee lähemmäs*
Minä:  OOHOO!
*Pomo ja (?) O_______o
Minä: Mm siis joo..
Minä: Mennäänkö?

Sushanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #221 : Marraskuu 29, 2009, 12:50:42 »
 Ah, mullahan näitä riittää. Tässä pari:
Viime keväänä mä ja kaverini oltiin kirjotettu Oliver Phelpsille fanipostia, ja mentiin viemän sitä postilaatikkoon. Se kirje lensi kamuni kädestä suoraan jonku pojan naamaan. Sitten se poika nosti sen kirjeen ja kattoi osoitetta. Se mumisi jotain, että mitäs nyt, Oliver Phelpsille kirje? Tunnetteko sen? No, me napattiin se kirje, ja juostiin karkuun.
 Toinen oli ehkä vähän nolompi tapaus. Jälleen sen saman kamuni kanssa. Mä ja se kamu oltiin viime kesänä lintsillä, ja alettiin siinä keskellä ihmispaljoutta velhosotaa. Me ammuttiin siellä kaikkia kirouksia ja sellaista ja kaikki toljotti. Lopulta mun "taikasauva", toisin sanoen vanha ja laho keppi, lensi mun kädestä suoraan jonkun mummelin naamaan. - Hullu lapsi, se mummeli huudahti. Ja kaikki kuuli.
 Kolmas tapahtui pari kuukautta sitten metrossa. Puhuin samalla kaverini kanssa kännykällä, ja istuin siinä penkillä. Kaverini alkoi äkkiä selostaa yhdestä urposta kaveristaan. Mä suutuin sille ja aloin huutaa, en kauheen kovaa, mutta kuitenkin: - Kautta Merlinin parran! Onko sun pakko olla koko ajan sen Pimennon kanssa!? Voihan piiiiip, mikä sua oikeen riivaa? Eihän se edes ole potterfani, miten sä kestät sitä! Voihan Voldemort, oot idiootti, tai jotain sinne päin, ei ollut ehkä ihan sanasta sanaan oikein, mutta kuitenkin kaikkea Harry Pottermaista. Kaikki siinä metrossa kuuli sen kuitenkin. Ja sitten yksi poika siellä sanoi kaverilleen: - Kauhee potterfani. Mä jäin sille pysäkille, ja menin vasta seuraavalla metrolla.
 On näitä varmasti muitakin, tossa oli vain pari esimerkkiä. :D

Sushanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #222 : Joulukuu 03, 2009, 19:42:44 »
 Äh, tänää tapahtui taas yksi, ei kyllä mulle, vaan 2.b luokan opettajalle.
 Meil oli koulus valinnaises joku tarjotinjuttu, et piti leikellä jostain vanhoista lehdistä jotain kuvia ja laittaa niitä jonkun vanhan tarjottimen päälle ja laittaa siihen lakkaa vielä päälle. No, mä leikkelin sitten jostain sata vuotta vanhasta Koululaisesta jotain Harry Potter kuvia. Sit se 2.b:n ope tuli neuvomaan mulle jotain, ja se sanoi, että tän Dumbledoren kuvan voisi laittaa tänne. No, se ei kyllä ollut mikään Dumbledore vaan Kalkaros. Ei ollut kovin ihmeellistä, mutta tapahtui kuitenkin. :)

Poissa pinkpachirisu

• True Gleek
  • Vuotislainen
« Vastaus #223 : Joulukuu 05, 2009, 23:44:21 »
Olin yhen esityksen jälkeen kaverini kanssa vielä siinä lavalla ku yleisöä oli niin sit se vaan yhtäkkiä alko huutelemaan ja osottelemaan "Mä näin tuolla Dracon. Hei tuolla on Fred, George ja Ron.."
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2010, 13:07:18 kirjoittanut pinkpachirisu »

Sushanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #224 : Joulukuu 08, 2009, 16:49:21 »
 Tänään laulettiin koulussa Joulupuu on rakennettu. No, mä lauloin sitten:

Voldemort on pidätetty
Harry Potter on ovella
Kuolonsyöjät paniikissa
roikkuu kuusen oksissa

Auroreiden taikasauvat
valaisevat kauniisti
Kuolonsyöjät anelevat
armoa niin sulosti