Aivotoiminta ja sen puute > Keskustelut

Yliluonnollisia kokemuksia ja hassuja yhteensattumia (vol2)

(1/70) > >>

Spectre:

--- Lainaus käyttäjältä: Kahvimuki, alkuperäisen topicin luoja ---Mielenkiintoni heräsi kun lueskelin teidän unianne ja kokemuksia spiritismistä. Yliluonnollisuudetkin ovat mielestäni kiinnostavia, joten eiköhän jaeta kokemuksiamme. Minä aloitan:

Entinen opettajani kertoi joskus lapsuudestaan yhden jutun, käynnistään kerran kirkossa perheensä kanssa.

Kirkossahan ei tapahdu ikinä mitään huikeata, joten häntä alkoi väsyttämään ja päätti kohdistaa ajatuksensa johonkin muuhun, joka sattui olemaan kirkon katossa riippuva kiekonmallinen kynttelikkö, jossa paloi ympyränmuotoisessa rivissä noin 10 kynttilää. Hän oli yhtä kynttilää katsonut jotain puoli minuuttia... ja se yhtäkkiä sammui. Hän siirsi katseensa toiseen kynttilään, ja sekin sammui, mutta heti. Muita kynttilöitä hän ei saanut sammumaan, mutta kahden kynttilän sammuttaminen pelkän katseen voimalla on jo aika saavutus.
--- Lainaus päättyy ---

Jatkakaamme tästä.

//Toimimaton linkki poistettu. -gamma

Nimrodel:
Ihan vain tällainen pieni juttu, ei mitenkään yliluonnollinen tai päätähuimaava, mutta kerron sen kuitenkin.

Suurinpiirtein 9-vuotiaana katsoin elokuvaa televisiosta. En ollut koskaan nähnyt sitä, joten en voinut arvata tapahtumia ennakolta. Eräs päähenkilöistä istui nojatuolissa, kuten minäkin. Yhtäkkiä päätin käväistä jääkaapilla, joten pomppasin tuolistani ylös. Samalla hetkellä päähenkilö nousi myös tuolistaan ja lähti kävelemään minusta päin katsottuna oikealle, minne olin myös itse suuntaamassa. Se tuntui aika mielenkiintoiselta : )

Hömötiainen:
No, oltiin syyslomalla Lontoossa ja Pariisissa. Olimme Pariisissa sillä 47 ha hautausmaalla. Kävelimme ympäriinsä vartin, kunnes isä kyllästyi ja lähti hotellille. Minä, äiti ja pikkuveli kiertelimme vielä vähän aikaa, kunnes alkoi satamaan ja kiiruhdimme erään "katoksen" suojiin. Sellaisen krekkalaistyylisen katoshaudan. Istuimme hautapaadella ja kuivasimme hiuksiamme. Yhtäkki paadelle asetetut tavarat putosivat kaikki maahan, vaikkei edes tuullut. :o Eikä kukaan ollut koskenutkaan niihin paadelle asettamisen jälkeen. Ja se oli jykevä kivipaasi, joka ei olisi helposti liikahtanut.

Cosette:
Mun ns mummoni kertoi minulle että

Lapsena (ehkä noin 7 vuotiaana) sairastui  tosi pahasti , niin pahasti että joutui makaamaan kokoajan vuoteessa ja olisi siihen sitten kai voinut kuollakkin (en tiiä taudin nimee mut siinä tulee tosi kova kuume ja sairaat säryt) .. yöllä mummoni heräsi johonkin ja näki valkoisen hahmon vuoteensa vierellä  (oli pimeet mut kyl valkosen erottaa pimeeskin) .. aamulla mummoltani kuume laski ja olokin parani .. kun mummoni sitten jossain vaiheessa päivää että kuka hänen luonaan oli käynyt .. niin ketään ei ollut käynyt hänen luonaan (ei ainakaan ketään valko asuinen..) äiti kävi kerran yöllä katsomassa ei muut .. voihan olla että mummoni kuumeisena näki harhoja tai jotain muuta semmoista mutta mikä selittää äkillisen tervehtymisen .. siinäpä arvoitus ..

Hailie:
En nyt tiedä onko tämä semmoinen, mutta aina välillä alan ajattelemaan jotain ihmistä (esim, eilen erästä rinnakkaisluokkalaistani kun olin kävelemässä Korson asemalle) ja se saattaa tulla yllättäen vastaan o.O siis mtn todennäköistä on, että hieman koulujen loppumisen jälkeen joku ihminen kävelee ulos junasta ja melkein törmää suhun?

On varmaan muitakin, muta en muista koskaan mitään ^^

Ja stn ne yleiset että tietää mitä joku toinen sanoo ym.. Yhtenä kesänä päätin melkein kaikki serkkuni lauseet ;) (MansikkaPusu: Anteeksi siitä)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta