Kirjoittaja Aihe: Hollywood  (Luettu 1570 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Bonche

• Ankeuttaja
Hollywood
« : Tammikuu 07, 2005, 20:06:31 »
Ah, tuo niin kuuluisa rikkaiden ja kuuluuksien kaupunki, Hollywood.. Mitä mieltä olet Hollywoodista, onko siitä tehty vain jokin turistirysä vai onko se hyvä paikka "etsiä" julkkiksia? Oletko kenties käynyt Hollywoodissa? Onko lempinäyttelijäsi tai näyttelijättäresi sieltä, oletko nähnyt häntä? Joka tapauksessa, keskustelua Hollywoodista.

Minä olen ihan hulluna Hollywoodiin. Oikeastaan olen tekemässä siitä leikekirjaani(joka ketään varmaan kiinnostaa), tosin siinä on muun maalaisiakin. Idolinikin on sieltä(päin), Drew Barrymore. Tietysti siellä on muitakin loistavia näyttelijöitä ja laulajia, mutta Drew on minusta paras..

Poikkeustapaus

• Ankeuttaja
Hollywood
« Vastaus #1 : Tammikuu 07, 2005, 21:25:45 »
Hym. Olen käynyt Hollywoodissa joskus -99 jouluna. Sielläpä oli komeita krookus-punakukka-joulutähtikuusia. Vanhoille kuville repeilen edelleen. En kauheasti ulkomaisista elokuvista perusta, mutta jos yksi pitää sanoa, niin Christian Slater. (Mindhunters, Määränpäänä Graceland, Robin Hood - varkaiden ruhtinas) En kuitenkaan tavannut häntä.
Oikeastaan, ei ollut kummoinen paikka. Paljon valokuvia tuli otettua.

Pollexia

• Ankeuttaja
Hollywood
« Vastaus #2 : Toukokuu 13, 2005, 22:00:01 »
Hollywood... Turisti kohde, jota minusta pidetään jotenkin tosi hienona paikkana, kun siellä on paljon julkkiksia. Ilman julkkiksia siellä ei olisi mitään. Mutta siellä ne ovat, joten siellä olisi jännittävä käydä. Pidän joistakin leffoista, mutta en voi sanoa että innolla Hollywoodiin muuttaisin. Hollywood on minusta, jotenkin sellainen paikka, jossa on hirveästi paparazzeja sun muita. Enkä käsitä miten siellä voi elää, mutta ehkä se että siellä on isot starat, niin pikkustarat muuttaa sinne että niistä tulis isoja staroja.

Toisaalta jos joku asuu siellä niin asukoon.

alcor

• Ankeuttaja
Hollywood
« Vastaus #3 : Syyskuu 30, 2005, 20:20:13 »
Hollywood. Los Angeles. Starojen kaupunki. Suurin toiveiden kaupunki. Kysymys muuten: Onko Hollywood muka kaupunki? Eikös se L.A. ole se kaupunki, jossa Hollywood sijaitsee? Katsoin vain, kun noissa viesteissä luki että kaupunki nimeltä Hollywood. Onko se muka kaupunki?? Sanokaa, jos olen väärässä, mutta mie olen eri mieltä siitä.

Öh. Takasin aiheeseen. Pienempänä olin ihan varma, että joskus tulen asumaan L.A.:ssa lähelle Hollywood-kylttiä. Nyt olen kyllä ehkä vähän suuntautuneempi sinne ITÄRANNIKOLLE. Esim. Nykki tuntuu jotenkin kaupunkimaisemmalta ja tummemmalta mestalta kuin Hollywood. Hollywood on sitä glitteriä, parrasvaloja, Oscar-gaaloja ja vaaleahiuksisia laulajia^^ Sinne siis! ajatteli pikkuinen Alcor. Mutta ei.

Hollywoodista tulee mieleen sellainen barbiemainen, kaunis pinnallisuus. En voisi kuvitellakaan eläväni siellä. Tukehtuisin varmaan niihin neonkyltteihin ja pinkkejä kuplia täynnä oleviin coctaileihin. Itse olen ehkä HIEMAN liian syvällinen Hollywoodille. Jos haluaisin seuraavaksi Hilary Duffiksi, olisin varmaankin jo Hollywoodissa. Ikävä kyllä haluan elämältä enemmän kuin pientä pintakauneutta ja julkisuuden valokeiloja. Ne ovat muuten ainoat asiat, mitä Hollywood mielestäni ihmiselle tarjoaa. Joku tulee siitä onnelliseksi, toiset ei.

Mie en.

Lils

• Ankeuttaja
Hollywood
« Vastaus #4 : Marraskuu 13, 2005, 00:33:06 »
Mielestäni Hollywoodilla on kaksi puolta.

Toinen on se kulissi, pintaliito ja glamour. Säihke ja parrasvalot. Toteutuneet unelmat. Kauniita ihmisiä hymyilemässä suorine hammaskalustoineen. Rahan mukanaan tuoma "onnellisuus". Tätä puolta ihmiset suuresti ihailevat. Filmitähtiä palvotaan, heistä haaveillaan päiväunissa ja keräillään kuvia.

Toinen puolestaan on se varjopuoli. Särkyneitä unelmia, rikkinäisiä avioliittoja, salarakkaita ja floppeja. Jopa epäonnistuneita kauneusleikkauksia. Ihmissuhdesotkuja.

Tunnen suunnatonta mielenkiintoa tutkia Hollywoodin elämää. Miten se ihmisiin vaikuttaa ja mitä se todella kulissien takana pahimmillaan on. Hollywood on kautta aikojen tuntunut olevan suuren ihailun ja unelmien kohteena. Ihmiset ovat uskoneet siellä kaiken olevan mahdollista.

Mielestäni Hollywood on kovin muuttunut. Kauneusleikkaukset. Siinä yksi muutoksen syy. Ei kai vielä esimerkiksi nelisenkymmentä vuotta sitten kaunottaret leikelleet kasvojaan tai pumpanneet huuliaan pelottavan pulleiksi? Tuskin. Hollywoodista on tullut pintaliitoinen, materialistinen. Kauneudella on hintansa, se on tie menestykseen. Jos kauneutta ei ole, sitä ostetaan.

Joskus Hollywoodin elämää pohtiessani olen pelolla miettinyt, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kuinka pitkälle oikein mennään, jotta saadaan menestystä?

Gimli

• Ankeuttaja
Hollywood
« Vastaus #5 : Marraskuu 15, 2005, 20:45:31 »
oj, oj... Mäkin haluun sinne!! en oo käyny siellä mut olis vaan niin ihanaa mennä amerikkaan!! Unelmien paikka!! Ja sit Ausseihin kanssa!! Aaah...
Mul on paljon kuvia amerikasta ja oon kattonu monia sellasii ohjelmii kun ne matkustelee siellä!!
MUlla on julkkis leikekirja... tai sanotaan että liimailen kuvia mun huoneeseen vähän joka puolelle:D No, ainakun katon Brad Pittii niin siitä tulee aina mieleen Hollywood. Mut jos katon vaik Johnyy (kaikkien pitäisi tietää kenestä puhun)´ei tule yhtään mieleen Hollywood.
Paras näyttelijä on kyl Johnny mut Orlando on kyl aika söpö kans...

Parodia

• Ankeuttaja
Hollywood
« Vastaus #6 : Heinäkuu 06, 2006, 15:07:26 »
Hollywood elokuvien alusta alkaen 50-luvulle on ollut minusta upea. Jotakin erityistä, glamouria mitä ennen ei ole ollut.
Mutta sen jälkeen ja nykypäivänä, tae tietyn politiikan omaavasta elokuvasarjatuotannosta.
Alkuaikoina Hollywood oli kesympi, ja sellaisena siitä pidän. Mutta nyt se on mennyt liiallisuuksiin kaikessa.

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Hollywood
« Vastaus #7 : Heinäkuu 16, 2007, 23:49:34 »
Hollywood, tuo särkyneiden unelmien ja tähtitaivaalle halajavien näyttelijänalkujen tyyssija.

Hollywood edustaa ensisijaisesti elokuvateollisuutta, näyttelijöitä ja glamouria. Minulle tulee paikasta Hollywood-kyltin lisäksi mieleen suuret ensi-illat, salamavalojen välke, mustat limusiinit, punaiset matot ja upeat, kimaltelevat iltapuvut. Hollywood oli aikoinaan tosin loistokas, ja toivonkin, että vanhan ajan glamour näkyisi paikassa yhä. Pelkään kuitenkin, että paikka on nykyään pelkästään tähtien ja tähdeksi haluavien asuttama kaupunki, jossa paparazzeilta ei pääse pakoon missään olosuhteissa. Se tuntuu olevan skandaalien, salarakkaiden ja likaisten avioerojen pesäke, jonka lehdistö ruotii armottomasti kaupunkinsa kasvatteja, saaden monet julkisuuden henkilöt menettämään kasvonsa kansan silmissä. Siltikin, minusta he ovat sen itse valinneet. Jos muuttaa Hollywoodiin, tiedostaa kyllä että paikka ei ole aito, vaan jotain aivan erilaista. Siellä ei päde samat lait esimerkiksi itärannikon kaupunkien kanssa. Minusta yhdelläkään näyttelijällä/muulla kuuluisuudella joka muuttaa Hollywoodiin, ei ole oikeutta valittaa siitä että paparazzit jahtaavat heitä, koska he ovat tämän seikan tiedostaneet muuttaessaan suoraan paparazzien pesäkkeeseen. Hollywood vetää puoleensa niitä, jotka suorastaan janoavat kuuluisuutta. 

Kun puhutaan elokuvataivaan suurista tähdistä, heidät liitetään automaattisesti Hollywoodiin, vaikka itse asiassa ainakin minusta suuret luonnenäyttelijät ovat lähinnä brittejä. Hollywood on kuitenkin paikka, jossa moni näyttelijäksi halajava yrittää herättää unelmansa eloon kahlaamalla läpi loputtomasti elokuvien koekuvauksia, opettelemalla tuhansia repliikkejä, kuullen silti ainoastaan tylyjä kieltäviä vastauksia. Toki monet näyttelijät ovat sieltä ponnahtaneet myös pinnalle ja luoneet mittavan uran näyttelijänä tai näyttelijättärenä, sitä en kiistä ollenkaan. Pääosin kuitenkin Hollywood herättää minussa lähinnä kuvan keinotekoisesta kauneudesta, pepsodent-hymyä täydellisillä purukalustoilla viljelevistä kuvankauniista naisista ja loputtomista ripsiväriin tahriintuneista nenäliinoista, joihin itketään täydellisesti meikatut silmät päästä ohjaajan sanoessa jälleen 'ei'.

Hollywood ei siis ole aito. Hollywood ei ole täydellinen. Mutta se on paikka jonka ainakin minä haluan nähdä elämässäni, vaikka kuinka tuntisinkin koko reissun olevan yhtä tyhjän kanssa. Minä haluan nähdä maineikkaan Hollywood-kyltin. Eräs ystävistäni on ollut Hollywoodissa, ja minä haluan todellakin seurata hänen jalanjälkiään Los Angelesiin & Hollywoodiin, mutta en ikinä muuttaisi sinne. En ikimaailmassa.   

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe