Kuka muu tykkäsi kuin minä?
Ketutti joku aikaa sitten kun mutsi katsoi ja kertoi idean ja en tiennyt mistään mitään, eli en nähnyt.
Iloinen joulutervehdys kuitenkin television puolelta ja tää näytettiin eilen. ^^
En olis uskonut, että tällainen leffa voi vaikuttaa mun yöuniin. :D
Mutta niin se teki, eli mietin sitä pari tuntia ennen ku nukahdin, näin synkkiä unia ja heräsin aamuyöllä levottomana ja luulin, etten nuku enää. Nukahin kumminki uusiks ja näin vähemmän synkkiä unia ja heräsin aikaseen aamulla väsyneenä. xP
Tää leffa kun pisti mut miettimään yhtä vuosikausia sitten tv.stä tullutta yhtä toista tositarinaan perustuvaa Kun elämä satuttaa -elokuvasajan kaksiosaista leffaa "Tiedän, että nimeni on Steven", josta missasin kakkososan hitto vie.
Se poika oli muistaakseni niin vanha (7-8v), kun se kidnapattiin, että se sentään muisti kuka oikeasti oli, vaikkei uskaltanukan karata takaisin oikeiden vanhempiensa luo. Paitsi teini-ikäisenä sitten sen uuden kidnapatun lapsen kanssa.
Ja saipa miettimään niitä kymmeniä vuosien mittaan täällä kotosuomessakin, tavarataloissa, kun vanhemmat hukkaa lapsensa tosi herkästi väkijoukkoon, tai sitten lapsi lähtee omille teilleen.
Miten monesti kuuleekin kuulutuksen, että "Niko 4v - isä odottaa ensimmäisen kerroksen Info-pisteellä." Tai jotain, että "hyvät ihmiset, jos näette sellaisen ja sellaisen 3-vuotiaan pojan, joka tottelee nimeä se-ja-se, tuokaa hänet sinne ja sinne."
Pitäisivät herrantähden ihmiset pennuistaan paremman huolen. o.O
Vaikka toistaiseksi täällä ei ole pahempia sattunutkaan.
Pitääkö aina sattua, ennen ku uskotaan?
Mutta takaisin oikeeseen leffaan. ^^
Tunnelma oli hieno, samaten näyttelijät. Loppu oli erityisen ihana. Kun Sam alias Ben, ei ollut moksiskaan siitä, kun velipoika tunnusti mitä oli tapahtunut silloin. ^^
"So what? Everybody says things like that..."Get lost!" It's not a big deal." <3
Hehe.. Mä muuten aavistelin heti sen naikkosen käväistessä kuvassa siellä hotellin aulassa, että se on se kidnappaaja. Se näytti jotenki niin... Siihen kykenevältä. (:
Kirjaa en ole ikinä lukenut, mutta luen kyllä, kunhan löydän jostain.
Kuka sen edes on kirjoittanut? (Nimi yleensäkin...)
Mitä mieltä muut tästä? Kirjan ehkä lukeneet esim.?