Kirjoittaja Aihe: Ella ja Aleksi  (Luettu 9666 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Emiru

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #25 : Joulukuu 25, 2004, 21:26:31 »
Hm. No, tästä taas huomaa kuinka 'paljon' seuraan mitään mitä tulee TV:stä tai muutenkaan, en ole nimittäin kuullut noista naperoista mitään kertaakaan O_o En kyllä tiedä haluanko kuullakkaan, ainakaan edellä mainittujen kommenttien perusteella.. Pikkusiskoni kyllä hoilotti viikko sitten tuota koppakuorias-biisiä ja se kuullosti siinä vaiheessa jo sen verran kamalalta että taidan jättää väliin.  (Sitä paitsi minusta tämä haiskahtaa kovastikin vaan siltä että aikuiset rahastaa niillä mukuloilla. hm. )

Tabris

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #26 : Tammikuu 01, 2005, 14:27:12 »
Mc Koppa, koppakuoriainen, koppa koppa koppa koppa koppakuoriainen... *saa inhonväristyksiä*
Todella typerä kappale ja saa minut voimaan pahoin. Sekin vielä, että nykyään ollaan musiikkibisneksessä niin halpamaisia, että käytetään hyväksi pieniä lapsia, kuvottavaa. Minusta on katala temppu käyttää joidenkin 4-vuotiaiden söpöyttä siihen, että saadaan revittyä isot rahat... Inhottavaa. Se on oikeastaan sama asia, kuinka aikuisten ihmisten(lue: Britney Spears & kumppanit) tekemiä levyjä myydään paljaalla pinnalla... Ymmärrätte mitä tarkoitan.

Wolfie

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #27 : Tammikuu 01, 2005, 20:10:37 »
Olen ylpeä itsestäni kun en ole vielä laatannut vaikka olen kuullut Kopan ja Lokin miljoonaan kertaan - tosin aina kun mahdollista, loikkaan radiolle ja sammutan heti kun jompi kumpi vikinä tulee.
HYI. En ymmärrä. Ällöttää jo ajatuskin niistä kakaroista lässyttämässä ties mistä luontokappaleista >.< En ole ikinä tajunnut lasten/vitsimusaa. Hehee hauskaa. Biisien sanat ovat jostain aivan syvältä, laulaa pennut eivät osaa sentin vertaa ja videot... Tarvitseeko tähän sanoa jotain??
Ällöttääkö? No vähän vain.

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #28 : Tammikuu 01, 2005, 22:11:35 »
Ehhee, katsokaapas ketkä ovat nyt listaykkösiä:

http://www.yle.fi/top40

Mime Kettu

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #29 : Tammikuu 01, 2005, 23:42:35 »
Jos nämä ovat nykyajan lastenlauluja, teen tulevalle kakaralleni palveluksen, kun ostan ensimäiseksi levyksi Azaghalia tai Ajattaraa.

Täyttä saastaa koko *määrittelemätön termi*.

sire

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #30 : Tammikuu 03, 2005, 21:20:10 »
Jaahas. Kyllä ensimmäisen kerran kun kuulin olin aivan ihmeissäni!
Kuinka tuollaiset ovat voineet saada levytys-sopimuksen?!? Onhan se erilaista, mutta rajansa kaikella.  :roll:
McKoppakuoriaiseen kyllästyy toisen soittokerran aikana.
 Ripu Rapua jaksan vielä kolmannenkin kerran kuunnella, joten Ellasta ja Aleksista pitävät, kokeilkaa sitä.
Ihastuttava pokerin tuplaus-ääni kertosäkeistössä taustalla, mikä jää raivostuttavasti päähän.
Tykätkää, en estele. Ei kuitenkaan iske minuun mitenkään vakavasti.
Toivottavasti ei heistä tarvitse kuulla toiseen levyyn asti. Kiitän ja poistun.

Poissa elton

• kevään henkäys
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • uudelleen herännyt
Ella ja Aleksi
« Vastaus #31 : Tammikuu 13, 2005, 14:56:05 »
Täytyy myöntää, että aluksi kun olin kuullut vain Lenni Lokinpoikasen en oikeastaan yhtään pitänyt, mutta tänään kun kuulin MC Koppakuoriaisen niin olin myyty, ainakin sille kappaleelle. En tiedä edes miksi, luultavasti koskas se on niin ihana, mutta.. ^^ Minulle se ei ole vielä jäänyt päähän. Ajattelin, että jos joskus olisi minulla tai äidillä rahaa niin se voisi ostaa minulle sen levyn, luultavasti joudun odottamaan siihen asti, että se halpenee..
Joskus pelkään olevani niin kaunis, että kauneuteni pettää minut.

Poissa Bugiman

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Ella ja Aleksi
« Vastaus #32 : Tammikuu 13, 2005, 15:04:25 »
Ärh... minua ärsyttää että aikuiset ihmiset käyttävät kahta pientä lasta hyväkseen. Voisin lyödä vetoa, etteivät he saa siitä itse paljon mitään rahaa, koska eivät he tajua ja heille riittää että he saavat lelut. Kaikki rahat menevät levy-yhtiöille.
Kaiken lisäksi se musiikki on järkyttävää. Äärhhmrmhh... inhoan, inhoan ja INHOAN!!
Sanallinen.

Merenze

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #33 : Tammikuu 15, 2005, 22:48:30 »
Ella ja Aleksi ovat mielestäni aivan käsittämättömän ylihellyyttäviä. :)
En käsitä mikä siinä on, että joka kerta kun kuulee niitä, niin tulee aivan ylitsepääsemätön tarve lässyttää yms. Eikä se siis ole mitenkään luonteenomaista vannoutuneelle metallistille.
Kai se levy on pakko käydä ostamassa pois että voi leipääntyä aivan täysin ja päästä eroon söpöstelystä. :/

Käsittääkseni Ellan ja Aleksin vanhemmat saavat niitä royalty-rahoja.
Eivätköhän pistä sivuun ja anna lapsille sitten joskus, tai osta niillä jotain isompaa mitä muksut haluavat.

Pot

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #34 : Tammikuu 16, 2005, 13:56:02 »
Top40:ssä tuli eilen haastattelu niistä Ellan ja Aleksin 'keksijöistä', siis niistä Egotrippi- ja Teleks-hemmoista. Ne rahat siis menee johonkin säästöön ja naperot saa ne sitten isompina käyttöönsä vanhempiensa luvalla tai jotain semmottista.

Ella ja Aleksi on kyllä hellyyttäviä, mutta se musiikki - aargh. Onhan ne kappaleet ihan nokkelia ja sopii niiden lasten suuhun, mutta en silti hirveästi tykkää.

Poissa Tohvelieläin

• Vuotislainen
Ella ja Aleksi
« Vastaus #35 : Tammikuu 21, 2005, 23:28:18 »
Kauan kesti minullakin tajuta mikä ihme on Ella & Aleksi.

Ottaen huomioon mitä kaikkea saastaa musiikkimaailmassa tehdään tosissaan, ei Ella & Aleksi ainakaan minussa aiheuta oksennusrefleksiä; mutta kun nuorison valistuksesta ottaa vastuun teini-ikäinen, itseääntoistavalla äänellä varustettu, itseääntoistavia lauluja laulava rap-muusikko, voin olla varma, että vatsahapot saavat liikuntaa. Ilmiönä tämä voittaa Pikku G:n.

vedenneito

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #36 : Tammikuu 23, 2005, 00:39:22 »
mun mielestä on vähän väärin antaa 4-vuotiaille noin hirveetä suosiota kun ei edes ymmärrä mitä se tarkottaa.....eikä ne kappaleet ees poikkee hirveesti muista lastenlevyistä...paitsi se mc.koppakuoriainen...se on kyllä hyvä, pakko myöntää... X)

-vedenneito-

Poissa Feelie

• Tosikko
  • Vuotislainen
Ella ja Aleksi
« Vastaus #37 : Tammikuu 23, 2005, 19:18:54 »
Miksi täällä vaahdotaan tällä tavoin lastenlevystä? Miksette perusta samantien Kengurumeiningille omaa topikkia ja selitä kuinka ärsyttävä se on?

No lyhyestä virsi kaunis, pahoitteluni lyhyestä viestistä. Mutta pointtina se, että minusta on aika turhaa valittaa miten ei pidä  ko. yhtyeestä, kun ei edes tarvitsekaan :)

Kivenkantaja

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #38 : Tammikuu 23, 2005, 22:35:05 »
tuota noin.. Aluksi sitä tuli ajateltua että "voi miten söpöä", mutta kun on kuullut esim. tämän Mc koppakuoriaisen jo pari kertaa alkaa turhautua. Lopulta totesin että ainut josta tässä kyseisessä "biisissä" pidän on kitara. Kaikki muu menee pikkusen yli minulta eikä muutenkaan kuulu musiikkimakuuni ;) Mutta tykätköön ken tykkää ja muut... Sulkekaa radio.

Nuèm

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #39 : Tammikuu 24, 2005, 16:26:52 »
Minusta Ella ja Aleksi ovat suloisia ja pidän lähes kaikista kappaleista.
Tällä hetkellä soi Hyvää yötä, söpö kuin mikä.
Yleensähän lastenlevyt eivät saavuta suosiota muiden kuin kohderyhmänsä keskuudessa, ja mielestäni on huvittavaa, kuinka suosittu McKoppakuoriaisesta tuli. Joku aika sitten se soi YleX:lläkin monta kertaa päivässä. Koomista. ^^

Cranberry

• Ankeuttaja
Jeps!
« Vastaus #40 : Maaliskuu 18, 2005, 15:14:00 »
Ihan söpöjä, mutta kaikkeen kyllästyy!!! Kun koppiksen on kuullut sata kertaa, tekee kyllä melkeen mieli hirttää se soitollelaittaja.. Eivät ne myisi niin hirveän hyvin, ellei se olisi uutta ja noin hyvin markkinoitua, jos noita elloja ja alekseja alkaisi oikeen tulemaan paljonkin, niin äkkiä kiinnostus lopahtaisi lähes täysin ja korvia pideltäisiin niiden soidessa.

Sofia

• Ankeuttaja
Ella ja Aleksi
« Vastaus #41 : Maaliskuu 18, 2005, 20:58:10 »
Niimpä, kaikki tuollainen erilaisempi myy. Mutta jos nyt kaikki tuottajat tuottaisivat omat Ellansa ja Aleksinsa, vaikka nyt Maija ja Tuomas, niin eivät nämä enää myisi. Ketään ei kiinnoistaisi enää.

Mutta nyt omaan mielipiteeseeni itse musiikista. Se on nykyään erittäin huono. Siskoni (11v!!) sai tuo levyn minun kummitädiltäni, ja kuunteli sitä melkein tauotta. Aluksi se oli ihan hauskaa musiikkia, mutta nyt revin hiuksia päästäni kun vain kuulenkin Mc koppakuariaisia ja Lenni lokinpoikasia. Tai mitä tahansa muita voikukkia, koiria, siilejä, puita jne. Ääk.

Poissa Flamelion

• väsy
  • Vuotislainen
Ella ja Aleksi
« Vastaus #42 : Maaliskuu 18, 2005, 23:33:48 »
McKoppakuoriainen on kammottava. Ovathan ne Ella ja Aleksi sympaattisia, pieniä ja viattomia mutta musiikki jota he esittävät.. *puistatus* Koppakuoriainen on vain yhtä ja samaa rallia koko biisin ajan joten siihen kyllästyy kuka vaan jo vähän ajan päästä. Itse lokinpoikanen (tms.) on aika sympaattinen mutta eiköhän tuollainen musiikki pure enemmän 5-9 vuotiaisiin..
Samaa mieltä muuten tuosta, että jos joku yrittäisi ansaita rahaa nimellä Matti ja Maija niin ei onnistuisi.
Monkey see, monkey do

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Ella ja Aleksi
« Vastaus #43 : Tammikuu 04, 2010, 10:15:40 »
Ellalta ja Aleksilta muistan erittäin hyvin tämän McKoppakuoriainen kappaleen ja ajan, jolloin se oli suosittu. Luulin, että olin tulossa hulluksi: sitä tursusi (ainakin omasta mielestäni) joka puolelta, ja ala-asteemme käytävilläkin sitä kuului liiankin kanssa.

Ovathan ne Ella ja Aleksi sympaattisia, pieniä ja viattomia mutta musiikki jota he esittävät.. *puistatus*

Erittäin samaa mieltä (*kaksoispuistatus*). Onhan se hyvä juttu, että lapsille on "omaa musiikkia", mutta minua vain ärsyttää. Ja ehkä tuo ala-asteella tämän kappaleen kuuleminen johtui juuri siitä, kun itseään nuorimmat sitä silloin hoilasivat.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.