Kirjoittaja Aihe: Kännykkäpelit  (Luettu 9850 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Kännykkäpelit
« Vastaus #50 : Tammikuu 07, 2011, 16:55:54 »
Onhan ne ihan mukavaa ajanvietettä kun ei ole mitään muutakaan tähdellisempää tekemistä. Nykyisessä kännykässäni Sony Ericsson T707 on aika monta peliä ladattuna, varmaan noin 15 kpl. Ilmaiseksi tietenkin ja ihan laillisesti. En niistä peleistä alkaisi mitään kiskuri hintoja maksamaan. Kun ilmaseksikin löytyy joitakin tosi hyviäkin. Kanntattaa käydä tutustumassa sivuun http://gallery.mobile9.com/c/softwares/1/ Sieltä löytyy varmaan ihan joka mallille pelejä ja muuta kivaa. :) Sivusto on myös turvallinen.

Joihinkin kännykkäpeleihin olen toisinaan jopa koukuttunut, kuten Spyrot. Pidän enemmän seikkailu ja tasoloikkapeleistä kuin taas logiikkapeleistä. Tasoloikissa tuntuu olevan joku tavoite mikä saavuttaa, toisin kun taas jossain visailuissa yms. on päämääränä saada vain hyvät pisteet

Oi, kiitos linkistä!  Nyt pääsen vihdoin lataamaan pelejä mielin määrin...   Itse lataan koneen kautta [=koneelle->kännyyn] koska kännyyn ei jstn syystä pysty..   Tosin aika moni muka toimii,muttei toimikkaan...
MS Hirmun kapteeni!

aamanda

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Tammikuu 08, 2011, 01:57:34 »
Höhö, meilläkin yläasteella kiersi se paavo pesusieni-peli :D

Vanhassa puhelimessani (mikälie nokia music xpress) oli ihan se vanha kunnon tetris, josta pidin _paljon_. Nykyisessä puhelimessa (samsung galaxy s) on kaiken näköisiä pelejä.. Rovion Angry Birds, Thumb maze, Ant smasher, Paper Toss, ja muita hegken mielijohteesta ladattuja pelejä.

Mielestäni puhelimen tarkoitus ei ole olla pelialusta, vaan pääasiassa yhteydenpitoväline, eivätkä pelit saisi nostaa puhelimen hintaa..

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #52 : Tammikuu 12, 2011, 15:26:00 »
Edellisessä kännykässäni oli ihana peli. Se oli vähän niin kuin Tetris, mutta helpompi. Eräs ystäväni tuli siitä lähes riippuvaiseksi ja pelasi sitä lähes joka välkkä:D tosin ei päässyt 9 levelille niin kuin minä... Mutta nyt sain uuden kännykän ja siinä ei ole yhtään peliä. Tai on mutta ne ovat maksullisia ja vaativat nettiyhteyden. Minullla ei taas ole nettiyhteyttä kännykässä (tai on mutta se ei ole käytössä, koska isin mielestä se maksaa kamasti...). Kännykkäpelit ovat loistavaa ajanvietettä varsinkin pitkillä bussimatkoilla. Tietysti niitä voisi netistä ladata mutta ei se taida olla vaivan arvoista.

Poissa Svitanie Tonttu

• Onnettoman oikukas
  • Vuotislainen
« Vastaus #53 : Maaliskuu 21, 2011, 07:58:50 »
Heh, kännykkäpelit.. :D
Mulla on tällä hetkellä Nokia x3, jossa on tetris.
Ja pelaan sitä ihan liikaa päivittäin. :D (tosin en viikonloppuisin niinkään.)
Puhelimessani on vielä ainakin yli 10 eri versiota.. :D

Entisissä puhelimissa oli myös matopeli, mutta ei niitä nyt ihan ultimaalisen paljoa tullu pelattua.
''Emme lopeta leikkimistä sen takia, että vanhenemme. Vanhenemme sen takia, että lopetamme leikkimisen.''

''Hänet vastaanotti lääkäri, joka totesi:
Tonttu on lisätty keskusteluun'' (c)ryhmis

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #54 : Maaliskuu 21, 2011, 08:49:18 »
Mulla on tällä hetkellä samsung GT-S5230 tai joku tollanen ja tykkään kännykkäpeleistä ja järkytyin kun siinä kännykässä oli vaan joku hitsin "kaatuvat nopat" missä ei tapahtunut mitään XD. Edellisessä kännykässäni oli Bouce tales ja se oli maailman paras peli ja heti kun sain siinä huippupisteet niin puhelimen piti mennä rikki. =)
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #55 : Maaliskuu 22, 2011, 17:37:59 »
Minua ärsyttävät suuresti kaikki kännykkäpelit. Omassa kännykässäni (Nokian 2730 classic?) on/oli Snake 3, Diamond Rush, Sudoku ja Rally 3D, kunnes poistin matopelin ja sudokun. En oikein tiedä, miksi säilytän enää muitakaan pelejä puhelimessani, kun en pelaa niitä. Yleensä pelaan Diamond Rushia vain silloin, kun haluan saada kännykän akun tyhjäksi. Aluksi, kun sain kännykkäni, koukutuin kännykkäpeleihin niin, että pelasin niitä koko ajan. Kun sitten pääsin Diamond Rushin läpi, niin kyllästyin siihen ja muihinkin peleihin (okei, aivoni eivät riitä sudokun ratkomiseen, Snake 3 ja Rally 3D ovat tylsiä).

Kaikista kännykkäpeleistä pidän eniten perinteisestä matopelistä. Se on yksinkertainen, ja siihen koukutun välillä (omassa kännykässäni sitä ei ole, mutta veljen puhelimessa on) yhä uudestaan.
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RuneLumos12214
« Vastaus #56 : Huhtikuu 02, 2011, 21:59:44 »
Ilmottaudun niiden ihmisten joukkoon joka pelaa ja lataa kännykkäpelejä. Omasta kännykästäni löytyy Battlefield Of Tanks, Bounce Tales, joku Castlevania, City Bloxx, CS, Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi, PacMan (nimellä MrHungry), Paavo Pesusieni, Quake, kolme Resident Eviliä, Sakarin Villapaita -peli ja Silent Hill 3.
Pelaan kännykkäpelejä yleensä koulussa kun on tylsää. Muistan kun keväällä CS oli todella suosittua meidän luokka-asteella, ja olin ensimmäinen joka pääsi yjkköstason läpi (se oli melkein kaikista tasoista hankalin). Olin myös todella hyvä kaksinpelissä (toisen piti tappaa toinen tarpeeksi monta kertaa ennenkuin toinen ehtii tappaa sinut tarpeeksi monta kertaa, kukaan ei kuitenkaan ole voittanut tyyppiä joka alkoi levittää peliä). Pelejä olen ladannut todella monta ja suurimman osan olen joutunut poistamaan koska ne eivät toimi tai olen kyllästynyt niihin.
Meidänkin koulussa Paavo Pesusieni kiersi koko koulun ulottuville.
Pelit eivät saa nostaa kännykän hintaa.
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Poissa Guetta

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #57 : Huhtikuu 02, 2011, 22:26:14 »
Pelaan kännykkäpelejä. Lähiaikoina ostin kosketusnäyttö puhelimen, myös pieneksi osaksi sen takia että voin pelailla kun odotan jotakin/jotain ja koska se oli 100e tarjouksessa, tahdoin Spotifyn puhelimeen  & vanha puhelimeni oli rikki. Mikäköhän noista oli tärkein syy? ;) Nokiaa en ostanut koska niiden kosketusnäytöt eivät ole parasta luokkaa (siis kyllähän ne toimivat, mutta eivät ole niitä parhaita tosiaan). Applea taas en ostanut koska liian kallis (tosin paras). No se siitä offista. Kännykästäni löytyy paljon pelejä, enkä ala niitä luettelemaan tänne. Suurimmaksi osaksi nykyään pelaan kännykällä kun on todella tylsää tai olen vaikka matkalla/odotan. Pelaan juuri ilmestynyttä Angry Birds Rioa, on kyllä hyvä peli se. Sitten välillä tulee pelattua yksinkertaista Fruit Ninjaa, jossa vaan puolitetaan hedelmiä niitä viiltämällä. Joskus myös tulee tuota Classic Tetristä pelailtua. Joistakin peleistä myös maksan (en tosin kahta euroa enempää) ja tällä hetkellä on tullutkin ostettua pari euron maksavaa peliä

Että sellaista tällä hetkellä.

Poissa miracle

• Hyrskyn myrskyn
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioCentaur9949
« Vastaus #58 : Huhtikuu 03, 2011, 21:35:27 »
Minusta kännykkäpelit ovat tosi turhia, ei mulla kännykässä edes niitä ole. Mä en kyllä ymmärrä ihmisiä,miten ihmeessä ne jaksaa tuijottaa jotain kännykän näyttöä ja pelata vaikka sitä Angry Birds peliä (nokian puhelimissa, nykyään myös muissa). Mä saisin lähinnä vaan päänsäryn niiden pelaamisista.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2012, 15:38:04 kirjoittanut miracle »

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #59 : Huhtikuu 14, 2011, 15:20:27 »
Minusta kännykkäpelit ovat tosi turhia,ei mulla kännykässä edes niitä ole. Mä en kyllä ymmärrä ihmisiä,miten ihmeessä ne jaksaa tuijottaa jotain kännykän näyttöä ja pelata vaikka sitä Angry Birds peliä (nokian puhelimissa). Mä saisin lähinnä vaan päänsäryn niiden pelaamisista.
No just näin, mutta ei ihan. Samaa mieltä olen että ei ne niin tärkeitä ole, mutta joskus ihan ok-ajanviete. Pakko oli sanoa että Angry Birds on myös Samsungin puhelimissa (: Mutta itsekin jäänyt nuo pelit vähemmälle :D

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #60 : Huhtikuu 16, 2011, 16:49:12 »
Minä omistan kosketuskännykän, jossa on DJ mix tour ja rollercoaster. Pelaan niitä vain silloin, kun on tylsää. En minä nyt kotona ala pelaamaan kännykällä, kun on tuhat muutakin asiaa tehtävänä. Mutta esimerkiksi bussia odotellessa voisin kaivaa kännykkäni esiin ja pelata sillä. Tai välitunnilla, kun ei ole kauheasti muutakaan tekemistä. En kiinnitä kovastikaan huomiota kännykkäni peleihin, jos olen ostamassa uutta kännykkää. Pelit ovat vaan kännykän ns. 'sivutuote', jota ei tarvitse edes olla. Mutta onhan se ihan mukavaa, kun jonotellessa ja odotellessakin on jotain tekemistä :-).

Poissa Mansikkarahka

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #61 : Huhtikuu 15, 2012, 00:15:17 »
Parina viime vuonna olen pelaillut enemmän kännykkäpelejä, kuin aikaisemmin. Joskus pelaan joka päivä ja joskus taas voi olla pitkä tauko, kunnes taas innostun pelaamaan.

Matopeliä pelasin ensimmäisellä Nokian kännykälläni (3310). Uudemmilla olen pelannut sitä yhtä pallopeliä (En muista sen nimeä. Se oli sellainen tasohyppelypeli.), Sims 3:sta, Snake 3:sta, Diamond Rushia ja Rally 3D -peliä.
Nykyisellä kännykälläni Nokian N8:lla pelaan vain Angry Birdsiä. Valmiiksi asennettuja pelejä olen kokeillut, mutta ne eivät olleet minusta hyviä ja haluaisinkin poistaa ne kännykästäni tilaa viemästä.   

Angry Birds on hauska peli, jossa joutuu välillä miettimään tarkkaan miten radan pääsee läpi ja välillä taas voi antaa ajatusten vain harhailla. Pelissä on minusta kivaa animaatiota ja hyvää musiikkia ja tietysti koko pelin idea on hyvä. Sitä pelatessa vierähtää nopeasti tuntikin.
Peruspelin olen pelannut läpi vähän aikaa sitten ja nyt latasin sen Angry Birds Seasons-pelin.

Kännykkäpelit ovat hauskaa ajanvietettä, kun ei ole muuta tekemistä tai muuten vain tekee mieli pelata. Huonopuoli niissä on kyllä se, että ne kuluttavat akun nopeasti loppuun, mutta muuten kännykkäpelit ovat kivoja.

Uutta kännykkää ostaessani saatan katsoa mitä pelejä siinä on, mutta ne eivät mitenkään vaikuta ostopäätökseeni, vaan tärkeintä kännykässä ovat ihan muut asiat ja tietysti kokonaisuus ja hinta ovat aina loppupeleissä ne, mitkä ratkaisevat ostopäätökseni.

Poissa anji

• 4. silopeikko
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #62 : Joulukuu 06, 2012, 17:16:49 »
Vastaan vanhaan ketjuun, koska olen syvästi jumiutunut kännykkäpelien maailmaan. Snake 2, Unicorn Dash, Angry Birds (atm lähinnä keskimmäinen) -- niin mitä olinkaan tekemässä? :D Unohdun jatkuvasti räpeltämään jotakin ajatustoiminnan nollaavaa mobiilipeliä. Harmittavaista vain, että haastetta niissä ei riitä läheskään niin pitkäksi aikaa kuin pelattavaa...

~anji~

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #63 : Tammikuu 12, 2013, 04:55:28 »
Minulla on yleensä yksi kännykkäpeli kerrallaan, jota pelaan aina kun on tylsää ja ei ole muita virikkeitä tai esimerkiksi kun en saa nukuttua. Tällä hetkellä menee Confuse Box, jossa pitää käännellä sellaisia lamppuja ja putkia niin, että ne kaikki lamput palaa. Confuse Boxin edeltäjiä on muun muassa pyramidi pasianssi, Reversi, Snake, Angry Birds, Yatzi ja niin edelleen.

Pitäisi kyllä vähentää tuota kännykkäpelien pelaamista, vaikka en nyt niin paljon pelaakaan. Mutta senkin vähän ajan voisin kai käyttää paremminkin :D
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥