Kirjoittaja Aihe: Nollatoleranssi  (Luettu 1172 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Ellura

• Ankeuttaja
Nollatoleranssi
« : Marraskuu 11, 2004, 09:19:07 »
Olettekos katselleet kyseistä ohjelmaa?
Smakin Kalle Lindroth on kans mukana ohjelmassa. <3 Ei välttämättä sovi herkimmille ihmisille. ;)

Tässä pieni lainaus Kotikatsomon sivuilta. Kerrotaan vähän siitä, mistä ohjelma kertoo.

" Mitä tapahtuu, kun työkeskeiset vanhemmat menettävät otteen kouluikäisiin lapsiinsa? Kotiintuloajasta ei piitata. Otteet kovenevat puolin ja toisin. Lopulta pelissä on vain häviäjiä. "

[Muoksausta]
Juu, eli mä tykkäsin Nollasta ylipaljon. x) Kalle loisti ihanuudellaan ja Saskakin oli hyvä. (: Mua kyllä järkytti se, kun ne hakkasi sitä yhtä ukkoo. Kauheeta. Mut joo. Mä katoin sitä muutenkin ihan vaan Kallen takii. <3
[/Muoksausta]

Jill Sparrow

• Ankeuttaja
Nollatoleranssi
« Vastaus #1 : Marraskuu 11, 2004, 19:15:37 »
Hmmm.... enpäs ole tähänkään onnistunut törmäämään... mutta kuulostaa mielenkiintoiselta! Ainaki nimen perusteella...! Lisäinfo olisi kiva..?

taku

• Ankeuttaja
Nollatoleranssi
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2004, 14:29:51 »
Pidän J-P Siilin tyylistä, mutta mielestäni Nollatoleranssi ei ole kyllä lainkaan realistinen. Näyttelijätyöt ovat loistavia, mutta juoni tuntuu todella epäuskottavalta. Vanhemmat antavat lastensa olla arkena pihalla vaikka aamu kolmeen asti, eivätkä edes sano siitä mitään. Tiedän toki, että tällaisiakin vanhempia on, mutta onko tosiaan Salon kaikki vanhemmat sellaisia?

Ääniä on laitettu päällekäin, ja puhetta on sotkettu, ja se on sinänsä hyvä. Hahmoihin ei uppouduta sen kummemmin, ja tarina etenee nopeasti, joten ehkäpä sen takia henkilöiden nimet oli kirjoitettu alkuun?

Lavez

• Ankeuttaja
Nollatoleranssi
« Vastaus #3 : Marraskuu 14, 2004, 01:59:19 »
Hoo, minä katsoin tuon ekan osan maanantaina, tottakai. Ja järkytyin... Kieltäydyin seuraavana päivänä päivänä menemästä kouluun, kun oli niin hirveää nähdä Smakin KaLLe polttamassa tupakkaa... :(:( Vaikka eihän se oikeesti polta eikä mitään, mutta silti.

No joo, ihan hyvä sarjahan tuo on. Kirosanoja ehkä on hiukan liikaa (mutta nehän kuuluu teini-ikään, tottakai ^^), ja jäi tuo hiukan ihmetyttämään, miten jotkut muka saisivat olla ulkona kahteen asti yöllä...

Ja ei tämä sarja tosiaankaan sovi herkimmille ihmisille, siitä olen samaa mieltä :)

Hexu

• Ankeuttaja
Nollatoleranssi
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2005, 13:10:52 »
Tämä oli mielestäni loistava ohjelma.. (: En tiedä sitten johtuiko se vain Miro Tuomesta vai jostain muusta ;>

Juoni tosin ei ollut kovin realistinen, niin kuin joku jo on sanonutkin. Kyllä tuollainen tilanne silti pidemmän päälle ajateltuna saattaisi hyvinkin käydä jossain päin maailmaa toteen.. ja varmasti on käynytkin. :X

Minua jäi kyllä harmittamaan se, etten saanut mitään näistä jaksoista nauhalle.. -_- *hyvin pettynyt*
Ehkä jollain sattuisi olemaan ja olisi valmis luovuttamaan ne minulle? ^^ Elättelen täällä turhia toiveita.