Kirjoittaja Aihe: Oman elämänsä sankari  (Luettu 1242 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

talvi

• Ankeuttaja
Oman elämänsä sankari
« : Lokakuu 24, 2004, 11:38:38 »
Eli sattuiko kukaan katsomaan kyseisen elokuvan joka tuli eilen TV:stä ?? Jos on, niin mitä piditte?

Minä katsoin. Olen nähnyt elokuvan aikaisemminkin, ja nyt se oli vieläkin parempi. Orpolapset olivat niin suloisia ;)
Entä onko kukaan katsonut mitään muuta, tai tietääkö mitään muuta orpolapsiin/lastenkotiin liityvää elokuvaa?

Ja onko kukaan lukenut saman nimistä kirjaa?On pitänyt lukea kyseinen kirja moneen kertaan, mutta haluaisin tietää, että mitä te muut olette ollet siitä mieltä(jos vaan joku olisi sen sattunut lukemaan). Että onko ollut luettava? Olen nimittäin kovin kiinnostunut tuosta lastenkoti aiheesta, ja haluaisin luke aiheeseen liittyviä kirjoja enemmänkin.

« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2010, 22:18:29 kirjoittanut Valeriana »

Poissa Flamelion

• väsy
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Re: Oman elämänsä sankari
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2004, 22:08:01 »
Joo, minä katsoin. Ja nauhoitin sen..:D se oli toooodella hyvä (pikkuveli oli kyllä eri mieltä..) Ja Tobey Maguire selviytyi loistavasti Homerin roolista! Parempaa näyttelijää ei olisi voitu valita kyseiseen rooliin.
On meillä se kirjakin mutta enpä ole sitä ehtinyt lukemaan.. Muita  orpolapsiin liittyviä elokuvia on mm. Annie, joka tuli MTV3 kanavalta kesällä(varmaankin). Niin ja se on musikaali.  :D se oli myös ihan ok.
Monkey see, monkey do

chikita

• Ankeuttaja
Oman elämänsä sankari
« Vastaus #2 : Lokakuu 25, 2004, 18:36:24 »
Minulla on elokuva omana ja olenkin sen siis nähnyt useampaan kertaan. Pidin elokuvasta paljon ja tarina oli koskettava. Tobey Maguire on loistava näyttelijä! Samoin Michael Caine.

En ole katsonut mitään muuta orpolapsiin liittyvää, paisti Annien, joka on sellainen musikaalielokuva orpo-tytöstä. Voisi olla ihan mielenkiintoista lukea jotain kirjaa tämän tyyppisistä tarinoista.

Piisami

• Ankeuttaja
Oman elämänsä sankari
« Vastaus #3 : Lokakuu 31, 2004, 08:07:52 »
Elokuva oli kyllä ihan jees, mutta poikkesi ajoittain häiritsevän paljon kirjan tapahtumista ja jätti tosi paljon asioita kertomatta. Ikinä ei pitäis lukea ensin kirjaa ja sit vasta kattoa leffa...

Annabelle

• Ankeuttaja
Vs: Oman elämänsä sankari
« Vastaus #4 : Heinäkuu 17, 2007, 12:58:01 »
Luin ton kirjan nyt kesällä, ja musta se oli tosi hyvä. John Irvingin muutkin kirjat ovat tosi hyviä, ehkä paras niistä on Garpin maailma. Juonenkäänteet ovat niin yllättäviä ja lähtökohdatkin ovat niin outoja että mielestäni kirjojen lukemiseen (en tiedä elokuvista/kuvasta?) tarvitaan tosi paljon huumorintajua. Oman elämänsä sankari oli loistava kirja ja Irving on loistava kirjailija. En ole lukenut Neljättä kättä, mutta muut meillä olevat Irvingit olen lukenut.