Kirjoittaja Aihe: Drew Barrymore  (Luettu 842 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Bonche

• Ankeuttaja
Drew Barrymore
« : Lokakuu 16, 2004, 20:30:40 »
Tunteeko kukaan kyseistä näyttelijää, Drew Barrymorea? En tiedä, onko hän hyvin suosittu, kun en ole tavannut muita hänen fanejaan kuin minä itse. Vaikka kylläkin hän esiintyy lehtien sivuilla aika usein..

Oletteko nähneet hänen elokuviaan? Uusimpiaan mainittakoon Asuntoloukku ja 50 first kisses. Itse en ikävä kyllä ole kumpaakaan näkemään, mutta aion ostaa leffan. :D

LittleGretel

• Ankeuttaja
Drew Barrymore
« Vastaus #1 : Lokakuu 18, 2004, 00:41:08 »
Drew Barrymore on ollut jo vuosia yksi mun lempi näyttelijättäristä. Oon nähnyt siltä lukuisia leffoja, ( E.T., Firestarter, Batman Forever, Guncrazy, Bad Girls, Everyone says I love you, Scream, Best Men, The Wedding Singer, Ever After, Never Been Kissed, Charlie's Angels 1,2, Donnie Darko, Riding cars with boys ja Duplex) ja täytyy sanoa, että vuosien kuluessa Drew on vain parantunut. Tykkään tosi paljon elokuvasta Ever After, ja E.T.:ssä pikku-Drew on aivan ihana :) Taitaa nti. Barrymorella mennä nykyään aika hyvin, mut sen se kyllä ansaitseekin kun ottaa huomioon sen karun menneisyyden.

Ashley

• Ankeuttaja
Drew Barrymore
« Vastaus #2 : Lokakuu 19, 2004, 18:37:29 »
Minusta kyseinen näytteliä on TOSI hyvä!!! En ole nähnyt vielä Aina eka kerta, mutta katsoi Asuntoloukun vähän aikaa sitten. Se oli tosi hyvä. Minusta Drew Barrymoren parhaat leffat on Charlien enkelit. Tosi hyvä näyttelijä :)

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Drew Barrymore
« Vastaus #3 : Joulukuu 14, 2004, 05:50:18 »
Oih, rooli Charlien Enkelit - Kul..Kurvit Suoriksi leffassa aevan mahtava.

Kaunis näytteliä ja nähnyt myls muitakin leffoja C E: I oli esim. todella hyvä. Noista komedioista ja draamoista en muutenkaan pidä, mutta Drewn takia ne kattoo hammasta purren.

Fiona

• Ankeuttaja
Drew Barrymore
« Vastaus #4 : Tammikuu 29, 2006, 21:18:25 »
En tiennyt minne tämän oikein laittaa, joten tämä vaikutti sopivalta.
Sattuisiko joku tietämään artistin nimeä kohtauksessa, jossa Natalie, Dylan ja Alex tanssivat tv:stä tulevan ohjelman kappaletta?
Olen miettinyt tätä jo jonkun aikaan ja nyt vasta muistin kysyä tätä jossakin. (Anteeksi jos oli jotenkin turha.)

Poissa Thomas Fletchley

• Totuustutkapoliisi
  • Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Velho
  • Piu?
Drew Barrymore
« Vastaus #5 : Tammikuu 29, 2006, 21:48:52 »
Suuntaappas tähän topicciin, niin saat ehkä vastauksen: Tv-ohjelmien ja elokuvien tunnistusta.
Narf - Still too sexy
...nostalgiaa vuodelta 2005-2006

...Aika vanhoja kääpiä