Kirjoittaja Aihe: Joss Stone  (Luettu 3966 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Hagger

• Ankeuttaja
Joss Stone
« : Lokakuu 14, 2004, 16:32:25 »
En omasta mielestäni löytänyt tästä laulajattaresta omaa topiccia, niin päätin tehdä sellaisen. Jos turha poistakaa...

Elikkä tästä uudesta tähtösestä...
Mitä mieltä olette hänestä ja hänen musiikistaan?
Omistaako joku CD:een?? Minkälaisia muita biisejä sillä on ja sitten ihan niitä perustietoja jos joku tietää...

Omasta puolesta voin sanoa että en omista CD:eetä ja lempparikappaleeni on radiossa tiuhaan soinut You had me.

Aileena

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #1 : Lokakuu 15, 2004, 20:21:15 »
Jep, tuttu tyttö on... ja ärsyttävä sellainen. Ääni on sellainen vanhan mummon ääni, joka tulee kurkusta. Kaikkein yksinkertaisin tapa laulaa. Kuka tahansa pystyisi laulamaan sellaisella äänellä. Hänen äänessään ei siis ole mitään omalaatuista ja erikoista. Sen lisäksi ärsyttävää on se, että suurinpiirtein joka sanan jälkeen hän vetää erittäin kuuluvasti henkeä. Not nice. Hänen pitäisi kehittää ääntään vielä todella paljon, jos hän haluaisi sen erottuvan massasta. Hyvä esimerkki hyvästä ja voimakkaasta äänestä on Christina Aguilera!

Tytön levyjä on jo myyty moooonia monia miljoonia ja haastattelussa hän sanoi, että se on ärsyttävää. Hän sanoo olevansa vasta 17 ja se on liian nuori ikä niin monen levyn myymiseen. Kysymys kuuluukin, miksi ihmeessä hän sitten edes vaivautuu tekemään levyn!?

Gardemumma

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #2 : Lokakuu 17, 2004, 16:24:21 »
Itse olen eri mieltä Aileenan kanssa. Minusta tämän ääni on persoonallinen ja kaunis. Ihanaa kuunneltavaa.  Ja minusta se äänekäs hengenveto juuri oikeastaan sopii niihin biiseihin. ;) erityisesti siihen You had me-biisiin. ;)

Niin, ja kyllähän se tuntuu aika oudolta, että levy on myyty niin paljon, ja kuin on vielä niin nuori!  Että tottakaihan se tuntuu vähän rassaavalta.  Joss itse varmaan olisi itse halunnut hieman pienempää kuuluisuutta, eikä välttämättä halua olla niin suosittu, ja esillä. Simply. :D

velhotar

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #3 : Lokakuu 19, 2004, 18:57:34 »
You had me on ainoa kuulemani biisi, mutta hyvä sellainen. Lainasin kaverilta yhden levyn ihan vain koska siinä on kyseinen biisi. ^^ Täytyypäs kuunnella tarkemmin, kuuluvatko ne hengenvedot niin kovin hyvin, koska minä en mitään ole huomannut, yllätys yllätys.

JoJo- niminen poppari on kolmetoista, ja ollut listoilla ja levyjäkin on varmasti myyty paljon, en kylläkään tiedä paljonko. Mutta siihen kolmeentoista verrattuna 17 ei kuulosta kovin nuorelta vaikka tietysti on aika nuori siihen julkisuuspyöritykseen.

melilot

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #4 : Lokakuu 21, 2004, 00:21:26 »
Mä en siitä You Had Me biisistä niin diggaa (on sekin hyvä) vaan ihastuin Fell In Love With A Boy biisiin ihan täysin. Laulu ääni on jotain aivan uskomatonta. 17 vuotias tyttönen ja aivan mahtava ääni ja tulkinta. Joss ja Lenny Kravitz ovat suunnitelleet yhteis työtä ja sitä jään todellakin odottamaan innolla.

melilot

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #5 : Lokakuu 21, 2004, 00:31:18 »
Fell In Love With A Boyta ei oo hirveesti soitettu raidiossa, paitsi Groovella yhessä vaiheessa. Ei, se ei ole Lennyn kanssa yhteistyötä, vaan luin haastattelun missä hän kertoi suunnitelleensa yhdessä Lennyn kanssa yhteistyöstä. Mutta en siitä sen enempää tiedä, että pitää jäädä odottelemaan jahka sieltä jotain kyseistä saataisiin aikaan.
muoks. Ainiin ja minulla ei ole hänen levyään, mutta tulevaisuudessa toivottavasti.

Hagger

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #6 : Lokakuu 21, 2004, 00:33:11 »
okei. Ny mäki vähä-älyinen ymmärsin... ^^
Kaipa se biisi sieltä kohta alkaa soimaan tiuhempaan tahtiin...

Kuuttis

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #7 : Lokakuu 21, 2004, 02:09:33 »
Ja tämä Fell In Love With A Boyhan on cover White Stripesien kappaleesta.

Itse ihastuin Jossiin juuri tuon Fell In Loven myötä, mutta ehkä vielä enemmän Super Duper Loven takia. Siinäpä vasta hyväntuulinen ja ihana kappale. Vielä kun Jossin ääni on niin hieno, tulkitseva ja sielukas, olen valmis hurraamaan tytölle vähän kovemmallakin äänellä... Erittäin mukavaa musiikkia kertakaikkiaan, vaikka tuo You Had Me on vähän liian MTV-R'n'B minun makuuni.

Sarri

Poissa JFA

• Halihörhö
  • Henkihörhö
  • Sukupuoli: Velho
  • Pyhmis
    • Facebook
  • Pottermore: StoneSnidget154
  • Tupa: Puuskupuh
Joss Stone
« Vastaus #8 : Lokakuu 25, 2004, 15:08:14 »
Joss Stonen ääni hämmästytti minuakin aluksi, sillä en todellakaan osannut kuvitella häntä niin nuoreksi. Mutta eipä se mitään, pidän hänen lauluäänestään silti. :)
Tytön ääni muuten kuulostaa jonkin verran hollantilaisen Anoukin (mm. "Nobody's Wife") ääneltä.

Ensimmäisenä kuulin "You Had Me" -radiohitin, joka ei heti kyllä iskenyt, mutta kyllä sitä kuuntelin ihan ilman mitään tuskia. Ostin sen sinkun oikeastaan sen takia, että siinä oli b-sidena "Holding Out for a Hero". Mutta kyseinen cover-biisi olikin pieni pettymys, odotin siitä jotain enemmän kuin hieman yksitoikkoista ja tasapaksua versiota. Tosin muutaman kuuntelukerran jälkeen sekin biisi rupesi vaikuttamaan ihan kivalta.
Samaisen sinkun neljäs biisi vasta sai minut kiinnostumaan Stonen musiikista enemmän. "Super Duper Love" on tosi mainio kappale. :)

Nyt olen kuullut tuon sinkun kappaleiden lisäksi "Fell in Love With a Boy", "Victim of a Foolish Heart", "I've Fallen in Love with You", "Right to Be Wrong", "Less Is More", "Security" ja "Sleep Like a Child" -biisit, ja ehdottomiksi suosikeiksi nousevat kaksi viimeistä, "Security" ja "Sleep Like a Child". "Security" on mukavan gospelmainen ja SLaC on hmm.. adjektiivit taas hukassa. Se vain on upea.

Taitaa käydä niin, että huomenissa ostan Joss Stonen albumin. En ole ihan varma vielä kumman aion ostaa. Varmaankin uudemman "Mind Body and Soul" -levyn, koska siinä on enemmän biisejä kuin debyyttilevyssä ("Soul Sessions"), josta jo olen kuullut puolet. :P
Hmm, ja ilmeisesti seuraavaksi ilmestyy live-DVD.

Edit: Ostinpa sitten uusimman albumin, ja pidän siitä kyllä. :) Tosin vasta kerran olen sen kuitenkin ehtinyt kuunnella..

JFA
Petunia Dursley for the next DADA teacher. Seriously!

Madame Maxime

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #9 : Lokakuu 25, 2004, 17:30:59 »
Mä pidän Joss Stonen äänestä ja You had me-laulusta, mutta en ostaisi levyä. Mutta eniten pidän tyypistä siksi, ettei hänen ole tarvinnut esiintyä vähissä vaatteissa menestyäkseen. Mielestäni se erottaa hyvät muusikot huonoista.

Jamaica

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #10 : Lokakuu 26, 2004, 20:34:27 »
Joo. Tiedetään, tiedetään. Kaverini kiinnostui siitä jo ennen you had me biisiä. Ja olihan sillä jo levy ennen sitä biisiä "Soul sessions"- JOka tapauksessa -
Joss Stone – The Chokin’ Kind
Joss Stone – Fell In Love With A Boy
Joss Stone – You Had Me

ovat hänen lempilaulunsa. Kummatkin levyt omistan. Toista en ole kauheasti vielä kuunellut. Oikeistaan en kertaakan alusta loppuun.

Minun mielestä hänen äänensä on aivan muuta kuin tyypillinen. Juuri tuollaista ääntä, voimakasta, kuuluvaa, kaunista ei kovinkaa monella ole! Nykyään kaiken maailmat Spearsit kimittävät kuin äänimurrokselaiset.

JOss Stone on hyvä. Hyvä laulaja ja hyvän näköinenkin!

By the Way, miulle tulee Joss siitä Everwoodin tytöstä (lapsenvahdista) mieleen.... :)

Hagger

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #11 : Marraskuu 21, 2004, 09:45:55 »
Meikäkäinen löysi Jossille kotisivut... en ole varma ovatko ne viralliset ja ne ovat enkunkieliset...http://www.jossstone.co.uk
Täältä löytyy kuvia ja muusikkia.... Uuutisia ja muuta...

Ja sitten on täälset sivut mistä löytyy mm. Yoy had me- viedo.  Se kä kaksi muuta kappaletta ja kaikkien kappaleiden sanat...Ja täältä muuten löytyy se Fell In Love With A Boy-video sekä sanat... ossa on:
http://www.s-curverocords.com/joss/site/home.php

Jaa ja tääläset... Nämä kaikki sivut aika samanlaiset, mutta jokainen varmaan löytää mieleisensä...
http://joss-stone.net/

Jaa nyt ei kai enää enmpää tarvitse.. Jos mä löydän ne suomenkieliset kotisivut niin pistän ne tänne... Ja nuo kaikki sivut ovat englanninkieliset...

Jamaica

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #12 : Marraskuu 21, 2004, 15:56:41 »
Joo, en tiedä onko nuo co.uk -sivut viralliset, vaan nämä: http://www.jossstone.com
mutta hyvät kummatkin.
Noista "minun" sivuista löytyy myös You Had Me -video

carolina

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #13 : Marraskuu 21, 2004, 22:27:32 »
Joss Stonella on uskomaton, persoonallinen ääni.

Neidon omaa tuotantoa olen kuullut yhden biisin verran, olisikohan ollut juuri tuo You Had Me, joka ei ilman Stonen ääntä luultavasti olisi kummoinenkaan kappale, mutta tykkään kovasti Fell in Love with a Boy-coverista.

pikkuruinen homssu

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #14 : Marraskuu 22, 2004, 17:01:30 »
Mielestäni Joss Stonella on miltein samanlainen ääni kuin Anastacialla, joka on aika ärsyttävää. En tykkää yhtään, sitä on liikaa huudatettu radiossa, en omista CD:tä enkä kyllä haluaisikaan. Vähän liian karhea ääni ja laulutkaan ei ole hyviä, musiikkivideosta olen hiljaa.

Mara

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #15 : Marraskuu 22, 2004, 22:22:00 »
Ensi kerran kun kuulin radiosta "You had me":n niin ajattelin, onpas laulaja päässyt myöhään uralle, eikä biisikään aluksi iskenyt. Mutta jo toisella kerralla minä muistelin, että en pitänyt tässä mutta ajat muuttuu nykyään pidän hänen äänestäkin ja You had me iskee ja kovaa.
   Kun luin Suosikista, että hän on 17-vuotias niin se oli shokki! Luulin hänät 40-50 vuotiaaksi (huh huh)... En ole kuullut muita biisejä, mutta ajattelin ostaa tuon sinkun kun se sattuu silmien eteen.

Kuuttis

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #16 : Marraskuu 28, 2004, 02:13:26 »
Sattuiko kukaan muu muuten näkemään Jossin keikkaa äsken telkassa? Jossain saksassa ilmeisesti. Lauloi kyllä niin hienosti että huhhuh, taustabändi oli aivan loistava ja Jossilla oli karismaa vaikka muille jakaa, hullutteli ja nauroi ja piti pitkiä välispiikkejä. Tulisi Suomeen, näytti ja kuulosti aivan loistavalta liveaktilta. Sääli, etten nähnyt aivan alusta.

-Kuuttis

Emiru

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #17 : Marraskuu 28, 2004, 10:33:17 »
Rupesin kai eilen miettimään että Joss Stone kuullostaa varsin tutulta nimeltä, mutten ole kuullut yhtäkään kappaletta. Sitten sain käsiini You Had Me:n ja huomasin että hei, tätähän on kuullut ihan liikaakin radiosta.  Mutta olen aina, AINA luullut laulajaa Anastaciaksi, koska he kuullostavat ihan samanlaisilta minun korvissani. Ja koska en ole koskaan perustanut Anastacian ääneen pätkääkään, en pidä Joss Stonenkaan äänestä, ja tämäkin laulajatar jää kauas suosikeistani.

Poissa Tuskanenkeli

• Hirnyrkki
Joss Stone
« Vastaus #18 : Marraskuu 28, 2004, 16:15:27 »
Tuo Anastacia-juttu on käynyt minullakin. Niillä tosiaan on erittäin samanlaiset äänet ja vielä samantyylinen tapa laulaa! Ja kun en kumpaakaan artistia niin hirveästi kuuntele, niin sekoitan aina ne. Paitsi että ehkä biisien tyylissä on jotain eroa.

Mutta täytyy kyllä sanoa, että ihan kunnioittamisen arvoista, kun noin nuorena saa itsestään tuollaisen äänen.
Here's looking at you, kid.

Kuuttis

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #19 : Joulukuu 18, 2004, 19:45:58 »
Renefer -- Joss laulaa soulia. Ekalla levyllään varsinkin, The Soul Sessions koostui lähes pelkästään soulklassikoista. Mind, Body & Soulissa soundia on hiottu modernimmaksi, ja siinä on enemmän sävyjä popista ja modernista r'n'bstä.

Tänään muuten subtv:llä klo 20:30 Joss Stone soulin sydämessä.

17-vuotias englantilainen soul-laulaja Joss Stone kertoo tuoreessa haastattelussa musiikistaan ja vaikutteistaan. Nuoren tähden saavutuksista kertovat lisäksi lauluntekijät Lamont ja Beau Dozier sekä tuottaja Steve Greenberg. Vastikään julkaistulta Mind, Body & Soul -albumilta kuullaan mm. kappaleet You Had Me, Don't Cha Wanna Ride, Spoiled, Jet Lag ja Right to Be Wrong. Tuotanto: Screen Music, 2004.

Jos ketään vaikka kiinnostaa.

-Kuuttis

Javella

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #20 : Helmikuu 28, 2006, 11:18:10 »
Kyllä, omistan Jossin albumin "Mind, Body and Soul" ja kertakaikkiaan se on kyllä mukavaa kuunneltavaa. Olisin ehkä toivonut muutamia You Had Me :n kaltaisia "rokimpia" kappaleita levylle, mutta monia todella hyviä kappaleita löytyy, ja souliahan Joss laulaa että siinä mielessä hyvä levy. Ehkä kokonaisuutena, pintapuolisesti kuunneltuna hieman tasapaksua, mutta kun biiseihin syventyy kunnolla, huomaa Jossin mahtavan laulun ja äänenkäytön, ja biisien oivat sanat, joista suurimman osan neiti on itse kirjoittanut.

Kun kuulin häntä ekan kerran (minäkin), ajattelin että tämä on joku vanha, musta laulaja, tai jotain. Mukava shokki kun tämä olikin nuori kaunis ja vaalea tyttönen.

Kaiken lisäksi Joss on terveellä tavalla luonnollisen kaunis, hyvä lauluääni, eikä kuuluisuus ole noussut päähän. Jossain viimevuoden haastattelussa hän sanoi, että hänellä on muut opiskelut valmiina jos musa-alalla ei menesty, (vaikka toisin on käynyt) ja tämä on kyllä ihan oikea asenne.

Tuo "Soul Sessions" levy olisi kans kiva saada, mutta "Mind Body and Soulissa" riittää mukavasti kuunneltavaa joksikin aikaa.

Kiitos Kuuttis tiedoista, minua ainakin kiinnosti...! :)

Muokkelis muokkelis; ois mahtava nähdä hänet livenä. Siis edes telkkarissa.

Javella

• Ankeuttaja
Joss Stone
« Vastaus #21 : Helmikuu 28, 2006, 22:04:05 »
Lainaus
Neiti asteli lavalla avojaloin eikä käyttänyt mitään taustanauhoja, ja hänen valovoimaisuutensa oli verrattavissa vähintäänkin Beyonceen

vautsi. Nyt meikä oikeesti tahtoo nähä sen keikalla!!! Ei se miltään Anastacialta kuulosta....... ehkä pikkusen ton You Had Me :n perusteella! mutta ei siis tosiaankaan.

Sleep Like A Child soi juuri nyt...! :D

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
  • Tupa: Luihuinen
Joss Stone
« Vastaus #22 : Maaliskuu 12, 2006, 22:47:36 »
Minullakin tulee Anouk hieman mieleen Stonen aanesta.

Anyway, mie pidan. Aani persoonallinen ja aivan upea. Etta ma rakastan ihmisten aania. You had me oli se ensimmainen jonka kuulin ja se oli varsin hyva, tosin loppujen lopuksi aika yksitoikkoinen, mutta kun hanella on paljon muita hyvia kappaleita niin yksi tai pari ei niin hyvaa tapa ketaan.

Levya en vielakaan ole ehtinyt ostaa vaikka koko ajan sanon itselleni, etta olisi jo aika ostaa se kokonaan.

Joka tapauksessa, musiikki on varsin kiehtovaa ja mukaansa vievaa ja tyttohan on lastenkin parissa touhunnut. Esmes. taalla Lontoossa oli tuossa jossain ennatysjutus mukana tuossa samassa koulussa missa miun hoidokkilapset kayvat. Etta vaikuttaa varsin mukavalta persoonnalta eika tunnu antavan maineen kohota liiaksi paahansa.

Odotanpa talta neidilta viela monia hyvia levyja tulevaisuudessa ja toivoa sopii etta jonain paivana jopa paasisin keikalle.

Hassua, kun en hirmu soulmusiikin fani ole, mutta Jossin musiikki se vain on hyvaa :P
Julien, you're slow-motion suicide.

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Joss Stone
« Vastaus #23 : Heinäkuu 12, 2009, 23:59:54 »
Päätin ihan huvikseni tuossa keväämmällä tutustua tähän artistiin ja lainasin kirjastosta kaikki neidon kolme levyä, eli The Soul Sessionsin, Mind, Body & Soulin sekä Introducing Joss Stonen. Soul ei pahemmin iske, mutta kuunnellessani muutamaa näytettä Jossin biiseistä Youtubesta päätin kokeilla ja antaa mahdollisuuden - eihän siinä mitään menetäkään.

Muutama menevä biisi löytyikin, kuten You Had Me ja Tell Me 'Bout It, mutta muuten minulle jäi kaikki kolme levyä kuunneltuani vähän ikävä ja jopa tylsistynyt olo. Soul ei tälläkään kertaa purenut yhtään, suurin osa biiseistä oli liian laahaavia makuuni (en, valitettavasti, osaa nähdä tai enemminkin kuulla sitä 'sielukkuutta' mikä tällaisessa musiikissa piilee) eikä Jossin tulkinta miellyttänyt korviani erityisemmin. Kuuntelen toki paljon naisartisteja, mutta ne kuuntelemani taitavat olla vähän eri genrestä - en nyt ainakaan tähän hätään muista yhtään soul-laulajaa, jota kuuntelisin.

Ei siis sitä minun musiikkiani tällä kertaa. Pakko silti antaa Jossille propsit älyttömän siististä äänestään, varsinkin kun ottaa hänen ikänsäkin huomioon.